ise rekkajuht ja tean kuda asi käib . tõoneaoiselt tegemist varnjast pärit autojuhiga kes tuli suure rekaga kodu . arvatavasti puhkepausi 48 vai 56 tundi tegema kodus olles sattus külameestega jooma ja hakkas täispeaga klassi näitama . tagurdas kuhu vaja ei olnud . pildilt vaatan et hakkeveo auto VEOLEO logoga . teada tuntud iga sugu ullikeste ja viinaveaga juhtidest koosnev firma. võetakse tööle vennad kellel ilma tausta uuringutagi on teada et riski isik . palka makstakse kilomeetrite pealt mis on keelatud kuna ajavad juhti ULLU panema---töö ja puhkeaega rikkuma--seaduse järgi ju päevapalk lubatud---no kuidas kuskil mingi 50 kuni 60 euri päevas--surutakse veel teistmoodi tunnitasuga et vähem maksta meestele . sügisel mõtlesin et panen pikasõidu maha ja hakkan eesti sees sõitma . mul oli tõsine jutuajamine tartu firma hant--ga . omanikuga rääkides muud ei kuulnud kui ulumist et keegi ei viitsi tööd teha , oleks vaja nädalavahetusel ka uhada muudgui tahetakse kodus olla ei tea miks ainult . omaniku jutu järgi siis juht on tema firmas pärisori . ja peab sõitma kuni umbes pilt ära läheb . eks muidugi vennad võtavad stressi joogiga maha mis ka vale . peale MASUT pole eestisiseste juhtide palk tõusnud kuigi raha väärtus on kordades langend . kui ma ei eksi siis tolle varnja mehe nimi on pavel kes samamoodi täipeaga ajas volvole haagist taha nii et kabiin oli taga loppis . remetsite suguvõsa mitte kõige parem väljalase
Kaugsõidu autojuht tohib sõita järjest 4 ja pool tundi, misjärel on kohustuslik 45 minutiline puhkepaus. Seejärel on lubatud sõita veel 4 ja pool tundi, selle arvestusega, et ööpäevane aktiivne sõiduaeg ei ületaks 9 tundi. Järgmise töötsükli (uue tööpäeva) eelne aeg peab olema vähemalt 11 tundi. Võib olla ka pikem, kuid sisaldagu piisavalt uneaega.
Pärnumaal töödejuhataja ütleb oma sohvrile, et ole hea/ 10. märts 2018 12:49
too kuus alust küprokit. Paari tunni pärast sell helistab tagasi ja teatab, no nii jõudsin nüüd Kuusalusse, aga anna ka aadres kus ma need kuus alust peale saan.
kui sohver räägib kuidas jõudis Viljandimaalt Imavere asemel gps-ga Peipsile , siis tuleks kontrollida viimase aja rekkade õnnetuste aluseks võttes , nende juhtide debiilsusastet.
Aga kurb lugu on kahjuks see ,/ 10. märts 2018 08:57
et rekkal ja juhil asub ,,kodugaraaz,, tihti sadade kilomeetri kaugusel ,kui nad tööd teevad ja sealt nad alustavad ka hommikul tööd ja kes neid ikka kontrollib taoliseljuhul !?? Aga et ,,rekkamees,, enne kui ta nädalast ,,töösõitu ,, alustab ,käib oma küla poest läbi ja ostab ,,igaksjuhuks ,, pdl valget viin kaasa , pikemal puhkeajal , viskab ,, lõuatäie ,, hea une tarvis , mis ta ikka mehele teeb !??
Aga tuhandete km-de kaugusel?/ 10. märts 2018 22:06
Skandinaavias tuigerdavad rekkaparklates poolteadvusetud kaasmaalased, kes otsivad Eesti, Läti, Leedu numbritega masinate juhtide käest alkoholi, et äkki saab odavamalt kui kallis Skandinaaviamaade eripoest, kuni selleni, et norivad "võlgu", sest tervislik seisund on koomalähedane. Ma ei tea, kust on veofirmad sellised, räpased, mustusest läikivate riietega ja näost näha, et hullu alkoholiprobleemiga mehed leidnud. Üldse ei imesta, et nad ka sellises seisundis võivad liiklema minna.
Kuule, peast pahasti Kuningas/ 11. märts 2018 11:05
Viina on umbjoobes või eluohtlikus pohmellis eestlased tulnud lunima Töksforsi parklas, Örebro truckstopis, Stockholmis Värtamamneni sadama väravate eelses parklas (see, mis selle väikese bensuka ja sadamasse sissesõidu vahel on/oli, kus enamus Eesti numbritega veokid), Alvdali uues parklas jne... Ilmselgelt sinusuguseid vist- muidu sa ei raevutseks.
Viskaks kivi ka tööandja kapsaaeda. Viinaviga tõesti võib tulla üllatusena, pealtnäha viks ja viisakas mees aga kui Imaveret otsitakse peipsiäärest siis see oleks pidanud töövestlusel välja paistma. Kui tegemist muulase palkkamisega siis arusaadav et eesti külasid ei tunta aga seljuhul tööandja teadlik risk palgakulude kokkuhoidmiseks.
Neid roolijoodikuid võib ikka päris palju olla - lihtsalt väike eksimus ja leitakse umbjoobes juht. Õnnelik juhus, et sellisel moel üks joodikjuht kätte saadi. Ja miks veokifirma kasutab kutselise juhina alkoholiprobleemidega autojuhti, on ka küsitav. Või ei ole see avalik info tööandjale? Kas äkki ei peaks joobes peaga roolist tabatud juhid siiski olema mingis nimekirjas, et võimalikud tulevasd tööandjad, näiteks bussifirmad või logistikafirmad teaksid selliseid juhte tööle mitte võtta? Oled üks kord purjus peaga roolis, oled ka teist korda.
see ei ole avalik info. selliseid nimekirju ei tohi joodikjuhtide kohta koostada,kuna see sisaldab delikaatseid isikuandmeid. kuid jah,enamus korralikke tööandjaid ikka uurib enne värbamist eelmiste leivaisade käest infot kandidaadi kohta. on ka selliseid peremehi,kes just selliseid palkavad,kuna palka peab vähem maksma ja selliseid saab rohkem sõitma sundida (nö. konksu otsas).
mismoodi see tööandja siis saab kindlaks teha,kas inimene hakkab jooma või ei hakka?Mingeid geeniteste tegema va.Või palkama alates 50+ töölisi omale ,neid kes kunagi elus pole alkoholi tarbinud.Sellisel juhul ei sobi mitte ükski elus kaugele jõudnud inimene tööle,isegi toonald trump ei sobiks lihtsa töö peale.
saab vast alguse hoopis teiselt poolt .Tööandja tahab ,et selle 1000 eur. netto eest oleks autojuht 300 h kuus tööl. Lihtsalt juhil puudub normaalne vaba aeg -ööbimised autos ,tööpäevad vähemalt 12 h. pikad. Plalka makstakse pooleks mustalt jne. Loomulikult joogisena sõit lubamatu ,aga rohkem peaks tööandjaid pitsitama.
nojahil õigus ega tartu uue vabriku asukohta pole gps is ja otsi sa kohta kus see asub juhatab su peipsi äärde ja seal kitsad tänavad katsu sa ringi saada.
kui suured rekkad tulevad sulle ,sellistes kohtades ,nagu Varnja ,Kolja jne. vastu need tänavad on ju niii kitsad selliste jaoka ja kui juht ,sa vanasaatan lakkutäis ka veel , hea et ta teistele viga ei teinud , hää et niiigi läits ... nagu ütles Joosep Toots omalajal .
Ülemus: "Mulle näib, et te ignoreerite sihilikult meie uut teaduslikku töömeetodit." Alluv: "Võib-olla küll, sir, aga keegi peab ju ka töö ära tegema."
Mina aga ei ole enam kuulnud ainsastki eestlasest, kes kaine peaga sõitmisega toime tuleks. Ma ei kujuta nüüd hästi ette, et ma panen täna kärakat poole hommikuni ja siis homme varahommikul ronin veoautorooli. Ma nagu ei mõista, mis küll eestlaste pealuude sees toimub?
Õigekirja, rääkimata lauseehitusest, pole ju käesoleva koalisatsiooni juhtimisel varsti enam vaja osata. Ma ei saa ainult ühest aru, et kui veokijuht oli järve jääl, mis veoki järelhaagise raskusele vastu ei pidanud, siis millisest jääst see "järve jää" veel läbi vajus. Kas Imavere jääst?
uudis on tegeld see, piiritalusid on taastama astutud. Sihuke külalistemaja ja peremees seal. Mees on ju piirivalvur-politseinik ametilt, väga asjalik mees muideks.
See jää kannab ilmselt täpselt samapalju neid 600 eurose tasuga meie riigi strateegilisi rajatisi valvavaid ja end igakell sellist "ilusat ja muretut ja kõike võimaldavat" riiki kaitsta tahtvaid ohverdada laskvaid patrioote :D (meeletu, lausa koletislik ja õudusttekitav naerulagin massides)
koormat vaevalt automaatika laadis ja haagise katus ka ise peale ei lainud, raskes joobes meest vois ilmselt juba laadimas naha, aga vb seal on samasugused.
Paganama raske, kui mitte võimatu on Viljandimaalt Imavere asemel Peipsi veerde sattuda. Kuni rajoonide tegemiseni Eesti NSV-s asus Imavere Viljandimaal ja polnud mitte selle kõige kaugem nurk
Kahju kohe nendest rekkajuhtidest!/ 9. märts 2018 13:53
Kahju kohe rekkajuhtidest. Pole neil õiget kodu, peret. .Probleeme lahendavad pudelisse. Hommikust õhtuni istu roolis, liikus pingeline, sõida ühest riigist teise, pesemata, oma kodus soojas toas magamata. Vereringehäired juba sellest suurest istumisest, liikumist ju pole, ülekaal.
No pesematus on küll juba juhtide isiklik probleem. Iga mingi 100km tagant on olemas bensukas, kus on võimalik ennast ka pesta. Jah, osades tuleb enda pesu eest 1-2€ taskust välja võtta, aga kas see on palju? Väljamaal, Saksamaast kuni ... peab soliidsema vetsu eest maksma nagunii, aga kui olla leplikum, siis saab ka tasuta dušši all käia iga 50km järel.
kirjutad navisse tänavanime ja kohe ta pakub sulle kuhu sõita. Kui kohanime täpselt järele ei vaata või ei pööra tähelepanu, kas on tänav, tee, puiestee või põik, siis võid navi armust teise ilmaotsa sõita.
midagi on viimasel ajal nende veokijuhtidega väga valesti. Üha rohkem õnnetusi, mille põhjusetajaks on justnimelt veok. Alles oli avarii, kus sõiduauto sõitis keset teed sõitnud veoki tõttu teelt välja, täna tuli mulle Rakvere maanteel üks samasugune vastu. Pea kolmandiku autoga vastassuunas sirgel teel. Teavitasin ka politseid. Alles oli juhus, kus teel tuigerdavast ja kummaliselt sõitvast veokist, mis tekitas mitu liiklusohtlikku olukorda teavitati samuti politseid ja selgus, et "juht sõi roolis" ja sellisel lasti edasi sõita !
Siiani on öeldud rekka ja rekkamees ja ilmselt öeldakse nii ka tulevikus, millegipärast keeleinimesed nõuavad jäikalt reka ja rekamees. Samas mingid veneaegsed jäigad nõuded on vabaks antud, võib kirjutada nii üht kui teistviisi. Kui ikka üks mees sõidab nagu rekkamees, joob nagu rekkamees, käib naistes nagu rekkamees siis võiks teda kutsuda ka rekkameheks.
Autojuhid räägivad "reka" asemel ikka: "noh, rekkajuhid, momendil te oma hakkpuiduga lattu sisse ei saa, üks rekka on end värava vahele kinni osanud kiiluda!" Kuulake meeste juttu kasvõi lällaris, kes ei usu.
mitte, sada ja enam tuhat eestlast on sinusugused isehakanud " eliiteestlased " juba piiritaha oma min palgaga kihutanud. Lähevad ka ülejäänud kas lätimaale või mujale. Huvitav oleks teada kuidas siis " ellitametnikud " küll ära elavad ? Hakkate üksteist maksustama kuni viimase " eliitametnikuni " :)
Selleks ei pea mingi ELIIT olema, et roolis MITTE JUUA,MITTE KUNAGI! See peaks olema nagu elementaarne ja seda ei saa mingi "valitsuse kaela" ajada, kui üks onu Heino jälle täis peaga rekkat juhib! Selle eest tuleks mees mõrvakatse paragrahviga kinni panna!
krt, mis inimestel viga on, et kui jood ara soida voi hyppa rooli. Loll mis loll , nyyd elu pesses, peab koik kinni tampima, et reka j22mulgust k2tte saada.
Ei ole asi Lättis.Kui ikka korraliku palka mehed ei saa,siis loogiline ,et norm mees sinna tööle ei lähe.Lähevad sihukesed poole toobised.Kui palju on selle firma masinatega olnud igasugu jamasid.Kui on ok.palk.On ka ok.mehed.Nii lihtne see ongi.