Eesti uudised

Üksikema: mu eksmees nuttis ja halas nagu memmepoeg, kui elatusrahast juttu tuli!

Kristiina Tilk, 28. märts 2018, 21:30

201 KOMMENTAARI

3
322/ 30. märts 2018, 19:08
Ütle parem välja et memmepoeg ongi seksikas sinu jaoks, ega sa muidu temaga voodisse pole roninud.
k
kedagi/ 30. märts 2018, 15:42
ei saa usaldada, eriti mehi.
Mehed üritavad juttu mujale viia - et kõik elatist mitte maksvatele meestele on naised salaja lapse sünnitanud? No mitte ei usu! Ei usu, et ups rasedaks jäänu, hakkab elatist nõudma. Elatist nõuavad vast lahutatud naised laste ülalpidamiseks kohustustest kõrvale hoidvatelt isadelt. No tõsiselt, mehed, naised peavadki üksinda hakkama saama? Piinlik üldse ei ole v? Teid on ju kasvatatud ja hoitud.
i
inimene/ 30. märts 2018, 09:44
Sellele ebatiskreetsele.Kasvatan last kes on ema ja isa poolt hüljatud.Last keda keegi ei tahtnud.Kas see on ka halb tegu.
s
SuurTõll/ 30. märts 2018, 10:02
Selliseid inimesi võiks Eestis hästi palju olla!Võtku lapsed käest kes kasvatamisega toime ei tule ja andku neile kellele neid tõeliselt vaja.Kaua sellest lastega manipuleerimisega raha väljapommimisega 21sel sajandil veel tegeletakse?
k
Kodanik/ 30. märts 2018, 00:56
Iga lugu on erinev ja üldjuhul pole osalised must-valged.
Antud loos pole teine pool sõna saanud, mistõttu ühepoolne. Kirjutisest kumab läbi ka mõningaid ebakõlasid ja/või väljajätteid. Arusaadavalt ei saa lehte kirjutada ammendavalt - ruumi pole ja omal aega.
Igal juhul on oluline lapsega integreerida mõlemad vanemad ning see oleks soositum.
Antud juhul paistab olema puudust isal laste kasvatamise hariduslikust poolest, mida saaks kindlasti järgi aidata. Samas on selles loos näha mõlemapoolset harituse puudumise aspekt välja. Aga ega nad süüdi selles ei ole, kui süsteem on individualismile üles ehitatud.
l
Lõunaosariigist/ 29. märts 2018, 19:20
Ei kirjuta enam, kõik läks sassi, parem lähen ise kohale ja tahaksin selle modega kohtuda!
Ei saa aru mode ütles et ei vasta reeglitele ja ei oska tagasi keerata...???
n
No ikka / 29. märts 2018, 18:41
mõni aru ei saa - pane siis kumm otsa vms. Võta oma tegude eest ise vastutus, ära viska seda teise õlule, ja veel ohuga naise tervisele.
k
30. märts 2018, 11:57
Kas naistel endil ei ole vastutusvõimet? Mis te siis ajate jalgu laiali ja magate meestega, kes kummi ei kasuta? Te ei julge kummi kasutamist nõuda või? Nagu sedagi, et läheks arsti juurde ja laseks omale pillid välja kirjutada või spiraali panna. 21-ne sajand, kõik võimalused on olemas. Lohakad olete.
Rasestumisvastased vahendid on niivõrd kättesaadavad, et peaks lausa seadused ümber tegema. Naine, kes ei kasuta rasestumisvastaseid vahendeid, ei saa ka elatist nõuda, nii oleks õige. Mismõttes "juhtus"??
k
kle/ 30. märts 2018, 12:49
Minul probleemi pole, sinul on probleem. Mõistad? Kas sa juba 21 esimesel sajandil ei tule selle peale, et kui SINA ise midagi ei taha või ei soovi, siis see on SINU teha!
On ikka kõvapea, äkki sa ei oleks nii laisk ja viitsiksid ennast ikka ise kaitsata?
k
Kuule "kle" :) / 30. märts 2018, 13:49
Sa vastad mulle, nagu ma oleksin mees. Paraku ei ole, naine olen. Laisk ei ole ja ennast kaitsen ka, minu jaoks rasestumisvastased vahendid mingi tabu ei ole. Kui mina midagi ei taha või ei soovi, siis kasutangi neid, elementaarne. Ja kui midagi tahan või soovin, kooskõlastan oma soovid mehega, mitte ei tegutse omapäi, a´la "ups! juhtus!". Ma pean oma kaasast väga lugu ja püsisuhtes igakordne kummi pealevenitamine, no pole minu jaoks.
Mehi lohakavõitu naiste eest kaitsen ka, sõnadega.
n
Noo/ 30. märts 2018, 22:18
Mis see naine rohkem lohakam on kui mees? Pealegi, kui sina soovid pidevalt oma organismi mürgitada, on see sinu valik, aga et kõiki naisi lohakateks nimetada....?
Näib, et sul ju ka probleemi pole. Mina ei mõista, miks mees naist süüdistab enda tegemata jätmises.
õ
Õigus / 29. märts 2018, 15:40
Õiged mehed on need kes ka oskavad vastutada. Hindavad peret. Muidugi on nii naisi kui mehi erinevalt selles loos süüdi. Kahjuks ei ole kellegile ota ette kirjutatud on tubli naine 👩 või 👨 mees. Eestis lastud meestel kaua kohustustest kõrvale hiilida. Minge kuskile teise riiki siis hoiaks mehed oma püksilukku väga kõvasti kinni, sest seal sellist hala ei kuulaks keegi. Tegid siis tuleb ka vastutada.Lambajutt ei aita kahjuks.
j
29. märts 2018, 17:40
Jah, kui laps on saadud kahe poole kokkuleppel, siis tuleks muidugi vastutada.
Aga need lapsed, kes on saadud naiste poolt omavoliliselt? Need lapsed, mis on saadud meeste kinnihoidmiseks jne.? Naine teeb oma kehaga, mis tahab- tahab, jääb rasedaks ja sünnitab; tahab, teeb aborti. Mees kaasa rääkida ei saa. Ainult maksa.
n
naine/ 30. märts 2018, 10:14
miks mees ei saa kaasa rääkida- kasuta kummi siis saad oma rahakoti otsas eluaeg istuda
e
30. märts 2018, 15:11
Ehk siis kui naine tahab mehe kinnihoidmiseks trikitada ja otsustab omavoliliselt rasedaks jääda, on kõik normaalne? Ehk siis lühidalt- mees ei saa ega tohi naist usaldada?
k
kedagi/ 30. märts 2018, 15:40
ei saa usaldada, eriti mehi.
Mehed üritavad juttu mujale viia - et kõik elatist mitte maksvatele meestele on naised salaja lapse sünnitanud? No mitte ei usu! Ei usu, et ups rasedaks jäänu, hakkab elatist nõudma. Elatist nõuavad vast lahutatud naised laste ülalpidamiseks kohustustest kõrvale hoidvatelt isadelt. No tõsiselt, mehed, naised peavadki üksinda hakkama saama? Piinlik üldse ei ole v? Teid on ju kasvatatud ja hoitud.
e
30. märts 2018, 16:25
Eks elatisest võib hoiduda ka mees, kes on last soovinud või koguni naisele peale käinud, et too lapse sünnitaks. Uus tuul peas ja mees läinud ja laps unustatud, kindlasti on ka selliseid.
l
lill/ 29. märts 2018, 14:47
Naised kannatavad 9kuud last ja veel sünnitusvalusid ja pärast hakaku meestele alimente maksma? Naeruväärne. Kui lapsi hakatakse isadele jätma siis ei sünnita enam ükski naine.
m
Mhm/ 29. märts 2018, 15:14
Peale selle, ma ei usaldaks ka last mehele. Ja kuidas mehed seda ette kujutavad, et andku laps neile kasvatada? Aastase, poole aastase, viie aastase, 10 aastase või kohe-kohe 18 aastaseks saava lapse võtaks isa kasvatada? Ega seda last ei saa riiulile istuma panna. Kui sa, isa, ei saanud/osanud naisega koos elatud, lapsega tegeldud, siis kuidas sa sellega hiljem hakkama saad? Paljalt neid kommentaare lugedes tuleb õudus peale, millised potensiaalsed ise lapsi kasvatavad isad oleksid.
Lapse ema krantsnaiseks nimetavale annaks lapse kasvatada???? Selline inimene on ju ohtlik lapsele.
m
29. märts 2018, 15:19
Mees on pea ja naine on kael. Kui kael on kange, ega sellest elust siis head nahka ei tule.
k
kael/ 30. märts 2018, 12:26
Pea ju juhib kaela või kuidas?

m
29. märts 2018, 13:34
Mees nuttis õnnest, et taas vabaks sai
ü
Üksikisa/ 29. märts 2018, 13:17
Mehed ja mehed. Üksikisasid ja naisi, kes ei maksa on ka. Kohus võoks lapsed määrata julgemalt isaöe kasvatada.
k
29. märts 2018, 14:46
Kui kohus jätab lapsi isadele siis ei sünnita enam ükski naine. Mehed hakaku ise seda vaeva nägema.
m
29. märts 2018, 18:41
Millal küll naised saavad aru, et nad on meestega võrdsed ja peavad suutma ennast ise ülal pidada? Mitte, käsi pikal, meestelt nõudma. Kui nõuate, peate vastu ka andma. Näiteks oma lapse, ega see ainult teie laps ei ole.
e
29. märts 2018, 21:18
ennast üleval pidada naisel üksi - jah. aga naistel on lisaks lapsed ka, muide vaja üleval pidada.
a
Aadu/ 30. märts 2018, 09:58
Lstekodusi on kah muide.
n
naine/ 30. märts 2018, 10:17
laps ei ole mänguasi, ta vajab ema, oled südametu raha armastaja, kuidas saab keegi sulle last anda, mehed ei saa ju aru, et lapse eest tuleb hoolitseda 24/7 mitte vaid siis kui raha mängus
u
uskumatu/ 30. märts 2018, 10:18
andke jah sellisele laps hoida, paneb lapse kohe lastekodusse
k
Kati/ 29. märts 2018, 11:53
Pole lapse isalt sentigi saanud ja ei küsi ka ,siis pole lapsel ka tema ees tulevikus kohustusi.Mehel 3 erineva naisega lapsed. Ma ei õigusta mitte küsimist.Aga minu olukorras on see õige variant.Eks see mees jõuab veel 3-4 naisega lapsi saada nagu mu klassivend 5 last erinevate naistega.Eks need seemendajad nutavadki elatusrahade pärast.
m
Mis jutt see on / 29. märts 2018, 12:08
See, et sa raha ei küsi, ei määra hilisemate kohustuste osas midagi.
k
KaruMati/ 29. märts 2018, 12:09
Hoia siis hark koomal.Paras!Mine kerja alimente nagu teised saamatud feministid.
k
KaruMati/ 29. märts 2018, 12:17
Eestis on ka teistsuguseid naisi peale alimente nõudvate ja meeste rahakotile lootvate krantsnaiste näiteks: Edukad,entusastlikud,ilusad,armastavad,hoolivad,ausad. Ja kes ametlikult ka tööd teevad.Päikest!
a
aga/ 29. märts 2018, 12:26
ise oled siis edukas, armastav, HOOLIV, ilus.... lihtsalt tahad kohustustest ära vingerdada? Või mis probleem on?
k
KaruMati/ 29. märts 2018, 12:40
Kurk valutab muidu on kõik tibens tobens.
s
Seda../ 29. märts 2018, 13:18
.. te mehed loodategi, et naised nii uhked oleksid ja ise hakkama saaks ja sentigi teie lohede käest ei küsiks. Küll siis oleks raha teil rohkem ringi tõmmata ja uusi lollikesi voodisse meelitada. Jah meelitada. Egas vaja ju alguses tähelepanu saada, välja viia ja näidata, kui kõvad vennad olete. Aga kui äratüütab - viuh läinud ja saa ise oma lapsega hakkama.. Pole minu probleem. Ole iseseisev, edukas jne. Ja mees ise järgmise lolli juurde.. Nii see on. Pole ime, et sajandeid naisi alavääristatud ja pole lubatud sõnagi öelda. Hääletusõigused ka mõnes riigis naistel alles 100 a tagasi saadud. Aga ei - aitab. Lapsed pole naiste eralõbu ja muide, kui neid nö tehti, olite ju õnnelikud veel. Ja nüüd äkki on viimased ... kuidas te ilusti ütlesite - krantsnaised. Tänan võrdluse eest. Seega ei pea mees naist rohkemaks, kui emast koera, ehk võib iha kell jalaga anda ja noh, võib ju vahest nööta, kui roomab kohale alandlikult. Ja siis imestate, miks teie laste emad ärritatud on. Eesti keeles pole sellist sõnagi, millega kirjeldada täpselt selliseid haledaid tüüpe.
s
seda../ 29. märts 2018, 13:40
vabndust, paar kirjaviga tegin - iha - iga, nööta - sööta.
s
Sa/ 29. märts 2018, 15:04
hoia parem oma hark koos, siis pärast vähem halamist.
a
Aga / 29. märts 2018, 15:41
Huvitav, milline naine sellise suhtumisega meest nagu 15:04 üldse tahab?
o
oooh, see on tõeline ,hooliv ja eesti meelt/ 29. märts 2018, 18:31
isane .
Mehest eristab teda vastutustunne ja moraal.
j
29. märts 2018, 21:20
ja sulle on ilmaasjata kirjaoskust õpetatud..
m
Mare/ 29. märts 2018, 12:11
Pole kunagi aru saanud, miks naised selliste meestega üldse lapsi teevad? Kui mehel on juba rohkelt purunenud suhteid selja taga, ta ei taha üldse oma lastega suhelda, kirub oma eksnaisi, miks siis arvata, et uue lapsega oleks midagi teistmoodi? Võib üsna julgelt arvata, et varsti laseb mees jälle jalga ning jätab jälle naise ja lapse maha.
Sellised mehed on kõige vastikumad, kes muudkui oma seemet külvavad, kuid ühegi lapse kasvatamisel ei taha osaleda. Need mehed ei ole ju tegelikult isad! Isa on see, kes oma laste kasvatamises osaleb, on neile toeks, kui laps on haige, istub temaga öösel ülevad, jagab lastega seotud rõõme ja muresid. Kurb muidugi, kui suhted lörri lähevad, kuid see ei tähenda, et ka lastest peaks lahku minema. Või kuidas?
p
Punapeedionu/ 29. märts 2018, 12:24
Ma tean meest kellel on nelja eineva naisega lapsed ja kõik neli last võttis enda juurde elama.Ähvardas naisi muidu ära tappa kui lapsi ei loovuta.Kasvatab nüüd lapsi ja tegeleb kelmustaga.Lastel on närvid läbi sest isa neil pidevalt joob ja klaarib mingeid arveid kahtlastes seltskondades.Kahju.
k
KaruMati/ 29. märts 2018, 12:31
To: Kati Ma tean palju naisi kes on piisavalt uhked,et mitte kerjuse tasemele laskuda.Need on Eesti kõige tugevamad naised!Ja nende kohta ma pahasti ei ütle.Teed veel ni mõnelegi naisele silmad ette!Küll laps kunagi saabub päev kui su eks peab lapsele silma vaatama.Ja oii seda häbi siis.
k
KaruMati/ 29. märts 2018, 12:45
Kunagi kui saate aru,et raha pole elus kõige tähtsam ja kui palju pahandusi aind rahast on ja et raha on lihtsalt vahend siis olete te väga kurvad.Jäägem siiski inimlikuks.Kõike head!
K
.../ 30. märts 2018, 22:22
Kui raha tähtis pole, eks saa siis hakkama selleta!
r
RAA/ 29. märts 2018, 11:48
Siin ei kommenteeri EESTI MEHED vaid eesti meestest jobud.Tean mitmeid mehi kes maksavad lastele elatusraha ja ostavad lisaks veel mõned vajaminevad asjad.Nemad on MEHED.Teised on mandunud hädavaresed.Tean ka meest kes vorbib lapsi erinevate naistega.Kui elatusraha vaja oli siis kohtusse tuli räbalates--ise töötas Soomes.Ühelegi lapsele raha ei andnud.Kohtunikuproual ka mehest nii hale.Hea et lapse ema ei pidanud mehekest toetama.
p
pikkninakoll/ 29. märts 2018, 12:10
Ega siis ainult mehed naistele alimente ei maksa.Maksavad ka naised meestele.
i
Ivar/ 29. märts 2018, 11:48
Vabandan ette kuna tervet lugu ei pääse lugema. Siiski kumab sellistest lugudest välja täpselt ühesugune muster – jäin lapseootele. Kurat küll. Kas me elame aastal 2018 enne kristust? Mingit vahendite alt vedamise juttu ei tasu tänapäeval rääkida. Päris paljud naised on Eestis arvamusel, et laps hoiab meest kinni. Mul on kaks oodatud last ja maksan neile ilusti elatist. Aga kui nüüd mõelda, et mõni naine otsustaks ilma minu nõusolekuta lapse saada, siis hakkaks selle uue „lapse“ alimentidega samamoodi vingerdama. Kui minult kui mehel pole lapse saamiseks luba küsitud, siis mina ei tunneta seda last enda omana. Punkt.
v
vot/ 29. märts 2018, 12:04
aru mina ei saa, miks sina siis jätab oma kraami igale poole vedelema. Kui sina ise mittekuidagi last ei soovi, siis võta ikka ise midagi ette selle jaoks. Miks see ainult naise kohustus on? Kujutan ette, et olen suhtes ja jään rasedaks ja mees avastab, et tema ei taha ja tee aborti vms. Nii jah? Kus sa enne olid?. Naine rikkugu oma tervist erinevate meditsiiniliste protseduuride ja tagajärgedega ja mees käib ringi ilma mingisuguse kohustuseta?
Ja tõesti, kui kohe kuidagi last ei soovi, kastreerige ära ennast hädaldavad memmepojad, mittemidagi kohe tehtud ei saa v?
u
uudu/ 29. märts 2018, 12:19
Tänapäeval peab ikka puruloll naine olema, et väita – jäin rasedaks. Tänapäeva naisel on ainult üks lause võimalik – otsustasin jääda rasedaks.
n
no / 29. märts 2018, 12:36
aga mis selle kooselu mõte on? Et su sokke pesta ja vastavalt vajadusele sulle se..kspa .rtner olla? Lapsed on justkui tulevik ju meil? Loomulikult, kui varem on kokku lepitud, et ei lapsele ja naine sellega nõus on, siis aamen, aga lihtsalt eeldada ja ilkuda, et ise jäid rasedaks , ise oled süüdi ning omaks ei tunnista, siis ... pole sa senti väärt mees kah. Jääb üle naisi üles kutsuda seksile täielik boiktt meestega kuulutada täelikule. No mis sa sellistega teed, ei mingit kohusetunnet ega vastutust. Palka saate naistega võrreldes rohkem. Mis selle rahaga peale hakkate? Nutate, et naised raha peal väljas, aga mis selle rahaga peale hakkad siis?
m
Mare/ 29. märts 2018, 12:22
Mis jutt see on, et rasestumisvastased vahendid alt ei vea??
Esiteks ei taha paljud mehed kondoomi kasutada. Kuid ka kondoomi kasutamine ei ole 100% lollikindel kaitse. Mõned ei oska kummi õigesti kasutada, kuid isegi õigel kasutamisel on kondoomide tõhusus 93%. 93% ehk aastas rasestub 70 naist 1000st ja seda ainuükski seetõttu, et kondoom on alt vedanud. Ka beebipillide toime võib erinevate terviseprobleemide tõttu väheneda (näiteks naisel on olnud mingi kõhuhäda ja pillide toime väheneb). Ehk kõige kindlam oleks steriliseerimine või mitte seksida.
n
no/ 29. märts 2018, 13:25
nii tundub tõesti.. ega nende pillide võtmine paneb tegelikult põntsu küll kogu tervisele. kui nt spitaal ei püsi (muide ka sellega naised rasestunud) ja pead pille võtma. esiteks tekkib kaalutõus, teiseks on suur oht trombide tekkeks teulevikud. mina jätsin ära, kuna iga kuu hakkasid sellised migreenihood, et hirmus. jätsin ära ja kadusid.. ja tõesti, millepärast peab rasestumise vältimine olema ainult naiste mure.
m
29. märts 2018, 21:01
marele:tuleb naise tagaväravat kasutada,siis pole rasedust vaja karta.mina teen nii juba aastaid.naine algul puikles pisut vastu,praegult on aga asjaga nii ära harjunud,et ei kujuta teistmoodi seksi ettegi.
n
nu/ 30. märts 2018, 04:04
p e de siis ju. Kapi pde.
i
Ivar - ile / (11:48, 29. märts 2018 ) / 29. märts 2018, 14:54
VÄGA ÕIGE kommentaar.
Lapse saamine peaks olema kahe poole kokkulepe, mitte mingi "ups!" ja võta aga omaks.
Elatiseteemaliste artiklite kommentaare lugedes kõlab naiste suhtumine "mees tõmmaku kumm peale kui last ei soovi!" Aga naised ise? Tundub, et paljud naised ei ole midagi kuulnudki pillidest, plaastritest, spiraalist. Kommentaarid kirjapildis- "mees söögu ise tablasid, sa ikka tead kui kahjulikud need on väää?" Kus sajandis te, naised, elate???
Need on emade ja tütarde rääkimata jutud. Eesti naise seksuaalalased teadmised on pigem madalad. Kuidas siis seletada arvamust, et kõik rasestumisvastased vahendid on midagi väga paha?
Mehi loobitakse sopaga. Mehed on süüdi, kui midagi juhtub. Aga...? Naine, see on ju sinu keha. Sina ise tead, millal sul on nn. ohtlik aeg. Kui sa ei kasuta ühtegi rasestumisvastast vahendit, võib-olla isegi ei teavita meest mittekasutamisest, ja siis lased mehel kondoomita endaga magada, kes siis võimalikes tagajärgedes süüdi on? Palun vaata ennekõike enda otsa.
Keegi vast ei vaidle vastu, et lapse saamine peaks olema kahe poole ühine otsus ja soov. Reaalsus on paraku teistsugune.
Mul on tutvusringkonnas paar naist, kes on saanud lapse omavoliliselt. Kooselus olles, aga mehega koos last planeerimata ja isegi küsimata, kas mees temaga last saada sooviks. Üks ütleb, et kinkis mehele lapse. Teine jäi omavoliliselt rasedaks, sest "tema tahtis seda last". Kolmas sai lapse mehe kinnihoidmiseks (mees läks ära ikka, lihtsalt aasta aega hiljem). Praeguseks on kõik kolm laste isadest ammu lahus.
Mis õigusega võtab keegi voli teise inimese elu ära rikkuda? Suhte aluseks peaks olema usaldus, aga mis usaldusest saab niisuguse teo juures edaspidi juttugi olla?
Ükskõik kui karmilt see ei kõlaks, on see kõige alatum tegu, mida üks naine (oma) mehele saaks teha.
n
naine on kõige kurja alus,oh teid vaesekesi/ 29. märts 2018, 18:36
aga kepikõndige omasuguste toredatega.
n
29. märts 2018, 19:57
Naine, kui sa rasestumisvastaseid vahendeid kasutada ei soovi ja mehed on ka nii hirmus halvad, hakkad siis ehk lesbiks?
t
Tõesti/ 29. märts 2018, 11:41
Seda kobrulehte muidu ei osteta siis torgatakse jälle alimentide teema sisse ja voilaa läheb lahti
s
see/ 29. märts 2018, 11:38
on iga feministi unistus. alandada, alandada ja alandada.
k
kahjuks/ 30. märts 2018, 10:22
p
.../ 29. märts 2018, 11:13
pidev geelküünte jutt hakkab ära tüütama juba. Kellel need geelküüned on? Pealegi, kui naisel need isegi on, siis on küsimus, miks tal neid olla ei või? Kas peale lahutust peab naine surnud olema? Naine käib ise ka tööl ja teenib raha, ja kasutab seda nii nagu vajalikuks peab. Ega ta seepärast ei pea ühist last üksinda kasvatama ilma mingi isa poolse panuseta.
a
Aadu/ 29. märts 2018, 11:40
s
selline/ 29. märts 2018, 11:40
pilt oleks iga feministi unistus.
k
kui naine saab lapse spermadppnorilt,on/ 29. märts 2018, 18:38
si-K-adus nõuda alimente . Doonoril oli nii ilus jutt ja kui kenasti vaatas ta silma

m
Mart/ 29. märts 2018, 11:02
Kõige selle jauramise ja rahaümber kaklemise käigus kipuvad laste huvid kuidagi tagaplaanile jääma. Ehk oleks parem võtta kasutusele üldse mõni täiesti teistmoodi lahendus, näiteks selline nagu MTÜ Lapsele Vanemad on välja pakkunud ning jätta elatisemaksmine varuvariandiks juhuks, kui lahuselav vanem elab lastest kaugel, või ei ole lastega tegelemiseks näiteks vägivaldsuse pärast sobilik.
https://lapselevanemad.ee/lahendus
m
Meridiaan/ 29. märts 2018, 11:12
See pole lahendus!Riik peab sekkuma!Lastejaoks on lastekaitse ja lastekodud.Raha asjade jaoks on inkassod,kohtud,kohtutäiturid.Aga seadused on mehi diskrimineerivad ja porri tallavad.Seadus peab muutuma muidu võib Eestis tulla sutisiidi laine.Jube.
a
Aadolf/ 29. märts 2018, 09:48
Ühesõnaga ja kokkuvõtlikult on Eestis asjad ikka väga pe_sses!Nii ei olnud ta enne hea ega ei ole ka nüüd!Miks riigipead midagi ette ei võta!Mehi on õpetatud noorena sõjavägedes vajadusel isamaa eest surema!Miks siis riik nii teeb ja miks seadused mehi diskrimineerivad!Mis on olukorra lahendus?Kust kohast mehed peavad elatisvõlgade katteks need suured summad võtma?
e
Ehtne memmepoeg/ 29. märts 2018, 10:04
ära siis jää võlgu, krt võtaks!
a
Aadolf/ 29. märts 2018, 10:07
Ära narri sttaust!Sa ei tea mis sinu eluteel tulla võib!Putin Venemaal korra vihastab siis jooksete leivalabidatega kedlrisse pommivarjendisse!
a
Aadolf/ 29. märts 2018, 10:20
Ära narri saatust!Sa ei tea mis sinu eluteel tulla võib!Putin Venemaal korra vihastab siis jooksete leivalabidatega keldrisse pommivarjendisse!
m
mis sa nõid nönna/ 29. märts 2018, 10:22
meiti vapraid vaesekesi kaitsevad kogu ISIS e sökjamehed ,noored, veel nooremad ja tsipa vanemad
m
Mart/ 29. märts 2018, 10:24
Märksa lihtsam oleks mitte võlgu jääda, kui vastavaid kulutrende oleks võimalik 18-21 aastat ette ennustada. Lastega kooselades on lihtne - reeglina kõik kulud kasvavad samas tempos elukalliduse kasvuga. Suhteliselt lühikest aega tuleb arvestada lasteaia kulu kasvuga alam-palga tempos. Toidu kulu kasv vastab laias laastus lapse pikkuse kasvule. Lapsest lahus elades aga sõltub lastele kuluva raha kasv valmistest (elatise kasv 2004a ja 2011a) ning Ametiühingute liidu ja Ettevõtjate liidu täiesti asjassepuutumatutest kokkulepetest. Kui neid asju oskaks ette näha, siis ehk oleks lihtsam ka võlgu jäämist vältida. Näiteks veel mõni aasta pärast lahutust oli mulje, et elatis on mõistliku suurusega ja jääb raha niipalju üle, et võiks kolmandagi lapse saada. Täna aga, ilma et minu sissetulek oleks keskmise palga või tarbijahinnaindeksi suhtes langenud, tuleb välja, et oleks ikka pidanud kondoomi kasutama. Miks teist väga-ettenägelikest ometi keegi tollal ei hoiatanud?
l
lastekodu poeg/ 29. märts 2018, 10:34
Ei tasu selle iibe pärast jamada nii,ehk naa.Lapsed kannatavad,kui riigis laste üleskasvatamiseks tingimusi ei ole.Kõige õnnetum rahvas EU-s.
a
Aadu/ 29. märts 2018, 10:46
n
n./ 29. märts 2018, 10:20
m
MEHED!/ 29. märts 2018, 09:42
Kuulge mehed ärge vinguge, te saate samamoodi rasedust ära hoida! Või tõesti naised vägistavad teid? Kui lapsed vastikud siis kastreerige end, kui tulevikus kasutage kaitsevahendeid nagu kondoom, vasalgel jne, valikud teeb iga mees ikka ise!
r
Roman/ 29. märts 2018, 10:20
Palun alusta kastreerimist iseendast.
m
mai/ 29. märts 2018, 10:49
ja miks naine üksi peab laste eest vastutama
n
naistel ei ole midagi kastreerida/ 29. märts 2018, 12:00
steriliseerida saab igaüks, kuid täiesti päri naistega, kes ütlevad, et raseduse vältimine on ka mehe asi ja valik.
s
29. märts 2018, 15:24
See on mehe valik, kas ta tahab olla suhtes lohaka naisega, kes ei tea ega tahagi teada midagi rasestumisvastaste vahendite kasutamisest.
Mina küll ei tahaks see mees olla, kes peab igapäevaselt värisema, et ÄKKI nüüd midagi juhtus.
Paraku paljud naised ei taha midagi kuulda pillidest, spiraalist, plaastritest. Lohakad naised.
n
Nojah/ 29. märts 2018, 15:46
Ega naised ei taha sellise lohaka mehega ka suhtes olla, kes kondoomist midagi ei tea ja kogu vastutuse naise kaela lükkab.
t
Tead.../ 29. märts 2018, 21:26
kulla mees... on sul aimu ka, millisesse ohtu naised ennast panevad, kui aastaid pille võtavad ja oma organismi mürgitavad. meestele ka muideks on tabletis tehtud, võtke ise vahelduseks. miks peavad naised riskima veresoonte haiguste, kaalutõusuga hormoonide üleküllusest, peavalude ja trombide tekke võimalusega. Ja muide, spiraalid ei püsi kõigil. eriti, kui on juba mitu last sünnitatud. ning ka see ei ole 100% kindel, et spiraal aitab. on ka nii rasestutud.
e
30. märts 2018, 12:06
Esiteks ei ole ma mees.
Ja teiseks, kui naine kasutab rasestumisvastaseid vahendeid, siis järelikult ta ei soovi last ehk kui midagi peakski alt vedama, on ju asja edasine käik lihtne.
j
ja naised/ 29. märts 2018, 10:48
muidugi ei pea midagi tegema, ainult pärast ise hädas :).
m
Mees/ 29. märts 2018, 09:37
Kahjuks enamus üksikemad ei austa oma meest ja ei mõtle lastele kui sappi pritsivad mis päevalõpuks tähendab lahutust. Mõned lahedad kogemused: 1. Sa käid ju tööl et mitte lastega tegeleda. 2. Lapsel on vaja ainult ju ema muu ei olegi oluline
n
naisuke / 29. märts 2018, 09:51
Ka nii on. Ja oleneb igaühe väärtushinnangutest, mõnele on vaja kuus ulmelisi summasid, eliitmoodi ja iga kuu uut playerit või telefoni; mõni aga kasvatab üksi, ei virise ega nõua.
a
Aksel/ 29. märts 2018, 09:53
See on algusfaas lahkuminekul tavaliselt.
n
Naine/ 29. märts 2018, 10:26
Üksikemal ei tohiks ju meest olla. Sellepärasat ta ongi üksikema...
u
uskumatu/ 29. märts 2018, 10:51
sellised argpüksist mehed siin kommenteerimas naiste nimel
ü
Üksikisa/ 29. märts 2018, 12:12
Ma ei liigutaks oma eksnaise nimel lillegi.Labidat kah ei laena haua kaevamiseks.
n
Nagu ise oleks kirjutanud../ 29. märts 2018, 09:34
... see siin on lihtsalt leebe versioon ...
n
Naine/ 29. märts 2018, 09:33
Tänapäeva ühiskonnas paljud mehed arvavad, et vägivald on igati ok, seda võib siit paljudelt välja lugeda. Samuti on ju täiesti ok kui laps sööb hommikul paljast leiba ja tõeline kaos kui lapse isal pole elatisraha tõttu õhtusöögi kõrvale õllet avada, ise olles liiga laisk, et normaalselt tööl käia. Vuh -mis mehi siin maailmas olemas on! Proovite siin kommentaariumis enda viimaset kibestumust välja elada, et selliseid naised ei taha või on teie uhkust riivanud pideva ‘ei’ ütlemisega? Pidevalt on vaid teemaks, et naisel võiks pappi olla. Tean mitut meest kes on otsinud konkreetselt naisi, kel oleks olemas hea palk, korter/maja ning korralik rahatagavara ja samal ajal endal pole ei haridust, raha ega midagi kuna laiskus pole seda lubanud. Kui ilusate juttudega ning valedega enda elu kohta mingit moodi lähebki läbi see kõik, siis elatakse naise korteris, süüakse ja s*itutakse selle naise kulul kuniks valed välja tulevad jne. Samal ajal on neil meestel siis rauad mitmel pool tules, nii igaks juhuks. Tean ka kuidas enne proovitakse ikka need naised lapsi saama moosida, et ikka kindel värk oleks ja hiljem mehest hale oleks. Reeglina need mehed on ka koduselt laisad, kuna on elanud oma emaga koos 30-ndate eluaastateni, kuniks mõne naise napsavad. Üks tuttav veel vedas oma emme ka naise juurde elama suure halaga, et emme on hädas üksi(kes oli harjunud õpitud abitusega) ja see 30-ndates kutt käis naisele peale samamoodi abieluga, ühise korteri ostmisega, lapse saamisega ja isapuhkusele jäämisega kuna tööl olevat probleeme olnud, seltskonnas kulistas alkoholi ja koju minnes väitis, et tema ei joo... kusjuures seltskonnas viibis veel vaheldumisi erinevate naistega(funny aga reeglina need naised olidki haritud, viisakad jne aga lihtsalt kinniste silmadega)aga keegi ei julgenud midagi öelda. Lendas suure vaevaga aga paari kuu pärast koos oma emmega selle elukaaslasest naise juurest välja ja halas linna peal sõpradele milline ohver tema olevat. Samamoodi ka paljud sõbrad/sõbrannad ei taha enam temaga tegemist teha, muidugi paljud ka tolereerivad miskipärast sellise jorsi eluviise ning toetavad uue ohvri leidmist ning samal ajal siis räägivad meil seltskonnas milline mõlakas ta on. Selliseid paraku tean küll ja veel, enamus ongi neist vanuses 28-35(üks ka 40+) kõik aga emmega koos elavad ja ei jagu vaprust, et eraldi elama kolida. Naljakas ühiskond.
s
SeadusSilm/ 29. märts 2018, 09:39
Riik sekkugu ja lapsed lastekodusse!
e
Estland/ 29. märts 2018, 09:42
Ega see siin Buduuaar pole!Seadust on vaja muuta ja meeste diskrimineerimine tuleb lõpetada!Mis teed siis lupardiga lapsi!Kui lapsevanemad rahaliselt välja ei tule siis riik võtab seadusega lapsed käest ja edasi lastekodusse.
n
need/ 29. märts 2018, 09:57
on erandid ja ei tasu üldistada! Reeglina on niisugused nn jorsid läbinähtavad ja pole vaja siis nendega tegemist teha..
r
rs/ 29. märts 2018, 10:47
armastus lööb riistaga pimrdaks ja ega siis näe enam midagi...
s
SuvestSuveni/ 29. märts 2018, 12:14
Mats n_kku ja 18 m_nni järelmaksu.
l
lipardi-lapardi/ 29. märts 2018, 08:58
"... ja hakkas jooma..."
No maal elame?
s
soovitus/ 29. märts 2018, 08:57
ei soovita maksta elatisraha vabatahtlikult. Kui see mõistetakse välja kohtuga, siis saate seda kuluna deklareerida aastadeklaratsioonis. Vabatahtlikult tegite siis ..tutkit
m
29. märts 2018, 09:37
Millise punkti alla see kulu läheb?
m
Mart/ 29. märts 2018, 10:45
Elatis ei ole maksjale tulumaksuvaba juba aastast 2011. Just siis, keset suurt MASU, kui ehitusturg oli põhjas ja just mehed olid massiliselt tööta jäänud, anti käpuli lükatud elatise maksjatele veel hoop jalaga tegumikku ning tõsteti elatist hüppega 20%. Aga see on ju mõtetu nutt ja hala. Mehed oleks pidanud endale lihtsalt tasuvama töö leidma. Lihtsalt. Ajal kui iga seitsmes oli tööta.

m
mehed/ 29. märts 2018, 08:46
kõige parem variant: otsida üks oma majaga lesknaine, kellel lapsed juba iseseisvad. elu nagu või sees.
a
Aksel/ 29. märts 2018, 08:50
Jahh too on juba mehe nii tühjaks rahast tõmmand,et majad ja värgid.Ise ei pea lillegi liigutama very good ju :D
t
to mehed/ 29. märts 2018, 09:17
ja sellised ongi EESTI MEHED??
p
panomees/ 29. märts 2018, 09:24
sellised ongi EEsti LIT**D
l
29. märts 2018, 09:27
a
Aksel/ 29. märts 2018, 09:30
Kas su huumori soon on umbes?
a
arvate, et see töö/ 29. märts 2018, 09:39
on ainult naiste pärusmaa "?
Oh heldeke.
e
esli chestno/ 29. märts 2018, 09:49
siis jah enamasti küll.
e
ep ole L.T.S. .D mehed /kõrtsmiku sõnad kahe Vargamäe mehe kohta// 29. märts 2018, 10:30
kadunud ilmast.
Kas Tammsaare koos oma "Tõe ja õigusega"on juba keelatud
a
aga../ 29. märts 2018, 13:32
kas sa oma ema ka selleks pead.. mine vaata peeglisse ja äkki leiad seda jubetat peegeldust endast nähes natukenegi häbitunnet endas.. õudne
m
Mereröövel kummikarusilm/ 29. märts 2018, 08:41
See asi mis toimub on võrreldav prostitutsiooniga!Aga vastavuses seadusega.Eesti naised on enamjaold maod.Toovad ettekäändeks lapsi,et enda rahakotti täita.Paras oleks nii teha,et kui mehel pole raha,et alimente maksta siis ei jäeta ka naist raha hätta ja riik võtab vanemlikud õigused käest ja lastekodusse sõit!Mure murtud!
k
kas siis eesti mehed teevad mõne lapse ka ???/ 29. märts 2018, 09:08
nemad, süütud ja väetid, on sattunud elusate madude nahka ja muudkui kannatavad .
See on hea idee,otse leninlik- KÕIK lapsed kasvatab õles riik .
Selle kohta ei kutsu isegi taevast appi.
v
Vaakum pump./ 29. märts 2018, 09:23
Korraliik nussiäri 18aastase järelmaksuga.Väga haige värk!Keegi ei soovi sigineda Eestis kui mõistlikumaid seadusi pole.Kui palju lastekodusi praegu Eestis on?
n
29. märts 2018, 09:29
Nojah, aga kes sind siis peab viima arsti juurde mu-ne lõikama või vasektoomiat tegema? Ema sul või?
v
Vaakum pump./ 29. märts 2018, 09:36
Mina olen kaval hoian pükse jalas!Ma madudega ei sigine!Ja ei tee mitte ühte last enne kui seadused on ka meestepoolele tehtud.
a
Aadu/ 29. märts 2018, 09:38
Nagu Dr.Vassiljevitz ütles,et sinusugustel tuleb emakas välja kaapida.
m
mereröövlile/ 29. märts 2018, 11:24
nii lihtsalt käibki? Lastekodusse ja valmis, ei mingit vastutust. Ise kasvasid ka lastekodus v?
k
KollasePerssegaPapagoi/ 29. märts 2018, 11:37
Eestis on elu raske ja kui lastekodu on krantsnaistele ja vaesetele meestele hea lahendus.Kui rahaümber tants aind käib.
s
Sigur / 29. märts 2018, 08:38
Naised ise on süüdi et üksi elavad.Neil vaja õppida oma meest armastama.Kõik muu on hiljem tähtis.
s
sügelejatele/ 29. märts 2018, 09:01
No ei ela enam sellises ühiskonnakorras,kus vägivaldurit p e a b õppima taluma! Küll aga oleks nagu aega küllalt inimesi tundma õppida!
j
Jah/ 29. märts 2018, 09:06
Sigur arvab, et mees teeb, mis tahab aga naine muudkui armastagu?
t
Tänapäeval / 29. märts 2018, 08:36
Ongi nii, et hops suhtesse. Hops suhtest välja, ei mingit kohusteunnet ega ettemõtlemisvõimet.
j
30. märts 2018, 12:10
ja see käib naiste kohta ka, mitte ainult meeste
p
Probleem/ 29. märts 2018, 08:25
Miks peaks ültse riik toetama mingeid suureperelisi üksikemasi.Ei pea!Kui seadused on meeste vastu ja mehi diskrimineeritakse siis mehed kellel on ealtis võlg ja ei suuda seda maksta ei pea maksma ka riik!Võtku lapsed ära peredelt kes hakkama ei saa kasvatamisega ja kogu lugu!Ei ole vaja mingeid alimente nõuda jne.Miks ei saa sellist asja taodelda kohtust?Öelgu lastest lahti kes hakkama ei saa ja ongi mure murtud!Elatis võlad on suured ja neid kätte ei saada nagunii!Mehed on tehtud lindpriideks ja pättideks.Nii ei saa asi jääda kas naad peavad ennas ära pooma?Eestis ei ole seadust mis lubaks ennast suitsiidiga kaasa kah aidata ravimimeetodi teel.Jube!
j
juku/ 29. märts 2018, 10:10
Laste peale ka keegi mõtleb? Kas sa ise oleks tahtnud riigi lastekodus kasvada? Enamus on ka viletsate riiete ja keedu kartuliga nõus elama, peaasi, et oma vanemate juures.
r
Romka üks klaas silm/ 29. märts 2018, 10:28
Las hundid olla söönud siis on lambad terved!Nii ütleb rahvatarkus!
n
Naised köögis/ 29. märts 2018, 10:32
Mis loll jutt see on.Tänapäeval on lastel palju parem elu kui stressis ja depresioonis lapsevanematega.Riides käivad paremini ja koht on koguaeg ilusti täis.
n
Naine/ 29. märts 2018, 08:24
Huvitav on see, et meeste hala saab tasuta lugeda :D. Üksikemana, kes samuti ei saa elatisraha arvan samuti, et need mehed, kes kõige rohkem vinguvad on nannipunnid. Nende arvates, kui ütled naisest lahti siis kaovad kõik probleemid ka laps ja tema vajadused.
Ei tunne sellistele kaasa. Kui ikka nii kehv mees on siis tõmmakugi uttu ja ausalt, jätku oma raha ka endale. Peaasi, et ta ise aru saaks kui hädine ta on.
r
rs/ 29. märts 2018, 10:52
jääb küsimus, kui nii hädine oli siis miks peale lasid ronida?
n
Noonii/ 29. märts 2018, 08:12
Miks peaks ültse riik toetama mingeid suureperelisi üksikemasi.Ei pea!Kui seadused on meeste vastu ja mehi diskrimineeritakse siis mehed kellel on ealtis võlg ja ei suuda seda maksta ei pea maksma ka riik!Võtku lapsed ära peredelt kes hakkama ei saa kasvatamisega ja kogu lugu!Ei ole vaja mingeid alimente nõuda jne.Miks ei saa sellist asja taodelda kohtust?Öelgu lastest lahti kes hakkama ei saa ja ongi mure murtud!Elatis võlad on suured ja neid kätte ei saada nagunii!Mehed on tehtud lindpriideks ja pättideks.Nii ei saa asi jääda kas naad peavad ennas ära pooma?Eestis ei ole seadust mis lubaks ennast suitsiidiga kaasa kah aidata ravimimeetodi teel.Jube!!
i
Ihhii/ 29. märts 2018, 09:45
Kullake! Oled unustanud suures vihas õigekirja!
w
white/ 29. märts 2018, 07:37
Ministeerium, juristid ja kohtunikud on kuude viisi selgitanud, miks elatissüsteemi on vaja muuta, aga üksikema Helen ei saa ikka midagi aru. Ennast kiitmast aga ei väsi...
Keegi ei ole väitnud, et elatist maksta pole vaja. Küll aga viiakse seadusemuudatusega elatisraha suurus vastavusse eesti inimeste palkadega ja lõpetatakse olukord, kus lapsele peaks kulutama minimaalselt kuus 555 eurot, aga täiskasvanud mees saagu hakkama 140 euroga. Nii lihtne ongi.
r
Romka üks klaas silm/ 29. märts 2018, 08:15
j
29. märts 2018, 08:35
ja tšekid on peavad olema.
s
SuurTõll/ 29. märts 2018, 08:36
Ja kes ikka hakkama ei saa olgu naad isad või emad võtab riik lapsevanema õigused käest ja kogulugu.Ega need elatis võlad kah enam tõusta ei tohi.Ega vatuolus seadustega ja meeste diskrimineerimis arvesse võttes pole Eestis meestel kuskilt raha võtta,et oma elatisvõlgasi ära maksta.Miks Valitsus teeb meestest pätte ja lindpriisi!Muutke seadusi!
t
Teile, härra Tšekid/ 29. märts 2018, 18:50
Käige vahest poes ja Te näete, et absoluutselt igas poes antakse tšekid
e
ehh/ 29. märts 2018, 09:21
mu tuttava lapse isa, et mitte maksta sentigi oma ainukesele pojale: töötab mustalt eestis, soome registreeritud auto ja juhiload, elab 2x majas, avnust 40+, kohtub pojaga 2x kuus 1-2 päeva. ja selline on 1 isa.
a
ahh/ 29. märts 2018, 09:34
"kohtub pojaga 2x kuus 1-2 päeva"
Super ju! Teistel kohtub 1-2 x aastas.
m
Mart/ 29. märts 2018, 10:48
Mida head see mustalt töötamine annab. Elatise võlg koguneb, lisaks kohtutäituri tasud. Kui ta just elu lõpuni nihverdama ei looda jääda, siis ühel päeval tuleb see kõik kuhjaga ära maksta ikkagi.
t
29. märts 2018, 13:14
Tänapäeval on naistel tôesti môistlikum üksinemana lapsi hankida ja kasvatada. Kôige parem lausa kunstliku viljastamisega. Abielu pole ka tarvis. Hakka veel pärast vara jagama. Môttetuid mehi elukaaslaseks ei vali. Kui siiski juhtub eksitus, head aega, leiame uue. Peab küll üksinda hakkama saama (nagunii peab lòppude lòpuks) aga närvid puhkavad. Ülejôu kohustusi ei vôta, kui kellegi peale lota ei ole.

a
Ants/ 29. märts 2018, 07:29
Ise sa selle memmepoja oma lapsele isaks valisid ...
o
Oh/ 29. märts 2018, 09:07
Alguses oli kindlasti kõva mees, aga kui vastutama pidi hakkama, oligi memmepoeg valmis.
t
TT/ 29. märts 2018, 10:56
vastutusvõimelisus peaks muudest asjadest ka kumama, mitte et proovida lapse kasvatamisega
o
Oh TT/ 29. märts 2018, 15:51
Mis vastutusvõimelisus sellel noorel vabal mehel siis niiväga on ? Maksab korteri ja telefoni eest õigeaegselt ? Selle alusel nüüd küll midagi otsustada ei saa.
j
ja ise sünnitasid/ 29. märts 2018, 09:11
ahistasid süütukest, tegid ennast ise käima peale ja meesterahvas, vaeseke, peab vastutama otsekui oleks temalgi uue inimese meisterdamises osalust
j
jaa-jaa 09:11/ 29. märts 2018, 09:44
Otsekui oleks temalgi uue inimese meisterdamises osalust? Täismees võiks ikka teada, kuidas lapsed tulevad ja kuidas sellest hoiduda.
n
noh, TÄISMEES teab, et tal on lapsed ,kes teda vajavad/ 29. märts 2018, 18:44
tema õlga ja rahalist abi. Muidumees, vaeseke , on hoopis teine ooper
n
Nnn/ 29. märts 2018, 07:04
Huvitav, kuidas need mehed lapse sündides kohe muutuvad? Ei tasu mehe nõusolekuta rasestuda.
h
Huvitav jah/ 29. märts 2018, 08:28
Aga näe, muutuvad.. saab otsa armastus ja hoolimine ja eks siis saab nainegi aru, et seda vist polnudki.
e
Ei tea/ 29. märts 2018, 18:35
Tundub, et naine on see kes muutub, sest naine ju jääb rasedaks.
n
nonoh/ 29. märts 2018, 07:01
Hakkas jooma. Kas ikka hakkas, ju ikka oli ennegi hakanud. Peopoiss meheks võetud. Kui jääd lapseootele, kaob mehikesel pind jalge alt, elu on läbi, sest on tekkinud olukord, kus peopoisist, mehikesest peab üleöö mees saama, kellelt olukord nõuab hoolimist, perele, naisele, lapsele, toeks olemist.
i
isa/ 29. märts 2018, 06:44
mna avasin llapsele arve aga eks ulus edasi miks ma raha talle ei anna.järelikult raha oleks läinud talle mitte lastele
a
Aga / 29. märts 2018, 09:09
Ja millise raha eest, siis lapsed oleksid söönud ja riides käinud, või olidki paljad ja söömata ?
ü
üksikema/ 29. märts 2018, 09:35
Ei söö ükski laps ema paljaks!
t
to üksikema/ 29. märts 2018, 10:01
Kellele see repliik mõeldud oli ?
S
../ 29. märts 2018, 13:37
Sellele, kes ennast sellest repliigist puudutatuna tundis.. Ju siis on põhjust.
t
to ../ 29. märts 2018, 15:55
Ehk loeks nüüd alates 06.44 kommentaarid üle ja püüaks natukene mõelda.
t
29. märts 2018, 05:49
tampige mehed mutta! Iga naine teeb lapsi nii palju kui suudab ise üles kasvatada! Teistpidi on vastutustundetu käitumine!
"
.../ 29. märts 2018, 10:53
"hästi" paned. On ikka loogika inimesel 😟
i
inimene/ 29. märts 2018, 05:43
Minu kasvatada oleva lapse isa elab Soomes laia elu ei tunnista üldse et tema poeg on ka olemas.Alimendid välja mõistetud aga ei tee väljagi
m
mul on veidi ebadiskreetne küsimus/ 29. märts 2018, 09:13
teie kasvatada oleva lapse ???Miks te võõrast last kasvatate ? Ja miks te võõra lapse pealt tahate alimente ?
J
09:13-le/ 29. märts 2018, 09:36
Ju see on vanaema, kes ka oma tütart üleval peab, aga sellest ei tohi rääkida...
m
memmepoeg/ 29. märts 2018, 05:27
eesti naised ainult lapsi ja mehe raha tahavad, aga meest oma juurde võtta ei kõlba...
õ
Õigus-/ 29. märts 2018, 08:05
peale lapse sündi on mees teisejärguline ja naised kukuvad ainult kamandama.
l
Laura/ 29. märts 2018, 08:23
Minu emme õpetas alati,et nii tulebki elada.
n
no sind/ 29. märts 2018, 08:28
memmepoega ei tahagi keegi
i
irw/ 29. märts 2018, 04:41
Paljud käivad lehes nutmas. Ja mõnel käib emme lehes nutmas kuidas tema pojukest kiusatakse.

k
Kes/ 28. märts 2018, 23:56
Neid elatisraha lugusid välja mõtleb? Võtke elust enesest, saate mahlase ja usutava loo. Ära tüütab see € 250 kerjamine.Sünni registreerimisel võta laps oma nimele, välistas eos elatisraha ja sellega seonduva. Summa on ju ka aastalõikes olematu.
õ
Õige/ 29. märts 2018, 03:01
Seda tõesti ei peaks kerjama, see peaks olema loomulik toiming
r
29. märts 2018, 13:45
Riigipoolne üksikvanematoetus 19,18 € on ikka suurem kui olematud 250€. Aga ärgu see papake tulevikus ümbermõelgu. Nähtud küll ja veel kuidas isad tulevad vanaduses oma lapsi otsima, et neid üleval peetaks ja aidataks vanadekodu arveid maksta.
w
www/ 29. märts 2018, 16:57
Kus neid näinud siis oled? Ju sinu esivanemad olidki jopskid.
<
28. märts 2018, 22:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
29. märts 2018, 03:01
Ja sina ise oledki see igaüks
i
irw/ 29. märts 2018, 05:46
Kasuta kummi kui alimente ei taha.
v
V/ 29. märts 2018, 06:28
No aga purjus ja kummipoodi sõita ei tohi .
u
usume jah seda jura/ 28. märts 2018, 21:52
k
kuule jura/ 29. märts 2018, 00:13
....selliseid mehi on küll ja veel ,kes nagu tahavad peret luua ,kuid ei taha vastutada oma laste eest.Need on memmekad,kes on nii kasvatatud.Rändavad ringi,kodutud ,räpased -nad ei oska ja ei taha muutuda.Tööle nad ei lähe,kerjavad otsivad taarat,et saaks selle pudeli osta.Isegi kehva tervis neid ei huvita.
H
?/ 29. märts 2018, 00:32
Hoidke neist siis eemale!
k
Kle/ 29. märts 2018, 01:07
sa kirjeldad ju laus-bomži, aga jutt käib tavalistest mehetoorikutest.
Miskid praktilisemad juhtnöörid tuleks anda , et millal naised peaksid ütlema: kasva veel, poisu! Näiteks kodutöödega hakkamasaamine,hoolivus teistest,...
n
naer/ 29. märts 2018, 04:29
peret luua , kodutööd - on ikka maakad .
m
möh/ 29. märts 2018, 07:04
kuidas sa hoiad eemale, kui paduseks on inimõigus.
n
no/ 29. märts 2018, 09:20
tuleb vaadata araabia maailma, seal võib mehel olla naisi ja lapsi niipalju kui ülal suudavad pidada. Meie mehed ja meie naised käivad ringi ja karjuvad oma õigusi, mina ja mina, sina oled loll ja pead mind kuulama.
m
mida need naised uluvad / 29. märts 2018, 06:26
mina tahan teada täpselt kuhu see raha kasutatakse kui tsekke ja põhjendusi pole siis pühkige suu puhtaks
n
Nnn/ 29. märts 2018, 07:08
Õige ja mehel on see õigus. Las tõestab ära, et see summa iga kuu kulub ja ärgem unustagem, et naine peab sama summaga panustama. Minu lapse isa saab iga kuiselt tšekid ja maksab neist poole. Suuremad ostud arutame läbi. Täiskasvanud inimesed võiks lapse pärast ikka mõistlikult suhelda.
t
to nnn/ 29. märts 2018, 07:31
tubli tahaks ka sinusugust mõistlikku naist.
l
lapsehoidjale ja koduabilisele kulubki/ 29. märts 2018, 07:59
kui naine käib tööl, siis nii peakski olema.
K
../ 29. märts 2018, 08:20
Kui sa tõesti naine oled (selle kommi taga) , siis super kommentaar ja nägemus asjast :) Olgu teid rohkem.
t
to 06:26/ 29. märts 2018, 08:21
Aga pange lapse peale minevad kulud kirja ja vaadake, kas see 250€ ongi nii suur summa. Kui te veel ei tea, siis laste riided ja jalanõud on sama kallid, nagu suurte omad. Ja kui on kasvav laps, siis varsti avastad, et riided-jalanõud on jälle väikseks jäänud. Muidugi on kaltsukad, kuid kaltsukate lapsi narritakse koolis (õnneks mitte igal pool). Aga papsil ükskõik, kui laps tuleb nuttes koolist koju või ei taha kooli minna, kuna teda seal narritakse. Tema ei pea ju lapse tujutsemisega tegelema. Lapsele ei taha ju ka mingeid odavaid papist ja plastist tehtud kingi osta, mis on talvel libedad ja külmad. Või peaks ostma kõige odavamad riided, et isa oleks rahul, et tema lapse peale ei kulutata ilmaasjata raha? Kui lasteaialaps on, siis iga paari nädala tagant on laps sealt mõne haiguse saanud ja ema peab lapsega koju jääma. Esiteks rohud pole odavad ja teiseks ema peab lootma, et tööandja on mõistev ja ei lase lapsega ema töölt lahti, kuna too on liiga tihti haige lapsega kodus. Ja kui tähele panite, siis ma pole sõnagagi maininud söömist. Lapsed peavad saama tasakaalustatud toitu. Õnneks on küll koolilõuna enamasti tasuta, nii et see natuke aitab. Kuid jah, raha kulub. Ja mitte vähe. Ja kui tõesti kardate, et lahkuminekuga naine rikkaks saab...siis äkki ei teeks sellistega lapsi? Kõige parem -- steriliseerige end ära, siis ei pea kunagi muretsema, et äkki mõni naine jääb teist rasedaks ja jälle peale uluma, et eksnaine kulutab oma raha ei-tea-mille-peale.
Ja alati võib lapse omale kasvatada võtta. Noh, segab küll jalka vaatamist ja ei saa rahulikult diivani peal õlli libistada, aga pole viga, harjub ära :)
t
To mida need/ 29. märts 2018, 09:06
Pool miinimumpalka ja pole sinu asi mingeid tsekke nõuda. Ise hakkad tõestama kui ei maksa. Oma lapse jaoks ei taha maksta-ja siis on veel ülbust siin möliseda.
j
Jah/ 29. märts 2018, 09:12
Poes käigu emad kaks korda ja üks kord ostab toidu endale, teine kord lapsele lapse raha eest. Aga kuidas tõestada tsekki nõudvale isale, et ema lapse rahast ostetud kartuleid ei söönud ?
m
Mh/ 29. märts 2018, 10:13
No minu vennalapsel, kes on 10-aastane, on nt 200 eurone jope, 200 eurosed tossud, 100 eurosed teksad, tutikas iphone x, rääkimata igasugustest igiliikuritest, apple läpakatesr jms. Ja lapseke ei käi sugugi kuskil päälinna erakoolis. Emal sama jutt, et ega tema ju oma lapsele mingit kaltsuka kraami selga ei pane... no ja minu vend plekib selle kõik kenasti kinni. Kas see on normaalne? Keegi peale ema nii ei arva, a kui vend julgeb midagi öelda, siis tembeldatakse rongaisaks, kes lapsest ei hooli. Kusjuures lahkumineku algatajaks oli naine, kes oli juba 2a armukest pidanud. Seega olukorrad on väga erinevad.
v
vaata teiselt poolt/ 29. märts 2018, 10:44
Eksole, kuidas tõestada et geelküüned olid ka lapse jaoks? Saa aru et kartulite pärast vaidlemise tasemeni on kauge tee, täna kasutavad paljud emad saadud raha kui omaenese palgalisa mitte lapse elatusvahendit. Kui see lõpeks oleks maksjaid palju rohkem, ja maksaks ka palju rohkem, sest lapsele ei ole tõesti kahju kui on võimalus.
s
see/ 29. märts 2018, 11:12
pidev geelküünte jutt hakkab ära tüütama juba. Kellel need geelküüned on? Pealegi, kui naisel need isegi on, siis on küsimus, miks tal neid olla ei või? Kas peale lahutust peab naine surnud olema? Naine käib ise ka tööl ja teenib raha ja kasutab seda nii nagu vajalikuks peab. Ega ta seepärast ei pea ühist last üksinda kasvatama ilma mingi isa poolse panuseta.
Ô
29. märts 2018, 12:49
Ôige! Tubli! 👍 Ja mees maksku raamatupidamiskulud kinni, kui nii täpset arvestust soovib😂😂🤮. Ega naine ei pea sellga omast vabast ajast tegelema. Kui môni naine tôesti seda viitsiks teha, tabaks kiunuvaid rongaisasid tôeline šokk. Siis nad näeksid, et tegelikult panustab naine rohkem ja selline dokument oleks aluseks elatise suurendamise nôude esitamisele. Naine teeb päeva jooksul lapse huvides palju pisikulutusi (patsikumm, sokipaar, kirjutusvahend vôi vihikuke, šokolaadike jne). Igaüks eraldi on märkamatu kulu, kuid kuu lôpuks koguneb nendest pisikuludest märkimisväärne summa. Kui iga lapse peale kulutatud sent ”raamatupidamisse” kirja panna, siis miinimumelatisest (naine panustab teise poole) lapse ülalpudamiseks ei piisa. Omal ajal üks minu klient nii toimiski. Ägas mis kole, et kolmas töökoht (lapse kulude osas raamatupidamine) lisaks, aga kui valmis sai, oli väga rahul. Kohtus lapse kulude tôendamine oli käkitegu.
n
No/ 29. märts 2018, 15:58
Küll need geelküüned ikka on mõnele tüliõunaks. Kas naine peab peale lahkuminekut kasimata ja kaltsus olema? Või ei tohi alimente saav naine geelküüsi omada?
t
tohib/ 29. märts 2018, 16:11
tehku või iga päev. Aga mitte laste elatisraha või lastetoetuste vaid oma teenitud raha eest.
s
söör fon krat / 29. märts 2018, 08:52
Se pole mees vaid supinahk
k
kradinahk/ 29. märts 2018, 11:52
Küll nutaksid isegi, kui sind galeeriorjaks aheldatakse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee