Elusalt üle raudtee saab siis, kui kõik, kellel pole ohutunnet, on ennast oma rumaluses hävitanud. On liikluseeskirjad. Vanasti pidi jalakäija andma teed jalgratturile. Jalgrattur pidi teed andma autole, auto omakorda trammile, tramm rongile, kui seda vahel vaja oli.

Raudtee läks Kadrioru alguses üle Narva maantee, linna poole jäi vana apteek. Kui rong sadamast tuli ja Tallinn-Väikese poole sõitis, siis seisis kogu liiklus seal tõkkepuude taga. Niipea kui punane tuli fooris põlema hakkas ja tõkkepuud langesid, jäi tänaval kogu liiklus seisma. See oli juurdunud liiklusdistsipliin ja sõja ajal läbielatud ohutunne.

Aga praegu, kui raudteelased asetavad ülesõitudele tõkkepuud, sõidetakse koos nendega ennast rongile ette. Lihtsalt astutakse rongi ette, ja kui läheb õnneks ning juhtum lõppeb vaid haiglasse viimisega, pahandab kannatanu, et mida see rongijuht tegi, et ei näinud, kui hakkasin üle raudtee minema. Kirutakse, et miks ei tagata kõigile ohutut liikumist üle raudtee.

Mina teeksin sellise seaduse, et iga isik, kes põhjustab rongi seisaku, ja sellega rongi järgmisse jaama hilinemise, peab viivituse raudteele välja maksma.

Jaga artiklit

3 kommentaari

C
crazy eights  /   15:59, 11. apr 2018
Kuidas saada? Õlgade peal peab pea olema mitte aga üks teine kehaosa.
V
võta kaasa  /   22:24, 8. apr 2018
Tamo Vahemets,kes on juba üle kümne aasta muutnud ohutumaks just raudteega seonduvat

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis