Kõik meist on kogenud seda ebameeldivat tunnet, kui meie keha piinab kõhukinnisus. Mõne jaoks on see harv ebamugavustunne, kuid teised on sellega pidevalt hädas. Kuidas end aidata?

Portaal Health.com pakub mõned lihtsad näpunäited toitumiseks ja elustiili muutmiseks, kui oled pidevalt hädas kõhukinnisusega.

Mida saab enda heaks teha, et kõhukinnisus enam muret ei teeks?

1. Joo rohkem vett.

2. Tarbi toiduga rohkem kiudaineid.

3. Tee trenni ja liigu rohkem.

4. Probiootikumidest võib abi olla.

5. Söö ploome või joo ploomimahla.

6. Tegele oma stressiga ja maanda seda.

Jaga artiklit

4 kommentaari

K
kindlalt aitab,  /   20:26, 17. apr 2018
1 spl õli hommikul ja vajadusel teine spl õhtul. Parim on linaseemne õli, tegelikult kõlbavad kõik.
  /   14:56, 14. apr 2018
Koorega kiivid ja kuivatatud aprikoosid. Või lahtistid, vahel teed ühe kuuri läbi ja korras.

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis