15
fotot
Tallinn Coffee Festival 2018 (Martin Ahven)

Reedel ja laupäeval peeti Tallinnas Kultuurikatlas kohvifestivali, kus Paulig tutvustas uusi kohvijooke ja arutles külastajatega kohvi tuleviku üle. Festivalitoodetest populaarseimaks kujunesid külmpruulitud kohvil põhinevad joogid, mis ka viimse piisani otsa said.

Paulig Professionali Baltikumi turundusjuhi Kati Kivikase sõnul oli huvi külmpruulitud kohvi vastu tohutu ja tõi kaasa pika järjekorra. „Kohvilimonaad ja teised külmad kohvijoogid olid festivalil ülipopulaarsed ja said juba enne festivali lõppu otsa. Külastajad olid ääretult üllatunud, et kohvi saab ka sellises vormis tarbida.“

Pauligi pakutud kohvilimonaad koosnes külmpruulitud kohvist, värskest sidrunimahlast ja lisatud oli ka kerge magususe andmiseks pisut suhruroosiirupit. Limonaadi serveeriti jahutatult ja kergelt gaseerituna, mis andis joogile limonaadiliku konsistentsi. Kihisev ja värskendav jook sobib suurepäraselt nii suvistele festivalidele kui ka mereranda.

Vaid Tallinn Coffee Festivalil pakutud Pauligi eksperimentaalne kohvisarnane jook Blend 2080 äratas samuti huvi. „Paljud külastajad olid juba eelnevalt Blend 2080 olemusest kuulnud ja tulid festivalile maitsekogemust saama. Kokkuvõtvalt tõdeti, et Blend 2080 jättis presskannus ja kohvitassis igati eheda kohvi mulje, kuid sellega sarnasus piirduski. Naturaalses kohvis on rohkem kui 800 aroomi, mida on võimatu jäljendada või asendada teiste looduslike ainetega,“ rääkis Paulig Professionali turunduskoordinaator Rage Riismann.

Blend 2080 on ühekordne projekt, mida edaspidi rohkem ei valmistata. Tegu oli Pauligi ja Austraalia kohviekspert Matt Pergeri koostöös valminud kohvisarnase joogiga, mis ei sisaldanud grammigi päris kohvi. Blend 2080 eesmärgiks oli juhtida tähelepanu tõsiasjale, et kliima soojenemise tagajärjel kaob aastaks 2050 pool praegustest araabika kohvi kasvatamiseks sobilikest põllumaadest ja aastaks 2080 muutub kohv seniste prognooside kohaselt haruldaseks ja väga kalliks tooraineks.

Paulig Professionali Baltikumi ärijuhi Marta Piigli sõnul oli festival Pauligile väga edukas. „Selgelt oli tunda huvi külmade kohvijookide vastu ja neist osa on juba ka tarbijatele kättesaadavad. Paljusid üllatas, et meie Paulig Frezza valikus on nüüd ka külmad vegankohvijoogid ja neid osteti festivalilt kaasa lausa plokkidena. Populaarsust pole kaotanud siiski ka kuum kohv ja meie spetsiaalselt Tallinn Coffee Festival 2018 jaoks valminud eriröst oli samuti populaarne. Festivalil tutvustati esmakordselt uut Pauligi linnakohvide sarja ja festivalile sai sõita ehtsa New Yorgi taksoga,“ võttis Piigli Pauligi festivalikogemuse kokku.

Jaga artiklit

1 kommentaar

W
What?  /   23:13, 29. apr 2018
Kas pole naljakas/kummaline, et üks tootja annab tiitli "festivali kõige popim jook" endale?

Päevatoimetaja

Marvel Riik
Telefon 51993733
marvel.riik@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis