142 kommentaari

  /   23:52, 14. märts 2018
Tartoh om iks igävene bardak joba säitsetõist aastat.
M
Muuni Kari  /   16:36, 14. märts 2018
Tartu linnaliini bussijuhid on üleüldse tundub napakad olen mitu korda näinud mis lollusi nad teevad ei tea kustkohast nad on üles korjatud.
julgen öelda,sest olen kunagi autojuhte õpetanud
B
Bussijuhtide palkadest  /   13:05, 14. märts 2018
Kui bussijuhtidel oleks kehvad palgad olnud ei oleks bussijuhte olnud kõrgharidusega, naised jne. Kõrgharidusega bussijuhte on isegi meditsiini valdkonnast rääkimata haridusvaldkonnast. Isiklikult tean bussijuhti kes varem on olnud õpetaja.
I
ilgeltperssekukkunud raudtee ülesöidu koht tundub jah  /   10:08, 14. märts 2018
olema valmis meisterdatud
P
Peale seda  /   09:26, 14. märts 2018
Oli bussis tunda kahtlast lõhna
B
Bussijuht oleks pidanud ette nägema   /   07:48, 14. märts 2018
,sellist olukorda .seda enam .et kogenud ja suure riskiga veoteenus.
P
Piilupart  /   07:15, 14. märts 2018
On olnud juhuseid kui rong tuleb tagasi
S
Setu  /   00:46, 14. märts 2018
Bussijuhi ommava tüllü lännü. Hummõn tulõ hobõsõga liina minnä. Hääkül, londist vesi vällä ja magama tagasi.
  /   23:54, 14. märts 2018
Tu om küll õige lausung su puult.Nii omm.
M
mis üliohtlik olukord,  /   00:06, 14. märts 2018
ega rongirattad rööbastelt kõrvale keera ja relsid selle kohapeal ka päris õiged
R
reku  /   23:56, 13. märts 2018
Meie lugejad aga määrasid bussijuhile juba vanglakaristuse. Vähemalt 10 aastat. Bussis olevat olnud kaks bussijagu lapsi.
E
Ei olnud lapsed  /   07:13, 14. märts 2018
Vaid imikud
P
Postimees kirutas  /   22:24, 13. märts 2018
et buss oli lapsi täis! Vale puha seal olid kõik imikud. Siis ju õudsam kogu lugu
V
Vana bussijuht  /   19:56, 13. märts 2018
Kus on minu õpetlik kommentaar selle ülesõidu kohta. Õhtuleht kas häbi ei ole oma räpase artikliga . Tõesti s e a d olete.
V
Vana bussijuht  /   19:07, 13. märts 2018
Selle ülesõiduga on juba nõuka ajast jama. Mäletan kui tulime Tiigi tänavast Võru tänavasse ehk. bussijuhtide keeles BAM i peale. Mäletan isegi seda aega kui oli putkavaht, puhus pasunat ja vehkis kollase lipuga ja hakkas tõkkepuid alla kerima . No küll ajas südame täis, rongi ei tulnud ja tema hakkas ülesõitu luuaga pühkima. ühesõnaga tahan öelda, et õnnetusi ei olnud. Tähendab aeg on hullemaks läinud kui kuldsel Nõuka ajal. Häbi eesti riigile ei ole kusagile edasi arenenud millegagi, hullem kui vene riik.
V
Vana bussijuht  /   09:56, 14. märts 2018
Õhtulehe tegelased said pohmelli välja magada kella 09 : 54 , 14 märts 2018 aga vaadake millal olen kommenteerinud.
P
Peter  /   19:07, 13. märts 2018
Tüüpiline algaja või viletsa autojuhi probleem - ristmiku kinnisõitmist ei osata ette näha. Nii seisavadki ristmikutel autojuhid, blokeerides liikluse kõigile - ei saa nad ise edas ija blokeerivad pääsu ka teistele liiklejatele. Masendav lühinägelikkus ja mõtlemisvõime puudumine.
S
Sirts  /   19:09, 13. märts 2018
Palun vaadake televiisorit,kanal2 selgitas,miks on niisugune video
T
toi  /   18:51, 13. märts 2018
K as poohui pole.
A
algne plaan oli veel et kahe ringi vahelt tuhiseb läbi kaks rongi.  /   18:34, 13. märts 2018
mitu riiki veel maailmas on kes vahetult enne ringristmiku rauteeülesõidu valmis meisterdab.
S
See  /   22:35, 13. märts 2018
ringristmik on seal olnud alles poolteist aastat, raudteeülesõidud juba aastakümneid.
A
Arvo  /   17:47, 13. märts 2018
Hullem kui Venemaa.
  /   17:30, 13. märts 2018
Kuhu kaovad kommentaarid
B
bussijuht  /   13:08, 14. märts 2018
kustutab
V
võimalik ainult eestis  /   17:19, 13. märts 2018
kust algab raudtee, sealt lõpeb mõistus, nii nagu ennegi.
A  /   16:05, 13. märts 2018
Mis juhtus?
N
No  /   16:04, 13. märts 2018
Bussijuhi palga ja töötingimustega sõidaks isegi rongile ette.
N
NO le  /   17:49, 13. märts 2018
Kas 2 tonni on väike palk või. Mina ei saa tonnigi.
T
to NO le  /   18:54, 13. märts 2018
sa vist mõtled soome bussijuhte. Meie linnaliini mehed saavad norm tundidega netos kuskil 800 ja selle sees on ka preemia ja kui kuskile minuti hiljaks jääd ja keegi kaebab, võetakse seegi ära. Valgusta ennast.
Ä
Ära nüüd üle võta  /   19:17, 13. märts 2018
2 tonni saab Sebe linnaliini bussijuht kätte puhtAlt 5 kuuga
J
Jah mina No le vastan Sinule to No le 18 : 54 le.  /   19:36, 13. märts 2018
Jah räägin õiget juttu sest tean täpselt jutt käib oma sugulasest. Tema oli ka soomes bussijuht vandus maa põhja maksa soomes maksud üürid jne tulevat sama välja. Suvekuudel tema saab isegi üle kahe tonni sõidavad kahe mehega. Ise käin ka D kategooria kursustel mis lõpevad kuu lõpul. Endal on see lugu, et algajaid bussijuhte ei taheta hästi tööle võtta. Eks näeb suvi tuleb saan end sokutada sugulase juurde abibussijuhiks. Ütlen kohe ausalt tunnen kohe kadedust, mees kõnnib lips ees ja saab sellist raha. Jah ei vaidle sinule vastu 800 se palgaga kui Sa töötad ATKO s. Mind kutsuti ATKO sse kui load kätte saan. Sugulane ütles ma sinuga enam ei räägi ka kui sa ATKO ga tegemist teed lased oma autoriteedi alla. Kätt peab ju kusagil ennem harjutama kui tugevasse firmasse saada. Sugulane ajab oma juttu, ega sina ei sõida, GPS sõidab ja lubas mind välja koolitada. Kõike head Sulle. Ah jaa, Taisto kutsub ka aga minule tundub see koht väga imelik kui ülemustki ei näe, ei saa kelegagi rääkida ning sind kamandab mingisugune 17 aastane värvitud küüntega tibi. No ole tugev vast kunagi kusagil näeme ja lehvitame teineteisele nagu ikka kolleeg kolleegile nagu teeb sugulane kui temaga kaasas käin.
B
Bussijuht  /   19:47, 13. märts 2018
Jah see on tõsi, Lõuna Eesti ATKO mehed saavad 800, olen nendega Viljandis ja Valgas rääkinud. Alla kahe ma ei lähegi tööle. Mina sõidan paarimehega kokkuleppel päevad ja vabadel päevadel teenin kolmas niipalju juurde muidugi mida ei ole sobiv rääkida.
M
Mina No le  /   19:52, 13. märts 2018
Õhtuleht kus on minu viisakas ropusteta kommentaar ?
S
Sebe bussijuht  /   20:01, 13. märts 2018
Mis sa oled läti alkost segi joonud või. Tahad öelda, et me saame siis 400 EUR i kuus või. Kus su mõistus on ?
B
Bussijuht  /   20:05, 13. märts 2018
Talvekuudel kahte ei tule aga suvekuudel jah.
T
to bussijuht  /   20:11, 13. märts 2018
kas sa siis ainult tööl oledki.
T
to 20.05  /   20:13, 13. märts 2018
ärge ajage segi norm tunde ja 24/7 töö tegemist.
K
Kuule sa aju, mis 24 / 7 ?  /   20:32, 13. märts 2018
Kui ma paarimehega sõidan e. kahekesi ja kas sa üldse kaardist või kettast midagi tead või puhkeajast. Kui minul rahvas peal näiteks kas või Prantsusmaale minnes hakkab puhke aeg rahvas istub niikaua bussis kui minul puhkeaeg lõppeb. Mõtle aju mida sa räägid kui millestki ei taipa.
V
Valla bussijuht  /   21:22, 13. märts 2018
No seda ma ei usu liini bussijuht saab 800 euri. Mina valla bussijuht saan pea 1400. Hommikul kohe on koolilapsed, õhtupoole on kaks laste ringi. Päeval praktiliselt vaba kui tarvis siis valla asjapulkadega sõidud. Laupäev pühapäev tavaliselt vaba.
T
Teeline  /   22:43, 13. märts 2018
Esiteks käib siin jutt Eesti siseliinibussijuhtidest, mitte pikaotsa turistidevedajatest.
Teiseks ei teki kahe juhiga sõites vajadust bussi tund aega (45 ') paigal hoida.
Kolmandaks : bussijuht sa ei ole, sest üksinda sinuga roolis masinat keegi Prantsusmaale ei lase.
T
to 21.22  /   23:36, 13. märts 2018
jutt käib Tartu linnaliinide bussijuhtidest. Paku ennast tööle, siis kuuled mis numbreid sulle öeldakse.
T
to 20.32  /   23:39, 13. märts 2018
mina sinu jutu põhjal olles sinu ülemus, siis Prantsusmaale ma sind küll rahvaga ei laseks. Pigem oled rekkajuht, neil on paus 45. min. peale 4,5 tundi sõitu.
T
Teelisele  /   00:04, 14. märts 2018
Bussijuht on bussijuht, olen eesti bussijuht, numbrimärk on ees EST. Kui sa nii tark oled siis ütle kus on hotell Kaiserhof kus hetkel seisan ja hakkan rahvast peale võtma.
2
23 : 32  /   00:16, 14. märts 2018
Ei ole to prantsuse bussijuht kuid bussijuht küll. Olen ka raskeveoki juht pikamaamees olnud kuid mis asi on rekka. Kui bussijuhi ametist midagi ei tea pea mokk kinni oma 45 minutiga. Inimene ilusti kirjutab sõidavad kahekesi.
T
Tartu linnaliini bussijuht.  /   00:38, 14. märts 2018
Õhtust poisid. Jõudsin kohe töölt. Siin räägite palkadest. Ei saa öelda, et väiksed palgad. Viimane laisk saab ka neljakohalise numbri kätte. Ise sõitsin maaliinil ka kuid tulin linnaliini tagasi, siin paremad palgad. Heaküll, kõht täis ja magama. Aga selle jamaga oli lihtsalt üks arusaamatus.
K
k  /   02:15, 14. märts 2018
Soomes 2400e.
J
just  /   07:46, 14. märts 2018
ja kui viitsid ületööd teha ja vabal päeval ka veel siis 3000€-4000€ puhtalt
A
Ants  /   07:50, 14. märts 2018
Linnaliini bussidel pole kettaid.
T
Teeline  /   09:30, 14. märts 2018
Olen aastaid rekkaga Euroopat sõitnud ja tean sellest tööst nii mõndagi. Ka bussijuhile kehtib 561.
Kui sa turiste mööda Austriat ja Saksat vead, pole ka ime, et nad Anifis peatuvad. Aga asi selles ongi, et rahvas ei istu bussis, kuniks sina pausi teed, vaid on hotellis, või külastab restorani.
T
Teeline  /   09:33, 14. märts 2018
Inimene kirjutab: "...või Prantsusmaale minnes hakkab puhke aeg rahvas istub niikaua bussis kui minul puhkeaeg lõppeb."
Tal "lõppeb" midagi muud.
  /   09:37, 14. märts 2018
Ehk nii nagu "Tartu linnaliini bussijuht" ütles : koju, kõht täis ja kohe magama, et hommikul zombina jälle uuele ringile minna?
A
Antsule  /   10:07, 14. märts 2018
Meil rahvusvahelistel kaugliinidel ka pole kettaid. Kas sa kaardist midagi kuulnud oled või tead. Ma usun, et ketastega busse enam ei olegi. Sa oled tõesti Ants e. sauna Ants Antsuke.
0
09 : 33 le  /   10:21, 14. märts 2018
Tervitus. Olen ka linnaiinis, sellel juhul mees ei lähe tagasi tööle kohe hommikul. Peab olema vahet 36 tundi kui soovib aga temal on kindlasti puhkepäevad võibolla isegi 3. Ise lõpetasin ka eile hommikul, magasin 5 tundi ja oli kogu moos. Täna hommikul tulin juba leivaauto ringilt. See on lihtsalt teine palk. Mehed sõidavad ka meil mujal, kiirabis tuletõrjas jne. Kui keegi meie elust midagi ei taipa ei tea ei ole mõtet sõna võtta.
S
saTeeline  /   10:28, 14. märts 2018
oled vist üks sauna kopsik. Sind rumalat mõnitatakse sa ei saa sellest ka aru. Mis krdi rekkajuht sa oled veel.
K
kui   /   13:10, 14. märts 2018
tahad bussijuhiks saada harjuta paar kuud talvel norra mägedes bussiga
T
to 00.04  /   15:03, 14. märts 2018
see on raudselt Kirde-Mongoolias. Tean, olen seal seitse korda käinud.
S
sinule to 00 : 04 le kommenteerija 15 : 03  /   16:18, 14. märts 2018
Minu meelest saksamaal või Kaliningradis, ei ole enam meeles aga väga tuttava nimega hotell.
.
....  /   16:39, 14. märts 2018
Linnaliinidel pole ka kaarte.
N
no 16:04le  /   00:01, 14. märts 2018
mis palk,mis töötingimused,bussijuhid sõidavad töötavad meil Eestis täiesti tasuta,missioonitundest.
B
Bussijuhi palk  /   00:05, 14. märts 2018
Tartu linna bussijuht võib saada ka 1000eurot palka kuus, kui tahab. Nii, et ärge tembeldage siin bussijuhte miinimum palga saajateks.
T
to 00.05 muidugi võib ka 1000 saada  /   14:57, 14. märts 2018
aga ei saa kogu aeg roolis olla, oma elu tahab ka elamist.
"
"VIDEO | ÜLIOHTLIK OLUKORD TARTUS:" 5mm jäi puudu  /   15:16, 13. märts 2018
tsisternid oleks plahvatanud"
S
Seekord on sääsest tehtud, mitte elevant, vaid  /   14:56, 13. märts 2018
Lausa MAMMUT!
T
terroris...  /   14:08, 13. märts 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tere terrorist!  /   15:08, 13. märts 2018
Miks sa roolis pled? Tahad rahvahulka sõita või?
R
Raul  /   14:06, 13. märts 2018
See artikkel (kusjuures tasuta lugemiseks) on selge näide sellest, et 80% seltskonnast kommenteerib pealkirja/pildi järgi ja ei vaevu (pole võimeline) artiklit ennast läbi lugema.
E
et siis  /   18:18, 13. märts 2018
Jah, päris kurb on see olukord kus suurem osa sinuga koos eksisteerivast seltskonnast ei saa tekstidest suurt midagi aru.
I
Isegi  /   13:54, 13. märts 2018
Venemaal on veel korralikud tõkkepuuga ülesõidukohad olemas aga meil mingi digi või idu tõkkepuud kui neidki on.
V
venelased ju rumalad ,mitte keenjused nagu siin  /   15:03, 13. märts 2018
ja pealegi olevat nad üle loetud.
M
maakas  /   13:40, 13. märts 2018
Sellist olukorda tekib seal sageli. Üks raudtee läheb lahti, autud hakkavad sõitma ja samas teine raudtee läheb kinni... ja nii mõni auto sinna esimese rööbastele jääb ja samas tuleb sealt jälle uus rong. Tõeline vene rulett! Maksud viime aga Lätimaale!
A
Aga ehk on viga gepsus?  /   13:30, 13. märts 2018
Sõitis selle järgi ja seal polnud rongi peal?
S
Sääreväristaja gepsus või?  /   15:12, 13. märts 2018
-
T
tegelikult  /   13:30, 13. märts 2018
tegelikult bussijuht parandas olukorda viimases hädas , aga põhimõtteliselt situatsioonis süüdlane suur.
Ei ole vaja ronida raudteeülesõidukohal autole nii lähedale , kui on näha , et liiklus ei liigu väga kiiresti
  /   13:17, 13. märts 2018
Nii see on, et saaks ainult tõrvata ja sappi pritsida aga ise ei vaevuta artiklit läbigi lugema. Mingi kanakari kaagutab "veise puuksus" ja kõik jauravad järgi. Ok- mitte kõik.
S
sõitja  /   13:14, 13. märts 2018
Tänud bussijuhile ohtliku olukorra mõistlikul lahendamisel.Liikluskorraldajad võiks nüüd natuke nuputada,et säärane olukord ei korduks.Veel kord tänu bussijuhile.
T
tehti  /   16:24, 13. märts 2018
hoopis hullem ristmik vana piimakombinaadi juurde.
S
selge ju!  /   13:07, 13. märts 2018
Tartu vajab tunnelit!
O
Oh Inimeste ajud !!!!  /   13:07, 13. märts 2018
Nagu näha loevad kõik jälle ainult vigast pealkirja aga mitte artiklit ennast.
B
Bussil  /   13:06, 13. märts 2018
oma graafik, ei ole tal aega oodata, kui hāsti uurida, siis teeb buss siin tagasi pōōramist , et teisest kohast raudteed ūletada.
T
tartlanna  /   13:27, 13. märts 2018
Hr/Pr. Bussil! Nalja teed või? Elan bussiliini lähedal. Buss ei pööra siit kuhugi tagasi, ka teise koha läbimiseks on vaja raudteed ületada. Kas üldse oled Aardla ristil käinud? Vii kurssi kuskohast bussiliin kulgeb! Kommima oled küll kõva, tegelt ei tea mitte tuhkagi!
T
Tu Tartulanna  /   15:39, 13. märts 2018
Saab ju vjadukti alt sōita
E
ei tea  /   16:25, 13. märts 2018
Sa Tartust tuhkagi. Bussiliiklusest ei tea midagi.
  /   17:15, 13. märts 2018
jebanutaja i bolnaja ?
H
hahahaa  /   18:18, 13. märts 2018
Põmmpea! Aardla raudtee ristmikul ei ole viadukti, naljanina! Seal on kaks raudteed: üks Valga, teine Petseri poole.
V
vjadukti?  /   18:28, 13. märts 2018
on mis asi?
M
mnjah  /   13:01, 13. märts 2018
Tartus on Näituse-Vaksali uus foorilahendus ka selline, et varsti on lootust kellelgi rongi ette jääda. Midagi nii idiootset annab välja mõelda.
.
...  /   13:31, 13. märts 2018
Pole seal häda midagi, kui sellist elementaarset punkti teataks, et rööbastel seisma ei jääda.
M
maakas  /   13:42, 13. märts 2018
kui rööbastel seisma ei jää, siis põruta täie tinnaga läbi tõkkepuu, mis siis, et fooris punane tuli!
L
Lisaks  /   13:49, 13. märts 2018
Enam ei ole see ju teemaks, oli probleem, pandi foorituled seisma, et olukord lahendada ja kes teab, siis nüüd on küll sedasi, et kui punaseks läheb ja tekib autoderivi ja samal ajal peaks rong tulema, siis läheb foorituli automaatselt roheliseks, et autoderivi saaks eest ära sõita, siis tuled jälle muutuvad.
T
tean   /   16:27, 13. märts 2018
küll, et raudteel ei tohi seista, aga kui liiklus on tihe, siis on tee autosid täis ja too foor küll rongidele ei reageeri. Selleks, et kogu too ala kahe tõkkepuu vahel tühjaks saaks, kulub päris kaua aega.
N
nh  /   18:12, 13. märts 2018
antud lahendus on vist alles idee staadiumis
K
kuule ....  /   14:05, 13. märts 2018
LS tuleb ikka põhjalikumalt lugeda. Rööbastel seisma jäämine on keelatud küll, aga antud kohas reguleerivad liiklust foorid, koguni 2. Raudteefoor ja edasi ristmiku foor. Kui foorid töötavad, reguleerivad liiklust nemad. Ei sõida ju keegi fooriga reguleeritud ristmikul ööseks pandud peatee märki järgides. Ausalt öeldes on neid tobusid, kes Vaksali Näituse ristis oleva foori punase tule ajal ülesõidu ette seisma jäävad üksikuid, kuid ometi takistavad nad tipptunnil oluliselt liiklust. On suur vahe, kas autod stardivad rohelisega foori alt või 50 meetrit eemalt.
.
...  /   15:33, 13. märts 2018
:D
Ei ole see ikka päris nii lihtne, vaja tõesti natukene veel LS põhjalikumalt lugeda. Tegu on kahe eraldiseisva asjaga ja need, kes ootavad rööbaste ees, jälgivad liiklusseadust.
§ 60. Raudtee ületamise piirangud
Juht ei tohi:
1) raudteed ületada, kui ta võib olla sunnitud raudtee ülesõidukohal seisma jääma;
.
...  /   15:35, 13. märts 2018
Lisaks muidugi näeb kaugelt ära, kui roheliseks hakkab minema ja saab võimalusel liikuma asuda juba aegsasti.
T
to...  /   15:53, 13. märts 2018
LS ei ole siiski "eraldi asjad". Reguleeritud ülesõidul on signalisatsioon, mis annab märku sõidu lubamisest/keelamisest. Saad ikka aru, et see 50 meetrit eemal peatuja sõidab sisuliselt ristmiku umbe, rohelisega pääseb üle vaid paar autot. Sellinne isetegevus on paraku tagajärgedega, nagu ka see bussilugu näitab. Olen seda meelt, et enne kui hakkad politseiks vaata ikka palun peeglisse.
.
...  /   16:02, 13. märts 2018
LSi järgi on nii, et juht peab alustuseks vaatama, kas ta saab ülesõidul, tõkkepuust tõkkepuuni, peatumata sinna foori taha seisma, või võimaluse korral üle ristmiku. Sinna mahub neli autot vist. Kõik eelnev toimub paragrahv 60 järgi, ükskõik, mis disko Vaksali-Näituse foorides parasjagu ka ei toimu. Kui liiklust ei jälgi, siis nii juhtub jah...või ei tea, misasi gaasipedaal on. Piirkiirus on 30, kui olukorda jälgida, jõuab sinna autodeni enne, kui see viimane 3-4. seisja kohalt saab. Gaasi ei tohi karta ja käigukangi ning esimese käigu asukohta otsima hakata alles siis, kui roheline juba särab. Sama loogika alusel võiks teie meelest kõik ristmikud umbe sõita ja las siis liiklus seisab, sest fooris põleb mingil hetkel lubatud roheline tuli.
.
...  /   16:42, 13. märts 2018
https://tartu.postimees.ee/4231545/uue-foori-punane-tuli-jatab-autod-otse-raudteele-ootama
Artikkel kõnealuse ristmiku kohta ning kuidas minnakse vastuollu liiklusseadusega Vaksali-Näituse foorituld rööbastel oodates. Kiidetakse neid, kes juhinduvad reeglitest ning ootavad enne tõkkepuud.
N
nh  /   18:27, 13. märts 2018
sellel ülesõidul võib tõsine probleem tekkida ainult siis, kui samaaegselt soovivad paar-kolm autot pärast raudtee ületust vasakpööret sooritada ja kogu kolonn, kes heast tahtest raudteele sõidavad, on sunnitud seal seisma jääma- sellise situatsiooni lahendamiseks hetkel küll lahend puudub ja eks see pauguga ükskord ka lõpeb. Turvaline pääsemine sealt on ainult juhtide viisakusega tagatud!
M
Mis edasi sai?  /   12:55, 13. märts 2018
sellel bussijuhti tuleks vastutusele võtta! aga mis edasi sai või lasti minna?
A
aga kainuse kontroll??? mida see näitas ,  /   13:03, 13. märts 2018
kuidas sellega oli ,viimasel ajal ju väga aktuaalne teema
"
"sellel bussijuhti tuleks vastutusele võtta!"  /   15:04, 13. märts 2018
Kakoi jazõk? Läti kraami manustad või?
C
crazy eights  /   12:54, 13. märts 2018
Järjekordne tõestus, et l-lluse vastu ei aita ei foor ega tõkkepuu. Mis puutub ummikuid Aardlas, siis teatavasti ummikus seistes ei tohe enne raudtee ülesõidule sõita, kui ees on ruumi, et auto ära mahub.
  /   13:12, 13. märts 2018
Mahtuski ju.
C
crazy eights  /   14:03, 13. märts 2018
Mahtus jah, ainult vedurimeeskonnal jättis mõned südamelöögid vahele. Terve bussitäis rahvast pole mõni üksik keset raudteed kaakerdav tola.
T
Teeline  /   14:04, 13. märts 2018
Üherealise liikluse puhul on sul võimalik vaadata, kas auto mahub ära, või mitte. Mitmerealisel teel on see juba rulett. Mul oli juhus, kus alustasin foori alt liikumist, aga siis avastasid kõrval olnud sõidukajuhid, et just nüüd on neil vaja keskmisse ritta tulla, täpselt mulle ette, ja nii ma pidingi nelja jalaga pidurile hüppama, auto keset ristmikku.
S
seal  /   16:36, 13. märts 2018
peab siis vaatama, et kas 100 m eespool on vaba, mitte et kas auto ära mahub. Tükk tühja maad ju kahe tõkkepuu vahel ja 3 paari rööpaid kindlasti, kui mitte rohkem. Kui foor läheb Vaksali otsas punaseks ja samal ajal tuleb rong lastakse tõkkepuud alla. See autode hulk mis tõkkepuude vahele mahub on päris suur. Kui fooris põleb punane tuli ei saa ju ristmikule sõita, mis sest et su selja taga on saba autodest raudtee peal.
P
Punane tuli hakkab seal aardlas enne vilkuma ja alles siis langeb tõkkepuu  /   12:43, 13. märts 2018
Nii et kui juht sõitis vilkuva tulega ülesõidule, tegi ta väga valesti ja vajab hukkamõistu!
Hea,et vähemalt nii läks
L
loogiline ju ,   /   13:02, 13. märts 2018
mida imestad , nii ongi ...
V
vaevalt  /   13:15, 13. märts 2018
Ta ei sõitnud vilkuva tulega raudteele . ta ilmselt sõitis rohelise tulega, kuid eespool pandi Petseri raudtee ülesõit kinni ummik ja päris seisma ja ta ei saanud edasi. Siis hakkas ka Valga raudtee tõkkepuu langema ja ta pidi end rööbastelt kõrvale manööverdama. Mõistlik oleks muidugi jääda pidama enne tõkkepuid kuni tekib teisel pool raudteed niipalju ruumi, kuhu buss ära mahub
M
mitte üht seaduse austajat polnud.  /   14:16, 13. märts 2018
Ma olen seal seda mõistliku soovitust proovinud, seisad nagu loll ja vaatad kuidas pesukotid turnivad nina ette , mingit 10 minutit siis sai kopp ette.
P
pärnakas  /   12:38, 13. märts 2018
No need ju Tartus ka viimased rongid. Varsti, kui RailBaltika valmis, saate raudteest lahti. Rööpad võetakse ju ülesse.
  /   13:31, 13. märts 2018
Mida see RB aitab, kui rongli on vaja liikuda hoopis teisele poole?
P
pärnakale   /   16:38, 13. märts 2018
hakatakse tselluloosi ja puitu vedama hoopis. Mis raudtee kadumisest sa räägid?
J
ja mida sul pärnakal Tartuga asja on  /   17:39, 13. märts 2018
Sinu poollollakaid kommentaare võib pea iga Taru v RailBaltika artikli alt leida?
S
See video  /   12:38, 13. märts 2018
on poolik, ütleks, et kallutatud. Mis asjaoludel buss sinna lõksu jäi? Kas teisel pool raudteed siis ükski sõiduk ei märganud, et tema taga buss jäi rööbastele või tuli tõesti rong enne kui kaigas alla lasti? Enne, kui bussijuht võlla tõmmata, ootaks ikka tema poolse selgituse ära.
P
Poolik või mitte  /   13:11, 13. märts 2018
aga bussijuhisellise tembu eest peaks kolmeks aastaks jalameheks tegema.
T
to 13.11  /   14:35, 13. märts 2018
eks siis tuleb sul jalameheks hakata, sest neist on kohutav puudus. Teevad ületunde, sõidavad 6 päeva järjest, sest pole kedagi rooli panna sellise palga eest.
S
SInu  /   14:54, 13. märts 2018
jaoks on kõik kole lihtne. Seal on 50-100 m vahega 2 ülesõitu, eraldi foorid. Oled ikka mõelnud, et tõepoolest võis nii olla, nagu bussijuht räägib. Et mees pidi raudteel seisma jääma, kuna eespool keegi otsustas kõrvaltänavalt autodele teed anda. Kui nüüd eespool olev ülesõit ka kinni läks, siis jäigi kolonn seisma. Kindlasti neidki kes bussi vastassuunast noore punasega raudteed ületasid. Kuhu see buss siis pidi minema? Sõita ei saanud ei tagasi ei edasi.
S
See pole loll  /   17:02, 13. märts 2018
kes vabandust ei leia
M
mingi imelik asi küll   /   12:37, 13. märts 2018
ei tea mingi jama küll sest vaevalt et bussijuht inimesi tappa tahtis meelega . Aga sellise tegevuse eest võiks vabalt see juht viimast päeva oma elus üldse rooli keerata
K
Kōik OK  /   12:34, 13. märts 2018
Kindla kāega mees roolis , juhtu midagi.
M
Mida targutate, bussijuht vastutab reisijate eest  /   12:31, 13. märts 2018
ja kui on värvipime või kurt, EI või sellist bussirooli lasta! Jälle üks buss ilma juhita...
P
Pets 96  /   12:57, 13. märts 2018
Bussijuht vastutas täielikult reisijate eest edu bussijuhile.Inimesed soovivad et nad oleks ettenähtud ajal ettenähtud kohal arvestamata liiklusolusi ja ummikud,kuigi ise tulid 10 minutit hiljem kodust välja siiski soovime et me oleks ettenähtud aadressil kohal kui näitab graafik.Edu meile kirumisel!
  /   13:40, 13. märts 2018
Bussid ei oota enam ammu bussile jooksjaid ära. Kella pealt sõidetakse minema, kui mitte varem, graafikud olla väga pingelised.
N
nii ta on  /   13:47, 13. märts 2018
no Tartus on tavaliselt kombeks peatustest paar minutit varem läbi kimada ja pärast kesklinnas aega parajaks teha. Otse nina eest ukse sulgemisi ja ärasõitmisi on viimastel päevadel vähem, ei tea kas kampaaniaga seoses:)
B
bussisõitja  /   16:43, 13. märts 2018
Kõik sõltub juhist. Igapäevase sõitjana näen, kuidas pannakse duugalt uks kinni, mis sest, et kiirustaja on peaaegu uksest sisse astumas. Samas ka oodatakse ja tehakse uksed uuesti lahti. Eks selleski ametis sõltub kõik eelkõige inimesest. Lo ll on see, kes oma vale käitumist õigustada ei oska.
T
Tartu tapab  /   12:29, 13. märts 2018
Miks kulgevad miljoneid liitreid tsyankaali sisaldavad tsisternad Tartus. Kas Klaasi k@si m@ngus ?
T
to Tartu  /   12:35, 13. märts 2018
mis see teema siia puutub ?
M
Miks nad kulgeda ei või ,  /   13:10, 13. märts 2018
nad juba aastakümneid sõidavad mööda seda rdteed ja eriti vana.aasta viimastel päevadel ja kui on oht ,et kütus kallimaks läheb ,siis sõidavad ikka mitmekümned eshelonid ööpäevas , venemaa poolt Tallinna poole !?
K
Käed ju otsas, mis?  /   13:19, 13. märts 2018
Ei meeldi, siis pane rööpad kuskile mujale maha.
M
millest sa räägid ,  /   14:50, 13. märts 2018
kas ise ka said aru, mine äkki appi !
W
www  /   14:34, 13. märts 2018
Rööbaste Tartust välja viimine oleks ks suurimaid ehituslikke operatsioone. Vaevalt et lähiajal tehtav. Samas ehk annaks linnast välja viia Valga suuna haru, et raudtee harunemiskoht oleks näiteks kuskil pärast Tartu-Võru maantee ristumiskohta Tõrvandi-Lemmatsi teega.
L
linna läbivate  /   16:45, 13. märts 2018
raudteeveoste ohtlikkus on korduvalt teemaks olnud, ammusest ajast juba. Kahjuks ei ole keegi seda probleemi suutnud lahendada.
P
Pimedad ja kurdid roolis  /   12:23, 13. märts 2018
Paistab, et bussiroolis ei näe ei tõkkepuud, ei punast tuld ja ei suuda ka raudtee poole oma kaela keerata, et veenduda ohutuses.
R
rein  /   13:49, 13. märts 2018
Kas Te ei lugenud artiklit korralikult läbi?
Kui ees oli ummik ja buss peatus tõkkepuu all ei vilkunud
veel punased tuled. Kui need vilkuma hakkasid,ei jäänud bussijuhil muud üle kui buss
teele risti tõmmata sest muidu oleks tõkkepuu talle peale langenud.
Bussijuht käitus väga õieti.
T
To Rein  /   15:41, 13. märts 2018
Marss autokooli tagasi ja õppima, kus on kohustuslik ummiku korral raudtee ülesõidul peatuda. Loomulikult enne tõkkepuud ja selle ees. Iga bussi ja veoautojuht oskab ja teab millised on tema masina mõõdud kasvõi silmajärgi arvestada, et ülesõidul on piisavalt ruumi tema sõidukile. Aga eks sinusugused ongi sellised, kes ummikuid tekitavad ja ristmike kinni sõidavad.
G
G  /   15:55, 13. märts 2018
Igapäevaselt seda liini sõiteks peaks bussijuht juba teadma, mis kell rongid liiguvad ja sellega arvestama.
F
Feja Räim  /   12:16, 13. märts 2018
Paisatb, et tõkkepuud lasti alla liiga hilja, siis, kui buss oli juba raudteel. Buss jäi kahe tõkkepuu vahele.
M
mis mõttes 2 TÕKKEPUU vahele ,siis oleks ta ju rongi ette jäänud ,  /   13:13, 13. märts 2018
seal ju raudtee :D ja kus kohe , kohe ka rong tuli
R
rein  /   13:23, 13. märts 2018
Nii oligi.
F
fejale  /   14:17, 13. märts 2018
Vaat noid tõkkepuusid, nad ei ulatu ju täispikkuses üle tee. Seega "lõksu" nende vahele seal ei saa jääda.
V
vist   /   12:14, 13. märts 2018
Tuglase tn tõkkepuu oli nädalapäevi tagasi nässus. Laskis ennast suvalt alla, tuli siis rongi v mitte. Või siis tõsis peale rongi möödumist üles, et siis uuesti alla sadada. Kuskil võiks info olla, kuhu helistada, kui tõkkepuudega miskine jama.
J
ja  /   11:59, 13. märts 2018
paistab ,et meil ei aita isegi mitte tõkkepuud?! Kas tõesti ühiskond nii haige?