Maailm

Selgus põhjus, miks Merkel venelasi ei salli

Aadu Hiietamm, 13. aprill 2018, 12:23

149 KOMMENTAARI

t
TEGELT/ 13. juuni 2018, 22:42
See sõna "vihkab " on liiga lai tõlge . Aga isegi keeleoskajad riigimehed kasutavad tähtsatesl kohtumistel trõlki . Muidu oleks teine eesliseisundis: ühele emakeel ja teisele võõrkeel . Tõlk aitab ka võita aega . See on tavaline nüke . Ma ei usu , et Merkel vene keelt täiesti vabalt räägib . Korra lapsepõlves Artekis käimine ei tee sind veel venelaseks .
p
Pigem / 14. aprill 2018, 22:15
Miks ta vabalt vene keelt valdab?
k
15. aprill 2018, 19:15
kõik Stasi töötajad oskasid ideaalselt vene keelt
e
E./ 17. aprill 2018, 17:21
Ida-Saksamaal õppisid lapsed koolis vene keelt, see oli kohustuslik õppeaine. Mul olid endal nõuka-aja lapsena kaks Ida-Saksa kirjasõpra, üks oli Arno ja teine Sigrid- mõlemaga kirjutasime vene keeles.
j
Jakunin võib ju jalgratta osta suure žestina, aga ega see muuda SISU,/ 14. aprill 2018, 16:18
vene masside OLEMUST, mille jalgratta-lugu kenasti üldistab.
m
Moderaator korjas ära. / 14. aprill 2018, 15:10
Millegipärast arvab moderaator tabutemaks Angela Merkeli eluloo, kuigi igaüks võib seda internetist vabalt lugeda. tema edukuse vene keele õppimisel, olümpiaadidelosalemist ning vvõitjana saadud premiareist NSV Liitu. kuulsasse Arteki pioneerilaagrisse. Kuhu puhkama pääseda ei olnud sugugi kerge.
N
!!!/ 14. aprill 2018, 15:07
No ei usu!. Koolis paistis väike Angela-plika silma just oma edusammudega vene keele õppimisel, käis olümpiaadidel ning võitis preemiaks tuusku NSV Liitu, elitaarsesse Krimmi Arteki pioneerilaagrisse.
Neiupõlves astus ta kohaliku noorkommunistide organisatsiooni, FDJ, kus paistis silma energilise ning pühendunud aktivistina. Pärast keskhariduse omandamist asus õppima Leipzigi ülikooli, mis oli Saksa DV-s on vanemaid, prestiižikamaid ning suuremaid. Üle 600 aasta vana ning 30 tuhande üliõpilase ümber. Seal valiti ta kogunisti kohaliku FDJ propaganda ning organiseerimistöö sekretäriks, mis eeldas, et riigi kõikvõimas poliitiline julgeolekuteeistus STASI luges teda igati usaldusväärseks ning kontrollituks, et teda nomenklatuuritrepie astuda lubati.
ja ka pragu ei paista kantsler Merkeli poliitika silma mitte Venemaa vaenulikkuse, vaid pigem, Lääne-Euroopa kultuuri ja rahvusriikide hävitamisega. Selle sisse lahustatava musta massiga.
Seega saab Merkel vägagi edukalt hakkama sellega, mida Kremli raugad olid kolmveerand sajandit edutult üritanud. Ja pärast seda ka nüüd Venemaa juhtkond. Erau Merkel saab sellega aga mängleva kergusega hakkama.
n
nende/ 14. aprill 2018, 11:19
t
Tugevalt tsenseeritud/ 14. aprill 2018, 11:14
Ja moonutatud kommentaarium
a
Armastab/ 14. aprill 2018, 11:13
aga araablasi rohkem kui iseennast
s
Sakslased ei oleks neid nagu nii vastu võtnud/ 14. aprill 2018, 14:35
Ma ei usu seda Saudidel saadi odavat naftat ja rahagi saksamaa majanduse turgutamiseks. Selle tänutäheks pidi võtma saksamaa 5,3 miljonit moslemit, nn vaesemad ja need kes mässavad saudi kuningliku reziimi vastu!

v
14. aprill 2018, 10:44
Viikingid on Jumala raev, Sakslased on Jumala valu, USA on Jumala puudutus, Türklased on Jumala vits ja Iisrael on Jumala teekond!
j
Jaan/ 14. aprill 2018, 09:55
s
14. aprill 2018, 09:40
Sakslased on alati pugenud USAle, Türklastele, isegi ka Juutidele kui see Hitleri hüpnoosita välja jätta. Saksamaa on kaotanud 31% oma territooriumi koos Austria ja Šveitsiga nn vennas rahvad germaanid! Austria ja Šveitsi kuuluvad ühisele sugulashõimu sakslastega. Austrialasele ja Šveitslasele võid ka öelda julgelt germaanlane! Nende kaugemad sugulased on Norra, Rootsi, Taani, Holland, Island ja ka Anglod!
v
Vene kogemustega/ 14. aprill 2018, 09:29
Jakunin võiks parem ravida venelasi ja nende käitumismaneere kui Merkeli depressiooni.
t
Tim/ 14. aprill 2018, 08:27
Nüüd võiks selgitada miks ta sakslasi vihkab.
a
arvamus/ 14. aprill 2018, 06:26
Raske on venelase olemust paremini kirjeldada.Mul analoogne kogemus
t
Teisitimotleja/ 14. aprill 2018, 05:22
Nuud saan aru miks ta venelasi ei salli kuid kust tuleb tal see palav armastus pagulaste vastu. Ma ainult oletan et mõni tubli pagulane on tal aidanud reite vahel olevatest pingetest vabaneda.

d
df/ 14. aprill 2018, 01:57
Terve maailm see eest ei salli merkelit.
a
ab/ 13. aprill 2018, 23:00
Poola juudi Kasneri tütar, vana värvati juba 57 a. GRU poolt!
s
13. aprill 2018, 21:38
see saksa nuustik teeb,mida puutin käsib,viskab kasvõi tagurpidi saltot.
h
hmm/ 13. aprill 2018, 21:35
Eile oli pigem vastupidine jutt..
<
13. aprill 2018, 21:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
d
depressioonis kodanik/ 13. aprill 2018, 23:14
Kommenteerib kindlasti mingi õnneseen, kes pole elu sees kuriteo ohvriks langenud. Kõige hullemad ongi sellised õnneseened, kellel on kõik olemas, aga hoolimata sellest tatistavad vähemõnnelikele hinge. Viha ja kadedust tekitavad sellised õnneseened.
a
Assaa/ 13. aprill 2018, 21:01
Kas ta seda ka valgustas, miks ta sakslasi ja Saksamaad ei salli?
s
Saad vastuse,/ 13. aprill 2018, 23:16
Assaa, kui loed arvamust
ab / 23:00, 13. apr 2018
m
Merkeli jutt ei ole/ 13. aprill 2018, 20:56
tõsiseltvõetav,sest gaasijuhe Nordstream2 ikkagi tema nõusoleku sai.
r
rajaleidja/ 13. aprill 2018, 22:10
Sotside ja Grünede töö ..
r
reku/ 13. aprill 2018, 20:42
Kui Merkeli asemel oleks see jalgratta ohver olnud mingi tavaline saksa mammi, ka Jakunin ka siis oleks jalgratta ostnud?
e
Erla/ 13. aprill 2018, 21:06
Ehk oleks. Ainult selline tavaline mammi ei pääse nii tähtsatele inimestele ligi.

t
tibu/ 13. aprill 2018, 20:36
huvitav, aga miks siis saksamaa andis kooskõlstuse sellele teisele gaasijuhtmele?
m
Maija-Liisa/ 13. aprill 2018, 20:34
Merkel ei ole suinkaan ainoa,joka ei siedä venäläisiä. Mitä hyvää sieltä tulee? Ei mitään! On todella kurja olla Venäjän naapuri.
t
Teisitimotleja/ 14. aprill 2018, 05:57
Sa pergele suomelainen ei ümmarda mitaan. Veneja rakastaa suomea sen takia haluaisi saada itsesi.
a
Ats/ 13. aprill 2018, 20:32
Põhjused on välja mõeldudpealegi on Merlel alati Putiniga hästi läbi saanud ja nad kõnelevad vahest telefonitsi.
p
13. aprill 2018, 20:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kumb on kumb/ 13. aprill 2018, 20:26
kui ajalugu , niinimetatud aegunud aegu, siis, pole mitte mididagi, kas arvad, et eestis elav inimene ja iga lill ja loom on igavene, kahjuks mitte, sest alless jääb mällu kui selline, ülejäänu lihtsalt läheb ja ni edasi .
k
Kah ajalugu lugenud/ 13. aprill 2018, 20:29
Tegelikult on praeguse Eesti vabariigi territooriumil elavaid inimesi ahistatunud, tapnud ja röövinud päris mitmed riigid/rahvused- Lätlased, Liivlased, Poolakad, Taanlased, Rootslased, Sakslased, Venelased! Tõenäoliselt on kõige rohkem röövretki tulnud Venemaa poolt ja kõige rohkem positiivseid arenguid nn. "Rootsi ajal". Vot nii, penskar!
o
Oh te vaesed eestlased, missugused kannatused.../ 13. aprill 2018, 21:47
Kes mööda Seinet Pariisini seilas ja seda põletas, kles Sigtuna Rootsis maha põletas? Kes kogu Läänemerd hirmu all hoidis ja piraaditses?
Kes oma röövretketega lausa Marokosse välja jõudsid?
Ega ometi need kannatavad eestlased?
Muide- niipea, kui sakslased ja taanlased kohal olid, pakkusid vanemad end nende vasallideks ja olid nõus naaberkülasid põletama jne... jne...
k
Kuuuurija/ 13. aprill 2018, 19:49
Kas juudid üldse mõnd goirahvust sallivad?
r
rhs/ 13. aprill 2018, 19:35
Kas kuskil leidub ka selliseid, kes vene rämpsu sallivad? Tarakanid ise ka ei salli venemaad. Miks muidu ei ole nad nõus kodumaal elama.
j
juba jälle/ 13. aprill 2018, 19:41
niigi küllalt , aber natülihhh
a
ain/ 13. aprill 2018, 19:26
ja selle pärast siis kutsubki neegreid euroopasse???
m
Me/ 13. aprill 2018, 19:09
oleme siis Merkeliga ühte moodi,sest ka mina ei salli neid silmaotsaski!
t
to 19.09/ 13. aprill 2018, 19:54
siis hakkad varsti muud siia tulevat rahvast sallima,hetkel on bild.de saidil suur pealkiri ,,Wieder Messerattacke in Hamburg''(jälle noarünnak hamburgis) ,ehk saksamaa muutub tasapisi juba londoniks ja kõik see jama tuleb ka siia,sest eesti jääb ju oma rahvast järjest tühjemaks ja siis meenutad venelasi hea sõnaga.

o
13. aprill 2018, 19:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
taimps/ 13. aprill 2018, 19:48
k
Kas venelased olid siin 1941-1942?/ 13. aprill 2018, 22:27
1942
Salme Rull oli Tartu tankitõrjekraavis, nn Jalaka liinil, aset leidnud massimõrva pealtnägija. Ta elas 1941. aastal Lemmatsi vallas, neli-viis kilomeetrit Tartust. Tankitõrje­kraav, mille Tartu elanikud kaevasid Riia maantee äärde saksa tankide kinni­pidamiseks sõja algul, asus nende majast 50 m kaugusel.
„"Nägin oma maja aknast, kuidas kõik inimesed lasti maha. Inimesed aeti bussidest maha, oli mehi, naisi, lapsi, ka väga väikseid lapsi, kõik nad sunniti sügava kraavi kaldale, kostsid kogupaugud. Mahalaskmised jätkusid ka talvel ja kevadel. Kogupaugud raksusid öösel ja päeval. Tankitõrjekraav aeti järk-järgult kinni, tuhandete inimeste ühishauale kasvas rohi. Siis toodi kohale terved autokoor­mad vange, kes hakkasid ühishauda lahti kaevama. Need vangid põletasid ära hukatute jäänused ja siis põletati nad ära koos meie saunaga. Ükskord nägin, kuidas lapsi autost välja toodi. Väikse­matel võeti jalast kinni, lasti revolvrist pähe ning visati kraavi. Kord nägin, kuidas inimesi bussidega toodi, nad olid aluspesu väel või päris alasti, käed olid kinni seotud. Nad aeti kraavi äärde, sunniti põlvili heitma ja lasti maha. See kestis 1941. aasta suvest kuni 1942. a. kevadeni. Iga päev tuli palju autosid."
s
sid/ 13. aprill 2018, 18:39
Sellised need vene sõdurid olid ja on. Igal okupatsiooniajal elanud inimesel on sarnane lugu jutustada.
e
eestlane/ 13. aprill 2018, 19:41
ma olin ka Saksamaal sõjaväes. Aga mida tegi sõdur lapse jalgrattaga?
ä
13. aprill 2018, 20:12
e
Eesti Mees/ 13. aprill 2018, 20:31
...sest sellel VENE sõduril polnud oma lapsepõlves sellist jalgratast... tegigi oma unistuse teoks,. :P
k
Koju saatis / 13. aprill 2018, 21:10
Kui ohvitserid kolisid tagasi koos perekonnaga siis kraam pandi merekonteinerisse. Lihtne logistika toimis
t
to 18.39/ 13. aprill 2018, 20:00
olen sündinud nikita ajal,meie linnas oli väga palju vene sõjaväge ja ohvitseride peresid,sõdurid käisid linnasaunas,nii,et kohati oli pool sauna sõdureid täis,käisid rannas suvel ujumas,käisid linna kinos,käisi linnaloa alusel mööda linna ringi ja ei meenu aastakümnete jooksul mitte ühtegi vahejutumit vene sõduriga.
m
Meenub kuidas vane sõdur koolinoori tappis/ 13. aprill 2018, 21:14
Kusagil Virumaa rannikul
t
Tegelikkus/ 13. aprill 2018, 21:51
Et noori?
Tegelikult jootis mingi asutuse suvepäevaliste seltskond piirivalvurid silmini täis ja siis hakkasid nendega "isamaalisi" asju ajama, pmt läksid kallale ja purjus piirikas andis automaadist huupi tuld.
Selline lugu oli ikka.
v
Vaene pogranitśnik/ 13. aprill 2018, 22:47
Sunniti jooma ja siis tuldi paljast kätega kallale
r
13. aprill 2018, 18:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lihtne eesti mees-to raudmees/ 13. aprill 2018, 18:43
Krimm on tatarlate maa ja kuulub ainult neile!
r
reede/ 13. aprill 2018, 18:08
Miks ma sakslasi ei salli Olin 3 aastane kui saksa sõdur nalja pärast pani mind hobusetalli kinni Mu 12 aastane õde karjus seni kuni sel tüübil midagi ajudes liikuma hakkas Olin hirmust sinine ega rääkinud 2 nädalat Vanemad kartsid et jäängi tummaks Senini on silme ees karvased ardenni hobuste jalad Sakslasi vihkan surmatunnini kuigi arvan et nende hulgas on ka palju normaalseid inimesi
n
No see küsimus on siis selge./ 13. aprill 2018, 18:08
Aga miks Merkel ei salli oma kodanikke, miks ta sakslasi ei salli vaid laseb neid sisseveetud mõrvaritel karistamatult tappa, naisi vägistada?
Samas ka loogiline küsimus:miks küll sakslased ei salli Merkelit?...
s
Saad vastuse,/ 13. aprill 2018, 23:22
kui loed seda arvamust (üleval pool, uuemad kommid):
ab / 23:00, 13. apr 2018
j
Jah, miks ta venelasi ei salli, / 13. aprill 2018, 17:50
selle saladuse oleme nüüd teada saanud. Küsimus: MIKS MERKEL SAKSLASI EI SALLI? Miks laseb laseb maale hordide kaupa islamiusulisi, kelle seas on suur hulk T.E.R.R.O.R.I.S.T.E? Miks laseb neil metslastel rahumeeles oma kodanikke tappa ega võta midagi ette? Mu Saksamaal saksa kodanikuga abielus oleva tütre pere on pidevas hirmus oma elude pärast, kuulen neilt kõhedaks tegevaid uudiseid koletislikest tapmistest üle Saksamaa. Mis vihkab Merkel oma kodanikke?
j
Jan/ 13. aprill 2018, 17:43
Rahvuslik eripära, ei saaks just öelda, et midagi uut.
Praegu saavad seda rahuarmastavat ja inimsõbralikku vene võimu kogeda Krimmi ja Ida-Ukraina elanikud.
Krimmist on muidugi kahju, sest kena suvituskoht muudeti peldikuks, aga juhtub see ju alati, kui vene kirsad saabuvad.
m
Merkel/ 13. aprill 2018, 16:49
Kuidas Merkel venelasi ei salli. Venemaa gaasi armastab täiega.
k
kolla/ 13. aprill 2018, 17:20
See ei ole venemaa gaas,see on siberi põlisrahvastelt varastatud gaas.
s
see pole Kremli gaas/ 13. aprill 2018, 17:39
see on varastatud okupeeritud aladelt

m
meie vanavanaema pajatab tihti neist aegadest/ 13. aprill 2018, 16:46
saksa ohvitserid ja sõdurid olid kultuursed ja väga puhtad härrasmehed, kõik naised ja tüdrukud olla neile lausa järelejooksnud.
Kui üks saksa sõdur mõne naise ära vägistas (olevat üksikjuhtumeid tõesti olnud), siis lasti see sõdur ilma igasuguse kohtuta ohvitseri poolt kohe maha.
k
kolla/ 13. aprill 2018, 17:22
Punaarmees poleks saanud seda teha.Sõdimiseks poleks enam sõdureid jagunud.
p
Punaarmees/ 14. aprill 2018, 06:33
laskis komissar maha sõdureid kes vabatahtlikult rünnakule ei läinud.
a
A / 13. aprill 2018, 16:46
Ma nägin Königsbergi suremist , Snaiper idarindel .... niikaua kui venelased ei ole Königsbergi kesklinna vägistatud ja mõrvatud saksa tsiviilelanike mälestuseks sammast püstitanud ja sinna iga päev lilli viinud ,niikaua andestust ei tohiks olla !
e
et ise nägid?/ 14. aprill 2018, 10:21
kui vana sa, "Snaiper", siis olid? ja praegu?
k
13. aprill 2018, 16:19
Kahe Saksamaa ühinemisel oli Helmut Kohl kantslerina see kindlakäeline mees, kes tegi kõik, et tol ajal kommunistlikus Saksa DV-s statsioneeritud vene sõjavägi viimse meheni Saksamaalt välja saadeti, samuti kõik lahingumasinad koos igasuguse laskemoonaga.
Ja 31. augustiks 1994 oli viimane kui üks venelane, olgu siis sõjaväelane või eraisik, Ida-Saksamaalt välja saadetud.
k
13. aprill 2018, 16:28
Kohe peale EESTI VABARIIGI TAASISESEISVUMIST oleks tulnud ka Eestis rakendada Genfi konventsiooni artiklit 49, mille järgi peavad okupeeritud territooriumitele üle viidud okupantidest tsiviilisikud ka kõik koos okupatsioonivägedega lahkuma, kui okupatsioon lõpeb.
Kuna taasiseseisvunud Eesti Vabariigi esimesse valitsusse olid pugenud ja trüginud enamuses ENSV endised Toompea kommunistid, siis seda okupantide väljasaatmist hoidsidki needsamad vanad Toompea kommunistid Kremli salajased käsul igat moodi ära.
Ja nii seda tsiviilokupantide väljasaatmist Eestist muidugi ei toimunudki.
Sellepärast ongi meil siin 300 000 endist okupanti-venelast meie riigis.
Mis probleemid ja jamad meil venelastega siin kogu aeg on, seda teab meist ju igaüks - vene intrid Toompeal, pronksöö, eestikeelsest õppest keeldumised...igasugused üaanad ja kõlvatud jne. jne.
Venelaste kriminaalsusest ei tasu rääkima hakatagi, see on lausa kõrgtippudes.
a
A / 13. aprill 2018, 16:49
` Tänu ` Pätsi jurale ,kes otsustas ilma puguta alla anda ja kõigele alla kirjutas , me juriidiliselt okkupeeritud ei ole
a
A/ 13. aprill 2018, 18:07
Päts valetas eesti rahvale vastuhakkamise osas näkku ja mängis eesti paremad pojad punatimukatele kätte ja pärast reaalset maa okupeerimist venelasete poolt ,kirjutas lahkelt kõigele alla ,mis Zdanov ette lükkas ( ei tea ,kas puhuti suitsu näkku või ? )
"
14. aprill 2018, 12:48
"okkupeeritud" A - russ, / 17:26, 13. apr 2018 levitab erilise mõnuga Venemaa poolt muudetud ja kirjutatud Eesti ajalugu.
EW president Päts soovis vältida Venemaa-poolselt ähvardatud kallaletungi Eestisse, mille tagajärjeks oleks olnud kümnetetuhandete eesti sõdurite mõttetu surm.
Päts kirjutas suure surve all ja venelasi usaldades 1939.a. Nõukogude Liiduga sõlmitud baaside leppele alla.
Venelased ei pidanud aga sellest baasideleppest kinni ja nii järgnes sellele Eesti okupeerimine Nõukogude vägede poolt 17. juunil 1940.a.
Ponjal, veneruss?
N
????/ 13. aprill 2018, 16:11
Nüüd tekib aga küsimus , millest on tekkinud praegune ''suur armastus''
m
mode ei avalda faktidega kommentaare venevägistajatest, miks?/ 13. aprill 2018, 16:01
1944-1945. aastatel Punaarmee sooritatud Saksa, Ungari, Austria jt. tsiviilelanike kohutavatest tapmistest ja piinamistest Euroopas
loe pikemalt siit:
http://www.oleteadlik.ee/punane-terror-1944-aastal-ida-preisimaal/
n
Noored/ 13. aprill 2018, 16:42
p
palun, palun,/ 13. aprill 2018, 17:36
et läheks tõeks üks R.Reagani väga tähtis lause:
"Hävitada kurjuse riik",
sellega muutuks maailmas (ka Eestis) nii mõndagi paremuse poole.
k
13. aprill 2018, 15:55
Kõigest nende punaarmeelaste vägistamiste ja t a p. mi.s te kohta on Berliini ajaloolane Jörg Friedrich ühes Saksa nädalaajakirjas kirjutanud:
“Punaarmee sisenemisega tollase Saksamaa territooriumile 1944. oktoobris algasid niisugused röövimised, vägistamised, vägivallatsemised ja mõrvad, et ka neutraalsete vaatlejate arvates oli kordasaadetu omane pigem keskaegsete mongolite hordidele kui kahekümnenda sajandi Euroopa sõduritele.”
l
14. aprill 2018, 12:49
läti viinarallilt ootasid ainult helmed ja ekrelased suuri tarkusi
j
jalgratta varastamise jutt on naljanimber./ 13. aprill 2018, 15:50
Kõik sakslased, väljaarvatud kaasajooksikud kommunistid vihkasid venelasi.
Ida-Saksamaal kutsuti tundmatu vene sõduri ausambaid tundmatu vägistaja ausammasteks.
m
Mitte ainult,/ 13. aprill 2018, 16:49
olin veel vast 10-12 aastane poisike siis minu küsimusele miks siin tundmatud sõdurid maetud on. Siis ütles, et need on vägistajad ja mõrvarid kes pärast ennast puupiiritusest surnuks jõid. ( See oli mäletamist mööda tollal Pärnus mingi kesklinna surnuaial ) Ehk oskab mõni vanem Pärnu elanik mind selle kohapeal valgustada milliseid " kangelasi "vanaisa silmas pidas ?

s
Stalini käsk/ 13. aprill 2018, 15:47
1945. aasta märtsis kirjutas Ilja Ehrenburg STAKUBI KÄSUL artikli, kus teatas, et Punaarmee ees seisab austav ülesanne vähendada saksa rahva arvu. «Kui sa pole päevas tapnud vähemalt ühe sakslase, on see päev raisku läinud,»
Loosungid ja plakatid, mis alistatud aladele üles tõmmati ja majaseintele kleebiti, kõlasid: «Punaarmeelane! Sa oled nüüd Saksamaa pinnal. Kättemaksutund on tulnud!»
Punaväelased olid seal tõelises patrootlikus vaimus täitnud väeosades levitatud Stalini austaja, juudi soost kirjaniku Ilja Ehrenburgi üleskutseid. Neis üleskutsetes kutsuti vene soldateid saksa tsiviil- isikuid metsikult hävitama:
„Tapke! Tapke! Pole olemas niisugust kuritegu, milles pole süüdi sakslased, ei elavad ega need, kes veel sündimata. Täitke seltsimees Stalini käsku ja trampige fašistlik elajas surnuks tema enda koopas. Murdke vägivallaga saksa naiste rassistlik kõrkus. Võtke neid seaduspärase saagina. Tapke, vaprad edasitormavad punaväelased.”
Ja veel üks tsitaat Ilja Ehrenburgilt, milles ta kutsus üles punaarmeelasi vaenlase naisi tapma ja vägistama:
„Tapke nad! Saksamaal pole keegi süütu. Ei elav ega alles sündimata. Järgige seltsimees Stalini sõnu ja purustage fašistlik koletis tema enda koopas. Murdke saksa naiste rassiuhkus! Võtke nad seaduslikuks sõjasaagiks! Võiduka Punaarmee vahvad sõdurid, tapke nad!”
JA NII TAPSID JA VÄGISTASID PUNAARMEE SÕDURID JA OHVITSERID MASSILISELT SAKSA NAISI JA LAPSI JA VANAKESI!!!
pikemalt loe siit:
http://www.oleteadlik.ee/punane-terror-1944-aastal-ida-preisimaal/
V
"vabastajad"/ 13. aprill 2018, 15:21
Veel peale sõja lõppu deporteeriti NKVD poolt kolm miljonit saksa naist, vanurit ja last Venemaale. 1945. aastal Saksamaale ja Austriasse sissemarsil mõrvasid punaarmeelased 56 tuhat tsiviilisikut. Ligi 900 tuhat (mõnedel andmetel 2 miljonit) saksa naist vägistati. Kokku kaotas Saksamaa pärast sõja lõppu, kordan PÄRAST SÕJALÕPPU veel, st. juba rahu ajal 7 miljonit inimelu.
a
Ainult / 13. aprill 2018, 15:34
üksainuke, aga kohutav näide tollase Königsbergi (Kaliningrad) lähistel Metgethenis nähtust.
29. jaanuaril 1945 langes see eeslinn venelaste kätte, kuid sakslased vallutasid selle hiljem tagasi.
Saksa sõduritele avanesid pildid, mida on raske välja mõelda ka kõige haiglasemal mõistusel. Nii leiti ühelt väljakult kaks umbes 20-aastast tüdrukut, kes olid tapetud eriti võikal kombel. Kõigi märkide järgi olid tüdrukud seotud jalgupidi kahe sõiduki külge ning rebitud pooleks.
Ühest villast leidsid saksa sõdurid umbes 60 naist, kellest pooled olid täiesti hullunud. Vene sõdurid olid neid vägistanud 60-70 korda päevas. Villa taga olid hunnikus alasti naiste ja tääkidega läbi torgitud laste laibad.
«Ühes talus nägime viit last, kes olid keelt pidi laua külge naelutatud,» kirjeldas üks õuduste tunnistaja Heydekrugi külas nähtut.
Külast olid läbi käinud 1. Balti rinde 43. armee võitlejad. Veidi hiljem märkas sama tunnistaja viit nööriga kokkuseotud tüdruku laipa, kelle riided olid räbalais ja seljad puruks kraabitud. Tundus, et neid oli koos pikalt sõiduki järel lohistatud.
Focus meenutab ka ühe endise punaarmeelase ja hilisema dissidendi Lev Kopõlevi mälestusi, kes Ida-Preisimaale saabudes nägi seal teiste hulgas ühe vana naise laipa.
«Naise kleit oli puruks rebitud. Jalgade vahel oli telefoniaparaat, mille toru oli torgatud vagiinasse,» meenutas Kopõlev. Katse eest kaitsta saksa tsiviilelanikkonda vene sõdurite sigaduste eest, saadeti major Kopõlev hiljem üheksaks aastaks vangilaagrisse.
Moskva jaoks oli kõige hullem aga see, et lääne inimesed nägid lõpuks nõukogude “vabastaja” tõelist palet. Sellist metsistunud karja polnud keegi varem Euroopas näinud.
i
Irf/ 13. aprill 2018, 16:15
Ei ahvinud midagi - vatnikud olidki ehtsad marodöörid ja kogu seda seksuaalkuritegude ja röövimiste rida õhutas takka nõukogude propagandatalitus, kes kihutas sõdureid yles tapma, riisuma ja vägistama. Eriti agar oli juut Ilja Ehrenburg.
q
Qwert/ 13. aprill 2018, 17:13
Kättemaks on alati mitu korda hullem kuritegu kui see, mis seda põhjustas. Pangu igaüks ennast olukorda kui keegi tapab teie lähedase inimese ükskõik mis põhjusel. Mis kerkib koheselt mõtteisse kättemaksuks? Veel hullem asi kui see, mille tagajärel suri lähedane.
n
nipitiri/ 13. aprill 2018, 18:28
Siis on ju ülihea, et venelasi ainult vihatakse ja mitte ei kasutata võimalust kätte maksta.
a
ahh/ 13. aprill 2018, 15:12
merkel on putini sõber ja vene agent, et eu-d lõhub.
h
hei/ 13. aprill 2018, 15:23
sa oled ise ju putini agent
e
E5/ 13. aprill 2018, 15:04
Kõik Venemaa naabrid on venelaste suhtes pigem umbusklikud ja ka Ida Saksa kus NSVL oma riigimudelit promoda tahtis aga sellega hakkama ei saanud. Ja venelased on läbi ajaloo pidevalt rünnanud ja okupeerinud teisi rahvaid, venelaste endi alad vaid Volga jõe ja Moskva piirkonnas. Kõik mis nii põhjas, idas ja lõunas on teiste rahvaste maa tegelikult. Venelane olemuselt anastaja ja okupant. Kes selliseid tahab?
õ
õpi veel, saad targemaks/ 14. aprill 2018, 08:54
Moskva piirkonnas on merjalaste ja muromlaste - soomeugrilaste - alad. Sealsed kohanimed puha soomeugri algupäraga.
<
13. aprill 2018, 15:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ali ahjmed mansur / 13. aprill 2018, 16:05
l
Lugeja/ 13. aprill 2018, 14:45
Venemaal pole niipalju rahagi, et kõiki neid tervet ida-euroopat katvaid pisikesi vanu haavu jalgratastega ravida. Lisaks tekitatud juba hulgaliselt uusi, mis annavad tunda veel vähemalt selle sajandi lõpuni. Nii et tuleb leppida, et ei sallita.

v
vene soldat/ 13. aprill 2018, 14:41
vägistas miljoneid naisi vallutatud aladel, seda ikka väga raske unustada.
e
13. aprill 2018, 15:08
Eelmise sajandivahetusel (1900-ndatel) sündinud Tallinna naised rääkisid,et Saksa sõdurit polnud vaja karta,kuid venelase eest pidi alati varju otsima.
n
nujah/ 13. aprill 2018, 18:26
nii Jaapanil, kui Eestil puudub piirileping Venemaaga, nii et meie mõlemi jaoks on kõik lahtine. Nii nagu Stalin ja Hitler Poolat jagasid, nii võime meie jaapanlastega vaikselt venemaa ära jagada. Tuleb natuke ainult kosuda, või oodata, kuna see vahepealne punavõimu jätke ise kokku kukub, või hiinlased kolmandaks kampa võtma.
e
Eks paljudel meist/ 13. aprill 2018, 14:38
on sellised foobiad.Üksikasjadesse laskumata,teame ajaloost,kuidas üks okupatsiooniarmee on käitunud oma vallutatud territooriumil.
t
tean/ 13. aprill 2018, 14:34
Vene kindralid varastasid miljonid DEM , mis Saksamaa andis , et ehitada korterid Saksamaalt lahkuvatele ohvitseridele .
v
vanaema/ 13. aprill 2018, 15:02
Õnneks, meie valitsejad ei varasta. Ausamad maailmas.
n
Naine/ 13. aprill 2018, 14:34
Miks merkel nendele pagulastele siis kõik andeks annab? Ahjaaa varastatakse kõikidelt teistelt, talt pole veel midagi pihta pannud. Valitseja oma rahva kaotustest lugu ei peagi?
s
see on tal suitsukate/ 13. aprill 2018, 14:34
tegelikut armastab ta venelasi palavalt
v
venelaste maine on/ 13. aprill 2018, 14:16
üle maailma halva kuulsusega
t
to vanaema/ 13. aprill 2018, 16:16
Haige inimene, üritad provotseerida omaarust.
Ära joo siis.
k
kaia/ 13. aprill 2018, 14:11
putin valdab väga hästi saksa keelt.ta on ddr elanud
s
13. aprill 2018, 15:11
see KGB ülemnuhk elas jah Dresdenis ja saksa keelt purssis ta natukene küll.
z
zxc/ 13. aprill 2018, 14:10
Lihtsam oleks küsida,kes venelasi sallib.
v
vanaema/ 13. aprill 2018, 14:31
Vaata, soomlased saavad väga hästi venelastega hakkama. Vanasti nad olid ju kõik venelased, alles pärast revolutsiooni said soomlasteks ja said soome perekonna nimed.
t
Täida lüngad/ 13. aprill 2018, 14:40
oma teadmistes ja alusta sõnast "ryssäviha".
e
13. aprill 2018, 15:11
Ei kujuta ette seda vanaema,kel sellised andmed on.
v
vanaema/ 13. aprill 2018, 15:33
Kahjuks, ma ei saa oma pilti siia panna, aga olen 70 aastane, millest 20 aastat elasin Soomes. Nüüd kujutad?
k
kujuta aga ette jah/ 13. aprill 2018, 15:42
on küll paljudele soomlastele eesti kalevipojad rüssäd.
k
kas nii vanalt/ 13. aprill 2018, 15:54
võetakse siis ka trolliks?Kas teil pensioni ei olegi?
v
vanaema/ 13. aprill 2018, 16:06
Mida sa mõtled "pensioni" nime all? Kas seda tableti raha, et rahvas sööks ja oleks vait?
s
Sommid/ 13. aprill 2018, 16:32
peavad lugu venelaste rahast, mitte venelastest.
j
janco/ 13. aprill 2018, 17:20
ära valeta sest muidu sa teaksid et ryssä on ti bl a hyydnimi
l
Lihtsalt teadmiseks/ 13. aprill 2018, 20:59
Eestlaste oma on "varttiryssä", ehk siis tõlgituna "veerandvenelane".
Muide- sõna "tibla" polnud selle tarvituselevõtul, eelmise sajandi alguses. sugugi halvustav.
s
semjon seamu2n/ 13. aprill 2018, 21:21
ikka vastupidi, põhja- venemaa ja peterburgi aladel on 50% finno- ugrilased
r
Revolutsiooni ajal rüssad trügisid soome, tavalised inimesed olid/ 13. aprill 2018, 23:09
Sokud aga ei tahtnud neid ja selekteerisid neid lihtsa meetodiga. Kes soomekeelset sõna kyllä valesti hääldas läks teise ilma .
k
Kuule vanaema,/ 14. aprill 2018, 16:25
hakkama saamine ja sallimine on 2 ise asja.

s
Scaramanga/ 13. aprill 2018, 13:46
Kuidas ta siis vene keelt oskab kui rääkida ei julge ? Pole mitte kunagi mitte kellegagi rääkinud, aga oskab ? Jakunin teab isiklikult et Merkel oskab hästi vene keelt ? Kas ukrainlasega julgeb rääkida vene keeles ?
See on kuskilt Ameerika Saatkonna uudistest kopeeritud ?
m
mis seal teada/ 13. aprill 2018, 13:55
ilmselt on DDRi kommunisti koolitunnistusel kirjas, mitu aastat õppis, ilmselt 10 nagu meilgi omal ajal ja et sai hinde 5. seega keeleoskus olemas, isegi, kui roostes.
t
to:Scaramanga/ 13. aprill 2018, 14:01
Angela Merkel oskab tôesti väga hästi vene keelt, sest osales kooli ajal Saksa DV-s korraldatud üleriigilisel vene keele olümpiaadil ja tuli seal esimeseks, seega vôitis selle.
See, et ta venelastega vene keelt ei räägi, näitab pigem suhtumist. Kui tarvis, räägib, ja vägagi hästi. Seda on mitmed venelased ise kinnitanud.
m
mu meelest/ 13. aprill 2018, 15:43
inglise keelele sarnases keeles, mõni sõna oli täitsa inglise keele moodi isegi.
q
Qwert/ 13. aprill 2018, 14:05
Merkeli lapsepõlv ja noorusaeg möödusid SDV-s (DDR), kus vene keel oli kohustusliku õppeainena nii nagu kõigis sotsialismileeri riikides. Mul on ungarlastest tuttavaid, kes õppisid tol ajal, ja siiani suudavad natuke rääkida vene keeles. Putiniga vestleb Merkel küll vahetevahel vene keeles. Arvata võib, et keelepraktika osas ikka loeb mõnda venekeelset lehte või raamatut kui aega leiab.
s
STASi töötajal/ 13. aprill 2018, 17:05
oli kombeks vene keelt osata sõnas ja kirjas.
m
Muigega/ 13. aprill 2018, 17:15
Sa näikse teadvat seda köögipoolt vägagi hästi. Olid neil palgal?
i
Irf/ 13. aprill 2018, 13:44
Aga selle eest pagulased kinkisid talle ratta ja seetõttu Merkel neid armastabki.
t
to see irf/ 13. aprill 2018, 15:45
aga saksamaale mõeldes ei tulegi täna muud meelde, kui kuritegevusega tegelevad ja oma õigusi nõudvad piqid. mis seal saksamaal veel on?
t
to see irf/ 13. aprill 2018, 19:12
Palgaline, sa ka jaksad.
Rahaahnus nii suur.
m
manfred/ 13. aprill 2018, 13:32
Diplomaatilise etiketi kohaselt täiesti asjakohane ja mõistetav käitumine. Kas Putin räägib saksa keeles mida ta valdab?
t
to:manfred/ 13. aprill 2018, 14:05
No vaat Putini saksa keele oskus on küll pigem müüt, valdamisest rääkimata. Olen teda kuulnud ütlemas vaid kahte sôna, Nicht wahr? Keeleoskuse kohta nagu vähevôitu.
v
vau!/ 13. aprill 2018, 15:46
mitu sõna oled kuuulnud teda vene keeles ütlemas? ilmselt ülejäänusid ta ei oskagI? no mille muu järgi ikka tema keeleoskust hinnata, kui selle järgi, et mida sina kuulnud oled :D
s
selle k.14:05 kommija on targaks/ 13. aprill 2018, 17:07
teinud rigas balsams ja odav viin.
ä
Ära vauta siin midagi/ 14. aprill 2018, 18:40
Räägin ise nii saksa kui vene keelt ja tunnen keele oskaja ära. Putin saksa keelt ei valda.
t
to:selle k.14:05 kommija on targaks/ 14. aprill 2018, 18:45
Oh sa vaene trollikene! Kas tegin ``pühak`` Putinile liiga? Kas palvetad igal õhtul ta pildi ees? Kohutav, kuidas venelased oma ajusid pesta lasevad. Vaat nüüd ütlen tõesti targa lause: heaga see isikukultus Venemaale ei lõpe.
r
Radist/ 19. aprill 2018, 23:46
v
Venelastest/ 13. aprill 2018, 12:50
pole midagi head oodata. Hea veel, et jalgratta varastamisega piirdus. Kõigile teada mis moodi vene sõdurid tütarlaste ja naistega 1944-1946 Saksamaal ja mujal ida-euroopas käitusid.
j
Ja... 12.50/ 13. aprill 2018, 14:00
...mis siis sakslased tegid?! Rääkisid tüdrukutele muinasjutte või?
t
Tõde kangelastest/ 13. aprill 2018, 14:22
Sakslased tapsid lusti pärast kaheksa korda rohkem tsiviilelanikke, kui olid nende endi ja nende liitlaste kaotused II MS ajal kokku!
t
Tartu vangla veresaun/ 13. aprill 2018, 15:44
Oi ikka venelaste tegu. 193 tartlast lasti Tartu vanglas venelaste poolt maha.
o
Oli, oli... / 13. aprill 2018, 22:14
Inimsusevastaste Kuritegude Uurimise komisjoni andmeil tapeti Saksa okupatsioonivõimude poolt või suri vangistuses Eestis ligi 20 000 eraisikut
n
No/ 13. aprill 2018, 12:47
Ikka vene moodi, et ostan sulle kôik kaubamaja jalgrattad, kui soovid. Tsiviliseeritud inimesed käituvad teisiti. Esiteks, nad ei varasta. Teiseks, esmalt tuleb vabandada, siis alles hüvitust pakkuda. Aga mis teha, narod takoi...
q
Qwert/ 13. aprill 2018, 14:08
Venelase hing ongi selleine, et kas kõik või mitte midagi. Südamedaami nimel ollakse valmis kõiksugu tempe tegema, ja kui raha on, siis ostma mida iganes, et temake ei peaks nukrutsema.
n
nii rüütli moodi !?/ 13. aprill 2018, 17:09
e
Ei ole see "vene hing" midagi erilist. Pelk väljamõeldud legend./ 14. aprill 2018, 16:21
Tavalised madalad keksmiselt "tundelisemad" kukekesed: kambakesi on "kõvad mehed", üksinda võibolla veidi rohkem inimese näoga...
m
matsu/ 13. aprill 2018, 12:46
Miks peakski okupante sallima? Merkel kasvas üles vene okupatsioonivägede rõhumise all, jalgrattaargus oli väike asi üldises kontekstis.
v
13. aprill 2018, 12:43
t
TT/ 13. aprill 2018, 14:50
See väike episood kirjeldab kogu vene ideoloogiat hästi.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee