Elu

Kuldmuna saanud reklaami autor: „Inspireerumine teistest teostest on kultuuris omane kõigile valdkondadele.“

LOOMEVARGUS VÕI ŠNITIVÕTMINE? Kas aasta parim reklaam on maha viksitud? (19)

Sirje Presnal, 19. märts 2018, 00:01
„Rahnu saare“ teostusele aitas kaasa Kuukulguri loominguline kollektiiv eesotsas Rain Tolgiga. Stanislav Moškov
Kuldmunade juubeligalat varjutab plagiaadikahtlus: kahes kategoorias Kuldmuna võitnud Coop panga reklaam „Rahnu saar“ näib olevat maha vehitud maineka USA režissööri Wes Andersoni ühe filmiklipi pealt. Kuldselt auhinnatud reklaami tegijad agentuurist Optimist ütlevad, et sarnase filmikeele kasutamine oli algusest peale ja avalikult taotluslik ning loomevargusesüüdistus seega alusetu.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee