Soome vaateratta omanik ütles interviuus et selline tulu mida EAS ennustab on absurd. Teil pestakse Eestis raha. Rahva raha. Keegi saab prossa sealt eraldisest.
Oksendav siil, Ärma talu, Malaisia labrakad jne. jne. Nii läheb 220 miljonit aastas. Niimoodi raha põletada saavad ainult kas ropp rikkad või laus idi ... oodid. No sellelt lo ... lluste paraadilt puudus veel see, et maksumaksjad kingivad ühele "ärigeeniusele" vaateratta. See pärast palvetagem: "Isa, anna neile andeks, sest nad ei tea mida nad teevad!"
Nii nagu suur lootus alkohooli aktsiisi. Lõpuks on kõik miinuses. Katused ei kanna lund ja vett aga vaateratast rahvaga küll. On ikka seda raha raisata. Enam ei anneta ma kuhugi
Meie teeme Tartusse ERM-i kõrvale 300 meetrise vaateratta mis erineb teistest selle poolest, et paikneb horisontaalselt. Iga 15 minuti pärast võid kondli aknast vaadata tagurpidi maja, ülejäänud ajal näitab ekraan NO99 juubelifilmi. Arvestame 600 000 külalisega aastas, ratas töötab ööpäevaringselt 364 päeva aastas ( hooldus 1.aprillil). Pileti hind päeval 27€ ja öösel 23€ tund.
kõik mis EAS teeb,tasub end ära,ehk kirjutaks sellest ka,kui suur on siis rõiva sõlmitud "ärilepingute"kasum,mis Malaisias sõlmiti? Kuidas on oksendava siili peale kulunud raha tagasimaksmisega? Rahvas praakkaupa ei osta!
Rail Baltikust on veel vähe, kust see raha tuleb selliste suurte projektide tarbeks...kui tavakodanikul raha vaja siis näidatakse sulle keskmist sõrme. Need ka-pi-ta-lis-tid on yhed v-ä-r-d-j-a-d
Tänu vihisevale tuulele, jääle ja lumele, mis vaateratta lhoolduskulusi tõstavad ja lahtiolekuaegu piiravad on ratas avatud vaid 90 päeval aastas. Vähese kasutuvuse tõttu roostetavad poldid :D
Sellist jub-edust on nähtud mitmes euro pealinnas. Londonis, Pariisis jne. See on täiega RÕ-VE! Bangkokis Tais on ka selline rõv-edus üles pek-stud, ent seal on ta vähemal linna serva pool! Peatagem röö-vkapi-talistide õudus Eestis!!!
Üks sarnane on Helsingis, sadama lähedal. Isegi suvel seisab suurema osa ajast tühjana, talvest rääkimata. Ma arvan, et need metsiku tulu lootjad võiksid natuke kainema pilguga lähivälismaal ringi vaadata.. Mitte, et mul kahju kuidagi oleks, aga prognoosid on kuidagi kahtlaselt optimistlikud.
Tallinna droonivideot pole näinud ja pole seal vaadata tõesti mitte midagi. Küll on aga äärmiselt huvitav vaadata droonivideot sinu elamisest. Kaks õunapuud, koerakuut, tikripõõsas ja roheline osmik. Vot see on juba midagi!
aastaläbi töötav? no kui seal tuulega tellingud juba varisevad siis ma seda vaateratast küll ei usalda. Ja miks ikkagi nii tulusale ärile EAS raha? Rahvas maksab ehituse ja omanikud võtavad aastaid tulu? Võtku laenud!
Kas see oli Maria Alajõe ( eas kontorist), kes andis/kinkis silmamoondajale ( vist oli veber ) reisiks ämeerikamaale ka miskit miljoni kanti raha millegi "edumeelse edendamiseks"???
... torn Kuule ei oleks siis juba šehvim idee... las see orav disainib ka... siis ei saa keegi aru mis see on ja raha jälle ilusti paigutatud. Lisaküsimus: Kas lühendi taga EAS on tegelikult mingi kooli II-a klass?
Lisaks toob see Eestisse tuhandeid kõrgepalgalisi (ja kõrgelaubalisi) araabia arhitekte ja arste (rattal võib ju ka õnnetusi juhtuda). Igati tervitatav š€dööver, soovitan kogu järgmise aasta EV eelarve sinna kantida. Rahvas tõuseb saalis püsti, kestvad kiiduavaldused Euroliidule. Kiiduavaldused Euroliidule paisuvad üle ovatsioonideks, naised minestavad, mehed pühivad pisaraid, mõeldes, kuidas õnn saabus meie õuele ja saime Euroopa rikkaimate hulka.
Mulle meenuvad nende tulude ennustamisega kohe kiiruskaamerad, mille tulude ennustamisega ametnik kümnekordselt mööda pani, siis ennustati suuri tulusid alkoholiaktsiisitõusust, siis ennustati suuri tulusid kütuse aktsiisitõusult.. Ennustaja-ametnikud töötavad ikka ilmselt oma ametikohal edasi, teevad kohvipaksu pealt uusi ennustusi ja prognoose ning teenivad aastalõpupreemiaid.
Raha Eesti riigil nii palju et pole kuhugi panna.Turistid tulevad vaaterattaga lennujaama ja raudteed vaatama!!??? Tegijad võtku laenu kui nii hea ,tulutoov asi .Maksavad juba paari aastaga tagasi.
Sinna sobib vaateratas väga hästi, terve Tallinn on näha. Loodame ainult, et pileti hinnaga lolliks ei minda ja lihtrahvas ka koos perega seda omale lubada saab.
mina ei saa aru miks peaks EAS toetama vaateratta ehitust.Kui vaja vaateratast ,siis hõigaku välja.Ettevõtjad teeks sellise asja oma rahadega.Tuleb meelde see rahaeraldus trikimehele.Mida see trikimees ja ratas siin meid nüüd arendavad.Turistid tulevad,et oo lähme Eestisse rattaga sõitma.Jüri Ratas võiks selle rattaehitusele pidurit panna.
Miks on tarvis sellisele projektile raha anda, artiklist selgub, et tegu on super eduka projektiga juba ette? Et külvame lihtsalt lennukilt , EAS my ass
Bangkokist rõveduse kohta/ 27. veebruar 2018 14:07
Selline püstitatud ratas meil Khao Praya lõppsadamas juba mädaneb: ei kasu, ei ilu!!!! Meenub nagu, et Pariisi kesklinnas om samasugune tühjalt seisev õudus vaadet rikkumas!!!
igasugused taolised projektid on väga head varastamiseks,kantimiseks --ja kui võtta ikka mis riigis elame siis varianti pole,keegi saab pappi,teistel ila tilkumas
Tüüpiline ajupesu, et kui sa millegiga rahul ei ole või oled lihtsalt natuke kriitilisem, siis oled kohe hirmus vinguja-teame, teame seda juba. Inimesed mädanevad elusalt hooldushaiglates, koguaeg käib pidevalt mingi suur üleriigiline raha kerjamine igalpool, küll on raha vaja mõne hädavajaliku haiglaseadme ostmiseks, siis mingite hädavajalike, lausa elupäästvate ravimite ostmiseks jne. Aga mõned siin lihtsalt vinguvad ja asjatult nurisevad kui jälle mõni vaateratas ostetakse või mingitele seebika tüüpi reklaamfilmidele ja tobedatele teatritele, mis midagi ega kedagi ei arenda ja muudele lollustele mida ei jõua kokku lugedagi enam lihtsalt rekka koormate viisi raha kühveldatakse.
Rahaloome erastanutel on raha piiramatus koguses/ 27. veebruar 2018 13:51
Sellelt rattalt paistab veekogu millest saab piiramatus koguses auto paaki vett ja siis ei pea ostma bensiini ja diislit sest vesinik ajab asja. Sada grammi vett kulub kolmesajale kilomeetrile.