Eesti uudised

ERR reklaamib end Kremli-meelses teles (3)

Eesti Ekspress, 4. aprill 2018, 07:29
ERR-i telemajaFoto: Tiina Kõrtsini
Sel ajal, kui Tallinna linnavalitsus ja Keskerakond saavad alatasa nahutada, sest ostavad eetriaega venekeelses telekanalis Pervõi Baltiiski Kanal, kasutab samalaadset võimalust ka rahvusringhääling. ERR reklaamib oma venekeelset telekanalit ETV+ näiteks RTR Planeta saadete vahel, kirjutab Eesti Ekspress.

Tegemist on Venemaa riikliku telekanaliga. „Uudistes ja arvamussaadetes selged Kremli kallutatud vaatenurga edastajad,“ hindab Eesti-vastase propaganda paljastamisega tegelev ühing Propastop!, mida veavad kaitseliidu vabatahtlikud. Kevadel 2015 peatas Leedu ringhäälingukomisjon kolmeks kuuks RTR Planeta programmi edastamise riigis, kuna komisjoni hinnangul õhutas telekanal sõda ja levitas vaenu.

Loe Eesti Ekspressist, kuidas vastas kriitikale ERR.

Samal teemal

5. märts 2018, 14:11
Vabaerakond loodab eelnõuga peatada saadete ostmise PBK-lt
8. veebruar 2018, 13:57
ERJK vaatas üle Pealinna ja Stolitsa: kahtluse all on Aas ja Tšaplõgin
8. veebruar 2018, 12:05
Juku-Kalle Raid ja Andres Herkel esitasid prokuratuurile Keskerakonna kohta kuriteoteate
5. veebruar 2018, 18:07
Kross pigistas Ratast: te ikkagi tõrgute rääkimast nende saadete sisust, mida ostetakse PBK-st avaliku raha eest

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee