Teleuudistes on tee läbimiseks märgitud 1,5 tundi 45 km , siin 2,5 , pasundad,täidad reformi jmt.tellimust.kirjuta siis-kellele see tee kuulub. Kui sa aga džiipi ei ka oskab juhtida,siis anna juhiload ära. irl aga ei peaks üldse sõna võtma,tuletame meelde valitsemis ajala hakati ühissõidukite metsateid parandama,ehitama ja siis ei liikunud seal üldse sõidukid. Eesti tuleb vaadata pisut ka tagasivaates, kus see s tekkima hakkas
Vaene ajakirjanik kes asjale pihta ei saa Tee millel ta oma madala põhjaga autoga seikleb kuulub vallale mitte riigile Selle asemel et rumalat parteipropat kirjutada võta aega ja käi vallavalitsuses ära On tasuta bussid paremad kui tasulised ei tea Linnalähedane rahvas võidaks kindlasti
Sa ei saa ise pihta. Valllavalitsus siin ei aita. Kõnnu-Ahunapalu tee on see, mis suleti. Vaata kaarti, näed kus see Ahunapalu on - Emajõe suudmeala lähedastes soodes. Paraku tõsi ka see, et teed tõepoolest riigi raha eest ka remonditi. Nii et päris õige on küsida, miks tulemus nii niru sai.
nüüd on kesikud süüdi kõiges,mis reform tegi ja tegemata jättis,rohkem ikka tegemata,anzip on see kes ütles ,et tallinn-tartu 4 realist pole tarvis,liiklus väike,saadame raha nn.vaestele,kellel kahjuks pension kaks korda suurem kui meie nn.,rikkal maal,kas on meelest läinud?
Kohe jõuab maarahvani kiire internet siis saavad lapsed kodus õppida, inimesed e-poest kaubad tellida ja tööinimesed " kaugtööd " teha, ei ole kuhugi vaja sõita auto jääb terveks kütusele raha ka ei kulu. Istud kodus vaatad aknast välja ja teed " äppe " !
Mina käin küll aeg ajalt bussiga linnast toitu ja muud vajalikku toomas. Pakid saavad väga rasked. Kui tasuta sõita saab, sõidaks linna sagedamini ja ehk ei tassiks korraga nii palju. Kohapeal kaotati hea autokauplus ära. Nüüd on siin valik väike ja kõik hirmus kallis. rääkimata veel kaubast, mida maal kunagi ei müüagi.
Tahaks viimase lause - "Ärge toppige meile "tasuta" ühistransporti, mille me nagunii kinni maksame, vaid kasutage ometi raha mõistlikult." - lõppu lisada, et "ja ärge valige valitsusse ministreid, kelle kuritegelikult rumala otsuse tõttu jäävad laekumata 100 miljonit, mille eest selliseid mülkaid kilomeetrite viisi oleks saanud teedeks vormistada!"
Unustage ära tasuta bussisõit maal, need kel on autod käisid ja käivad ikka oma autodega poes. Minul naabrist Soomes töötanud penskar, tegi mulle ettepaneku ühe autoga poes käija ja mina seisan tema 50eur. ostukorviga oma 10-15eur. kassas, no mis tunne mul on? Ütlesin ei. Ja kujutage nüüd ette, et ma hakkan mingile valla taksole helistama, kus inimesed istuvad nagu kilud karbis- nii madalale ma kunagi ei lange. Vanasti oli külas 10 elujõuliselt peret ja nüüd olen üksik hunt ja seegi lombakas.
Noh proua Kadri Simson,nüüd on aeg sinul tagasi astuda.Ossinvsi seda tegi.Egas sinu tasuta transpordist sõite Kauge Eesti ääremaadel täita ei saa.Kes seal sõidavad,kas metsloomad. Seal pole ju enam sõitjaid.Aga jah,sipelgad tahavad tasuta Tallinna saada.
Pead valimistel õige otsuse tegema. Kui oled kogu elu valimistel valesid valikuid teinud, siis võib sellega aega minna kuni muutused tulema hakkavad. Keskerakonna, Reformierakonna ja sotside huvide hulka ei kuulu maarahva heaolu. Nende valijad on Ida-Virumaal ja Lasnamäel, ülemused Moskvas. Mida rutem te seal maal välja surete, seda parem nende poliitikute jaoks.
Miks ei ole maal töökohti ?,miks on inimesed vaesed ja peavad võlgu elama? Miks lendavad miljonid tuulde?Miks muudetakse elamine maal võimatuks?Millal me viie rikkama riigi hulka jõuame?Miks teed on läbimatud?
Ministri ülesanne on teha tööd aga mitte süüdistada eelmist valitsust.Eestlased ehitavad Soomes neljarealisi magistraale.Tohutult turvaline ja hea on sõita.Keegi kommentaariumis arvab,et eestlased peaksid kannatlikult kodus istuma nii kaua kuni maa sulab ja kuivab.No anna kannatust.Maa kuivab ilma ministritagi.Milleks siis minister palgal on?Kellele neid ministreid vaja on?
ajutine probleem ja ega normaalseid tingimusi nii kergesti pole kuskilt võtta. Olin ise maakonnas bussijuht, kinni sai mõnikord istutud talvel, kui teed tuiskasid täis, kevadel pääses ikka läbi. Aga pean ütlema, et oli inimesi, kes sõitsid võlgu, polnud pileti jaoks raha. Probleem on ju maal tööpuudus, toetusi saab kätte vaid suure asula pangaautomaadist, nii sõidetigi võlgu sinna raha järgi ja vahel ka võlgu tagasi, kuna raha polnud veel üle kantud. Aga inimestel see halb omadus, et kui mul pole vaja tasuta transporti, siis pole kellelgi?
just peab minema ja teised kaasa võtma ja kui ei ole minejaid tuleb see ise ära teha et teistel oleks kergem. Ministrid peavad vastutama hakkama oma tegude eest. kui ei siis ainuke võimalus on veel 9 gr tina.
Jah,tasuta bussisõit maainimestele...Reklaam on vägev,aga mitu korda päevas või nädalas see vaene maainimene siis tasuta sõidab?Et kimabki päevad läbi tasuta bussis?Kodus ei ole vaja kütta,piruka nosin istme peal,hea soe buss kogu aeg istumise all.See aeg,mis bussisõidust üle jääb,sumpab mudas.
et kui tuleb kevad ja maa hakkab sulama,siis tuleb olla kannatlik ja ettevaatlik selliste teede peal.peab tegema liikluspiirangud,kuni kelts ei ole sulanud ei tohi seda teed porimülkaks sõita,kui maa sulab ja taheneb,kaob ka see pori.looduse vastu ju ei saa.
ju ainult mõned päevad ja ei sure ära,kui natuke kõnnid jala.vanasti talumees ei läinud oma tee peale isegi hobusega sõitma.hoidis oma teed.nüüd aga ostame järjest võimsamaid masinaid,et kuidagi läbi saaks.
Enamusel meie küla läbivatel bussiliindel (Tartu-Koidula)pole tänapäeval kohalikus bussipeatuses peatumis-kohustust kuigi nõukaajal peatusid,nii kiire on neil praegu.Nii polegi meil kahjuks bussiga kuhugi tasuta võimalik sõita,aga aitäh pakkumast.Ainuke võimalus,kui naabrimees tasuta auto peale võtab.Vot nii!
Hiilgeaegadel toppisid suured ninad Valla Va Litsuses oma taskud rahast punni, ei kulutatud sentigi teede olukorra parandamiseks. Enamus külakolka teed oleks praeguseks sõidetavad. Metsaveokid keeravad ka teed pekki... Keelde peal kevadeti pole. Autoga sumpad poris, ise kinni, prügiauto kinni, kiirabi kinni, lapsed kõnnivad kooli kalamehekummikutes, bussid ei sõida ammugi. Vallaisad laiutavad vaid neile omaselt käsi. Mis tasuta transpordist me üldse räägime, tehku ometi silmad ja kõrvad lahti...
te neile siis vastu kõrvu ei viruta, kui esimesed paar tükki sinna mülkasse ära uputada on teistel kohe teine suund. Ainult mingeid läbirääkimisi pole mõtet pidada see on ajaraisk. Kui mitme aastaga pole midagi juhtunud siis paari päevaga ei tehta ammugi.
Kadri,sa oled rahva teener.Austus tuleb tegudega välja teenida.Tühjad lubadused ja teiste erakondade süüdistamine pole töö, vaid on saamatus.Kui sa Kadri oma tööga hakkama ei saa,astu tagasi!
kogu meedia on oravate kätes/ 7. aprill 2018 11:27
seepärast nad nii väga Tallinnna TV ja Kesknädala vastu ongi Ainult tasuta sõidu vastaste kommentaarid lähevad läbi, teised mitte Ega rahvas valimistel niii loll ka ole kui oravad arvavad
Olen sage bussiga sõitja maapiirkonnas. Bussid sõidavad paari kolme reisijaga ja mitte piletiraha puudumise pärast. Kui töölesõiduks on vaja tuge, siis võiks ju seda kompenseerida, mitte loopida raha bussifirmale. Ja teed on tõesti kehvakesed. Nii kaua kui töö mahtu ja kvaliteeti mõõdetakse kulutatud rahasummadega, ei muutu siin mitte midagi. Paljud teelõigud lagunevad mõne kuuga. Eriti kummaline oli SUUD PUHTAKS saate külalise Tanel Talve jutt bussiga sõitmisest. Oli vast Kadrile füüsiliseks toeks...
Bussifirma saabki selle raha, mida inimene muidu maksaks, aga hoida töös kassasüsteemi, on palju kallim, kui paari inimese tasuta sõit. Nagu eelpool kirjutasin, siis endise maakonna bussijuhina, sõitsid mitmed inimesed isegi võlgu, kuna polnud raha kohe pileti ostuks.
Ei tule ei Kadri ega Jüri Sinu lapse saapaid pesema,ikka ise pead seda tegema. Ja kas teed on halvaks läinud selle valitsuse ajal?? Kui reformikad pukki saavad,siis sõidate,mie lust
... pöördutakse võõraste inimeste poole eesnimedega? Kas selle artikli autoril puudub elementaarne lastetuba? Või on ta neile isiklik tuttav, sõber, semu? Nii piinlik! Kas oravate kirjatsura?
Tasuta trantsport lõpetab igasuguse maaelu. Kadri,alusta sellest,et tee kõigepealt teed korda!Tee midagi, aga ära kogu aeg süüdista eelmist valitsust.Sa ei saa küla teidki korda tehtud aga räägid Rail Balticu ehitusest. Kadri,loodetavasti lõpeb sinu karjäär enne valimisi.
No ei saa aru, miks peaks bussiga sõitjad maksma kinni külateede korrashoiu. Õiglasem oleks, kui seda teeks metsaärikad ja teised, näiteks traktorite ja raskeveokite omanikud, kes neid teid lõhuvad.
Kas tõesti need teed ( ja kogu maaelu) käis alla selle ühe aastaga,mis Jüri ja Kadri võimul on olnud? Miks maanaised peenhäälestuse aegu sõna ei võtnud? 17 aastat oli kõik jumala hästi ja Reform ei vastuta millegi eest?
saa aru,kas kõik on automanikud ja sellepärast ei taha tasuta transporti.kas see on paha,kui inimene saab tasuta liikuda.vallakeskused on nüüd ju kaugel,eks elu hakkab ka kogunema sinna vallakeskustesse.sinna on ju vaja millegagi pääseda.töölkäiatel ka jääb raha alles.koolilapsed saavad käia huviringides.maalelavad lapsed.mis siin on pistmist bussisõiduga,kui asi on lagunevates teedes.
see buss võib olla ei sõida mulle sobival ajal ja sobival marsruudil. Kuidas sellest aru ei saada? Elan linna lähedal maal ja käin iga päev linna tööle. Oleks huvitav küll, kui kõik need bussid, mida kasutan, liiguksid tasuta. Vallakeskuses ei ole käinud oma kümmekond aastat ja ei usu, et mul sinna üldse asja oleks. Enamuse probleemidest saab lahendada telefoni või arvuti abil. Kui saaks täpsustuse, et millistele isikutele selline teenus mõeldud on ja ka potentsiaalse kasutajate arvu, nt Tartu vallas. Olgu või üheski vallas tehtud selline uuring, olgu või mingi küsitlus. Aga ei, aetakse oma joont ja loodetakse suurt populaarsust pensionäride seas. Enamus neist, kes aastaid maal keski poolt hääletasid on juba mulla all ja nooremad pensionärid on vähe teistsuguse mõtlemisviisiga, taibates, et midagi ei ole tasuta. Või kui antakse tasuta, siis see on ka kasuta.
ela Tln-s ja maksan teie tasuta transpordi kinni. Hurraa! Mulle on see kasuta. Kui ma ei ela maal, siis maksan ka seal tasuta transpordi kinni, kui maale sõidan. Jälle kasuta.
te olete nii linnastunud,et unustate ära,mida tähendab kevadkui maahakkab sulama siis lähebki tee poriseks ja enne see pori ei kao kui kelts on ära sulanud.vanasti targad inimesed lasid kevadel rahulikult toimetada kuni maa tahkub.sellega päästeti teid,et mitte lõhkuda ära.nüüd on võimsad masinad,kõikidel väga kiire ja nii lõhutakse teed porimülgasteks.maamees vanasti ei läinud isegi hobusega sellisel ajal sõitma.maainimene peab ikka loodusega koostööd tegema.siin küll valitsus süüdi ei ole.ise lõhute oma teed ära ,piirangud oleks vaja välja panna juba siis,kui sulama hakkas.
Kas need kesikud on uurinud,palju neid inimesi sinna ääremaadele on jäänud.Ja need,kes on jäänus,on endale liikumisvahendid ka soetanud.Ei meelita neid enam see tasuta transport.Paika paneb asja juba logistika.Miks pean hakkama bussis oma aega surnuks lööma,kui autoga saan kiiremini.Kuidas panna bussiga linna sõiteks näiteks logistika,kuidas jõuan hambaarstil ära käia,perearsti juures,apteegis,juuksuris no ja toidupoodides ka.Maainimene ei seikle igapäevaselt linnavahet ja see tasuta sõit ei muuda ka midagi.Või no jah,esimestel nädalatel kindlasti leidub ka neid uusihimulikke.Kuid varsti tüdinevad ka sellest tasuta sõidust ära.Tean ääremaal elavad inimesi,kes võtavad ka naabrimemme peale ja nii saab palju asju aetud.Tavaliselt planeeritakse siis korraga palju asjaajamisis.Eks Tallinna inimesed oma suure palga juures ongi vaesemad,selleks neile tasuta transport vajalik.
kusjuures sõidavadki tühjana või on paar - kolm inimest. Mina elan maal. Käin tööle lähedalasuvaase linna. Autoga sõidan 20-25 minutit. Buss sõidab sinna ÜLE TUNNI ! Tegin ükskord väikese kalkulatsiooni - kodust lähimasse bussipeatusesse, igaks juhuks veidi varem kohale, sest buss on läbisõitev, üle tunni sõitu, jalgsi bussipeatusest töökohta, peale tööd jalgsi tagasi bussijaama, tööpäeva lõpust bussi väljumiseni on 45 minutit, siis bussipeatusest koju.... Ühe töönädalaga (pean siis vaid tööpäevi silmas), kaotaksin ajaliselt üle 8 tunni ehk terve ühe tööpäeva pikkuse aja võrreldes isikliku autoga liikemlisega !!!
Miks sa niimoodi kirjutad? Kiunuda? Mis su küsimuse mõte on? Arvatavasti pole ka varem olukord hea olnud aga jutt on ju praegusest olukorrast ja varem olnu võiks ehk huvitada ajaloolasi. Inimestel on tõsine häda. Õiget valitsust poe Eestis võimul olnudki ja jutt on ju ka sellest.
Virisedes tuleks meeldetuletada IRL`i ja Toivo Jürgensoni !Näide sellest et iga koll ei sobi ministriks.Täna käib aina süüdistamine-Ratas,Ossinovski aga kogu jama töötas välja ja kaitses valitsuses ülivõrdeid kasutades hr.Sester jällegi IRL.ISEGI Tõniste on maksuseadust kritiseerinud. Sellise kambaga riiki valitseda äratab kaastunnet hr.Ratasele.
Kust ma selle maamaasturi raha võtan. Aga ometi kirjutab keegi täpselt nagu mina ja mu üsna suur tutvusringkond arvab. See tasuta transport on jama, see tuleks kuidagi vajaduse põhiselt reguleerida, aga need vajaduspõhised asjad toovad jälle palju töökohti juurde. Raha jagamine on üldse väga töömahukas, EAS,PRIA, Innove ja muud sarnased. Võtame rahvalt ja jagame jagajate töötasudeks ja mugavaks eluks.
Mul on mõningad vastuargumendid sinu kirjatükile. Olles ise pärit suht kõrvalisest väikelinnast, maadlesin omal ajal keerulise majandusliku olukorra ning töötusega. Läbi keerdkäikude leidsin endale esimese töö teises linnas, mis asus 10 km eemal. Kuna tihti polnud isegi bussisõiduraha, käisin tööl jala. Kell 6 hommikul minema ja kell 10 olin tagasi. Suht ekstreemne kogemus oli, kuu aega. Järgmine töökoht oli teises maakonnas, kusjuures palk kolmekordistus koheselt. Maal on elu suht kasin ja tasuta ühistransport oleks väga kõva sõna.Ps. praegu teenin väga head palka Helsinkis, võrreldavas suurusjärgus riigikogu kõrgemate ametipostidega.
Mida Sa sellega nüüd öelda tahtsidki? Kas Sa ikka artiklit lugesid? Mis argumendid? Need olidki argumendid või? Loe palun artikkel uuesti läbi ja proovi oma pead ka kasutada selle lugemise juures.
Eriti ei huvita, mitu i-d tema nimes täpselt kirjutatakse, kõnekeeles mitte keegi ei kutsunud teda Kri'stinaks. Aga teada on, et mõni, keda kutsutakse vahest pliiatsiks, on sarkastiline hüüdnimi väga nürile inimesele.
sind oleks aidanud tasuta bussiliiklus, kui selle bussiga oleksid jõudnud tööle kella kümneks ja koju tagasi kella kümneks? Kui palju lihtsam oleks sul sumbata 5 km läbi mülka lähimasse bussipeatusesse? Kui palju sul oleks abi tasuta bussisõidust, kui bussiliin on sootuks suletud või tule teede läbimatuse tõttu? Kui sa oleks pidanud sumpama 10 km pölvini poris tööle ja tagasi, siis vaevalt su esmane mõte oleks tasuta bussiliiklus.
Ta ei rääkinud ju isegi mitte tasuta bussisõidust. Tal olid "vastuargumendid". Kutsub vist inimesi Helsinkisse tööle, "riigikogu kõrgemate ametipostide" palgaga.
Täpsustuseks: jutt käis sellest, et maal elades pole väga paljudel üldse mingit võimalust tööd leida elukoha läheduses. Riigi vale regionaalpoliitika on viinud nii absurdsesse olukorda, et terve kahe kümnendi jooksul on selle väikeasula kahe gümnaasiumi jagu koolilõpetajaid sealtkandist lahkunud. Seda näeb ka tänavapildis ning see on jube. Kakskümmend aastat on viinud elanike hulgast üle 2000 noore. See ei ole enam naljakas. Mul ükskõik, surge või elage sealkandis, aga see ei ole elu.
Elan ka maal ja teede hooldusest kui sellisest võid und näha. Tegelik põhjus on just see valdade sundliitmine. Elasin väikese valla nimekirjas siis käis vähemalt suvejooksul ikka üks traktor teed kriipimas, olgugi et kriipis mulda sest endisest kruusateest pole enam aimugi. Liitusime siis naabervallaga ja suvine kraapimine oligi unustatud, isegi talvekuudel istusid neli päeva lumevangis, sest see külavärk jääb alati viimaseks piirkonnaks kuhu masinad saadetakse, kui saadetakse. Nüüd liitusid jälle suure naabervallaga ja uskuge või mitte , nüüd unustati selline külatee üldse ära, isegi prügiauto ei tule enam sisse ja sulle esitatakse nagu süüdlasele tühiarve. Mõni talunik hoiab oma teeotsa lahti et piimaauto ikka sisse pääseks, muidu tuleb varsti loomad ka ära likvideerida sest teeolud ei kannata kriitikat. Vot selline on külaelu ja ei tasu siin inimestel tänitada, et kolige linna, linnas on ju samad probleemid, et teed auklikud ja prügi vedamatta. Isegi tänavad ja veetrassid müüjakse ärikatele , et selle linnainimese elu ilusaks teha. Kuid kõigile lugejatele, ilusat kevadet ja rahulikku meelt, sest siinilmas ei olene meie tahtmistest küll väga palju.
100% Teiega nõus. Elan ka maal ja nii olematud teedehooldust kui nüüd peale liitumist poel varem olnud. Tavaliselt lükati meil inimeste kodudeni talvel tee lumest lahti. Sel aastal jäin autoga sissesõiduteel lumme kinni, sest kordagi polnud lükatud. Helsitasin valda, sealt üteldi, et NÄDALA JOOKSUL saadavad traktori ! Nädal aega oleksin pidanud istuma lumevangis, ei pääse tööle, ei pääse poodi. Lume paksus oli sissesõiduteel umbes põlveni. Kruusateed on praegu metsaveo rekkate poolt roopasse sõidetud ja nüüd lumesulamisest pehmed ja pooleldi läbipääsmatud. Tegelikult on meie teedel siin kaalupiirang aga RMK eriloaga õivad rasked palgiveokid seda eirata. Aga kes teed koda teeb ?!!! Mitte keegi. Teate, Kadri, Jüri, Tarmo, Jaak ja teised... Tulge meile maale külla. Pakun teile värkset kasemahla, koduküpsetatud leiba, kodukanade munadest tehtud pannkooke koduse maasikamoosiga.... Iga kell olete oodatud,. Ainult et - kui teil õnnestub oma uhke autoga kuidagi meieni jõuda, siis auto peate jätma sissesõidutee äärde ja sealt edasi pääseb meie taluni vaid jalgsi. Nii umbes 6 kuud aastas. Mis see 500 meetrit jalutamist ikka on... Eriti kui pead veel midagi tassima autost koduni. Kummikud pange jalga ja püksisääred keerake üles, sest see, mille kohta Teie oma kontorist vaadates üteldakse, et "PABERITE JÄRGI VÕTTES ON TEIL LIGIPÄÄS KODULE OLEMAS", on nii pehme ja lögane, et jalg vajub umbes 10 cm sopa sisse. Kiirabi ja tuletõrje meile samal põhjusel ligi ei pääse, aga no mis sellest - keegi ei käse ju maal elada, nagu on Teie suhtumine. Ja meil on ju tasuta ühistransport, mis sest, et teed on läbipääsmatud ja lähim bussipeatus 10 km kaugusel, aga ikkagi tasuta... Ja veame ju iga maakoduni valguskaabliga ülikiire interneti !! Mida ma teen selle ülikiire internetiga siin ? Et seesama kommentaar laeb sekundi murdosa võrra kiiremini üles ? Erinevalt teist, linnaametnikud, on maal kogu aeg midagi teha ja ma ei pea igavuse peletamiseks netis istuma. Aga jah, tulge külla, näete ise, räägime juttu kodus kasvatatud puhta ja keemiavaba toidu kõrvale. Aga varuge kohalejõudmiseks kõvasti aega, sest suurema osa teest peate ilmselt jalgsi tulema sest isegi teie "linnamaastur" jääb siin sopa sisse kinni. Tänan tähelepanu eest
s. jutt. Kas te seda ka teate, et teed jagunevad riigiteedeks ja vallateedeks, on veel erateed, riik ei tule vallateid hooldama, seega kirute valesid inimesi. Vallal jälle on vähe raha, seega ei saa kõiki teid remontida ja kohe silmapilk hooldada, kui lumi maha tuleb.
Vaata Liisu , Tallinnas on ka raske teed on nagu kuumaastik . Ja kui teevad uue tee siis 2 kuud hiljem juba lapivad , sest kõike juhivad korrupeerunud paksmaod .
Algas. Aga praegune valitsus peaks tegema teed korda tasuta bussi asemel. Maksumaksja raha tuleb kasutada inimeste vajadusteks. Antud hetkel on läbitavad teed vajalikumad, kui tasuta bussiliiklus mis ei ole nii esmavajalik.
Miks siis kedagi pole vastutusele võetud kui tegeleti sihilikult riigi hävitamisega? Lubage ma vastan - sisuliselt pole midagi muutunud! Uued loosungid ja vanker liigub edasi.
siis isegi linnas ei suudeta teid ideaalselt korda teha, kuigi rahvas elab tihedalt, aga tahate ideaali maale, kus terveid kilomeetreid keegi ei ela, nagu loo autor kirjutas, kust niisugune raha hulk võtta, et ühe pere nii pikka teed ideaalseks muuta?
Algselt pidi kütuseaktsiisist 60%-i minema teede remondiks! RE oli seltskond, kes seda korda ei järginud ja lõpuks krabas kogu raha eelarveaukude lappimisele. Teed on kõikjal väga viletsas seisus, kuid suurem norimine käis ainult Tallinna kallal. Rist ja viletsus selle kallutatud ajakirjanikuga!
tehke see mai näiteks tee korrastuse talgud seal !/ 6. aprill 2018 22:56
asfalt on muide kallis lõbu ja seda pannakse vaid suurte teede peale . igasuguse külavahe tee jaoks seda ei jäkugi kahjuks ning seepärast peaks selle korda tegemine olema kogu küla mure . Seal külas siiis pole mpnda hakkajat meest kes näitesk traktoriga viiks kruusa tee peale ja tõstaks seda kui see nii madal on ? Igale poole riik ei jõua ja sellised kohad kahjuks jäävad riigi tähelepanust välja ning küla kogukond on see kes seal midagi aitaks kindlasti ära teha !
Ref on ju süüdi. Kurat, Laari Mart oli see, kes asja tuksi keeras. Mida nutad? KE aitab alati. Meie poolt on kõik ,,tehtud". Kui Kiisler ka veel loa annab, siis saavad lapsed kahe kuu pärast kooli ja kõik on koprras.
Või igale poole riik ei jõua. Sinu arvates riik sealt piirkonnast maksusid ei küsigi? Inimesed näitavad aga elukoha tõendi ette ja ongi ktuselt aktsiis ja käibemaks maha arvatud. Ning palgast ei peeta ei sots-ega tulumaksu, sest riik igale poole ei jõua.
tee on nii sodiks sõidetud, siis ei aita seal koorem kruusa, vaid tuleb ka alus teha. See kõik on kahjuks kallis. See teedemaks, mis rekkadele kehtestati, kuhu see raha kulub? Sooviks aruannet näha.
Refid olid need kes ei hoolinud maarahvast ja lasid kõik väiksemad teed hukka minna elan ise ka maal ja küla tee oli nii hukkas,et enam ei saanud sõiduautoga läbi,aga möödunud aastal tehti täielik remont ja nüüd on tee sõidetav.Kui refid oleksid praegu veel võimul olnud siis poleks enam traktoriga läbi pääsenud.Niiet ära kiru praegust valitsust
Ei saa ikka mainimata jàtta ,sest elan maal ja teema puudutab ka mind.See porine aeg kàib koos kevadega.Siin kehtib ka fùùsikaline nàhtus,kui talvel on seda teed pidev rasketehnika làbinud (metsavedu)seda làbikùlmunud see teepòhi on ,ja seda porisem ja làbimatum see kevadel tuleb kuniks kelts sulab.Nii lihtne see on. Aga maale ei ole vaja tasuta ùhistransporti! Kellele!Ettevòtlusel kàib oma ajaarvamine ja vanavanematel maal oma ajaarvamine.
siin pole üldse võimalik külavahe teede peal sõita, palgiveo autod on teinud teed täiesti läbimatuks.Vanasti pandi teedelagunemise aegu märgid üles, nüüd ei ole ametnikel selleks mõistust ega aega.Tõrva KEK i linnaosa on täiesti hullumaja
ikka on inimesi, kellele tasuta bussisõit on 40 kilomeetri kaugusele tööle suureks abiks. Ei ole päris nii, et kellelegi seda vaja pole. Muidugi teeb meele mõruks, kui sa koju ei saa kui pori on läbimatu. On tulnud endalgi auto poole tee peale jätta, et koju saada, seega pole see teema sugugi võõras.
no mis ronisid sinna pärapõrgusse elama siis? Minu kodu juures normaalsed teed ja tahan küll tasuta bussiga tööle saada. Iga soo äärde ei pea ka asfaltteid rajama.
Krissule erandi. Kes peale tema sealt veel tasuta bussi peale tuleks? Bussis on kokku ca 40 kohta. Kas kõik need tuleksid täis iga kord, kui buss liigub? Või kasutaks 5-10 keski propageerijat seda tasuta bussi?
bussijuht. On inimesi, kes kõigepealt sõidavad maalt kalli raha eest raudteejaama, sealt rongiga linna (piletihinda tõsteti) ja siis veel kalli raha eest linnas. Nendele oleks suur abi tasuta bussisõidust ja ehk siis saaksid ka lõpuks linnas tasuta sõita, nagu T. Aas lootust andis. Seega paljudele kasulik.
krissule (väikese algustähega)/ 7. aprill 2018 09:33
Kui riigil pole raha, et teed läbitavaks teha, siis kust kohast tuleb raha mööda neid samu teid tasuta transporti korraldada? On liiga keeruline küsimus või?
Kurb- jälle saab üks normaalne inimene märgi külge / inimene, kes julgeb öelda, et kuningas on alasti!/ Aga see on ainuke tee normaalse ühiskonna juurde! Igaüks peab oma arvamuse kohe ja kurjalt välja tooma.
Väga hea ja õige artikkel.Tsiteerin paari rida äsja loetud samateemalisest aga ühest teisest artiklist(ei mäleta autorit,kahjuks)"....kommunismi õnnestub vaid sellel maitsta,kelle koduõuelt prii liin läbi sõidab.Teised pühkigu suud puhtaks.Milline vedaja hakkab riigilt raha saama?"
Sõitke bussig JA saab porist läbi ja tasuta Ega need KADRI ja JÜRI ei saa 17 aasta saasta ühe aastaga maha pesta,kus te reformi ajal nende teedega olite???
Linna inimesed tahavad tasuta sõitu ,aga maainimesed imegu näppu..Kõik peaks ol.ema ühtlaselt ..Makse maksame ,aga tahame ka tagasi midagi saada..Teed tuleks ikka korda teha küll!
Nõus artikli autoriga 500%, sest nendest maateedest, mis on korrast ära, küladevahelised saviteed,mis kuivaga tolmavad nii, et hingata ei saa, ja vihmaga ning kevadel ja sügisel on nad läbimatud ja libedad, auto kõhuni pori sees ja tegevusvõimetu Kadri Simson ajab mingit jama suust välja, selle asemel et külateed korraliku katte alla panna ja ära asfalteerida osaliselt isegi vana kasutatud asfaldiga, et oleks võimalik elamisväärset elu elada külakohas, aga suur protsent inimesi on nendest tolmavatest teedest saanud astma, mida nüüd maksumaksja rahaga ravitakse, on mitmeid kopsuvähi juhtumeidki sellest, kui inimese kopsust on leitud hulgaliselt sedasama tolmu, mis sisaldab ka tuhajäätmeid ja inimesed on selle tõttu lootusetult ja tagasipöördumatult haigestunud, siis peab Simson maksma need toitjakaotuspensionid nendele inimestele, kelle tervisele Kadri ei mõtle, sest külakoht ei ole Tallinna asfalt, et seal iga 5 minuti järel buss peaks liikuma, aga maainimestele lisaks teede asfalteerimisele tuleb maksta ka kilomeetrikorvamine tööle ja koolisõitude tasumiseks, see on abi maapiirkonna elanikee, aga pole vaja mõelda lollusi välja seal riigikogus, mis kuhugi ei kõlba, parandage külateede truupe ja sildu, mis on oma aja ära elanud ja kokkuvarisemisohtlikud ja teostage nende üle kontrolli.
Klassikaline olukord eesti ministeeriumites (olen selles valdkonnas töötanud). Keegi võtab ennast kätte ja hakkab midagi tegema. Tehaks töögrupp, tellitakse analüüs - aga kuna seal on enamuses ministeeriumi töötajad siis tulemus tulebki täpselt selline kuidas tellija soovib. Unustatakse küsida aga sihtgrupilt, mida vaja on. Lahendus - vaadake kasvõi erasektororit. Kuidas nad oma tooteid loovad. Tehakse lõppkliendi rahulolu küsitlusi ja hakatakse sealt edasi minema. Ise elan linnast väljas ning pere omab kahte autot. Väga kallis lõbu, hea meelega loobuks. Üks inimene käib kõrval vallas töö (autoga 15 min)l, teine Tartus tööl (autoga 15 min). Kui buss käiks kõrvalvallas iga 15 või 30 minuti tagant ning saaks sihtpunkti kuni 20-25 minutiga siis saaks teisest autost loobuda. Auto kulu 200 eurot kuu + 100 eurot kütus. Seega 14 eur tööpäev. Oleks valmis maksma 7 eurot ots kui see buss käiks kiirelt ja õigel ajal (vajadusepõhine). Siis oleks hooldus, remont ja rehvid minu rahaline võit. Teine auto, raske loobuda sest annab vabaduse sõita kuhu tahad, millal tahad. 99% oleks mu vajadusest kaetud kui iga 15 min tagant sõidaks buss otse Tartu kesklinna. Sealt buss iga 15 minuti tagant Tallinna või rongijaama ja rong sõidaks iga 15 minuti tagant Tallinna. Kui kogu teekonna saaks 5 eurot ots siis oleks mina rahul (Tartu kesklinna ja rongijaama). 1% juhtudest jääb lahendamata ehk kui on vaja kõrvalkülla tuttavatele. No ei ole oluline tasuta buss, pigem kvaliteet. Transport on nagunii kallis, kokkuhoid saab tulla autost loobumisel. NB! Mina elan Tartule suht lähedal ning see on väga väike osa Eesti elanikkonnast. Kui palju on ministeerium teinud küsitlusi üle eesti, mis ootused inimestel ühistranspordile? Oleme e-riik ning kui katta 90% küsitlusi veebi teel ning 10% paberil, siis saaks pildi selgeks, mida inimestel vaja on!
muidu on jutt õige, aga kas täna hakkasid need teed tolmama, mis siia puutub Simson, ammu juba võiksid korras olla. Enne Simsonit olid ka ministrid, kes oleks võinud midagi selles vallas ära teha.
on praegu aias ka teerada porimülgas, miks riik ei tule korralikku kõnniteed minu aeda tegema, tahan ka puhta jalaga välja saada :)? Samuti ei pea riik vallateid korda tegema.