Eesti uudised

Kommunistliku partei arhiiv aitab Eiki Nestori mälu värskendada

Jaan Väljaots, 6. aprill 2018 16:36

207 KOMMENTAARI

e
enamus/ 9. aprill 2018 08:15
eesti valitsus on punareziimi kurjategijate varjupaik,mis iseseisvusest me räägime.
m
Ma/ 8. aprill 2018 17:10
kahtlustan, et 1990 a. anti Nestorile korraldus minna põranda alla ja leida endale korralik kattevari.
e
eeskuju tänapäeval/ 8. aprill 2018 11:32
Frankfurti koolkond: Lääs tuleb muuta haisevaks korruptsioonimülkaks!
https://www.darkmoon.me/2013/satans-secret-agents-the-frankfurt-school-and-their-evil-agenda/
Willi Münzenberg summed up the Frankfurt School’s long-term operation thus: “We will make the West so corrupt that it stinks.
j
JUHAN/ 8. aprill 2018 10:25
1988.a. hakkasid ettenägelikumad inimesed parteist juba aegsasti kõrvale hoidma ja vääja astmist plaanitsema. Kes veel siis rõõmuga parteisse astus, pidi olema ilmselt pimedusegalöödud või siis täis naiivset usku Lenini-Stalini parteisse ja umbusaldama Eesti omariikluse ideed.
Aga kui inimene astub parteisse 1988 a detsembris ning välja juba 1990 aprillis, vähemkui poolteist aastat oma suure ja tähtsa valiku tegemist, siis mulle näib, et sellisel polegi kindlaid põhimõtteid. Rohkem tuulelipu sarnane.
j
jajah/ 8. aprill 2018 11:02
seda eestluse omariikluse ideed ei uskunud ka sm. sry härra Arnold Rüütel ka 1988. aastal
Ainult mõningad aastad enne Eesti taasiseseisvumist, nägi-kuulis terve eesti rahvas 20. veebruaril 1988 ülekantud televisioonikõnes, kuidas Moskvale üdini ustav ENSV kõige kõrgem Toompea tippkommunist meie kallis Arnold Rüütel kritiseeris Balti riikide sh Eesti küsimuse ülestõstmist USA poliitikute poolt ning väitis sirgeseljaliselt ja selgelt, et
# MITTE MINGIT TAGASITEED KODANLIKU EESTI VABARIIGI JUURDE EI OLE EGA SAAGI OLEMA!#
1988 aastal püüdis veel Eestis meie kunagine kallis EKP Keskkomitee sekretär ja Eesti NSV Ülemnõukogu Presiidiumi esimees Arnold Rüütel, ENSV karjäärikommunist hoopis KOMMUNISMUST päästa.
Moskvale üdini ustav ENSV juht Rüütel sai isegi sel ajal veel Kremlist Rahvaste Sõpruse ordeni ja rändpunalipu saavutuste eest ENSVs kommunismi ülesehitamisel.
j
jälle modereeritakse/ 8. aprill 2018 11:03
kindlaid fakte
nais kas avaldatakse?
p
paistab jah, et/ 8. aprill 2018 09:55
nii Nestoril kui ka paljudel teistel kommunistidel nagu ka Arnold Rüütlil, Mart Helmel jt on mälukaotusega palju ühist.
Nestor väidab, et ta
- pole kommunistliku partei liige olnud, kuigi on kirjutanud oma käega avalduse sealt lahkumiseks ja lisanud avaldusele ka oma parteipileti.
Arnold Rüütel väidab oma punaminevikust:
- "mina ei astunud, mind lihtsalt vormistati parteisse."
Mart Helme - aga mina pole kunagi komparteis olnudki!
Mart Helme töötas nõukaajal osakonnajuhatajana Glavlitis, mis allus KGBle.
Glavlit oli nõukogudeaegne ametlik tsensuuri- ja riigisaladuse kaitse organ.
Moskvas asunud Glavliti peavalitsusele allusid kommunistliku partei oblasti ja kraivalitsuste oskonnad, millele allusid omakorda linna ja rajooniosakonnad, hiljem ka liiduvabariikide isakonnad ja ka vabariiklikud valitsused.
Ja siis väidab selline mees nagu Mart Helme, et sinna Glavliti - riigisaladuste kaitse ja riigisaladuste ja riigi julgeolekut ohustavate andmete avalikustamise tõkestamise tsensuuriorganisse, võeti teda tööle kui mitte kompartei liige.
Selliseid muinasjutte võivad need vanad kommunistid ainult lasteaia lastele rääkida, mitte aga täiskasvanud intelligentsetele eestlastele.
g
Glavlit/ 8. aprill 2018 10:30
Siin siis mõningad Glavliti keeluteemad:
*Andmed poliitilistest kuritegudest, süüdistatavate parteilisest kuuluvusest ja kõrgema karistusmääraga kohtuotsuste arvu oli keelatud avaldada.
*Statistilised andmed kodututest ja töötutest,
* Andmed poliitilistest kuritegudest, süüdistatavate parteilisest kuuluvusest ja kõrgema karistusmääraga kohtuotsuste arvu oli keelatud avaldada.
* • Keelati trükkida teateid töötusest ja näljast tingitud enesetappudest ja hullumistest.
* Keelati avaldada andmeid Kremli, Kremli müüri, Kremli sissepääsude ja väljapääsude jms kohta,
* Keelatud on avaldada andmeid rahutustest, streikidest, korrarikkumistest ja manifestatsioonidest jms, poliitilistest meeleoludest tööliste ja talupoegade seas (teateid veel natsionaliseeerimata ereettevõtetes toimuvatest streikidest võis avaldada).
* Teated kokkupõrgetest talupoegadega.
* Teated kulakute ja kodanlike nõukogude laialisaatmisest ja nende suhtes tarvitatud repressioonidest. Jne.
h
8. aprill 2018 10:55
Helme ja glavliti seost võib välja lugeda ainult sinu haigest fantaasiast innustatud kommentaaridest.
f
8. aprill 2018 10:35
a
ah, et fakte ei ole?/ 8. aprill 2018 14:10
Fakt 1
Pärast ülikooli lõpetamist töötas Helme kirjastuse Eesti Raamat Glavlitis marksismi-leninismi osakonnas juhtival kohal,
Fakt 2
Glavlit oli riigisaladuste kaitse ja riigisaladuste ja riigi julgeolekut ohustavate andmete avalikustamise tõkestamise tsensuuriorgan
Fakt 3
KGBle alluvasse Glavliti võeti tööle Moskvale eriliselt truud ja ustavad kommunistid. nagu ka Mart Helme.
Edasi loe fakte ja Glavliti keeluteemadest 10:30 kommentaarist.
m
Mis / 8. aprill 2018 17:07
asutus see Eesti Raamat Glavlit on?
s
sugu/ 9. aprill 2018 09:09
erinevad kontorid on need jah. Tsensorid olid tavaliselt joodikutest vanamehed, eriti lollid aga ustavad. Tartu omast rääägitakse, et varem ülikoolis töötades olnud nii purjus, et ei leidnud auditooriumi ust üles.
v
8. aprill 2018 10:49
Vastupidiselt Rüütlile ja Helmele kuulub Nestor veel tänagi Eesti rahvusriigi hävitajate hulka.
v
vastulause/ 8. aprill 2018 11:09
No, ära nüüd seda suurt au - hävitada Eesti Vabariik ja seda just Eesti riigi õõnestamisega, veel nõudes Eesti EUst, NATOst ja eurotsoonist lahkumisega - Helmedelt ja Ekrelt nüüd küll ära võta.
r
raivo/ 8. aprill 2018 11:47
Selle ajal oli NLKP liikmeks saamine väga keeruline ja nõudis kas vajadusest(pikaajaline väliskomandeering-õppimine,edutamine partei-nõukogude tööle,riigisaladustele nagu kaardid,arhiivimaterjalid jne) või töölistel ühe intelligentsi esinaja vajadusest NLKP liikmeks astumisel(tooleaegne kvoot 1 haritlane pluss kaks töölist).NA ohvitseridest 2/3 ei olnud parteis,kuid neil olid riigisaladustele juurdepääsu load nagu ka paljudel tsiviilaladel kus oli tarvis salastatud materjaliga töö.On juhtumeid kus rootsi stažeerima saamiseks tuli kohustusliku parteilisuse saamiseks kasutada tutvusi,altkäemaksu jm.Oleks juba aeg lahti kirjutada EKP tõeline ajalugu lõpetamaks põhjulõugade asjatundmatu möla.
h
Haugi mäluga/ 7. aprill 2018 23:52
Nemad ei mäleta, valetavad et jätkuks isiklik heaolu. Vastik on lausa neid kuulata ja vaadata . Niisugused ei tohiks olla parlamendis. Häbi ja au tunne puudub.
s
8. aprill 2018 10:26
seda kindlasti , sellised valelikud pettur-inimesed ei kõlba kohe mitte kuidagi Riigi elliidi etteotsa !
a
8. aprill 2018 13:54
aga näe, ENSV tippkommunist Rüütel kõlbas isegi presidendiks.
t
7. aprill 2018 22:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to tiit/ 8. aprill 2018 09:58
kui te selle röökija putinipuudli ja tema räigete Eesti riigivastaste kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
j
Jahh/ 7. aprill 2018 19:42
Tuulenuusutajal oli kasumlikum liikmest välja vingerdada.
Parteis oli ta liige, aga pärast ikka seesamune.
m
miks ainult endisi väikseid käbisid närite, närige siis juba kõiki neid / 7. aprill 2018 19:57
ENSV kõrgetel kohtadel - kes Toompea tippkommunistina või KGBle alluvas Eesti Raamat asutuses juhtivtöötajana - tuulelippusid oli küllaga. kes poliitiliste olude sunnil muutusid tulipunastest kommunistidest äkki sinimustvalgeteks "vabadusvõitlejateks.
n
NESTOR VALETAS/ 7. aprill 2018 20:20
Nimelt palus Eiki Nestor raamatu toimetajatel teda puudutavast artiklist viite kommunistlikule parteile välja jätta, sest ta oli veendunud, et polnud NLKP liige, kuigi oli selle liikmekandidaat.
k
8. aprill 2018 10:09
karjun nagu ekrelased
- aga teised valetavad ka!
Arnold Rüütel väidab :
- "mina ei astunud, mind lihtsalt vormistati parteisse."
Mart Helme - aga, voot, mina pole kunagi komparteis olnudki!

o
omad vitsad peksavad/ 7. aprill 2018 19:36
Ekre palgalistel ja Helmedel on nagu mingi haiguslik häireseisund või kipitab kusagil pidevalt, et ei saa rahulikult olla ilma teisi häirimata, süüdistamata, vihaaktsioonidele õhutamata, häbistavate siltide külgekleepimiseta.
Või on nad rahuldamata või kannatavad nad lapsepõlvest saadud alaväärsuskomplekside käes, mida on vaja teiste inimeste peal nüüd välja elada?
Küll on nende hammaste vahel kas presidendid Kaljulaid, Ilves, edasi Ivo Linna, Ojasoo, Ligi, Kross, Talvik ...jne... jne . Nüüd siis Nestor.
Ikka ja alati on Helmedel ja nende trollidel kas maa külmand või k ä r s s k ä.rnas.
Sellepärast nende valijate arv aina väheneb ja väheneb.
Viimaste KOV valimiste tulemus - EKRE-le üle Eesti ainult nigel 6,7% ja Tallinnas veel nigelam - 5,3% hääli.
Nii ei pääsenud EKRE mitte ühegi suurema linna või asula omavalitsusse.
s
7. aprill 2018 20:23
sinu mure on ikka väga suur, kui pead kogu aeg seda jama kordama
viimastel valimistel EKRE valimistulemus nelja- ja viiekordistus võrreldes eelmistega mitte ei vähene
m
Mart/ 8. aprill 2018 09:17
mis sa tobu jamad - nelja- ja viiekordistus..me saime .ikka 10 korda rohkem hääli!!
Preemiast oled ilma kui p e n i pehmest leivast!
v
valimised.ee/ 8. aprill 2018 10:33
arhiiv, kui oskad kasutada
j
jube!/ 7. aprill 2018 19:18
Mis kisa ja röökimine ja ta.tip.rit.si.mine siin nüüd Nestori pihta nüüd küll käib.
Komparteis olnud Nestor, kes praegu on Riigikogus, seda Keila autobaasi autobaasi provintsipräänikut ei saa üldse võrreldagi nende ENSV Toompea tippkommunistidega, kes trügisid kohe
taasiseseisvunud Eesti Vabariigi valitsusse.
Üks neist oli praegune Ekre auesimees Arnold Rüütel.
Miks ekrelastest kremlitrollid siis ei karjunud, kui ENSV tulipunane tippkommunist nr.1, A.Rüütel teiste kõrgete kommunistide poolt sokutati isegi EV presidendiks!
Aga sellepärast, et ekrelased on kohutavad valetajad ja silmakirjalikud VARISERID!
k
Kajakas/ 7. aprill 2018 16:40
Vat kus nüüd asi või ahjutäis leiba! Lihtliikmest parteilane! Õiendage funktsionäride kallal!
u
Uusnatsionalist/ 7. aprill 2018 15:14
Kompartei revidendina lasti ennast ikka kõrvaldada kui meelteseisund sedasi jätkata ei võimaldanud.
v
varemalt presidendid Kaljulaid, Ilves, edasi Ivo Linna, Ojasoo, Ligi, Kross, Talvik ...jne... jne / 7. aprill 2018 10:19
Nüüd on siis järjekordselt härra Nestor ekre hagijate hammaste vahel.
Helmede ja ekrelaste deviis - edukate eestlaste pihta peab igal pool ja alati mürki, sappi ja pori pritsima ja neid tükkideks rebima!
r
7. aprill 2018 10:43
Reedeste “Seitsmeste Uudiste” vaatajaküsimuse järgi tahaks 78% vaatajatest EKRE-t võimule.
a
7. aprill 2018 13:45
Aeg ise on näidanud, et neid helmede juhitud ekrelasi ei vali mitte ükski mõistusega eestlane.
Ekrelasi ei valita just nende pidevate enesekiituste, kõige ja kõigi teiste halvustamiste, vingimiste, mõttetute ämbritekolistamiste, eriti aga just edukate eestlastevastase viha pärast.
Parim näide nende pidevast allakäigust on ka viimased KOVi valimised.
Juba aasta enne viimaseid KOVI valimisi karjusid ekre trollid Helmede käsul kohe oma hääled ära – #mina valin Ekret, kõik eestlased valivad ekret, terve Narva ja Pärnu ja kogu eesti rahvas valib ainult ekret ja nende juhte Marti ja Martinit!
Ja nii karjusid need trollid 24/7 ikka edasi-
Mart Helme hakkab kindlalt Narvat juhtima!
Pärnus linnapeaks kandideerinud Martin Helme saab linnapeaks ja hakkab kindlalt Pärnut juhtima! Jne jne.
Viimastel KOVi valimistel kukkusid ekre tühikargajad hoopis etteoodatult jälle väga rängalt -
ekrelased said üle-eestiliselt KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!
ä
7. aprill 2018 15:27
ära siis kohe närvi mine!
k
8. aprill 2018 10:13
kui siin keegi närvis on, siis on meed EKRE MIINUSTELADUJAD!
ü
7. aprill 2018 10:44
Ühiskonnauuringute Instituudi avaldatud uuring ütleb, et konservatiivse maailmavaatega inimeste arv Eestis on tõusuteel. Konservatiiviks peab end 80% küsitletutest, seega saab öelda, et eestlased toetavad seda maailmavaadet.
s
7. aprill 2018 10:48
Sinusugused ootavad tagasi aegu, kui valitsejaid tohtis ainult kiita. Kritiseerijad tembeldati hulluks ja nii mõnigi pandi vastavasse asutusse kinni.
n
nuhk albert/ 7. aprill 2018 11:04
Need kes julgesid KP välja astuda, saavad nüüd oma karistuse kätte. Kes seda ei teinud, on seni selle organisatsiooni liikmed ja peavad peenikest naeru.
õ
Õpetaja/ 7. aprill 2018 09:19
Tõepoolest paneb imestama et jälle üks vana kommunist on paljastatud ja käesolevaga mängib eestimeelset kuid kirjatehnika ja oskus on algkooli tasemel !
j
7. aprill 2018 09:23
ja selline mees riigikogus---,,tule tõesti taevas appi ,, !???
o
7. aprill 2018 09:51
on ka selgunud ,et mees väga alkoholilembeline !
m
mõni asi - Nestor ainult Riigikogus!/ 7. aprill 2018 18:46
Aga, voot, ENSV tulipunane tippkommunist nr.1 Rüütel oli isegi EV president!
Vaat see mees on juba vägev karjäärimees!
s
sa õpetaja/ 7. aprill 2018 09:49
oled üks tänitaja, sinusuguse koht küll koolis pole!
0
09:19/ 7. aprill 2018 10:31
mis õpetaja - see on ju ekrev e r e k o e r!
d
Düsgraafik/ 7. aprill 2018 12:45
"PALUN MIND NLKP LIIKMEST VÄLJA ARVATA .... "
Püha jumal ! See peab olema täiskasvanud inimese õigekiri . Loodetavasti kaine peaga .
Igati hoolsalt kirjutatud ju . 2 korda pileti numbrigi kirja pannud .
Ja sellised veel juhivad meid .
Nõustun igasugu tsensori reeglitega ja seda heal meelel .
t
tema oli/ 7. aprill 2018 18:37
ju väike tegelane, mitte nagu Rüütel, Ansip jne.
a
7. aprill 2018 19:41
Ansip oli samasugune väike provintsikäbi nagu ka Nestor.
m
moderaatorile/ 7. aprill 2018 08:05
huvitav, millel järgi ta arvbab, et üks või teine kommentaar ei vasta mingitele nende poollt kehtestatud nõuetele? ja kas ta sõnavabvadusest on ka midagi kuulnud?
s
sõnavabadus kehtib seljuhul kui/ 7. aprill 2018 08:45
valimatult Venemaad ja Putinit sõimad ,siis kui ameerikat ja tema puudleid taevani kiidad.siis kui reffimaffiat ülistad.Muudel juhtudel on küsitav.Jääb see sõnavabadus allapoole Põhja-Koread.
j
7. aprill 2018 08:48
Jama küll, ei lasta Putinit ülistada. Vales riigis ei ela?
s
sõnavabadus...../ 7. aprill 2018 10:52
Jumala õiged sõnad sul
k
Kes maksab see määrab/ 7. aprill 2018 08:54
Siin tõe ja sõnavabadus on lehe omaniku poliitilise kallutatuse poolt määratud .
j
just/ 7. aprill 2018 19:41
kreml maksab ja tellib ka ekrelastele muusika.
e
Eiki/ 7. aprill 2018 07:53
ei mäleta midagi. Koos Siimuga kuuluvad nad mittemäletajate parteisse. Kuid kus on paber, et Eiki üldse vabastati? Kui pole, siis on ta kommu seniajani. Oma vaimult on ta seda pidevalt tõestanud.
k
kommunistide/ 7. aprill 2018 18:40
ajal nii inimvaenulikku pensioniseadust küll ei olnud.

n
Nojah/ 7. aprill 2018 07:05
Kõik tilgub välja. Kahjuks midagi ei muutu.
s
7. aprill 2018 06:50
sel ajal oli kirjaoskus kõrgemal tasemel ja grammatika pluss kirjatehnika,praegu istu arvutis ja truki
o
Oli küll/ 7. aprill 2018 08:27
aga nestori kirjapilt on väga kesine.
s
7. aprill 2018 09:27
see kirjapilt ei vaevu isegi kommenteerimist---igatahes pubeka oma ka parem !
k
Kirjapildist/ 7. aprill 2018 05:59
saab välja lugeda et kooliajal jäi kirjaoskus ja kirjatehnika poolikuks ja lahkumisavaldus kirjutatud ebalevalt ja kramplikult väriseva käega.
e
Eks/ 7. aprill 2018 07:54
tal olnud ebakindlus tuleviku ees. Äkki jääb väljaspool parteid rongist maha.
s
Selliseid/ 7. aprill 2018 05:56
kameelione on kogu eesti ametkond täis, alustates linna, valla volikogudest, lõpetades riigikogu ja valitsusega.
k
kõige suuremad/ 7. aprill 2018 18:43
kisajad on need, kes tol ajal olid alles titad ja kindlasti oleks pidanud parteisse astuma, kui oma juriidilist haridust oleks tahtnud. Eriti see V.V.
s
sellepärast joobki,/ 7. aprill 2018 05:43
hirm ja alaväärsuskompleks.
n
NO mis seal erilist/ 7. aprill 2018 05:15
Selle põlvkonna poliitikud kuulusid ju kõik EKP-sse ja ajasid koertega rahvast laiali. Ja needsamad poliitikud materdavad nüüd kadedusest oma seltsimeest, et ise pumba juurest kaugemale jäänud. Ärge virisege seltsimehed, võimu on teil vähem,kuid mammonat on see eest palju rohkem kõrvale kantud!
t
täpsustus/ 7. aprill 2018 05:54
NSVLiidus, nagu ka kõigis teistes riikides, olid käsuliinid. Rajoonikomitee tööstusosakonna juhataja käsutas sisevägesid ainult kesikute peades eksisteerivates väikestes paralleelmaailmades.
Võrdlus. Tõenäoliselt oleks enamus Talingradi linnaviletsuses passivad kesikute toiduahela liikmeid tahtnud busside hankeid määrates Lamborghinisid ja Hummereid osta. Aga teha sai seda ainult üks inimene. :(((
t
Tiit/ 7. aprill 2018 05:10
Sellel ajal, kui tahtsid natukenegi korgemale kohale jouda pidid lihtsalt kompartei liige olema, aga, et vassida ja öelda, et ei ole partei liige olnud pole ilus.
n
nõukaaegsest kõnepruugist/ 7. aprill 2018 08:40
Tavaliselt olid ülemused NLKP liikmed. Selleks , et ise tõusta karjääriredelil, oli vaja moodustada oma meeskonda. Sinna meeskonda pääsemiseks tuli hakata kommunistiks. Kui ei hakanud, olid elus "dead man." Meie loo peategelane kuulus ühe vanast kommunistist ametiühingu esimehe meeskonda. Ta oli selle tegelase("mees.") Kõigist võib aru saada, kuid sellest, et veel 1988. aastal asuti partei liikmeks, sellest enam mitte...
k
Kratt/ 7. aprill 2018 09:10
Pärnu Masinatehase peainsener , rahvuselt venelane ei olnud kompartei liige kuigi teda korduvalt agiteeriti astuma parteisse. See on tühi jutt, et ilma parteita midagi ei saavutanud.
t
Tiit/ 7. aprill 2018 10:02
Kas see peainsener kes puskarit ja salaviina müüs?
k
kratile/ 7. aprill 2018 18:10
Järsku kuulus mõnda kolmetähelisse organisatsiooni?
t
Tiit/ 7. aprill 2018 10:10
Minu onu oli laevakapten ja, et tema saaks laevaga N-liidu piiri ületada, pidi olema kompartei liige, muidu ei lubatud ja oleks jäänud igaveseks Läänemerel räime püüdma.
Muidugi tema arvamine komparteist ei läinud sugugi kokku partei noudmistega.
r
Raivo/ 7. aprill 2018 01:04
Selline kodanik on nagu sulavaha, ma ei taha kasutada väljendit väljaheide, sulandub iga riigikorraga, arusaamatuks jääb, kuidas saab valetaja juhtida Eesti Vabariigi Riigikogu, sellise juhiga on kogu see asutus ennast degradeerinud.
m
miks / 7. aprill 2018 18:47
ei saa, seal ju teisigi ekskommuniste ja propagandiste :). Või arvad, et nemad ei oska haamriga lüüa?

v
Vanamees/ 7. aprill 2018 00:38
Kust tuul puhub ... ! Ustavus lööb selili !!!
k
kust poolt tuul, sealtpoolt meel/ 7. aprill 2018 18:50
Aga, voot, ENSV tulipunane tippkommunist nr.1 Rüütel oli isegi sinimustvalgeks muutununa EV president!
Vaat see mees on juba karjäärimees!
s
süsimust iroonia/ 6. aprill 2018 23:22
vahi kus see nestor oli ikka tark mees, juba aprillis 1990 taipas välja astuda! küll ja küll oli neid, kes alles oktoobris 1991 parteipileti ära saatsid.
kui vaja, avaldame nimekirja ka!
t
Tiit/ 7. aprill 2018 10:05
Must iroonia jah. Paljudgi neist hoiavad oma punapartei pileteid alles. Kui riigikord muutub on nemad jälle esireas.
Parteilaste hüüdlaus
t
Taat/ 6. aprill 2018 23:02
Riigikogu "juhatamine" oli mõistukõne.Arvan,et valetaja ei sobi Eesti parlamenti juhtima!
n
7. aprill 2018 02:43
Nagu nüüd moes - umbusaldame! Materdame 2 nädalat jutti! Meie oleme õiged.
m
ma küll/ 7. aprill 2018 18:48
ei tea ühtegi poliitikut, kes poleks valetanud, sina ka ?
m
Mart/ 6. aprill 2018 22:40
Selektiivne mälu on omane paljudele endistele kommunistidest karjääripoliitikutele. Nestor pole oma eetilisuses ainuke selline. Iga hinna eest võimulpüsimise raviks on neid võimalik tervendada vaid nende mittetagasivalimisega. Loodan, et nõnda ka läheb, sest haugi mälu mentaliteedist tuleb ükskord ometi ühiskondlikult vabaneda.
l
las parem/ 7. aprill 2018 18:49
tiksub parlamendis surmani. on rahvale odavam.
m
miks mulle tundub/ 6. aprill 2018 22:28
et enamikul seal viibivatel isikutel on mälupeetus.
s
sest/ 6. aprill 2018 22:49
neile on nii kasulik, ajupuude eest neid ei karistata, köik öiged mehed.
m
7. aprill 2018 18:54
Mardil kaa!
Mardil kaa mälupeetus!
s
See on/ 6. aprill 2018 22:21
tõesti huvitav, et kuigi komparteid peetakse kuritegelikuks organisatsiooniks, mis tegeles Eestis küüditamiste ja represseerimistega, siis olid kõik selle partei liikmed justkui suured heategijad. Nagu ka see Nestor.
m
muidugi/ 7. aprill 2018 18:50
õõnestasid seestpoolt.
t
Taat/ 6. aprill 2018 22:05
Las juhatab Riigikogu edasi,seal on palju ,kes ei mäleta ja kes mäletsevad edasi!
m
Mitte/ 7. aprill 2018 09:02
mingil juhul, seltsimees punakommari koht on 9 mail olla auvalves aljosa kõrval, ta peab täitma oma kohustusi partei ees.
t
Taat/ 6. aprill 2018 22:04
Juhataja on nagu lammas,ei mäleta ja ei mäletse!
e
Ehh/ 7. aprill 2018 04:41

n
Nestor konjukturistina/ 6. aprill 2018 21:50
teab,et tõde tema EKP'lisest kuuluvusest,on valus.Eriti on valus see periood 88-90.Selle perioodil astusid parteisse ainult väga rumalad,või need,kes Eesti tulevikku ei uskunud.Halvad valikud tänasele sotsialistile.Samas, teekond punasest roosaks,evib teatavat loogikat.
k
Konjukturist/ 7. aprill 2018 09:36
Kaheksakümnendate keskel reklaamiti vajadust Eesti arendamiseks komparteisse astuda. Võib olla läks ka Heiki selle õnge. Lollusega polnud kindlasti tegu
p
Pesto/ 6. aprill 2018 20:36
Mina olin Keilas kui pauk käis,kahju etfašhistid kalstuki mustaks tegid....
t
Ta pole ainuke.../ 6. aprill 2018 19:35
Mees ei lahkunud partei ridadest mitte veendumuste ja aadete pärast. Lahkumise süü oli depoliitiseeritud ametühingute loomine, nagu avalduselt näha.Värvi muutmine oma isikliku karjääri huvides
v
Vahur/ 6. aprill 2018 19:32
Nestor on kommar, Nestor on kommar! Palju Õnne Eesti 100
o
On ajad maa peal/ 6. aprill 2018 19:27
kommenteerida lastakse vaid neid,kes ÕHTULEHEGA nõus, teiete asjad kustutatakse
j
just/ 6. aprill 2018 20:11
aga ise te tahtsite sellist Õhtulehte ja Eestit!
m
Mina/ 9. aprill 2018 00:23
p
POLE SEL KOMMUNISMIL viga midagi/ 6. aprill 2018 19:08
Puht PADADIIS maa peal. Aga meil ju polnud kommunismi, olime SINNA TEEL ja kes siis tee peal sööb ,küll kohale jõudes oleks järanud ,aga näe.. .ei jõudnud kohale ,sest inimesed rikkusid kõik ära,ikka ahned,omaksupöödlikud ja kööned oma poole. Kui asi oleks olnud vabatahtlik ja alanud maailma kõige rikkamast riigist vabatahtlikult ja usklikke mõnitamata,siis vast oleks ka kohale jõutud. meil siin polnud miski kommunism.
Minul on küll kahju oma parteipiletist,sest andsin selle töö juures politrukile sooviga PEATADA MINU TEGEVUS SELLEL TÖÖKOHAL TÖÖTAMISE AJAKS,sest töökoht oli apoliitiline. Tema,kuramus,ei andnudki aga piletit tagasi,oleks vähemasti muuseumile annetamisekski. Aga see elu ise...olid külakooli õpetaja,pidid parteisse astuma,jaa-jah,mu tädipoeg ei astunud ja me kaklesime sel teemal tihti,sest tänu minu astumisele sai tema see parteitute blokk olla,mis pidi olema kaasatud jne jneNo valiti Sind siis partorgiks,palka ei makstud,seda said kolhooside omad,kooliõpetajatest ei saanud keegija siis kutsuti sind parteibüroosse iga nädal aru andma,kui näitajad olid halvad ja häbistati kogu kollektiivi ees. No aga kui oskasid igale poole nulle lõppu panna,said kiita ja ka kogu kollektiivi ees ja seepärast on see KALLIS PARTEIARHIIV neid võltstulemustega saavutusi täis. Aga IKKA OLI TORE,sest NOORTEL ON ALATI TORE,sai nalja nabani ja mõned autasud ka nullide kirjutamise eest. Ei,EI ja veelkord EI! MINU USK EI LUBA MUL KAHETSEDA,,muide tegelikult olengi usklik ega salanud seda kunagi ja mina olen küll JUmalat keeldudeta paluda saanud. Vot,niipalju siis kommunistidest ja Kommunismist,aga nööd on VABADUS,kus ainult seda võid rääkida,mida ÕHTULEHT lubab,muidu kustutatakse kommentaar kenasti ära
o
6. aprill 2018 19:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Seda, et/ 6. aprill 2018 19:25
nii vana ei kõlba enam toorelt. Marineerima peab vähemalt 48 tundi.
N
.../ 6. aprill 2018 19:40
a
6. aprill 2018 20:27
artiklis pole küll EKREst juttu
r
rahva ajude pesija/ 6. aprill 2018 20:41
EKRE marksismi-leninismi propagandisti partei ja KGB toimikut tahaks ka näha.
m
7. aprill 2018 07:48
Mida sa veel ei taha jopski?
s
Soovitan/ 7. aprill 2018 16:17
See propagandist ja tema õukond väidavad samuti, et NLKP-ga polnud MH-l mingit seost. Soovitan teil, ekrekad, omavahel enda asjad enne selgeks rääkida, kui teiste õuele korda lähete looma. NLKP-sse kuulusid väga paljud, kuid seda seika ei pea varjama - aus ülestunnistus on usaldusväärsem.
i
6. aprill 2018 20:56
Iga-aastasest Eesti valijate maailmavaatelisi seisukohti kajastavast uuringust selgus, et Eesti inimeste väärtushinnangutes on toimunud samm konservatiivsema enesemääratluse suunas. Kuid kas sellest võiks ka järeldada, et reitingutes üha enam punkte koguvast EKRE-st saab juba järgmiste valimiste järel võimuerakond või on meie poliitmaastikul veel ruumi mõnele uuele erakonnale?
j
jok/ 6. aprill 2018 19:00
mida siis võtta ette nende eestlastega, kes olid NLKP-s. Paljud töökohad eeldasid parteilisust ja kaasaegsetelt süüdistusi esitavatrelt noortelt on palju tahta, et mitte ainult partei liikmed vaid ka kõik praegused , ENSV-s elanud eestlased tuleb maha kanda, mutta tampida.
Ärge unustage, naiivsed ÕIGED, et meie, endised ENSV eestlased, JÄIME 50 AASTA JOOKSUL EESTLASTEKS, KES suutsid Eesti vabaks saada ja ka EV käiku panna.
Mida suudate teie, praegusd noored kohtumõistjad - Eesti tolmu jalgadelt pühkima ja minna ükskõik millisesse riiki immigrantideks, juurtuteks inimp ahnaks.
t
to jok/ 6. aprill 2018 19:03
Parteis olid paljud. Ja ka tunnistavad seda paljud. Oli mis oli, ajad olid sellised. Aga kui keegi hakkab nüüd valetama, vassima ning maha salgama? Vaat seda ei või kuidagi sallida.
j
jok-ile/ 6. aprill 2018 19:12
jutt ei ole mitte ENSVs elanud EESTLASTEST, vaid mälukaotanud ENSV kompartei tegelinskitest.
n
nonoh/ 7. aprill 2018 10:02
ENSV eliitkommunist nr.1 oli ikka EKRE AUESIMEES ARNOLD RÜÜTEL.
Nestor oli väike käbi ehk könn Arnold Rüütli kõrval.
a
asi ei ole NLKP liikme staatuses, / 6. aprill 2018 19:15
vaid valetamises ja vassimises. Bill Clintonile ju ka ei pandud pahaks sooje suhteid daamiga, aga selle salgamist, valetamist, vassimist.
1
19:40-le/ 6. aprill 2018 20:43
s
suhkrutükk/ 6. aprill 2018 22:10
r
raivo/ 6. aprill 2018 19:43
väga paljude õigete(komsomoli ja komparteisse mitteastunute) taust on olnud üllatav-vanaisa kindlasti staliniaegne nomenklatuur või hävituspataljoni võitleja,kulakluse-ja banditismi vastu võitleja, isa partorg,miilits, v.m
a
aga astuda 1988 parteisse/ 6. aprill 2018 21:23
e
Eestlane/ 7. aprill 2018 08:26
Tundub, et sa ei tea, mis elu vene ajal oli. Üldiselt ei saanud mitte keegi kuuluda kõrgemasse riigiaparaati, kui ei olnud partei nimekirjas. Seal olid ka kooli direktorid, arstid, jne. Ükskõik kes, kas olid peaarst, kõrge ülemus jne. pidid olema parteis. Muidugi oli ka erandeid, kuid reeglina nad kangutati oma kohalt lahti ja kiusati muud moodi taga ja sunniti lahkuma. Kas parem varjant oleks olnud, kui juhtivatel kohtadel oleks olnud venemaalt toodud venelased? Sellisel juhul ei oleks meie oma riiki eales enam saanud.
i
isegi/ 7. aprill 2018 18:58
kooli õppeala juhatajaks ei saanud, välismaale praktikale ei saanud, kui komsomoli ei astunud jne.
n
no suudaks ka/ 6. aprill 2018 22:51
kui oleks parteiline minevik ja saaks niisama 25 aastat ilutseda Riigikogus, midagi tegemat, kas arvate, et me ei oskaks?
a
aga mina/ 7. aprill 2018 18:55
keeldusin komnooreks hakkamast, sellepärast ei saanud ka TRÜ õigusteaduskonda, kuna see oli komsomoliteaduskond.
a
Andres/ 8. aprill 2018 09:51

p
Pu-nasotsist puugid ikka võimul/ 6. aprill 2018 18:47
Puna-sots....eesti pensionäridele kerjusepensioni autor.
k
ega sellistest ennem lahti saa,/ 7. aprill 2018 08:25
kui vikatimees nad ükskord ise ära korjab.
m
mõni ime - vandel on ikka kehv mälu/ 6. aprill 2018 18:45
See vana Mart Helme (sünd. 1949) ju ka enam ei mäleta, et ta nõukaajal marksismi-leninismi propagandistina ja edasi noorkommunistina KGB-juhitud Glavlitis juhtival kohal töötas.
k
6. aprill 2018 18:55
kas ta on sulle isiklikult öelnud, et ei mäleta?
v
6. aprill 2018 19:14
veidi jommis peaga hakkas Mart tõesti kõike tagasiajama ja keerutama
u
uu/ 6. aprill 2018 19:21
Seda küll ei usu. Miks ta pidi tagasi ajama asja mida ta mitu korda ajakirjanduses tunnistanud on? Aga mismoodi on keelekorrektor juhtiv ametikoht?
k
keelekorrektoritelt nõuti filoloogi haridust/ 6. aprill 2018 20:15
Helmel seda polnud. lisaks mahavaikimisele harrastatakse ka moonutamisi. ime, et veel ei öelda, et Helme töötas marksismi-leninismi toimetuses koristajana. Kanguri kirjutatud raamatus vihjab Helme, et läks Linnart Mälliga tülli. miks? võimalik, et just selle parteisseastumise pärast.
k
Kui tulevikus/ 6. aprill 2018 18:19
peaks raudteejaamades jälle ootama loomavagunid, ninaga ida poole, siis läheb paljudel mälu jälle heaks: näete, liige olin, oleks jätkuvalt olnud kui... Ja palun kustutage toimikust viide minu Riigikogu ajajärgust. Ma õigupoolest ei mäletagi, et oleksin Riigikogus olnud.
j
Jessauul/ 6. aprill 2018 18:23
Sotside hulgas on karjäärikommunistide esinemissagedus eriti kõrge. Mälu on neil kõigil vilets.
k
Kui / 7. aprill 2018 12:39
Kui punavõim tuleks ,siis oleks sellistel kohe vastus varnast võtta ; Ega ma ei olnudki Riigikogus . Olin ainult sunnitud olema ajutiselt spiiker . Aga mitte RK liige .
Ja kogu selle aja püüdsin ajada sotsialistlikku , töölisklassi maailmarevolutsiooni joont jne
Jm totraid keerutamisi kuuleks kindlasti .
K
A/ 6. aprill 2018 18:19
Kes või mis, Goldbergi mälu värskenaks?
a
ANEKDOOT 2/ 6. aprill 2018 18:18
ANEKDOOT
Vene uusrikas ostab endale Zaporo˛etsi. Tema äripartner imestab:
"Kuule, sa oled päris segaseks läinud! Milleks sulle seda auto paroodiat vaja on?"
"Saad aru, Mercedes on kole suur," seletab uusrikas, "korteris on temaga raske pöörata."
s
saan/ 7. aprill 2018 04:51
aru nalja mõttest, aga tegelikult on a-klassi mersu pöörderaadius oluliselt väiksem sapaka omast.
d
Dh c/ 6. aprill 2018 18:16
Nestor tabati valetamiselt. Miks valetaja saab veel riiki juhtida? Valetajad ju vallandatakse, kas nestor on mingipüha lehm või, et tema võib kõigile valetada? Mida ta veel rahvale valetanud on ?
j
ja milline/ 7. aprill 2018 19:02
Riigikogu liige pole kunagi valetanud?
K
?/ 6. aprill 2018 18:15

t
Tim/ 6. aprill 2018 18:10
Sm.Nestor kannab seda piletit siiani südame ligidal taskus ja lauasahtlis hoiab heldimusega igaks juhuks punalippu ka.
j
Jepp Tim, loe artiklit ikka ka./ 6. aprill 2018 18:55
Nestor andis oma partei pileti kohe ära, kui parteist välja astus.
Hoopis sm. Helme Mart kannab seda piletit siiani südame ligidal taskus ja lauasahtlis hoiab heldimusega igaks juhuks punalippu ka.
Kui Helmede soovid täide lähevad ja nad Eesti EUst välja saavad orgunnida, siis on neil kohe parteipiletid, punalipud, soola-leivad ja punased nelgid idanaabrite tulekuks käepärast. Arnoldil loomulikult ka.
u
Uuu/ 6. aprill 2018 19:23
Helme ei ole NLKP-sse kuulunud
t
teame, teame/ 6. aprill 2018 19:34
Mart lasi isegi vikipedist ka selle kompartisse kuulumise ära kustutada
p
punavalgeke/ 6. aprill 2018 19:35
See on küll nüüd huvitav nähtus, et kommunistid süüdistavad Helmet kommunist olemises. Kusjuures, alusetult. Kas see on mingi väärastunud enesekriitika neil või mis?
u
Uuu/ 6. aprill 2018 19:41
Kui sa teame teame tõesti omad kindlaid andmeid siis palun paljasta mis aastal ta parteisse astus ja millal välja? Mis osakond ta vastu võttis jne. Niisama tühja ei ole mõtet tuututada
v
vana kommunist/ 6. aprill 2018 20:45
Enam suuremat kommunisti ei ole kui marksismi-leninismi propagandist, nagu Helme oli.
t
Tim/ 6. aprill 2018 21:57
Enam suuremat kommunisti ei ole kui marksismi-leninismi propagandist nagu sm.Nestor kes tegutseb siiani.
n
Nojah/ 7. aprill 2018 07:10
Teemaks ju Nestori persoon, või ei saa nagu Nestorgi aru, millest jutt ja kus ta on?
p
punased puugid/ 6. aprill 2018 18:08
on need kõikse ullemad üldse maamuna peal.öäkk.
p
Pole uudis/ 6. aprill 2018 18:08
Enamus poliitikuid astuks ükskõik millisesse parteisse, peaasi, et riigipiruka juurde saaks.
k
kommunismist ja kommunistidest lahti saamiseks/ 6. aprill 2018 18:07
kulub pöördvõrdeline aeg kommunismi kestvusest ehk 50 aastat,seega veel 23 aastat kannatusi!
n
norrakas/ 6. aprill 2018 18:05
kui poleks riigikorra muutust tulnud oleks edasi istunud seal kommunistlikus parteis ja kommunismi asja edasi ajanud. kommunistidega peaks asi yhene olema. neil ei tohiks olla kohta eesti vabariigi juhtimises. aga noh libedikud ju vahetavad kesti nii et mis kole.
h
Huvitatud/ 6. aprill 2018 18:05
Räägime ühtlasi Ansipist ka, tahaksin täpsemalt teada.
k
koeraajajal on palk/ 6. aprill 2018 18:10
viie rikkaima riigi tasemel!
v
vihmauss on ka vähem punane,kui punasem/ 6. aprill 2018 18:27
o
oluline on/ 6. aprill 2018 21:22
a
auaste/ 6. aprill 2018 21:45
k
kas/ 7. aprill 2018 19:06
m
mida/ 9. aprill 2018 10:40
Tartu Andrus ja meremees???
V
!!!/ 6. aprill 2018 18:00
Vana võiks pärast oma vassimiste, valeandmete esitamise ning salgamiste paljastamist parem ise tagasi astuda. Üldse pensionile minna. Ta on juba ammu pensioniealine, septembris saab juba 65. Ja igapäevase leivapalukese pärast ei tarvitseks tal nüüd küll muretseda. Olles juba 1992-1994 riigikogu liige on ta riigikogulast ülisuure vanaduspensioni ju ammugi välja teeninud. Peale selle ta ju veel ka riigikogus 1996-1999, 1999 ja 2003, 2003-2007, 2007-2011 ja alates 2011 kuni tänapäevani. Seega on tal varasemate koosseisude liikmena õigus saada riigikogulase eripensioni, mis oli lausa 75% riigikogulase palgast. Ja minnes pensionile näiteks riigikogu esimehe ametikohalt, kus palk on tavaliikme omast mitu tuhat suuremgi, nendega võrreldes lausa 1,5 kordne, siis saaks ta üsnagi aukartust äratava pensioni, võrreldava vaat et peaagu presidendi omaga.
v
./ 6. aprill 2018 18:15
vaevu veab ots otsaga läbi!
v
6. aprill 2018 18:00
vaata kommunisti või tema tahab raamatust oma parteilise kuuluvuse kustutada, aga meenutuseks, et elame üle veerand sajandi vabas Eestis ja vanad kommunistide trikid lihtsalt ei toimi.

s
sa punane madu/ 6. aprill 2018 17:57
t
tore/ 6. aprill 2018 17:56
it poisid võiksid veel selliseid sulelisi serverite andmebaasidest välja nokkida, siis saame ehk ka teada kas eesti riik on juba maha müüdud ja eksisteerib ainult nimi. Teiseks, kuipalju sõjalist infot on riigist välja jgatud.
t
tore on/ 6. aprill 2018 17:47
Ja see on juba üle veerand sajandi VABA EESTI riigi tähtsuselt 2. isik!?
p
Partgrad/ 6. aprill 2018 17:46
Eriti teenekad partei liikmed said tõendi, et pole kunagi sinna kuulunud.
j
jah/ 6. aprill 2018 17:46
ANEKDOOT
Trammis, ahastab portfelli rinnale suruv mees:
"Kodanikud, setsimehed, ärge palun mu mune puruks litsuge!"
"Adke siia, ma hoian neid!" pakub abi sümpaatne, istuv neiu.
"Heameelega annaksin, kuid ma kardan hirmsasti kõdi!"
k
6. aprill 2018 17:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
no/ 6. aprill 2018 18:19
Kas panite tähele, et astus just siis kui meie Lauluväljakul Eesti vabaks laulsime.
Ei mingit eripensioni reeturile.
1
18:19 kas just reetur?/ 7. aprill 2018 10:06
ära nüüd nii kurjalt oma leivaisast Mart Helmest ikka ka kirjuta.
n
niitoreniitore/ 6. aprill 2018 17:42
o
6. aprill 2018 17:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
6. aprill 2018 18:19
s
See/ 6. aprill 2018 18:29
on reffide valimiskampaania. Toogu oma nimed ka välja.

n
Nii/ 6. aprill 2018 17:40
Hea kui sbi saab
Ja mälu saab värskendatud
e
e-maalt/ 6. aprill 2018 17:39
Kremli käsilasi ei peaks enam valima.
S
!/ 6. aprill 2018 18:13
Sina võid mitte validagi. Aga ära unusta kurikuulsat e-hääletamist, mille õiget lugemist ei saa mitte keegi üle kontrollida.
Ja kui jätame ee.hääletuse kõrvale, siis ära unusta seda imelikku häälte ülekande hookuspookust. Kus mitu tuhat häält kogunud välja jääva. Ning mõnikord varem on sisse saadud isegi mõnekümne häälegagi. Piisab vaid sellest, et asud oma erakonna nimekirja eesotsas, soovitavalt lausa esikümnes või veel parem, esiviisikus.
P
???/ 6. aprill 2018 17:36
Paljud olid omal ajal parteis. Aga on seda ka ise tunnistanud. Aga kui mõni inimene vassib ja endast valed andmeid esitab, oma minevikku maha salgab. Vaat siis tekkib kahtlus tema siiruses ja minu arvates tules tal oma vassimise paljastamise järel lihtsalt ise oma kohalt tagasi astuda. E säilitada vähemasti väärikuski.
k
krs/ 6. aprill 2018 19:47
NLKP liikmete nimekirjad on avalikud nii et selle ümber keerutada pole mõtet.
t
to krs/ 7. aprill 2018 09:19
Samuti pole ka mõtet siis vassida ega valetada. Oli mis oli. Parteis olid paljud teisedki. Aga valetamine? Näiteks ka Bill Clintonil ei pandus süüks mitte seda, et ta noore sekretärineiuga pisut hullas. Vaid seda, et ta valetas.
k
krs/ 7. aprill 2018 11:16
selle lause mõte oli laias ulatuses,s.t. ka oma liikmelisusega vassimine on ja oli mõttetult tobe samuti nagu paljud räuskavad nn vabadusvõitlejad peaksid kontrollima enda ja lähedaste kuuluvust NLKP-sse,nõukogude nomenklatuuri kus on märkimisväärne hulk parteituidjne.
o
Oi, oi!/ 6. aprill 2018 17:36
See mees ei ole iial tööd teinud. Terve elu lasknud liugu teiste arvel.
o
oviir/ 6. aprill 2018 17:45
ükski sots pole..see on sotsi firmamärk
a
6. aprill 2018 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
noh/ 6. aprill 2018 17:43
Seltsimees Nestor on täna Eesti Vabariigi Parlamendi juht ja kui nii tähtsas ametis oleval inimesel on sedavõrd tõsised mäluprobleemid, siis võib see kujutada ohtu Eesti Vabariigi julgeolekule
m
Miinuste/ 6. aprill 2018 18:16
panejad ei mõista Antsu peent huumorit.
n
. / 6. aprill 2018 17:34
nüüd on lausa huvitav, kas tema "presidentiks" soovitatud RAAMATUPIDAJA on ehk ka kuidagi seotud selle kommparteiga ??? Vaevalt see lauspunane eiki mingit kahtlast muudvärvi tegelast üldse soovitama hakkas.
v
väga/ 6. aprill 2018 17:29
valelik seltsimees, kui ei tunnista enam oma endisi võitluskaaslasi kommunismi eest võitluses, sellisega luurele ei lähe
n
norjam/ 6. aprill 2018 17:27
kunagi topiti ka komnooreks-vene kroonus,olin ainuke terves väeosas kes polnud,kari leedukaid,mõni lätlane ju oli,pidin sinimütsiga kindralile selgitama,mõtteid eesti keeles;
pärast olin töökohas autahvlis pikka aega kui komso maksudest keelduja ja pentagoni p; partebossi jutul korduvalt, kuni vabatahtlikult keeldusin 80 ndate lõpus,liiga aktiivne roheline fosforiit,k-l,e-tee,rr pooldaja sõbralike migrantide kollektiivis!.-. ,hiljem röövparteidesse pole end pakkunud.
haamrit toksiv eks nlkp-eelane,no tore valik,ei viitsi rohkem toksida..

j
jah/ 6. aprill 2018 17:19
Seltsimees Toomas Kivimägi oli kommunist !
s
Simple kysimus/ 6. aprill 2018 17:16
mis hoian Seltsimees Nestorit poliitikas selle koha peal nagu takjast villase kanga küljes ?
Ta on ilmselt kaval aga kas ikka piisavalt siiras eestlaste ja eestluse jaoks !
l
las ta olla/ 6. aprill 2018 17:20
Pole tal häda midagi. Saab hakkama. Mitte halvasti. Tavaliselt, ja natuke paremini. Kui tahab.
m
Miks sa siis hoiad?/ 6. aprill 2018 18:17
m
maha kommunistid-sotsid!/ 6. aprill 2018 17:08
n
naera puruks/ 6. aprill 2018 17:08
kuidas küll see siin nüüd ära trükiti))) Kes nüüd lahti lastakse ja kas ei karda kommunistide repressioone, nii nagu Sm laps filmis? Kas ei tule see film mitte ka tänapäeval tuttav ette, kus enam ei või rääkida ei tööl ega avalikus kohas mida arvad. Jälle vaja paksud kardinad akendele ette panna, nagu nõukaajal.
t
6. aprill 2018 16:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Meid sunniti/ 6. aprill 2018 18:51
9 ndas klassis ,enamus eestlasi kirjutasid avaldusele alla,meid ,pooleestlasi oli 7,,kes ei kirjutanud ,kuis hakati meid totaalselt norima ,koolist välja viskama. Kallid EEstlased,,te ei armasta oma niite ,mererandu metsanurkasid ,jõgesid ,te armastate ainult raha.
o
okupantide teener/ 6. aprill 2018 18:59
Marksismi-leninismi propagandist on hullem kui tavakommunist.
k
kahjuks nii on/ 6. aprill 2018 19:21
mul vanavanaisas elas venemaal, kui kõik nooremad mehed olid sõtta läinud, siis taheti kolhoosi direktoriks panna, eeldusel, et astub kommparteisse. sülitas nende peale ja elas lihtsat talumehe elu edasi. laps ehk minu vanaema tuli Eestisse tagasi.
r
rasvaliidu jäänused/ 6. aprill 2018 20:47
Ja nüüd tahavad mingid häl.vikud seda marksismi-leninismi propagandisti võimule.
j
j.s./ 7. aprill 2018 06:08
s
SORVVO/ 7. aprill 2018 07:47
90 ndatel astuti sealt välja aga see omakaau püüdev reetur astus sisse.
o
oh heldene aeg/ 6. aprill 2018 17:51
Helme pole kunagi olnud NLKP liige, küll on seda olnud üks teine Mart riigikogust, nimelt sm Nutt.
j
Jah/ 6. aprill 2018 17:57
Ka Mardi parteikaaslane Raivo Aeg
u
uu/ 6. aprill 2018 19:37
Ta ei olnud kompartei liige
s
sorvvo/ 7. aprill 2018 07:49
Raivo Aeg oli Saaremaa miilitsa partorg ja partei liige kallikesed.
a
arvamus/ 8. aprill 2018 14:43
Raivo Aeg oli eesrindlik kommunist
n
Norija/ 6. aprill 2018 16:49
Meie poliitikuid on järjest tabanud üks kole haigus, nimelt unustamise haigus. Mis küll avitaks selle koleda tõve puhul?
p
Prooviks seda./ 6. aprill 2018 20:58
Märjad linad ja klistiir.
k
kodanik/ 6. aprill 2018 17:27
Kindlasti aitaks mälu paranemisele poliitikast sirge seljaga lahkumine. Ilmselt nad seda ei tee kunagi kui just rämedalt head äripakkumist ei tule.
r
rp/ 6. aprill 2018 22:02
Selle tõve nimi pole unustamine - see on VALETAMINE! Presidendi järel riigi teine isik on oma rahvale valetanud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee