McDonald's pööras naistepäeva puhul logo ümber (McDonald's)

Kiirtoidukett McDonald's üllatab naistepäeva puhul kliente tagurpidi logoga - M-ist on saanud W, viitega ingliskeelsele sõnale woman (naine).

McDonald'si esindaja Lauren Altmin ütles CNBC-le, et logo muudeti rahvusvahelise naistepäeva tähistamise puhul.

"Me oleme juba pikka aega toetanud töötavaid naisi ning andnud neile võimaluse kasvada ja edu saavutada," sõnas Altmin ja lisas uhkusega, et hetkel on kuus kümnest restorani juhatajast naised.

Logo muudeti ettevõtte sotsiaameediakanalites ning sajas restoranis kasutatakse erikujunudsega pakendeid ja vormirõivaid.

Tegemist on esimese korraga ajaloos, kui McDonald's on naistepäeva puhul oma kuulsad kollased kaared tagurpidi keeranud.

Jaga artiklit

11 kommentaari

T
tore tore  /   12:37, 9. märts 2018
w tt!
R
Reede  /   06:29, 9. märts 2018
Ripuvad ilusti nagu Kosmosemuttide rinnad.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis