Eesti uudised

Ebaõiglus? Tallinna jõhkrate pätipoiste ohvreid üllatab kohtuotsuste leebus

Juhan Haravee, 3. aprill 2018, 21:31

81 KOMMENTAARI

w
wana kala/ 11. aprill 2018, 15:22
Kohtunik ja poliitik selle peale ei mõtle: niikaua, kuni nolk trellide taga istub, ei saa ta uut kurja teha
l
Lihtsalt niisama suusoojaks/ 6. aprill 2018, 07:50
...tean inimest kes töötas asutuses kus aidati valele teele sattunud lapsi (koolist popitamine, alko-narko sõltuvused jne.) See sama inimene võimaldas (osad ka tema asutuses olnud kasvandikud) alaealistel oma korteris pidu panna kus tarbiti alkot ja ka narkot, olles ise ka osaline. Teine probleem mille üle meie täiskasvanud avalikult protestisid, oli ALKOHOLI hinna tõus, nagu see oleks elu ja surma küsimus olnud...ja siis imestame miks meie ühiskonna järeltulijad joovad. Pahatihti on noorukite poolt toime pandud kuriteod just alkoholi joobes. Vihakõned ei aita meie ühiskonda parandada. Alustame peaksime ikka iseendist (eeskujulik- igas olukorras viisakaks ja solidaarseks jääv täiskasvanud kodanik)!
v
Võiksite/ 5. aprill 2018, 20:46
mõelda ja rohkem rõhku panna lisakaristusele omakohtu näol!
p
5. aprill 2018, 13:26
peksu üks kari kohtunikke ja advokaate nuiadega pehmeks
s
Satanistlik perekond Põlvamaalt/ 5. aprill 2018, 10:09
Hakkan perega tänasest asju pakkima.sellel riigil pole tulevikku.On tekkind ühiskond kes teeb selliste juhtumite korral küünilist nalja nagu siit välja võib lugeda,see pole naljatamise teema.See on kadund ene arvab et onühiskond ,kes ei leia ühist keelt seliste raskete kuritegude puhul kus ainus õiglane karistus on poomis surm.Kuradi kristlik ühiskonna mudel,mis logiseb igast küljest.Saatan on loonud füüsika seadused ja kui inimene neid tõsiselt rikub siis karistab ta inimest rangelt.Hea näide liiklus surmad,kus eiratakse rämedalt füüsika seadusi.Inimene arvab et on kõik võimas-nalja numbrid olete kes sellest aru ei
k
kummaline on ka/ 4. aprill 2018, 18:54
kui igasugu muulid graasinid esinevad nagu süütud lambakesed mida siis üldse teete seal
k
Kas ikka on nii?/ 4. aprill 2018, 18:52
Kõrvaltvaatajana tundub tõesti kohtuotsus leebe..."kõigest tingimisi vabaduses?!"... tegelik sisu nii leebe ei ole. Teadaolevalt üks noormees kannab vanglakaristust eelmisest aastast. Viimasel kohtuistungil istusid süüdistatavatena kolm noormeest, nendest kaks olid täisealised. Kuna kohtuotsus on avalik siis on teada, et selle otsusega rahuldati kannatanute poolt esitatud kahjunõuded, mis olid õigustusega päris kopsakad. Lisaks maksavad noormehed ka Eesti Haigekassale tagasiulatuvalt kinni kannatanute ravi. Nendest kolmest noormehest naudib vabadust
ainult üks. Teised kaks on elektroonilise valve ja kriminaalhooldaja järelvalve all. Kes ei tea mida see endast kujutab siis selgituseks niipalju, et elektroonilise valve all olev inimene saab liikuda AINULT kriminaalhooldaja ettekirjutatud trajektori mööda, piiratud ajavahemikuga. Põhimõtteliselt on nad vabakäigu vangid, mis on ka päris vanglas kasutusel. Karistust kannavad kõik...kaasa arvatud vanemad, kes tunnevad häbi poiste tegude pärast ja on end ogaraks maksnud. Nendel peredel on hing paelaga kaelas. Ma ei ütle seda sellepärast et mul oleks kahju, sellepärast, et tegelikult on nendele peredele juba päris suur karistus praegu toime tulla maksukoormuse ja vaimse survega...kelle närv ülesse ütleb ja mis tagajärjed siis on?...ja kes siis selle eest vastutab? Kannatanu seisukohalt saan aru, kui nende noorukite karistus on pealtnäha kerge...maksid meile kahjunõude ja on endiselt vabaduses ja nii lihtsalt "pääsesidki"!
m
marvan/ 4. aprill 2018, 18:50
se on teatud riiklik süsteem teatud tagamõttega ei hakka analüüsima läheb soodaks kes aru saab se saagu

m
Moderaator korjas ära. / 4. aprill 2018, 18:14
Ilmselt tuli tööle uus, õhtune vahetus. Nüüd läheb pea kõik modereermisele. Püüan korrata, jupikaupa. Kuigi ei näe põhjust, miks see üldse moderaatorile külla kutsuti. Olen haritud inimene ja oskan end korrektselt väljendada, mitte mõni labane ropendaja. Kordame:
Ku.ritegude korduvus näitab seda, et noored h u l i g a a n i d ei tee mitte mingeid järeldusi ning veenduvadaina aina enam iseendi ka.ristamatuses. Aga edasi? Asjadel on millegipärast tavaks progresseeruda. J õ h k r u s muutub veelgi k ü ü n i l i s m a k s ja k u r i t e o d rangemaks. Aga mis saab siis, kui nad satuvad lõpuks vale mehe otsa ja kes neist lihtsalt mõne.le enesekaitseks viga teeb? Vahest koguni nii, et tema küünla hoopiski ära kustutab. Kes siis süüdi jäävad? Ilmselt mitte need pead silitavatest head tädid ning onud, kes ajad nii kaugele lasksid areneda. ilmselt siis jääb süüdi ikka too, kes vaesele amsale poisile haiget ning viga tegi.
j
JuSS/ 4. aprill 2018, 18:06
Kuritegude korduvus näitab seda, et noored pätipoisid ei tee mitte mingeid järeldusi ning veenduvadaina aina enam iseendi karistamatuses. Aga edasi? Asjadel on millegipärast tavaks progresseeruda. Jõhkrus muutub veelgi küünilismaks, kuriteod rangemaks. Aga mis saab siis, kui nad satuvad lõpuks vale mehe otsa ja kes neist lihtsalt mõne enesekaitseks mahalööb? Kes siis süüdi jäävad? Ilmselt mitte need pead slitavatest head tädid ning onud, kes ajad nii kaugele lasksid areneda. ilmselt siis jääb süüdi ikka see, kes "vaesele armsale pätipoisile" haiget tegi.
a
Astrid Lindgreni loomingust/ 4. aprill 2018, 17:58
Ah need lapsepõlve süütud, muretud mängud!
o
oh/ 4. aprill 2018, 16:42
o
oh/ 4. aprill 2018, 16:41
kui meie kohtusüsteem on nii korumeerunud ,tuleb hakata omakohtule mõtlema, saab korra maija.
a
Avalikud hukkamised oleks tore tava/ 4. aprill 2018, 15:37
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
e
eks sallijatel / 4. aprill 2018, 17:29
n
Nukits/ 4. aprill 2018, 15:09
"Asotsiaali" nime all kommenteerijat polegi veel? Tema promob valimatut lastesaamist, mis tulevikku kindlustavat. Sellised lapsed on kulukas probleem kõikide maksumaksjate jaoks ning tööd ei hakka nad ilmselt kunagi tegema.
v
vanaema./ 4. aprill 2018, 15:09
Toon tihti lasteaiast oma põnni ja näen, kuidas kasvataja maadleb kasvatamatu ja vägivaldse juba pätistunud poisiga.Kasvataja laiutab nõutult käsi, sest ei tohi midagi teha.Kohe on vanemad kallal.Poiss terroriseerib tervet rühma.Minu põnn ei taha enam aiaski käia.Sellise koht ei ole tavalasteaias.Aasta pärast läheb selline pätt kooli ja ongi järgmine samm edasi.
t
tuttav tunne.../ 4. aprill 2018, 17:50
vanaema! Minu poeg käib ühes tuntud Tallinna koolis, 4 klassis ja...kõik need 4 aastat on klassis olnud kuri, valetaja ja tervet klassi kiusav ning õpetajaid mõnitav olend (keel ei paindu teda ei lapseks, ega poisiks nimetama!). Alati on taljuuksed rasvased, riided kortsus ja katki, kõnnak on selline, et longib pea õlgade vahel- õudne! Ja igat tundi ta segab, häälitseb meelega, lollitab- ta teeb seda salakavalalt ja meelega, et klassi segada ja õpetajat endast välja viia! Õpetaja temaga täiesti hädas ja vähe sellest minu pojal on õppimisega tekkinud raskusi ja ei tah akooli, minna, sest SEE poiss segab, ei lase keskenduda. Nagu halb unenägu :( Abikaasaga ja teiste lapsevanematega just koostamegi kirja kooli juhtkonnale, et see pätipoiss koolist välja saata, vastasel juhul ma tean kindlalt, et 3 last klassis jätkavad õpinguid juba teises koolis sügisel, minu poeg k.a! Niisugused lapsed tõmbavad ju kogu kooli maine alla! Ja muideks õpetaja ütles, et selle poisi vanematega (kes on muidugi ka lahku läinud, klassika) rääkimine on,kui hane selga vesi- vanemad süüdistavad teineteist, lapse heaolust tegelikult kumbki ei hooli!

M
,,A,,/ 4. aprill 2018, 14:29
Mulle meeldis väga, Tõnu Kargu stiilis, ,, kuritöö ja karistus,, kus vägistajad said õiglase karistuse!
j
Jauram/ 4. aprill 2018, 14:08
Vägev tsensuur, kuute rida loetakse veerand tundi !!! Või on juhtmed keedus, arvamus ei tule juhtmetest läbi ... ?
k
Kätepesukontor eesti juurakate moodi/ 4. aprill 2018, 13:49
Eesti "õigus" süsteem ongi pättide paradiisi loomiseks loodud.
m
Millal/ 4. aprill 2018, 13:28
te, tigedad kommenteerijad, ise kedagi kallistasite või kiitsite? Või keegi teid kallistas või kiitis? Võib olla ei tule meeldegi sellist asja ja nüüd olete tigedad seepärast. Need "pätipoisid" on meie Vabariigi lapsed (elagu Eesti 100) , seega meie endi kasvatatud ja kujundatud. Vaadake ringi, tigedad kommenteerijad, palju teil endal suguvõsas on igasuguste probleemidega inimesi. Vaatame ikka peeglisse, ja tänagem Jumalat, et oma mehed, naised, vanemad, lapsed, lapselapsed meediapeksu osaliseks ei saaks. Tee sinna on väga lühike.
r
Riina/ 4. aprill 2018, 17:44
Teate, teie, 13:28- ärge ikka üldistage siin midagi! Pätipoisid pole mitte meie vabariigi lapsed, vaid iga pere lapsed! Laps on perekonna peegel teatavasti ja julgen kindlalt öelda, et minu tutvusringkonnas niisuguseid probleemseid lapsi ei ole, jumal tänatud! Iga lapsevanem vastutagu ikka oma "toodangu" eest. Mina olen oma poegasid ja tütart nii kallistanud, kiitnud, kui ka karistanud, tõsi, üksikutel juhtudel ja mis kõige tähtsam- neist karistustest on kohe ka õppust võetud. Kõik peab olema ikka tasakaalus. Ainuüksi kallistamisega kellestki inimest ei kasva, samuti mitte ainult karistamisega. See kõik on vanemate tarkus ja elutöö! Kui ikka oled oma laste pahategude ees pea liiva alla peitnud jaanalinnu kombel, ära arva, et teised sinu ümber seda ei näe! Küllap näed ise ka, kui lapsuke oma noorusaja trellide taga veedab ja sinu rahakotis tuul puhub, tänu trahvide kinnitagumisele!
n
4. aprill 2018, 20:06
nii haiget juttu loen ma küll esimest korda.aga edu. kriba edasi,
e
4. aprill 2018, 12:55
Eesti kohtusüsteem ajab naerma-farss ruudus ja need advokaadid ärajoonud nägudega ,habemed ajamata -ainult anna raha
t
Tolbert Sirakas/ 4. aprill 2018, 12:41
Eesti vajab täna kinnist kolooniataolist õppeasutust, range korraga enam, kui kunagi vanem, nt nõuka ajal! Nõuka ajal ja igalmuul ajal on olnud ka pätte ja kaabakaid ja joodikute poegasid, kes vajasid õppetingimusi kinnises koolis, aga täna on see olukord, kui meil on tore ja hea internet, mille sisu on kättesaadav juba koolieelikule!!! Kui sul on hoolimatud ja ükskõiksed vanemad, kes ei huvitu lapse tegemistest, siis kõik vägivaldsed videod ja arvuti/telefonimängud on ju nii "lahedad" ja inspireerivad! Meil on tänasel päeval suurem pättide ja mõrtsukate pealekasv, kui keegi aimatagi oskab! Sellised halva ja kurja käitumisega poisid tuleks tänastes tingimustes juba tegelikult 10 aastaselt elimineerida normaalsest koolist ja normaalsetest lastest, kes tahavad õppida! Ei ole normaalne neid hoida ja poputada ja õpsidel raisata oma aega ja energiat nende K e e l a m i s e l e- see on aja raiskamine kogu klassi ja enda arvelt! Pätt teab, et midagi talle ei juhtu sellest keelamisest ja teeb edasi ja hullemalt ja julmemalt!
r
R.S/ 4. aprill 2018, 12:29
Nendel pätipoistel on probleemid juba lasteaias, kus nad teisi togivad ja kiusavad! Kasvatajad ohkavad kergendusega, kui lasteaed saab läbi, aga siis hakkab pihta juba algklassides klassikaaslaste ja klassijuhataja ja õpetajate terror, pahatahtlik kiusamine, õpetajate solvamine konkreetselt! Ja see eskaleerub ja eskaleerub, sest niisuguseid poisse kodus EI karistata! vanemad on lahku läinud, emmedel tegemist uute meeste otsimisega, isal uus elu, uus naine...see pätipoiss sündis ka nii, et, ega teda ei planeeritud, ta lihtsalt tuli ja oli seal kusagil. Vanemad ei ole aru saanud oma kohustusest- õpetada lapsele viisakust ning elementaarseid eluks vajalikke käitumisnorme juba päris väikesest peale! leian, et vanemad peavadki oma tegemata töö eest MAKSMA! Neljakohalised summad kannatanutele! need pätipoisid tuleb tavakoolist elimineerida ja panna range korraga internaatkooli- ja mitte vabal valikul, vaid kohustuslikus korras! see peakski olema seadusemuudatus! ja seal internaadis ei ole arvuteid, ega nutitelefone, seal nad pannakse vabal ajal koristama ja peldikuid küürima- uskuge, keegi neist tattidest sinna tagasi saada EI sooviks!
n
nõus/ 4. aprill 2018, 12:45
kahe käega poolt absoluutselt õige kommentaar. Ja tõsi - algab lasteaiast. Ning kui esimeses klassis õpetaja ei taha (ei jaksa, ei viitsi) märgata, et mõnel noormehel käed käivad mitu korda kiiremini kui mõtlemine ja teda paika ei pane, siis läheb asi pöördumatult käest. Siin aitab ainult range režiimiga õppe/kinnipidamisasutus ning tehtud kahjud tuleb neil tegelastel oma higi ja vaevaga tasa teenida. Teistmoodi lihtsalt ei saa.
n
nii/ 4. aprill 2018, 13:33
...ja 1.klassi õpetajast sõltub kas kasvab pätt või mitte?
l
lisaks/ 4. aprill 2018, 14:14
ütleme nii, et kui lapse esimene õpetaja ignoreerib vägivaldset käitumist ja laseb vabalt paaril pisikesel jõmmil teisi peksta, siis saavad need aru, et nii võibki ja laamendavad edasi. Loomulikult pannakse nad hiljem suure tõenäosusega paika, kuid lasteaias alguse saanud vägivallatsemise jätkumine on esimeses klassis väga hästi nähtav. See on mingil määral murdepunkt.
a
Aga teate kullakesed.../ 4. aprill 2018, 17:38
...asi on selles, et õpetaja ei saagi neid pätipoisse muud moodi "paika" panna, kui et kirjutab märkuse päevikusse ja see märkus ongi karjuv sõnum lapsevanematele, et nad teaksid, et laps käitub koolis vastuvõetamatult- NEMAD siis (vanemad) peavad kodus karistama last või rääkima (seda peab iga lapsevanem ise teadma, missugune karistusmeetod on just TEMA lapse puhul kõige mõjusam)! Karistusmeetodeid on oi, kui palju! Nutitelefoni ära võtmine kasvõi paariks päevaks oleks vaat, et mõjusam karistaminegi kui rihmapoiss! Või siis, et ei saa sõbrale külla, ega ole ise külla lubatud, õue, mida iganes! See ei ole keeruline. Karistus peab olema pahale lapsele ebamugavus, mis PANEB mõtlema. Paraku- selliste laste vanemad lihtsalt ei taha, ega viitsi mõelda! Nad vaatavad sellest märkusest lihtsalt mööda...Mida see vaene õpetaja siis teha saab? See ongi surnud ring! vanemad ei taha karistada ja õpetajad ei tohi. Ainus lahendus on pahade poiste kool, kinnine, nagu keegi mainis ja ilma mugavuste ning nutiseadmeteta. Noortele on see sama hea, kui vangla!
k
kallikesed, läbipekstud inimesed ,olge rahulikud/ 4. aprill 2018, 12:05
kohtuotsus on tõesti leebe, teid ei pandud vangi.
Küllap varsti saate trellide taga aega viita kui soovite õiglast kohust.
Peksjad on ausad,ilusad,tegusad, ettevõtlikud ja hoolitsejad ju.

t
Tänu leebele kohtule../ 4. aprill 2018, 11:26
...saame ju kuritegevuse kasvama!? See vist ongi eesmärk?
Ega asjad ennem ei muutu, kui kohtutegelastel endal tuleb füüsilise vägivallaga kokku puutuda?!
e
Empaatia võime puudumine/ 4. aprill 2018, 11:01
Kuu aega tagasi ütles justiitsminister Urmas Reinsalu riigikogu ees esinedes, et viimase seitsme aastaga on kriminaalmenetlus muutunud ohvrikesksemaks ja 60% küsitletud ohvritest peab seda usaldusväärseks.
See oleks sama hästi kui Juudid olid rahul Koonduslaargi reziimi ja kogu Natsi saksamaa hirmu ning kannatuse all!
K
// 4. aprill 2018, 14:32
a
Aleks: Kõik on õige Urmasel, poistest tuleb mehed teha mitte lödipüksid teha./ 5. aprill 2018, 00:04
No aga Urmas Reinsalu tahab eesti poisse reaalsusesse tuua. Mitte kuldlutiga 33 aastaseid mehi näha kes saavad peksa. Mina poisina kaklesin ja seisin isegi siis kui minust pikem poiss noris minu kallal. Sain ise peksa ja andsin ise peksa! Praeguses on lakitud mukitud küüned ka ära värvitud. Nii kui kuskil pauk käib jooksevad nagu plikad laiali.
s
Scaramanga/ 4. aprill 2018, 10:52
Vasakäärmuslaste arvates on ju tõelised ohvrid kurjategijad ise, sealt ka i***tsed karistused ja poputamine.
m
Mis see siia puutub?/ 4. aprill 2018, 11:41
Mis see vasakäärmuslased siia puutuvad? Minu teada ei ole Urmas Reinsalu Vasakäärmuslane!
o
Ott/ 4. aprill 2018, 10:25
Ei Pirados ega ka Nihilist.FM ei rõhuta mingisugust vägivalda. Tee faktid kindlaks ja siis hakka rääkima asjadest.
k
kui tore/ 4. aprill 2018, 10:23
Näib, et suur vend koristab ära enamuse konkreetseid ja asjalikke kommentaare. Miks nii?
l
leo/ 4. aprill 2018, 10:21
Mis nendest seadustest kasu on, kui kogu meie kohtumõistmine ei põhine niikuinii mitte seadustel, vaid nagu nõukogude ajal pretsedentidel
k
kule / 4. aprill 2018, 10:38
kui kaua võib ilkuda selle nõuka aja kallal. Aeg oleks ise ka otsustama hakkata ja eluga edasi minna.
n
nõukogude eestlastel ei kao/ 4. aprill 2018, 12:09
stalinism mitte kuhugi.
Aga sel ajal said pättid siiski täie rauaga - neid ei hoitud.
Noh, GULAGis oli neil muidugi õigus poliitvange koksata vabalt.
a
Alles/ 4. aprill 2018, 10:20
oli uudis Paul Poomist ja tema elust pärast peksmist saadud traumadest. Tema elu on lõplikult muutunud. Mida see tähendab lähedastele ja lõpuks ka riigile sest iseseisvalt ta hakkama ei saa? Kas me tõesti arvame, et me suudame kõiki ümber kasvatada. Kui ühest korrast ei piisanud, peaks kinni panema vähemalt shokivangistuseks.
k
kord majja/ 4. aprill 2018, 09:58
see on huvitav küll. Kas kohus on kuidagi nende "toredate natuke eksinud noortega" seotud? Siin tuleb igal juhul rakendada karmimat karistuspoliitikat ja kui vaja, siis muuta ka seadusi. Miks ei ole meie justiitsminister nüüd nii aktiivne nagu tavaliselt? Muidu on nii, et kui nälginud töötu paneb piruka pihta, saab kohe litaka reaalset või kallaletungi ohver sõidab pättidele pasunasse, siis tehakse temast endast kurjategija...siin terroriseerib mitu noortekampa erinevates linnades inimesi - ja ei midagi? Ka politsei ei näe ega kuule. Samas haige inimene suudeti keset linna suisa maha lasta. Väga ebaproportsionaalne ja mitteadekvaatne suhtumine võimuesindajate poolt.
h
haige inimene oli ju simulant/ 4. aprill 2018, 12:10
ja mundri ja relvaga MEES ainult kaitses ennast.See oli professionaalne ja hooliv kaitse

a
ain/ 4. aprill 2018, 09:51
need seadused tehti ju kommunistide poolt ammu juba-eks neile endile ju vöib ka neid vaja minna
M
.../ 4. aprill 2018, 09:39
Mine pätsa poest päts saia ja oled kohe mingi jõhker kurjategija aga kui keegi pekstakse läbi või vägistatakse ära siis heal juhul tingimisi. Eesti riigis vist inimese elu vähem olulisem kui varalise kahju tekitamine. Saadame vähegi kõik kellest võiks assja saada vangi ja kriminaalid vabaduses.
n
no näed/ 4. aprill 2018, 09:54
lõpuks hakkad ka sina aru saama, et homsesse rikkasse ühiskonda viib vaid täna valitud tee.
m
M.Närep/ 4. aprill 2018, 09:27
1. Ei tea kas need ametnikud pole peksupealinnas Pärnus käinud? 2. Eks vanglad tuleb ikka hoida neile kes a. loomadele viga teevad b. ametnike heaolu segavad.
o
oi/ 4. aprill 2018, 09:18
Seadused hakkavad kehtima kohe, kui keegi nende seaduste loojate laps või vanem on läbipekstud.
Siis muutub seadus üleöö. Jääme ootma-lootma.
m
millest siin aru ei saada/ 4. aprill 2018, 08:57
Heaoluriik ongi hooliv, mõistev ja andestav. Vaid headus ja põhjatu andestamine viib meid õnnelukumate riikide etteotsa. Täna oleme aga veel isegi Venemaast taga.
k
kui/ 4. aprill 2018, 08:55
kui mustamäel vöötrajal naise ja koera surnuks sõitnud ja seejärel põgenenud juht sai 4 kuud reaalset vangistust, siis on karistused täiesti proportsioonis, mingit lihtsat peksjat, kus keegi surma ei saa, ei saagi vangi panna.
r
riik või asi/ 4. aprill 2018, 08:50
Kõige naljakam (mis nali ta on) on see,et astud neile vastu ja annad korralikult peksa-oled kohe süüdi!! Elagu meie pätiriik .
v
vastu ei tohi astuda,tuleb kenasti ees kuulata/ 4. aprill 2018, 12:12
ja tänada peksjaid. Peksjad siiski riigivõimu peegel, korralike eestlaste kasvatatud noorsugu. meie tulevik.
Ü
.../ 4. aprill 2018, 12:44
Üks selline juhtum on ju praegu riigikohtus artulemisel, kus üks mees oma vara kaitseks alaealisele lõuga andis ja see õnnetul kombel surma sai. Millegi pärast selle artikli alla nõudsid 99% mehe pea et eluks ajaks vangi saatmist.
t
tohmu/ 4. aprill 2018, 17:44
Just selliste nagamannide vastu kannan kaasas gaasipüstolit. Pole siiani õnneks vaja läinud, aga kui peaks olema, siis lasen pikemalt mõtlemata käiku. Mõned hoobid ka lisaks, et niipea end püsti enam ei ajaks. Päris relva ei hakka muretsema, sellega tekiks tõenäoliselt ajus väike tõrge inimese, olgugi päti, pihta tulistamisel.
j
jah/ 4. aprill 2018, 08:28
ulemöistuse need seadused.Kasvatame pätte,koolides öpetajad kardavad midagi öelda ei tohi ,tänavatel laamendavad,löhutakse,pekstakse ärandavad autosid ja köik peavad saama aru ja kannatama,nad ju alles lapsed.Neist ei saagi inimesi kui ei austata seadusi.Kus onb nende pättide vanemad vöi polegi neid.LLöhkumised peaks heastama vanemad .Midagi ei muutu ,kui seadust ei muudeta ,et vöimalus on karistada.Köigepealt öpetajatele koolis öigused,et saavad seal korra majja.Köigile ei sobi vabadus,tarvis on korda.
k
4. aprill 2018, 14:35
Kas lapsevanemal peaks olema riigi poolt põhiseaduslik õigus vabaneda vanemlikest õigustest ja lapsest kui lapse tegusid ei ole lapsevanemal võimalik enam kasvatuslike meetoditega suunata, samas laps aga põhjustaks pidevalt varalist kahju kuni võimaliku lapsevanema vaesumise voi laostumiseni, sest riigi seadused sätestavad, et lapsevanem peab hüvitama lapse tehtavad kahjud?
o
oioioi/ 4. aprill 2018, 18:12
Hea lihtne oleks küll lihtsalt vabaneda vanemlikest õigustest, kuna ei taha tegemata töö eest ju maksta, kas pole? Sööge ise oma s...a! Enda kasvatuseta jäänud mädaõunu! Pole ka riigil teie kaake ja pätte vaja. Võtke teatavaks, et lapse sünnitamine, söötmine ja riietamine ei tee teist veel lapsevanemat! Last tuleb kasvatada ja suunata 1 aastasest peale. Kui teeb midagi lubamatut, mitte öelda, et oh ta on veel väike, vaid lapse vanusele sobiva sõnavaraga selgitamine, et nii ei või!!! Juba lasteaiaküps laps peab teadma elementaarset viisakust: tere, head aega, palun, aitäh, palun vabandust! Võib olla mõni lapsevanem hakkabki tõesti alles siis mõtlema, kui laps on juba ma ei tea, 2-3 klassis ja halva käitumise ja halbade hinnete tõttu vanemaid kooli kutsutakse korduvalt. Siis on juba lootusetult hilja! Kui miski üldse veel selles eas last aitab, on see kinnine koloonia, mitte tavakool kindlasti!

p
penskar/ 4. aprill 2018, 08:24
Eesti on kõige ehtsam pättide paradiis!
t
teine penskar/ 4. aprill 2018, 08:58
kahju sinust kohe. Eesti on eduriik. Meid kadestatakse ja meilt õpitakse ,kuidas olla rikas ja edukas.
l
loomulikult edukas riik/ 4. aprill 2018, 12:14
peksjad muretsevad omale algkapitali ja normaalseks eluks vajalikke oskusi
Mõtelge ometi positiivselt- nemad ju hoolivad
a
Aga/ 4. aprill 2018, 08:11
Ajakirjanduses kirjutatavad % ei ütle tegelikult midagi, need nagu lipsukandjate teadmised aga reaalne elu on midagi muud.
h
Harju/ 4. aprill 2018, 08:05
maakohus ju kurjategijaid kaitsebki, selleks ta ju loodigi. Raha antakse üle sulas, nii ei jää ka jälgi rahast, mille eest pätid välja ostetakse.
Kui aga tuleb nende vastu omakohus, siis eestlased saavad juba täie rauaga.
k
ka ENSV ajal/ 4. aprill 2018, 12:16
oli nii.
Riigilipu allavõtmine tõi mitu aastat trelle 80-datel
Aga Kadriorgiat ülistati meedias,oldi uhked.
t
Tiit/ 4. aprill 2018, 08:00
Mida väiksemaid karistusi saavad, seda ülbemaks lähevad. Neil tekib karistamatuse tunne.
a
ab/ 4. aprill 2018, 07:39
ärge otsige põhjust või viga, otsige, kellele see kasulik on!
k
Kasulik/ 4. aprill 2018, 08:06
on pättide õigustamine uurijatele ja kohtunikele. Kes siis seda ei tea.
m
mitte ainult. Mitte ainult./ 4. aprill 2018, 12:17
KES juhib uurijaid ja kohtunikke ? Need pole mitte KE piletiga.
l
4. aprill 2018, 07:39
löövad mõned kohtunikud kasti siis vast midagigi liigub
v
vaevalt/ 4. aprill 2018, 09:10
ka kodanik,mis siis et kohtunik
e
ei usu, pannakse/ 4. aprill 2018, 12:18
uus paika . Ei omi hoolitsejaid puudutata
i
..../ 4. aprill 2018, 05:28
isikuvastaste kuritegude kangelasi ei tohi näidata ja päris-nimedega nimetada. nende hellad hinged saavad haiget. Meedias võib avalikustada tavaliste inimeste fotod ja päris-nimed , et neid saaka kommentaariumides mõnitada. See on eesti seadustega kooskõlas. Kes neid seadusi vorbib? Eks ikka need, kellel on i diplom ja tool.
e
Eks mõjub kui võetaks USA mall: pilt lehte/ 4. aprill 2018, 03:03
Gräzin jättis reguleerimata,et alaealise vastutus eas pätipilti meedia võib näidata. kuna Gräzin ise roolijota siis ei pea oluliseks. Hoogu satuvad vähesed ning sotsiaalsed probleemid jõuaks inimesteni.. kogukondlik hukkamõist.Miks täisealise Rinaldol pere nime eestähtegi pole? Saksamaal on alakaga ka nii.
e
Ei ole ta mingi roolijoodik/ 4. aprill 2018, 06:58
Intelligentne inimene on ka kerges vines rooli taga ohutu ja ettevaatlik.

v
Vaated/ 4. aprill 2018, 00:44
Kuni inimeste endi vaated annavad pättidele aupaiste, seni ei satugi pätid tsooni. Mul siin 1 tuttav nägi homosid ja teate, mis ta tegi? Ei, ta ei läinud homodele molli andma. Ta läks hoopis veidi hiljem ostukeskuses mingi noorte narkarite bande juurde ja kinkis ise oma telefoni neile öeldes, et "teie vähemalt ei ole homod".
i
imelik/ 3. aprill 2018, 23:34
et kedagi veel üllatab
siin riigis ju pättidel ainult õigused
k
Kohtuvõim ei ole/ 3. aprill 2018, 22:34
repressiivorgan,vaid jututuba.
m
Muff/ 3. aprill 2018, 22:24
..lihtne- teeme puust ja punaseks ette:
1) karistuse saanud persoonid kaebavad saadud otsuse edasi jestoonias ja erilise tarkuse korras ka jevroopas ja võivad võita , sestab karistused väikesed et kõik nõus oleks
2) vangide palun vabandust (IRWW) , sõnastame ümber s.o. kinnipeetavate arvu tuleb vähendada.
kes tahab võib ise otsida, netist vastavaid lehti
3)kinnipeetavate ülalpidamiskulud suured (20.04.15 ca 1300€ kuus)
rohkem pole mõtet jätkata..
p
peksjad kenad ja kultuursed eestlased/ 3. aprill 2018, 21:57
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
v
vale arusaam/ 3. aprill 2018, 23:59
Ei pisteta sinna kedagi,sest vaesunud riigis ei jätku millekski kohti. Samamoodi nagu haiglateski.
v
valge/ 3. aprill 2018, 21:50
Kui alaealistele seadus peale ei hakka, siis vasakäärmuslikud terroriorganisatsioonid, kes noori enda terroristlike huvide nimel värbavad, nagu näiteks Pirados ja Nihilist.FM, tuleks küll likvideerida ja nende täisealised liikmed arreteerida.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee