Eesti uudised

"Maksud sõidavad" korraldajad plaanivad taasiseseisvuspäevaks uut aktsiooni

Toimetas Silja Ratt, 15. aprill 2018, 19:11

251 KOMMENTAARI

o
on plaanis/ 17. aprill 2018, 16:28
e
Ettepanek/ 17. aprill 2018, 15:48
Kas keegi osavnäpp võiks kirjutada hümni "Maksud Lätti" või ood Eesti maksukoormusele!
v
vaatleja/ 17. aprill 2018, 08:40
maksud sõidavad kleepistega autod on kohe näha Eesti kõige suuremad jootikud.Eesti tööandjatel kohe näha kellel on joomis probleemid.
m
mitte läti külastaja/ 16. aprill 2018, 15:29
kuna olin piiriäärses linnas,siis ei jätnud ka seda Valka linna mitte külastamata-alkoholi poes ei käinud-toiduainete hinnad sama kallid või kallimad,ehk mõni keeduvorst oli odavam,mida nagunii ei osta,leiva lunastasin 1.20 eest-külakostiks.Riided,kes mida otsib,on iga hinnaga.Aga võrdlus Võrus
Rimis sokolaad 2.46 ja sama sokolaad 0,64 A 1000,nii et pole need aktsiisid üksi süüdi vaid kaupmeeste kasumi tagaajamine
need on ikka haiged inimesed kes endale seda läti alkot koju ostavad-aju ju ära joodud,järjest hullemaks lähevad-aga kas on joodik kunagi tunnistanud et ta joodik on
need kes oma tervise alkoholiga rikkunud,peaks igasugune ravi olema TASULINE-siis hakkavad ehk mõtlema
h
haha/ 16. aprill 2018, 17:51
nii see maailm ei tööta kallis laps. ravi on ja jääb tasuta, viinad jäävad tulema lätist, kuni toompeal aru pähe tuleb.
h
hehe/ 16. aprill 2018, 18:46
ei käi asjad maailmas päris nii. igakuine ravi on ja jääb kõigile tasuta. inimesed joovad palju tahavad, keegi, eriti sina, ei keela.
d
Deliiruim/ 16. aprill 2018, 20:37
Ainult pärast pirisevad, et arstiabi on liiga kallis
m
Mitte Läti külastajale/ 16. aprill 2018, 23:03
Samuti tasuliseks tuleb teha ravi nendele, kes enda tervise sportimisega tuksi keeravad. Arvestades, et spordivahenditel igasugune aktsiis puudub.
j
17. aprill 2018, 06:09
jaa, võrdlus on sinu võimetekohane.
õ
Õigest räägid söör fon krat!/ 16. aprill 2018, 14:44
Ongi reeturid. Nad on viinapudeli eest nõus oma riigi koos kõigega maha müüma. Valmistuvad vene võimu taastama?
o
ossist ja s.rattast/ 16. aprill 2018, 23:04
e
17. aprill 2018, 06:10
t
Tiit/ 17. aprill 2018, 07:29
Muidugi need, kes Eestist viina ostavad ja ennast jobuks joovad on toelised patrioodid.
t
Tööseisak mõjutab/ 16. aprill 2018, 14:21
vaid firma omanikku. Võite kindlad olla, siis olete ka tööst ilma ja ei osta enam ei Lätist ega Eestist midagi.
r
Raa/ 16. aprill 2018, 13:52
Vägisi tuleb arvamus et alkohol on eesti rahvale--mingi kontingent koos tittedega--kõige tähtsam.Eestis on palju hullemaid asju mille vastu protestida.Häbi on,rahvas nutab pidevalt et alko kallis.Ostsin Rimis-süüa.Mitte palju-aga minu arve oli suurem kui eesoleval mehel -kellel oli pudel kanget alkot ja plekkpurgis õlu.
m
Miks ainult eesti rahvale?/ 16. aprill 2018, 23:05
Kuhu jäi leedu, soome,taani, rootsi ja norra rahvas?
l
Loll aga järjekindel/ 16. aprill 2018, 13:48
on viinaralli organiseerija.Protestige parem maksude hävitajaid meie pinnal Proffessorid ja doktorid kes ei tööta kulutavad nagunii rahva raha ja paljunevad kiiresti.
t
16. aprill 2018, 14:08
Taevas halasta, see on ju protest kõikide aktsiiside vastu!
j
16. aprill 2018, 16:17
p
P-ze/ 16. aprill 2018, 23:07
Löppude Lôppuks meil on turumajandus. Seega vôrdse kvaliteedi puhul ostetakse sealt kus on soodsam. Riik ise näitab eeskuju, kuulutab ikka vähempakkumisi kui midagi tellib.

j
John/ 16. aprill 2018, 12:18
Aktsioon iseenesest jätab külmaks. Küll aga ütleb enda "kaine" pea, et miks mitte asju Lätist tuua, kui siit kallim osta on? Või mis iganes muust riigist, kui kohapeal tuleks rohkem maksta?
Et peaks patriotismist rohkem maksma ja endale vähem võimaldama? Mis see Eesti riik nii palju head minu jaoks teinud on? Koorib ainult tööinimest iga nurga pealt ja meelelahutuseks pakutakse ainult 101 lolli tegemisi Toompealt.
Ja õlled tõin Lätist ära. Vähemalt Jaanipäevani on hooleta.
j
Jorh/ 16. aprill 2018, 14:04
nihuksed võimurid ja pugejad võivad netist ostmise ka ebapatriootlikuks nimetada, sealtki saab odavamalt.
k
kah tigedale/ 16. aprill 2018, 12:13
SUL ENDAL KATUS SÕIDAB.KUI SINA ELAD KÜLLUSES JA ELU EESTIS SIND EI PUUDUTA SIIS JÄTA TEISED RAHULE.
s
16. aprill 2018, 13:01
SAorry, miinus tuli kogematta, tahaks 10 punni anda plussi.
t
Tige/ 16. aprill 2018, 10:22
See on ikka õudne, mis riik oma rahvaga teerb, väärt spetsialistid on kodust väljasöödud, maksumaksja rahasid kulutatakse isiklikuks hüvanguks, tõstetakse ümber oma suva järgi, finantseeritakse ulmelisi lollusi, kuluhüvitised ületavad igasuguse mõistuse piirid ja siin veel kritiseeritakse neid, kes üritavad vähemalt midagi muuta? Miks kärbitakse just kõige vaesemate sissetulekuid? Kus ikka leiutajad seal riigikogus, aeg oleks teil ammu kinnimajas puhkust võtta! Seadusi teevad kriminasalid, no kus seda enne nähtud? Mida te kraaksute siin vastased, eks mõelge siis parem variant välja!
k
kah tige/ 16. aprill 2018, 11:35
aga sedakorda Sinu ja nende lorude peale, kellel "maksud sõidavad" ja ise ei saada arugi, et neil endal "katus sõidab". Kui tahad millegi vastu protestida, siis tuleb teada kuidas seda teha. Pole ju saladus, et seda asja korraldab ja organiseerib kuluaaride taga reformierakond ja see näitab kui rumalad on inimesed. Need kes selle palaganiga ühinevad on minu silmis täielik saast ja ilma igasuguse patriooditunteta inimesed. Kas peame ka autodele kleepse panema hakkama "mõnel katus sõidab, aidake neid"
p
Pahk/ 16. aprill 2018, 11:51
ja Eesti alkotootjad ja alkomüüjad maksavad algatajate kulud ja muud hüved kinni, see ju siililegi selge
h
haige oled või?/ 16. aprill 2018, 19:00
reformierakond organiseerib?
Ära nüüd Helmedelt seda organuseerimise ehk ämbritekolistamise au nüüd küll ära võta.
m
matsu/ 16. aprill 2018, 11:39
Mis rahasid? Miks mitmuses?
Millal vaesemate sissetulekuid kärbiti? Kas alkoholiaktsiisiga? Pole vaja juua!
k
kärbiti küll/ 16. aprill 2018, 17:49
tänu mõne ministrionu "teadmistest" majandusest kadusid juba invaliidide abivahendite toetused, et 100 milli kuskilt võtta. joomist ei keela rahval mitte keegi, mitte kuskil, sellega ka ei osatud arvestada. nüüd vitsad käes.
n
16. aprill 2018, 20:39
Nu jah, alkohol esikohal, laste jaoks raha enam ei kätku
j
16. aprill 2018, 20:39
l
lahe/ 16. aprill 2018, 12:03
osaleme kindlasti, ostureis lätti, raha kokkuhoid missugune.
t
taat/ 16. aprill 2018, 15:15
ma käin veel mitu reisi,saavad söbrad ja tuttavad ka,ei maitse mulle meie kaupmeeste allahinnatud ja parim enne möödas plekimaitseline ölu,tahan värsket
aga riigikogu ja muu karsklaste punt jooge aga protestiks ikka morssi
l
lätakas/ 16. aprill 2018, 10:08
k
krissu/ 16. aprill 2018, 10:02
uskumatu...20 august võiks ikka nooremale põlvkonnale midagi tähendada,aga paistab et mitte,kui ka selle päeva võib protestimisega ära solkida
m
matsu/ 16. aprill 2018, 11:40
Ei tähenda eesti rahva pühad neile midagi, nemad tegutsevad teistes huvides.
k
16. aprill 2018, 19:02
krissu
ära süüdista nooremat põlvkonda,
Need solkijad on ju Helmed kogu selle ekre trollidebandega.
d
Don Aldtrump/ 16. aprill 2018, 09:57
Vaevalt nad Lätti seekord lähevad, nad tegid peaproovi Lätis ära ja nüüd augustis peaks Eestis poole suurema ürituse korraldama. 10000 inimest kokku ajada valitsuse poliitika vastu oleks juba teine tera.
"
16. aprill 2018, 09:50
"Tostku" tiit lutsib isegi oma leivaisa varbaid ja muud kaa...
p
16. aprill 2018, 10:01
Pigem sa ise maiustad miskit, muidu oleksid vakka!
h
Huraa, Ekre / 16. aprill 2018, 09:41
kolistab jälle ämbritega!
Viha- ja vaenuõhutajate ning Eesti riigi õõnestajate ekre erakond saab igal valimistel ikka vähem ja vähem hääli.
Presidendivalimistel Mardi põrumise 16.st häälest teab ju iga koolilapski.
Ka viimastel KOVi valimistel sai Ekre erakond, trollide meeletutest kiidulauludest hoolimata, üle Eesti KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!
EKRE sai Eestis ainult nigela 6,7% ja Tallinnas veel viletsam tulemus - 5,3% hääli.
Nii ei pääsenud EKRE isegi mitte ühegi suurema linna või asula omavalitsusse.
e
16. aprill 2018, 09:48
Ekre organiseerib ja toetab nö põrandaalt seda aktsiooni, et mõistusega eestlaste välgunooled neid ei puudutaks!
Nii arvavad muidugi Helmed...hahaahaa!

k
kaine/ 16. aprill 2018, 09:25
Maksud ei sõida ise kuhugi, kui joodikud neid ei sõiduta. Lakkuge vähem, nii lihtne see ongi.
v
16. aprill 2018, 10:05
vot väga tabav kommentaar
l
l0ll/ 16. aprill 2018, 11:29
kommentaar, sest kust riik siis maksud saab?
m
matsu/ 16. aprill 2018, 11:42
Alkoholi aktsiis ei tee riiki rikkamaks, kuid alkohol teeb vaesemaks nii ehk naa.
e
esto/ 16. aprill 2018, 09:10
Kummaline skisofreeniline poliitika on Euroopas, ja ka meil: oleks nagu kapitalism, turumajandus, igaüks peab enda eest seisma, riik ei kingi meile mitte midagi, ka selle pealt, mida me raske tööga teenime, peame osa tagasi maksma. Sentigi ei tohi me “mustalt” teenida, nii-öelda käest kätte, maksuamet koputab muudkui uksele.
Aga omad inimesed peavad enda ja oma laste elamise, hariduse ja meditsiiniabi rängasti kinni maksma? Ja koguni kritiseerida ega korrale kutsuda ei tohi me neid uus-eurooplasi, jõuga vastuhakkamisest rääkimata, see on lausa kriminaalne vihakuritegu. Oht vanglasse sattuda ei ähvarda mitte sissetulnud kurjategijat, vaid kohalikku, kes talle vastu hakkab.
Kuidas see kõik võimalik on?? Kuidas see Jaan Tõnisson kunagi ütleski, vist nii, et tahaks nende peadesse augud sisse puurida, et sinna natuke valgust sisse paistaks…
a
16. aprill 2018, 09:34
Augud siise puurida ja ahnus välja lasta!
0
09:34/ 16. aprill 2018, 09:52
aga sinu ahnesse ajju ongi helmed-kaalepid juba augud "siise" puurinud
n
Nugis/ 16. aprill 2018, 09:01
Tegelikult võiks aktsiooni nimistusse lisada veel teisigi valitsuse poolt väljatöötatud sigadusi, näiteks maksumaksja raha laristamist, invaliide saatmine töötutesse, et nende niigi väikest sissetulekut veelgi kärpida, RB, mõttetud kuluhüvitused....
k
16. aprill 2018, 09:08
k
16. aprill 2018, 09:32
Kui korraldada, siis juba suurelt!
t
tundub,et/ 16. aprill 2018, 08:50
see korraldus kommitee on kindlasti kas reformi või viinavabriku organiseeritud.Võitlema peab kohalike ahnuritest kaubanduse vastu,mitte lätti viina järele sõitma,protesti sildi all.Kui eesti kaubandus saaks aru,et teenida tuleb käibe pealt,mitte tõsta hinnad lakke ja siis ajada see aktsiisi kaela, vaevalt keegi enam lätti sõidaks
o
olgu kelle tahes/ 16. aprill 2018, 09:07
teema on õige ja vajalik. Lõppude lõpuks peavad ka rattad ja simpsunid aru saama, et see kütus mis Eestisse ostetakse ei maksa üle 050 € ja see , 120 €, mida meile pähe määritakse on riigikogu ja valitsejatele makstav megapalk.
s
Siberi Rahaboss/ 16. aprill 2018, 10:11
sul on õigus ja samal ajal ei ole ka. käibe pealt teenida on iseenesest hea idee, aga paraku on eesti turg nii häbematult väike, et sellelt polegi võimalik mingit eriti suurt käivet saavutada, isegi kui saaks 100% turust kätte!
t
to 08;50/ 16. aprill 2018, 10:18
... reformi või viinavabriku organiseeritud.
--
nonoh. ära nüüd meie kallitelt HELMEDELT seda organiseerimisAU nüüd küll ära võta.
k
kes/ 16. aprill 2018, 08:44
nüüd on süüdi.ossinovski on läinud,kes järgmine.kas kuidagi teisiti ei saa valitsust kukutada.selle oma läti reklaamimisega olete juba liiale läinud,ei oleks te kisa tõstnud ei oleks sellist meeletut läti rallit olnud.ju teile on see reklaami tegemine kasutoov.
n
nüüd oleme võidu saavutanud/ 16. aprill 2018, 09:14
rattad ja simpsonid on asunud agaralt hindasid alandama. Bensiini hinnaks prognoositakse kusagil 0,90 €. Sellega kaasneb kõigi hindade kolinal kukkumine ja tänu hoolivale keskerakonnale muutub meie kõigi elu päikeseliseks.
Tegelikkus ilmselt selline ei ole, Riik on tänu suurele seotusele ELiga , võtnud suured kohustused, mille maksmiseks tuleb igal aastal makse tõsta. Riigieelarve olevat paigas, aga keegi ei kõssagi maksudest. Ainus ,mis välja hõigati, et osasid aktsiise ei tõstetavad. Seega tõstetakse selle teise osa aktsiise ja kaudseid makse.
Mitte valima minnes näitame oma tegelikku arusaama tänasest elust.
a
A.L./ 16. aprill 2018, 08:40
Söör fon krat ise ongi see,kes tööinimese turjal oma p...et lapikuks istub.
m
mõttetud reeturid/ 16. aprill 2018, 08:10
Tõelised reformierakonna austajad - kui ei meeldi, sõitke mujale! Just, sõitke Lätti ja jäägegi sinna, kuni Ansip lubab koju tulla.
a
Ah, et Ansip lubab/ 16. aprill 2018, 08:24
Kus nüüd lubaja tuli välja. Ta ise ei julge ka koju tulla!

p
parem reklaam oleks autol/ 16. aprill 2018, 08:10
k
16. aprill 2018, 08:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis/ 16. aprill 2018, 08:48
asjalik,see on kasulik viinamüüjatele ja alkotootjatele,tasuta reklaam ja oma riigi õõnestemine.ju teie saate sellest kasu.miks muidu jälle olete pildil
k
Kas/ 16. aprill 2018, 08:48
Eks need asjalikud lähevad kodus ka hoopis naabrimehe juurde jooma, kui probleemid tekivad ja arvavad, et näitavad sellega midagi?
k
Kängurule/ 16. aprill 2018, 10:10
Ah, et "asjalikumad ja toimekamad" päästavad Eesti. Jaa, oskate alles suurelt mõelda.
l
LUGEJA/ 16. aprill 2018, 07:48
Tublid olete.See on kuldaväät aktsioon.Ikka edasi,teist teed ei ole.
e
16. aprill 2018, 09:44
Ekre toetabki põranda alt seda aktsipooni ju!
v
Von Kraft/ 16. aprill 2018, 07:20
Ime siis, et veel automaks ei tule. Praegu juba teed kehvas seisus ja iga teine laseb praegu naeltega ringi.
l
lihtsalt / 16. aprill 2018, 07:05
0
07;16-le/ 16. aprill 2018, 07:41
Tee ka midagigi, et eestis elu inimlikumaks muutuks, mittte ära kraaksu siin!
0
07.41/ 16. aprill 2018, 08:49
Naabritelt viinaostmine teeb elu inimlikumaks ?
l
lihtsalt/ 16. aprill 2018, 09:27
teengi: 1) elan Eestis, 2) ei joo.
m
16. aprill 2018, 09:41
Mis see naabrilt viina ostmine siia puutub, jutt käib aktsioonist aktsiiside vastu!
n
No/ 16. aprill 2018, 09:54
Atktsioon, mis kulmineerub Läti viinapoe parklas?
a
Al/ 16. aprill 2018, 07:57
Möku inimene on riigi kõige suurem pidur.
j
Jah/ 16. aprill 2018, 08:49
Just nimelt ja kui veel odavat alkoholi lademetes kokku ostab, siis veel hullem.
n
16. aprill 2018, 12:13
Need mökud just kommivadki siin aktsiooni vastu, näevad ainult alkoholi rallit, saamata aru protesti tegelikust sisust!
n
No/ 16. aprill 2018, 13:25
Sellel aktsioonil polegi mingit sisu, millest aru saada. Terves maailmas piirikaubandus olemas, kuskil ei tehta selle juurde sellist tsirkust. Tahate odavat viina, käige ja ostke.
ä
16. aprill 2018, 13:25
j
Jah/ 16. aprill 2018, 15:47
Näiteks taanlased suudavad Saksamaalt odavamat alkoholi ilma rongkäiku korraldamata tuua.
k
kuule ajukas/ 16. aprill 2018, 17:47
taanis on eluolu veits parem kah. ei saa riigikassa väga suurt laksu, kuna üle piiri käivad seal tõesti vaid noored, kellel rahaga kitsas ja kes vahest pidutseda tahaks. ei pea ka taanis keskmist töömehe palka saades mööda poode soodushindasid jahtima, kui ei soovi pool kuud nuudleid süüa.
k
kle mees/ 16. aprill 2018, 17:52
taanis on eluolu veits parem kah. ei saa rii,gikassa väga suurt laksu, kuna üle piiri käivad seal tõesti vaid noored, kellel rahaga kitsas ja kes vahest pidutseda tahaks. ei pea ka taanis keskmist töömehe palka saades mööda poode soodushindasid jahtima, kui ei soovi pool kuud nuudleid süüa.
n
nonoh/ 16. aprill 2018, 06:36
politsei võiks ka tööle hakata ja era- viinapoed Eestis kinni panna.
Igaüks saab aru, et selliseid viinalaadungeid ei jooda ära oma peredes ja siis mitte, kui kõik lapsed ja naised, kes alkorallile kaasa võetakse ennast segaseks jooksid. Ja lastetoetuste, tasuta koolitoidu sinna apeale sööksid.
n
no politsei/ 16. aprill 2018, 17:45
on veel väiksem naga siin ütlema kus, kellega ja kuipalju ja millal ma viina juua tohin.
v
Viljandlane/ 16. aprill 2018, 06:35
Riik ei suuda kuidagi aru saada,et riigimaksud tulevad käibelt tunduvalt paremini kui aktsiisidelt!Kui asjad ikka vähem maksavad,siis ostetakse ka rohkem ja maksudeks laekub hoopis rohkem raha.See on muidugi totter põhjendus,justkui hoolitsetakse sellega rahva tervise eest,et alko nii palju maksab!
n
Nojah/ 16. aprill 2018, 09:56
Totter on hoopis mitte aru saada, mis alkohol inimestega teeb, aga eks see ole ohtra tarvitamise tagajärg, et mõtlemisvõime väiksevõitu.
n
16. aprill 2018, 10:05
Nüri oled 09:56, protesteeritakse kõikide aktsiiside vastu, aga sina näed ainult alkohooli, ju räägid endast!
a
16. aprill 2018, 10:12
Appikene, nii rumal kaaslinlane mul.
a
Alkohooli 10:05/ 16. aprill 2018, 10:57
Ehk oskab terane 10:05 ära mainida need 'kõik' aktsiisimaksude tõusud. Või ollakse üleüldse aktsiiside kui niisuguste vastu? Või eriti näiteks pakendiaktsiisi vastu? Aga miks siis ikkagi hulgana viinapoe parklas oldi?
s
16. aprill 2018, 13:26
Sest see on kõige südamelähedasem.
n
Nojahle/ 16. aprill 2018, 15:22
p
provokatsioon,/ 16. aprill 2018, 06:30
nendest aktsioonidest on teada, et midagi ei muutu, aga valimiste segamiseks on head küll.

s
16. aprill 2018, 06:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sõõr von kraad/ 16. aprill 2018, 07:41
Riigireeturid on need seadustetegijad ja riigivalitsejad,kes oma maksupoliitikaga on teinud vaesed veel vaesemaks.Iga inimese õigus on valida kallima või odavama kauba vahel ja patrioodi juttu võib ajada ainult heaolutsoonis lebotav morsiminister või tema kaasmõtlejad.
j
16. aprill 2018, 10:14
jaa, igal inimesel on õigus odavat alkoholi lademetes osta, õige.
t
to 10:14/ 16. aprill 2018, 14:05
kusjuures nii ongi. ükski mini..ster ei tule kamandama kui palju ma viina varuda võin, eriti veel mõistusetut hinda sellele määrama siin.
0
07:41 Ekre= reeturid!/ 16. aprill 2018, 19:11
Ratas ütles tabavalt - Helmed on Eesri riigi õõnestajad!
- ja need õõnestajad ongi ju Eesti riigi reeturid ... ekrelased!
f
fon krat.../ 16. aprill 2018, 07:42
....palun võta rohud ära!!
n
nonoh/ 16. aprill 2018, 06:19
need perereisid peaks registreerima ja lastetoetused ära võtta joodikperedelt. Lapsed alkoreisidel .
t
Tiit/ 16. aprill 2018, 06:37
Miks alkoreis? Nad lähevad kütusereisile.
h
16. aprill 2018, 06:52
Hahahaaa...hommikune nali
m
16. aprill 2018, 06:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
16. aprill 2018, 10:15
Kui sa nüüd ära seletaksid, mis see"dileerium" on, siis arutaks edasi ehk.
s
selge,kommentaar ei läinud läbi/ 16. aprill 2018, 04:24
ühtki rumalat sõna polnud, seega on tegemist tellitud rahva rumalate püüdmisega , et minge ostke Tallinna, http://koch1872.com/et/ kaupa Lätis , mida Lootsi 10 toodab
s
see korraldaja on haige inimene / 16. aprill 2018, 04:17
kutsub makse viima Lätti, ehk viiksid veelgi kaugemale , Valgevenesse või Ukrainasse , seal veelgi odavam meie kursile , ka Rumeenias
Inimesed, võtke kokku see ärikate teenija kuskile ja ärge laske ennast rumalaks teha.Kas te olete nii suured joodikud? Vaadake Tulivesi viin nt., pannakse sildid siinsamas Tallinnas Koch´i firma poolt ja mis te üldse sinna sõidate:)
s
selle/ 16. aprill 2018, 01:00
selle kõige kõrval miskipärast kõik jätavad tähelepanuta, et MASU olukorras kehtestas reformierakond 20% käibemaksu senise 18% asemele. see oli kümme aastat tagasi, MASU on ammu läbi, aga käibemaksu endisele tasemele langetatud pole. ja see maks kehtib peaaegu KÕIGILE KAUPADELE. miks selle vastu pole protestitud? kõige pealt, mida te ostate, on 10 aastat võetud täiendavalt 2%!
s
sellele/ 16. aprill 2018, 15:58
Tahan kah selle koha pealt piuksu teha, see meid 5 rikkama riigi hulka viija selle tekitaski, siis tekitaski MASU ja kõik riigiteenistujad pidid selle kinni maksma. Siis ta läks kuhugi, ei mäleta, aga ära ta kadus ja nüüd on taas pildil, kes see küll on?
i
16. aprill 2018, 00:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
inimkonnalele/ 16. aprill 2018, 15:51
Õpetussõnad lohkutõmmatud Eesti rahvale, vol1
1. Parem Läti viin kui vaesus meil,
2.Kui me rikas ja vaene, maksuametis kohtume, mina vaene, saan kannatada, Issandal ükspuha.
3..Rikas pügab vaest, nii tavaline.
t
Tuleb tore reis/ 15. aprill 2018, 23:21
Kääbikud ajavad kõik segamini, asi pole alkos ega lätis. Loo iva on see, et jeestlased on ammu vindi maksudega üle keeranud, tegelik keskmine neto ongi ehk 650 kuus, aga maksud ja kaupade teenuste hinnad on kõrgemad kui naaberriikides. Mis patriotismist saab üldse rääkida, kui isehakanud võimuesindajad maksavad endale nagu Türgi Pašad. Minu kadunud isa osales viimases maailmasõjas oma tahte vastaselt 43 kuni lõpuni välja, aga rääkis, et huvitav oli see, et kõik ohvitserid olid head ja....halvad jäid lahinguväljale. Tänases tsiviilelus on seadused äraspidised ja valitseb igasugune karistamatus, kes aga vähegi pirukajuurde saab, see selle ka taskusse topib, nii ei saa, oma töörahvast ei tohi nörritada.
m
Mhm/ 16. aprill 2018, 00:01
Aga Läti keskmine bruto healjuhul ka 650 kui mitte väiksem, seega kõik õige, miks seal odavam kui siin.
m
mõttetu argument/ 16. aprill 2018, 01:12
see ei tähenda, et me ei tohiks otsida kaupa sealt, kus odavam
t
to / 00:01, 16. apr 2018/ 16. aprill 2018, 04:26
Eesti keskmine on samuti 650, pole vaja tuua siia seda 50000 inimest, kes saavad 1200-2500-4000
a
Aga / 16. aprill 2018, 11:00
Muidugi võib otsida odavamat kaupa, aga see pidev viinahinna jutt ja kõva kära selle ümber on väga madal.
m
Mees või naine, kes sa oled/ 17. aprill 2018, 12:59
Saad ikka aru, mis on neto või bruto? Lätis on bruto healjuhul sama suur kui Eestis neto mille kätte saad ja sealt see erinevus juba tuleb. Ja mina ei mis lihttöid sina teed või kus töötad, aga minu sugulaste ja muidu tuttavate hulgas saavad enamik kätte 750-800+ eurot. Lätis BRUTO healjuhul 600-650 ehk siis sealt maksud maha veel.
a
16. aprill 2018, 05:23
Ahsoo, et need, kes teie "toredat reisi" ei toeta on kääbikud? Selge, intelligents sõidab reisile.
j
jeh / 16. aprill 2018, 06:23
ju siis on elu liiga ilus ja inimesekesed vajavad alkoholireise peredega. Miks sellistele peredele lastetoetused. Kes kasvavad sellistes peredes lastest?
Riiklikel tähtpäevadel alkoholireisid? Mis inimesed need on?
j
16. aprill 2018, 06:57
jah, vaesed lapsed, kes näevad oma vanemaid kärutäite kaupa alkoholi autosse laadimas. sealt see alguse saab.
j
jehh?/ 16. aprill 2018, 07:58
te olete nagu mõraga grammafoni plaadid . Alkohol koguaeg meelel ja keelel. Olete üldse Lätis käinud? Sealt on ka muud osta, sh maiustusi, pähkleid, puuvilju ja tarbekaupa, riideid. Ehitusmaterjalist j a kütusest ei räägigi, kevad tuleb- istikute ja seemnete valik on päris lai. Minge käige ka korra kaubareisil ära, vbl lähete järgmised korradki ja olete ise veel suuremad alkoralli fännid kui isegi arvata oskasitegi.
s
16. aprill 2018, 10:20
Sa ise ju samasuguse mõraga, püüad meeleheitlikult tegelikkust teiseks pöörata. Kaupa võib osta ja käiaksegi ostmas sealt, kus keegi soovib, on kogu aeg nii olnud aga tegelik põhjus, miks nüüd tagajalgadele tõusite, on ikka alkohol. Ei protestinud te enne kuskil kui aktsiise ja hindu tõsteti.
r
Reisile?/ 16. aprill 2018, 15:36
Kuskohast te küll välja lugesite, et seekordne protest tuleb uuesti Lätti? Keegi pole veel välja öelnud, mis seekord ette võetakse. Jätke juba kord see alkoholijutt.

M
A/ 15. aprill 2018, 22:45
Mida need korraldajad korraldavad siis? Millegi väljahõikamine ei ole nüüd küll korraldamine
a
15. aprill 2018, 22:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ajud on ära joonud need/ 16. aprill 2018, 00:02
kes ei lähe. mõistus peab ikka vägagi otsakorral olema, kui ei suuda välja nuputada, et lõuna poolt saab odavamalt ning et eesti palga/hindade suhe on kergelt öeldes pekkis, euroopa kolme hullema seas kindlasti.
t
Tiit/ 16. aprill 2018, 06:40
Mis ajast kütus on ajumürk?
Muidugi, ega mina sinu joogieelistusi ei tea.
m
16. aprill 2018, 07:01
Muidugi, Tiiduke, kõik te käite ju kütuse ja pähklite järel nagu keegi mainis, et need pidavad odavamad olema kui meil.Inimene võib käia, kus tahab oma sisseoste tegemas, ainult nimetage siis ka asju õigete nimedega, mitte ärge sogage mingist murest riigi maksude pärast. Protestige siis bensiinijaamade juures, mitte alkopoe ees ja sees.
t
Tiit/ 16. aprill 2018, 13:19
Mis see sinusse puutub mille järgi Lätis käiakse? Vaba Euroopa, ostan sealt kus kohast tahan ja mida tahan.
2
22;26-le/ 16. aprill 2018, 07:45
Eks tee midagi paremat siis, selle asemel, et kritiseerida neid, kes vaevuvad üldse kuidagi streikima!
e
eeh/ 16. aprill 2018, 09:58
Homme on bensiini hind rekordiline , tänu aktsiisidele . Mõtle oma ajunatukesega veidikenegi, miks selliseid üritusi korraldatakse ja ära ole tobujuss, kes laseb end ´´alko´´ teemaga tõmmata.
a
16. aprill 2018, 13:31
Ahah, eks siis uudistest saame näha, kas olete bensiinijaamades või alkopoodide parklas oma "üritust" läbi viimas.
t
Tädi Maali/ 15. aprill 2018, 22:17
Väga hea,näete üks ministr´ihähha astus juba tagasi
m
Mis asi on/ 15. aprill 2018, 22:43
r
rupert/ 16. aprill 2018, 17:13
alkoholivaba karastusjook
m
Martin/ 15. aprill 2018, 22:13
Olen kahe käega poolt, et inimesed protestivad ja julgevad näidata välja oma pahameelt. Ning ostaksin ka ise asju sealt, kus seda soodsam on teha. Kuid kui seda tehakse sinu koduriigi jaoks tähtsal päeval, siis see näitab välja puhast harimatust ja rumalust. Kõik need "ajuhiiglased" võiksidki sinna Lätti jääda. Väga väga piinlik!
t
to Martin/ 15. aprill 2018, 22:47
millisel päeval siis veel on aktsiooni mõtet korraldada kui mitte sellisel, kus asi kõige rohkem tähelepanu saab?Loogilist mõtlemist sul pole, ilmselt oled ise üks ajuhiiglane...
n
nõustun/ 16. aprill 2018, 00:02
Riik, oma kodumaa on ikka miskit muud kui üheks või kaheks valitsusajaks valitud riigikogulased ja nende otsused.
n
nojah/ 16. aprill 2018, 01:14
Endal küll kaalus ja kaalub ka augustis austus kodumaa vastu viha valitsuse vastu üles, aga saan täitsa aru inimestest kes teistpidi arvavad ja Lätti põrutada otsustavad. Kurb küll et sellised pühad päevad aktsiooniks valida, kuid muudmoodi ei saa valitsuse ega vegeteeriva rahva tähelepanu äratada.
v
16. aprill 2018, 07:02
Vegeteeriva rahva???No nüüd ütles.
k
16. aprill 2018, 10:23
Kuidas vegeteeriv rahvas saab pidevalt Läti vahet sõita ja "protesti" märgiks endale koju alkoholivarusid soetada.Ütlete ju, et alkot tegelikult ei tarbi.
n
15. aprill 2018, 21:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
15. aprill 2018, 22:03
Tahan bensiinile ja diislile kulutada Pista oma vidinad per se
k
Kus nüüd õigustavad- me tõime kütust/ 15. aprill 2018, 21:43
Aga kohe keerati viinapoe ette, maiad nagu kits k se peale!
ü
15. aprill 2018, 21:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pugeja/ 15. aprill 2018, 22:06
Prae räime ja kummardu saksa ees ikka maani!
k
16. aprill 2018, 07:05
Kas see, kes alkoholist ei hooli, on saksa ees kummardaja? Jälle midagi uut. Need Läti vahet sõidud on juba mõju avaldanud nagu näha.
õ
õige mees/ 15. aprill 2018, 22:06
ei kingi lätlastele sadu miljoneid aga annaks selle raha oma rahva haigetele ja väetitele...
t
to..la/ 16. aprill 2018, 01:15
see sada miljonit oleks ilusti olemas meil, kui valitsus teaks, et majandus on rohkemat kui exceli tabelid
e
Exeli/ 16. aprill 2018, 10:02
tabelid on ikka oravate rida.
n
16. aprill 2018, 10:25
No selleeest tead sina, to..la nagu sa enda nimeks ütled olevat, majandusest kõike.
e
15. aprill 2018, 23:33
ei need ole enam mehed. mehed on kärakast tugevamad.
s
Söör von Krat/ 15. aprill 2018, 21:23
Nûûd pean minema kahjuks, õhtuooteks antakse putru ja paks tädi juba ootab ööriietusega, millel on pikad käised! Homme jälle.

r
Renald/ 15. aprill 2018, 21:19
Siin ei aita muu,kui talurahva revolutsioon! Matsid jäävad ikka matsideks!Mats alati on tubli mees,ei kedagi ta pelga,ei kummarda ta,saksa ees,ei tömba küüru selga.Ja kui see laul meil korda läeb ,ei meie kimpu jää ja kui see laul meil korda läeb ei meie kimpu jää!Köik lahingusse!Möisad pölevad,saksad surevad,siis ei jää enam ,ühtegi orja,ei ühtegi orja,ei ühtegi orja,ei ühtegi,ühtegi premeest!Olematut valgemaks ei tee...,nöuame töde ja öigust!KÖIK SEE MEES HIRVEPARKI!
d
15. aprill 2018, 21:49
j
jah/ 15. aprill 2018, 21:15
ei saa me läbi lätita ja venemaa meelest ei lähe ,sest õlle toon lätist,viina ja kütuse venemaalt
d
Deneb/ 15. aprill 2018, 21:12
Käsi jälle, kuigi Läti mul nii lähedal, et iga õhtu võiks oma sauna või muu õlle autoga sõites ära tuua- siis ,ma Ei tee seda. Aga aktsiooni valitsuse/ riigi hetke poliitika/ vastu toetan iga kell. usun, et suvel- augustis saab see demarss olema hullult suurem kui veebruaris. Vaene lätimaa- varugu bensu ja muud kaupa, sest kui juba minnakse/poliitilistel põhjustel/ ega siis ostmata ka ei jäeta!
n
15. aprill 2018, 21:03
nüüd sõidaks soome. avaldame austust sellele riigile kellel on tugevad ametiühingud, korralikud palgad ka tuhandetele eestlastele.
s
söör palatist7/ 15. aprill 2018, 21:00
Otsin kadunud mõistust ja natuke viina.
t
Toomas./ 15. aprill 2018, 20:57
Seda et maksud Läti sõidavad seda nad näevad. Aga Põltsamaa Olerexsis sissesõidukeelu e. telliskivi märki ei näe nad tuhkagi. Põrutavad kohe ilusti märgi
alt sisse. Nii et arengut on veel palju.
m
Meeldetuletuseks/ 15. aprill 2018, 20:55
Jutt ei ole olnud kunagi ainult alkoholist, nagu ka siin nii mõnigi kommentaar viitab. Väga suur osa inimestest võttis aktsioonist osa just kütuseaktsiisi tõttu, mis on teinud meie majandusele ja teeb ka edasi palju suuremat kahju. Samuti hõlmab kütuseaktsiis meid kõiki. Kõik hinnad tõusevad koos kütusehidadega. Eesti vedajad on tehtud suuresti konkurentsivõimetuks naabrite ees. Vaadake nt palju on meil liikvel LV, LT, PL veoautosi. Ükski klient ei taha kuulda midagi hinnatõusust ja pigem pöördub naaberriikide vedajate poole.
m
Muix/ 15. aprill 2018, 22:44
Mina olen aru saanud, et jotad Lätis ei käi. Pole raha lihtsalt. Lätti lähevad jõukamad tegelased.
s
söör fon krat/ 16. aprill 2018, 08:45
Aga mis ma tean, mul leidub liigseid kromosoome.
k
Kahtlen kas / 15. aprill 2018, 21:20
need aktsioonist osavõtjad on ikka kanged majandusspetsid.
j
Jotad ikka/ 15. aprill 2018, 21:50
a
aga/ 16. aprill 2018, 06:34
t
to Meeldetuletuseks/ 16. aprill 2018, 05:29
Ära lobise, teie "suur protesti ja riigipäästmise operatsioon" sai alguse just alkoholiaktsiisi tõstmisest, enne seda ei reageerinud te sugugi erinevatele aktsiisi ja hinnatõusudele. Aga nimetage oma tegemist kuidas tahate.
e
Enne / 16. aprill 2018, 09:59
olid oravad võimul, sellepärast ei reageeritud. Oravad ongi need, kes seda sõitu organiseerivad. Valimised tulemas ju.
r
reageeriti ikka küll/ 16. aprill 2018, 14:00
see praegune oli lihtsalt viimane piisk

a
aux/ 15. aprill 2018, 20:51
peabki minema bensu hind aina tõuseb
3
3/ 15. aprill 2018, 20:44
Vaadake milliseks prügimäeks on muutunud maanteekraavid tänu joodikutele , Põrsakari.
P
?/ 16. aprill 2018, 08:49
Probleem on ka pandisüsteemis. Vanasti olid kõik pudelid hinnaga. Praegu Läti pudelilt ei saa midagi, siirupipudelid samuti kasutud. Süsteemis on viga.
k
kusjuures/ 16. aprill 2018, 13:59
tean ühte inimest, kes töötab tartus vanametallis. viimased aastad on alumiiniumi osakaal päris mitu protsenti suurenenud, enamasti läti õllepurkide näol
u
uus logo/ 15. aprill 2018, 20:42
n
no/ 15. aprill 2018, 20:40
mitte maksud sõidavad ... vaid eesti joodikud sõidavad!
k
16. aprill 2018, 08:33
Kuule 20;40, kui sul ajumahtu rohkemaks pole, kui ainult ühes suunas mõtlemiseks, siis ära kommi siin!
k
Kui/ 16. aprill 2018, 09:57
sinul ajumahtu rohkemaks pole, kui joomiseks, siis ära ka kommi siin.
h
hümn tulekul/ 16. aprill 2018, 15:06
täna täis kui tatikas homme sõidan jälle...lätti!
s
15. aprill 2018, 20:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mode / 15. aprill 2018, 20:44
Sinu arst on helme mõisas. Pöördu sinna
k
kratile./ 15. aprill 2018, 21:00
Hea haigla idas, Vana-Ahtmes. Kui ilusasti ennast üleval pead siis antakse uhkem tiitel ! Kaua ikka alamaadel olla !!
t
Tohotonti/ 15. aprill 2018, 20:38
Maksud Soome, oleks hea nali.
n
Nad ju omad maksud/ 16. aprill 2018, 00:16
aastakümned meile toonud.Riigieelarvest kõva viil,ega siis soome ministrid meil rallinud sooviga alkohindade ning tubaka tõus.Ei imestaks kui see aktsiisiralli oligi tellimustöö vastus.
n
"/ 15. aprill 2018, 20:37
no asi ju pole maksudes- minge kooli ..omandage tarkust ja siis saate vastused õiged ning lõpetage see padu joomine-hakake tööle. tänu teile jotadele hukub maanteel süütuid inimesi ..tänu teile jotadele purunevad pered! Ehk aitab viina reklaamimisest ja joomisest!
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 20:43
Väga õige. Sinuga läheks luurele küll.
t
tt/ 15. aprill 2018, 20:30
See karavan Eesti 100 päeval oli küünilielt ajastatud riiki halvustav aktsioon. Sama masti on kavandatav ettevõtmine. Protestimiseks on muidugi põhjust, kuid selleks on külluses muid kultuursemaid ja mõjusaid aktsioone.
j
Joh/ 15. aprill 2018, 20:36
See ei olnud riiki halvustav vaid riigi praegust valitsust halvustav aktsioon. Rumaluse, ülbuse , kõrkuse ja häbematuse vastu ei pea ilmtingimata "kultuurselt" protesteerima.
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 20:36
Räägi siis täpsemalt, too siis näiteid kah.
a
Al/ 15. aprill 2018, 20:38
Saa aru,et kui keegi märku ei anna valedest otsustest siis minnakse veelgi rohkem üle piiri.Sellistele poliitikutele tuleks kuidagi veelgi rohkem häbi teha.
k
Kahju küll, aga/ 15. aprill 2018, 20:39
mõnikord tuleb valitsusele pahameele näitamiseks ohvriks tuua ka riigi au
m
Muix/ 15. aprill 2018, 22:41
Laipu ei saa surnuks sõita.
õ
õige päev on valitud / 15. aprill 2018, 20:48
niisama suvalisel päeval pole mõtet sussutada !
Näod peeretavad peas , et meil on nii tore riik ja bla-bla-bla.
K
??/ 15. aprill 2018, 21:48
Kui teha see suvalisel päeval, siis annab vabandada end väliskolleegide ees välja, kuid kui riigi sünnipäeval minnakse, siis on midagi ikka väga valesti.
t
tt le/ 16. aprill 2018, 09:17
Protestimiseks on muidugi põhjust, kuid selleks on külluses muid kultuursemaid ja mõjusaid aktsioone. Tore. Äkki valguataksid, millised kultuursed aktsioonid on mõjutanud valitsuse otsuseid. Kõik mis tehtud, on kui hane selga vesi-tulemus 0. Veebruari aktsioon siiski liigutas midagi määpealsete peas.

m
Mati/ 15. aprill 2018, 20:20
Nojah. Varud nii suured, et jaanipäevaks ei jõua veel ää juua...
s
söör fon krat / 16. aprill 2018, 06:17
Jaanipäev surnuks juua
a
Andke minna/ 15. aprill 2018, 20:16
Kõige suurema protestiaktsiooni peale Balti ketti "Maksud sõidavad Lätti" vaikis peav ool umeedia jõ hkralt maha. Või siis mainis ve ne propagan dameedia tasemel moonutatult kuidas autoralli sõitis Läti viinapoe parklani.
Tõde oli aga hoopis selline: jutuubi otsingusse Maksud sõidavad Lätti
(automaattsensor ai luba vist panna sest komm ei ilmu st.läheb modereerimisele
a
Andke minna!/ 15. aprill 2018, 20:18
a
Andke minna/ 15. aprill 2018, 20:23
automaattsensori loogika on täiesti ajuvaba, eales ei saa aru kas ta blokeerib lingi-viite või mõne sõna. Kui kirjutad enamvähem kõik sõnad vigadega siis läheb läbi...
p
pensionär / 15. aprill 2018, 20:14
Et käisite Lätis lund kollaseks k...mas ja nüüd "tegijad". Miks te kardate Tallinna tänavaid plokeerida!
j
just!/ 15. aprill 2018, 20:25
täpselt minu mõte ka! aga sellekski läks aega, et rahvas lõpuks lätti sõiduga pahameelt avaldas. seda, et eesti tänavatel miskit ära korraldataks, võib oodata siis, kui viinapudel maksab 25 euri, kilo pekist seahakkliha sama palju, elektriarve tuleb maksta kullas jne jne.
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 20:28
Vaene oled või. 50 ole viina eest normaalne hind.
v
15. aprill 2018, 21:00
Vot sinusuguse tasemega seal Lätis käivadki, labane kui kurivaim, sa riigipäästja.
i
iroonia/ 16. aprill 2018, 08:29
Ja kirjaoskamatu kah veel.
j
justile ja pensionärile/ 16. aprill 2018, 09:34
Minule tuleb küll meelde mitmed põllumeeste aktsioonid, kus traktoritega on tuldud Toompeale. Samuti on aktsioone teinud nii pensionärid, kui puuetega inimesed. Tulemusteta. Kõiki neid aktsioone on valitsuse poolt eiratud ja meedia poolt käsu korras pisendatud. Lisaks on rahvast üksteise vastu üles ässitatud ning alavääristatud. Ja Läti retk ei olnud selles mõttes erand. Kuigi mingi tulemus siiski on sellest aktsioonist näha.
t
tuleb korralikumalt teha!/ 16. aprill 2018, 13:58
kui ikka kümme tuhat inimest tallinna tänavatel nõudmisi esitama hakkavad, ja mitte niisama plakat käes, vaid ikka oht mõnel saksal pea veriseks ka saada, ja nii mitu kuud järjest, küll hakkavad mõtlema. meediat pole vaja, tänapäeval on asjade orgunnimiseks sotsiaalmeedia st feissbuuk, kus asjad levima hakkavad. võib ju unistada...
i
Idakas/ 15. aprill 2018, 20:14
Kuulge. Mul teile suisa mitu head ideed. Esiteks on Lätis kinnisvara ka kindlasti odavam. Äkki teete ühesuunalise aktsiooni. Ja teiseks-kütuse, alko ja muid hindasid venemaal olete vaadanud?
m
mõttetu jutt/ 15. aprill 2018, 20:23
Venemaale saamine on veidi keerulisem, ka sealt suuremates kogustes kui tasku mahub asjade toomine. Ja miks ühesuunaline? Sa vist ei mõista et ajsa point on Eesti valitsuse maksupoliitikale vesi peale tõmmata ning nad seal mõtlema panna. Muidugi tuleme kõik sealt tagasi ning näod naerul tarbime lõunanaabrite kaupa, teie kiuste, kes valitsust miskipärast toetavad.
O
,/ 15. aprill 2018, 20:23
Oled vastavalt enda"ideedele" andnud ka nime!
e
Est/ 15. aprill 2018, 20:09
Eks see opositsiooni aktsioon on. Tavainimeste organiseerimist võib näha Rakveres streigi korraldamises. Määää
k
kõvemini peate korraldama/ 15. aprill 2018, 20:27
see rakvere streik niivõinaa pekki kukkunud üritus, kasu see ei toonud, vaestele töötajatele pigem kahju.. kui streikida, siis ikka kogutäiega, mitte poolkõvaga
k
Kuulda/ 16. aprill 2018, 09:52
on, et need streikijad plaanitakse lahti lasta. Nii on meil lood.
s
streikijad/ 16. aprill 2018, 13:54
peavad alati arvestama sellega, et vanale töökohale neid enam tagasi ei oodata. seepärast peabki selle korraldama korralikult, et tulemusi ka oleks, muidu tegemist iseendale karuteenega.
a
Andke minna!/ 15. aprill 2018, 20:02
Kõige suurema protestiaktsiooni peale Balti ketti "Maksud sõidavad Lätti" vaikis peavoolumeedia jõhkralt maha. Või siis mainis vene propagandameedia tasemel moonutatult, nimetades aktsiooni viinaralliks mis lõppes viinapoe parklas. Tegelikkus oli aga selline:
https://www.youtube.com/watch?v=DgsGoH69RI0
Järgnevas videos ka ETV "uudis" aktsioonist!
https://www.youtube.com/watch?v=RaWeGjMavMQ
m
Mis siit ikka tuleb/ 15. aprill 2018, 20:02
Viite maksud lätti, valitsus aga julmalt ignoreerib teid ja peab hoopis uut plaani kuidas maksuauku kinni mätsida, eks minnakse ikka uuesti invaliidide, vanurite, koolitoidu ja muu sellise kallale. Siin ei ole muud päästeteed kui toompeal üks korralik mürgel korraldada, no ikka selline, et mõnel ministril reaalselt hirmust s*** püksis.
7
75 aastaks salastatud seadus/ 16. aprill 2018, 09:15
Laternapostide Toonpea ümbruses keelustamise seadus
t
tallinnast ja maksame/ 15. aprill 2018, 19:59
plaanime ka nüüd kuivade ilmadega minna, kui 20. aug uus aktsioon, osaleme kindlasti. protestiks.
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 20:24
Pane kindlasti pärnu-tallinna maanteel siis siile
v
vastupidi/ 15. aprill 2018, 20:41
vaimuhaige (loe: söör fon krat) ei oska või ei viitsi vaadata, kus odavamalt läbi saaks
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 20:45
Vaata kõiki inimesed pole töötud ja vaesed nagu sina
t
to oi tere/ 15. aprill 2018, 20:56
m
muna/ 15. aprill 2018, 20:57
no las siis need rikkurid toidavad seda 101te jo.bu, mina ei kavatse
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 21:00
Siis on jälle telekast hea neid vaesed vaadata ja naerda
s
söör fon krat/ 16. aprill 2018, 08:49
Mul on ekstra kromosoome.
k
kl/ 15. aprill 2018, 22:00
Sama meie pere, veebruaris ei osalenud tänu meie teeoludele-hooldusele. Olime mõtetes teiega ja päris naljakas oli kuidas meedia üritas kajastamist vältida.
s
16. aprill 2018, 05:37
See teie hinge ei mahu jah, et "suur sündmus" nii vähe kajastamist leidis.Kui palju te seda eetriaega omale siis soovinuks?

v
Valija/ 15. aprill 2018, 19:51
Toetan seda ideed.Millal tuleb see aeg, mil valitsus arvestab ka VALIJATE soovide ja ettepanekutega. Mòistus tuleb koju kutsuda ja õppida raha lugema.Laristada oskab vaid harimatu.
v
Valijale/ 15. aprill 2018, 21:26
Miks arvate, et ainult teie grupp on need valijad, millega valitsus tingimata peab arvestama? Minge valima ja valige endale meeldiv valitsus, varsti on see võimalik ja saate rahu.
a
Aitähh!/ 16. aprill 2018, 05:41
Nii teengi ja hakkan nõudma ka koos(pde)eluseaduse tühistamist.Ära siis karjuma hakka.
t
15. aprill 2018, 19:48
Tublid! Ma teen muuseas igas kuus korra vähemalt seda aktsiooni. Tangime auto ja ostame söögivarud suures osas Lätist. Alkoholitarbijaid meie peres pole, aga ometi on needki varud kodus suuremad kui iial varem.
a
15. aprill 2018, 20:00
Alkoholi tarbijad ei ole, aga varud ikka kodus. Kas ilma neid varusid soetamata poleks rahakott paksem?
t
Tölpa/ 15. aprill 2018, 20:12
Kui rahakott liiga paksuks läheb, siis ei mahu ju enam taskusse! Ka minul kenad varud kodus ja tankimas käin ka lätis. Kasu ma sellega ei saa, aga meie liigkasu võtjaid ka toita ei kavatse.
t
to 20:00/ 15. aprill 2018, 21:02
Sellel, kes kogub sellise asja varusid, mida ise ei tarbi, ei ole pööningul kõik korras.
m
Mul/ 15. aprill 2018, 19:42
sugulased Rakveres, aktsioon sama.
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 20:26
Mul oleks häbi kui sellised jota sugulased oleks
s
söör fon krat/ 16. aprill 2018, 06:14
Seda et minu ema on ammu surnud. Ullike olid
w
wckomm/ 15. aprill 2018, 19:37
Äkki protesteeriks seekord lätlaste poolel ja kasuks ja nõuaks neile sama kõrgeid palkasid ja pensione nagu eestlastel. HURRAA, SELTSIMEHED!
o
oijah/ 15. aprill 2018, 19:45
see, et nende pensionid ja palgad PISUT väisemad kui eestlastel on täiesti mõttetu point, mõlemad summad on naeruväärsed, võimatu ära elada.
v
15. aprill 2018, 19:59
Võimatu ära elada? Aga sa proovi ilma alkoholita ja lätti sõitmata ehk siis vead välja.
o
ole parem kuss/ 15. aprill 2018, 20:06
see, mida ja kuipalju keegi kaanib, on inimese enda asi. kaup, sh mõnele inimesele mittemeeldiv kaup peab olema rahva sissetulekut arvestava hinnaga. hakkame ka kiirtoidule maksusid lajatama siis, diabeeti sureb päris mitu inimest siin igakuiselt. ja sulle üleskutse: proovi paar kuud elada sama summaga, mis pensionär saab. arvesta sealt veel sada euri maha ka, võtmaks arvesse seda et too vanainimene on tõenäoliselt invaliid ja selle peale kulub ka raha, ja vaata kuidas välja tuled, siis inise siin.
v
Vead välja/ 15. aprill 2018, 20:07
Selle aktsiooniga tuuaksegi vead välja ,ei oma mingit tähtsust alkohol ja sinu sarkastiline mōtteviis.
s
söör fon krat / 15. aprill 2018, 20:23
Selle aktsiooni nimi peaks olema. Jobud lätti
p
Palat nr 7/ 15. aprill 2018, 20:28
Tark röös jälle ärkanud!
s
söör fon krat/ 15. aprill 2018, 20:48
Võtan pudeli hinge-alla ja tulen järele!
e
ei ekrele / 16. aprill 2018, 11:39
Kõik teavad et õige krat ei joo. Mängi loli edasi
j
jah/ 15. aprill 2018, 21:40
Seda l0lli juttu mine räägi soomes kus bensiini hind sama, diisel on odavam kui meil aga palgad ja pensionid on kolm korda suuremad.
k
keegi/ 16. aprill 2018, 08:16
Dislaga on Soomes teistsugune maksupoliitika; lisaks disla hinnale on automaks mis päris kopsakas. Aga jah sellegipoolst: palgad on seal tunduvalt kõrgem ja proportsionaalselt on seal autoga odavam sõita kui Eestis.
a
ansip IV / 16. aprill 2018, 09:42
Automaks on Soomes ainult alla 3500 kg diiselsõiduautodel, keskmiselt 700 euri aastas. Diiselautosid kasutavad peamiselt kaugemalt tööl käijad ja see automaks kompenseeritakse tihti maksuvabastusega oma auto kasutamise eest. Odava kütusega saavad sõita kõik veoautod ja muidu kaubikud, mis eestis alati toidukaupade hinnatõusu põhjustavad. Mingeid teemakse nagu Eestis veokatele pole. Toit on madalama käibemaksuga kui Eestis ja nii seal odavam elada ongi.
k
Küll jõuab/ 16. aprill 2018, 10:05
Ei ole kaugel aeg, kui ka siin kehtestatakse kõigile automaks. Osaliselt see juba kehtib, üle 3,5 tonnistele teemaks, raskematele lisaks teemaksule raskeveokimaks kohalikele veokitele. Aastas siis 1000-3000 euri autolt.
s
söör fon krat / 16. aprill 2018, 11:41
Ärge valetage siin jotad
p
pakun parema variandi/ 15. aprill 2018, 19:34
tartu omad ja lõunapoolsed elanikud viigu jah maksud lätti, tallinnlased aga sõitku hoopis kogu jõuga toompeale märatsema, vaatab kas siis võtavad rahvast kuulda
j
juunikommarid ahju!/ 15. aprill 2018, 22:28
tallinlased võiks hoopis soome sõita!
seal ju ka hinnad madalamad kui meil!!!
mitte nii palju kui lätis, kuid ikkagi...
m
ma ausalt ei imestaks/ 15. aprill 2018, 23:33
kui varsti olekski tallinlastel odavam soomest kaupa tuua
e
ei tea mis arvata/ 15. aprill 2018, 19:32
sugulased piiri juurest juba üle aasta teevad igakuiselt seda aktsiooni, tuuakse kõike, naabritele ka. säästetakse majapidamise peale umbes 100 euri kuus nii, mis lõuna-eestis pole sugugi väike kopikas.
s
sul/ 15. aprill 2018, 20:58
oleks selle jaoks ennem aju vaja sebida
t
to 19:32/ 15. aprill 2018, 21:05
Ja lastele lasteaia söögirahaks enam ei jagu...
s
süüdista valitsust/ 16. aprill 2018, 01:22
oleks viin odavam, siis jaguks.
l
16. aprill 2018, 05:40
Loogika on sul tugev, kui see just irooniana polnud mõeldud.Aga sellise mõttemaailmaga tegelased rallitavadki Läti vahet.
s
söör fon krat / 16. aprill 2018, 07:18
Kõik kes Lätis käivad on riigi reeturid.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee