Järjekordne tõestus kui mõtetu on selline tõkkepuu. Tõkkepuu mis l-lli peatab peab olema mitmeid tonne raske konstruktsioon, et ka purjus rekkajuhi otsasõit lõpeks fataalselt. Ainult sellisel juhul rongis olijate elu ja tervis on mingilgi määral tagatud. (Nali)
Ainus mis reaalselt aitab, on eritasandid, ei ole abi millestki muust. Soovitan alustada kasvõi Tondi ülesõidust Tallinnas, muldvall on ka juba olemas, liiklus oleks hetkega turvalisem, lisaks sujuvam jne... Milline oleks veel sotsiaalmajanduslik kasu , seda ei oska kokku arvutadagi :)
aga pange viimase peal kaamerad iga tõkkepuu juurde ja iga tõkkepuust mööda saüitja las saab hiigeltrahvi, see maksab kaamerad ju kinni. lisaks load ära 10 aastaks, küll hakkab mõjuma.
võibolla küsiks midagi möödunud aasta kohta ka ega inimese pea pole prügikast, et kõike pahna meeles peab pidama. Muidugi mentidele see meeldiks kui suva ajal ka mitme aasta vanuseid ja inimesesse absoluutselt mitte puutuvaid seiku mäletataks.Aga teeme nii, et mina mäletan seda juhtumit tingimusel kui keegi Siim mäletab VEB fondiga toimunut ja kümne milli lugu ka.
ei usu, et keegi sõidab tõkkepuu meelega maha niiiviisi oma autot vigastades. Tõenäoliselt tähelepanematus, raudteed saanuks ületada ka vastasuuna kaudu tõkkepuust mööda soites. Aga kui raudutee rahast räägib, siis tuletan alandlikult meelde, et senini on tasumata kahjud, mis tekkisid aastakümneid remontimata ülesõidul. Ja ka endale tasub otsa vaadata - kas Eesti riigile kuuluv ülesõit on ikka kõige õigemi paik erafirma Leonid Weiss töömasinate rööbstele sõitmiseks. Seda võiks ehk tagahoovis teha, et teisi liiklejaid austades. Ka sellest võiks rääkida, miks teatud päevadel ülesõit pikemalt suletud on kui teistel. Tööl on erinevad jaamakorraldajad?
Leonid Weiss on varifirma meie rehepappidele. Kes mäletab, see teab, et Eesti riik, kes iganes see ka poleks, tegi Eesti Raudtee raudteeehituse tütarfirma ja Leonid Weissiga ühisfirma ja mõne aja pärast vaikselt libistas riigi osa ka Leonid Weissile. Ja nüüd ehitavad meil raudteid sakslased ja nende alltöövõtjad endistest sots riikidest. Nii et sellest pole mõtet rääkida, et raudtee ehitamisel saab tuhandetes inimesi tööd. Saab küll aga mitte Eestist, meile jääb ainult ülessongitud maa. Kelle tasku sidrunid lähevad, ei tea keegi.
Autot vigastades??? Vaata veelkord videot, rammis esiklaasiga selle tõkkepuu minema ja klaas küll mõrasse ei läinud. Tea kas see tõkkepuu oli porolonist ja filmivõteteks sinna pandud?
tõkkepuu tundub üldse kuidagi kõrgel paiknevat- ei tea, kas oligi nõuete kohaselt ehitatud? Paistab olevat ülevalpool ja kui päikesesirmiga sõita, siis ehk ei näinudki.
Oli kiire, päike pimestas ja esimest korda Tartus? 11. aprill 2018 18:05
"Tänavu 24. veebruaril kella 16.30 paiku sõitis üks autojuht oma mootorsõidukiga vastu Tartu Näituse tänava raudteeülesõidu tõkkepuud ning põgenes sündmuskohalt." ... "Õhtune kulminatsioon on algab kell 17.30 Eesti Vabariigi presidendi ... vastuvõtult Tartus Eesti Rahva Muuseumis."
Misasja? Et kui päike pimestab, siis sõidame kõigest üle ja läbi? Sõita tuleb nii aeglaselt, kui nähtavus on. Lisaks on tegu suure raudteeülesõiduga, teisel pool seisavad autod... Mismõttes ei näe?
KOMMENTAARID (28)