Eesti uudised

Sõiduk murdus pooleks!

GALERII | Haabersti ringil põrutas veoauto vastu viadukti

Toimetas Silja Ratt, 16. mai 2018 11:18

91 KOMMENTAARI

j
Jarppa/ 17. mai 2018 09:00
Ma peaaegu sain allapoole, see oli minu esimene ja viimane tööpäev.
s
ss/ 17. mai 2018 00:06
nüüd sillal mikropraod, aja jooksul arenevad ja murdu ka sild pooleks, peaks nüüd tugevdama hakata
t
Tarmo Sild/ 17. mai 2018 01:58
Mis mikropraod sellest rondist tulevad? Kui auto pooleks murdub, siis tuleks küll väheke tõsisemalt ülevaatuspunkti poole vaadata. Sillale ei tee selline väike kõks küll mitte midagi.
e
ekspluatatsioon/ 17. mai 2018 15:43
mikropraod ongi läänes arusaadav kontseptsioon ehitusinseneerias.
Eesti Vasjad ja Tarmod ei oska aru saada asjadest, mida silmaga näha ei ole.
Puudub kompetents ja tehniline haritus ning vahendid kontrollida asju mida silmaga näha ei ole. Silmaga mittenähtavate asjade kontroll on arengumaal "vaid mõttetu lisakulu".
v
vv/ 2. juuni 2018 11:06
tuleb eila meile ja vali keskerakond
l
le/ 16. mai 2018 22:49
enne silda peaks tee kohal olema üks kontroll toru sillaga samal kõrgusel. kui toru alt läbi ei mahu siis ehk ei sõidetaks silla alla....
Pärnus ei mahuta ka läbi aastas korra ja kahjud meeletud ja ohtlikud kuid ennetuse peale ei mõelda
n
No ja siis?/ 16. mai 2018 23:39
Järvevanal üks ei mahtunud hiljuti toru alt läbi, ja edasi ei mahtunud tunnelist kah muud moodi läbio, et korjas lae alt hunniku valgusteid kokku ja tekitas hiigelummiku. Kasu sellest torust kui pimadad, hajameelsed vôi muidu l0llpead roolis.
e
e./ 17. mai 2018 05:58
Torust silla poole peab olema alarmlamp või helisignaal, mis valest koormakõrgusest märku annab. Muidu jah ei saa suure auto juht arugi, et midagi katki tõmbas.
0
05:58/ 17. mai 2018 19:22
Vaevalt selline "autojuht"b signaallambist ja alarmistki aru saab. Näed see eksemplar sôitis terve sillaaluse läbi, enne kui talle midagi kohale jôudis.
k
Kus olid liiklusmärgid?/ 16. mai 2018 21:26
Kuidas lubatakse liikluseks avada pooleli olevat ehitist, kui puuduvad esmavajalikud liiklusmärgid?
Muud ohud. Kõrguse piirang. Veoautodele keelatud.
jne.
Mis on selle sillaaluse kõrgus? Kas trolliliinid mahuvad ära?
e
Esiteks sellist liiklusmärki/ 16. mai 2018 22:15
mis keelab sôita püstise manipulaatoriga vôi üles tôstetud kalluri kastiga pole olemas. Teiseks, mis trolliliinidest sa sonid? Ei tule enam mingeid trolliliine, allesjäänudki korjatakse tasapisi kokku.
p
purjuspeaga/ 16. mai 2018 22:16
ei tohi kommida ja rumalad samuti võiksid näpud arvutiklahvidelt eemal hoida!
s
seilasime, teame/ 16. mai 2018 21:25
miks silda üles ei töstetud?
n
No jopp vashu matt/ 16. mai 2018 19:50
sild pole veel valmiski juba klounid oskavad end sinna alla kinni sôita. No tôesti mileks veel circuse piletitele raha raisata, kui seda saab tasuta.Ha-ha-ha-ha-haa
n
nurrmees/ 16. mai 2018 19:27
väga hea pildiseeria tulevastele inseneridele õppematerjaliks. teemaks siis- hüdraulika jõud. auto raam murdus all pooleks, aga hüdrosilinder järgi ei andnud.
s
spets/ 16. mai 2018 20:41
hüdraulika jõuga pole siin midagi pistmist, see on lihtne füüsika et vedelikku ei saa kokku suruda ja nähtavasti pidasin ka silindri tihendid vastu!
m
miilits arvas/ 16. mai 2018 19:15
et rehvides oli survet rohkem kui peab,muidu oleks alt läbi mahtunud...

p
Planeerimine on OK/ 16. mai 2018 15:57
See viadukt on planeerit nii, et Lamburgiinid ja Range Roverid selt alt läbi mahuvad. Muud polegi vaja.
m
Muidugi, planeeriomise viga./ 16. mai 2018 19:52
Oleks pidanud nii kôrgeks ehitama, et ka tornkraana alt läbi mahuks. ;)
t
Tuutu-luutu/ 16. mai 2018 15:36
Tunnen juhile kaasa, kuri saatus. Eks igaühel võib juhtuda. "Oleks pidanud hoolsam olema", aga saatus soovis täna teisiti. Vaevalt, et juht rõõmustab ja õnnelik on.
s
selle/ 16. mai 2018 17:47
väärtus on vanaraua hind, sest kui masin oleks korras poleks pooleks murdunud, seega teedel liikus romu
t
To selle/ 16. mai 2018 19:55
Aga mis siis sinu arust pidi juhtuma? Silt kokku varisema? Midagi pidi ju järgi andma ja raam läks kôveraks.
t
to: To selle / 19:55, 16. mai 2018/ 16. mai 2018 20:23
raam ei tohi järgi anda aga kõik muu küll ja see on tehnoülevaatusel prioriteet nr 1 raamidega masinatel.
2
20:23/ 16. mai 2018 20:35
Aga mis siis tohib järgi anda? Sild pähe kukkuda? Kui môni 0inas näiteks rekkaga upperkuti sôidab ja raami propellerisse väänab kas siis kah tehnoülevaatuse viga?
2
21:16/ 16. mai 2018 22:20
Paistab, et sa oled ilma joomatagi l0ll valmis. Sinu arust pärast avariid kôik autod peavad sama vormi juurde jääma nagu enne matsu, eks? Vastasel juhul ei vasta nad tehnoülevaatuise nôetele?
2
20:23 Jobule/ 16. mai 2018 23:05
Ehitusjärelvalve: sild ei tohi järgi anda kôik muu küll ja see on prioriteet nr.1 Tehnojärelvalve Manipulaatori nool ja tugipoost ei tohi järele anda kôik muu aga küll ja see on ülevaatusel prioriteet nr. 1 Tehnoülevaatus raam ei tohu järgi anda kôik muu aga küll ja see on tehnoükevaatusel prioriteet nr. 1 Kas äkki jôuab sulle kohale kui l0ll sa oled?
n
no just/ 16. mai 2018 17:31
enne liikuma hakkamist ttuleb ikka kontrollida, et kas masin on sõiduks valmis või mitte aga mitte kohe kabiini ja kihutama. Lolluste eest tuleb maksta kui aju puudub.
1
17:31/ 16. mai 2018 19:56
Selleks on kindlustus, kui sa veel ei tea.
s
selleks/ 16. mai 2018 20:25
on juhi rahakott aga mitte kindlustus, teadmiseks sulle. See, et kindlustus selle algselt kinni maksab ei tähenda seda, et juhi ehk süüdlase raha rahakotti jääb. see nõutakse talt täiega sisse.
t
T.Rex/ 16. mai 2018 20:54
Kindlustus? 10 aastat vanal masinal?
t
to:/ 16. mai 2018 21:19
17:31 / 19:56, 16. mai 2018
T.Rex / 20:54, 16. mai 2018
ja veel mõnele kes ei saa aru
Kas olete juba unustanud kui kalliks läks rekkamehe pohhuism siis tuletan meelde, selleks oli summa üle miljoni euro mis mehel tuleb tasuda.
t
To T.Rex 20:54/ 16. mai 2018 22:39
Minu oma on praegu 14 a. vana ja kasko peal.
2
21:19/ 16. mai 2018 22:42
Mis üle miljoni eurist sa sonid? See parsa siin pildi peal pole sadat tuhhigi väärt. Kui hoolega otsid siis leiad romulast sobiva raami ja koos vahetusega üle 20 tonni ei läheJoo vähem, siis ei kirjuta siia nii palju l0llusi!
b
Brunn/ 16. mai 2018 15:28
Mees peaks teadma oma veoki kõrgust ja peenise pikkust. Vastasel juhul murdub pooleks.
l
lolle leidub/ 16. mai 2018 15:20
naljaninad, kõrguse märki pole , te kes pool veoauto soetate, ei tunne oma auto gabariitegi.
s
sa gabariit/ 16. mai 2018 22:19
tule homme koju! Näed ju piltidelt, et veokil oli tõstemehhanism ehk siis kraana nool üles jäänud-unustanud..
e
16. mai 2018 14:56
ei saa aru miks see viadukt jälle nii madal ehitati ,tundub jälle et oskamatud projekteerijad nagu oleks meil hobuveokid kasutusel-kilplaste töö jällegi ja neid matse hakkab veel tulema
s
sulle/ 16. mai 2018 22:21
tuleks ka tornkrana juttu rääkida ja korduvalt-saad ehk lõpuks aru, kas ja kuidas see õnnetus juhtus!
l
laske saemees läbi, saame varem valmis/ 16. mai 2018 14:27
Rimi ees on veel mõned pärnad. Miks Suuzu kokutab? Tegutse!
v
vanvanõtsh/ 16. mai 2018 14:03
S durosti možno i hui polamat`
a
16. mai 2018 13:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kolmanda gruopi veokijuht./ 16. mai 2018 20:00
Olemas veel sellised, et kui sinusugune l o l l arvab, et küll ma jôuan siis nood arvavad et si ta sa jôuad ja ongi üks dolbajoob liikluses ja siin kommentaariumis vähem.

t
Toomas/ 16. mai 2018 13:58
Tõepoolest oleks huvitav teada, kust sellised käpardlikud "autojuhid" välja võetud on? Loodetavasti nõutakse sellelt tüübilt sisse kogu tekitatud kahju ja vabastatakse ta elu lõpuni võimalusest mingit sõidukit juhtida!
k
Kui autol on omanik / 16. mai 2018 20:01
samasugune l0llpea nagu alluv siis kindlasti. Kui aga kasko tehtud siis maksimaalselt omavastutuse ulatuses.
p
pärnakas/ 16. mai 2018 13:38
Pärnus tõmmati hiljuti maha valgusfooride ülemine tala!! Mis teha kui juhtidel millestki nagu puudu!
m
mina/ 16. mai 2018 13:35
Ime,et keegi püstise kraanaga sealt sõita ei tahtnud!
k
Kas seee/ 16. mai 2018 20:02
nn "kraana" oli sinu arust pikali? ;)
k
kodanik/ 16. mai 2018 13:17
k
kodanik 2/ 16. mai 2018 13:26
Võiks jah, aga kesse selle peale varem mõtleb.
s
16. mai 2018 16:11
sild on piisavalt kõrge oled loll et ei näe et antud juhul "kraana" ei olnud standartses asendis ja asus natuke kõrgemal. Ega mõistus pole oma teha süüdistame ikka ehitajaid ja silda mitte veokijuhi tegemata tööd.
a
abiveod/ 16. mai 2018 13:12
v
Vaataja/ 16. mai 2018 13:05
Katse õnnestus. Sild pidas vastu.
t
Tala/ 16. mai 2018 12:58
Politsei tuli kohale, et luua sõprussild käpardist autojuhi ja tigedate ehitajate vahel
n
No jah,/ 16. mai 2018 20:03
muidu saab veel noomituse, näolapile sissekandmisega. ;)
j
Joller/ 16. mai 2018 12:40
Palgapäev tuleb miinusmärgiga, selle juhi võtab kindlustus küll pihtide vahele, ühemõtteline olukord (kraana torn ju langetamata). Aga pidi ikka kõva vunk sees olema, et murdus ja alt läbi lohises. Seega ilmselt ka kiiruse ületamine.
v
Vaevalt kindlustus / 17. mai 2018 19:33
midagi vôttabv, kui vana just %o välja ei puu. Selleks ju kindlustus ongi et äppardusi kinni taguda. Ja kui kaskod polnud siis pihile vôttab hoopis leivaisa, kui on muidugi midagi vôtta. Vôi läheb sell uut töökohta otsima sa apa jälg nr 49 P-ze peal ja rekomendatsiooniga otsida endale môni teine töökoht. ;)

v
Viadukt on teine tähendus, kuid teises rahvus keeles Veekogudeg, trassi viadukt, veekanali viadukt laevasuudme viedukt!/ 16. mai 2018 12:38
See oli oma kraana kõrgele jätnud ja tulemus ongi selline. Üle üldiselt peaks sellisel masinal olema alarm stopper pidurdus mis ei lase autol edasi liikuda kui kraana pole oma pesas. Arvata on et kas masin on vana kuskil 90ndal või siis Hiinas kokku miksitud ja scania märk ette topitud. Igatahes peab vist selle kriibitud sillaplatvormi aluse ka kinni maksma!
t
T.Rex/ 16. mai 2018 20:57
Esmane registreerimine: 25.07.2008
Eestis registreerimine: 24.03.2017
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Rootsi
1
12:38/ 16. mai 2018 22:25
Üheksakümnendatel R-seeria Scaniaid veel polnud.
a
17. mai 2018 11:33
Arvad? minu teada olid juba 1998 aastal esimesed välja lastud!
1
11:33-le/ 17. mai 2018 19:38
Eksid rängalt, R seeria ilmus aastal 2009 ja sai aasta veoka tiitli aastal 2010. See mida sina môtled on neljas seeria ja nägi ilmavalgust aastal 1996.
E
........../ 16. mai 2018 12:35
m
mart/ 16. mai 2018 12:33
Pigem on asi siin selles, et poom polnud alumises asendis, ehk siis soideti antud objektil ühest kohast teise, ning ei viitsitud poomi suletud asendisse lasta.
t
T/ 16. mai 2018 12:26
Teeme ikka kõik selleks et rahval kehvemini läheks.
n
No / 16. mai 2018 12:29
Kes selle kommentaari küll siia pani? Hoopis teine teema oli ees.. Vigane süsteem
k
Kalev/ 16. mai 2018 12:20
Juhikabiinid peaks asuma koorma kõrgusel ,! Tehase inseneride möödalaskmine!
j
Jah muidugi/ 16. mai 2018 22:27
Kabiin peab tôusma kioos noolega. Kui manipulaatori vôi kraana nool on 100 meetri kôrgusel siis peab kabiin sama kôrgele tôusma Samuti kalluril kabiin tôuseb koos kastiga. Oled ikka taibu küll.
m
mart/ 16. mai 2018 12:13
sõitis kraana püsti vöi???
v
Van Ames/ 16. mai 2018 15:52
Näha ju et kraana värv silla küljes, üks teine samasugune "geenius" alles hiljaaegu põrutas ülesjäetud kallurikastiga vasta silda.
Tundub et veokate peale ongi ainult pooletoobised jäänud!
k
kuule jah/ 16. mai 2018 20:33
mast oli püsti st juht hoidis lippu kõrgel!
p
paula/ 16. mai 2018 12:03
enne silda peaks tee kohal olema üks kontroll toru sillaga samal kõrgusel. kui toru alt läbi ei mahu siis ehk ei sõidetaks silla alla
m
Mis saee toru l0llide vastu aitab?/ 16. mai 2018 22:29
Alles siin oli kui üks j0budik sôitis Järvevana tunneli ees selle toru maha ja siis pühkis tunnelis kogu valgustuse kah lae küljest.
l
lambiste/ 16. mai 2018 11:58
Esti veokijuhid jaguneva laias laastus kaheks, I grupp, juhid kes on kiired ja oskavad rongile ette sõita. II grupp , need on aeglased ja rumalamad ning sõidavad oma auto vastu viadukte pururks

n
naine/ 16. mai 2018 11:57
Vähemalt on kõva sild!!! :-)
v
veokijuhil oli kõva!/ 16. mai 2018 20:34
K
..../ 16. mai 2018 11:47
Kes teab, äkki ei viitsita kokku panna, toetatakse platele. Aga Kofkini putkarent toodaks silla all linnale tulu.
s
16. mai 2018 12:29
Sa saad aru ka mida sa öelda tahad?
n
nii/ 16. mai 2018 11:43
kui uuel viaduktil on nii madal kõrguse piirang, siis igaüks sealt läbi ei mahugi
k
Kui kôrge siis see peaks olema./ 16. mai 2018 22:32
Kas 4.5 meetrist jääb tavaolukordades väheks`?
q
Qwert/ 16. mai 2018 11:35
Kuidas on selline asi üldse võimalik? Kuidas?
m
munk ( μοναχός )/ 16. mai 2018 12:04
v
võimalik vaid eestimaal/ 16. mai 2018 20:38
juht unustas masti tööasendisse-mis siin imestada!
P
...../ 16. mai 2018 11:31
Pole vist harjunud eestis sildade alt läbi sõitma.
k
kuule jah/ 16. mai 2018 21:33
ma alati kummardan natuke, kui kuskilt alt läbi ronin!
1
11:31/ 16. mai 2018 22:34
Selline hajameelne seniilsus ei sôida ka mujal maailmas sildade alt läbi, rääkimata veel Norra tunnelitest. :D
m
mmm/ 16. mai 2018 11:30
Selliselt peaks load igaveseks ära võtma
j
Jaak/ 16. mai 2018 14:00
Ära nüüd nii karm ka ole. Piisab, kui võtta ära autojuhi L U B A ! (eesti keel).
t
Toomas/ 16. mai 2018 14:10
Ära nii karm ole. Ehk võtaks ära vai autojuhi LOA.
m
Muix/ 16. mai 2018 21:21
Et siis tsikliloa ja bussijuhi oma jätaks?
t
Toomas/ 18. mai 2018 10:47
Juhiluba on eesti keeles ÜKSAINUS. See, et kellelgi on õigus juhtida A, B, C, E jne kategooriate sõidukeid, ei tähenda, et tal on LOAD! Load on siis, kui lisaks autojuhiloale on veel näiteks trammijuhiluba või relvaluba. Muide, kõigis minule teadaolevates keeltes peale vene keele on juhtimisõigust näitava dokumendi nimetus AINSUSES! Nii et aeg oleks juba see russism ("pravaa") ära unustada ja hakata eesti keelt rääkima.
m
man/ 16. mai 2018 11:25
esimene autogramm sillal olemas
g
gaffiti/ 16. mai 2018 12:58
Varsti tuleb lisa, a'la "Dima byl sdes"