Eesti uudised

Vähiravifond kriitikast, mida tõi endaga kaasa Cardo Remmeli ravi toetamine: me ei saa rikastel ja vaestel taotlejatel vahet teha

Ohtuleht.ee, 11. mai 2018, 14:51

50 KOMMENTAARI

r
Raivo/ 11. mai 2018, 21:42
Jube, kui väiklased on eestlased, kadunuke pole veel jahtunud, kui juba kriitika lendab, häbi peaks olema, aga ju siis sellistel kriitikutel see inimlik omadus puudub. Kaastunne lähedastele.
k
Kristel/ 11. mai 2018, 20:28
See inime, kel on midagi müüa, :(aega pead värvida, siis ära torkima üritust, mis mõeldud puudust kannatavatele! On piisavalt arusaadav! Nüüd pärija küsib pärandi inventuuri ja veel ei pea maksma võimalikke võlge peale surnu vara müügi, on ... ebaõiglane, pigem haige
h
Haigus/ 11. mai 2018, 19:24
ei küsi, ka oled rikas, vaene, noor või vana. Vähifondi eesmärk on üllas ja õiglane, et ei tee inimestel vahet. Kulla inimesed, äkki peaks hakkama selgitama ka, kas abivajaja on hea inimene või halb inimene jne jne. Rohkem soojust hinge ja dolerantsust!!!
s
sellist mõtet ei tule/ 11. mai 2018, 21:36
et kui inimene on pikalt vähiga võidelnud, siis on tema finantsid ehk otsa saanud - haigena ta ju lisa ei teeni.Lis aküsiti u üsna lõpu eel.Annetasin ka ise ja väga kahju, et ravi ei aidanud.
k
12. mai 2018, 09:17
Kas tal olid finantsid tõesti otsa saanud?
S
:)/ 11. mai 2018, 18:03
Siin on ju hea õelutsemas käia- pärast annetad jälle jõulutunnelile või vähifondile ja saad ennast taas hea inimesena tunda. Keskajal oli indulgentside müümine, nüüd annetamine- vähemalt jõulude ajal saab inimene ennast heana tunda.
n
nukker/ 11. mai 2018, 17:59
Mul tuttav vanainimene vähjaga hooldushaiglas. Ei lähe ta kuskile raha küsima, lihtne maainimene...Ega ole talle vist elulootust antudki, ootab kannatades oma surma. Eks nagu paljud teisedki.
J
:)/ 11. mai 2018, 18:04
Ja lasedki oma tuttaval niimoodi hääbuda?
o
Oh ei/ 13. mai 2018, 09:36
lähen ja opereerin ise ja pärast annan võlujooki ja ...
t
Tyuiop/ 11. mai 2018, 20:27
et võiks nagu talle ka võibolla, et paar kuud enne surma (sorry ) 8 tonniseid tablette sisse ajada. Ja mida rohkem sellise jama tegeldakse seda kõrgemaks ravimite hinnad aetakse.
v
vanainimese/ 11. mai 2018, 21:38
organism on nõrk, teda ongi raske aidata.Elu lõpp ka ilma vähita lähedal.
l
lugeja/ 12. mai 2018, 08:23
No just oli artikkel, et kogutakse raha 79-aastase vähihaige naise jaoks.
n
no saame ikka küll/ 11. mai 2018, 17:49
t
Teadjamees/ 11. mai 2018, 17:45
Kas on ikka arukas mängida elukinkijat ja tuhandete eurodega toetada ravimatult haigeid inimesi? Kes nõukogude ajal teistelt inimestelt tulemusteta ravi jaoks raha kerjas? Mitte keegi!
n
Noh/ 11. mai 2018, 21:16
paistab, et sa tahad seda sovjeediaega tagasi. Tõesti või?
t
Teadjamees/ 11. mai 2018, 23:29
Ei taha tagasi, aga ega N. Liidus ka kõik halb ei olnud. Arstiabi oli kõigile kättesaadav. Tahan öelda seda, et pole eetiline mängida kokkukerjatud rahaga jumalat ja kelkida elu kinkimisega (õigemini ravimatult haige kannatuste pikendamisega) neile, kes on kahjuks surmale määratud. Okei, kui see Tänavsuu annetaks oma isiklikest miljonitest, siis lasku käia, tema raha, teeb mis tahab. Aga mingi rahakerjamisega koguda endale häätegija oreooli on lihtsalt ebaviisakas! Julgesid elada, julge ka surra!
n
nõuka ajal / 11. mai 2018, 21:40
oli ravi tasuta ning välismaale ravile nagunii ei saanud, milleks siis raha kerjata?
k
Kahju on, kui inimene sureb, üksk6ik kes - loomulikult on kurb./ 11. mai 2018, 17:19
Kuid imestama paneb siiski, et vähifond ei vaata, kas abivajaja on vaene või rikas. Rikas saab ju ennast siiski ise toetada, mida vaene mitte kuidagi ei saa. Vaesema inimese elu sõltub raske haiguse kuluka ravi korral ainult fondi abist. Kui fond ei aita, ta sureb. Kahju, et suri see rikas mees. Kuid mõelgu praegu pigem tema äripartnerid, sugulased ja lähedased sõbrad, kas oleks ehk saanud meest aidata?
k
Kas.../ 11. mai 2018, 17:32
....selle peale ei tule, et rikkus kadus aastaid haigusega võideldes?
l
lugeja/ 11. mai 2018, 17:55
Keegi millalgi vaatas järgi, et oli tema nimel praegugi mitmeid kinnistuid. Aga igal juhul kahju kui vara surrakse. Kaastunne lähedastele.
E
:)/ 11. mai 2018, 18:06
Ehk tahtis ta midagi ka oma lähedastele pärandada, Sina muidugi oleks kogu kinnisvara naise ja laste nimele kirjutanud nagu õige rehepapp kunagi.
m
12. mai 2018, 09:19
Ma tahaks ka pärandada, andke raha.
k
11. mai 2018, 17:51
Kuulge, lõpetage ära. see igavene lahterdamine ajab südame pahaks. See on Tänavsuu fond ja toetab keda tahab ja keda saab. Kui annetajad panid õla alla, siis ei ole mingite suvaliste lehelugejate asi õelda, keda aidata ja keda mitte.
e
Ehk/ 12. mai 2018, 14:14
... siin võtavadki sõna inimesed, kes on fondi annetanud, mitte ,, suvalised lehelugejad” - inimesed, kes on ise väikese palgaga, kuid soovinud südamest aidata enesest veel viletsamaid, kelle ravi võimalikku sõltubki fondist. Ja nüüd tulevad siin kommentaatorid neid heausklikke annetajaid manitsema stiilis , et ,, aga mis siin lähedastele ( nt. rikkast modellist tütrele ) päranduseks oleks jäänud, kui ta oma raha oleks raviks kulutanud... Loomulikult on haigus tõsine ja surm kurb, selle koha pealt suur kaastunne.
t
to kahju on......................................./ 11. mai 2018, 19:37
aga loe palun artikkel korralikult läbi. seal ju kirjas, et tema jaoks tegidki annetused sõbrad ja endised ning praegused äripartnerid.
ä
äripartnerid, lähedased sõbrad/ 11. mai 2018, 21:41
ju toetasidki vähiravifondi ja kogusid raha.nemad ju teadsid, mis olukorras nende sõber on.

s
Seda muidugi/ 11. mai 2018, 17:07
Aga mõni arst ( patsiendi raviarst)võiks ikka öelda oma sõna. Kui inimesel on jäänud elada 2 kuud, seda saab aru ka ilma arsti hariduseta inimene. Siis vist ikka heateguse korras korjatud raha ka ei aita. 15 a tagasi ütles minu ema raviarst küll kohe, et on jäänud 1 kuu elada, noh elas 3 nädalat. Kas siis tänasel päeval lihtsalt kanditakse raha- Sesl Vähifondis ju Mäggi tegelinski
r
R.I.P./ 11. mai 2018, 17:03
Midagi on pildil valesti, kui sellise positsiooniga ja taustaga inimene läheb fondilt 8000-t küsima.
Samas.
Raske haiguse ravi eeldab eelkõige enda ja enda harjumuste muutmist.
Väga sageli on olnud paranemise eelduseks olnud eemaldumine eelnevast taagast (nt.: radioaktiivne ese lauasahtlis, mürki eraldav auto või maja sisustus, tseesiumit ja DDT sisaldavad toiduained, jne.).
Minu kirjutatu ei ole mõeldud Remmelile järelhüüdeks ("järelmõtlemiseks"), vaid tervemaks saada soovijatele.
m
11. mai 2018, 15:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
11. mai 2018, 15:56
no just! Mina saan sellest fondist ka nii aru, aga nagu naha, siis pole fondil endal visioon eriti selge! Kui sa elad villas, siis sa ju jouad maksta ka oma ravi eest voi kuidas?
n
Nõus/ 11. mai 2018, 16:08
Selle fondi esindaja sõnavõtt ei täitnud oma eesmärki - toetan hea meelega neid, kes ei suuda enesele ravi võimaldada, kuid oma väikesest palgast ei pea ma kinni maksma miljonäri arveid, kelle toretsevat elustiili on meedias eelnevalt korduvalt kajastatud. Rohkem seda fondi ei toeta.
i
irw/ 11. mai 2018, 18:07
Aga kust sa nüüd omale hea inimese mainet ostad?
m
mismoodi jõuad/ 11. mai 2018, 21:42
kui ei saa haiguse tõttu enam tööl käia? Kui raha juurde ei tule, saab see otsa.
t
To irv/ 12. mai 2018, 14:16
,, Ostan “ hea inimese mainet nt. Vähihaigele laste vanemate liitu toetades. Aidata ja toetada saab alati !
c
Ceir/ 11. mai 2018, 15:39
Mina seda fondi enam ei toeta ja seda ei tee ka päris paljud mu sõbrad. Lihtsalt meie ümber on nii palju inimesi, kes ei suuda endale raske haiguse korral mingit ravi lubada ja siis inimene, kes on jõukas.... Loomulikult on mul inimenena kahju, et nii kurb sündmus aset leidis, kuid need siin on kaks eradiseisvat teemat.
n
naine/ 11. mai 2018, 18:08
Et kuna üks nn. rikkur sai ka abi, siis jätame ülejäänud ilma? Loogiline.
t
to Ceir/ 11. mai 2018, 19:41
palun loe artikkel uuesti läbi ja kui siis ka aru ei saa, siis las keegi tõlgib
ä
ära toeta/ 11. mai 2018, 21:44
mina toetasin ka Cardot ja toetan fondi edaspidigi , kui küsiti abi, järelikult oli seda vaja
h
H/ 13. mai 2018, 13:33
mina toetasin samuti Cardot ! Ja sooviksin ,et nendel vingujatel oleks ka selle haigusega tegemist.
o
olev/ 11. mai 2018, 15:29
Ka mulle tundub see rahakerjamine imelik, inimene on 65 aastane pannud see raha hakkama kui nii suur eluisu oli. Palju sellise maja ülalpidamis kulud on. Teisest küljest loll on see kes annab, mitte see, kes küsib. Eestis on lapsi küll keda aidata.
N
...../ 11. mai 2018, 15:27
Nõme, fondi toetuseks kirjutatud kommentaar ei olevat sobiv ja ei lähe läbi ....
s
11. mai 2018, 15:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Häbi, saarlane!/ 11. mai 2018, 15:38
Oli ju kirjutatud, et võitles mitmeid aastaid selle haigusega, siis kulutas ju väga palju selle raviks! Pealegi polevat äriasjad enam hästi läinud. Ole ettevaatlik oma õeluses!
k
Kas / 11. mai 2018, 15:51
elas maal onnis või suures häärberis. Ka eluaeg elanud peost suhu? Naerukoht!!!
h
Häbi/ 11. mai 2018, 16:34
peaks sul endal olema sellist jura kirjutada. Aga olen õnnelik , et jumal näeb kõike ja tegutseb ka õiglaselt.
m
M.K/ 11. mai 2018, 15:13
Mina ei ole Cardo Remmelile ei sõber ega töökaaslane, pole teda kunagi näinud ega muud moodi kokku puutunud. Ometi toetasin teda. Olen toetanud ka teisi abivajajaid, pole kunagi kellegi rahakoti sisus tuhlanud, ega tee seda ka edaspidi. Kui palus abi, ju siis oli seda vaja. Küll aga olen tõsiselt šokeeritud nende kirjade kirjutanute ülbusest. Surma ees oleme me kõik võrdsed ja kellelgi meist pole õigust otsustada, kes väärib elamist ja kes mitte.
t
to M.K./ 11. mai 2018, 16:45
Keegi ei mõnita.Avaldame kaastunnet ikka.Aga fondi rahastamises on rahvas pettunud.Aidata tuleb ikka neid,kel endal pole võimalustki.
t
Teeline/ 11. mai 2018, 17:39
Kas toetasid ka Argo Aderit? Ta ju ka küsis abi.

r
Rahu / 11. mai 2018, 15:10
Kahju muidugi, et inimene on surnud. Aga tegelikult väga vähestel inimestel on sellised rahalised võimalused nagu tal olid. Seda kummalisem, et fondilt abi palus. Annetuste hulga pealt on aru saada, et inimesed tajusid seda isegi.
m
11. mai 2018, 15:58
Millegipärast arvan, et Cardo Remmeli poole pöörduti tema elu ajal väga palju rahalise abi küsimises. Kindlasti ta väga paljusid ka aitas. Nüüd vajas ta ise abi ja paraku ei saadud vajalikku summat. Väga õige on T.Tänavsuu kommentaar, et nad ei vaata inimese rahakotti ja abi on saavad võimalusel kõik.
o
oot?/ 11. mai 2018, 16:11
minuarust oli uudis, et saadi see summa kokku ja rohkemgi veel? Ja summa, mida kerjati, oli ju ainult 8000 eurot, see ta tippmodellist lapselapsel tühine protsendike teenistusest. See, et rikkal inimesel, kel kinnistusraamatus paar ülikallist kannet ja ise osaline koos teiste rikastega mitmes juhatuses jms., on vaja nende kõrval marginaalset summat, viitab pigem sellele, et lähedased ei olnud nõus enam oma pärandiosa vähendama, isegi selle pisku võrra. Nii et - mis seal's ikka. Ka rikkad on surelikud. Vähiravifond aga sai sellega korvamatut kahju, paraku. Sisuliselt peenraha eest. Ja vaat sellest on tegelikult kahju!
a
aha/ 11. mai 2018, 15:05

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee