Eesti uudised

Kahele lapsele sularahas elatist maksnud isa sai valusalt vastu näppe

Kristiina Tilk, 24. aprill 2018, 00:09

138 KOMMENTAARI

r
Raha/ 1. mai 2018, 12:23
Raha, raha, raha - muud ma ei taha.
m
maksin/ 25. aprill 2018, 14:03
ka sulas elatist aga kohus seda ei arvestanud . makske ülekandega ja ema arvele minu soovitus .
i
Inimene/ 25. aprill 2018, 03:06
Midagi on ühiskonnas väga viltu, ainult raha on see mis loeb ning oluline on teada, kes ja kui palju maksma peab ja see peab olema ka tõestatud.
j
Jaah/ 24. aprill 2018, 17:58
Ehk jõuab teistele kohale, et kool on õppimiseks, mitte kodumängimiseks. Teismelisena ei tunta veel iseennastki, mis veel teistest rääkida. Hormoonide möll tuleb välja kannatada, pere luuakse täie mõistuse juures olles.
m
24. aprill 2018, 19:39
Mõtlen sama, et kus on vanemad, kes oma lastel lastena sünnitada lasevad? Ok, juhtus. Aga kõik, mis juhtus, ei pea sugugi sündima. Kõigepealt ikka kooliskäimised ja siis pere.
m
Minu/ 24. aprill 2018, 15:37
Meelest ei saanud mitte vastu näppe vaid korraliku litaka vastu mune ,selliseid naisi on väga vähe keda võib usaldada!
a
anonüümen ülbik/ 24. aprill 2018, 14:28
ÄRA KUNAGI USALDA NAIST. Kõik peab olema paberli tunnistajate juures ja võimalusel filmitud ja ka siis on võimalus, et asjad lähevad valesti Mõni "rüütel valgel hobusel" või feminismist hullunud ametnik leiab ikka, et mees on süüdi ja valesti teinud.
a
aga täpselt sama / 24. aprill 2018, 15:07
j
24. aprill 2018, 19:45
Ja väga õige. Olen täitsa selle poolt, et asjad saaks paberile kirja ja allkirjad alla. Kui naine kinnitab, et ta võtab pille, kirja, allkiri alla- ja et ei tuleks hiljem "üllatust", et 3 kuud ei võtnud, kuna plaaniski last saada ja sellest mehele rääkis ka alles siis kui aborti teha oli hilja.
n
nii nii/ 24. aprill 2018, 12:44
Kas sopalehes on keegi härra , kes alimente maksma peab ja seda teha ei taha või on keegi daamike, kes on kellegi mehe üle löönud ja nüüd ei taha, et mees oma lapsi toetab? Kuidas muidu seletada neid naisi mustavaid muinasjutukesi, mida viimasel ajal nii kangesti treima on hakatud. Või on käsk eesti rahvas välja suretada?
M
:)/ 24. aprill 2018, 13:15
Mul tekkis sama küsimus. Kolmanda variandina pakuks veel, et see teema müüb hästi, kogub palju klikke-kommentaare ja tänu sellele toob lehele tulu.
n
24. aprill 2018, 19:46
Need ei ole ju muinasjutud, vaid jutud elust enesest. Probleemid, et eksnaised koorivad mehed rahast lagedaks, on paraku tõsi. V*tuviha on ikka täitsa reaalne viha.
t
Tiit/ 24. aprill 2018, 12:26
Tavaliselt eesti naised teevadki niimoodi.
i
irw/ 24. aprill 2018, 12:36
Sul on õnneks vene naine.
t
Tiit/ 24. aprill 2018, 13:06
t
Tiidule:/ 24. aprill 2018, 13:24
ei maksaks sel moel üldistada. Sama hästi võiks iga petetud naine öelda, et kõik mehed petavad ja on sead. Aga see, et üks mees ei suuda oma püksilukku kinni hoida ja magatab kõiki, ei tähenda, et kõik mehed on truudusetud. Äkki tema polnud lihtsalt see õige. Kui on kahtlusi, siis tasub neid järgida ja mitte suhtesse tormata. Kui mehel/naisel on kombeks partnereid vahetada, neid petta, siis viga on inimese iseloomus/käitumises.
Ja häbiasi pole ka üksik olla. Või kui mehele naised tõesti ei meeldi ja vastikud on, siis elame ju moodsas ühiskonnas, võite ka mehega kokku kolida. Jäävad mõnedki naised õnnetuks tegemata. [Sama kehtib ka naiste kohta muidugi, kes mehi vihkavad].

l
.../ 24. aprill 2018, 12:25
lohutus mehele,iga meelega tehtud naisepoolne vale väljapressimine teeb millalgi naisele endale tühjad näpud valusalt tagasi, pidage see alati meeles, nii ka läheb.Kahjuks on ausaid osapooli ikka vähemuses, isegi siiitta saatust ei kardeta enam.
u
Undav vares/ 24. aprill 2018, 12:11
Vanast oli ùtlemine,et "Pista aga sisse,kùll kohus välja mõistab"
v
Vaatleja/ 24. aprill 2018, 12:09
Mulle tundub, et kui oleks kasutatud http://lapselevanemad.ee/lahendus lähenemist, siis see oleks ära hoidnud sellise juhtumi. Meie ühiskond on liiga rahakeskne, mis tuleb sellest loost väga selgesti välja.
l
Lõunakas/ 25. aprill 2018, 03:28
Tõesti paistab nii. Millal suund muutub?
m
Mart/ 24. aprill 2018, 12:08
Kas ei peaks naised ise ennekõike mõtlema, kas minna ja kellega voodisse minna? Paraku on tõesti palju ka n.ö. planeerimata lapsukesi, kes on ilmale toodud ainuüksi ema vastutusel- ka teadmisel ja siis tullakse nagu välk selgest taevast, isalt alimente nõudma!? Teate emased, kui te otsustate üksi, omal vastutusel lapsi sünnitada, siis tehke enne kiirkalkulatsioon, kas saate üksi hakkama? Lapsed pole nukud, meeldib, siis ostan....Tihti on isadel ammu oma elu, kui maandub minevikust ootamatu üllatus. Enda kogemusest. Tütar oli 11 aastane, kui emme arvas, et....Teiste eest ma ei tea rääkida, see oli minu kogemus.
t
Tead matukene/ 24. aprill 2018, 12:14
Kui üllatusi ei taha, siis kasuta kummi. Lisaks sellele et sinu lollid geenid ei kandu edasi ei saa sa ka soovimatuid haigusi.
i
irw/ 24. aprill 2018, 16:08
m
24. aprill 2018, 19:56
Muhe. Vaatame kodus oma vähemalt 55-tollistest telekatest reklaami katkestatud vahekorra kohta. Jumala eest, kus ajastus te, eesti naised, ometi elate? Mille taha oma lohakust peita???
i
irw/ 24. aprill 2018, 12:16
Just just. Lükkame kogu vastutuse ikka naiste kaela. Ise lendame ja seemendame süüdimatult ringi. Kahju et sinu taoline paljunes.
p
pets/ 24. aprill 2018, 13:51
mida rohkem on lõdva püksikummiga naisi seda rohkem on ka üksikemasid. see on paraku tõsiasi et naised ise lasevad ennast torkida surkida ja siis esitatakse alimentidena arve ja mitte lapse jaoks vaid enda jaoks
i
irw/ 24. aprill 2018, 16:57
No aga isane ärgu siis sorkigu ja torkigu. Mõtlemiseks tuleks ikka ülemist pead kasutada.
i
irw-ile 12:16/ 25. aprill 2018, 16:44
Mehe kaela siis või?? Mida sa, naine, magad siis mehega, kes "vastutust ei võta"?? Mitmendas sajandis sa elad?? Vahendeid raseduse vältimiseks on piisavalt, lihtsalt ise oled lohakas, kui rasedaks jääd. Kõike mehe kaela lükata on sinust endast ikka täiesti vastutustundetu.
n
naine/ 24. aprill 2018, 11:58
iga mõustlik mees kannab raha nii, et sellest jääb jälg maha. Puhas enesekaitse ju.Milleks sularahas sekeldada...selleks et Eksi igakuu näha või?
K
:)/ 24. aprill 2018, 12:17
Kas mehelt mõistlikkust oodata pole natuke palju tahetud? Isane mõtleb ju vaid alumise peaga.
n
nägija/ 24. aprill 2018, 21:34
Mõni naine suudab nii mesimagusa jutuga mehele selgeks teha, kui hea, et mees talle raha ilusti kätte toob, saab omavalitsusest toetust käia küsimas.
e
Et siis/ 24. aprill 2018, 10:53
Kes on looduse poolt sallivamad?
Kui naine satub kogemata(ajab uksed segamini) meeste duširuumi, mis juhtub? Mehed võtavad ta lahkesti vastu ja pesevad seljagi puhtaks. Samas kui mehega juhtub, et ajab uksed segamini ja satub naiste duširuumi. Naised pistavad kisama, hea kui tervena minema saab. Miks naised on nii sallimatud?
s
See on/ 24. aprill 2018, 11:39
sarnane suurusehullusega. Naised teavad, et neil on võim ja nad võivad kõike. Muide, suurusehullus on maailma raskeim, ravimatu sõltuvushaigus. Suured poliitikud põevad sama, aga keegi ei tunnista oma haigust.
n
naine/ 24. aprill 2018, 12:18
suured poliitikud on miskipärast mehed
m
Mitte ainult./ 24. aprill 2018, 12:28
Ja mitte kõik mehed ei pea suurusehullust, ainult vähemus. Sama vähe kui mittesuususehulle naisi.
a
aednik/ 24. aprill 2018, 19:34
k
Karin/ 24. aprill 2018, 12:54
Ma väga ei usu, et mehed on sallivad edasi, kui nad saavad teada, et nende naine käis paljaste meestega üheskoos duši all ja nood pesid naisel selja puhtaks. Kahtlustan, et mehel on siis kohe kisa lahti ja tahab lahutust ja sõimab naist li-tsiks. Paljud mehed (ja ka naised) on juba selle peale armukadedad, kui mõni võõras nende kaasat liiga pikalt vaatab, kõnetab, juhuslikult puudutab. Mis siis veel sellisest intsidendist rääkida.
j
25. aprill 2018, 16:45
jah aga kui naine käiski võõraste meestega duši all, siis ongi licc- millest sa aru ei saa?
q
Qwert/ 24. aprill 2018, 10:43
Raha armastab täpsust ja dokumentatsiooni. Kui neid ei ole, siis pole mõtet ka pärast midagi nõuda.
n
24. aprill 2018, 10:53
q
Qwert/ 24. aprill 2018, 14:16
i
Isa/ 24. aprill 2018, 10:33
Eluaeg on naised head näitlejad olnud, ei pane kõiki ühte patta, aga paljusid küll. Algused on kõik ilusad, romantilised ja mida kõik veel, aga kui saabub argipäev....Miks te naised teete oma lastest äriprojekti? Kunagi saavad teie võsukesed sellest nagunii teada ja see ei pruugi teile just meeldiv üllatushetk olla.Ahnus ajab upakile ja kui arvate, et need labased kunstküüned, ripsmed ja kas-või rinnad teist isiksuse teevad, no andke andeks, ei tee! Ema olla saab ka täiesti loomulikuna, lapsele teie ülesmukitud välimust vaja pole, kellele te siis ehite end? Järmisele ohvrile?
M
?/ 24. aprill 2018, 10:48
Miks sa arvad, et lapsed seda juba ei tea? Isa ju laste silmis eikeegi. Neid juba kasvatatakse ema poolt selles vaimus. Ja nende maailmapilt kujuneb ema poolt laste psüühika rikkumise läbi. Vähe on asju mida isa saab muuta lastel kui paar korda kuus heal juhul lapsi lastakse näha. Ja hea kui üldse isa lapsi näeb. Selle nimel pingutatakse laste ema ja lastekaitseametnike poolt, et isa lapsi ei näeks.
õ
24. aprill 2018, 11:01
Õige pildi saavad lapsed hiljem ja seda kindlasti mitte emalt. Vähe on neid emmesid, kes jätavad isa mustamata, enamus tõrvavad kuis jaksavad. Tõde tuleb nagunii kunagi päevavalgele, ka lapsed oskavad ükskord asju õiges valguses näha
k
kui oskavad/ 24. aprill 2018, 11:13
aga sel juhul,kui neile pole päevast päeva pähe tambitud,et isa on ainult loom.

k
Kass/ 24. aprill 2018, 10:29
Aga kohus võiks ka naistelt nõuda tõestust, et nad pole seda raha saanud. Miks mees peab üksinda tõestama, et tema on maksnud?
k
Koer/ 24. aprill 2018, 10:38
Mul tekkis sama küsimus, et kui on sõna-sõna vastu, siis kuidas naine tõestab, et mees pole raha maksnud-naine pole raha saanud? Ja kui mees on raha andnud, siis millal andis, kus andis, kui palju andis?
Ja kas kusagil on kirjas, et kuidas tuleb alimente maksta? Sulas? Ülekandega? Ja samas oleks alati ju kõige parem ikka ju ülekandega pangast maksta, sest siis on alati kindel, et raha on üle läinud, mäletad ka ise, millal-kui palju maksid. Ja alati saab pangast väljavõtte võtta, kui migi vaidlus tuleb. Ehk edaspidi kõigile lugu õpetuseks.
a
Aga/ 24. aprill 2018, 10:48
samas miks mees maksab sularahas? Ja kuidas mees saab täiesti kindel olla, et ta iga kuu raha ära maksis, kui seda kusagile üles ei ole kirjutatud? Aga eks see lugu ole õpetuseks kõikidele, et kui üheskoos ei suudeta enam edasi minna ja minnakse lahku, siis edaspidi peab rahalisi asju nii ajama, et kõik läbi panga ja on nii tõestatav-tõendatav! Muidu võib halbu üllatusi tulla.
j
JUHAN/ 24. aprill 2018, 09:52
seadused on meil kahuks paigast ära, kõvasti naise kasuks kallutatud. Ilmselt valitseb ka seaduste koostajate peades see vana juurdunud eelarvamus, et emad on alati head, ausad ning altruistlikud, isad seevastu aga pahad, egoistlikud ning alatud. Et naised on alati süütult kannatavad valged inglikesed, kõik mehed on aga seevastu pesuehtsad s e a d!
1
12332/ 24. aprill 2018, 09:51
Millest üldse armastus, hoolivus ja austus muutub selliseks vihaks, kättemaksuhimuks, teise inimese hävitamiseks?
i
irw/ 24. aprill 2018, 12:38
Miskipärast mehed muutuvad tigedaks kui neilt tegude eest vastutust oodatakse.
m
25. aprill 2018, 08:57
Milliste tegude eest? Kas keegi naisterahvas tahab jälle mõnda meest sopaga üle kallata, et see ei maksa elatist vms.?
n
Naine/ 24. aprill 2018, 09:51
Ma ei võta üldse tõsiselt naisi lisadega. Ripsmepikendused muudavad naised automaatselt mittetõsiseltvõetavateks!
t
to Naine/ 24. aprill 2018, 13:47
v
veel/ 24. aprill 2018, 09:45
Mehed peaksid väga õnnelikud ja tänulikud olema kui naine on üldse nõus neile lapse kinkima. Naised on järjest targemad ja valivad hoolikamalt, iga jorss ja joodik ei saa last.
M
?/ 24. aprill 2018, 10:14
Millal muutusid lapsed kingitusteks? Meie peres 2 last, mõlemad tuli sünnitada, ja seda täitsa iseendale (mitte mehele kingiks).
t
24. aprill 2018, 11:26
Teatud emadele on jah lapsed vahendid mugavaks äraelamiseks aga isadele siis kingitused v? Teadaolevalt ei pea kingitusi kinnimakma?!
l
24. aprill 2018, 19:58
Laps on kingitus või? No ok, naine, kui sa tahad autot, ja mees kingib sulle 20-aastat vana sara, oled rahul? Või kui räägid, et tahaks koera võtta ja keegi toob sulle koera, kelle ema on koer ja isa on ka koer, oled rahul?
k
25. aprill 2018, 09:07
Kingitus peaks saajat ikka rõõmustama ja olema oodatud. Mitte nagu mingi nõuka-aegne pulm, kus abiellujatele kingiti 6 serviisi ja 7 seinakella, pane, kus tahad.
Neid naiste omavolilisi lapsesaamisi küll mingiks kingituseks nimetada ei saa. Lapse saamine on ikka kahe poole soov ja otsus. Kui naine soovib last saada, meest sellest isegi teavitamata ja temalt nõusolekut küsimata, siis kasvatagugi oma last üksi ja ärgu pushigu "isa" nime sünnitunnistusele. Mitte kedagi ei tee jõuga isaks. Lihtsalt rikute teise inimese elu ära.
ä
24. aprill 2018, 09:44
Ää looda kellelegi , vötta allkiri iga kord kui annad sularaha, s ei ole keelatud aga turvab sinu erdaspidise elu
j
jah// 24. aprill 2018, 10:41
ma soovitasin sama väga korrektselt kommentaaris, mis korjati ära, et mehed -tehke kohe notariaalselt tõendatud leping rahaülekannete kohta ja trükkige kõik ülekanded enda jaoks välja. Huvitav, kas modele ei sobinud tavaline väljand l...l jutt suhu tagasi! See käis kommenteerija "veel" kohta.
t
teate/ 24. aprill 2018, 09:44
Kui kohus hakkab jätma lapsi isadele, siis ei sünnita enam ükski naine. Mehed hakaku ise tundma mida rasedus tähendab.
h
hahaaa/ 24. aprill 2018, 10:16
Kas vastupidine olukord peab siis olema normaalne? Kui on 100% kinnitus, et igal juhul jäävad lapsed naisele ja mehed peavad lihtsalt niisama raha maksma, siis varsti ei taha naistega enam ükski mees lapsi teha, sest see tähendaks automaatset rahanõuet järgnevad 18 aastat. Eks hakake siis spermapanka kasutama, ametlikult üksikemaks, kel pole vastavat isakandidaati, kellel raha nõuda.
r
Rootsis kasutasid 2 lesbit spermadoonorit täiesti ametlikult/ 24. aprill 2018, 11:17
kui neil laps oli olemas, siis otsisid nad oma tutvuste kaudu selle doonori üles ja NÕUDSID temalt alimente.
Muidugi said ka .
Miks teised spermadoonorid selle järgi oma ametist loobusid, ei oska öelda .See kliinik igatahes kõrbes.
k
kuule teate,/ 24. aprill 2018, 10:45
nagu aru saan, oled kas seesama kibestunud ema või keegi teine sarnane. Rasedaks jäämisel ja omavahelistel tunnetel/ suhetel pole ju otsest seost, raseduse eest vastutab tänapäeval ikka naine ise, kõik võimalused ja vahendid antud hetkel õige otsuse tegemiseks on olemas.
m
Muki/ 24. aprill 2018, 11:45
Mille eest siis mees üldse vastutab? Et naine vastutab selle raskema osa (rasedus, sünnitus, kasvatus) ning mees käib linnapeal ringi silt otsa ees - uhke isa?
r
Rasedus/ 24. aprill 2018, 20:03
on imeline aeg! Naine, kes muud väidab, ei vääri naise nime, ammugi mitte ema oma!
m
Marika/ 24. aprill 2018, 09:43
Mis mõtet on selliseid lugusid avaldada? Esiteks on lugu järjekordselt tasuline, nii et ei tea kogu loo tausta, kui pole raha maksnud. Teiseks meie ei tunne neid inimesi absoluttselt ega tea nende inimeste tausta (või kas nad tegelikkuses üldse olemas ongi?). Ainult need inimesed teavad, mis tegelikult juhtus. Kes maksis. Kui palju maksis. Kas üldse maksis.
Muidugi on sigadus, kui naine hakkas raha nõudma, kuigi ta oli selle raha juba sulas kätte saanud. Samas siin on selline sõna-sõna vastu juhtum, kus mees ei saa küll tõestada, et ta maksis naisele raha, samas kui naine on raha saanud ja ta on teinud kulutusi, mis tema sissetulekutega kokku ei lähe, siis mees saab ju näidata, et need on tema raha eest tehtud kulutused.
m
Marikale,/ 24. aprill 2018, 10:49
ei tea kuidas see mees saab üldse midagi tõendada, kui ta naisega koos ei ela? Millega ta näitab, kas astub naise poolt iganädalaselt läbi ja nõuab tema kulutuste tšekke ???? Nonsens!

j
jabur/ 24. aprill 2018, 09:37
Emadel ngi karistamatuse tunne - teevad mida hing ihkab, lapsed võetakse jõuga isalt, rikutakse laste psüühika, laste abil pressitakse isalt raha välja. Isa on nurka surutud - riik ju soosib sellist väljapressimist, lastekaitse kiidab lisaks takka. Ema võib lastega teha kõike, jah kõike ja seda karistamatult. Isa on seaduse, lastekaitseametnike silmis vaid narts, kes ei hooli lastest ja kelle lastest hoolimine ja õnn lastest seostatakse vaid rahaga mida peab maksma. Isa on primitiiv, kelle eksistents seotakse vaid raha maksmisega, selleks on vaid isa vajalik. Praegune süsteem on ebaõiglane ja vaenulik nii laste kui isade suhtes, ja seda kasutavad ära usinalt emad. On muidugi erinevaid situatsioone, kuid kui praegune süsteem soosib jõuga laste isast eraldamist ja kõigi õiguste andmist vaid laste emadele, siis kus on siin õiglus?
P
:)/ 24. aprill 2018, 12:41
Peaks jah andma lapsed isadele. Emad võiks maksta vaid elatist kui viitsivad (nagu praegu nn. isad teevad). Las siis isad kasvatavad lapsi, istuvad nende haigevoodi juures, pesevad, koristavad.
a
aga/ 24. aprill 2018, 09:37
Miks, krdi pärast, peaks üldse sulas maksma? Sest palka said sulas? Ära siis ole selline maksupetis ja varas, omad vitsad! Üks petis pettis teist petist- ei ole põhjust silmi peast päris välja nutta.
t
teet/ 24. aprill 2018, 12:18
mille põhjal sa sõimad inimest vargaks? Kuskil ei ole seal välja toodud, et tegelane saaks palka mustalt. Samamoodi võiksin mina sinu kohta öelda, et sa oled lapsevägistaja!
i
IXI/ 24. aprill 2018, 21:43
On emasid, kes tahavadki raha ainult sulas saada, see on ju kasulik toetuste saamisel, lisaks isa müristamisel tuttavatele ning hiljem pole ka lapsel vaja isa eest hoolt kanda.
j
jahaa/ 24. aprill 2018, 09:35
neid kullakaevajaid sulinaisi on rohkem kui arvata oskate!!!
v
võib-olla/ 24. aprill 2018, 09:39
Kuid siiski sadu kordi vähem kui rongaisasi, kes teevad lapse ja kaovad siis ära, sentigi toetamata.
a
aga/ 24. aprill 2018, 09:50
äkki hoopis enamus naisi jookseb uue silmarõõmu juurde ja siis hakatakse eksmeest nöörima!
m
24. aprill 2018, 10:21
Mis teeb isast rongaisa? Ehk naise hästi tundmine ja teadmine, kuidas proua rahaga ümberkäib. Ma ei usu, et alati `*rongaisa*see kurjajuur on.
t
to võib-olla,/ 24. aprill 2018, 10:51
omad vitsad peksavad või, Pada sõimab katelt!
0
24. aprill 2018, 11:05
09:39 Ära siis lase endale nii kergekäeliselt titte teha!!!
0
24. aprill 2018, 11:34
09:39 Kui naisele öeldakse otse, et sexime, aga tagajärgedeta, kuid naine ikka, poegib? Enne tuleb ikka mõelda ka, kui kellegiga voodisse pugeda!
n
24. aprill 2018, 11:04
Need sulinaised võiksid endale seinale postitada, mida külvad, seda lõikad, igal opinal oma mihklipäev!
t
24. aprill 2018, 09:30
Tean paari sarnast juhust. Ühes, kus isa maksis aastaid laste jaoks sulas, pärast kirjutas aga lõbusaid suhteid ja noori mehi jumaldav laste ema avalduse, et ta pole pennigi saanud ja nüüd on isa igavestes võlgades.
Teine juhus oli, kus vanema jagasid kaks last omavahel. Vanem poeg isa kasvatada, noorem emale. Kokkuleppega, et kumbki kasvatab ühte ning vastastikku alimente ei nõuta. Asi läks kenati sinnamaani, kus isa kasvatatav poeg sai täisealiseks. Siis kirjutas ema avalduse, et nõuab alimente ja seda ka tagantjärele. Ning oli veel sedavõrd häbeatu, et väitis, et just tema kavatas mõlemat last ning isa üldse ei toetanud. Nõudes tagantjärgi hüvitust veel ka sellele lapsele, keda tegelikult isa oli kasvatanud.
Kolmas juhus oli, kus ema kasvatas lapsi, kuid isa soovis vanimat poega endale. Isa juurde soovis ka poeg ise, et pealinnas pärast põhikooli oma haridusteed jätkata. Kohus oli lahutuse ajal lapsed muidugi mõista emale määranud, nagu meil kombeks on. Ja ema esitas oma tingimused. Et võid poja enda juurde võtta vaid juhul, kui jätkad mulle ka tema pealt alimentide maksmist. Ühtlasi anna mulle veel mõni tuhat eurot niisama, mida vajan ma oma mitmete võlgade tagasimaksmiseks. Kui pole nõus, siis poega ei saa!
m
24. aprill 2018, 10:45
Minu suguvõsas samuti selline lugu, et kui lahku mindi, lepiti kokku, et ema, kelle juurde jäid lapsed, ametlikult alimente ei nõua. isa ostis alati kõik suuremat väljaminekut nõudvad riided ja jalanõud, andis lastele taskuraha, lapsed olid tihti tema ja vanavanemate juures. Vannavanemad kinkisid sünnipäevadeks arvestatava summa raha, et ema saaks vajalikku lastele osta, kui koolilapsed juba olid alati maksid ekskursioonide eest. ja kui siis mõlemad lapsed olid 18 saanud, andis ema tagantjärgi sisse alimentidenõude tagantjärele ja isa maksabki nüüd veel seda ka.
e
eesti daam/ 24. aprill 2018, 11:20
a
Arne/ 24. aprill 2018, 13:31
Sellisel juhul on ju lapsed olulised tunnistajad ja ma ei kujuta ette, miks lapsed valetama peaks, nad ju täiskasvanud ja ei sõltu emast.
m
Madis/ 24. aprill 2018, 14:14
Aga millina ema lastele sellest räägib, et kas ja kuipalju lahuselav isa nende heaks teeb? Mina olin 36, kui esimest korda kuulsin, et isa oli minu jaoks emale alimente maksnud. Lapsena aga muud ei kulnudki, kui et ema palgast ju ei jagu meie himude jaoks ning hoidku oma soovid heaga selleks ajaks, kui kord ise teenime.
õ
Õiglane/ 24. aprill 2018, 09:14
Mis maksid siis nutiajastul sularahas? Oli raske arvutis pangaülekannet teha või? Ja mis siis nüüd muutub, kui asi ametlikuks on aetud? Sama raha tuleb ametlikult naisele üle kanda. Kuna artikkel on tasuline, ei saa teada üksikasju, aga reelina need va sulas maksjad kipuvad koonerdama või maksma siis, kui neile sobib, kui üldse. Ja mismõttes on lapsed äriprojekt? Sama võib öelda, et lapsed on isale äriprojekt, et kui pereelu laguneb, jäägu lapsed emale ja see vaadaku ise, kuidas saab, isa kuulutab välja pankroti. Ära hakkavad tüütama need äriprojektist jauravad kehvikisad.
K
? to 09:14/ 24. aprill 2018, 10:08
Kas mingi noor laiab oma nutiga või? Minul näiteks kah nutitelefoni ei ole, kõnelusteks ja SMS-ideks käib nuppedega Nokia küll. Ja samuti ei kasuta ma internetipanka. Võtan sulas oma raha automaadist välja ning arveldan oste tehes sulas. See pole ju veel keelatud. Varem tegin ülekandeid pangakontoris, kuid nüüd on neid kahjuks väga hõredaks jäänud ja teenustasud on laes. (erinevalt näiteks Skandinaaviast või Sakamaast) Kas ma olen sinusuguste arvates nüüd mingi alaarenenu ning alaväärtuslik või, et nutit ei jumalda?
Eriline vaen kommentaaris messoo vastu näitab, et oled ilmselt vist naisterahvas. Kui oleksid veidigi elukogenud siis teaksid, et 99% juhtudes ignoreerib meie õiglane kohus isade seisukohti ja määrab lapsed alati emale. segi kui too on mingi kerglane lehtsaba.
õ
Õiglane/ 24. aprill 2018, 13:33
Ah, enamik keisse kohtusse ei jõua. Ja sageli on kohtul valida, kas jätta lapsed lehtsabale või liiderdajast jotale, seega vahet pole. Aga kohtuvärki ei maksa üle tähtsustada, sinna jõuab veel väga vähe hooldusõiguse vaidlusi. Enamus isasid siiski ei viitsi lapsi kogu täiega enda õlule võtta.
Maksed panga vahendusel aitavad vältida olukorda, mis antud artikli papakesel on tekkinud. Aga kui inimene tahab olla arenematu fossiil, siis lasku käia, seda tõesti keegi keelata ei saa. Ja ma pole midagi nii noor, aga nutinduses orienteerun küll. No olen selline nutikas :P Tee järele!
Ja kohus tagantjärele elatist välja ei nõua, asi läheb käiima avaldusest alates.
m
Moderaator on kuidagi kallutatud. / 24. aprill 2018, 10:10
Kahjuks ei saa igasugustele mõttetustele vastata. Seega jääbki see domineerivaks aksioomiks.
v
väga hea/ 24. aprill 2018, 10:56
tähelepanek, see õl moderaator on mingi noor naine ju! Kustutab oma suva järgi meelevaldselt.
z
Zaibal/ 24. aprill 2018, 08:59
Pean mingi 'kuus koos eest raha maksma ? Pci milleeest kui ei saa arugi mida hekki kirjutatakse
t
to Zaibal/ 24. aprill 2018, 10:57
maga pea kaineks ja mine Sots.osakonda nõu küsima, sealsed spetsialistid oskavad sulle seletada -ja tasuta.
n
naisuke/ 24. aprill 2018, 08:46
Seadused on ammu valed, need ei toimi või on ebaausad. Tean ka üht ema, kellele isa maksis raha sulas, aga 7 aasta pärast kaevati kohtusse, kuna ei olevat midagi maksnud; nüüd maksabki surmani raha, mida kord juba maksnud on... Ja see ei ole kindlasti ainus näide, neid on palju
k
kohus/ 24. aprill 2018, 09:44
Kohus saab elatist väljamõista maksimum 1a tagasiulatuvalt.
s
Siku/ 24. aprill 2018, 08:19
Kas ma saan õigesti aru, et sularahas elatise maksmine on võrdsustatud ümbrikupalgaga...
s
Said täitsa valesti aru,/ 24. aprill 2018, 08:43
sest elatisraha on selle saajale maksuvaba, st ei saa seda ümbrikupalgaga võrdsustada, kuna palgalt tuleb makse tasuda.

3
322/ 24. aprill 2018, 07:59
Selline ühiskond, kes maksab naistele peale järelkasvu tuksi keeramise eest, ei saa kunagi looduse poolt valitud.
e
24. aprill 2018, 07:45
Eesti mees ikka kehva. Ei ehitagi kuningriiki ja maksa raha mängleva.
r
24. aprill 2018, 07:40
Raha peab kandma lapsekontole ja välja saab võtta laps ise kui on 18.aastane.
m
mida/ 24. aprill 2018, 07:55
Ja mida see laps siis senikaua sööma peaks? Ja mida selga ja jalga panema? Ja milline see raha väärtus on 15 aasta pärast?
e
Eks .../ 24. aprill 2018, 07:59
..lapse ema paneb ka omaosaluse rahas ,toidule ja peseb pesu ning hoiab kodu korras,kui aega on..On isasid,kes ostavad riideid ja kõike muud ning tasuvad ka laste huviringid.Emake ainult vaatab,kuidas sõbrannadega mööda baare käija ja otsib taas omale uut suure rahakotiga meest,muretseb lapse ja taas hea raha nõuda.
m
24. aprill 2018, 09:42
mu venna eks kaasa tahtis,et peale seda kui laps sai 18 aastaseks jätkaks mees alimentide edasimaksmist kuna tema oli selle oma pere eelarvesse sisse arvutanud ,kuigi alimendid maksti telefoniarved laekusid sujuvalt isale ja kui oli vaja riideid osta jällegi isa rahakotist kusjuures alimendid olid suuremad kui keskmised
Ü
?/ 24. aprill 2018, 10:23
Ükski telefoniarve ei saa laekuda isale, kui isa seda ei taha. Ära aja jama suust välja.
m
mnjahhh.../ 24. aprill 2018, 11:21
kui laps käib 18 aastaseks saamisel koolis, tuleb alimente maksta kooli lõpetamiseni...oli vist nii?
t
to ?/ 24. aprill 2018, 11:47
kui ema ei maksnud lapse telefoniarvet ära aga lapsel vaja suhelda isaga ja sõpradega siis ema nähvas,et las see maksab kel vaja ja nii ei jäänudki muud üle kui saadeti isale maksta nii,et tean küll mida räägin
o
24. aprill 2018, 13:42
Oled kuulnud midagi ema osalisest?
t
24. aprill 2018, 13:45
Tean 'ema', kes lasi ka laste telefoni arved isal kinnimaksta, telefoni ainult kasutas enamalt ise.
m
mnjahhh-ile/ 25. aprill 2018, 12:21
Alimente tuleb maksta lapse 18-aastaseks saamiseni nii ja naa. Isegi siis kui see "laps" saab ise juba lapse. 21-aastaseks saamiseni tuleb maksta siis kui laps jätkab õpinguid, siis aga ei maksta seda raha lapse emale, vaid otse lapsele ja summa ei ole seadusega määratud, vaid vajaduspõhine.
a
ab/ 24. aprill 2018, 08:41
Sa võid kanda niimoodi lapse kogumiskontole!
b
ba/ 24. aprill 2018, 08:44
i
Isand / 24. aprill 2018, 07:40
Mul endal samasugune kogemus ja kuna mu eks kasutab ühte mu kaartidest siis tean täpselt kuhu see nn lapse söögiraha läheb. Terve hulk makseid mibgites tanklates ja 10 euri mänguasja poodi. Ja siis mingid tibid targutavad, et neil nii raske ja lapsele süüa kah osta ei jõua. Vot need naised ongi kõige ehtsam näide rämpsust!
i
Isandale küsimus:/ 24. aprill 2018, 08:48
Aga miks võtate endale selliseid tibisid? Kui sõbrannade pealt vaadata, siis need, kes on ülimeigitud, kannavad seksikaid riideid, juuksepikendusi ja muid kunstlisandeid, käivad pidusid mööda, siis nendel on millegipärast meeste hulgas väga kõva lööki ja mehed jooksevad neil sabas. Pärast on aga mehed imestunud, et tibi ei taha tõsist suhet ega peret, vaid on huvitatud ainult end tuunimisest, uue ja rikka mehe leidmisest. Samas toredad ja kenad naised on üksi ja mehed ei taha neid. Müstika.
t
to iseendale küsimus/ 24. aprill 2018, 09:42
Väga õige, mees vaatab vaid naise ilu ja naine vaatab mehe rahakotti. Õnneks mina näen läbi sellised inimesed ja vaatan südamlikkust.
v
Vat/ 24. aprill 2018, 20:21
see on küll õigus! Tibi jääb tibiks, temast asja ei saa!
o
Ongi nii,/ 24. aprill 2018, 20:26
kes vaatab vaid välist,tuunitud ilu, mõelgu, kas ta saab endale seda lubada. Kui miljonär ei ole, ei maksa tahta miljonäride mänguasju.
m
Mart/ 24. aprill 2018, 07:28
Ei imestaks kui selle asja taga oleks nõuandjaks advokaat E.A. Käekiri on väga tuttav.
r
Re nuuks/ 24. aprill 2018, 07:25
Võtsin välja lapse konto väljavõtte(raha maksab lapse kontole) ja seal ilusti näha kuidas 10 mnt vahedega kasiinos raha laiaks löödi ja ka suitsu osteti. Ja siis avatavad naised,et nad on karistamatuse. Kontroll tuleb elatusrahale määrata. See mida laste emad selle rahaga teevad on päris jube
M
?/ 24. aprill 2018, 08:45
Mitte keegi ei kohusta maksta kaardiga, st saab kenasti raha välja võtta ja edasi tuulde loopida.
i
24. aprill 2018, 13:47
Ikkagi saab ära tõestada, peab nõudma kassatsekke.
m
Muki/ 24. aprill 2018, 07:23
Oleks pidanud lapsed kohe endaga kaasa võtma. Kirjalikult kõik vormistama ning hoopis eksnaise elatist maksma panema. Kohus otsustaks lapsed isa juurde, kui isal on korralik sissetulek ja elukoht Miks lapsed emaga jäid, kui laste isal on korralik töökoht, sissetulek, elukoht ning naisel poleks võimalik sissetuleku puudumisel sarnaseid tingimusi lastele pakkuda. Kohus otsustaks laste elukohaks kohe isa kodu.
Ma ei saa aru meestest, kes kiruvad kui õudsad eksnaised on ja rahaliselt ära kasutavad, kui nad võiks ju hoopis ise lapsi kasvatada ning eksnaiselt raha küsida.
m
Mukile/ 24. aprill 2018, 08:23
Alles eile lugesin ühe isa artiklit, kes sai lapsed enda hoole alla alles siis kui emalt lapsed ära olid võetud ja lastekodusse viidud. Kohtud elavad oma otsustega eelmises sajandis ja ei suuda ettegi kujutada, et isad ka lastega hakkama saavad.
k
kle/ 24. aprill 2018, 09:40
Kui lapsi hakatakse isadele jätma siis ei sünnita enam ükski naine. Milleks piinelda 9 kuud ja siis veel lapsest ilma jääda? Mehed ei saa iialgi aru mis rasedus on.
h
hahaa/ 24. aprill 2018, 10:26
Naine "piinleb" 9 kuud, aga mees järgnevad 18 aastat!
Olen 2 last sünnitanud, üldiselt oli piinav pigem sünnitus, mis kestib ca 24 tundi.
k
kle sina "kle / 09:40, 24. apr 2018" / 25. aprill 2018, 17:29
Kui sa arvad, et laps on vaid ühe vanema ainuomand ja teise kohustus on ainult maksta, siis palun- sünnitagi ainult endale, ära nõua isa nime kandmist lapse sünnitunnistusele ja ära oota, käsi pikal, elatist. Ela endale ja oma lapsele ja üks mees maailmas on õnnelikum.
o
oh jah/ 24. aprill 2018, 07:21
ei tasu ikka väljakujunemata koolilapsega lapsi teha. :). Inimene areneb, kasvab ja muutub vaimselt jne... MItmed minu kunagised koolikaaslased lapsepölvearmastusega n-ö on lahku läinud, igaüks areneb eri suunas. Lapsed said ja ikka läksid lahku. Naisel ei ole haridust, kui koolipingist emaks jne.
s
sedant küll/ 24. aprill 2018, 08:10
Aga on ka erandeid. Hakkasin koos elama esimese armastusega, kui käisin keskkooli 10das klassis. Tänaseni (35+) oleme abielus, lapsed täiskasvanud, meil on 5 lapselast, ühised tööd ja tegemised ning hobid. Kui ikka üksteist austad ja hoolid, siis nii kergelt lahku ei kasva. Areneda saab ka koos ja üksteist täiendada. Kindlasti ei ole see võimalik majakõrguste egodega.

n
naispresidentide aeg ehk kui kõik mehed on mökud/ 24. aprill 2018, 05:49
Noormehed, miks te abiellute naistega, kes teid ei austa ja ei jumalda? Kui te üldse teate, kes või mis on aupaklik nane? Ja isegi siis ei välista see liblikaid kõhus, järjekordset väljakutset, lahkukasvamist, oma eluga edasiminekut jne. Ehk põhjuse leiab alati.
n
Nuuks/ 24. aprill 2018, 04:03
Minu kaastunne kõigile meestelele, kellele saatus on järgi jõudnud ja laste jaoks söögiraha tahab.
o
Ohjah/ 24. aprill 2018, 10:38
Topelt, sest lapsed ju söövad hetkel ja ka tulevikus mineviku eest teist korda uuesti! :)
Mul ka praegu kulub jälle raha juba 2 aastat tagasi makstud ning tarbitud söögi eest tasumiseks, muidu on lihtsalt 2 aastat tagasi kõht tühi, kuigi juba sõin ja ka maksin!
Minu jaoks absurdne loogika, aga naised ehk saavad aru? :)
l
Lidz lapsega/ 24. aprill 2018, 02:11
Vanasti heideti sellised kogukonnast välja, nüüd on au sees...
J
:)/ 24. aprill 2018, 04:02
Jah, vanad head kristlikud ajad kui nase viljakus oli häbi asi. Seemendavad ja litutavad mehed on aga õnneks senini siin au sees.
w
24. aprill 2018, 01:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Karin/ 24. aprill 2018, 08:56
Millegipärast on ÕL nüüd ette võtnud naised üritades neid mingite ahnete vereimejatena näidata. Samas kui palju on ka vastupidiseid näiteid, kus naised on hädas meestega, kes näiteks litutavad ringi, teevad erinevate naistega lapsi, kuid ühegi lapse eest ei suvatse hoolitseda. Või joodikutest mehed, kes kaovad paariks nädalaks kodust, teevad kes-teab-mida ning naine peab seda kõike vaikides taluma ja laste eest hoolitsema. Kui lahutust tahab, siis lubab mees naise-lapsed "koledaks taguda".
w
WP/ 24. aprill 2018, 11:39
Minu arust täieste õige kommentaar - kus seda enne nähtud on, et naisi arvustatakse. See arvustamine rohkem ikke naiste amet :-)
t
to Karin/ 24. aprill 2018, 13:48
aga miks naised võtavad nii õudsaid mehi oma laste isadeks? Pada sõimab katelt
p
Profet/ 24. aprill 2018, 01:28
Ka mina tean sellist naist, kes alatult ekskaasalt sama skeemi alusel raha välja on pressinud.
k
25. aprill 2018, 17:32
Kui mehi tembeldatakse rongaisadeks ja nende nimesid avaldatakse, siis sama võiks teha nende rahaahnete ja valelike naistega.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee