Foto: Teet Malsroos
Toimetas Triinu Laan 22. märts 2018 12:09
Valitsus otsustas kinnitada Kuno Tammearu järgmiseks viieks aastaks Päästeameti peadirektori ametikohale.

“Päästeamet on üks Eesti olulisemaid asutusi, kuna nende töö tulemusest sõltub meie kõigi turvalisus. Sellise ameti juhtimine on vastutusrikas töö, millega Kuno on viimase viie aasta jooksul suurepäraselt hakkama saanud. Mul on hea meel, et ta jätkab oma tööd ka järgmised viis aastat,” ütles siseminister Andres Anvelt.

„See on suur usaldus ja see ei ole vaid minu kui peadirektori usaldamine, see on kogu Päästeameti usaldamine. Usaldamine näitab, et see, mida oleme viimaste aastate jooksul saavutanud, paistab silma ja läheb korda. Ohutuskultuuri kasvatamine Eesti ühiskonnas on meie igapäevatöö ja see on pidev ning jätkuv protsess, mida mul on au juhtida ka järgnevad viis aastat,“ rääkis Kuno Tammearu.

Tammearu alustas päästjana tööd 1992. aastal, aastate jooksul on ta Päästeametis täitnud erinevaid spetsialisti ja juhi tööülesandeid. Ta on lõpetanud Eesti Riigikaitse Akadeemia, omandanud magistrikraadi haldusjuhtimises Tallinna Tehnikaülikoolis ja hetkel omandab Tartu Ülikoolis magistrikraadi ettevõtte strateegilise juhtimise valdkonnas.

Päästeteenistuse seaduse kohaselt nimetab Päästeameti peadirektori siseministri ettepanekul ametisse Vabariigi Valitsus, kuulates ära Riigikogu õiguskomisjoni seisukoha.

Samal teemal

Kommentaarid  (1)

22. märts 2018 12:27
Sellistest pisikestest vendadest teete uudiseid. Justkui too 36 miljonit oleks mingi summa. Kusagil 25 aastat tagasi mil eestlased olid maale toonud Statoili,teatavasti tegemist on asutusega kus liiguvad miljardid,siis venelased tapsid maha terve Statoili juhtkonna ja asendasid need venelastega. Lehes ilmus tilluke uudis: " Toimus omanike vahetus " ja ei enamat. Kriminaalasjagi ei algatatud sest Eesti Politsei omanikuks on peterburi maffia. Sestap boikoteerigem naftamagnaate : Elu riikides tuleb korraldada ilma maksudeta sest lisaks riiklikele maksudele on olemas varjatud maksud ja need on veelgi enam koormavad. Kulutused naftasaadustele on peale sunnitud varjatud maks . Naftasaaduste kaudu imetakse Eestist miljardeid. Ka riik varastab maksumaksjate raha miljardeid eurosid viletsate teede ehitamisega ja Eesti Energia kaudu maksumaksjate raha pesemisega,Kreeka kaudu kantimisega jne. Kui inimestel on raha piiramatult siis nende ajutegevus peatub ja igavusest nad organiseerivad sigadusi. Ei tohi nuumata naftamagnaate. Inimestel on stress mille tekitas naftamagnaatide nuumamine sest kes arvutas kokku kui palju ta oma elu jooksul kulutab raha naftamagnaatide nuumamiseks,saab aru. Selle vastu on lahendus : Auto on water AUTO ON WATER Hydrogen on the ICE is one of the most exciting topics of vehicle owners and not only. Our company has developed electrolyzers capable of replacing the main fuel (gasoline, diesel) by 70-90%. In some cases, it is 100%. Working samples were successfully tested for 2 years. The results of the engine, units of the units, were in excellent condition, without damage. Increase of the motor resource of ICE by 2 times, Increase of the engine power up to 35%, Absence of deposit on the piston system. Machines on which tests were carried out VAZ 2101 VAZ 2101 VAZ 2108 VAZ 2108 VAZ 2109 VAZ 2109 BMW e39 BMW e39 Volga GAZ-24 Volga GAZ-24 Gazelle Gazelle HUMMER H2 HUMMER H2 KamAz KamAz Skoda Octavia Skoda Octavia Tavria Tavria Security SECURITY Our company has focused on the required capacity per second of a sufficient amount of gas from the water for the operation of ICE. The explosive gas does not accumulate and is not stored in cylinders. There are no volumes of gas accumulation. In the event of an accident or other damage and ignition, the explosion is excluded, since the system is filled with water and the exhausted gas immediately consumes the internal combustion engine. Nothing to explode. Installation additional. generators ADDITIONAL. GENERATOR ADDITIONAL. GENERATOR ADDITIONAL. GENERATOR Propane-methane with hydrogen Excellent proven system of afterburning methane and propane. The propane savings range from 40 to 70%. In DVS, propane or methane is burned by only 63-64%, the remaining 33-34% is emitted into the exhaust manifold. Hydrogen is mixed with propane-methane during combustion causing propane to burn to 90-99% thereby increasing power and saving gas by at least 30-35%. Good Started on the mixture in -25 -27. Smooth work. Reduces the temperature of hydrogen burning. Propane-methane slows the ignition of hydrogen and oxygen. Hydrogen raises the octane number and raises the caloric content of propane or methane by 20-40%, depending on the amount of hydrogen. CO2 The ecological exhaust also increases. CO2 emissions are reduced to a minimum, The smell of exhaust fumes. Our performance at the gas saving stand (PROPAN) and the reduction of CO2 emissions to 7-11%. INDICES AT THE BOOTH Propane is marked by Red. CO2 is marked with white CO marked in yellow. OPTION 1. Savings of 50-70%. OPTION 2. Savings of 70-90%. OPTION 3. Savings of 90-100%.

SISUTURUNDUS