Seisukoht

Seisukoht | Palun, ärme läheme enam Eurovisionile!

Dannar Leitmaa, Päevauudiste ja veebikeskkondade juht, 15. mai 2018, 18:47

51 KOMMENTAARI

s
Soliid, Ne/ 20. mai 2018, 06:27
Eesti kunagine "Leto svet" oli paljude praeguste šedöövritega võrreldes soliidsuse ja hea muusikalise maitse etalon. Tõsi, need esinejad on tänaseks ennast küllalt kenasti täis teinud.
k
kas/ 16. mai 2018, 14:24
kirjutaja yldse teab, mis on kräpp, sa autor oled nii rumal, et lugejal hakkab häbi
a
appi kui palju lolle siia kokku jooksnud on/ 16. mai 2018, 14:02
Dannar Leitmaa "artikkel" (rohkem nagu joobes peaga kirjutatud twitteri postitus) on peaaegu arusaamatu. Pole ime et enamus kommentaatoreid on sama madala laubaga.
o
OB/ 16. mai 2018, 10:47
Saadame sinna no teatri kiljatuste saatel lavale sõnnikut laotama ja selles püherdama, esikoht on kindlustatud.
v
Võrdlus/ 16. mai 2018, 10:46
"Tasuta" linna ühistransport on kurjast, "tasuta" eurolaul on OK! Kumb on kasulikum? Raha võetakse mõlemale maksumaksja taskust.
q
Qwert/ 16. mai 2018, 10:27
Taas tuleb tõdeda, et ka see autor ei jaga matsu Eurovisioni asjus. Eurovisioni lauluvõistlus on Euroopa suurim teleshow, mida vaadatakse ka Austraalias, USA-s ja Hiinas. Ehk see publiku arv on suur, mille puhul saab reklaamida oma maad. Tänapäeval ei esine vist enam ükski lauljahakatis lihtsalt mikrofon käes nagu veel 80-ndail. Teine küsimus on laulude eelistuses. parafraseerides tuntud fraasi, siis ühtedele meeldib rap, teistele ooper. Nii ka siin. Kui terve õhtu tuleb diskot, siis on kui sõõmuks värskeks õhuks hoopis ballaad/tšastuška/akapella. Me ju ei sea kahtluse alla näiteks osalemise jalgpalli EM-i või MM-i kvalifikatsiooni turniiridel, ehkki meie saavutused seal on veel kurvemad. Lõppmängule ikka ei pääse, võidust juba rääkimata. Eurovisionil oleme vähemalt võitnud. Seega võib ja isegi peab Eurivisionil osalema. (Me võidame niikuinii!)
r
RAA/ 16. mai 2018, 08:37
Aga mida mina ütlesin et tohutu raha pandi magama .Võtke KÕIK eesti kulud Eurovisioonil kokku.Kleit ,saatjad jne....
e
Eesti/ 16. mai 2018, 08:12
on ilma eurovisioonitagi laulurahvas. Võistlus/võitlus on ka juba ajast ja arust. Eneseuhkust peaks tõesti rohkem olema, et mitte teistelt heakskiitu kerjata.

m
matsu/ 16. mai 2018, 08:01
See on lauluvõistlus, kus saab hinnata rahvas. Rahva hääl olevat jumala hääl! Nii lihtne see ongi!
Tegelikult näitab see ikka vaid seda, kui paljudele mingi laul meeldib.
j
Jopa Kolla/ 16. mai 2018, 05:54
Mõistlik seisukoht. Ainult, et Elina laul ei olnud kräpp, vaid oli parim toode, mida üldse sai sellisele üritusele viia - väärikas.
Aga mille paganama pärast käib juba palju aastaid üks ilge kammaijaa selle ürituse üle?!?! Just sai lõpuks see jama läbi ja kõrv veidi puhkab, kui hakkab varsti jälle Eesti Laulu eelvoorud pihta. See on nagu Eesti Missi värk – võiks juba ükskord sellest üle saada ja mitte enam näidata, vaadata ja osaleda. Kui, siis las see jääb Kanal 2 ja 3-le ning Õhtulehele. Ja mingile väiksele grupile tiinekatele.
h
Hm/ 16. mai 2018, 07:15
Jaa kõik missivõiatluawd, eurovisioonid ja meelelahutus keelata jah, ainukt vanuritele õnne 13 peaks alles jääma :D
m
Mina / 16. mai 2018, 05:28
Vanasti...oli see lauluvõistlus. Nüüd ei oska enam nime anda mis see on
r
Rohkem mõeldud homodele./ 16. mai 2018, 00:23
t
To 00:23/ 16. mai 2018, 07:15
Ära siis mõtle nendele
k
Kete / 16. mai 2018, 00:00
Mis jama te ajate?! Ei meeldi, ära vaata, ära kuula. Johhaidii!
a
Andres/ 16. mai 2018, 04:21
Mida sa friik siin johhaidiitad?
t
To Andres/ 16. mai 2018, 07:16
Absurd ju, mida aamust enamikul siin. Mulle ei meeldi, keelame ära?
t
Teisitimotleja to Kate/ 16. mai 2018, 11:19
Ma ei vaatagi kuid minu kui maksumaksja taskust voetakse raha seller palagani jaoks ja see on hairiv.
e
Enamus/ 15. mai 2018, 23:53
Eurovisiooni kulud võikski tulevikus huvigrupid ise kinni maksta,vähemustel raha küll,lapsi nad ju ei kasvata.
h
hannes/ 15. mai 2018, 23:50
Eurolaulul on ammu enne esinemisi teatud mõjusate europoliitikute tagatoas teada, kes võidab. Nagu enamuse hääletamiste puhul, on võitja ammu enne teada ja ainult jobud panustavad ja nuumavad tegelikult telefonifirmasid...
h
Heh/ 15. mai 2018, 23:42
"Me ju ei taba ilmselgelt, et mis on kogu selle ürituse mõte."
---
Krdi kaua läks aega sellest arusaamiseks
:)

s
..../ 15. mai 2018, 22:52
see laulukonkurss on hirmkallis suur telešõu, ei rohkemat. Eurovisioni egiidi all toimub mitmeid muidki konkursse, mis meil praktiliselt mingit tähelepanu ei saa, isegi siis, kui osaletakse. Meie tänavusele eurolaulikule on oluliselt kõrgema klassi konkurss hoopis Operalia, kuid kas ta sinna läheb - pole ju kuulda olnud. Ainuüksi öirolaulikesega esinemine, mistahes see tulemus siis tuleb, läheb Eesti riigile kopsaka summa maksma.
t
To 22:52/ 16. mai 2018, 07:17
Keegi vaatas vist eile ringvaadet. Muidu ei teaks targalt midagi selle operalia kohta öelda.
e
eh/ 16. mai 2018, 11:18
lausa hämmastav, et mõned inimesed on kuulnud Operaliast ka ilma mingi ringvaate vaatamiseta! Mitte kõigi inforuum ei piirdu kollase meediaga.
j
Juhan Maadam/ 15. mai 2018, 22:15
Väga õige, Eesti võtab seda nii tõsiselt kuna ERRis ong põhiliselt vähemuste esindajad tööle võetud. Ega keegi ju seda joga tõsiselt ei võtaks, aga ERRi lausreklaam maksumaksja raha eest lööb ka kõige tugevama jalust. Iga normaalne inimene saab aru, et see ei ole mingi lauluvõistlus vaid freakshow.
t
To 22:15/ 16. mai 2018, 07:18
Vaata laulukarusselli siis. Eestikeelsed laulud enamasti ja on lauluvõistlus. Keegi sinu soovide pärast Eurovisiooni muutma ei hakka.
m
16. mai 2018, 08:48
Miks Sa neid vähemusi kardad?
a
ahah/ 15. mai 2018, 21:25
Ikka tuleks osaleda, ainult punktivärgi asemel võiks miskit muud olla:parim laul, parim esitus, parim show, ekstravagantsem lugu jms. Punktistamine on ajast maha jäänud, sama, kui Oskarite jagamisel kukutakse punktidega vehkima...
t
To 21:25/ 16. mai 2018, 07:19
Mis parim show? Just on huvtav vaadata mis riik millist muusikat hindab ja millised punktid annab.
n
Nojah/ 15. mai 2018, 20:50
See on poliitiline üritus ja sellest osavõtmisest keeldumisel on poliitilised tagajärjed. Eurosanktsioonid nagu Brexitigi puhul ei jää tulemata.
w
www/ 15. mai 2018, 20:37
soovitan sellel seltskonnal vahetada nimetus Eurovision mingi Vikervisioni (Rainbowvision etc) vastu.
n
No/ 15. mai 2018, 20:15
siis on teatud seltskonnal lõbu läbi.
n
Nõus/ 15. mai 2018, 20:15
Seda enam,et pole maailma turvalisim paik.Aga Eesti Laul las jääb koos omade autorite ja esitajatega.
e
Ei ole nõus/ 15. mai 2018, 21:40
"Eesti laul" ei vasta oma nimele.
Nimi ära võtta või võõrkeelsete laulude väljajätmine.
d
15. mai 2018, 19:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
15. mai 2018, 20:44

s
s/ 15. mai 2018, 19:47
kas selle avastasid EESTLASED?
s
Sander/ 15. mai 2018, 19:34
Annaks taevas niidi sikutajatele mõistust, et seda nõuannet tõsiselt võetakse.
õ
õige/ 15. mai 2018, 19:31
see nn. lauluvõistluse on ammu juba -parem enne -läbi ja arusaamatu milleks sellised kulutused ,kui laulda saab ka mujal ja igal ajal
t
To õige/ 16. mai 2018, 07:21
Laulagi siis kuskil külaplatsil ja ole õnnelik. Kes sind keelab? Paljudele Eurovisioon meeldib
e
ella/ 15. mai 2018, 19:03
See on rahvusriikide muusika võistlus, mitte tippmuusikaauhinnavõistlus, et peab olema maailmatasemel ja seal on ka oma maa keeles laule, mitte ainult inglise.
t
Toomas/ 15. mai 2018, 18:55
Jutu lõpus oli tõdemine, et me ei taipa, mis on selle ürituse mõte. Aga mida siin taibata on, kui sellel tobedal üritusel EI OLEGI MINGIT MÕTET! Juba palju aastaid ei kosta sealt absoluutselt mitte mingisugust muusikat. Ennast tulevad demonstreerima perverdid (näiteks too habemega naine, aga ega ta ei olnud ainus...) ja üldine möll käib valgusefektide, kleitide ja muu butafooria ümber ning on täiesti arusaamatu, miks seda tsirkust keegi veel "lauluvõistluseks" nimetab! Seega on seal osalemine väga mõttetu raharaiskamine ja mitte ei saa aru, kuidas see värk Eestile tuntust tuua võib. Jah, kui rääkida Darwini auhindadest, siis vist tõesti ...
v
vorst/ 15. mai 2018, 23:15
pean siiski ausalt tunnistama, et kui sellel aastal oleks olnud valida - Proiler / Wurst. Mina oleks Wursti valinud. Ta lavakostüüm on muidugi provotseeriv, aga laulda ta oskab küll
h
hm/ 16. mai 2018, 19:55
paremat kommi siin ei ole, kui vorsti oma.
t
To Toomas/ 16. mai 2018, 07:22
See ongi äge, et on mingi show ka mitte kõik ei tule tikksirgena mikrofoni ees tardunult inimesema
f
FFF/ 15. mai 2018, 18:39
Aga meie riik on väike ja vajab seda väikestki reklaami. Teistel muidugi savi. Ka on meie muusikutel on siin esinemis- ja teenimisvõimalusi vähe, nemad vajavad seda võimalust. Rästa ütles, et mitme aasta teenistus tuli sellest ühest Eurolaulust, mis siis et see võistlusel jumal teab kuhu ei jõudnud. Meie meedia vajab jutuainet, inimesed meelelahutust. No ei ole siin selles vallas üleküllust. Sellepärast peamegi osalema, on vähemalt millestki omavahel rääkida ja mida kiruda. Ja nii ongi.
l
Lauri/ 15. mai 2018, 18:22
aga Portugal ju andis eelmisel aastal LAULU, täiesti ilma hookuspookuseta ja noor Salvador sai parima tänuna seda oma iidoli ja ka minu lemmiku Caetano Velosoga seda europüünel laulda, olles muide väga kriitiline ja mitte eurokorrektne selle imeliku juutide võiduloo osas. Tuleb seina nii kaua taguda, kuni see murenema hakkab.
s
siis/ 15. mai 2018, 20:43
Maksa ise omast taskust see lõbu kinni.
s
S.O.S. Ref.../ 15. mai 2018, 21:36
Salvadori hookuspookus oli kirjas tema T-särgil.
k
15. mai 2018, 18:03
Kuule kräpp! Miks peame tegema nii nagu teised? Tavaline inimene välismaal ei tea eurolaulust midagi? Kes need "tavalised inimesed välismaal" on, kellega oled kohtunud ja meie peame nende sarnased olema?
t
teet/ 16. mai 2018, 11:00
kusjuures nii ongi, väga vähesed teavad eurovisioonist midagi. Minu kogemused siis saksa, prantsuse ja briti inimestega..
a
arvan/ 16. mai 2018, 20:01
et suur enamus ükskõik kus maailma riigis elavaid inimesi ei tea pea millestki enam midagi. Teatakse seda, mille vastu sõpruskond huvi tunneb ja kõik. Kes vaatab korvpalli, kes rallit, kes kuulab ooperit ja kes huvitub matemaatikast. Kummalisel kombel on eestlased laulu armastav rahvas ja teavad laulmisest päris palju. Suvalise inimese käest Prantsusmaal võid küsida, et kus asub Eesti ja pakun, et vähemalt 75% ei tea vastust. Igatahes oli aastaid tagasi Inglismaa "miljoni dollari" mängu viimane küsimus: mis on Leedu pealinn?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee