Eesti uudised

Üle neljasaja ühiskonnategelase nõuab: valeinfo põhjal vastu võetud Rail Balticu seadus tuleb tühistada!

Marvel Riik, 11. aprill 2018, 00:09

73 KOMMENTAARI

v
valedele tuginev raudtee/ 12. aprill 2018, 08:04
tasuvusuuring miljardite jagu õhku täis, hale jutt, et "arutelud" rahvaga raudtee asukoha üle käisid. Kas ikka käisid? Tõepoolest - propangandistid käisid vallast valda, kuid mingit arutelu ei toimunud- kohalikele lihtsalt üritati selgeks teha, et siit see raudtee hakkab minema ning teil ei ole siin midagi kobiseda. Sest maj-min kantsler (asekantsler) oli trassi juba kinnitanud. Kuid tegelikku arutelu - kas trass hakkab minema läbi Tartu või läbi Pärnu olemasolevat raudteed kasutades või siis täiesti uut joonlauatrassi mööda - sellist arutelu ei ole toimunud.
õ
õnneks/ 11. aprill 2018, 23:42
need ühiskonnategelased ei elanud sajand varem, vb poleks siis ka praeguseid raudteid ja mida kõike veel?
Aga neil omal, tõene info olemas, mille pealt otsustavad v vaatavad nagu Toots Kiire õunte pealt...
k
kes seda RB ootavad/ 11. aprill 2018, 14:45
Loomulikult ootavad seda raudteed ärimehed ja need piiri taga ,kes pole sentigi sellesse projekti pannud peale sõidukulu pileti hinna.Soomlased on ka sellest väga huvitatud,saab ju tasuta pealt vaadata,kuidas rumal väike riik lohku tõmmatakse.Ainus kahju saaja on Eesti riik,kes jääb kümneteks aastateks seda RB kinni maksma,sisuliselt orjaks.Kui aga tuleb mingi suurem õnnetus riigis on kohe pill lahti.Õnn või Õnnetus on riigipeade või puupeade otsustada.
k
konsa/ 11. aprill 2018, 13:16
Üle neljasaja ühiskonnategelase nõuab: valeinfo põhjal vastu võetud Rail Balticu seadus tuleb tühistada!
.-.-.-.-
see meenutab punaokupatsiooni aegset SIBERI JÕGEDE ümber pööramis kava ja seda sõnaotses mõttes koos kihva keeratud ÖKOLOOGIAGA jm.
v
Valimised tulevad/ 11. aprill 2018, 12:24
Hääl neile, kes julgevad loobuda kahjulikust projektist! See paneks asjad paika!
k
Kes vastutab/ 11. aprill 2018, 12:20
Siiani on meile räägitud, kuidas soomlased kõik ootavad RB valmimist, et sellega oma kaupu euroopasse transportida, eile aga teatas Soome valitsuse esindaja, et nemad on RB projektis vaid jälgija staatuses. Kes siis on need soomlased, kes pikkisilmi RB-d ootavad või on meile räigelt valetatud? Millise vastutuse võtab see valetaja ja millega ta tekitatud segadusest saadud kahju hüvitada kavatseb?
s
soome,nagu ikka/ 11. aprill 2018, 14:44
kieli keskellä suuta.Et kui midagi nihu läheb,siis nad "vaatlevad" edasi.Kui on kasumlik,siis nagu õige mees asjal.
e
11. aprill 2018, 12:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eu/ 11. aprill 2018, 13:33
Lp. 12:01
Kõlab, kui reformipartei hüüdlause!!!
Kui teie teate, mida enamus ei tea, siis miks hoiate seda enda teada. Palun jagage rail baltiku tasuvuse ja kaubavoogude, tegevuskulude, ülalpidamise, ehituse kohta!!!
Juhul, kui see on ääretult tasuv tegevus, siis miks ei tegele sellega eraettevõtted eesotsas Kallase Siimu ja sõpradega? Miks peaks eestlased kinni maksma surnult sündinud ettevõtmise?
k
kas?/ 11. aprill 2018, 11:53
Koidula piiripunkt oli ka väga tulus, nüüd aga kasvavad liiprid umbrohtu!

m
MÕELGE INIMESED! Selle/ 11. aprill 2018, 11:40
projekti käivitajaks võimalus "pumba juures olijatel" rahavoost osa saada. Kõik eestimaalased aga peavad selle "pullile" solidaarselt oma taskust peale maksma: algul ehitamine, pärast ekspluatatsioon.
Tähendab see on taas võimalus teatud ringkonnale panna inimesed teenima majanduslikult huvitatud kitsa ringi huve.
Kaubaveo võimalikust kasumlikkusest igal juhul tavakodanik osa ei saa. Eestimaalasele jääb rikutud looduskeskond ja kulud, vedajatele tulud.
Ja kui keegi mõtleb salamisi, et äkki on tegemist sõjalistelt olulise objektiga, siis tegelikult löödaks sõjaolukorras see raudtee esmajärjekorras rivist välja.
Tavakodanikul pole reaalset
k
kas?/ 11. aprill 2018, 11:37
Raudtee, mis jooksis samamoodi otse, üle Eesti, läbi soode nagu Rail Baltikagi ja oli enne praeguseid raudteid, kulges läbi soode ja hakkas pinnasesse vajuma just soode kohal. Selle tõttu ka see eelmine, vana raudtee ka likvideeriti ja tehti asemele nüüdisaegne võrgustik. Küsimus on: kas me ei korda uue, ehitatava, veelgi uuema raudteega sama viga?
k
konsa/ 11. aprill 2018, 11:08
Üle neljasaja ühiskonnategelase nõuab: valeinfo põhjal vastu võetud Rail Balticu seadus tuleb tühistada!
.-.-.-.-
tegelik põhjus on see, et EU-KESKPANK on trükkinud ILMA KATTETA RAHA (mis on olemuselt pesuehtne VALERAHA), selle raha esimene ring oli nn. PAGULASTE ülalpidamine ja nüüd tahetakse seda kanaliseerida, surudes eri riikidele peale (repressiivselt) MÕTTETUTE PROJEKTIDEGA panga laenu KOHUSTUST
t
to Lgp Õhtuleht/ 11. aprill 2018, 10:45
need 400 väärivad kohta viimasele leheküljele!!!
n
no eks kunagi me kõik.../ 11. aprill 2018, 10:54
kuniks veel antud,säilitagem viisakust.
a
Austatud ûhiskonnategelased ja muud tuntused/ 11. aprill 2018, 11:22
Kas nüüd alles ärkasite ja saite aru et auväärsed rahvaesindajad riigikogus ja valitsuses kalduvad esindama hoopis kellegi teise kui oma valijate huve, lisaks isiklikele ambitsioonidele mis kujutab endast nn. Uuspätslust. Tehakse asju valijagruppidega eelnevalt kooskõlastamata . Niisiis on saabuvatel valimistel võimalus mõjutada sellist politikaanluse süvenemist, mitte andes oma häält teada tuntud parteidele, kes lükkaksid häälemagnetite toel riigikokku samad politikaanid kes seal praegugi laiutavad
t
Tuntused/ 12. aprill 2018, 21:14
Selle austamisega on nagu on. Näiteks on Jaak Jõerüüt kord Rail Balticu vastu (kirjutis 2014 jaanuaris), teine kord mõni aasta hiljem (2018 aprill) aga selle poolt...!
t
to ab/ 11. aprill 2018, 10:42
Kas need 400 olid kirjutamise ajal Paldiski maanteel?
t
to tibu/ 11. aprill 2018, 10:39
Ju neil olid vaimsed probleemid!!
p
pärnakas/ 11. aprill 2018, 10:19
Lõpetage ära. See on ülihea projekt. Miks ei võiks saada selle toel Pärnust teine linn Tallinna kõrval, ja hakata isegi konkureerima. Tuleb ja siia rahvusvaheline lennujaam, kust samuti lennud Pariisi, Londonisse. Ülikool ju kolib Tartust Pärnusse, kuna Tartu hakkab haisema. See paeb tulema.
j
just/ 11. aprill 2018, 10:37
Hea , et keskerakond valitsusse saades hakkas rahva peale mõtlema ja pooldab nüüd igati Rail Baltika ehitust.
e
eu/ 11. aprill 2018, 13:39
Lp. 10:19
Palun teie põhjendusi "ülihea projekti" õigustamiseks.
Lihtsalt teadmiseks, et see raudtee lõpeb Leedu - Poola piiril. Ja sealt edasi kuhu...?
Kas olete nõus maksudega üleval pidama seda v ä r d ehitust veel vähemalt 50 aastat? Aga loomulikult koore riisuvad( kui seda saab üldse olema) võõramaised ettevõtted!!!
v
Vaata satellidipiltti/ 11. aprill 2018, 13:40
Pärnu on soode ja rabade piiramisrõngas, kuhu te selle teise linna ehitaksite. Muirugi on võimalus rabad tühjendada ja täita mereliivaga aga kes selle maksab
k
konsa/ 11. aprill 2018, 10:03
Üle neljasaja ühiskonnategelase nõuab: valeinfo põhjal vastu võetud Rail Balticu seadus tuleb tühistada!
-.-.-.-.
kui nii, siis selle inimeste grupp puhul, kes andsid VALEINFOT on tegemist sõnaotses mõttes KURITEGELIKU ÜHENDUSEGA, samuti need inimesed, kes võtsid VALEINFO alusel vastu seaduse ja ei võta vastu VASTUMEETMEID kahju tekitamise vähendamiseks, tuleb lugeda kuritegeliku ühenduse liikmeteks

k
kreeka kahjumlikud raudteed/ 11. aprill 2018, 09:51
ETV näitas just 2 nädala eest 2 osast koosnevat briti reisisaadet Kreekast:
"Simon Reeve'iga Kreekas, 2/2 (Greece with Simon Reeve, Inglise 2016)", 29.03.2018 23:00
https://etv.err.ee/v/e770708e-c755-4dee-b5d7-92a7b9620aa1
__
Seda enam järele vaadata ei saa, lühidalt oli seal rongiga sõitmise stseeni ajal juures briti saatejuhi jutt et majandusraskuste käes Kreeka on kaotanud miljardeid raha muuhulgas raudteede ehitamise ja käitamise tulemusena, riigis kus reisijate sihtarv on üks väikesemaid Euroopas...
Netist leidsin saate transkripti:
.
Surprisingly, there were very few other passengers.
The train cuts right across the Greek mainland, through beautiful scenery.
Greek trains have been a huge drain on the country.
Vast sums have been ploughed into building and running major public infrastructure like the rail network.
Even though Greece has some of the lowest passenger levels of anywhere in Europe.
Greek railway has lost billions and billions of pounds.
They haven't sold enough tickets, they pay enormous salaries to their staff, and one government minister actually said, at one point, that it would be cheaper to send everyone who wants to travel on a train by taxi.
And he wasn't entirely joking.
For years, successive Greek governments borrowed and squandered enormous sums.
Greeks lived way beyond their means.
..
For years, Greece-- as in Greece-- was one of the biggest arms importers in the world.
The world.
One of the major providers of the weapons, and a major source of Greece's financial problems, is Germany.
Greece has bought scores of highly advanced German tanks.
Greece spent nearly two billion euros on German tanks.
It spent three billion on German submarines.
Before the financial crisis, German banks and officials were among those encouraging Greece to take out vast loans.
It's alleged that several German corporations then paid huge bribes to corrupt Greek officials to persuade them to spend money the country couldn't afford.
Greece has made terrible mistakes.
..
https://www.springfieldspringfield.co.uk/view_episode_scripts.php?tv-show=greece-with-simon-reeve-20...
k
kõlab/ 11. aprill 2018, 16:22
vägagi nii: tark õpib teise vigadest, aga l o ll ei õpi omadestki. Samamoodi on kellelgi RB korral kasud sees - müües rööpaid, liipreid, ilmselt ka kruusa, killustikku (nt graniitkillusrikku) jne. Minagi olen aina imestanud, et mida paganat selle teega vedama hakatakse? Lõpeb see tee vastu Vene piiri ja sealt edasi? Venemaa on suured sadamad valmis saanud Balti mere ääres. Pisike tollimaks läbi Eesti liikuvatele kaupadele ja ongi kõik. Veetaksegi ainult meritsi. Balti meri hea vaikne koht ka keskelt läbi. Kui transpordi mahtu tahetakse näha, siis võiks Koidula piiripunkti külastada. Seni kuni Venemaa transpordikraani läbi Eesti ei olnud kinni keeranud, oli kauabaronge nii palju, et reisirong ei mahtunud sõiduplaani. Nüüd näed päevas paari kaubarongi. Isegi kaarti vaadates ei tule ideed, miks peaks euroopa kaupa läbi Eesti vedama. Lisaks veel rööbaste erinev vahekaugus.
s
See raudtee muutub lõpuks kallilt ülalpeetavaks hädaoruks/ 11. aprill 2018, 09:47
j
Ja kauaks teda ongi/ 11. aprill 2018, 10:15
kui prognoositava maailmamere veetaseme tõusuga arvestada jääb Pärnu-Riia lõik peagi vee alla. Äriplaani suur saladus on Kreekat teha. Pealegi olen kuulnud kindlatest allikatest et Soigu, meie vennasrahva esindaja ja Putin on heaks kiitunud uue veerelva välja töötamise projekti.
k
Kaua teid uskuda jaksatakse, poliitikud? Vähe/ 11. aprill 2018, 09:22
Mind väga ei puuduta see raudtee tulemine või mittetulemine. Häirib hoopis poliitikute käitumine ja vassimine. Keskerakond ja Kadri vahutasid ja kaagutasid eelmise valitsuse ajal nagu jaksasid - ei tohi seda teha, seda ei rahasta EL nagunii lõpuni, see on poliitiline projekt, eesti inimeste kodud rikutakse ära ja mida kõike halba ta veel oli. Nüüd on kapitaalne kannapööre ja kaagutavad jälle. Kadri, ma mõtlen. Nii hea ja vajalik asi, KINDEL, et rahad euroopast ei lõpe. Kuidas ikka võimule pääsedes ühest seinast teise mõtted saavad muutuda? No näha on, et saab, 180 kraadi ja pole küsimustki.
h
hirmus haigus/ 11. aprill 2018, 09:45
Saad võimule ja kohe piss lööb pähe.
j
jah,/ 11. aprill 2018, 10:19
aga tead kui valus see olevat. Et sellest pääseda, on inimene kõigeks võimeline. Isegi Raili ehitusega.
a
arvamus/ 11. aprill 2018, 10:17
Raha paneb rattad käima, ämm juba sellist võimalust kasutamata ei jäta, opositsioonis jäid vist raudtee rahavoost kõrvale.
t
tibu/ 11. aprill 2018, 09:13
sellele inimeste arvule, kes Rail Baltiku vastu eestis protesteerivad võiks südame rahuga veel 3 nulli juurde lisada..ainult nad ei teadnud sellel momendil kuhu allkirja anda.
t
to tibu/ 11. aprill 2018, 10:12
e
ehk paneb/ 11. aprill 2018, 08:40
mõtlema tõsiasi, et lugesin Läti ajakirjandusest, et projekti vedav preili Rubesa on kõik oma Lätis oleva kinnisvara maha müünud. Kas ettevaatusest või kavatseb peagi tagasi Kanadasse sõita.
m
Mati/ 11. aprill 2018, 08:40
Ma võin igal ajal korjata 400 allkirja RB pooldajatelt.
Mille poolest nende nimed kehvemad oleks ? Minu teada on meil võrdsus.
m
Mati/ 11. aprill 2018, 08:44
e
eu/ 11. aprill 2018, 13:45
Lp. 08:40
Teie nimekiri pooldajatest algab Kalase Siimu ja tema sõpradega!?
Lihtsam oleks teil välja tuua kasum/kahjum mida väidetav rail baltik eestlastele ja Eestile tuua võib. Kardetavasti on kahjumlikkus rail baltiku ehitusele sisse arvestatud ja seda mitme inimpõlve jooksul!
r
RB/ 11. aprill 2018, 16:27
võib jõuda kasumisse ainult sel juhul, kui autokütus veel 10 korda kallimaks läheb. Kui pea see juhtub, ei oska ennustada. Sel juhul hakkab lugema veo maht mitte vedamise kiirus, mis raudteel paratamatult on väiksem, kui autoga sõites. USA-s läksid raudteed pankrotti, kui autoveod ja - teed välja arendati.
a
ab/ 11. aprill 2018, 08:34
Ei imesta kui juhtivad massonlakeid tulevad välja üllitisega a la need 400 on väga haiged.
r
random / 11. aprill 2018, 08:20
Siin riigis ei ole mõtet korjata allkirju ja üldse midagi. Lihtsalt tehakse ÄRA, kõigile ja kõigele.

l
Lgp. Õhtuleht/ 11. aprill 2018, 07:56
Kas see ei ole mitte peauudis!? Teil kuidagi,väikese pildiga ärapeidetult.400 lugupeetud inimest väärivad suurt pilti ja esirida.
e
Eino Taruk/ 11. aprill 2018, 07:53
Huvitav, et kui nõuka aja lõpul suutis rahvas nomenklatuuri teerulli peatada, siis praeguse "demokraatia" ajastul see enam ei õnnestu ;)
a
ab/ 11. aprill 2018, 08:30
Täpselt! Praegu on ainult nomenklatuur, rahva asemel on ainult...mis?
d
Demokraatia on enamuse tahe/ 11. aprill 2018, 08:31
RB ongi enamuse tahe. 400 on ainult 0,03 % rahvastikust.
e
eu/ 11. aprill 2018, 10:45
Lp. 08:31
Soovitaks teil jälgida "peavoolu demokraatiat" - kooseluseaduse vastuvõtmist!!!
Ilmne vähemus enamuse vastu!!??
v
villi/ 11. aprill 2018, 07:52
ostsime odavalt maad kokku ja nüüd hakkame kallimalt riigile maha müüma.oleks hea kui need inimesed kes tahavad rb-d ,võtaksid vastutuse ,olenematta kas on tavakodanik või riigiteenistuja,ning hakkaksid omast taskust tasuma neid puudujääke mis hiljem tulevad
m
Mingisugused/ 11. aprill 2018, 07:40
tindi ja värvisegajad pole ütlejad kuhu midagi ehitatakse ja kustkaudu teid ja raudteid ehitatakse. Tindi ja värvisegajad hakaku eelkõige ennast ise majandama, elavad siiani maksumaksja rahade eest ja veel piiksuvad.
b
Brunn/ 11. aprill 2018, 07:25
Nii suured otsused riigis peaks läbi referendumi käima-see puudutab igat kodanikku.
s
söör fon krat / 11. aprill 2018, 08:09
89 % on rail baltika poolt.
m
Mine/ 11. aprill 2018, 08:30
sinna tagasi, kus sa paar kuud kadunud olid. Tv3 küsitluses olid need % just vastupidised.
t
Tubli töö/ 11. aprill 2018, 06:46
Logistikaärikas Lambot suutis 400 ullikest ära rääkida ja oma ärihuve esindama panna.
j
Just/ 11. aprill 2018, 07:16
Õige tähelepanek! RB vastaste võitluse esirinnas ongi logistikaärimehed.
i
Isegi, kui on/ 11. aprill 2018, 08:22
seal taga logistika ärimehed, siis sina ega tulevased põlved ei pea nende ärisid tulevikus maksudega üleval pidama. Kui nüüd hakkad teedest pajatama, siis RB tulekul neid ülesse ei võeta ja nende hooldamine käib ka RB tulekul edasi. Muideks, teid saavad kasutada kõik, need ei ole ehitatud ainult valitud seltskonnale.
e
eu/ 11. aprill 2018, 10:49
Logistikaga igapäevaselt tegelevad inimesed saavad sellest aru millise mulliga on tegu. Ja see on hea, kui ettearvestatud kahjumlik tegevus seisma pannakse.
v
11. aprill 2018, 04:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jah.../ 11. aprill 2018, 08:54
Tegelikult terve eesti sureb selle raudteelõigu pärast välja, isegi ükski lind ei saa sealt mööda !
Soomes on ju kah terve loodus surnud, sest seal on pea 6000 km raudteed !
s
Soome on tibake suurem ka/ 11. aprill 2018, 16:40
ja seal on raudteeühendus ühest asustatud kohast teise. Meilt Eestist ei liigu Venemaa poole rohkem, kui 1 reisirong päevas. Pilet Tln-St. Petersb on ca 50 euri. Saab ka ümberistumisega reisi osta Moskvasse, pilet ligi 100 eurot. Seega võib igaüks ise arvestada, kas ta hakkab ikka rongiga Berliini sõitma ja raha kulutama või sõidab autoga Riiga ja sealt 35 euroga Berliini.
e
Elajatele pärleid/ 11. aprill 2018, 07:41
Esmalt peab olema läbi viidud rahva üldise elatustaseme tõstmise "projekt".
Kui kodanikud on rahulolevad, siis tehke tunneleid, raudteid, Mäo riste ja Ärma talusid!
l
leitud ja korratud/ 11. aprill 2018, 02:58
/ 21:25, 10. apr 2018
Rail Baltica vähendab Venemaa Föderatsiooni mõju.
j
Just, Just/ 11. aprill 2018, 06:43
Kasutu kuid kalli raudteega läbi lõigatud Eestimaa jt Balti riigid muutuvad Venemaast vähem sõltuvaks? Kas ehk selle läbi, et saame sellesse projekti hulgaliselt oma üleliigset raha kulutada? Jääbkiseda rahakest palju üle, lihtsalt ei ole enam oma elu korraldamiseks koos kaitsevõime parandamisega midagi enamat tarvis tte võtta?!
t
to leitud ja korratud/ 11. aprill 2018, 10:13
millega sa mõtled...peaga küll vist mitte

l
leitud ja korratud/ 11. aprill 2018, 02:57
/ 14:21, 10. apr 2018
Mina pole Rail Balticu vastu ja leian , et vastuolijad on multifilmi Kremli käsilased. Sellele arvamusele jõudsin siis, kui Vladimir Volfovitš Eesti TV-le antud intervjuus ütles, et Tallinn ja Tartu on vanad Vene linnad, mille eestlased on ümber nimetanud, ja kuuluvad Venemaale, eestlastele on kohta vaid Pärnus ja saartel. Samal arvamusel on meie venekeelne Keskerakonda pooldav elanikkond, leides, et Tallinna ja Tartu on ilusad linnad , kus on liiga palju eestlasi.
w
Wikipedia/ 11. aprill 2018, 04:58
Juriidiliselt pole olemas mingit Vene impeeriumi, pole kunagi olnudki, on verejanuliste mongoli-tatarlaste poolt mahatapetud väikerahvaste okupeeritud kodumaad, mis on kuulutatud mongoli-tatarlaste omandiks nagu okupantide puhul ikka ja on nimetatud Venemaaks. Ellujäetud väikerahvaste jäänukite koduterritooriume tyhjendatakse siiamaani naftast, söest, metsapuudest jne.
l
leitud ja korratud/ 11. aprill 2018, 02:56
to aga / 15:47, 10. apr 2018
Olen Sinuga täiesti nõus!!! See SUUR HALA seepärast et läbi OTSE LÄBI PÄRNU KÄIB!!!
n
noh/ 11. aprill 2018, 07:22
kuda viinaravi ka mõjus sulle, söörikesekene?
võib jälle rumalusi kribada?
k
kilpla ruulib/ 11. aprill 2018, 07:49
Praegu peaks aru saama , et maainimesed , eriti veel need , kes Pärnuga liitusid, saavad RB hüvesid kasutada . Tõstamaa on päris või sees, sest asub nüüd Pärnu linnas.
l
leitud ja korratud/ 11. aprill 2018, 02:55
Aga / 15:09, 10. apr 2018
Kui oleks läbi Tartu rajatud siis oleks kõik hästi olnud või? Silmakirjalikkus vohab. Loen nimesid ja paljud nimed on tartlased. Alguses nõudsite kõik ju et läbi Tartu oleks õige rajada.
l
leitud ja korratud/ 11. aprill 2018, 02:48
WTF ? / 23:01, 10. apr 2018
Jah, terve eesti sureb välja, kui tehakse korralik raudtee ! Kõigepealt ei saa metssead üle raudtee ja siis on üldse terve eesti kaheks jagatud ! ? Need nn "ühiskonna tegelased" mingu nüüd nurgataha edasi arenema ! Tasuks enne siin sõnavõtmist lugeda raudtee ehituse ajalugu, kuidas igasugu tühermaadest on saanud korralikud asundused tänu raudteele, nagu see oli USA -s !
t
tuumajäätmete transpordiks/ 11. aprill 2018, 01:40
lääneeuroopast Soome,Olkiluoto'sse.
e
ei / 11. aprill 2018, 07:19
nagu Rohelised ammu teavad - Maardusse
a
aga haigla/ 11. aprill 2018, 01:18
sünnitusosakonnale korjati üle 1000 allkirja ikka saadeti peesse.
a
ab/ 11. aprill 2018, 08:33
sa ei saanudki kaaslasi ve?
s
See euromaffia projekt/ 11. aprill 2018, 00:29
s
söör fon krat / 11. aprill 2018, 06:40
Et kesikud saaksid selle raha eest tasuta ühistransporti arendada. Rail baltika tuleb nigunii.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee