Eesti uudised

FOTO | Viljandis lehvis maja küljes haakristiga lipp

Toimetas Silja Ratt, 25. märts 2018 21:55

208 KOMMENTAARI

w
Waffen/ 28. märts 2018 09:03
Ilus lipp jah lausa ja maru ajalooline.Kahju,et keelatud ainult.
v
viljandlane/ 27. märts 2018 16:26
see oli provakatsioon, tuli lätist üks tundmatu tegelane, üüris maja ja tõmbas sellise lipu masti, arulage
m
Martin./ 26. märts 2018 22:50
Huvitav , kas tasutakse sularahas või ülekandega ?
Kas makstakse rublades või kõvas valuutas ?
t
Tölpa/ 26. märts 2018 18:16
t
Tim/ 26. märts 2018 22:57
20:42 kas käisid seal koos EKRE-ga suvitamas,et tead EKRE suvitus kohta?
j
Jaanus/ 26. märts 2018 16:52
SoWhat!?!?!?
Aasia poolt peetakse haakristi hoopis hea õnne ja edukuse sümboliks.
Ja see ristikene on juba tuhandeid aastaid selles kandis heaks sümboliks olnud!
Äkki pererahvalt polnud õnne ligimeeitamiseks muud paremat käepärast võtta kui see lipp.
Aga see, kui meie kallid poliitikud, pidevalt haige hülge möla suust välja ajavad, kas see on siis igati jokk või?
<
26. märts 2018 16:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
17:54/ 26. märts 2018 20:44
s
SS/ 28. märts 2018 09:05
Looks,like a pissed off Stalin.

o
26. märts 2018 16:43
Oiiijaaa nüüd on väga kole kole paha paha! See on enneolematu ja hukkamõistmist väärt ja ikkagi paha paha sest me mäletame seda koledat mees onu aadu!
m
mupu/ 26. märts 2018 16:33
politsei püüab kaubanduskeskuse parklas invakohale parkijaid. valvab et kõik parkla 150 invakohta oleksid invaliidide tulekuks vabad.
l
26. märts 2018 15:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
helbeke/ 26. märts 2018 16:29
proovi ise autoroolis sõiduajal vigadeta kirjutada.
e
Eesti vabariik 100/ 26. märts 2018 15:16
Miks diblade plagu tihti põhja Eestis ja Lasnamäel või Narvas lehvib, ühtki politseid pole nähtaval?
j
Jaanus/ 26. märts 2018 17:00
Mitte diblad vaid tiblad.
Sõna on pärit ajast mil vene väed Eestisse kombineesid ja käekellasid ostma tulid.
Need ropendasin nii kuis jäksasid, 'tõ bljad, tõ blad jne' eestlased ei saanud aru mis nood seal pidevalt korrutavad.
Nõnda siis arvatigi, et me peame neid just sel moel kõnetama.
Oli ju tegemist uue riigiga ja samas ka uue kõrgkultuuriga, järelikult on sõna tibla igati moodne ja viisakas verk, ja seal pool peetakse heaks tavaks teisi sedasi kõnetada.
s
Selgitan siis ka sama asja veelkord:/ 27. märts 2018 13:41
tõ bljad > venkadel on see hääldus niisugune (õ täht on pehme õ ja kostub õi):
tõi bljääd. Venkad ütlevad seda tõi bljääd lausete vahele mõttepausina.
Kuna nad siia Eestisse saabudes neid oma keelele iseloomulikke sõnu alatihti kordasid, siis hakatigi neid tõibljäädideks ehk siis eesti keeles tibbladeks kutsuma
s
26. märts 2018 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Aber natürlich/ 26. märts 2018 15:35
Pikkade okupaastakümnete jooksul lehvitati kõikides (praeguse mõiste järgi endistes)
liiduvabariikides igal pool palju punalippe,
las nüüd siis olgu ka teistsuguseid, mis ordnungit esindavad
v
võib-olla/ 26. märts 2018 13:50
on inimestele Aadu külla tulnud.
i
Indrek2/ 26. märts 2018 13:19
So what? Oli haakrist siis oli... see pole ju keelatud. Küll aga peaks olema keelatud vikerkaarevärvi lipuga lehvitamine.
s
Sieg Hail!/ 26. märts 2018 13:07
d
Danke/ 26. märts 2018 15:39
t
Teeline/ 26. märts 2018 21:04
Ei ole just kõige sobivam video, sest Röhmi ja SA-ga tehti ju 1:0.
h
hh/ 26. märts 2018 13:39

o
Ossinovski/ 26. märts 2018 13:01
See pole veel midagi. Rakveres olen kordades hullemat lippu lehvimas näinud. Nimelt lehvis päevi üks vikerkaarelipp, mis õhutas vaenu ja mille eesmärgiks oli rahva lõhestamine.
r
rashomon/ 26. märts 2018 21:05
ja punalipp lehvib meil siin Eestimaal regulaarselt, minge 9.mail pronkjunni juurde vaadake kuipalju neid seal on.!
j
26. märts 2018 12:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tim/ 26. märts 2018 13:06
Ju oskad seletada mis EKRE ikkagi siia lipu juurde puutub?
s
selgitus/ 26. märts 2018 19:06
Wunderkind Madison ju ülistas Hitlerit.
m
Mida tähendab haakrist algselt ja preagu jätkuvalt Indias!/ 26. märts 2018 11:57
Isiklikult kohtasin seda sümboolikat hoopis teises tähenduses tõesti Indias, esialgse üllatusena (võhiku vabandus) lasteaiakooli hoone peaukse kohal! Ehtsat natsilippu pole kohanud ega ka varem (kuni 1936.a, OMni) olümpiatervitusega hitlerlaste käetõstet samuti vaid filmides. Viljandi protestilipp(?) oli sedavõrd hämmastav, et ei oska muud arvatagi kui seda, et mida ei suutnud hitlerlased seda suutis Merkel hoopis jõulisemalt. Seda nähes oleks "Adu" muutnud nahavärvi.
w
26. märts 2018 11:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
juugend/ 26. märts 2018 11:58
Palun ärge kustutage jälle. Küsida võib ikka.
e
eu/ 26. märts 2018 11:34
Tuleb meelde, kuidas Mihkel Raud tundis tõsist muret, kui müüdi tagurpidi päikeseratta sümboolikaga asjandusi kusagil nurgataguses.
Samas on temale ja ta suguseltsile punasümboolika tunduvalt südamelähedasem!
x
x/ 26. märts 2018 11:42
Kauplus oli Harju tänaval enne Taekoja platsi. Kauplus kuulus juudile ja särkide ostjad olid Soome turistid.
Väidetavalt tellis skandaali "suhtekorraldusfirma" - see oli kampaania algus: eestlased on natsirahvas.
s
sellest ka lällavad selle ümber, mõlemad ju nende lippud tegelikult./ 26. märts 2018 11:51
Selle lippuga on lihtne sotsid ühe punalippu eest said karistuse ja ilusti kannavad seda, teise punalippu eest pole seda veel määratud järelikult pole ka vaja kanda.
l
26. märts 2018 11:58
p
paluks/ 26. märts 2018 11:27
sirbi-vasara punalipp ka ära keelata kui sellega 9 mail lehvitatakse ning mardikalindid. Aga ei politseil ega kapol jätku selleks julgust, et keelata.
s
sirp-vasar tegelt keelatud/ 26. märts 2018 12:11
1 Aga see ei koti kedagi.
2 Ajuvabam on see et Eestis on keelatud Iseseisva Tiibeti lipp ja hümn. 10 märtsil tõmbasin üles (püha päev). Ei tulnud keegi hoovile.
3 Ent üks asi on keelamine ja teine see, mis rahva mälestustes siiski püham.
Vanaema mälestus (tõestisündinud): kui venelased tulid tallu, siis nad võtsid kohe sea kaasa; kui tulid sakslased - siis nad andsid lastele šokolaadi ja mängisid lõõtsa.
4 jne
j
ja kui/ 26. märts 2018 12:55
ei tahtnud Saksa armeesse minna, siis lasid maha.
s
SuurTõll/ 28. märts 2018 09:07
s
Suur silmaonu/ 28. märts 2018 09:10
Muide Sakslased polnud ültse pahad.Olen paljudelt vanadelt inimestelt kuulnud kui head naad hoopis tegid.Aga kui punased peipsi tagant tulid siis tapsid,vägistasid,varastasid ja tõid haigused.
l
Lipp/ 26. märts 2018 11:25
Isegi üks koer olevat selle mingi tervituse ära õppinud. Nüüd moodustage komisjon, kes moodustab selle komisjoni , kes siis määrab need, kes arutavad, et milline see komisjon peaks olema, kes seda asja arutama hakkab...
o
oleks täiesti nõus selle kisaga/ 26. märts 2018 11:20
kui ka teise ag,ress,ori lippu ei lubataks lehvitada. Miskipärast võib kom,mu,de pun,apl,agu meil lehvida aga õnnemärk ei või, miks? Seega, las lehvib.

o
oleks täiesti kisaga nõus/ 26. märts 2018 11:19
kui ka teise agressori lippu ei lubataks lehvitada. Miskipärast võib kommude punaplagu meil lehvida aga õnnemärk ei või, miks? Seega, las lehvib.
s
see lipp lehvinud juba üle nädala/ 26. märts 2018 11:12
ja rahvas arvas et juba olemas demokraatlik tõeline uus võim
t
Tim/ 26. märts 2018 12:05
Mis see EKRE siia lipu juurde puutub?
t
Tim/ 26. märts 2018 13:33
Kas sa olid siis üks välja peksjatest,et tead täpselt?
t
Timile/ 26. märts 2018 19:08
Ekrenaudid on ju tuntud liputajad ja tõrvikutega marssijad.
t
Tim/ 26. märts 2018 19:18
Eht sotsikäitumine kui argumente enam ei ole siis hakatakse sildistama ja mõnitama.
t
26. märts 2018 10:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
agendinimega Ants/ 26. märts 2018 11:06
Pärnus ,Lääne 1 a elab vana taksojuht,kelle isa Ilmar Veltmann oli KGB agent ja Eesti Rahva äraandja ( Aino Lepp : Vabaduse hinnaks on elu : lk. 460 , nr. 29 ) .
p
Parlamendis istub üks selline, kelle isa oli.../ 26. märts 2018 11:26
t
teadja/ 26. märts 2018 15:45
taksoga vedas kirju Ringi 44 postkasti
a
Agendinimi!/ 26. märts 2018 19:54
Valvad taxojuhi maja juures ? Poeg pole ju poliitik, et teda siin kommentaariumis mainid või loodad, et keegi nüüd tema peret ahistama hakkab - hammas hamba vastu?
7
26. märts 2018 21:23
j
jah/ 26. märts 2018 21:27
Teate,kuidas nöuka ajal sellist maja ehitati ? Uurige !
v
Viljandi/ 26. märts 2018 10:40
Mis vene tibladele on kõik lubatud ja kui eestlane natsi lippu lehvitab siis on lumehelbekesed tagajalgel?
m
mul sama küsimus/ 26. märts 2018 11:22
miks need krdi lumehelbekesed nii silmakirjalikud on, et tiblade lippu võib lehvitada? Sama valelikud nagu kõik need liba-sallijad ja valedemokraadid.
m
mul sama küsimus/ 26. märts 2018 11:23
miks need krdi lume,helbe,kesed nii silmakirjalikud on, et tibl,ade lippu võib lehvitada? Sama valelikud nagu kõik need lib,asal,lijad ja vale,demokr,aadid.
m
millisel/ 26. märts 2018 12:57
Viljandi majal siis lehvib punalipp, või nägid unes?
e
eimiski/ 26. märts 2018 13:42
Sellel majal lehvis päikesekummardajate õnnemärk. Väga rahumeelne ja inimest hoidev usund.
k
KillaH/ 26. märts 2018 22:37
Ma võin sellele üsna lihtsa vastuse anda. Vaata vandid on meil piiri taga päris reaalselt olemas? Neid on su oma enda koduriik kah täis. Natsi saksamaad aga enam pole ja seega on "oht" nende jaoks kauge. Lõgistavadki oma lõugu, kuna uusnatse on väga vähe. Venelasi on aga vastupidiselt väga palju,seega neile ei julge nad hambaid näidata, sest kus tead ,kuna tuleb omal värve vahetada. Üldiselt on lumehelbekesed pisut kommunistliku meelelaadiga, seega on neil pealekaebaja ja kaasajooksiku mentaliteet.
Kui maailmas oleks veel III Reich alles, poleks nad nii sõnakad midagi, vaid pomiseksid kuskil omaette.
K
+/ 26. märts 2018 10:35
Kelle tellimus,no ikka massoonide tellimus et rahvusvahelist vaenu õhutada.
e
Eestis on igasuguse/ 26. märts 2018 10:09
lipu heiskamine lubatud.
Tarbija24 lugeja soovis teada, kas eramaja koduõues Venemaa riigilippu heiskaval inimesel on lubatud seda teha. «Tekkis küsimus, kas taolistel juhtudel on ka mingeid piiravaid seadusi?»
Vastab justiitsministeeriumi pressiesindaja Priit Talv:
Eesti lipu seadus reguleerib sinimustvalge lipu heiskamist. Teiste lippude kasutamist, olgu nendeks siis firma lipp või mõne teise riigi lipp, eraldi reguleeritud ei ole. Eesti põhiseaduse järgi on igaühel õigus vabalt levitada oma ideid, arvamusi, veendumust ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil.
Põhiseadus võimaldab seda õigust seadusega piirata näiteks avaliku korra, kõlbluse, teiste inimeste õiguste ja vabaduste, tervise, au ning hea nime kaitseks ning siin ei erine lipu heiskamine kuidagi muudest väljendusvormidest.
https://tarbija24.postimees.ee/1149402/lugeja-kusib-kas-igauks-tohib-kodus-vene-lippu-heisata
j
Juba/ 26. märts 2018 09:59
k
../ 26. märts 2018 10:46
1
10 : 46 le/ 26. märts 2018 11:04
Eks ta ise võttis kui uuesti kontrollima mindi välituli põles ja punane auto oli maja ees. Sisse ei mindud.
n
No/ 26. märts 2018 09:58
v
vale kaldenurk ja / 26. märts 2018 12:53
neelab ohtlikus spektris valguslaineid

j
ja seisma nagu märklehed./ 26. märts 2018 09:47
no jah punaste arust me oleks pidanud sinikiivreid mängima, nende kahe jõugu vahel.
k
Klaus/ 26. märts 2018 09:42
Minule kui ettevõtjale anti väga hea idee ---nüüd hakkan tegelema uue lipu tootmisega sest näen juba ette et on turgu sest Kurtna-Tagadi laadal just müüakse tohutus koguses saksa sümboolikaga esemeid aga lipuni pole veel jõudnud keegi ! Muide , kes teab ka et enamus müüjad on aga vene rahvuse esindajad !
m
26. märts 2018 11:03
Muidugi ja siis kõik vene piiri äärde lehvitama,võiks veel vanad saksa potid ja mundriräbalad ka selga panna ja mingid vanad roostes tukid kätte-see oleks nii ilus nagu surnust tõusnud zombie diviis.
n
Neutraalne / 26. märts 2018 09:39
Eks ta veidi imelik on kui keegi austab MRPga kogu Ida-Euroopa venelastele maha müünud tegelasi aga seni kuni EV Kaitseväe Kalmistul võib iga aasta 9 mail maskipalli korraldada ei peaks ajakirjandus hüsteeritsema.
n
Neutraalne/ 26. märts 2018 18:08
Telefoniga trükkides tuleb ikka räigeid kirjavigu - maskipall. Vabandage väga. Pronkspuusliku juures toimuvad ikka LARPimine, cosplay ja maskiball.
e
Ettevaatust ! / 26. märts 2018 09:38
Muide, võiks olla ettevaatlik. Kõikidel majadel on lipuhoidmiskohad olemas. Põhimõtteliselt võib iga pahatahtlik tüüp öösel üle aia hüpata ja mistahes lipu maja külge paigutada ning seejärel pildi sotsiaalmeediasse sokutada. Lähed puhkusele, keegi teeb sel ajal halba nalja ja lipuke võib terve nädala rahulikult lehvida. Pärast ole mees ja pese oma mainet...
i
Igati/ 26. märts 2018 10:05
õigustatud tegevus tuletada meelde kes on tegelikult kes.
y
26. märts 2018 10:48
t
Tim/ 26. märts 2018 12:09
Sinule meeldiks kui marksismi-leninismi tõeline propagandist sm.Nestor viiks sirbi-vasara lipu kohe riigikogu saali.
t
tibu/ 26. märts 2018 09:37
miks pole selle kõrval teise , meid okupeerinud riigi, lippu?
s
26. märts 2018 10:06
Siis pead arsti poole pöörduma või ajaloo järelaitamistunde võtma. Rumalus kahjuks pole ravitav.
j
26. märts 2018 09:31
ja mis me nüüd siis selle teadmisega peale hakkame? läheme ja võtame kollektiiviga selle maha vä?
s
sõnakuulelikult./ 26. märts 2018 09:29
See on seni punalipslastele valus teema, kuni teise punalippu üle pole kohtus karistus määratud, et saaksid selle eest ilusti rahulikult karistust kanda.
j
jah/ 26. märts 2018 09:27

a
A/ 26. märts 2018 09:20
Huvitav ,kas saksa lipp toob sisse rohkem ,kui välja viib ?
a
allika 5 viljandi/ 26. märts 2018 09:18
google mapsis foto , mil peale jäänud ka ilmselt selle lipu heiskaja
L
................/ 26. märts 2018 09:00
Las tuleb 9 mai.Siis alles näeme mis sümboolikat keegi kannab ja milliseid riideid ? Kui kelata,siis kõik keelata.
k
26. märts 2018 09:17
Kui sa veel ei tea, siis need on mõlemad keelatud sümboolikad, nii haakristi kui ka tööriistalipp. Seaduste tundmine näitab inimese haritust,
i
Ilusam/ 26. märts 2018 08:51
lipp kui mingi veripunane viisnurgaga plärakas. Punast eesti rahva vägistajate ja mõrvarite lippu võib meil iga päev lehvitada aga saksa lippu mitte.
a
26. märts 2018 09:19
Aga mille puhul peaks seda lippu ülistama ja lehvida laskma? Kas sa ei tea, et ka see, tollane riik , okupeeris Eesti ja selle juht ei teinud maailmale vähem kurja kui punajuht.
s
#/ 26. märts 2018 09:20
sul vist korralikud lüngad. maailma ajaloost .et igatsed fasismi orjust taga?!
i
iroonia/ 26. märts 2018 15:35
Sinusuguseid tegi vaid töö vabaks.
a
26. märts 2018 08:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mõnele/ 26. märts 2018 09:04
võib see ilus olla. Kelle esivanemad Kloogale jäid ei vaata seda küll vaimustusevärinaga. Ajalugu pole kahjuks must ja valge.
e
26. märts 2018 09:21
Et siis kuulud saksa rahva hulka? Kas sa ei team mida selle lipu all maailmas korda saadeti? Ajaloo tundmine tuleb kasuks, vähemalt ei jäta rumalat muljet endast.
h
haak/ 26. märts 2018 08:45
Ühest haakristist tehakse suur kära, aga punaokupatsioonisümboolika on täiesti OK?
j
Ja / 26. märts 2018 09:04
mingeid moslemite ja gei paraade samuti ei toimuks.
o
!/ 26. märts 2018 09:22
oleksime lihtsalt orjad edasi olnud....seda tahtsid öelda?ja paistab ,et ajaloost ei tea sa ka midagit....mida võibki arvata.
k
26. märts 2018 09:23
Kust selline teadmine pärit on? Küüditamine toimus ka selle lipu all, Saksamaale, töölaagritesse. Õpi ikka ajalugu enne kui midagi sellist väidad.
r
26. märts 2018 08:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
26. märts 2018 09:25
Ka sina eksid, mõlemad punased lipud ja muu sümboolika on meil seadusega keelatud. Tuletan veel meelde, et seaduse mittetundmine ei vabasta vastutusest,
j
järeltehtud?/ 26. märts 2018 09:34
e
Eks / 26. märts 2018 10:29
siis vastutagi seaduse mitte tundmise eest.
k
KillaH/ 26. märts 2018 15:34
On või? Oma kodu õuel lehvitan mis lippu tahan! Nii ja mõlema punase lippu puudutava seaduse viide ka palun, kus oleks kirjas ,et nii III Riigi, kui ka CCCP lipp on keelatud?
0
09:25/ 27. märts 2018 09:33
Aga miks ei võeta vastutusele neid kes vehivad punalipu ja vene lipuga.Kui vaadata 9 mail uudiseid siis tundub,et elame ikka ENSV s.Lisaks veel need koloraado mardikad.

s
Sander/ 26. märts 2018 08:33
Mida siin imestada, Eesti pole Saksamaa, kus on igasugune natsi sümboolika kasutamine on karmilt karistatav.
o
oot,oot..../ 26. märts 2018 08:26
...meil ei ole ju sümbolite (haakrist,sirp-vasar,punane värv) keelatud. Agur alles kasutas enda meeldimispüüde kontserdi kaunistamiseks "sirpi-vasarat". Sõja ühe vallapäästja sümbolid pole taunitavad,teise omad on, mis kaksikmoraal see selline on?
n
no/ 26. märts 2018 08:39
Ma pakun siis tasakaalustamist ja laseks viia sinna ENSV lipu. Keegi kinkis kunagi ja jätsin alles-ajalugu siiski.
a
Andres/ 26. märts 2018 08:26
Punasel kangal must rist, ja mustal kangal punane rist. Eestlane on pidanud ellu jääma mõlema lipu all. Kõigil see ei õnnestunud, mälestus ja au meie tõelistele kangelastele.
n
no/ 26. märts 2018 08:41
Pane juba ELlipp ka, ikka ühtemoodi rahvast hävitavad.
a
Andres/ 26. märts 2018 10:17
Unustasin, kollased ämblikud sinisel kangal.
v
veteran/ 26. märts 2018 08:11
paljud eesti mehed on võidelnud selle lipu all venelase vastu teie kommud ja poisikesed pidage oma mokk maas
j
ja kui armas oli veteranil/ 26. märts 2018 10:02
tappa oma isa ja vanemat venda,kes mopiga võeti 1941
m
Mis/ 26. märts 2018 08:05
tähtsust sel on? Ida-Virumaal lehvivad sageli punalipud, keegi ei köhi. Meelega tõmmataks eEesti lipp tagurpidi vardasse, taas keegi ei köhi. Ainult irvitatakse ja näidatakse keskmist sõrme, mis te meile teha saate?
t
to: Silja Ratt/ 26. märts 2018 07:57
Viljandis Allika tänaval Aia tänaval? Üks vist tõesti õige, teine vale; nii ongi mõistlik lehes märkida.
k
kui/ 26. märts 2018 08:43
Maja on nurgapealne , võib ka tänaval olla kaks nimetust.
m
meie riigis/ 26. märts 2018 07:51
see lipp.miks kõik eesti mahamängijad ja rahva rõhujad brüsselis konutavad....natside linn ju.
z
Z/ 26. märts 2018 07:32

k
26. märts 2018 07:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hoppaaa!/ 26. märts 2018 11:32
Kyyditaja on rääkinud...
k
26. märts 2018 07:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
26. märts 2018 07:36
Peipsi ookeani taga tõesti nartse jagub, koos diktaatori portreedega.
v
Vahur/ 26. märts 2018 07:15
NLiidu sõjaväevormis tibid, Georgi lindid ja kogu NLiidu butafooria on ok! Nüüd üks väike lipp tekitab pingeid!
j
jaak/ 26. märts 2018 07:12
inimene leidis lipu pööningult ja näitab ajalugu HARIB TEID
V
// 26. märts 2018 08:45
Vaata jaak, natsi sümboolika on kõikjal keelatud.
t
to 08.45/ 26. märts 2018 09:06
ja tood äkki välja seaduse, mille järgi keelatud on?
e
eurooplastel on III Reischi sümboolika/ 26. märts 2018 10:04
üldiselt keelatud, Neil on liiga hea mälu.
m
miksikas/ 26. märts 2018 13:53
Kuidas on lugu Pärsiamaal , Indiamaal või Türgimaal. Seal ju svastikal püha tähendus. Euroopa lolluste pärast ka nemad seal -päikesekummardajad - ei tohi oma kolde ette õnnemärki teha, mille peale kohe nende kaitsja, õnnejumal istub?
t
Teeline/ 26. märts 2018 21:43
Küsimus politseile:
"Kas Eestis on mingi sümboolika (näiteks haakrist) keelatud? "
Vastus:
"Tere. Ei ole."
m
Ma/ 26. märts 2018 07:11
ei pea selle lipu lehvitamist just kõige õigemaks sammuks,kuid väga vastu ka ei ole!Selle lipuall kolgiti läbi kogu maailma ajaloo venemaad kõige korralikumalt ja sellepärast väärib see muidugi austust,kuid sellist asja on raske seletada meie liitlastele,kellest suhteliselt otseselt sõltub meie riigi julgeoleks.Samuti on see vesi venemaa propaganda veskile.
s
sooviks teada võimuesindjalt/ 26. märts 2018 06:52
kuidas karistatakse antud teo toimepanijat .
s
Siim kloostritagant/ 26. märts 2018 08:21
Kuidas karistatakse neid kes vehivad punalippude ja vene lippudega?Lisaks veel need tobedad georgilindid.
k
kindlasti/ 26. märts 2018 08:45
kutsutakse peolauda, mis on ka õige. Õige hõlma ei hakka keegi ! ütleb ka vanasõna.
o
oot/ 26. märts 2018 09:07
seadust ei ole, mis keeleaks, aga sinusugune juba karistaks? kuidas sind karistada sellise mõtteviisi eest, vot see on küsimus.
t
Teeline/ 26. märts 2018 22:30
Küsimused politseile:
"Kas Eestis on mingi sümboolika (näiteks haakrist) keelatud? "
"Tahaksin osta haakristi märgiga sõrmust ja kas mind karistatakse selle eest kui ma kannan seda avalikus kohas? "
Vastused:
"Tere. Ei ole."
"Tere. Ei, tegemist ei ole karistatava teoga."
a
26. märts 2018 06:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 26. märts 2018 08:45
t
Tim/ 26. märts 2018 09:14
07:20 sinul muidugi meeldib punalipuga seista Aljoš juures.
a
Aljoš?/ 26. märts 2018 09:31
s
26. märts 2018 06:15
See on kellelegi "solvav". Usa saatkonnast tuleb juba kisa. Sõrvesäärde on kuulda.

e
eestlane/ 26. märts 2018 04:28
9 mail lehvitatakse vene natside lippe
h
hingesugulaste/ 26. märts 2018 06:48
M
???/ 26. märts 2018 03:30
Millest selline paanika, kui punalipul on äkki haakrist? Sest kui meil 9 mail mõned isehakanud Punaarmee kaardiväe vanemleitnandid ja "surematu polk" viisnurkadega punalippudega lehvitab, siis on kõigil suu vett täis. Mainitakse vaid mokaotsast. Kuid nii Stalin kui ka Hitler olid peaaegu et identsed kaksikvennad-diktaatorid.
s
see maja nüüdsest venemaa mustas nimekirjas/ 26. märts 2018 05:28
Kõiki diktaatoreid iseloomustab soov taastada oma riigi kunagine hiilgus ja territoorium ― Mussolini, Hitler, Stalin, Putin jt.
E
!!!/ 26. märts 2018 03:23
Ei näe erilist vahet, kas lehviv punalipp on viisnurga või haakristiga. Stalin ning Hitler olid peaaegu kaksikvennad. Samuti ka NSVL ning Kolmas Reich. Üheparteilised diktatuurimaad, kus rahva teadvust äärmusliku ning häbematu valega kontrolli all hoiti. Kus Gestapo ning NKVD olid äravahetamiseni sarnased. Kus topiti miljoneid inimesi koonduslaagritesse või GULAG-i. Mõlemad relvastusid ennaktempos ja plaanisud nii üksteise tüssamist kui ka Euroopa ning ideaalis ka märksa suuremate alade vallutamist. Kus Hitlerjugend ning pioneeriorganisatsioon olid kah peaaegu identsed. Kus massiliselt suuri inimmasse represseeriti ning küüditati. Kusjuures Stalin oli võimul märksa kauem ja ka tema hinge peal on rohkem kuritegusid kui kolleeg Hitleril.
Kaksikvennad? Kahjuks takistas täielikku sõprust vaid üks asjaolu. Oli vaid üks Euroopa ning üks maailm. Kahele suurele diktaatorile ei jagunud seal korraga ruumi.
õ
Õiget elu saab elada ka lippudeta/ 26. märts 2018 01:38
Selle lipu heiskaja on provokaator.
0
01:38/ 26. märts 2018 02:04
Mõni EKRE nats kindlasti!
J
???/ 26. märts 2018 03:25
Ja sa kohe KINDLASTI tead? Äkki sa ise olidki provokaator ning ise tõmbasidki? Et siis kisada ja EKRE-le näpuga näidata?
m
mitte äkki/ 26. märts 2018 08:47
a
A / 26. märts 2018 09:18
Et provotseerib EKRE -t vää ?
m
morsijoodik mikser/ 26. märts 2018 01:35
see söör krat von viljandi ,vahetel viljeleb mujal,riigi linnades ja ümbruses symboolselt
v
viljandlastele/ 26. märts 2018 02:10
Hullumaja patsient andis jälle VENE telekanalitele tööd Eesti riigi häbistamiseks ja sõimamiseks.... Või on ta Venemaa PALGAL....? Avalikkustage, viljandlased, selle jobu perekonnanimi eesti rahvale....!
f
füürer/ 26. märts 2018 07:41
Kindlasti EKRE. Nendel ju samad harjumused. Jooksevad tõrvikutega ringii Kannavad kaabusid ja suruva rahvale peale oma vaateid.
M
A/ 26. märts 2018 01:30
Milles probleem on? Et teil sellist uhket lippu pole?
v
viljandlane/ 26. märts 2018 02:05
Vaimuhaigel lipu heiskajal on TABLETID võtmata...!
O
.../ 26. märts 2018 01:25
Omal ajal oli Viljandi esimene linn Eestis mis oli teatud kontingendi vaba! (Y)
e
eesti mees/ 26. märts 2018 02:12
See liigne DEMOKRAATIA ei kõlba ikka osadele eesti inimestele....! Selliste koht ei ole vabaduses!
s
see meeldetuletamine/ 26. märts 2018 10:05
oli eile nii mode kui terve riigi vastane terroriakt.
h
H. Sildna/ 26. märts 2018 00:19
Järelikult elab seal õige Eestlane.... mitte mingist homost sots musta moslemiga :)
e
Eestlane / 26. märts 2018 00:44
Ei teadnudki, et õigeks eestlaseks olemiseks, peab nats olema.
a
Arvab/ 26. märts 2018 01:32
e
Eestlane / 26. märts 2018 08:04
Ehk siis seal leviv natsilipp vihjab hoopis Vene propagandamasina käsilasele, kes neile uut materjali Eesti vastu annab?
n
NAz/ 26. märts 2018 14:50
kui sa nimetad mind naziks on see kompliment
t
Teeline/ 26. märts 2018 22:57
Vene propagandamasin peaks päris vait olema.
!Nõukogude Venemaal ilmus svastika bolševike poolt 1918. aastal kasutusele võetud 1000-, 5000- ja 10 000-rublastel kupüüridel. Varem oli svastikat kujutatud 1917. aastal välja antud 250-rublastel duumarahadel. Svastika koos tähtedega РСФСР selle sees kaunistas 1918. aastal punaarmeelaste vormikuue käiseid."
e
eesti mees/ 26. märts 2018 01:13
See pole eestlane! Ta on VAIMUHAIGE olevus!
k
kas oled arst/ 26. märts 2018 02:29
et julged hinnangut anda?
h
Hm/ 26. märts 2018 05:48
Ei ole arst, lihtsalt tavaline vatnik, kes arvab, et on integreerunud ja nimetab end ise hakanud eesti meheks.
j
Järeldus/ 26. märts 2018 01:16
Järelikult elab seal tähelepanuvajadust põdev ullike. Õigele eestlasele on ühtviisi vastukarva natsid, stalinistid, seksuaalperverdid, rünnakpagulased jms.

v
vunts/ 26. märts 2018 00:14
Kahju, et pildilt ei paista, kas ahjus ka tuli all juba.
l
lol/ 26. märts 2018 01:03
korsten suitses kui viimati sealt mooda kaisin
v
viljandlastele/ 26. märts 2018 01:15
Kas seal elab mõni EKRELANE või...?
l
Lorenz/ 26. märts 2018 10:27
Elab jah seal ema juures. Üks arukamatest omasuguste hulgas. Omab püsivat töökohta ja on lausa põhiharidusega
t
Teeline/ 26. märts 2018 22:34
Küll see EKRE käib ikka mõnedele närvidele.Kohe nii hullusti, et söögi alla ja söögi peale tuleb mainida.
s
sümbolid pole tõesti süüdi / 26. märts 2018 00:11
tõsti õige see on et inimene on andnud oma tegudega sümbolitele vastava oreooli . Ning nii me tunneme et punalipp on halb samuti ka haakristiga lipp eks ole ! Kuigi tõsi see on et haakrist on tõesti väaga vana sümbol ja tulnud Indiast kus ta oli õnnerataks . Kahjuks rikkus ilusa sümboli ära Hitler kelle jõledused on veel tänapäeavgi õõva tegevad . Jah meist sõltub mis maalima loome ja millise värvuse sellele oma tegudega anname eks ole
v
viljandist/ 26. märts 2018 01:14
Issanda loomaaed on KIRJU...!
r
riin/ 26. märts 2018 00:04
Kena lipp ju. Paneks oma majalegi! igati etem kui need teised nn sùmboolikad mis Ida -Virus moes on! Ja omal territooriumil lehvitab igaùks sellist lippu mis tahab.
t
Tom / 25. märts 2018 23:56
Tolerastid ja sallivuslased ärge nüüd ķöhige!
l
25. märts 2018 23:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kindlasti/ 25. märts 2018 23:57
Kõik oleks sõbralikult Saksamaal kaevanduses töötanud
e
ei,meie osaks oli austavam ülesanne/ 26. märts 2018 00:06
olla vene barbarite vastu eesliinil. Seda on kirja pannud peale sakslaste ka herr Hjalmar Mäe.
a
Austav üles anti peale wehrmachti ärakülmumist/ 26. märts 2018 00:59
Austav ülesanne olla eesliinil tekkis peale seda kui sakslased 1941 aasta talvel Moskva all lakki said. Läks veel aega, enne lubati eestlastest koosnevatel üksustel vähehaaval sini-must- valget sümboolikat kasutada. Tasub lugeda sõja esimesel poolel Saksa sõjaväes võidelnud eestlaste mälestusi. Seal on palju kirjas.
n
no/ 26. märts 2018 09:03
Minu isa sõdis Nõugude liidus sakslaste vastu ja see, mida tema rääkis sakslastest oli jube.
t
tal polnud/ 26. märts 2018 10:47
põhjust ilustada . Nii nagu minu vanatädil ,kes toodi taganemise käigus Punakülast
s
sakslane versus venelane./ 26. märts 2018 11:02
Minu vanavanemad elasid maal ja sõjaväed käisid neist mitu korda edasi-tagasi üle.
Vene soldatid tulid majja, lõid jalaga ukse lahti, esimene asi oli vanaisale püssipäraga näkku, siis võeti köögist kõik söödav ja joodav, seina pealt kell ja veel mõned iluasjad, laudast võeti lehm kaasa ja mindi automaate täristades edasi...
Saksa sõdurid tulid õuele ja ohvitser tuli küsima, et kas nad võivad kaevust vett võtta ja kas perenaine ei oleks nõus vahetama suhkru ja konservide vastu natuke mune ja mõned kanad. Vahetuskaup oli muidugi vanaemale kasuks.
Vot nii need neetud sakslased siis käitusid mu vanavanematega...
p
pgl/ 25. märts 2018 23:45
r
Rnx/ 25. märts 2018 23:02
Nonii. Kuna tolerastid on selle asja nii kaugele viinud, siis põhimõtteliselt on natsid ka vähemus ja neil peaksid õigused olema. Seega...küsimusi palju.
k
Kurb/ 25. märts 2018 23:00
Kurb, et inimesed arvavad, et see on okei kuidagi? See, et teised lollid lehvitavad NL lippu ei tohiks kuidagi pehmendada natsi lipu lehvimist. Selle lhevitamine näitab lihtsalt, et Eesti inimene ei tunne oma riigi ajalugu.

b
Brunn/ 25. märts 2018 22:56
Helsingis oli aastaid rõdul ning politsei ei reageerinud-eravaldus.
t
Teeline/ 26. märts 2018 22:54
Soomes oli haakrist aastail 1918 - 1944 kasutusel õhujõudude märgina. St juba ammu enne NSDAP asutamist.
i
iff/ 25. märts 2018 22:54
Kui on tõepoolest tegemist Allika 5 majaga Viljandis ja vastab tõele, et seal just Hitleri Kolmas Reichi lipp lehvib. Siis aru saadav, et mingi kiilaspäine vana elab seal. Skinheadid on ju kiilakad nagu kaalikad! Siin ka pilt:
google.ee/maps/@58.3662138,25.6154425,3a,75y,272.69h,88.63t/data=!3m7!1e1!3m5!1sqOlE93XU5F5sIRB1SGKYEw!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DqOlE93XU5F5sIRB1SGKYEw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D145.69394%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?hl=et
m
Mis see viimane "pudru ja kapsad"/ 25. märts 2018 23:22
z
zxc/ 26. märts 2018 08:19
Pildil on antud ka tegelase visiitkaart, sellel selgelt nimi Kuri Koer
k
26. märts 2018 10:08
Kumba tänava maja küljes see lipp siis lehvib? Pildi all on, et Allika tänaval, artiklis, et Aia tänaval?Natukenegi võiks pilgu enne avaldamist oma kirjatükile visata. Signe Lahtheinaga juhtunud avariist kõnelevas artiklis samuti, algul, et kolmapäeval, siis neljapäeval juhtus.
h
hah/ 26. märts 2018 22:53
Sa oled sündinud i.d.i.o.o.t. Teatud eas lahkuvad juuksed meestel peast, tihtipeale, lammas.
m
Merje/ 25. märts 2018 22:42
Noh, ja mis siis? Eestis sõidab ringi tuhandeid autosid, mille küljes on Georgi lint. Kohtla-Järvel sõidab ringi auto, millel on suur NSVL vapp. Aseris hoiab üks vanamees oma aknalt Stalini pilti. Miks te nende peale ei reageeri, häbimärgista ega ära keela? Eriti veel täna.
o
Okupantide lipud/ 26. märts 2018 01:04
Punalippu küll ei lehvi kusagil. Punalipp ja natsilipp on võrdsed.
n
no egas ikka ole/ 26. märts 2018 02:37
muidu oleks ka punalipp koos sellega kaasneva sümboolika keelatud, pigem ikka kummradatakse viimast
6
69/ 26. märts 2018 09:27
9. märtsil sõidavad autod ringi ka viisnurkadega punaste lippudega aga politsei ei jõua vist neile järele või ei reageeri. Aga Georgi lindid????
m
minu vanaisa sai Georgi lindi 1915 aastal/ 26. märts 2018 10:50
ta oli vapper soldat.
Leninlased lausa küttisid ja nottisid neid hiljem ja leninlaste lapselapsed kasutavad vapruse sümbolit uuesti.
Vat sellest ma ei saa aru, See ju lenini ideedele seljapööramine ja laus -hukkamõist
õ
25. märts 2018 22:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
25. märts 2018 22:50
aga tuletame meelde, et fotol on see valepidi!
t
Teeline/ 25. märts 2018 22:56
Mis mõttes valet pidi?
"Svastika ehk haakrist on väga vana kujund, mis on kasutusel õnnemärgina. See võib olla nii päripäeva (卐) kui vastupäeva (卍) pööratud harudega."
v
vastupäeva pööratud harud/ 26. märts 2018 00:08
toovad kadu ja õnnetust .Nii uskusid ja usuvad inimesed Nepalis praegugi
Meie Führer omas sel maal sidemeid.
K
,,,,,,/ 25. märts 2018 22:36
Kunagi oli Eesti sini must valge lipp ka ju keelatud
a
aivar/ 26. märts 2018 12:50
jälgides tendentse €uroopas, keelatakse sinimustvalge juba lähiaastail
v
Väga vana / 25. märts 2018 22:32
õnne sümbol on haakrist. See, et keegi hull selle oma märgiks kaaperdas ja selle all kurje tegusid tegi, ei tähenda, et märk ise halb oleks. Kommunistid tegid ka õudseid tegusid oma sümboli - viisnurga all. Kindlasti on läbi ajaloo massimõrvarid kasutanud palju erinevaid märke. Poolkuu märgi all lõigatakse kõrisid läbi ja aetakse lapsi hakkmasinasse -- jälle kurjuse märk. Sel juhul tuleks igaks juhuks kõik märgid ära keelata, mine tea, mis tegusid ajaloos nende sümbolite all tehtud on.
Sümbol ise pole kellelegi midagi halba teinud, inimesed on need, kes kurjust külvavad.
m
muideks / 26. märts 2018 06:05
Isegi maiadel ajal oli see märk juba olemas. Uurige ise ajalugu
k
ka siitmaa inimeste/ 26. märts 2018 10:51
koekirjas on selline rist. Vaadake tikandeid.
n
Natsipartei/ 25. märts 2018 22:32
Seal ju ekrelaste uus salastaap!
e
ei ole / 26. märts 2018 01:06
see on SOTSIDE strateegia , panna üles fake salastaap , et ekre mainet rünnata
r
Rauvo/ 26. märts 2018 05:02
Alles kirjuteti,et ekre on moskva sõber. Tehke juba ükskord kindlaks,kelle poolt ta on.
s
söör fon krat / 26. märts 2018 06:02
Muidugi ekre tegu siin pole kahtlust
t
Tim/ 26. märts 2018 09:05
r
rins/ 25. märts 2018 22:23
see on see hull taxist oma sõpradega.

m
miks ka mitte/ 25. märts 2018 22:14
kordades jälgimat punakaltsu tohib vabalt lehvitada
s
25. märts 2018 22:42
f
Fritz/ 25. märts 2018 21:58
Ja siis? Mõne natsi kodu, noh.
T_iblad riputavad oma lipukesi ja lindikesi tuhandete kaupa igalepoole valimatult.
j
juudilipp & hõbepurjed/ 25. märts 2018 22:09
kuldne laev läks merele, valleraa!
m
25. märts 2018 22:35
mõistustpaistabettasutaeisaa.Mis see sinu asi on kus miski lehvib?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee