Eesti uudised

Telia kliendid enam 15 komakohaga arveid ei saa 

Kristel Veerus, 5. aprill 2018, 11:45
Foto: Teet Malsroos
Kuu algul tabas paljusid Telia kliente üllatus, kui arve saabudes vaatas e-kirjast vastu 15 komakohaga arv. Firma kinnitusel on tõrge likvideeritud.

Telia pressiesindaja Raigo Neudorfi sõnul võttis firma aprillis kasutusele kauaoodatud arenduse, mis võimaldab kliendil arve tasuda e-kirjas oleva pangalingi kaudu. "Paraku ilmnes uue arenduse kasutuselevõtul, et klientidele e-kirju koostav süsteem oli osade arvete summas sisalduvate komakohtade arvu ebamõistlikult pikaks venitanud. Õnneks saadi tõrkele kohe jälile ning praeguseks on see kõrvaldatud," kommenteeris Neudorf.

Ehkki e-kirjast leidsid paljud kliendid liigsete komakohtadega arvu, siis kirjas sisalduv arve oli korrektne ning pangalingile vajutades vastab tasumisele kuuluv summa arvel olevale. Telia vabandab tekkinud olukorra pärast ja kinnitab, et edaspidi laekuvates arve e-kirjades kuvatakse korrektsed summad.

Samal teemal

6. juuni 2018, 14:09
Tarbijakaitseamet: Telia rikub Diili klientidelt 0-eurose seadme jääkväärtusena täishinda nõudes seadust

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee