Eesti uudised

Telefon saadeti mitu korda remonti, kuigi see polnudki rikkis

Anett Rannamets, 13. märts 2018, 22:51

25 KOMMENTAARI

t
tk./ 15. märts 2018, 12:02
nutitelefoni omanike on kõrvalt huvitav vaadata täiesti koomikud.üks suur lollus mis välja mõeldi liikluses ohtlikud ja lapsed sõltuvuses.
e
edgar/ 15. märts 2018, 04:13
ANDNUD anu saagimi KÄTTE ÖL TÖÖTAJAD ON IKKA KÖIGENUTIKAMAD juba see artikli autor
e
Eh/ 14. märts 2018, 12:42
Mul täpselt samasugune telefon ja ka see jukerdab, sest kuidas saab lukustatud telefon ennast välja lülitada nagu oleks tegemist tehis intellektiga.
j
Jaa/ 14. märts 2018, 10:07
See on küll kummaline. Viid remonti ja kunagi ei tea, mida tehti, vahetati, parandati. Ise ju tegema ei hakka, aga hind pilvedes ja jälle läbi. Teesklevad osadevahetust. Ja loome töökohta.
s
saastaoperaator/ 14. märts 2018, 10:05
t
telefon saadeti parandusse.../ 14. märts 2018, 09:52
kes seal paranduses siis töötavad ? No krt,ma pole kyll klienditeenindaja,ega parandaja,aga mobla klahvivalgustust menüüst oskan isegi mina,50aastane ,sisse lülitada. Elisa,see ongi paras kääbikute kamp.
t
taat/ 14. märts 2018, 09:41
See uus nokia 3310 on nii mööda kui mööda oma menyydega.saast täiega
e
eit/ 14. märts 2018, 09:50
Kes siin 3310'st rääkis? Taat on päris ära keeranud.
s
see vanaront/ 14. märts 2018, 09:38
kas see prügimäelei peaks juba olema

h
14. märts 2018, 09:12
huvitav, igal tootel peaks ju kaasas olema kasutusjuhend? kas see on puudu, kas see on segaselt kirjutatud jne.
n
no/ 14. märts 2018, 09:09
nii juhtub, kui telefon on nutikam kui omanik ja klienditeenendaja kahepeale kokku...
s
seda pidevalt/ 14. märts 2018, 07:41
k
Krdi pensionäär/ 14. märts 2018, 06:29
Elisa teenindaja ei peagi teadma iga rämpstelefoni hingeelu.
a
aga/ 14. märts 2018, 06:43
Siis ei tasu ronida sellisele ametile.
k
kuule,/ 14. märts 2018, 06:58
nüüd oled sa küll nutikas aga meil kõigil on kunagi sellised Nokiad olnud. nii, et palun jää viisakaks.
h
14. märts 2018, 00:36
Huvitav et klienditeenindajat ei huvitanud kuidas telefon katki on ja lihtsalt saatis selle remonti ilma mingi täiendava vea kirjelduseta.
s
seal ju töötavad/ 14. märts 2018, 06:58
inimesed tänavalt- kust nemad teavad.
t
to 00:36, 14. märts 2018/ 14. märts 2018, 09:14
miks peaks letis töötav inimene teadma kuidas telefon katki on? Loogiline ju, et sellega tegelevad teised, vastaval ametil töötavad inimesed!!!
t
14. märts 2018, 13:00
Ta ei peakski teadma mis jubib kus katki on. Aga ta peaks kliendi käest küsima milles probleem on ja alles seejärel saatma remonti. Ega ikka ei ole nii et lähen esindusse, ütlen et on katki ja klenditeenindaja lihtsalt aadab parandusse ilma midagi täiendavat küsimata.
A la: telefon on katki ja pärast paarinädalast parandamist tuleb välja et telefon ei teegi häält kui ta on hääletu.
K
....o/ 13. märts 2018, 23:42
Kasutusjuhendi saab netist. Õhtuleht vähemalt õigustas end.
m
milline / 14. märts 2018, 08:15
ilus muinasjutt!Huvitav,kuidas kaugelt ja liikumisvaegusega Tiiu ÕL toimetusse jõudis?Küll seal töötavad ikka spetsialistid.Ei ole teemat ,millega hakkama ei saada.
m
murphy/ 13. märts 2018, 23:27
Murphy seadus (elektroonikaseadmete kohta) ei eksi:
...iga asi töötab paremini kui ta sisse lülitada.
...kui kõik on juba proovitud ja miski enam ei aita siis tuleb lugeda kasutusjuhendit.
u
Urjuk/ 14. märts 2018, 07:52
On ju ammuteada fakt, et RTFM peaks toimuma juba enne pakendi avamist, kuid meil on see toimunud ikka üldjuhul alles peale garantiiremondist negatiivse vastuse saamist.
Mobiilide kasutusjuhendid on ka muidugi parajad raamatud, millest endale vajaliku kätteleidmine on paras katsumus ning ega kõik ei oskagi lugeda seda (informaatika) keelt.
k
kui ei saa aru kirjutatust/ 14. märts 2018, 09:38
siis peaks jääma tavalise kettaga telefoni juurde
u
Urjuk/ 15. märts 2018, 07:15
Väga tore - Paljud jääksidki, kuid asjal on vaid üks nüanss. Tänaseks pole enam töösse jäänud ühtegi üldkasutatavat impulss valimisega võrku, mis sisuliselt ainsana toetas kettaga telefone. Samuti on ajahambast ära puretud ka toonvalimisega klahvidega telefonide kasutusvõimalused. Nüüd on juba kasutusel IP telefonid kuigi isiklik number võib pärineda veel vändaga telefoni ja komutaatori perioodist.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee