12
fotot
Varnja alevikus läbi Peipsi jää vajunud veoauto. (Marko Mesi)

Peipsi järve külje all Varnja alevikus proovis juht oma masinat ringi keerata, sattudes nii otsapidi jääle. Järve jää aga veoki järelhaagise raskusele vastu ei pidanud ning vajus seetõttu läbi jää.

Enne keskkpäeva toimunud intsidenti nägi pealt Mesi Tare kodumajutuse peremees Marko Mesi, kelle sõnul veokijuht eksis manööverdamisel. „Nii palju kui ma seal rekameestega rääkisin, et kuskil käidi haket vedamas ja juht eksis ära. Tahtis masinat ringi keerata, aga ei arvestanud, et selja taga on jää ning vajus läbi,“ rääkis Mesi.

Mesi Tare peremehe sõnul polnud juht ka kaine, mis eksimusele lõppkokkuvõttes kaasa aitas.

Tartumaa piirkonnapolitseinik Ville Räniku sõnul sai häirekeskuse teate, et Peipsi järvel on veok läbi jää vajunud, kell 10. „Õnneks keegi viga ei saanud. Politsei selgitas sündmuskohal, et hakkpuitu vedanud 48aastane mees manööverdas ekslikult järvejääle, kus oli veoki kandmiseks liiga nõrk jää ning haagis vajus läbi jää,“ rääkis Ränik. „Mehe ebaadekvaatset käitumist selgitas tõik, et ta oli raskes joobes. Mees kõrvaldati juhtimiselt ja viidi politseimajja.“

Politseinikud selgitasid veel lisaks, et veokijuht rikkus töö- ja puhkeaja nõudeid, ehk oli lubatust pikemalt veoki roolis, tegemata kindla aja tagant nõutud puhkepause.

Kohalike sõnul tagurdas veok kanalisse, kus tavapäraselt on kogu aeg seisnud üks paat. Intsidendi ajal paiknes see eemal, lastes veokil tagurdada otse paatide vettelaskmiskohale.

Juhi enda sõnul oli ta Viljandimaalt teel Imaverre, aga navigatsiooniseade juhatas ta sihtkoha asemel hoopis Peipsi-äärsesse Varnja alevikku.

„Ühelt poolt on raskeveoki juht niisamagi liikluses suurema ohu allikas, ehk joobnuna võinuks tema tõttu keegi teine viga saada. Samuti võinuks ebaadekvaatne seisund viia selleni, et mees võinuks ise läbi jää vajunud masinas oluliselt traagilisemalt lõpetada. Võib öelda, et seekord läks kõigil õnneks ja pääseti hullemast,“ lisas Ränik. „Menetluses otsustatakse, kuidas elukutselisele juhile tema teo ohtlikkus ja võimalikud tagajärjed kõige paremini kohale jõuaksid,“ rääkis piirkonnapolitseinik.

Politsei on ka varem sama mehe tabanud autoroolist raskes alkoholijoobes ning teda on selle eest ka kohtulikult karistatud. Läbi jää vajunud haagise tõmbas kaldale tagasi ettevõte, kellele masin kuulub. 

Jaga artiklit

135 kommentaari

J
Juhan.  /   08:09, 11. märts 2018
Aga kes pani kitse.
V
variaator  /   15:08, 10. märts 2018
ise rekkajuht ja tean kuda asi käib . tõoneaoiselt tegemist varnjast pärit autojuhiga kes tuli suure rekaga kodu . arvatavasti puhkepausi 48 vai 56 tundi tegema kodus olles sattus külameestega jooma ja hakkas täispeaga klassi näitama . tagurdas kuhu vaja ei olnud . pildilt vaatan et hakkeveo auto VEOLEO logoga . teada tuntud iga sugu ullikeste ja viinaveaga juhtidest koosnev firma. võetakse tööle vennad kellel ilma tausta uuringutagi on teada et riski isik . palka makstakse kilomeetrite pealt mis on keelatud kuna ajavad juhti ULLU panema---töö ja puhkeaega rikkuma--seaduse järgi ju päevapalk lubatud---no kuidas kuskil mingi 50 kuni 60 euri päevas--surutakse veel teistmoodi tunnitasuga et vähem maksta meestele . sügisel mõtlesin et panen pikasõidu maha ja hakkan eesti sees sõitma . mul oli tõsine jutuajamine tartu firma hant--ga . omanikuga rääkides muud ei kuulnud kui ulumist et keegi ei viitsi tööd teha , oleks vaja nädalavahetusel ka uhada muudgui tahetakse kodus olla ei tea miks ainult . omaniku jutu järgi siis juht on tema firmas pärisori . ja peab sõitma kuni umbes pilt ära läheb . eks muidugi vennad võtavad stressi joogiga maha mis ka vale . peale MASUT pole eestisiseste juhtide palk tõusnud kuigi raha väärtus on kordades langend . kui ma ei eksi siis tolle varnja mehe nimi on pavel kes samamoodi täipeaga ajas volvole haagist taha nii et kabiin oli taga loppis . remetsite suguvõsa mitte kõige parem väljalase

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis