Eesti uudised

NELI VÄLJUMIST! Hiiumaa ja mandri ühendus käib ajutiselt Virtsu kaudu

Toimetasid Annika Erg, Denes Kattago, 4. märts 2018, 12:48

18 KOMMENTAARI

p
Palole/ 5. märts 2018, 15:22
Laev tuli kolm tundi uut trassi mööda.Eile öhtul kell 22 kysisin ,kas on homme hommikul ka lisalennuk söidab,siis sain vastuseks,et nemad veel ei tea??!! Kuidas ma saan riskida,kas hommikul keegi ytleb,kas tuleb lennuk vöi ei.Muidugi peab hirmuga ära söitma laevaga,et Tallinnas olla ja arstile jöuda.Uskumatu valitsus,kes ei suuda enam midagi teha.Eks valimised tulemas ja milleks otsuseid teha.Vöiks korraks panna saarerahva olukorda ennast.Kui on firmal vaja eksport kaup saata laevadega edasi kasvöi Soome vöi arstile käimised,kui saarel köiki eriarste ju polegi.Pealegi perearstid tihti ei oskagi uuemat ravi anda.Tahaks väga kuulda,mida Palo oma soperdusest räägiks.On aeg aru saada,et saare elu on midagi muud,kui mandri inimestel.
k
Küss/ 4. märts 2018, 19:52
Mida imet oinakari õhust otsima peaks, rohtu seal ju ei kasva?
s
See küss/ 4. märts 2018, 20:08
oli mõeldud kommentaarijale: www,solarship.com.
j
Jama/ 4. märts 2018, 14:50
Kurat pange need laevad sõitma miks nad peavad käima, no aru ma ei saa.
e
Enn/ 4. märts 2018, 14:09
Tuleks ruttu osta inimeste üleveoks sellise harukordselt madala veetaseme korral hõljuksõiduk.
e
Ennule/ 4. märts 2018, 17:46
Asi pole mitte ainult inimeste üle veos, vaid nii hiidlastele on vaja kaupa viia kui ka hiiumaal valmistatud toodang on vaja tuua mandrile.
t
Tiit/ 4. märts 2018, 14:06
Hea, et tuult ei ole. Muidu rüsijää ummistaks soidutee. Olen ise kunagi, N-liidu ajal olnud 16 tundi jäävangis Virtsu ja Kuivastu vahel.
i
Iv/ 2. märts 2018, 12:17
veel: Sõru-Pammana vahele ei tohi teha tammi - takistab looduslikku veevoolu ja paneb Väinamere tuksi (umbe). Tsaariajal tehti Väiksese väina tamm, vesi seal suurt ei liigu, aga toona polnud ka keskkonnakaitset. Postidel sild seevastu ei muuda looduse ehk mere toimimist. Ilusam ka. Sõru juures laevateel võiks olla lahtikäiv koht juhuks kui laevadel vaja läbi sõita. Purjeta paadid mahuvad silla alt niisamagi.
x
XXX/ 4. märts 2018, 13:53
Me ei saa süvendatutki ja sa tahad lahtikäivat silda :D
i
Iv/ 2. märts 2018, 11:13
Rohuküla trassiga see süvise jama paraku jääb ka tulevikus. Rukki kanal täitub settega 3 aasta jooksul. Riik jääbki seda perioodiliselt süvendama. Kui oluliselt madalamad laevad tehnilised ei püsi ega kanna masse, siis polegi midagi parata, kogu merd sügavamaks ei kaeva, looduse vastu ei saa. Püsivat lahendust näen Hiiumaa ja Saaremaa vaheluse silla ehitamises. Siis on Saaremaa kaudu alati mahu- Ja ajapiiranguta ühendus. Sõru-Pammana vahel on 6km madalat merd. Vaid sadakond meetrit Sõru juures on laevakanal, ülejäänu on nii madal et võiks jala läbi minna.
i
Iv/ 2. märts 2018, 11:05
Tihendaks teise laevaga Sõru-Triigi praamiühendust. Kui laev Soela ja see liin on teise firma oma, kas siis trass ka tema oma?

M
???/ 1. märts 2018, 23:44
Mis jääteest te sogate? Selle lootust pole olnudki,pasandatakse niisama.Kes tahab jääteed,mingu ostku kauplusest.
h
Hiiumaa mees/ 2. märts 2018, 08:39
Jäätee on tänapäeval ainult turistidele lolluste tegemiseks. Hiidlane, kelle jaoks on see elutee, peab passima tunde mingisuguste jõmmide taga järjekorras, et seda mööda koju saada. Seda näitas viimane kord kui sai tee avada.
a
Ajalugu kordub taas/ 1. märts 2018, 23:05
ei ole midagi uut siin päikese all, võta üks valitsus ja viska teist niisama ei kingita midagi. aga huvitav miks te läti piiril teid üles ei künna, sinna läheb veel suurem raha!
j
jäätee/ 1. märts 2018, 22:55
Simsoni järjekordne sigadus.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee