27 kommentaari

E
Eesti keeles krjutatakse  /   23:23, 16. mai 2018
Taastatud.
V
Vaatleja  /   21:50, 16. mai 2018
muudkui modereerite kommentaare, aga endal sõidavad "rogid"
Rogi  /   21:48, 16. mai 2018
On kakoi sõiduk?
  /   22:20, 16. mai 2018
roogitav räim
L
Lets put it in this way.  /   21:25, 16. mai 2018
väike tulekahju halvab ameerika tankide transpordi Eesti kaitseks..
Nii et milleks rail baltica - kõik see argumentatsioon et mingi sõjaväe transpordiks vja raudteed on pullikakk.
Õ
Õhtulehele  /   21:33, 16. mai 2018
ÕHtulehe toimetaja! MIS asi see "Rogiliiklus" on....? Kas teil EI KONTROLLITA, MIDA te kirja panete..? HÄBI!
M
Milleks rÖÖkida?  /   21:50, 16. mai 2018
-
A
Agatha  /   21:19, 16. mai 2018
Tund aega sai rongis niisama istutud. Ainsaks infoks oli taristu rike. Järelpärimise peale, et mis edasi, jäi vastuseks ei tea. Küsimusele, kas reis asendatakse bussiga, oli vastus samuti, et ei oska öelda. Info liikumine oli tund aega täiesti olematu. Korraldus kriisisituatsioonis samuti. Pettumus.
P
partsi porgand - gaasigamber ilma elektrivooluta  /   22:22, 16. mai 2018
Ole tänuliket elekter ära ei läinud siis uues rongis kõnged sinna sisse sest aknad lahti õhu saamiseks ei käi
S
siilimamma  /   23:32, 16. mai 2018
Siili õppus oli hetkeseisuga võttes nö. täiesti kasutu. Õpime küll lahinguteks, aga kui juhtub lihtsalt õnnetus või terroriakt Eestimaa raudteel, on väljaõpe ja info jagamine täiesti puudulik. Õpi võsas palju tahad, reaalsuses ei osata tegutseda. Kivi muidugi ülemuste kapsaaeda, kes suurt noosi jahtides, sellised asjad elus välistavad.
K
Kristiina  /   23:46, 16. mai 2018
Ja ütle mulle, kas Sina oskaksid võtta sellistel kriisiolukordades bussifirma numbri ja paluda, et kõik bussijuhid oma tööjätaksid ja tuleksid rongisõitjaid sõidutama ja seda ei näe keegi ette? Kuidas Sa sellises olukorras käituksid? Ja arvad, et see on nii lihtne?
T
to Kristiina  /   11:35, 17. mai 2018
hea Krisiina - jah, oskaksin. Kriisiolukordadeks peab olema alati valmis; sellisel firmal nagu Elron peab olema kriisiplaan, bussifirmade numbrid, alternatiivne logistika kogu aeg mapi vahel. Elementaarne. Teiseks, Elroni töötajana teeksin ma korda Tartu jaama teavitussüsteemi ja vaataksin, kus asub mikrofon mille sisse vajadusel rääkida. Kolmandaks, ei lubaks tunnelit sulgeda ajal, mil inimesed veel peroronil on või viimane rong saabumata. Eilne juhtum oli lihtsalt lubamatu prohmakas.
K
Kristiina  /   19:37, 17. mai 2018
Elroni töötaja ei saa Tartu suunal mitte ühtegi asja teha, sest seda asja haldab Eesti Raudtee. See tunnel, seda ei saa Elron reguleerida.
K
kuule crazy  /   19:46, 16. mai 2018
ilma asjata süüdistad arvuteid. Asi on pigem vastupidi, kuulsal riiigiettevõttel Eesti Raudtee käib Tartu kandis rongiliikluse juhtimine tõesti isa-isade meetodil, releeliinide kaudu. Ja põleng oli Lembitu konsumi vastas olevas jaamakorraldaja hoones, põlesid piltlikult öeldes rublnikud ehk lülitid. Arvuti puhul oleks lihtne see võrku ühendada, aga rubilnikud tuleb asendada. Äärmisel juhul piisab kui Volli ja Kolja saata ülesõitude lülituskilpe käsitsi välja lülitama.
M
Monny  /   20:04, 16. mai 2018
ER-l pole kaasajastamiseks ega varuserveri jaoks raha , sest kogu nänn läheb juhtkonna palkadeks ja preemiateks.
C
crazy eights  /   20:20, 16. mai 2018
Et siis rubilnikud pôlesid läbi nii, et telefoni ja raadioside kah ei tööta, ja ei saaisegi rongi jaama vastu vôtta? Ju siis seal ikka môni arvuti vahel on, kui jaamakorraldaja hoones istuv tegelane hoobilt nii abituks muutus.
K
kuule  /   20:32, 16. mai 2018
aga mis Sa ise arvad? Telefoni ja raadio teel ikka pööranguid ei juhi, nagu ka signalisatsiooni. Vanasti kasutati saua, mille vedurijuht jaamas üle andis, aga praegu pöörmeseadjaid enam ametis pole.
C
crazy eights  /   21:01, 16. mai 2018
No miks ei juhi? Nende samadele Volli ja Koljale "kollatôved" selga vändat kätte jamars pöörangud käsitsi väntama. P
C
crazy eights  /   21:03, 16. mai 2018
Sorry läpals saatis pooliku sônumi. Ja ku saua sûsteem tôrkuma hakkas siis väikese koormaga liinidel nagu seda ka Tartus praegu on juhiti ronge, kuni süsteemi korda seadmiseni telefoni ja raadiosidega.
V
võix  /   23:15, 16. mai 2018
muidugi, aga need pöörmekangid tuleks ennem pöörangutele külge keerata ja inimesed välja õpetada.
V
võixx  /   23:30, 16. mai 2018
arvata võib, et liiklus taastati vaid paaril peateel, kas kasutati vaikimisi seadeid või käsitsi ümber lülitamist. Ülesõitude automaatika senini ei tööta, foorid vilguvad ja kellad löövad vahetpidamata.
C
crazy eights  /   23:31, 16. mai 2018
Vaata monteerijatel on see vänt koos muu nodiga tööristakastis kaasas. Pöörangu mehanismi kaan tôstetakse üles vôetakse stopper maha ja päärang vändaga keeratakse ôigesse asendisse. Aga kui tänapäeva tsivilisatsioon on inimesi nii ära rikkunud, et pôlengu tagajöärjel ühe suht väikse koormusega jaama piiris automaatika ei tööta ja kaotatakse pea ning ei suudeta ronge liigutada siis millest me räägime.
C
crazy eights  /   18:51, 16. mai 2018
Ja ühtki rongi ei saa jaama vôtta? Vot see tänapäeva inimete saamatus, ilma arvitita kôik nagu S ta hädad. Saan aru kui raudtee koormus oleks nagu Jaapanis vôi mône Suuremat sorti linnas. Aga sellises uberikus nagu Tartu saab rongi liiklust täitsa edukalt telefoni teel korraldada, nagu seda oli vanaisade aegu.
X
Xxx  /   18:10, 16. mai 2018
Sa nimetu komenteerija(Pärnakas)Käi ravile oma idiootse jutuga.Koguaeg üks ja sama plaat...
I
Infrarike?  /   17:44, 16. mai 2018
Aga mis taristust sai?
Ja millal ultrarikked tulevad?
J
Jõlkuv kalkar Valgest august  /   17:21, 16. mai 2018
Sellised asjad ikka juhtuvad, kui kasutada vanu asju - infrastruktuuri.
Oleks kohe taristu hangitud, siis probleeme poleks.
N
no  /   17:01, 16. mai 2018
mingi häda neil seal on jah, viadukti kõrval oli mitmeid päästeameti masinaid ja Aardla ülesõitu reguleeris politsei, rong passis ka Aardla peatuses.

Päevatoimetaja

Kristel Veerus
Telefon 51993733
kristel.veerus@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis