Eesti uudised

Politsei korruptsioonist tehnoülevaatuses: tehakse kõik, et raha teenida

Arno Põder, 8. märts 2018, 11:45

68 KOMMENTAARI

e
Evald Kukk/ 10. märts 2018, 10:22
Tehnoülevaatuste tegelik eesmärk suurelt osalt on küll autode seisukorra hindamine, kuid seda ametkonda võib ka nimetada autoomanike kahekordseks koorimiseks. Samuti ülevaatuses süsteem võimaldab lihtsalt pististe andmist-võtmist ja logud autod pääsevad taas liiklusesse. Suurem osas autoomanikke käivad lepingute alusel autoteenindustes, kus autod vaadatakase samuti üle ja vead kõrvaldatakse, ning selle kohta koostatakse ka vastav paber. Ka kliendile ollakse avastatud vigade puhul avatud ja näidatakse, mis on remonditud. Auto väljub teenindusest täiesti seisus, et võib ohtusid tekitamata liikluses osaleda!~. Aga sellest ei piisa, sest liiklusteenistus ei usalda ja ei aktsepteeri autoteeninduste tööde kvaliteeti. Õigem ja autoomanikele vähem lisakulutusi, kui Liiklusteenistus ja riik paneks autode teenindustele ka vastustuse, et autod on tehniliselt korras ja ei pea täiendavale KOHUSTUSLIKULE ülevaatusele minema. Kui auto teeninduspassis on kõik korrektselt täidetud ja kaasas on teostatud tööde nimekiri, ning autoteeninud omab vastavalt litsentsi, oleks selline variand hulga mõtekam ja ka kindlam, et auto on tõesti korras. Vastutus lasub autoteenindusel. Kohustusliku autoülevaatajatel ju ei lasu mitte mingi vastutust, kui auto on ülevaatuse küll läbinud, kuid tehniline viga on ikka küljes ja seetõttu toimub avarii. Autoteenindus aga peaks vastutama teenindusest läbilastud vea pärast. Aga professionaalsed autoteenindused seda endale lubada ei saa, sest kui asi läheb kohtusse, jääb teenindaja süüdi ja maksab!! Nii et riigivalitsejad, hakake MÕTLEMA, kuidas vähem oma rahvast koorida ja petta!
a
Autojuht/ 10. märts 2018, 10:12
Olin USA-s ja seal küll ei pea ülevaatusele minema.Sõitsin seal ringi ja ei mingisugust jama ei olnud.Seal antakse kleeps sünnikuust kuni järgmise aasta sünnikuuni.Meil tuleks ka see süsteem kinnitada.
e
Evald Kukk/ 10. märts 2018, 10:52
Tulin just Egiptusest. Meie mõistes ei ole seal üldse juttu nn. "liikluskultuurist" aga 10- päeva jooksul ei näinud ühtegi liiklusõnnetust. Meil, väikeses Eestis, on liiklusõnnetused kujunenud igapäevaseks "normaalnähtudeks"! Pärnu suuruses linnas., Hurghadas, piirab liikluskiirust ohtlikes kohtates peaagu nullini nn. "lamavad politseinikud" ja patrulle polegi vaja. Peatänavatel on lubatud sõita kuni 60 km/h aga seal, kus on ohtlikud kohad, lihtsalt peab kiiruse maha võtma, sest muidu lõhub auto ära. Meil võidetakse kiirustamisega sekundites ja mõnes minutis aga pärast kohalejõudmist on aega küll ja küll.! Meie liiklusreeglid ja liikluskorraldajad ei OSKA või ei TAHA Eestis üldse mõelda, kuidas liikluses inimelusid hoida ja õnnetusi vältida. Tõesti vist EI OSKA! Ah-ja, Hurghadas nägin vaid kolm. nelja valgusfoori üldse. Tegin kaameraga ka ühe video taksojuhi kõrvalt ja seal on näha, kui viisakad ja mõistvad on autojuhid liikluses üksteisega suheldes. Meie autujuhid ei oska hinnata, et kiirustades väikese aja võiduga ei saavutada mingit kokkuhoidu võid kulutatakse rohkem kütust ja seatakse ohtu kaasliiklejate ohutuse. EESTI LIIKLUSKORRALDAJAD, PANGE AJUD TÖÖLE JA TEHKE MEIE LIIKLUSKORRALDUS OHUTUKS! (KUI SELLEKS TEIL ÜLDSE REALISTLIKKU TEADLIKKUST ON? )
m
9. märts 2018, 20:54
MIKS SEE KOMMENTAAR KASUTAB MINU ÜLEVAATUSE PUNKTI PILTI ILMA MINU NÕUSLEKUTA
k
9. märts 2018, 20:48
KUULGE LAMBAD, VÕTKE MINU ÜLEVAATUSE FOTO SEALT TAGANT ÄRA , KES LAMMAS SELLE PILDI SINNA PANI , AHVID !!!
o
olgem ausad/ 9. märts 2018, 10:24
Mati Ombler võiks jätta ülevaatused rahule sealt ei laeku olematu korruptsiooniga mingisugust raha.Parem võtku käsile Reformierakonna korruptsiooni allikad kus liiguvad miljonid .(Tallinna Sadam.EE.VEB-fond,R-hooldus,Arsenal,Autorollo,jne.)
l
lugeja/ 9. märts 2018, 06:45
Tõstke palka ja ausad inimesed tööle!
a
arvaja/ 9. märts 2018, 00:01
Eks see ülevaatus üks suur äri ole. Mõni üksik ülevaataja võtab kindlasti aeg-ajalt natuke meelehead vastu, kui vaid pakutakse. Enamik ülevaatajaid aga kontrollib ruttu auto juures nõutavast kümnendiku: peamine ,et ülevaatuse raha kätte käes. Korralikumalt auto ülevaatajat otsi aga tikutulega taga, haruldased mehed sellised.
r
rainz/ 8. märts 2018, 23:01
kui saaks rahaga üv punktis hakkama siis maksaks! Praegune ülevaatus kord on IDIOOTNE!
Kui lähed mootorrattaga siis pead pidurdustesti tegema-nagu eksamil! Kui autoga lähed siis kõige hullem on auto tahmatest-milleks seda vaja on? Peaks olema visuaalne ainult! Aga ei-mõnuga lõhutakse gaas põhjas mootorit! Keegi ei sõida ju ringi gaas põhjas! Ja inimlikkust ei ole kah,nagu riigikogus-nagu robotid! Jahuvad ainult et meil on sellised seadused ja peame neid täitma! Läksin sinna remondist tulnud esisillaga-kõik liigendid ja puksid vahetasin välja! Ütlesn et palun ärge väänake silda sest kõik on uus ja 3D stendist tulnud! Silmaga näha ju! Aga ei,jahuti et kord on selline ja peab silda väänama! Mõnuga väänasid! Oleks tahtnud neile kõrri kinni vihaga hüpata! Vanal bemmil üks udutuli oli mõraga ja reflektor vähe roostes! Ei lastud läbi-öeldi et tuli on kõlbmatu ja kõik mis küljes see peab töötama! Seletasin et uue saab ainult esindusest ja maksab auto hinda ning see tuli põleb kord aastas-ülevaatusel! Veelkord-kui saaks siis maksaks! Palju odavam!

t
Täitsa ajuvaba üllitis/ 8. märts 2018, 22:21
-mis te kurat mölisete?Mina ise ja kõik mu töökaaslased ja sõbrad tuttavad käivad aastaid masinatega t.ülevaatusel.Alati virisetakse seal täiega.Mitte keegi ei ole iialgi maksnud.Kui politsei seda ila otsast välja pidevalt ajab,küllap soovib see "korpuratsioon" seda töölõiku oma pilgu alla saada,sest mõte liigub kuidas sealt ise "teenima" hakata.Paneks äri püsti niikui seriaalis ENSV.
ü
Ülevaataja/ 8. märts 2018, 21:36
Olles ise töödanud tehnoülevaatajana on sellist juttu isegi imelik lugeda. Teeme ühe asja selgeks, üldjuhul ülevaatajat ei kõiguta karvavõrdki kui vana on auto või mis seiukorras see on. Ülevaataja fikseerib antud puudused, juhul kui neid esineb ning teeb seda kõike vastavalt Mnt nõuetele. Miks ? Väga lihtne, inimene ei taha jääda ilma oma töökohast ja muud seal ei olegi.
e
Enn/ 8. märts 2018, 21:26
Võimatu on supipoti ühes servas teha paremat toitu kui teises servas. Ja ülevaatustes ei saa korda majja, kui mujal Eestis kõik pilla-panna on.
m
miks mitte/ 8. märts 2018, 22:42
määrata ka nende (tehnoülevaatajate) kasuks mingi maks, nt.TEHNOÜLEVAATUSE VÕIMALUSE maks nagu EE kehtestas võrgutasu võimaluse eest võrku kasutada neile, kes vähe (või üldse mitte) elektrit kasutavad ning sellega EE kasumit liiga vähe (või üldse mitte) kasvatavad.
p
püsitasu/ 8. märts 2018, 22:56
j
just/ 9. märts 2018, 10:06
võrgu püsitasu, siit siis tuletada igale autoomanikule ülevaatuse püsitasu, lisaks ülevaatuse tasule.
m
mis asi on korruptsioon ?/ 8. märts 2018, 19:31
see pole korruptsioon, see on ülevaatuse läbimine mis muidu ei läbiks , st. risk on juhi kaelas hiljem. See sõna korruptsioon on samasugune nõme sõna antud juhul kui kooselavad naine ja mees seksivad , kus naine hiljem kaebab vägistamisest. Pubed peaksid lõpetama valede nimetuste esitamise ja kas eraülevaatuspunktid(teisi polegi) raha deklareerivad, see on ju Maksu-Tolliameti rida.
m
meil olgu samuti nagu usas,/ 8. märts 2018, 18:19
käid iseteenenduslikul emissiooni testil ja kui heitmed korras head teed!See meie ülevaatusel lõtkutamine ajast arust mõtetu tegevus,riigi rahakoti täitmine eraettevõtluse kaudu.Veneajal kontrolliti ainult käsipidurit kallakul ja kõik jäid ellu.
T
.../ 8. märts 2018, 18:51
Tegelikult aga...
a) autosid oli vähem
b)liiklussurmasid sellegipoolest hoopis rohkem.
Gaasid gaasideks, aga meil liiguvad autod, millel väljalasketorud ripuvad tossupaeltega, kandvaid konstruktsioonitükke parandatakse makrofleksiga, tuled näitavad tont teba kuhu (teistele silma tavaliselt) jne ja piduritele pööratakse siis tähelepanu, kui enam üldse aeglustavat efekti ei ole, sinnani kõlbab lasta kahe pidurdava rattaga, millel heal juhul on veel natukene ketast ja klotsigi.
m
mobiili näppijad/ 8. märts 2018, 19:09
g
8. märts 2018, 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
t iblad/ 8. märts 2018, 18:45
s
// 8. märts 2018, 18:06
see kõik on selleks,et vanematest autodest lahti saada ja liiklust harvendada,mis muud.
g
Gunnar Stahl/ 8. märts 2018, 17:15
Kahjuks on autoremondiga nii, et kui soovid remonditöökojas autot korda saada, siis pead ikka tehno[levaatuspunktis enne vead tuvastama, sest remonditöökodadel ei ole selliseid loksutamis ja mõõtmis seadmeid. Väljaarvatud margiteenindused, kuid seal maksad kolmekordset hinda, mis normaalses teeninduses.
j
järele proovitud/ 8. märts 2018, 19:41
tehnoülevaatuspunkt saadab su ku radile kui soovid raputaja peal lõtkusid kontrollida, saadavad oma sõprade töökodadesse kus jälle ei ole rikete otsimiseks vastavaid seadmeid

v
Vanamees/ 8. märts 2018, 16:45
Eks igaüks vaatab ise ,kuidas euroopa keskmine kätte saada ,nii uuritav ,kui ka uuriv asjamees !
v
8. märts 2018, 16:19
Vaidlen vastu,auto korda teha. Nad ei oska teenindustes vaadata, seda vaatab ülevaatus. Kogemus-raharaiskamine.
k
kangelased, kelle eesmärk on rahvast kaitsta ja teenida/ 8. märts 2018, 16:15
k
Korruptsioonomblerbüroos/ 8. märts 2018, 16:04
korruptsioon ppa,s kus ragantotsasõitja teab et peab paar 50-klist dokumendi vahele panema ja kohe on ekipaaz nõus seda, kelle tagant sisse sõideti läbi sõimama ja süüdlaseks tegema. Esimaese asjana kaob pardakaamera savestus, teel nähtavatest pidurdusjälgedest kildudest j.n.e. , Kuna korruptiivne ombleri ja ppa ringkaitse on ka edasistes istantsides etteaimatavalt 101% olemas, siis see malts vohab. Rahal on vene aegne võim tagasi tulemas! hästi
p
pole nõus/ 8. märts 2018, 16:00
et igas tehnos seda tehakse,sest pisemagi veakorral märgitakse arvutis viga ära ja liiklusohtliku veaga paraku pole kuulda olnud,et läbi saab.Pole eal tehnos midagi kõik pehmod-pohhuid mehed midagi,vaid ikka sellised,kes korralikult kolistavad ja keegi neist ei soovi ,et peale tehnost lahkumist juhtuks liiklusõnnetus .No mina pole kordagi pidanud altkäemaksu maksma,küll aga auto tehniliselt lasknud enne ülevaatust korda teha,sest see on ikkagi minu ja kaasliiklejate suhtes õiglane.
j
jeerum/ 8. märts 2018, 15:21
mis asja?Tehnos pole võimalik jätta kahesilma vahele apsakaid.Ei aita seal altkäe maks ka.Loll jutt.
e
eestimees rakverest/ 8. märts 2018, 14:08
mida suurem firma seda kahtlasem teenindus,tegelikult ei ole b osal midagi viga ,aga kui üldse ei vahetata,ja öeldakse et a osa,.... nagu poola kurk luunja kiles.hind ju teine
k
Kurt Tumm/ 8. märts 2018, 13:28
Korruptsioon on alati seal,kus madalad palgad...

l
Lõpetatagu ära!/ 8. märts 2018, 13:24
See sotsialistlik ülevaatusjant tuleb ülepea ära lõpetada - arvutiajastu. Nii kuidas politseipoisid teevad arvuti abil kindlaks juhtimisõiguse olemasolu, nii peaks olema ka tuvastatav sõiduvahendi regulaarne hooldus ja sellest peaks küll olema, eimingit eraldi ülevaatust. Enamuses riikidest sellist asja ei tuntagi, meil see rohkem nagu kommudeaegne jäänuk kui enamasti tegeles oma auto korrashoiuga omanik ise. (Viimases otsas isetegevust küll piirati nende masinate osas millel kehtis garantiiaeg) Masinaga tuleb hoolduses käia - tänapäevased autod pole suurele enamusele omanikele jõukohased korras hoida ja kui regulaarselt hooldus tehtud, siis pole mittemingit mõtet takkapihta veel mingil "imeülevaatusel" käia, see rohkem nigu nipp raha teenimiseks, "ettevõtluse toetamiseks" kust riik oma osa napsab. Täpselt nii nagu kunagi olid need peaaegu pidevad numbrimärkide vahetused - see kallis plekitükk tuli uue vastu vahetada ja nii oli see kordi järjest - keegi sai teenistust.
v
veel hullem!/ 8. märts 2018, 16:08
seesamune korruptsioon kolib siis üle eesti politseinike hulka ja mõneti on see juba pisemates pakades nähtav ja tuntav ja korruptiivne ametnik suudab isegi olemasolevaid liiklusseadustiku paragrafe pea peale pöörata. Valgas vähemasti on see nii ja ilmselt kosub jõudsasti.
k
kodanik/ 8. märts 2018, 13:17
Kõige suurem korruptsioon vohas enne omavalitsuste ühinemist ja nüüd jätkuvalt ühinenuna eriti reformikate omavalitsustes ja ei maksa selles tervet Ida-Virumaad süüdistada mida tegelikuses need kuritegelikud reformikad aastaid on toime pannud ja tekitanud. Nagu näiteks see korrumpeerunud reformivald Ida-Virus kes puges Jõgevamaa alla Peipsi äärde.
k
kas/ 8. märts 2018, 14:46
nad tegid tehn. ülevaatust?
n
Nii/ 8. märts 2018, 12:51
võiksite teemat vahetada ja vaatlusorbiiti võtta autoremonditöökojad,eal ei tea mis osad seal pannakse ja kõik käib sularahas ilma tsekki saamata.Neid remontijaid on iga nurga taga tekkinud.Kuidas ma leian õige töökoja.Miks ei saa kaardiga maksta,kus on riigi silmad ja mõistus.See on väga lai teema ,tasuks mõelda
m
maakas/ 8. märts 2018, 13:44
No midä häda on nurgataguseid pidi tõllerdada? On erinevate autumarkide esindused (ametlikud müügikohad), esinduste juures remondi võimalus alati olemas. Maksa seal sulas või kaardiga, on sinu enda probleem! Tseki võid alati küsida.
e
erm/ 8. märts 2018, 15:36
Hoian juba kauemat aega eemal esindustest. Kvaliteet olematu, ei mingit garantiid tehtud remondile ("see ju vana auto, mis garantii"), ja hullumeelsed hinnad.
n
No ei ole/ 8. märts 2018, 14:51
see kaardimakse ka mingi võluvits. Kui ninapidi juures ei ole ja ise asja ei jaga, siis saab alati olematuid töid juurde kirjutada või lammari jupi poekraami pähe maha müüa. Isegi kui käid nn. firmateeninduses võib hiljem selguda, et arvel näidatud töid ei ole ilmselgelt tehtud aga mida sa tõestad pool aastat hiljem.
m
mai/ 8. märts 2018, 16:04
kas sa tõesti arvad, et selline äri on vaid autoremonditöökojas, alustame hambaravist jne.
x
xx/ 8. märts 2018, 23:56
teinekord teeb see nurgatagune päss palju korralikumat tööd kui hoolduse mees...kogemused...
p
Põhjus/ 8. märts 2018, 12:47
Mida rohkem on riigi regulatsioone, lubasid, keeldusid, otsustus võimu tsentraliseeritud ametnike kätte, jne. Seda rohkem ka korruptsiooni.
J
../ 8. märts 2018, 13:46
Jah, ka fiktiivsed arved, -sõidupäevikud on riigiametnikele lubatud, seega saab nii korruptsiooni legaliseerida.
o
oh ja/ 8. märts 2018, 12:43
paljudes autoteenindustes on vassimine väga levinud nähtus ja seda väga mitmesugusel moel mida tavainimene kes pole spetsialist ei suuda isegi kindlaks teha ning lisaks sullerlus võib selguda hulga aja pärast alles teises autoteeninduses kuid reaalselt tõendada seda on siis juba sisuliselt võimatu
m
mustlaspatrull/ 8. märts 2018, 12:41
kotitakse ikka nõrgemaid,neid kel uue auto ostmiseks ei jagu ja niigi hädas...
võibolla peaks hoopis ordeni andma neile,kel kaastunne ja hädas inimesele vastu tulevad.
m
8. märts 2018, 12:37
Mis liigub see kulub. Siiski ei peaks kõiki seinaäärde panema, muidu pole sõita... Ei ole remondifond B osa. Aga tean siduri silindrit, mis purast tehtu ja õhutamis nipli vint ei kestnud paari korda õhutamiseks.
v
8. märts 2018, 12:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
peaksid ju teadama/ 8. märts 2018, 12:59
viska kilekott ja kohe saad terve lehekülje kui tahad

o
oh ja/ 8. märts 2018, 12:29
kaotage see kurja juur sularaha ja minge üle täielikult ainult kaardimaksetele ning saab väga paljudest ebaseaduslikest tegudest automaatselt lahti, lisaks veel väga suur rahaline kokkuhoid
o
oh jah/ 8. märts 2018, 12:38
o
oh ja/ 8. märts 2018, 12:53
teatavasti inimese juhtivaks jõuks on olnud läbi aegade käesoleva ajani piiramatu mitmesugustes vormides ja kujul omakasu ka ebaseaduslik millest on tingitud ka kõik inimeste ja ühiskonna kui kogumi arengu hädad.
Eeltoodud negatiivsete ilmingute vältimiseks peab looma kaasaja võimalusi arvestades sellised tingimused inimestele, et lihtsalt pole kuidagi võimalik ebaseaduslikul teel mingit omakasu saada
u
Urmas/ 8. märts 2018, 14:42
Kommentaator plg-l puudub mõtlemisvõime! Ametliku ülevaatuse peab ju nagunii maksma, vahet ei ole kas sularahas või kaardimaksega, aga mis ajast antakse altkäemaksu kaardimaksega, et silm kinni pigistataks vigade osas?
r
rahaline/ 8. märts 2018, 14:54
kokkuhoid, kuidas? Elan maal pean sõitma mitmekümne kilomeetri kaugusele ülevaatusele, aga seal selgub, et internet ei tööta, kaartimakseid teha ei saa, tule homme. Kuidas see näiteks klientidele kokkuhoid on ja ülevaatuspunkt ka ei saa töötada?
n
nu daa/ 9. märts 2018, 00:45
Ajupesu pole valus aga teistel on kohutavalt raske sellise juhmiga hakkama saada
t
teet/ 9. märts 2018, 12:11
kaotame üldse raha ära äkki?
p
pgl/ 8. märts 2018, 12:24
tean juba paljusid kohti, kus põhimõtteliselt lastakse kõik läbi, nagu liba eliit meile, nii meie neile vastu ja täiega.
v
velli/ 8. märts 2018, 12:23
eks selle mädaneva kala pea on ikka seal puugikogus ja katk levib edasi üle eesti.
e
eestimees rakverest/ 8. märts 2018, 12:19
kaamerad peaks panema r kogusse.palju seal r raha kõrvale läheb.siis läheks päike kohe looja
j
Ja-jah/ 8. märts 2018, 12:06
Suurtel sakstel suured summad,väikstel summad normaalsed...nu need pistised siis...
h
8. märts 2018, 11:59
Hoopis hullem on teenindustes. Ei tea kas on teostatud ja mida või vanad osad tagasi pandud, ah käib küll. Paberist pole kasu ja küsitakse täie rauaga. Ega koguaeg, ei pea uut autot ostma. Ma vabandan kui riivasin kellegi mõtteid. Sest, elu võimalikkusest eestimaal.
t
Teenindused kasutavadki ju Ametlikult nii A-tagavaraos1 kui B-tagavaraosi./ 8. märts 2018, 12:10
A-osad on siis uued, kõvasti kallimad.
B-osad siis teise-kolmada ringi parandatud-taastatud osad.
Meie autole - starteriga öeldi ilusti-otse, et ise valite kas kallis A-osa või odavam B-osa.
Õnneks polnud vaja starterit vahetada kuna ei suudetud tuvastada, et aku oli liialt tühi ning ei vedanud starterit käima.
B
.../ 8. märts 2018, 12:21
B-osa on siiski tutikas osa, mis ei kanna tootja A-osa märki. Tootjaid on palju muidugi, hinnad erinevad nendelgi kordades ja pakutakse alates Poola odavast jamast kuni OEM tootjateni välja, kes valmistab samasuguseid tükke samal liinil tootjale ning lisab sinna tema logod ja koodid. Elektrimootoritega on jah nii, et nö. vahetusfondiga saad uueväärseks renoveeritud tüki, kus kasutusele jääb sisuliselt valumetall, mis ka korraliku puhastuse saab. Kõik muu on ikka nullist uus.
l
Loe parem Euroopa Komisjoni Direktiive/ 8. märts 2018, 12:28
Siis saad teada mis asjad on B-osad.
B-osa - EK Direktiivi järgi on:
- taastatud, remonditud, kontrollitud 2-3-4 ringi osad.
Ja nii on see ka muudel elualadel, mul on Delli läppari sees emaplaat, mis täiesti ametlikult - otse Dellist öeldes - on 4 ringi, remonditud, emaplaat.
d
.../ 8. märts 2018, 18:55
direktiiv direktiiviks, kui juttu tuleb B-osast, siis on tegu uue tükiga, mis pole toodetud margitootja tellimisel. Praktikas on taastatud osadeks turbod, pidruni silindrid, elektrimootorid. Tihendeid, sillatükke jms ei taasta keegi. St. taastatakse, kuid teisel juhul on see illegaalne lausa ja ei räägita mingisugust A, B, C või mis iganes kategooriast.
a
Arvamus/ 8. märts 2018, 11:58
Riigiteenistuses olevatel inimestel liigub seda raha rohkem vasakule ja paremale, kuid neil seal ringkaitse ja keegi ei kobise ega koputa. Kui midagi välja tuleb siis vaikitakse asi kiiresti maha või valetatakse rahvale nii,et silm ka ei pilgu.
just/ 8. märts 2018, 11:56
see on kõige suurem probleem meil Hinnatõus pagu.lased , kodukulud , raha väljavool rakvere streik see on jama

s
Simple/ 8. märts 2018, 11:48
tõmmake riigiteenistujate palgad ka samale tasemele mis lihtinimesel ja siis vaadake kuidas elu käima hakkab.
p
Politsei korruptsioonist kirjutas/ 8. märts 2018, 13:08
Katrin Lust oma blogis kus varastatakse maksumaksjate raha igakuiselt160 miljonit eurot mida kanditakse Kreeka kaudu eraarvetele.
l
Lusti jama/ 8. märts 2018, 15:00
ei maksa isegi pooleldi uskuda, saad veel sellest kolmveerandi petta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee