Eesti uudised

Lisatud ohutusjuurdluse keskuse ja lennufirma Nordica  kommentaar!

Tallinnas hädamaandunud lennuk põrkas vastu lennurada, õnnetuse uurimine käib

Denes Kattago, Marvel Riik, 1. märts 2018 08:05

14 KOMMENTAARI

r
Raivo/ 1. märts 2018 12:44
Kelle lennuk see siis lõpuks oli, postimees kirjutab Läti aga kui lugeda pildi alt teksti, siis kuulub Estonian OÜ -le. Startis Tallinnast ja ka maandus Tallinnas, nalja number.
m
mnjahhh.../ 2. märts 2018 14:06
eesti registris on pardanumbri järgi
k
küsimusi palju igatahes / 1. märts 2018 12:10
huvitav mis piloot seal lennuki juhiste taga siis oli kes isegi maanduda ei osanud ? No selge et oli õppelend aga kas siis itsruktor ei teinud kõrval midagi maandumise aitamiseks või ? Ja kes olid ened seitse inimest veel seal lennukis mida need seal tegid ?
s
Seekord oli/ 1. märts 2018 11:50
takistuseks nimelt lennuväli, lennufirmad tahtsid küll kliente teenindada
m
mees/ 1. märts 2018 11:33
Ja mis süüd saab olla lennufirmal, kui lennujaam ei tunne ndal süüd. Lennufirmad oleks hea meelega lennanud, kui lennujaam oleks loa andnud. Reisija peab lihtsalt oma reisi kindlustama.
j
Jumala sõrm on mängus/ 1. märts 2018 11:26
Lennu oli tellind kuuldavasti Vene RF saatkond. Kohvrite veoks. Kohvri sisu nagu Argentiinas. Jahu.
s
selle lennukiga/ 1. märts 2018 10:41
selle lennukiga mina lennata ei soovitaks. jumal teab millal see õhus pooleks läheb. kere sai sellise löögi et augud sees. on ilmselge et see tehakse korda kui mina sellega lennata ei julgeks. on juhtunud et uus lennuk esimesel lennul sai tailstrike mis järel lennuk tehakse "korda" kuid saba kukub ära aastaid hiljem kuna parandustööd olid kehva kvaliteediga ning mikromõrad rebenesid lõpuks lahti.
p
Palun linki kaasusele?/ 1. märts 2018 11:00
Palun linki kaasusele kus peale tailstrike kordategemist saba ära kukkus?
Tailstrike on asi millesse suhtutakse vägagi tõsiselt. Kahjuks neid esineb, mõnel lennukitüübil ehituse iseärasusest tulenevalt tihedamalt kui teisel.
t
to Palun/ 1. märts 2018 12:59
Nõus. Neid on minevikus olnud. Ajaloos tegelikult suurim oli veel flight 123. Mõlemal juhul B747.
Usun siiski, et 1978 ja 1980 aasta tile strike parandamistest on õpitud ja tänase päeva reeglite ja lennunduse turvalisuse arusaamade järgi enam selliseid purunemisi ei peaks juhtuma.
Aga nõus, tail strike on paha asi ja lihtne kriimustus võib olla palju hullem kui väliselt paistab.
https://aviation-safety.net/database/dblist.php?Event=LTS
http://www.avherald.com/h?search_term=tail+strike&opt=0&dosearch=1&search.x=0&search.y=0
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aircraft_structural_failures
M
.../ 1. märts 2018 10:21
Midagi on keeleliselt viltu. Hädamaandumine on see, kui lennumasinal tekib ÕHUS mingi probleem ja lendurid on sunnitud selle maandama. Selle intsidendi infost selgub, et probleemid tekkisid lennuki maandamisel kui midagi murdus. Seega on tegu õnnetusega MAANDUMISEL!
a
avherald/ 1. märts 2018 09:58
Täpsemalt kaasus:
http://avherald.com/h?article=4b57c3dd&opt=0
Esialgne info, et ebaõnnestunud touch-go käigus said viga nii esitelik kui vähemalt 1 mootor.
Sealt saab hiljem lugeda mis uurimise käigus leitakse.

a
Aitäh õhtuleht nüüd ma saan seal täna jalgrattaga mööda uhada/ 1. märts 2018 08:23
w
www.solarship.com/ 1. märts 2018 12:04
Tsepeliinud lendavad ilma kytuseta,veavad kauppu tonnide viisi,maanduvad maja katusele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee