125 kommentaari

V
vanainimene  /   13:34, 28. apr 2018
J
Ja kirjutame uuesti  /   00:07, 26. apr 2018
Täiesti mõttetu on teha sellist asja nagu mingi aasta looma valimine, lauslollus kuubis. Vähe sellest, aasta isa ja aasta ema, mis veel, juba aasta loom ka v? Teate metslooma ei koti absull kas ta on valitud või mitte, tema elab metsas ja ajab oma loomaasju. See on kahejalgsete pöörane tiitlite jagamine. Kui hunt saaks näitaks ta tiitlijagajatele keskmist varvast. Vot nii.
A
Ants  /   19:50, 25. apr 2018
Parim, Hunt on võimas valik! Virisejaid jätkub meil alati sellega oleme juba harjunud...iga asja peale mis tehakse/valitakse suu kõver peas niu niu niu....
E
Ei valitud!  /   16:31, 26. apr 2018
Kuulutati!!!
I
isegi  /   17:12, 25. apr 2018
Isegi kanavaras rebane oleks etem, kui peab tingimata kiskja olema. Või siis ilves. Aga valiti kõige halvema kuvandiga loom. Võinuks ju teha rahvaküsitluse, kasvõi neti teel. Sellisel juhul ei oleks hunt küll valituks osutunud, Aga ilmselt ta jääbki selle täisoksendatud ränirahnu taha passima.
D
da da  /   15:08, 25. apr 2018
tambovskii volk
P
Praegu  /   13:59, 25. apr 2018
siis kiskjaline, järgmiseks lammas ehk
T
Teene, Liine  /   09:18, 25. apr 2018
Eks hundil ole ka arvukalt teeneid, millega arvestati: talunike koduloomade arvukuse piiramine, lapsi ei lasta enam üksi metsa, ka kitsi pole enam suurt alles meie metsades. Seega oleme valikuga igati nõus.
N
no  /   20:18, 24. apr 2018
hea valik.Hunt on tark loom.Meie mütoloogias austatud ja kardetud.Sobib.
A
aga  /   18:33, 24. apr 2018
miks mitte lammas või hoopis siga ju
P
Põhjus  /   23:41, 24. apr 2018
Sest need nimed oled juba endale võtnud, õigemini välja teeninud
  /   16:53, 24. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sa / 16:53  /   17:26, 24. apr 2018
tahtsid vist öelda, et Eestile sobib lammas hundi nahas.
  /   16:10, 24. apr 2018
Hunt rahvuskoomaks? Hundijaht käib täie hooga.Nii et nüüd on kombeks kõik rahvusega seotu hävitada Ei hümnile,notime maha hundid,kes on puhta looduse indikaarorid,sest puhast ja puutumatut loodust enam polegi,siis on järg suitsupääsukese käes Põllud on nagunii söötis ja rahvuslille rukkilille selles matsahunnikus ei kasva Päekivi oleme muutnud kolekänker rändrahnuks,mille peale on häbi vaadatagi .Elagu Euroopa!
T
Tiit  /   14:44, 24. apr 2018
Täna kuulutame rahvusloomaks, homme tapame rahvuslooma.
J
ja  /   16:22, 24. apr 2018
rahvuslille siis ei tohiks kah peenralt murda? Ja rahvuskala on räim - ei tohiks enam süüa? Rahvuskivi on paekivi - ei mingit paekillustikku? Ei maksa äärmustesse minna! Hundis on uskumatult palju sarnasust vanade eestlastega, üsnagi konservatiivne eluk teine. On, kellest eeskuju võtta ja hinnata! Seda just loomaliigi kui sellisena, sümbolina.
H
Hiiumaa mees  /   08:22, 25. apr 2018
Milliseid loomi meil ei kütita? Kõiki kütitakse. Jah, siile otseselt mitte, aga kae see ei ole samaväärne kui neid hukkub massiliselt teedel või mõne hoolimatu kulupõletaja tegevuse tagajärjel. Õigem oleks juba siis kuulutada rahvusloomaks näiteks känguru või kaelkirjak. Neid loomi MEIL ei kütita.
T
tegelikult  /   13:14, 24. apr 2018
peaks olema, teine eestlane.
T
to tegelikult  /   17:20, 24. apr 2018
kui oleks teine eestlane, siis me oleksime juba ammu välja surnud, aga näed pole
L
leo  /   13:10, 24. apr 2018
Kummaline tõesti, et meie igasugustele " valitutele " meeldivad just pisikesed marginaalsed grupikesed. Enne homod, siis hundid
Brunn  /   12:41, 24. apr 2018
Terve valitsus on hundid lambanahas ja näevad ossid välja.
A
Andree  /   12:24, 24. apr 2018
Hunt on hea valik. Inimene on inimesele hunt, Eestis. Väga kena skulptuur eesti rahvusloomast on meil Hundisilma talus meie riigi taasrajaja Savisaare aias.
S
Susi  /   11:14, 24. apr 2018
Tahaks väga loota, et see aitab hundil Eestis ellu jääda.
L
Lammas  /   11:26, 24. apr 2018
Tahaks väga loota, et eestlased võtavad hundist väheke eeskuju ega lase end enam nii lihtsasti pügada.
E
eestlanna  /   10:16, 24. apr 2018
Paar päeva tagasi on internetis küsitlus ja siil oli suurelt ees.
P
pettunu,  /   15:30, 24. apr 2018
mina olen sügavalt pettunud, et ei valitud SIILI. Kuidas on võimalik valida kurjuse ja tapahimu esindajat rahvusloomaks? Pähe ei mahu!!!! Siil on sadu aastaid olnud eesti mütoloogias ja muistendites kirjas. Siil elab inimestega sõbralikus kooseksisteerimise vaimus, samas on metsloom, kuid ei tee kellelegi kurja. Siil on alati figureerinud lasteraamatutes kui hea loomana. Mina küll ei tahaks oma lapsele öelda, et kuri hunt on nüüd kõige tähtsam ja parem loom Eestis- valitud aastaloomaks??!! Eriti selle taustal, kui palju see isend on viimasel ajal koduloomadele ja talunikele halba teinud, koduloomi tapnud ja nende populatsiooni ei suudeta kontrolli all hoida.
S
sina pettunu  /   21:10, 24. apr 2018
jäta oma lapsukestele mula ajamine. Hunt ei ole kuri loom. Muide ka tupsununnu oravake sööb linnumune ja poegi kui kätte saab. Võid seda lapsukestele rääkida.
S
siis  /   23:44, 24. apr 2018
ütle lapsele hell hunt
E
eestlanna  /   10:16, 24. apr 2018
HUndi pärast kannatavad lambakasvatajad ja teiste loomade kasvatajad, hunt on murdja ja raipesööja. Hunt haiseb. Eesti rahvussloom on siil, Kalevipojast tuntud loomakene, kes tark,alalhoidlik ja lahke sõpradele, vaenlastele laseb okkad välja, tal on suur mõistmisvõime ja kaitsmisvõime, parajalt kaval nagu eestlane. See, kes midagi eestlastest ei tea ega tahagi teada, paneb just hundi , sest eestalstele ta ei meeldi.
E
eestlane  /   10:51, 24. apr 2018
Kalevipoeg on muinasjutt ja põhiosa eestlastest rumalad, keda väiksemast osast koosnev varastest\valetajatest osavalt ära kasutab.
E
eestlannale  /   11:16, 24. apr 2018
Siis sobibki ju hunt väga hästi. Paljud eestlased on samuti sunnitud sööma kõike mis kätte saavad ja omavahel öeldes paljud ka haisevad.
T
to eestlanna  /   17:22, 24. apr 2018
vaata proua, see haisev loom on metsasanitar, kui seda metsasanitari pole, siis lambad sureksid rohkem haiguste kätte, kui hundid murda jõuaksid. Hari kõige pealt ennast, kui seletama kukud
T
to eestlanna  /   11:16, 26. apr 2018
Tead kuidas ma ei kannata selliseid , kes muudkui arvavad et on kõige tähtsamad ja nende arvamus on kõigi arvamus. Kust sa võtad, et hunt kellelegi ei meeldi. Mulle näiteks väga meeldib. Enne kui kaagutama pistad, äkki loed ja harid ennnast natuke. Siis vähemalt ei võta sõna ja ei jäta muljet, et eestlased sellised ongi pooletoobised.
  /   10:05, 24. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
jÄNES  /   15:33, 24. apr 2018
superkommentaar!!! Ma ei tea kes need valijad olid, aga jänes oleks tõesti eesti rahvust tervikuna hästi iseloomustanud, loomulikult poleks valijad julgenud teda valida- hirmust mis arvatakse.
J
jah  /   09:57, 24. apr 2018
Hunt ei kolba! Tema on tark loom!
.
....  /   09:38, 24. apr 2018
muide - väga paljude lapsepõlvenostalgias on oma eriline koht lastesaatel, kus peategelasteks olid tädi Rutt ja Hunt Kriimsilm! Mõnd saadet saab tänagi uuesti vaadata. Tore kooslus oli! Hundi lähim sugulane on päris paljude koduseks karvaseks sõbraks ja ka elu abistajaks (alustades pimedate juhtkoertest jne.). Hundiuurimine on viimaste aastakümnetega paljud müüdid ümber lükanud ja väga palju asju ümber hinnanud, nii on selgunud, et oma elukorralduselt ongi hunt väga sarnane meie esivanematega. Visa perekeskne loom - tulnud läbi igasugustest aegadest. Sobib sümboliks kenasti! Pääsukest ongi meil vaid loetud kuudeks, suurema osa oma elust veedavad nad kaugel soojadel maadel, rukkilill on aga viljapõllu umbrohi. Silk on muidugi igati aus kala. Nii mõnigi teine loom, kes viimases valikus oli, on talveund magav - eelistaks ikka sümboliks sellist elukat, kes suudab aastaringselt tegutseda, niigi lind ja lill juba on vaid lühiaegselt koos meiega.
.
....  /   11:42, 24. apr 2018
ja lisan ühe sobivalt kevadise saate lingi: https://arhiiv.err.ee/vaata/hunt-kriimsilma-9-ametit-aednik
O
OJ  /   09:30, 24. apr 2018
Mina olen selles otsuses pettunud. Siil on eesti mütoloogias olnud tähtsal kohal targa loomana, kes siis Kalevipoega nõuga aitas. Siili on pea kõik eestlased oma silmaga näinud ja teavad kui tore ja nunnu loom ta on ,aga tänu teravatele okastele ligipääsmatu. Hunt on samuti meie mütoloogias tähtsal kohal, aga alati halvana. Hunti kardeti niivõrd, et hundi nimegi ei tohtinud suhu võtta. Kui palju on eestimaal inimesi, kes hunti oma silmaga näinud?
E
eh  /   10:40, 24. apr 2018
Kalevipoeg ei ole kuigivõrd mingi autentne eesti mütoloogia - on osad lugulaulud ühel suhteliselt väikesel osal Eestimaast, ülejäänud on Kreutzwaldi omalooming Kalevala ainetel. Kui suur roll oli selles algupärases justnimelt siilil - ega sedagi tea. Hunt muutus vaenatavaks karjakasvatuse levikuga ja hundi hirmujuttudega hoiti muidu hulkuma kippuvad lapsed tare ligi. Vanad vabad rahvad on aga ikka hunti austanud!
O
Oravapõnn  /   09:03, 24. apr 2018
Rahvusloomaks oleks sobinud orav. Oravavaid armastavad kõik eestlased. Nii ütles Oravate kuldsuu telekas.
M
metsavana  /   09:03, 24. apr 2018
Eesti rahvusloom on, oli ja ka jääb -- LAMMAS. SUSI- röövel jääb alati lindpriiks.
H
HOMO  /   08:32, 24. apr 2018
HOMINI LUPUS EST, eestlastele väga sobiv
E
ESTI  /   09:06, 24. apr 2018
ESTINI LUPUS EST
M
Mart  /   08:31, 24. apr 2018
Kõige õigem rahvusloom oleks jänes, miks ? Esiteks, meie valitsus on jänes, karavad rahava eesst seista ja kummardavad EU ees, teiseks rahavas ei julge protestida, nagu Tiit Madisson rääkis.
M
Muidugi  /   08:08, 24. apr 2018
Eesti rahvusloom? Pole ju Eestitki, tahetakse ju Eesti kui selline koos rahvusega üldse kaotada. Ja hunt, julge, uhke loom, mida Eesti valitsuse kohta küll öelda ei saa. Pigem alatu, ree.turlik, arg, ha.lb inimene peaks olema Eesti rahvusloom. Indiaanlastel on hunt, uhke ja väärikas nagu nad ise. Eesti juhtkond on vaid ala.tud möl.akad. Olge hundi väärilised.
  /   09:19, 24. apr 2018
Keldrikakand on juba vapiloom.
M
METSSIGA  /   08:05, 24. apr 2018
Aga mina? ... Röhh-röhh, ... köhh-köhh, ...
... seagripp=AIDS
O
Odin  /   07:17, 24. apr 2018
Ajuvaba valik. EW ajal polnud Eestis hunte ollagi. Ja kui mõni siis Venemaalt üle piiri riiku hiilis lasti ta piirivalve meeste poolt maha. Pole kuulda olnud, et ilma huntideta loodus hukka oleks saanud. Õpiks ajalugu ja võtaks eeskuju, aga ei. Hunt pigem Venemaa või ENSV rahvusloom, Eesti Vabariigile küll taoline kiskja rahvusloomaks ei sobi. Männil võib ju teda oma rahvusloomaks pidada.
T
Tombovi hunt on rahvus loom sippelgas oleks mõttekaim  /   07:17, 24. apr 2018
H
A
ajott  /   06:28, 24. apr 2018
to:22- lihtsalt sarkastiliselt kui sa rahvuskivil istudes rahvustoitu mekid rahvuskala kõrvale rahvusjooki kulistades ja ülal tiirutavaid rahvuslinde imetled,samas rahvusloomad su selja taha hiilides, kikude paljastades omi plaane peavad !!
N
naljamees  /   07:16, 24. apr 2018
meie rahvus loomaks peab olema siga !!!! tema kaitseb meid moslemite ja juutide eest ja on peolaua uhkuseks !!! põrssad on ju nii nunnud !
K
Kas  /   05:27, 24. apr 2018
hundijahiga nüüd asjad ühel pool.Ikkagi rahvusloom.Kuidagi väga vastandlik valik.
H
hm  /   08:17, 24. apr 2018
ja silku ikka sööd? Hunt on SÜMBOL, ei rohkemat.
S
SÜMBOL?  /   09:31, 26. apr 2018
Kas hunt sümboliseerib eestlast? Kas eestlane on kiskja? Rahvusloom tuleks valida rahvuse iseloomu arvestades! See loom sümboliseerib rohkem meie valitsust!!!
L
Lobo  /   02:28, 24. apr 2018
Kes natuke loomi tunneb teab et siil on tegelikult hullem kiskja kui hunt,kellest jõud üle käib selle ta maha murrab ja nahka pistab.
N
No ei tea mis ime on siilikesel näiteks   /   08:43, 24. apr 2018
vihmaussi ,,mahamurda ,, või mõnda putukat ,aga ta ei lähe ju ühegi kassi ega koera kallale ,keda tal ju näpuotsast võtta ,elavad ju niiöelda kõrvuti maal , aga hunt läheb küll endast ikka viiskorda suurema kallale ... !? ja siis sellised on m e i e . eestlastele rahvusloomaks ? see tõesti on paras Tambovis valida selleks ,, rahvusloomakeseks ,, .
E
eefa  /   02:12, 24. apr 2018
Homo homini lupus est- tõlgin- inimene on inimesele sõber, seltsimees ja vend.
H
hunta  /   01:45, 24. apr 2018
hunt on eesti rahvusloom juba mitu aastat, kui täpselt sama rahvuslooma otsimise teema oli üleval ja siis ka võitis hunt. täiesti arusaamatu, miks seda asja jälle vaja läbi viia oli
K
Kunstnik  /   01:40, 24. apr 2018
Super ja hea valik! Elagu Eestimaa hunt oma toreduses! Vaata hundile otsa, tal on eesti naise silmad ja p6sesarnad, Heli Mets jne.
K
Kunstnik  /   01:57, 24. apr 2018
Tegelt m6tlesin Liis Tappot!
Naed kus teinekord nimed lahevad sassi.
Eestil oligi vaja sellist uut powerit.
I
irw  /   04:09, 24. apr 2018
Silmad nigu ansipil- nii head, nii head
K
Keskealine naine  /   01:03, 24. apr 2018
Hunt meile ei sobi. Oleme liiga arad, liiga allaheitlikud, liiga leplikud.
Hundiga mitte kokku ei lähe.
K
Kas mäger see Eesti rahvusloom mitte eiolnud?  /   00:21, 24. apr 2018
Mina arvasin et mäger, et seda kunagi juba valiti!?
M
mäluomanik  /   08:13, 24. apr 2018
Tookord oli see mingi õlle reklaamikampaania.
!
!  /   23:30, 23. apr 2018
Loodetavasti mitte kurikuulus "Tambovi hunt".
S
Siil  /   23:23, 23. apr 2018
Hunt vaatab ikka metsapoole, aga vähemalt ei valitud vene karu :D
V
väga iseloomulik  /   23:33, 23. apr 2018
ja aus valik, ainult ühe veaga. Kui oled hundikarja sattunud, siis pead küll hundi moodi ulguma, aga hunt loomariigis hunti ju ei murdvat.
  /   00:19, 24. apr 2018
Karu on paljude rahvaste rahvus loomaks Venemaa, Soome, Saksamaal, Ukrainas, ja isegi ka Ungaris!
  /   09:16, 24. apr 2018
Hunt on Serbia rahvusloom
S
Siim Susi  /   23:12, 23. apr 2018
vaat see küll on üks väga susisõbralik tegu.
V
Vaaataja  /   22:59, 23. apr 2018
PÖFFi sümbol ka :))) võimas!
R
Rahva arvamust jälle  /   22:46, 23. apr 2018
ei küsitud.
V
Vanaema  /   09:40, 24. apr 2018
Küsiti küll: rahvas eelistas SIILI
T
to vanaema  /   11:25, 26. apr 2018
Kas sina oled rahvas? natuke nagu suurusehullustus ei ole peal või?
R
RAHVAS   /   16:38, 26. apr 2018
Jah, just rahvas valis fb-s siili. Kus sa ise sel ajal olid, et nüüd vanaema mõnitad???
  /   22:41, 23. apr 2018
Hunt on parim valik. Mäger kobras siil oleksid nõks mahedad.
N
Nõus  /   23:24, 23. apr 2018
Hunt on tugev ja aukartustäratav loom. Ilus ka.
J
Juurde juurde tagasi  /   22:18, 23. apr 2018
Kui ekre saab võimule, siis läheme libahundi ajastusse tagasi!
H
Hundiriik  /   22:10, 23. apr 2018
Riigil on vaja vapilooma,kuid inimesi Eesti valitsus välja ei kannata ja okupatsioon jätkub 1944 a.
suunaliselt. Vedeleda riigiametis vapiloomana on loomulikult kosser.
A
ajott  /   22:00, 23. apr 2018
muidugi on palju aastaid olnud müügil rahvussümboolikaga ehk suitsupääsukese ja rukkilillega kotte ning muid meeneid igal pool müügil,nüüd tuleb määratud korras sinna susi kombineerida ehk siis pääsuke hammaste ja rukkilill kõrvade vahele !
T
To 22:00  /   23:25, 23. apr 2018
Miks neid peab kombineerima üldse? Meil on rahvuskivi ja toit ka, kas peaks nad kõik ühele pildile mahutama või?
M
Miks ka mitte?!  /   09:36, 26. apr 2018
Hundil pääsuke hammaste vahel, rukkilill kõrvade vahel ja kivirahnuga vastu pead, kui trambib kamal :)!
  /   21:54, 23. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Juhan  /   22:28, 23. apr 2018
nu pogadi ! jänes on liiga nutikas ja kiire. seekord sokutasid naabrid oma mehe osavalt pildile
L
Lumememm  /   21:50, 23. apr 2018
Hunt on armas ja tore loom,
aga mina olin ka Siili poolt...
T
To 21:50  /   23:26, 23. apr 2018
Hunt on ilus, aukartusäratav loom. Õige valik oli
O
oh ja  /   21:50, 23. apr 2018
Nõmme Raadio 16.04.2018 - Lõunatund - Esmaspäev tehti ettepanek valida Tõhk
Ä
ära mängi mäkra  /   21:41, 23. apr 2018
mäger on lahe
H
hunt on  /   21:39, 23. apr 2018
inimesele seltsimees ja sõber.
J
Joh  /   21:37, 23. apr 2018
Väga hea pealkiri. Just nimelt "kuulutati" rahvusloomaks. Täpselt samamoodi nagu muid asju ülevaltpoolt meile peale surutakse. Rahvahääletuse võitis ju siil !
T
To 21:37  /   23:27, 23. apr 2018
Siil rahvusloomaks? Hunt oli õige valik. Siil oleks lahja olnud, paneks siis juba orava rahvusloomaks või veel mõne pisikese ja argliku loomakese.
I
irw  /   04:12, 24. apr 2018
Orav sobiks ju küll. Pealtnäha siuke pehmeke ja nunnu, aga tegelt teeb linnupesad munadest ja poegadest tühjaks kui saab.
V
Vanaema  /   09:43, 24. apr 2018
...jaa, täpselt nagu meie inimoravad, reformikad
E
et siis  /   21:35, 23. apr 2018
Inimene on inimesele hunt, eestlased on ka inimesed. sobib !! :)
K
Kroko  /   21:30, 23. apr 2018
S
Siil  /   21:28, 23. apr 2018
väga kurb, siil oleks ikka palju rohkem sobinud, Oleks pidanud rahvahääletusele panema. Tänane Kuku raadio hääletus oli ka ülekaalukalt siili poolt.
T
To 21:28  /   23:28, 23. apr 2018
Kuku raadio kuulajad on jah need otsustajad keda peaks kuulama. Hunt oli õige valik. Miks valida mõnda arglikku metsalooma nagu orav, jänes, siil kui meil on ka aukartustäratavad metsloomad nagu hunt ja ilves. Ja mõni siin soovib siilikest, no..
T
to  /   23:38, 23. apr 2018
Kes siis peaks otsustama
K
Keeks  /   21:28, 23. apr 2018
Miks mitte siil
T
To 21:28  /   23:29, 23. apr 2018
Kas veel pisemat ja arglikumat looma ei tahaks riigi rahvusloomaks valida? Äkki leiaks mingi põldhiire või midagi sellist...
  /   23:44, 23. apr 2018
hiir sobikski eestlase loomuga rohkem kokku
  /   21:25, 23. apr 2018
Pole midagi, hunt tark loom- ikkagi metsakutsu ju
H
Hm  /   21:19, 23. apr 2018
Hunt on rohkem nagu venelaste sümbol ju.
T
to hm  /   21:22, 23. apr 2018
selleks on ikka karu olnud
K
Khm  /   21:28, 23. apr 2018
Venelastel ju karu. Ka tore loom. Nagu huntki.
J
jäägugi  /   22:10, 23. apr 2018
neile - eestimaalastele.
H
HUNT  /   21:18, 23. apr 2018
Ma tänan mu sõbrad !
O
Opossum  /   21:18, 23. apr 2018
R
rott oleks olnud pariim  /   21:15, 23. apr 2018
aga seda issanda looma juba nimekirjakirja ei lubatud
I
ikkagi  /   21:09, 23. apr 2018
Oleka siil sobivam, väike ,tagasohoidlik ja kogyuaeg torisev ja turtsuv. Eestlane ei ole piisavalt agressiivne nagu hunt. Pigem alalhoidlik ja kartlik. Aga eks ennast hundina tunda on ju loomulikult ägedam.
U
Uku  /   21:16, 23. apr 2018
Kas hunt ei ole alalhoidlik ja kartlik? Vähe tead siis loomadest.
  /   21:27, 23. apr 2018
ei saa võrrelda siili ja hunti
I
irw  /   20:59, 23. apr 2018
Tore uudis jüripäevaks- Püha Jüri kutsikas
M
mida rahvuslooma?  /   20:57, 23. apr 2018
miks vägisi pongestada, kuhu kiire hakkas? saime ilma rahvusloomata ka hakkama
J
Jah  /   21:01, 23. apr 2018
nüüd on hunt majas!
H
hundimoraal  /   20:55, 23. apr 2018
on Über Alles
.
... pool on p ... , pool on alles   /   08:57, 24. apr 2018
see ju täiega hundi moto
.
....  /   20:54, 23. apr 2018
braavo! Mulle meeldib ja väga meeldib! Hunt oma elukorraldusrelt on nagu meie vana talupere, kus elati mitme põlvkonnaga koos ja keskne koht oli vanematepaaril, igal oma ülesanne. Läbi aegade vaenatud, kuid - ikka vastu pidanud! Nii mõnegi vaba uhke rahva tootemloom. Ja erinevalt (suitsu)pääsukesest - ei lähe mujale talve veetma, või siis ei maga talveund nagu hämmastavalt populaarne puuke täis siil (kes ju muidu tore loomake kui selline). Aitäh, otsustajatele!
H
haha  /   08:10, 24. apr 2018
Hundil pole puuke?
.
....  /   08:26, 24. apr 2018
eks ikka on, kuid siilil on neid oluliselt rohkem. Parasitoloogidel lausa mõiste: siilitund, tsiteerin vikipeediat: "Siiltund on parasitoloogias kasutatav mõõtühik, mis näitab puukide arvu, mida on oma kasukasse korjanud ühe tunni jooksul katselapile lahti lastud siil."
9
9mm  /   09:21, 24. apr 2018
Sinu loogika järgi sobiks see puuke täis siil Eesti rahvusloomaks eriti hästi - ka meie riik on puuke täis. Aga elame edasi.
  /   20:45, 23. apr 2018
Alles täna oli P.ostimehe gallupis SIIL 54 protsendiga juhtimas
T
To 20:45  /   23:31, 23. apr 2018
Postimehe gallupis pole mingid otsustajad. Avaldati arvamust
T
to  /   23:38, 23. apr 2018
Kes siis otsustama peaks
T
To 23:38  /   03:56, 24. apr 2018
Need kes loomadest ka midagi teavad. Rohkem kui keskmine inimene seda teab.
  /   20:45, 23. apr 2018
Siil polnud piisavalt seksikas.
H
hunt  /   18:08, 24. apr 2018
ah et siil või...
see pruun laik asfaltteel, seda mõtled või?