Eesti uudised

Eesti rongiõnnetuste tagajärgi likvideeritakse kümneid aastaid vanade kraanarongidega (13)

Eesti Päevaleht, 3. märts 2018 09:39
Rongiõnnetus Kulnas. Rong tuli kraana abil uuesti rööbastele tõsta.Foto: (Karli Saul/Scanpix)
Eesti Päevaleht kirjutab hiljutisele Kulna rongiõnnetusele viidates, et just päästerongid on rongiõnnetuste puhul väga olulised nii inimeste päästmiseks kui ka hilisemaks tagajärgede likvideerimiseks. Eestis on selliseid ronge kolm ning need kõik on üle 40-aastased.

Kulnas likvideeris rongirusu 80-tonnise tõstejõuga päästekraana Ülemistelt, kuid abis oli ka Tapa päästerongi avariirühma meeskond. Kuigi rongidele tehakse igal kuul koormusproove, kus katsetatakse kõikide vajalike süsteemide tööd, polnud sugugi kindel, et mõni häda aastakümneid vanal tehnikal just sealsamas kahte 25-tonnist rongivagunit üles tõstes välja ei löö. Et neli aastakümmet vana tehnika alati töökorras oleks ja kohe käivituks, seisab see depoos alati „pistik seinas”. 

Refereeritud artikli täistekst Eesti Päevalehes.

Samal teemal

13.08.2018
Kulnas viga saanud rongi remont läheb maksma üle kahe miljoni euro
17.04.2018
GALERII | Politseinikud kontrollisid Tallinna ja Harjumaa raudteeülekäike
26.03.2018
Raasikul jäi mees rongi alla ja hukkus
02.03.2018
Puruks sõidetud rongi eest peab lõpuks maksma joobes juht

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee