Eesti Laul

Kaubamaja reklaampala ERRis – kas geniaalne turundus?

Mart Normet: reklaamlaulu poleks ma „Eesti laulu“ lavale lasknud! (34)

Kristjan Väli, 6. märts 2018, 20:00
POLEEMIKA: Muusikapala „Naine“ esitamine Saku suurhalli laval. Esitajaks Evelin Võigemast ja loo autor Leslie da Bass. Erlend Štaub
Kui solvunud „Eesti laulu“ produtsent Mart Normet leiab, et Leslie da Bass kasutas laulukonkursi ära, et publitseerida eraäri reklaamikampaaniat, siis reklaamiguru Joel Volkov ei näe turundustrikis midagi ebaeetilist „Kerge värske briis jube tagurlikuks muutunud konnatiigis!“ 

Laupäeval „Eesti laulu“ finaalis astusid külalisesinejatena üles Leslie Laasner, artistinimega Leslie da Bass ja Evelin Võigemast, kes esitasid loo „Naine“. Paar päeva hiljem selgus, et rahvustelevisioonis esitatud muusikapala on muuhulgas ka Tallinna kaubamaja reklaamlugu. Mistahes reklaam on  ERRis eetris keelatud, mistõttu Mart Normet solvus Laasneri peale.

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

3. juuni 2018, 11:09
FOTO | Naera kaasa! Leslie Laasner jagab oma nägemust Tallinna teetöödest
22. märts 2018, 13:24
Mart Normet uues ametis: olen ülemaailmse koristuspäeva telejuht, kuid ERRist ei lahku
5. märts 2018, 18:54
MART NORMET EVELIN VÕIGEMASTI LOOST: olen üllatunud ja pettunud

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee