Repliik

Küsimus | Kas Eesti on valmis kaheeuroseks bensiiniliitriks?

Arvamustoimetus, 29. aprill 2018 20:47

70 KOMMENTAARI

p
Pioneer/ 4. mai 2018 07:56
a
ainult/ 1. mai 2018 13:05
tõsise aju hälbega võib sellist teksti suust välja ajada. Diiselmootor on oluliselt vähem saastavam kui bensiinimootor. Bensiinimootoril läheb suurem osa energiast sooja peale mis summutist välja lendab - ca 15% rohkem kui diislil. Ja muide - bensiin on diiselkütuse tootmise jääkprodukt mis enne ottomootori leiutamist lihtsalt ära põletati või maha kallati.
a
art/ 1. mai 2018 11:10
,,ja väga õieti arvasid! sest meie -eestlased-olemegi see ( lammasrahvas) keda väänatakse kuidas jakstakse ülevalt Toompealt!! oleme ainiti siin kommentaarjumis võimelised määgima ja kõik!! Hunt Toompealt murrab julgelt ja julmemalt edasi!
m
Murumuna/ 1. mai 2018 09:56
Nojah , pioneer ei karda hunti ! Aga mida ütlevad muruniidukid ja mootorsaed selle uue nn. solgi kohta !? Karbussid sulasid juba senise bensuga , mis siis nüüd ?? Appi , appi , upume umbrohtu !!
J
,,A,,/ 1. mai 2018 08:27
Jah vanake, Eesti on valmis!
r
RS2/ 1. mai 2018 01:02
No ikka on valmis. Tonnine vaat olemas, haagis selle vedamiseks samuti. Seega saab hakkama. ;)
e
Eesti(esimene) on 10€-seks valmis/ 30. aprill 2018 23:49
Rahvas(mitte rahavas, nagu mõni pidevalt kirjutab( mitte.
l
lennukite ning laevade/ 30. aprill 2018 22:36
kütuselisad hinnas,mis olid tehtud ajal kui nafta oli 2 korda kallim,ei kadunud ka siis kui nafta maksis alles kolmandiku.Kaupmees on ahne igas olukorras,kui klient konksu kurku tõmbab.Kuna õhuke riik elatubki käibekast ning aktsiisidest,on nende ülesajamine elutähtis võimu säilimisele.See džinn on lahti lastud reffide poolt ja keegi ei viitsi seda pudelisse tagasi ajada,kui vaid oma raha kasutuselevõtuga ja reaalse majanduse taaskasutusele võtuga,eelmine kord see ju õnnestus.Euroga oleme elukestvas elukalliduse tõusu rumbas oma elu lõpuni,kui keegi ütleks kust kohast saada neid palgarahasid riigis mille maksukoormus oli juba 2012 pea 67,3%,mis siis veel praegu?Tahaks selle elukese ikka inimese moodi ära elada,kuid paistab,et ülikallis eesti pole see koht.

v
vaaadates neid limusiine siis 2 eurot küll mingi probleem ei ole/ 30. aprill 2018 21:37
20 eurot liiter tõmbaks veidi tagasi mõned vaesemad tegelased. Kunagi oli Sierra rahvauto, täna on juba X&
l
Lembit/ 30. aprill 2018 22:29
Aga 2-euroseks diislihinnaks?
"
A m/ 30. aprill 2018 23:46
m
muidugi-riigaametnikud saavad meil ju 1500 kuni 5500 eurot palka/ 30. aprill 2018 21:34
vastik eraettevõte maksab 482 eurot, need ainult ei jõua kütust osta. Elagu rikas riik.
r
riigaametnikud?/ 30. aprill 2018 23:45
k
30. aprill 2018 18:43
keda kotib kütuse hind kui tal pole masinat külje all
a
autot/ 6. mai 2018 18:33
istumise all, ütleb eestlane
e
eks/ 30. aprill 2018 14:05
kütusefirmade ahnus on lõpmatu, igasugu ettekäändeid saab ju tuua hinnatõusu põhjuseks
l
Lev Davidovitš Trotski/ 30. aprill 2018 14:20
Eesti on ju alati väga innovaatiline/arenev/edulugu riigike olnud. Seepärast on Eesti valmis ka kolme euroseks kütuseks. Rikkuritel pole sellest midagi ja saabki teedel matsid jalust ära. Siis nad ei vingu ka nii palju kehvade teede pärast. Kõndigu jala!
Elagu miilitsate ja paadialuste liit!
Anarhia on korra ema!
t
tolerantne eestlane/ 30. aprill 2018 16:45
juba üle 90 % eestlaste on nõus ja valmis kuni 3 EURI suuruseks hinnatõusuks
t
T.Mets/ 30. aprill 2018 14:01
Siin üks kommija on arusaamal, et kütusehinda tõstev valitsus ei püsi kaua. Sama arvas omal ajal ka Sveik õllehindade puhul. Kommija, valitsuse hirmutamine ei läe läbi, milleks siis politseil palka tõsteti ja tagataskust ka veel liitlassõdurid abiks
a
Anzip / 30. aprill 2018 11:32
Keegi i.. oot mainis et euro hinda ei tõsta.Kui bensiin maksis 9.- krooni.
l
liaks/ 30. aprill 2018 10:37
veel majapidamigaas. On ajuvaba, et 10 kg balloni täitmine vahetusena maksab 26 euri. Lätis miskipärast kordi!!! odavam
t
tehke sporti/ 30. aprill 2018 09:52
jookske,rullige rattaga ja kütust pole vaja osta,see ongi valitsuse eesmärk ,rahva tervis,no veidi stressi tuleb juurde aga küll läheb üle.

n
Nojah/ 30. aprill 2018 09:37
Kappav hinnatõus on reformivalitsejate poolt juba aastaid tagasi paika pandud. Kõige räigemaks näiteks oleks vast Elektrienergia 100% hinnatõus lausa üleöö!!!
i
Irw/ 30. aprill 2018 09:45
Kui eraomanikel tõuseb kinnisvara hind siis reform on süüdi.
s
süüdi/ 30. aprill 2018 11:01
on inflatsioon ja kes selle Eestis kõrgeks ajab?
t
tankige/ 30. aprill 2018 09:33
lätis paak täis ja ruttu siit minema,see ei ole enam normaalne ,mis eestis toimub,kohe on ju elektri tõus ka tulekul.
l
Lätlane/ 30. aprill 2018 09:05
r
Räägime õigete nimedega/ 30. aprill 2018 08:37
Kas tuleme toime ja tahame ,see ei oma tähtsust,tuleb vaadata kui suured on naabrite palgad ja hinnad.Kui meil on liitri hinnaks 2 siis naabril 3-kordse suurema palga juures ei saa olla kütte hind väiksem.
Tundub,et riik ei julge tõsta sots-käibe-tulumaksu ja mängitakse nüüd uute maksudega nagu on aktsiis ,see on sama maks ainult teise nimega.Kui sa käid tööl autoga 2x-10 km siis 100 ja peale eurot läinud mis sellest 500-st miinimumuist kasu on ,võta veel tööl lõuna ka maha .
a
Arvutagem/ 30. aprill 2018 08:37
Kui võrrelda rubla ja euro suhet 1:5, siis teeb see liitri hinnaks 40 kopikat. 1968.a Hinnakomitee hind AI-98 le oli liitri hind 10,5 kopikat. Seega oleks pents 2€ korral kallim ligi 4 korda.
j
JUHAN/ 30. aprill 2018 09:24
1968.a. sõitsid suur osa tollaseid autosid veel A-72 bensiiniga, isegi A-66 oli veel saadaval. Ja kui ma väga ei eksi, siis seda ostis mu isa oma mootorrattale 60-ndatel vist kusagil 7 kopikat liiter. Alles Žigulid olid kapriissemad masinad ja nõudsid kõrgemat oktaanarvu. Ei mäleta, kas A-76 esimestele mudelitele sobis, kuid ilmselt jäi sellest väheseks. Meil kodus omal sellist riistapuud polnud. Võrreldes tollaste palkadega oli 6-8 tuhat rubla väga kallis ja sai osta sai kah vaid ainult ostulubadega. Või järelmüügist, käest kätte korral 1,5-2 korda kallimalt kui oli poehind.
Aga seda mäletan ma täpselt, et 80-ndatel varastasid kohtlajärvelased sealsest põlevkivikeemia kombinaadist toluooli. Muidugi need kes seal töötasid ja kraamile ligi pääsesid. Siis segati tollane saada olev odavaim bensiin varastatud toluooliga pooleks ja sõideti Žigulitega nii, et polnud asigi.
Mingi risk muidugi oli. Vahel sai tootmisprotsessist tulev kraam liialt happeline ja siis pani too autole põõna. Seepärast meie tsehhijuhataja helistas algul laborisse ning küsis seal analüüside tulemusi. Ja tema oli nii kõrge seltsimees, et oma käega ta kanistreid ei täitnudki. Kutsus vatava tööl oleva seadmeoperaatori, kes siis kontrollkraanist tema kanistrid pidi täitma.
m
miksik/ 30. aprill 2018 08:02
räägitakse ainult asutuste võimest maksta? Miks ei räägita tavalise inimese võimalusest ellu jääda nende hindadega, mida riik peale pressib? Isegi linna lähedal käib buss vaid 2 korda tunnis. Autoga saab poes käidud paarikümne minutiga, bussiga poolteist tundi. Kuhu kiviaega me tahame lõpuks jõuda, kallis valitsus?
m
meie valitsus soovib, et inimesed hakkaksid rohkem jooma/ 30. aprill 2018 07:58
ja ettevõtluse likvideerimine jätkub endise hooga
s
skorpion/ 30. aprill 2018 07:24
Võiks hinnaks olla 100 E liiter. Siis hea sõita,keegi ei tolkne jalus.Kui mõni vastu sõidab siis on teada,et sõber tuleb.

s
S0rts Maanus Jarrandi:/ 30. aprill 2018 07:22
Palgad peavad olema Läti omadest madalamad hinnad aga Soome omadest kõrgemad. ;)
t
TK/ 30. aprill 2018 07:22
Me juba 5 rikkama riigi hulgas- võib ju liitri eest ka 5 eurorubla maksta. Tänu parteile selle eest ja hüvitame kõrgete hindade ja maksudega partei vaeva.
k
Kas ikka tead,/ 30. aprill 2018 07:44
et Eesti on kõige kallim riik Euroopas, kus elada?
r
raamatupidaja/ 30. aprill 2018 07:17
Toornafta hind ei ole küll kütusehinda mõjutanud. Võrdluseks: 6 aastat tagasi oli toornafta barrel 100 dollarit-bensiin meil 1,2€, langes 40 peale meil hind ikka 1,2€
u
USD-EUR/ 30. aprill 2018 10:12
Lisaks oli eur siis kallim.
n
Nahvtabaasi koristaja/ 30. aprill 2018 07:13
Viimaks ometi on valitsusel aru peas . 2 on ilus number ja aastavahetuseks saab 3 - ni kergitada.
t
To:koristaja/ 30. aprill 2018 08:37
Valitsus ei kergita vaid ahned kütusemüüad tõstavad hindasid kuidas tahavad.
n
Nahvta?/ 30. aprill 2018 23:40
l
Lihtne/ 30. aprill 2018 07:06
viskan200liitri jagu kanistreid kongi ja kas siis läti või isegi leedu ja kui ma kasvõi euro võidan olen rahul.
2
200?/ 30. aprill 2018 23:39
ä
ätt./ 30. aprill 2018 06:21
Paneks ikka kohe 3-4 € siis oleks põhjust kohe venemaaga ära leppida !
k
Kommentaar./ 30. aprill 2018 04:19
Ainuke lahendus on elektriautod. Las siis need bensiiniärikad joovad seda vedelikku.
M
"Õhtuleht küsis aasta algul, kas ja kuidas kavatseb riik leevendada tarbijale aktsiisitõusu tõttu kerkivaid kütusehindasid."/ 29. aprill 2018 23:48
Milleks küsida, kui vastuseks saadakse alati mingi häma?

m
Mõmmik/ 29. aprill 2018 23:22
Alkoaktsiisiga juba panite puusse ja kas saite oma eelarve täituvuse, vist mitte. Euro toetused tunduvad ka vähenevat, nii et tõstke aga oma aktsiise , L E käib Lätis, P-E Soomes ja Virumaa venes tankimas
h
Hm./ 29. aprill 2018 22:48
Mis saab kütuse hinnast kui lisatakse biokütus + barrel tõuseb 120$ ? Arvestades palkasid ning hindasid siis me eestlased oleme ikka üks maru rahulik rahvas. Liiga rahulik. Aeg oleks korralik protestimine ära õppida. Tuima rahvaga käitub ka valitsus tuimalt.
r
RS2/ 30. aprill 2018 07:19
Kui lisatakse biokütust siis lisaks kütehinnale tuleb mootori remondi hind juurde.
t
tohmu/ 29. aprill 2018 22:02
Eriti ei kõiguta bensu hind, mul masin sõidab diisliga.
l
Lembit/ 29. aprill 2018 22:36
Kogu elukalliduse määrab ikkagi diisli hind, niiet võiks alustuseks sellest rääkida.
k
Kehtestage hoopis/ 29. aprill 2018 22:36
astmeline bensiinihind vastavalt palganumbrile.
n
Na/ 30. aprill 2018 07:09
Varsti on kõik asjad astmelised ja kõrgema palga teenimine kaotab mõtte.
l
Lihtne/ 30. aprill 2018 09:30
Palk peabki olema köigil vördne.
h
Huss/ 29. aprill 2018 21:35
Muidugi. Me oleme kõigeks valmis! Ms meil muud üle jääb. Meil pole midagi kobiseda. Lihtsalt maksame ja kõik.
j
Ja kus sa pääsed.../ 29. aprill 2018 21:30
Tööle on tarvis saada, lapsed trenni-kooli ja pärast koju ka. Oled sunnitud sõitma. Nutad ja maksad. Sest valikut pole.
n
No kui Eesti kaetakse tasuta bussi-, rongi-, metroo- ja hobutranspordiga igasse külla/ 29. aprill 2018 21:15
siis võib pentsuliiter 2 euri olla küll
j
30. aprill 2018 07:24
k
klf/ 29. aprill 2018 21:07
meil on ju pärisorjuslik riik ,lihdsalt peame olema valmis selleks,kui rahvas teistmoodi ei arva
l
lihdsalt?/ 29. aprill 2018 23:50
e
eestlased on/ 29. aprill 2018 21:06
nagu pioneerid - alati valmis!

a
ansip IV/ 29. aprill 2018 21:03
Rämedalt poffik. Optimeerin maksudega kütuse õigele hinnale tagasi.
o
on/ 29. aprill 2018 20:49
p
Põrguvürst/ 29. aprill 2018 20:43
imelik rahvas laseb ennast pättidel rõõmsalt röövida--uskumatu---huvitav kui puutin ja trump peeretavad ,siis vist on karta hinnatõusu õhu värskendajatele jne,,
s
see/ 29. aprill 2018 20:36
valitsus, kes laseb bensiinihinda tõsta, ei kesta kaua, ja tuleb boikottida ka bensumüüjaid, ehk kuulutada välja autovabad päevad ja seda niikaua kui hind alla eurot saab olema
v
valmis/ 29. aprill 2018 19:54
kindlasti ei ole, aga kes see meie käest küsib.
m
maalt ja obesega/ 29. aprill 2018 19:53
Valitsuse tegevuse tulemusel on 2-eurone bensiini liiter tulekul küll. Teine asi, kui paljud hakkavad siis autodega sõitma. Kui hakkavad.
v
Vaata, kui tahad/ 30. aprill 2018 11:55
maalt ja ilma obeseta tööl käia, siis nutad ja maksad. Eelmine nädal PM-i artiklis toodi välja, et Eestis tõusis bensiin 2,5 sent, Leedus 0,1 senti, Lätit ei mäleta, jäi sinna vahele, vist oli 1,5 senti. Vähe viibega hinnavõrdlust saad siit: http://www.fuel-prices-europe.info/ vaadata. seal Eesti 1,329, Läti 1,229, Leedu 1,09€. Ühesõnaga, meil koorivad seda va lõpptarbijat mõlemad, nii riik oma aktsiisidega kui ka kütusemüüjad oma juurdehindlusega. Kütusemüüjal, mida suurem aktsiis, seda suurem marginaal. Riigil, aktsiisi vääname nii palju, kui exel nõuab, rahvas, see närigu muru.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee