Maailm

RUUSSAAR: Putin rõhutas aastakõnes NLiidu lagunemise tragöödiat (61)

LISA KOMMENTAAR

tahad 5. märts 2018 12:07
pildile pääseda- sõima putinit ja oled kohe vene ekspert
NII ON 5. märts 2018 11:07
Putin,kardab eesti invasiooni eks sellega seoses ,ka selline sõnavõtt
niisiis 5. märts 2018 10:23
mees 5. märts 2018 09:08
Ma pakun, et uute alade juurde vallutamise asemel lagunb Venemaa hoopis kildudeks. Tohutu vaesus on tõukeks, miks tekivad uued omavalitsused, kes pole nõus enam Moskvale alluma. Natuke on vaja juurde aidata ja Hiina piiri äärsed alad hiinastuvad, natuke aega ja nafta ja gaasirikkad Venemaa piirkonnad tahavad iseseisvust. Võib olla saab Jaapan oma saared tagasi, võib olla saab Soome oma alad tagasi, mis Stalin vallutas 1939a. Küsimus miks, sest nendes piirkondades elavad inimesed toetavad rikkama riigiga ühinemist.
Mimoos 5. märts 2018 12:05
Need tagastatavad maad on ilgelt lagastatud!!!
maakas 5. märts 2018 08:57
Putleri märjad unenäod...
vigade parandus 5. märts 2018 01:34
Kui lagunemine oli suur viga, siis seetõttu ta nüüd plaanibki ajalooliste vigade vigadeparandust.
Kuid süüesx kasvab isu. Algul NSV Liidu piirid. Seejrel hakkab rääkima tsaaririigi piiridesr, kuhu tuleks juurde veel ka Soome ning Poola, Ja ui seegi, siis kõigust neist aladest, mis on mingilajal Venemaale kuulunud. Siis tuleks juurde veel ka Alaska, Tökk Kaliforniat, Port Artur, Alasid Põhja-Hiinast, Afganistanist, Iraanist (XVIII saj keskpaiku kuulus terve Paspia mere lõunakallas mõnda aega Venemaale). Türgi põhjaalad (XIX saj kuuusid mõnda aga Venemaale karsi ning Bajazeti linnad ning piirkonnad) j.n.e. Seega on Venemaal ja Putini egol veel palju kasvuruumi.
kriminaalne ja kremlimeelne keskerakond 5. märts 2018 07:27
Ja Ratas hoiab suure hoole ja armastusega oma külmikus lepingut agressor putini parteiga.
noukogude 4. märts 2018 22:48
liit oli luu.serite poolt loodud var.dmoodustis. meie,baltlased , voime uhked olla , et aitasime pu.nape.ldikut lammutada.muide, me voime seda korrata.
lapsemeelsele 5. märts 2018 15:03
Nõukogude liidu lammutamist juhiti Ljubljankalt.Meile taheti jätta mulje,nagu oleks me ise end vabaks laulnud.Kogu lammutamise mõte oli selles,et parteinomenklatuur soovis omandada rahva varad.Ja nad said oma tahtmise.Nad kõik on edasi võimul.Lauristin ja Anvelt,kelle vanaisa käskis minu vanaisa maha lasta. jne.

räägivad,et 5. märts 2018 15:26
masoonidel ei ole enam nii suurt mõju,kui varem.Praegused tegijad on Circle,Wasp.Rich.Hiina poolt Valge draakon,kel olevat 2 miljonit rämbot kohe välja panna.Aga Hiina ei mängi tegelikult oma mängu.Ta püüab vaid mõningaid elemente oma kasuks pöörata.
teine vaade 4. märts 2018 21:32
Eestil ei ole välisvaenlasi, kõik eesti vaenlased asuvad eestis--- maailma must- valgeks värvijad, naabrite üle ilkujad, arhailist sõjapidamist rahvale pealesurujad ja sinna raha loopijad, euroopa sots. harta vastased valitsused, labaste postulaatide abil valitsejad...
trollile 5. märts 2018 07:24
Kommentaar otse Peterburi Savuškini tänava trollivabrikust või kriminaalse ja kremlimeelse keskerakonna kontorist.
aga 5. märts 2018 13:29
miks peaks olema propaganda ainult lääne poolt tulev?Siis ju kaoks tasakaal!Ka nõukaajal oli inimestel meeldiv kuulata ameerika häält aktuaalse kaamera kõrval.Inimesed õppisid selgeks mõlemad valetamise tehnoloogiad.
keda 4. märts 2018 21:19
kotib, mida seal kõneldakse?
valge vale 4. märts 2018 19:28
Miks meile ei räägita, et Hiina keiser kukutati võimult juba 1912 ehk 5 aastat varem kui Venemaa keiser?
Miks meile ei räägita, et Teine maailmasõda algas juba 1932 Jaapani kallaletungiga Hiinale ja lõppes ametlikult Jaapani kapituleerumisega 2. septembril 1945?
Või kui soovite, et Teine maailmasõda algas Euroopas juulis 1936 Hispaania kodusõjaga, kus osalesid nii NSV Liit kui Hitleri Saksamaa?
Kogu ajalugu paistab eelnimetatud sündmuste valguses hoopis teisiti.
varem hiljem 4. märts 2018 19:10
tuleb tagasi nagu cccp hymngi,ensv samuti,peaaegu ta praegugi
tblad ootavad juba 26 aastat , aga 4. märts 2018 19:36
CCCP ehk verine vene okupatsioon ei tule
mitte iial tagasi!
Mitte iial!
t i . bl ad ootavad juba 26 aastat, aga 4. märts 2018 19:38
aee CCCP ehk vene v e r i n e okutatsioon ei tule mitte iialgi meile tagasi!
never say never 4. märts 2018 19:46
rääkis juba James Bond
on 4. märts 2018 22:30
inglased kord eesti reetnud ja kui tahad idaga läbi saada, siis kiida takka, ise teed seda mis sulle kasulikum aga see saade putini kõnega oli vene jedinaja propaganda, kus kiitis ikka üht ja seejärel teist...pidage meeles sada aastat tagasi tsaari hukkamist ja seda, et ajalool on kombeks korduda...kui kõik pimedad sealpool piiri saavad teada kuipalju puutja on kokku varastanud, ka läbi eestis olevate pankade ka kuritegelikku raha pesnud jne. siis tehakse talle ka nagu nikolailegi koos perekonnaga.
teadmiseks 5. märts 2018 16:53
Nikolaile ei tehtud.Nikolai hukkamiseks anti ultimaatum Antante poolt,kelle väed oleksid keeldumise korral tunginud Venemaale.Tsaariperekonnale tehti uued paberid ja nad elasid võõra nime all edasi.Selle eest hoolitses Stalin.Ära lase oma ajudesse vedelat valada,vaid hakka kaevama!
sama värk 4. märts 2018 22:05
Ka Bush seenior pidas NLiidu lagunemist sajandi katastroofiks! http://www.eg.ru/daily/politics/42157/
4. märts 2018 18:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vabandan 4. märts 2018 19:16
paari näpaka pärast
/ 5. märts 2018 06:45
kui teed näpaka, siis tee kohe korralik vigade parandus nagu koolis õpetati. Juhtub täht valesti, kohe järgnegu vigade parandus. Hea mõte, palju sa ikka oskad välja uut kommi välja mõelda, lisa vabandusi ja näita ära, kus oli näpakas. Sest sinu komm on tähtis.
Uss 4. märts 2018 18:37
sõjahüsteerik 4. märts 2018 18:25
kremlikääbus hirmutas maailma "Nu pagadi" multifilmiga.
arusaamatu 5. märts 2018 17:11
Milleks selline halvustamine,kui ajakiri "Time" valis ta aasta poliitikuks?

k kohu-kel 4. märts 2018 18:13
krimikesikud aitavad taastada?
endine 4. märts 2018 18:18
NSVLiit tuleks kiiresti taastada.
poleks paha 5. märts 2018 17:19
aga seda ei tohi lasta valitsema venelast,tema ei mõista tegelikku maailmapilti.Tal on kombeks igale poole oma abi pakkuda ja võõraid rahvaid nuumata,samas,kui omad inimesed elavad vaesuses.Afganistani ehitati 150 kooli ja haiglat,ning üks lämmastikväetiste tehas.Kellele siis sellest kasu oli.Venemaad sobiks valitsema ihne mulk,sotlane,gabrovlane või juut.Samas oskavad venelased hästi sõdida ja relvi toota.
k 4. märts 2018 18:41
üks suurimaid Eesti riigi julgeolekuoht on nees 300 000 endist okupanti.
just 4. märts 2018 19:13
see 5.kolonn ehk 300 000 oleksid esimesed, kes Krimmi venelaste eeskujul kohe püssitorud oma elukohajärgse Eesti õigusriigi ja eesti rahva vastu pööraksid ja punaste nelkidega vene vägedele vastu jookseksid, ... seda muidugi juhul kui midagi Krimmi taolist peaks Eestis juhtuma.
Õnneks on NATO ees nagu müür ja nii ei julge see idapoolne sõjahüsteerik vastu seda müüri oma pead ikka lõhki joosta.
hurraa seltsimehed 4. märts 2018 21:41
Elagu 5. kolonn.Taastame Nõukogude Liidu.
uu 5. märts 2018 06:47
venelased muutuvad järjest õudsemaks.
teised samasugused on 4. märts 2018 18:51
kremli palgalolevad parem- ja vasakäärmuslased, kes siingi kiidavad puutjat taevani.
Oma juudarublade eest on nad nõus Eesti riigi ja eesti rahva venelastele mahamüüma ja nii unistavad nad koos puutjaga Nõukogude korra taastamisest ja sellepärast nad karjuvadki, et «Putin on meie president!»
Ta ongi parim president 4. märts 2018 20:55
Venemaast saab normaalsem riik siis kui on täielikult põhja lastud. Seda teeb hetkel kõige kindlamalt Putja. Selle on ta peaaegu saavutanud.
Teised teevad ehk sama aga tunduvalt aeglasemalt.
ära soga 5. märts 2018 13:34
igal pool valitsevad nõukogud,kes omavad võimu.Ka euroopa liidu nõukogu.
raudmees 4. märts 2018 17:43
Ei selle Ruussaare mõlaveski väsi Aga näe Itaalia praguneb ja euroherradel pead pulki täis Pole sel EL mingit arengustrateegiat Muie julkjürid elavad ehk isegi pensionini Putini kirumise leivast
kolla 4. märts 2018 17:58
Kuidas sa aru said,et rauast oled?Kas ehk roostepruun triip on aluspükstes?
G 4. märts 2018 17:23
Putin ütleb ikka nii nagu asjad on. See ongi suurim katastroof kui maailmas hakkab võimu võtma ebainimlikkus. Koos oleksime olnud esmalt inimesed, siis võimas sõprusliit ja mitte ükski "arenenud" ühiskond poleks meid hävitama hakanud. Nüüd aga on lõpp kui me ei liitu uuesti Suure naabriga.
kremli saastale 4. märts 2018 17:37
Oled sa lo.ll või mängid lo.lli?
baphomet 4. märts 2018 17:52
Tsaaririigi kui üsna eduka riigi lagunemine võis olla vene rahva jaoks tõepoolest katastroof. Hävitati parimad pead ja eliit. Rohkem, kuis siin Eestis laa mend ada jõuti.
Aga see platnoiriik? Mõistlikke suhteid loomulikult tuleb naabritega hoida, aga ka olla valmis igaks võimalikuks inetuks käitumiseks. Kahju.
Putin 4. märts 2018 17:22
on 100% Kissinger approved NWO partner
nii ta oli 5. märts 2018 17:33
Kissinger kohtus juba siis Putiniga,kui ta oli tundmatu Peterburi ärimees.Samuti käis Kissinger läbi oma hea sõbra massoon Jevgeni Primakoviga.Ega seda ei varjatagi.Teles isegi näidati nende kohtumist ja kes oskas tähele panna,nägi ka massooni tervitust.Mul on ka pilte Putini kohtumisest City of Londonis musta aristokraatiaga.Mis ta seal tegi,selgub võib olla 70 aasta pärast.
niisiis 4. märts 2018 17:20
mees 4. märts 2018 17:08
Täna avastasin ülimalt halva asja, nimelt olen vene valistel silma peal hoidnud ja mulle oli sümpaane Kommunistliku partei kanditaat Pavel Grudinin. Kogu see kamp koos Sjuganoviga aga värisevad ju hirmust, et Eestis on NATO väed. Samuti lubasid nad väed viia Ida Ukrainasse ja tunnustada separatistide vabariiki. Eesti ja Lääne jaoks oleks parim valik siis Ksenja Sabtsak. tuleb välja et Eesti jaoks on Putinist veel hullem tsenaarium kommunistid.
.... 5. märts 2018 06:50
iga selle rahvuse esindaja on kole.
vene värk 4. märts 2018 17:05
Ei lasta kremli maffial enam iialgi pead tösta, vajadusel tehakse NSVL-2. Putin ähvardab maailma ja see on hea - saavad maailma silmad kiiremini lahti!
Teisitimotleja 4. märts 2018 16:59
Putin teab kindlalt et suurem sõda on tulemas ja seeparast ta valmistub selleks. NATO mõtleb et sõda on võimalik ara hoida kuid Putin teab et seda ei ole võimalik. Viimasest suurest sojast on juba liiga palju möödas ning kuna majanduslikud ja sojalised joujooned on muutunud siis on tugevaid jõude kes sooviksid

kolla 4. märts 2018 16:48
Kirjuta sõna putin ja vaesekesed vene trollid peavad kohe sibama hakkama.Kahju lausa neist,pea-aegu oleksid täna vaba päeva saanud ja viinuskit visanud aga va Ruussaar keeras nahka.Ei suutnud siis ka homseni kannatada.
Muigega 4. märts 2018 17:23
Kuule jopa! Eesti meedias oli enne kaks nime, mis müüsid. Üks oli Savisaar, ja teine Putin. Esimene on nüüdseks tagaplaanile jäänud, millega on tõstnud teise nime.
vabandan 4. märts 2018 16:34
jah 4. märts 2018 16:30
hr Hussar, pole enam huvitav teid lugeda, palun jätke see Putini teemakäsitlus, tema teid ei puuduta
tei 4. märts 2018 15:52
putin kobigu ukrainast välja
ussr 4. märts 2018 16:20
Vene valitsusväed ei ole Ukrainas, Ukrainas käib kodusõda. Kuid vene rahvusest palgasõdureid on mõlemal poolel, täpselt nii nagu seal on ka eesti rahvusest palgasõdureid. Avalikult on televisioonid näidatud Donetski poolel sõdivaid prantslastest palgasõdureid, neid näitaks kunagi isegi ETV, ning tuntuks sai veel belglasest palgasõdur, sest tal oli omal kodumaal maksuametiga mingi jama. Eesti palgasõdureid on Ukrainas 50, venelasi tõenäoliselt rohkem, sest meie rahvaarvu vahe on väga suur. Palgasõdurile on ükskõik kelle poolt või kelle vastu sõdida, see on talle lihtsalt töö.
kuule, 4. märts 2018 16:31
ära ikka niisugust haiget putiniaanlust aja. Arusaadav, et oled venkude poolt priskelt kinni makstud, aga kui inimene vähegi asjast taipab, on ju selge, kelle laulu laulad. Jah, seal võib tõesti olla mistahes rahvusest palgasõdureid, aga kogu seal toimuv sigadus on ilmselgelt Vene riigi poolt organiseeritud!
kui 4. märts 2018 17:23
on valida usa ja venemaa vahel, siis kolme korda valimiseks pole mul vaja. PS venemaa oo juba olnu, aitümpsti... bolše ne hatšu
palun selgita 5. märts 2018 13:45
Mina tahaks ka saada pensionilisa ja olla venkude poolt priskelt kinni makstud kommenteerimise eest.Palun ütle,kuhu ma peaksin pöörduma,et mulle priskelt makstakse.Palun esita ka tõendid,palgalehed ja töölepingu koopiad selleks,et ma sinu juttu usuks!
sina 4. märts 2018 16:39
kobi enda kodust välja