Eesti uudised

Urmas Viilma vastuseis Rail Balticule: puudub veendumus, et tegemist ei ole Eestile kahjuliku projektiga

Marvel Riik, 10. aprill 2018, 12:47

76 KOMMENTAARI

a
Analüüsid ja tundeelu, kumba eelistada/ 12. aprill 2018, 17:09
Rail Balticu analüüsijad on kaine meelega, nagu Raivo Vare, kes ei karda välja ütelda ka arvamusi, mis mingi seltskonna silmis ei saa olla populaarsed. Nende inimeste jutus on, nagu tuleb tunnistada, ka sisu, mida ei saa eitada ka siis, kui olla RB vastu. Samas on aga areenile ilmuinud ka tundlejaid, kes vist õngitsevad midagi, nagu Jaak Jõerüüt, kelle argumentides Rail Balticu vastu pole mingit loogikat kui mitte silmas pidada seda, et ta püüab pärast haledat lüüasaamist presidendivalimistel end pildile upitada.
s
suured lootused/ 11. aprill 2018, 15:00
Kiriku suured lootused on usklike sissevoolul,kes kiriku makse maksavad elu lõpuni.
Pikk kiire rong täidab selle tühimiku.Viilma võiks parem oma usu portaalis istuda ja paluda ükskõik keda saatanat või jumalat,sest ta ei saa nagunii aru,et need on ainult sõnad.
n
Nojaa/ 11. aprill 2018, 09:50
Aga korralikku raudteed ikka vaja Tallinnast Pärnusse ja otse. Kas just nii kallist? Kadri püüab siluda Poola ja Soomega ja teised taha kuuldagi. Nagu Tallinna Sadam ja parvlaevad lõhki läks. Iga riik otsustagu ise kuidas ta globaliseerub. Vatikani ikka veel vara pääseda rongiga, sest eestlane on usulise rahvas ja Taarausku.
r
Rain Paltika/ 11. aprill 2018, 00:06
Rail Baltica on selline asi, mille kohta igal lollikesel on oma arvamus. Huvitav, ka Viilma üldse kunagi rongiga sõitnud on?
k
Kui/ 10. aprill 2018, 21:16
Kui asi on otsustajatele isiklikult kasulik, siis läheb Toompea üle laipade.
k
kõik puugid/ 10. aprill 2018, 19:33
r
Radist/ 10. aprill 2018, 20:40
e
eestlane/ 10. aprill 2018, 19:31
Tore et mustakuuemeeste boss peale valitsuse otsust neile raha anda uue ja uhke suvila ostis.Nüüd on millega uhkeldada, tühja sest Jumalateenimisest
r
Radist/ 10. aprill 2018, 21:10
Arvad, EESTLANE, et mingid mustkuued endale suvilaid on ostnud. Käi pekki! Ei ole. qllqh qkbqr قله ققبقر ans so mitte midagi Neid oled ostnud SINA.
r
Radist/ 10. aprill 2018, 21:24
Huvitav on Õhtulehe ajakirjaniku suhtumine teemasse: vastukommentaarid kustutatakse kohe. Heaküll, tehkem siis snow-marvelile vastupidist kõdi: 10-miljardiline Rail on eesti rahva vingem projekt kogu ajaloos.
s
suur lüpsiprojekt/ 10. aprill 2018, 19:21
võiks selle õige nimi olla!Ega keegi seda kindlaks ei suuda teha,kui palju maetakse sohu täitepinnast tegelikult ja kui palju paberite peal!

r
Radist/ 10. aprill 2018, 18:30
Puudub veendumus kasulikule, puudub veendumus ka mittekasulikule projektile
t
teedele pole kruusa panna,/ 10. aprill 2018, 16:52
hoitakse kokku raudtee tarvis!
i
10. aprill 2018, 15:59
igal juhul ei mingit RB pole Eestimaale vaja ja kui see tuleb laseme õhku
p
penskar/ 10. aprill 2018, 15:49
Jumala asemikul muidugi ei meeldi ,et rauttee tuleb.Ta sooviks et raha kiriku hüvanguks läheks. Soovitus: visaku raha üle,seejääb kirikule. Kui maha kukub see endale.Nii lihtne see ongi.
p
peatage/ 10. aprill 2018, 15:21
Tallin Tartu neljarealise tee ehitus.See teeb ikka Eesti tõeliselt pooleks. See uus rautee on praktiliselt olemasoleva vahetus. Vaadake soome rauteede kaarti ja jätke hämamine. https://www.vr.fi/cs/vr/en/long-distance_service_network
a
Aja Lugu/ 10. aprill 2018, 15:10
RB on militaarprojekt , mille eesmärgiks on luua võimalus kiiresti ümberpaigutada NATO ja USA vägesid. Kõik muu on kolmandajärguline.Muidugi sel juhul peaks seda finantseerima ka vähemalt osaliselt kaitseeelarvest.
p
Pets/ 10. aprill 2018, 17:19
üks rakett ja kogu lugu
v
või siis/ 11. aprill 2018, 17:35
väike häkk ja sama lugu.
m
Minul küll veendumus ei puudu -/ 10. aprill 2018, 15:05
... olen kindel, et projekt on Eestile majanduslikult kahjulik ja kahju loodusele on ettearvamatu.
Kindel EI!
k
Kõiketeadjatele/ 10. aprill 2018, 14:59
Ükskõik, mis lugu ka ilmuks, ikka on kõikteadjad kohal. Huvitav, oleks nagu olemas isegi selline töökoht nagu kõiketeadja. Tuled hommikul tööle ja hakkad kõike teadma. Kirjutad EKREst ja RB-st, kirjutad Valga sünnitusosakonnast ja praamide sügavusest, Süürias keemiarelva kasutajast ja Harry pruudi garderoobist. Kõigest. No kohe kõigest! Ei, ühest tähelepanekust pole veel kirjutanud. Kui maailmale anti teada Vene spiooni mürgitamisest vene mürkainega, anti suht kiiresti teada nii tema kui tütre imekiirest paranemisest, jalgele tõusmisest. Mõtlemiskoht.

v
vunts/ 10. aprill 2018, 14:44
Riik proovigu seda ideed erakapitalile müüa ja kohe saame teada "täpisuuringu" tulemused.
k
kummaline lugu/ 10. aprill 2018, 14:43
piibel ei ütle ju raudtee kohta miskit. kuda jumal ei teadnud, et sihuke asi tulekul aga pappide pea niivastu. saaks aint pildile, hullem kui poliitik juba.
ü
Ütleb küll/ 10. aprill 2018, 14:59
Kullast tee viib Jeruusalemmast taeva, kuldsed rongid, kullast rööpad!
r
Radist/ 10. aprill 2018, 18:47
Jumal ei teadnud, aga tema jüngrid küll. Ja kui vihased need viimased veel on!
m
muinasjutuvestjad/ 10. aprill 2018, 14:19
Kirik on alati tagurlik olnud.
m
mõtlik/ 10. aprill 2018, 14:29
Kuidas mõista sellist käitumist, et juhtiverakond oli kaks aastat tagasi veendunud , et Rail on eesti rahvale kahjulik. Täna aga raiub kui rauda, et paremat projekti ei leia tiku tulegagi(?) Mis mantra see veel on ?
l
Lihtne/ 10. aprill 2018, 16:26
Pääses rahajagamise juurde. Kahjulik rahvale, kasulik rahakoti juures olijatele.
p
Peapiiskop/ 10. aprill 2018, 14:19
on ka inimene ja tal on õigus oma isiklikule arvamusele ja ka leheveergudel esineda.
s
see/ 10. aprill 2018, 14:15
raudtee pole reisiraudtee,Shestokai- Varssava juba oli ja läks reisijate vähesuse tõttu pankrotti
see raudtee on oma 11 peatusega kaubasusla mida mööda lähevad eesti metsad, nikkel ja fosforiit , tagasi tuleb aga tuumajäätmed Maardusse ja pealegi ei kuulu RB Eestile
p
Pensionàr/ 10. aprill 2018, 17:36
"Teater" NO99-l oli ju lavastus "Eesti rahva suurkogu", kus arvati ju, et eestlaste rikkuse allikaks voiks saada tuumajààtmete
j
Jumal/ 10. aprill 2018, 14:14
Trass laske pendliEndlil välja valida. ta las paneb punktid paika ja siis on pärast näha kuhu ots jõuab. Pakun Kertži silda.
t
Tubli mees/ 10. aprill 2018, 14:13
Mitte eriala pole tähtis, vaid haritus. Allakirjutanutele lisaks kindlasti ka oma hääle, sest momendil on inetu ilkuda, et kae kas ka kirik..., kirik ja ka kirikust väljas inimesed on mures, et tehakse aegade suurim raha tuuldeloopimise projekt mis jääb meie laste kanda ja keegi ei vastuta.
m
mitte ainult/ 10. aprill 2018, 14:08
riigieelarvesse planeeritakse raha ja kui seda siis ei laeku, sest rahvas ei taha? Eelarveauk tuleb hiigelsuur. Keskide pooldajad peaksid kiiresti hakkama RB pooldajateks.
e
eurorahad / 10. aprill 2018, 14:30
kaovad siis hakkame ehitama...
e
10. aprill 2018, 16:00
Euroopa pole andnud uut nõusolekut rahastamiseks peale suurte valearvestuste ilmsikstulekut, st Eesti hakkab ehitama ainult oma raha eest kellelegi teisele kuuluvat, majanduslikult mittetasuvat raudteed.
n
no/ 11. aprill 2018, 17:39
siis seda keegi ehitama ei hakka. Eurorahad ongi ju riigieelarve täiteks planeeritud.

a
aga mõnel/ 10. aprill 2018, 14:06
"ärimehel" juba plaanid paika pandud kuidas selle projektiga miljardäriks saada.
m
matsu/ 10. aprill 2018, 14:06
Totaalne vastupropaganda on kõigele, mis Eesti arengule kasu toob. venemaal on õnnestunud kogu meie tagurlaste armee muuta kasulikeks id¡ootideks.
i
Irf/ 10. aprill 2018, 14:25
Ja mis see kasutpeaks siis olema, välja arvatud see, et molli juures olijad savad mokad rasvaseks? Ja yleyldse on rumala inimese tunnus argumenteerida stiilis -"Kui RB poolt ei ole, siis oled i...dikas, Kremli käpik või muidu j..ätis." Nii, et julgen teha järelduse, et RB pooldajad on kas ahned või rumalad ja yks ei välista teist.
s
söör fon krat / 10. aprill 2018, 14:06
n
nähh/ 10. aprill 2018, 14:23
kratt juba viinaravilt tagasi, nii ruttu ?!
k
krat/ 10. aprill 2018, 14:38
kardab ekert kui tuld ja ilmselgelt närvis...
igaksjuhuks kribab iga teema alt.
a
Ants/ 10. aprill 2018, 15:23
söör fon krat on t o l a
t
Tere/ 10. aprill 2018, 14:03
Ma andsin kah allkirja, kask rumeenlast küsisid, andsid ühe roosi ja küsisid allkirja , pärst 10 eurot kah, mul viiekas oli, siis võtsid roosi tagasi
m
M.Närep/ 10. aprill 2018, 14:01
1. Eks meil ole juu kohutavalt tasuvad Moskva/ Peterburi suunalised raudteed, ehk keegi mäletab koidula piiripunkti ehitust, mis nagu tühi. ja kui keegi arvab et seda Rail b raudteed pole vaja eks tulgu ja kaegu mis toimub Riia Pärnu mnt l. Tee jäeti juu ehitamata, järsku võtaks Lätlastest eeskuju ja tõbkas silla üle jõe Sindi kohal ja saaks ka Pärnust ringiga mööda, mis võimaldaks liikumise efektiivsust ja kiirust tõsta ja sellega kulutusi (sh CO2 le) vähendada ning majanduskasvu ergutada.
k
kuule kärep/ 10. aprill 2018, 16:19
Sa paned kõvasti mööda. Tead ikka, et ainuke kaubavedu raudteel, nii palju kui seda ongi, käib just Venemaa suunal ja Lätti. Koidula saatus on tegelikult otsustajate käes. Uue raudtee läbi Valga kulgeminie tõenäoliselt Koidula päästaks. Riia-Peterburi vaheline lühim ühendustee käib Valga-Võru-Koidula/Petseri kaudu.
r
10. aprill 2018, 13:51
RB viib eesti 6 miljardi euroga miinusesse. 50 aastaks riigi võlgadesse.
p
Piiblikeerutaja/ 10. aprill 2018, 13:55
ei ole kindel, et ei ole mitte väga kasulik ei ole projekt. Papp - väljenda end selgelt, a la et tegu on kahjuliku projektiga ja kogu moos.
n
Naga/ 10. aprill 2018, 13:48
Minu arust Eesti Raudteega astuti ämbrisse, Makske see miljard krooni tagasi ja möllake edasi.
b
Brunn/ 10. aprill 2018, 13:48
Kolmas raudtee saab olema eestile kindel KIRSTUNAEL. Arvan et see lõpeb samuti nagu lõppes venemaa bam-i raudee.
p
10. aprill 2018, 15:29
Polegi vaja BAM-iga võrrelda. Meil oma Koidula raudteejaamgi on miljoneid neelanud objekt, mida tänu meie poliitikute, kes oskasid majandussuhted venamaaga ära solkida, pole kellelegi vaja.
s
Seletage / 10. aprill 2018, 16:02
mulle, kuidas siis vene kaup meie poodidesse, ja vastupidi jõuab ? Kui majandusembargo on .
e
eks/ 11. aprill 2018, 17:41

t
to mmm/ 10. aprill 2018, 13:45
Paar päeva tagasi küsisid kaks jotat 20 senti,et olevat õllejaoks lisa juurde! Oleks need ka võinud nimekirja panna,saak juba 402 tarka kirja panna!
n
10. aprill 2018, 13:41
Nii aktiivset peapiiskopi pole meil varem olnudki. Kõigil elualadel ja poliitikas on tal midagi arvata, tihtipeale tundub, et päris tige või õel mees. Tahab, et kirik valitseks riiki ja tema oleks see pea? Kus on püha mehe vagadus?
k
kerjustelt/ 10. aprill 2018, 13:50
okupatsioonikahju petmine on jumala tahe
m
mnjah/ 10. aprill 2018, 13:37
kui kivikeste ja pendlitega mõõta, siis veel usuk aga kirikut külkl mitte. tule taevas appi, nüüd siis juba selline level riigi juhtimisse trügimas. maru.
o
Ohmu/ 10. aprill 2018, 13:35
Vaat mina sest ka aru ei saa hõisates, "Hoiame Elu Eestimaal" ja kes seda agaralt levitab. Kindlasti on need maade kokkuostjad. Kes ammu Hispaanias talve naudivad
a
aga/ 10. aprill 2018, 13:32
mida sm. jummal sellest arvab
j
Jumal/ 10. aprill 2018, 13:55
Ma arvan, et raudtee tuleks ehitada Taevariiki, mitte Saksamaale. Minu juurde tuleb palju rohkem rahvast ja tagasipiletit pole vaja osta.
a
ah et nüüd siis lähevad usumehed mängu/ 10. aprill 2018, 13:28
odav on veel väga hästi öelda.
n
Noh/ 10. aprill 2018, 13:59
mis see sinu kui teadmisenaise jutt parem on?

j
Joss/ 10. aprill 2018, 13:28
Mati Hint tegi uurimuse,et Pärnu Riia lõigu tasuvus oleks Pärnakatel 54 x Sõit Riiga ja tagasi nädala vahetusel.Ca.30000 pärnakal oleks siis lusti sõita.Ülejäänutel pole nii palju raha,et seda lusti endale lubada.Ka mina kalkureerisin seda.Ja oh imet,Tulemuseks oleks hoopis Riiga kolida kui nädalavahetustel sinna kimada.Odavam,tunduvalt.
m
mõtelgem globaalselt/ 10. aprill 2018, 13:22
Projekt koos sadamate erastamise ja ülesostmisega võib olla kasulik Saksamaale.
Mis tähtsust on eestlastel ja Eestimaal kui mängus suurte huvid.
Ostsee provintsid on mõttetud tühimaad mis vajavad koloniserimist ja rahvaga täitmist...IRW
t
Tallinna Sadama/ 10. aprill 2018, 14:13
börsile viimise juttu ma äsja kusagilt lugesin. Võimalik, et Sul siis isegi õigus selle koha pealt. Selle RB-ga on sama lugu, mis selle tselluloositehasega. Kui see RB läheks mööda vana trassi, kasvõi läbi Tartu/Valga või tehas tehtaks mere äärde, kas Pärnu või Kunda, poleks väga vastugi. Kahjuks ei arvestata, et Emajõgi kannatab vaevu Tartu linna reostuse välja ja Eesti on niigi väike ja selle liigne killustamine kahtlase tasuvusega projekti läbiviimiseks, kui alternatiivid on olemas, ei ole mõistlik.
k
Kui palju neid reisijad seal olema saab? Kas on üldse mingit nõudlust/ 10. aprill 2018, 13:21
Ja kes seda raudteed isesòitvate rekkade ajastul kasutama hakkab
m
M.Närep/ 10. aprill 2018, 13:57
keegi taibu ehitas mingid ringikesed enne pärnut kas keegi on kusagil sellist maanteed näinud? seal ei sõida minig isesõitev ...
r
railbaltic/ 10. aprill 2018, 13:20
k
Kristlane/ 10. aprill 2018, 13:20
Milleks meile raudteed, kui jumala abiga saab niigi kõik kaup, pudulojused ja inimloomad sinna kuhu vaja.
m
mmm/ 10. aprill 2018, 13:19
Miks küsitakse mingite suvaliste inimeste arvamust, kel puudub igasugused teadmised antud valdkonnast ja kes avaldab ainult arvamust oma sisetundel ? Või kui küsib iga suvalise arvamust, siis ehk küsiks mõnelt kodutult ka arvamust, et mis ta arvab Rail Balticust.
n
naine/ 10. aprill 2018, 13:41
Suvaliste inimeste??? Me kõik siin maamunal oleme suvalised inimesed, kas kodutu ei olegi inimene? Uskumatu, milliste arusaamistega inimesi meil Eestimaal ikka elab! Kui sul --mmmm- on täna kodu, siis ole õnnelik, aga sellise suhtumisega võid peagi ise kodutuks jääda ja eks vaata siis, kas muudad oma suhtumist ellu või mitte....
m
mmm-le/ 10. aprill 2018, 17:13
Hulk inimesi jääb kodutuks siis kui nende kodud Rail Balticule ette jäävad.
o
Ohtu/ 10. aprill 2018, 13:03
Muidugi pole, ma ei taha reisida lennukiga ega kopitada vahemaandumistega lennujaamades.
t
Täitsa õige/ 10. aprill 2018, 15:07
Kes see ikka tahab vahemaandumisele ja lennujaamas kopitamisele aega raisata kui on võimalik 2-3 päeva lõbusalt rongis aega veeta. Kahe päevaga Berliini, kolme päevaga Barcelonasse. Käid Barcelonas rannas ära ja sõidad tagasi. Pikema puhkuse korral võid isegi päevakese linna vaadata. Tee peal klõpsid enekaid - "kupees", "restoranvagunis", "Riia raudteejaamas" jne.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee