Mõnede firmade kliendikaardid muutuvad kehtetuks, kui inimene enda andmete töötlemiseks luba ei anna (ALDO LUUD)

Sajad tuhanded eestlased on saanud juba näiteks Rimilt ja Telialt teate, et oleks vaja andmed üle vaadata ja nõusolekut uuendada.

Lähiajal on Eesti Päevalehe andmetel oodata üha rohkem kirju, milles kõik ettevõtted annavad oma senistele klientidele ülevaate, kuidas nad isikuandmeid kasutavad ja paluvad tõenäoliselt uut nõusolekut. Uus andmekaitsemäärus seab nimelt ettevõtetele ja organisatsioonidele väga ranged nõuded. 

Küsimusele, kas eestlased peavad arvestama sellega, et iga ettevõte võtab nüüd nendega ühendust, selgitab, milleks nad andmeid vajavad, ning palub uut nõusolekut, vastab Eesti kaupmeeste liidu tegevjuht Nele Peil jaatavalt. Peil tõdes, et see on üks murekoht, mille kaupmehed esile tõid, kuna paljud inimesed jätavad sellised kirjad ja pöördumised tähelepanuta.

Refereeritud artikli täistekst Eesti Päevalehes.

Jaga artiklit

11 kommentaari

1
1984  /   16:24, 17. apr 2018
No on ju nii, et me kõik oleme orjad.
Ainult habemega alaealised muidusööjad ei ole.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis