Ummikud Ahrti ja Jõe ristmikulFoto: Robin Roots
Juhan Haravee 10. mai 2018 21:45
Kõige vanemgi pealinlane ei mäleta enam ilmselt päris täpselt, millise režiimi all sai alguse komme Tallinna tänavad esimese sulaga põlluks künda. Kesklinn ägab ummikutes, tänavatel möllavad võimsad remondimasinad – millal see ometi lõpeb?   

Kõige vanemgi pealinlane ei mäleta enam ilmselt päris täpselt, millise režiimi all sai alguse komme Tallinna tänavad esimese sulaga põlluks künda. Kesklinn ägab ummikutes, tänavatel möllavad võimsad remondimasinad – millal see ometi lõpeb?   

Tänavu veebruaris tegid Tallinna võimud algust Gonsiori ja selle naabruses asuvate tänavate remondiga. Põhjenduseks toodi vajadus muuta liikluskorraldus jalakäijatele ja jalgratturitele mugavamaks ning suunata üleliigne autodevoog kesklinnast eemale. Üle kolme kuu tagasi avalikkusele tutvustatud tänavauuendusprojekt keskendub 1,5 km pikkusele Gonsiori tänavale, haarates enda alla ka Laagna tee ja Türnpu tänava remondi ning 900 meetri pikkuse jalgrattatee rajamise Kunderi tänavale. Torupilli Selveri juurde kavatsetakse rajada ligi 200 kohaga lisaparkla ning Gonsiori tänav saab juurde mõned bussipeatused.

Edasi lugemiseks: