„Iga sulgemisluba, mis on seotud kaevetöödega tänaval, läbib vähemalt neljakordse kontrolli (liikluskorraldaja, ühistranspordi korraldaja, SULGEMISMAKSU MAKSUHALDUR ja kaevetööde peaspetsialist) ning tegemist on vastava ettevalmistuse ja aastatepikkuse kogemusega spetsialistidega.“ Mis ametikoht on see minu poolt suurte tähtedega rõhutatud ja kui palju ta palka saab? Kuidas saaks sellele ametikohale kandideerida ja milline peab olema haridustase? Nikolai Gogol kirjutas näidendi "Revident" millal? Üleeelmisel sajandil ja tänase päevani pole mitte essugi linnavalitsuses muutunud, täpselt sama nagu tolleaegses tsaari-Venemaal. Hämmastav, et millised ametikohad veel siiani eksisteerivad!?
Jube on see trammide kiletamine. Kas meil ei või olla valged punase triibuga trammid maksumaksja raha eest. Aknad on trammidel kilede all ja Air baltiku illuminaatorid. Kus võeti ja algatati see lollus linnavalitsuse loal. See on prügiga reostamine.
ühistransport tasuta.jätke auto parklasse ja liikuge ühistranspordiga.või uhkus ei luba tavainimestega koos sõita.igast olukorrast on väljapääs,tuleb see leida,mitte kohe hakata sajatama.ise ju tahate,et teed oleks korras,suvi ju lühike.peab kiirustama remonttöödega.
ma sõidan ühistranspordiga, kehvematel päevadel tulen tööle 1,5 tundi ja koju 1,5 tundi. Vahemaa 9 km, sh Tammsaare tee ja Järvevana tee. Autos vähemalt pole bussijuhi vene keelset raadiot lõugamas ja Ljuba 80-datest lõhnaõli ja Mihhaili päev läbi higistatud särki ning Vassilit, kes ei suuda õllepurgi avamisega koduni oodata.
Kunas on siis õige aeg teede remonti teha,teed talvel kisa taga,kevadel suvel sügisel ikka röögivad peamiselt beibed suurte maasturite ja rikaste vanameeste blondiinid
Inimesed elavad seal, kus tööd on. Või siis sõidavad sinna, kus tööd on. Elaks isegi mõnes väikelinnas aga enne pensile minekut ei tule see kõne allagi. Sest Tallinnas saab tööd.
Millegi pärast ei hoia need ummikuvabad liikumisvõimalused inimesi neis linnakestes. ilmselt polegi sageli enam põhjust linnakeses liikumiseks. Ja kui, siis liigutakse linnast välja ja ikka sagedamini just Tallinna.
Hea lahendus on tõsta sõidukiirust linnas. Mida kiiremini auto sõidab, seda kiiremini ta kohale jõuab ja teiseks, kes sõita ei julge, sõidavad ühistranspordiga, kes ei oska, sõidavad autod pusleks ja nii jäävadki sõitma need, kes liiklust umbe ei aja.
Siin on tegemist aastatepikkuse ebaprofessionaalsete ajukääbikute töö tagajärjega. Pidev liikluse piiramine läbi ridade vähendamise, nn rahustavate kitsenduste loomise, parkimisalade kaotamise, fooride töö ajuvaba korraldamine, tekkinud avariide korral operatiive liikluskorralduse teostamine (milleks sobiks MUPO ideaalselt) , teetööde korraldamine kaasaegsete rahvusvaheliste põhimõtete järgi jne jne. Needsinatsed SPETSIALISTID ei saa sellestki aru, et iga kitsendus alandab läbilaskevõime. Tallinnas ei ole autode hulgast tulenevaid probleeme enam kui 1,5+1,5 tundi päevas. See ei ole tingitud suurest autode hulgast vaid valest liikluskorralduse juhtimisest. Minge maailma ja uurige missugused on tegelikud ummikud. Tallinn oma olemuselt oli on ja jääb transiitkoridoriks magalate ja linna piiridele rajatud tootmisettevõtete vahel. Linnaisad saevad ise oksa millel istuvad. Need liikuvad inimesed maksavad neile palka-kui kaua see sõltub ajude arengust.
Kas meie ettevõtted või siis omavalitsused on nii rikkad, et saavad lasta teetöid teha päevasel ajal kui rahva liikumine on massiline. Igas normaalses riigis tehakse seda öösiti kui liikluskoormus minimaalne.
selle eest tuleb rohkem maksta ja pead saama tegijatelt kirjaliku nõusoleku. Selliste ja muude taoliste ebamugavate tööde tegemiseks tahetaksegi välistööjõudu sisse. Välistööjõud ei virise, vaid teeb väiksema palga eest kõik, mida tööandja tahab.
Mõni ime, kui linnamagistraale tehakse kitsaks ENNE kui ümbersõiduteed valmis saavad. Teiseks kui igal aastal suletakse samaaegselt enamik tähtsamaid ristmike. Ja vähesed uued ümbersõiduteed on algusest saati vigaselt projekteeritud. Kas või see endine "kultuuri kilomeeter" oma kahe sõidureaga juba praegu kitsas. Mis saab siis kui Kopli Liinid ja Paljas saar täis ehitatakse. Või Russalka ümbersõit mis k a n e p i suitsetajatele järgi andes algsest projektist kitsamaks ehitati. NN "ühe auto fooriga" ristmikud ja tänavad kus rohelise laine asemel harrastatakse punase laine tsüklit pole voist mõtet rääkida.
See on kesikute kättemaks.jutuks hea kyll et teeme paremaks,vaadake pärnu maanteed kosmose ristis.ryytelää ju kinnitas et kõik tahavad paremale ja teeme neile 2 rida
Mina elan Kadriorus ja käin ülepäeva Mustamäel trennis. Tavaliselt lähen mööda Järvevana teed, mis on alati 18 paiku umbes. Alati! Aga nyyd on Kadriorust lõigatud igasugune tee bussijaama juurde, kinni on pandud saksa gymnaasiumi juures ristmik, ma pean tegema suure ringi stockmanni juurest, et saada järvevanale. Kas linna huvi ei peaks olema just vastupidine - suunata mind kesklinnast välja? Tundub, et ryytelmaa ei saa aru, millist jama ta korraldab kui sulgeb kõik tänavad korraga. Kusjuures tupiku märk on tàpselt ristmikul - vaesed Kollase tänava elanikud, kelle all see liiklustrall käib.
järvevanasse on ju ummik sisse planeeritud 10. mai 2018 22:46
kui 4 rida peavad mahtuma 2 peale kuigi ruumi oli 3 reale.Eks see rida ohverdati parteilaste avamispidustustele ja penoplastile.Tallinn Hoolib?Pirita on nii tublisti umbes kui mitte kunagi varem...valimiste eelne teeehituspropaganda täies hoos.Kuldsed käärid juba teritusest toodud?
Ainult rumal inimene võib bussiga trennis käia. Sattud peale trenni mingi rögiseva kaaslinlase kõrvale, hea kui veel asotsiaal ei ole ja oledki haige. Peale trenni on inimese immuunsüsteem ikka üsna nõrk.
ei tehta mitte immuunsüsteemi tugevdamiseks ja vastupanu tõstmiseks? Kui sa seal kümnete poolt läbihigistatud drenažööride peal haigeks ei jää siis ühistranspordis ei juhtu sinuga seda ammugi.
KOMMENTAARID (43)