nagu nüüd kuulda, siis ei oleks vahet olnud, missuguse auto alla see jalakäija oleks jäänud - ta oli otse liikuva auto ette astunud, ka juhiga auto ei oleks nii kiiresti pidama saanud.
On väga palju asju, mida isesõitev auto ei suuda aga hea juht suudab. Iseküsimus on muidugi, et kui palju neid häid juhtegi on. Isegi kui kõik naisjuhid isesõitvate autodega asendada, muutuks olukord katastroofiliseks. Inimene pole hetkel võimeline sellist autot tegema, mis suudaks heal tasemel ise ennast juhtida. Millalgi saadakse sellest aru ja jäetakse asi katki. Enne aga saavad veel paljud inimesed surma ja jäävad vigaseks isesõitvate autode tõttu.
Põnev oleks iseliikuvaid robot taskuvargaid ka leiutada kes tegutsevad väärtasjade anduritega varustatult! Liikumiskiirus põgenemisel peaks olema 9,20 sek 100 meetri kohta!
Tehnoloogia areneb ja kõike mida on võimalik teha seda ka iga hinna eest tehakse, sealjuures käib hoogne lobitöö, et elu läheb sellest paremaks, s..tagi. Kõiksugu E lahendused säästavad meile vaba aega ja mida selle vaba ajaga tehakse? istutakse arvutis :)
Kindlustus paneb asja paika. Kui tulevikus isesõitva auto kindlustus on nulli lähedane ja inimese juhitav auto kindlustus saab olema kümnekordne praegusele, mille siis valid.
Nii nagu ülekäigurajal hukkub tavaliselt juhitava auto alla aetud jalakäija, kes tembeldatakse süüdi, kas siis helkuri puudumise est v alkoholi lõhnadega, on ka siin tõenäoliselt ikkagi "süüdi" jalakäija, mitte auto.
Aga miks on meil üldse isesõitvaid autosid vaja? Mis see meile annab? Ja pole veel isesõitvaid rongegi liikuma pandud, mis peaks ju olema väga palju lihtsam. Lõpetage jama ja tegelege millegagi, millest inimestel tõesti kasu.
punane foorituli juba praegu kui punane riie härjale, nii isesöitvate kui ka juhitud autode puhul. Paljud juhid söimavad autos isekeskis, isesöitvad ajavad lihtsalt möne jalakäija alla. Areng.
Mida kõike välja ei mõelda, peaasi, et ei peaks kellelegi palka maksma. Nii rott oled, et ei jõua taksojuhile maksta, siis mine jala. Meil katsetati ju ka isesõitvaid minibusse vist Kultuurikilomeetri kandis. No on seal siis vahet, et kas on juht, või ei ole. Innovatsioon my ass. Miks PEAB mingi sõiduk ISE sõitma? Paneme kaugsõidu rekad ka iseseisvalt maanteele ja las tegusad mehed istuvad palgata kodus, meheau käes.
Isegi kaua tuli niisugust asja oodata. Aga nüüd on käes ja ennustan, et ei jää ka viimaseks. Kellegi "arvutimängud" muutuvad reaalsuseks ja "game over" ongi päriselt game over. Mida see juht seal autos tegi? Mängis telefoniga?