(Teet Malsroos)

Pole vahet, kas Tallinna linnapea on Edgar Savisaar või Taavi Aas, politsei nabib endiselt linna ja selle ettevõtete töötajaid kinni, või siis satuvad nad korruptsioonikuritegude büroo huviorbiiti. Sedakorda siis Tallinna Linnatranspordi ASi neli töötajat. Kuigi TLT nõukogu seitsmest liikmest kuuluvad kõik Keskerakonda, ei suutnud nemadki hullemat ära hoida.

Kilplased praamiga hädas

Oleme kilplasrahvas – lahendasime praamiühenduse probleemid sellega, et tellisime hästi suured laevad võimalikult paljude autode üle mere vedamiseks. Nüüd tuli välja, et Hiiumaa praam on liiga suur ega mahu merre ära. Mõeldud, tehtud – nüüd hakkame poliitikute targal juhtimisel merd laeva jaoks parajamaks kaevama. 

Headuse telg kurjuse vastu

Eesti ei saa olla halvas kirjas, kui president Kersti Kaljulaid muudkui käib ja kohtub maailma vägevatega. Alles aeti Briti kuningannaga juttu, ja juba pidigi lombi taha Donald Trumpi manu lendama, et kiita meie koostööd, mis on siin kurjas maailmas otsekui headuse telg. 

Kas ja kus sünnitada?

Terviseminister Jevgeni Ossinovski käis küll Lõuna-Eestis Põlva ja Valga haigla sulgemisohus sünnitusosakondade asjus rahvaga kohtudes auru välja laskmas, kuid õhku jääb endiselt küsimus – kas riik peab ikka igal pool ja kõigi teenuste puhul kulupõhine olema? Kui ta kolib ääremaadelt minema, siis miks peaks inimesed sinna elama jääma?   

Bussikommunism

Suvest pidavat osa maakonnabussidest tasuta sõitma hakkama. See saab olema loterii – kommunismi õnnestub vaid sellel maitsta, kelle koduõuelt prii liin läbi sõidab. Teised pühkigu suu puhtaks. Aga miks siis mitte juba kogu ühistransport piletivabaks muuta? Veel huvitavam on aga see, milline vedaja hakkab riigilt raha saama.

Jaga artiklit

21 kommentaari

B
Brunn  /   18:11, 21. apr 2018
Võimalik vaid eestis,

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis