156 kommentaari

P
Politsei jõudis pekstud ja vägistatud naisele appi liiga hilja. Ta leiti tapetuna  /   11:37, 7. sept 2018
Aga seest suudavad nad vajadusel sünnitust vastu võtta...
Milline iroonia, ka õhtuleht õigustas neid poliitikuid kes politseid ja päästjaid "effektiivseks" kärpisid.
M
milleks  /   09:27, 7. sept 2018
oli naisel vaja endast tunduvalt noorema mehega semmida. kas tahtis nagu saagimgi kellegile tõestada, et temale omavanuseline mees ei kõlba. kas just sellest ei tule mehe agressiivne käitumine ja viha naise vastu. ehk tundis end naise poolt ärakasutatuna.
T
taolises  /   09:41, 7. sept 2018
seisus on see näiteks naismõrvarile olnud kergendavaks asjaoluks. kaitsja peaks oma tööd paremini tegema.
K
Kurb   /   19:31, 1. märts 2018
Kui hästi meenutan, siis naise nimi oli siiri, mõrtsukale pikk karistus!
N
Nimi  /   11:50, 9. sept 2018
M
Mõrrakohtu otsus  /   17:25, 1. märts 2018
Vastavalt tavaõigusele kuulub vägistaja hukkamisele.
H
Haige riigi  /   17:08, 1. märts 2018
Haiged inimesed. Samal ajal suletakse hollandis vanglaid vangide puuduse tõttu.
E
ehitusel  /   16:26, 1. märts 2018
See tüüp oli juba ehituse objektil närviline! Alati eputas oma autoga ja kuidas ta naisi rajal maha tõmbab. Siis läks alati närvi kui ei vedanud!
K
Kurb   /   14:46, 1. märts 2018
Ma tundsin seda inimest!!
F
fem  /   15:50, 1. märts 2018
vaatasin pilte ja mullegi tundub, et olen seda inimest näinud, kahjuks ei meenu enamat. Olen Nõmme kandi inimene.
  /   11:52, 1. märts 2018
isegi loomad ei käitu nimodi sellel päätil eluaegne vangla karistus vaja.
V
Valgas  /   11:12, 28. veebr 2018
Maxima poes käib ka üks purjus mees oma naist (töötab seal müüjana) ähvardamas. Purjus ja ropendav mees karjub üle poole kaupluse ja ähvardab ja seda mitte ainult üks kord. Minu meelest peaks kaupluse töötajad kutsuma politsei ja süüdistama seda meest avaliku korra rikkumises. Mehe naine vist ei julge või ka sellepärast, et kahe tunni pärast on jõhkard kodus tagasi ning jälle räuskab ja peksab ka veel.
V
Valgasel...  /   16:25, 28. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
AA  /   18:13, 28. veebr 2018
Niikaua, kui ta naist vigaseks või päris maha ei löö, ei saa politsei midagi teha.
N
Need on kurvad kui räägite politseinikust nii  /   16:30, 1. märts 2018
Kui lähed naisel küsid kus selle sinise silma said? kostub alati karje Mis see sinu asi on tegele oma asjadega. Mul kui mehel tuleb vahest silm ka pisar ja ei sa inimest aidata! Ega politsei ei saa samuti peale ennast vägisi suruda. Naine peab ikkagi tugev ja tark olema et olukorra tõsidust hinnata.
1
123edc  /   17:30, 1. märts 2018
Avalikus koha ropendamine ja räuskamine, rääkimata ähvardamisest on muideks karistatavad.
S
Siin  /   20:24, 1. märts 2018
on juttu avaliku korra rikkumisest.
T
Turva ja kaupluse töötajad  /   13:50, 2. märts 2018
on juba tüdinud, politsei pereasjadesse ei sekku ja lihtsam on naine, kes ei suuda oma meest korrale kutsuda lahti lasta! :(
Veame kihla, et Maxima õige pea nii ka teeb!
M
Mari  /   08:49, 1. märts 2018
Ausalt öeldes on kummastav, kuidas me ühtepidi nagu toetame Lätist odava alkoholi toomist ja eelmisel laupäeval toimunud ürituse korraldajaid patsutasime tunnustavalt õlale, sest alkoholiaktsiis on meil suurem kui Lätis...kuid teisalt me näeme praktiliselt iga päev, mida alkohol inimestele ja inimestega teeb. Kurb. Väga kurb. Ja ega sellise purjutaja käest pole ka kusagile väga ära minna, sest ta jääb sind jälitama ja tülitama, lubab end muuta ja parandada, kuni järgmise joomatsüklisse langeb.
?
???  /   17:27, 1. märts 2018
Keelame noad, igaks juhuks? Ja paneme tänavad kinni, siis kaob tänavakuritegevus ja .... ?
O
Oh  /   19:54, 1. märts 2018
Milline viha lahvatas, kui viina ja joomise kohta julgeti midagi öelda. See ju teistel elu sisuks ja peamiseks väärtuseks. Purjus juhid, koduvägivald, purunenud pered ja noorelt surnud inimesed ei ole ju ometi mingi probleem.
!
!!!  /   22:21, 1. märts 2018
Mitte tänavad ega poed ei pane kinni vaid politsei peadirektor tuleb kinni panna.
J
Jätke argpüksid Lätis   /   13:54, 2. märts 2018
valitsuse sigaduste vastu protestimas käinud ükskord rahule! Seal ei käinud joodikud. Joodikud ei sõida autodega, kaasas naised lapsed!
Aktsiis pole tõusnud MITTE AINULT ALKOHOLIL ja Lätist ostetakse ka kütust , ehitusmaterjale, toiduaineid, rõivaid, jalatseid ja RAVIMEID jms. jms., mis meil on juba üle mõistuse kallid!
M
Manipuleerijast Marile  /   12:12, 4. märts 2018
Millest sellised järeldused?
Kas seisid piiripunktis ja sorisid kõigi tagasitulijate ostud läbi? Kas ikka tead, mida nad tegelikult ostsid jakui palju sellest oli alkohol?
Võitle siis Eestis alkoholi müügi vastu - mis nad üldse müüvad, kui naised ja lapsed kannatavad! Tee midagi, et kannatavad naised-lapsed saaksid agressiivsete joodikmeeste juurest lahkuda ja mujale elama asuda.
P
Protestige siis  /   15:04, 6. sept 2018
kütuse, ehitusmaterjali, toiduainete, rõivaste, jalatsite, ravimite jms. vastu. Kuid ükskõik, kuna sa loed nendest aktsiisidest, siis esikohal on ainult alkohol, mida tõesti veetakse koormate viisi ja siis edasi jälle näiteks Soome. Las see riik toimetab selle alkoholi ja tubakatoodetega oma äranägemist mööda. Mida te tõmblete kogu aeg? Kes ikka suur joodik ei ole ja kellel tõesti on vahel tarvis seda pudelikest, jõuab ka siit osta, Peab siis alati see pudel laual olema ja tagavarad kusagil nurgas.
P
Protestige siis  /   20:00, 6. sept 2018
Miks seda kommentaari ei avaldatud?
S
see  /   23:57, 6. sept 2018
paadialune räuskaja, kes avalikku korda rikub, ostabki Eestist,
ei temasugusel pole võimalust reisida
M
Mann  /   10:26, 28. veebr 2018
Mehed ja naised on ühes asjas väga erinevad. Kui mees naist vihkab või tema peale vihastab, on ikka valmis sellesama naisega intiimvahekorda astuma. Ka sõjakolletes esineb tihti seda. Naine seda kindlalt ei sooviks kui olukord oleks vastupidine. Et siis "toru" tühjakslaskmine on meestele primaarne.
  /   11:30, 28. veebr 2018
see ongi võimu teema.
N
nii on  /   12:01, 28. veebr 2018
Vägistamine ei ole seksi teema vaid võimu teema- alandamiseks, üleoleku näitamiseks.
Kõigepealt peksis mitu tundi (ma ei taha mõeldagi, mis olekus see naine oli peale seda) ja siis ronis selga. Selle inimese loomaks nimetamine on looma solvamine.
K
Kõige huvitavam on ,et  /   07:25, 28. veebr 2018
kui varem telekas figureeris- ,oma kurikaga -.ei võetud midagi ette .Kas saigi midagi .ei mäleta ,aga nüüd lõi maha inimese .Kes küll vastutab selliste suurte apsakate eest . Ega tõesti enne midagi ette ei võeta .kui juba inimest enam ei ole .Või kas ka nüüd keegi Andestab .
K
kuidas...  /   09:21, 28. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   11:32, 28. veebr 2018
vastutab ikka tegija ise, vaatamata sellele, et meile kollektiivset vastutust pähe määritakse. Ärge kunagi võtke omaks võõrast süüd!
H
Häbi on olla eestlane  /   14:00, 2. märts 2018
lugedes seda kommentaari! Andesta terviseks ja et ta sulle ja sinu suguvõsale õige pea ette satuks!
A
Aga   /   10:53, 28. veebr 2018
Eelmise asja eest läks kohtu alla. Aga kes ja kuidas oleks saanud siis veel sooritamata kuritegu ära hoida ?
.
.  /   12:03, 28. veebr 2018
Jah, mis karistuse oleks pidanud saama selle kurikaga vehkimise eest, et järgmist kuritegu ära hoida? Nõme ja madal käitumine, aga selle eest ei saa ju inimest 10ks aastaks vangi mõista.
.
. -le  /   11:17, 1. märts 2018
Üks mees lasti noaga vehkimise eest mitme meetri kauguselt maha, tegelikult polnud ohtlik.
J
Jah  /   14:43, 1. märts 2018
Kui 11.17 poole oleks kahe pika noaga ebaadekvaatne mees jooksnud, kas siis oleks ka arvanud, et pole üldse ohtlik, või oleks politseid süüdistanud, et see kohal ei olnud teda kaitsmas?
A
aga  /   13:55, 6. sept 2018
see nugadega mees hakkas jooksma alles politsei röökimise ja ebaadekvaatse reageerimise peale. Tegemist oli meie jõustruktuuride ilmselge prohmakaga ebastabiilse inimese neutraliseerimisel.
M
Mis siis takistab sellist inimest karistamast?  /   15:12, 6. sept 2018
Sellistele kurikakangelastele tulebki vähemalt 10 aastat mõista ja teist sorti tegude eest eluaegne, mitte jälle paitada.
O
Ombudsma...  /   04:51, 28. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Õ
õud!  /   23:13, 27. veebr 2018
Issand, miks see helistaja seda naist omale tuppa ei tõmmanud?
N
naine  /   23:58, 27. veebr 2018
Sama mote siin- oleks inimene saanud päästetud! Mis tundega see tädike elada võib, lasi lihtsalt naabri tappa!!!
K
kuuldavasti  /   06:57, 28. veebr 2018
Helistaja oli teise korruse aknal ja naine oli õues, kuidas pidi oma tuppa tõmbama?
  /   08:46, 1. märts 2018
Oleks saand ike
H
hurjuta veel sina ka tädikest  /   10:47, 1. märts 2018
Tädike kutsus vähemalt politsei, Tädike ilmselt tunneb niigi end kohutavalt ning süüdistab ennast, mitte millegi eest. Suudad sa alati kõike korraga teha ja ülikiirelt reageerida (oled vist liialt telekat vaadanud). Jah, tädike tunneb end niigi kohutavalt, teda sa oskad hurjutada. Tapja ja piinaja, viimane v ä r d ei tunne mitte midagi. Ole parem vait, O I nas.
S
siis  /   09:46, 7. sept 2018
oleks naise käest ka kolakat saanud. võib-olla oli neil selline sado-maso mäng, mis läks mingil hetkel ülekäte. mees ju naisest tunduvalt noorem. olgem tolerantsed.
M
meil siin EV-s  /   22:23, 27. veebr 2018
mingid seadused on, aga neidki eriti ei järgita, seep sellised asjad toimuvadki ja ausalt ütelda, siis ka mina naeran nende seaduste üle, ma lihtsalt ei järgi neid, sest pole karistusi.
H
huvitav  /   21:02, 27. veebr 2018
et laste ema peale seda kurikajama on siiani sama nimega ja ma kardan, et lapsed ka :(
M
Mis on...  /   20:47, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mulk...  /   11:45, 28. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Andrus  /   20:40, 27. veebr 2018
Loodan, et see tüüp leiab omale trellide taga koha kukkede seas. Elu lõpuni stpotte pesta ja teiste sokke pole just kõige helgem tulevik.
Z
Zz  /   08:25, 1. märts 2018
..eurovanglas ei ole see reaalne...
N
No kas juba ei tule mõistus koju?  /   14:05, 2. märts 2018
Mis asja te selle vanglaga ehmatate! Seal kõik ühesugused koos!
Täpselt nagu meie poliitikuid ähvardate valimistega, mida meil tegelikult ju polegi! Ja siis need kõige suuremad ähvardajad pole elu sees "valimas" käinudki!
A
arvestage  /   09:55, 7. sept 2018
et eurovanglas kulutab riik peale 1600 eurot kuus vangi kohta. selle raha eest saaks türgis kuu aega 4 tärni hotellis all included lesida. pension on miskit 200 eurost. mis tunne teil sellest riigist tekib.
M
mell  /   20:31, 27. veebr 2018
huvitav,kuidas politsei appi jõudis,kui ta ei jõudnutki appi
N
nonii  /   22:15, 27. veebr 2018
Nagu tavaliselt.
/
/  /   23:41, 27. veebr 2018
Kohtusüsteem pigem tegi karuteene, kui see kurikaga vehkimine karistamata jäeti.
R
rs  /   20:19, 27. veebr 2018
miks ei v6iks selliseid inimesi lihtsalt 2ra kaotada?
N
nagu ütles Putin  /   22:16, 27. veebr 2018
siis sellistele maniakkidele vene vanglates ruumi ei ole, ehk lihtsalt koristatakse ära.
  /   19:56, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kersti  /   19:47, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   20:48, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
minge sinna naise hauale  /   07:46, 1. märts 2018
ja andestage seal, kui hästi välja kukub, vaatame... :(
P
Põhimõtteliselt naertakse selle ohvri üle  /   18:52, 27. veebr 2018
sellisele tehakse pai pai ja ära enam nii tee!
U
uurija  /   21:20, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
just nimelt  /   22:14, 27. veebr 2018
14a. tagasi, et uurida minu majja sissetunginuid vargaid, hakati hoopis mulle mingit jama kaela ajama.
P
peaaegu sama lugu,  /   11:50, 28. veebr 2018
aga veel enam aastaid tagasi,isegi sõrmejälgi,mis ma ise aknaklaasilt leidsin,ei tuldud vaatama.Lubasid küll tagasi tulla aga enne pidavat nad sööma minema.
Siiani kinnitavad keha.
J
ju siis omade  /   14:01, 28. veebr 2018
äri
B
bns  /   18:49, 27. veebr 2018
Naine oli mehest 10a. vanem, see pole normaalne. Vastupidi on normaalne, mitte niipidi. Kas meil on tõesti naisi kes on suhte nimel ennast ohverdama, igas mõttes, seekord siis niimoodi. Mõni laseb ennast peksta ja ära kasutada, samas kui mehi on maailm täis. Eesti inimene on väga kinnine, talle on ette antud teatud kohad, kus ta peab normaalseks tutvuda, paraku on neid kohti ülivähe ja kui jääd nende peale lootma, siis tulemus on käes. Tuleks kasvõi poes piima ostes mehele läheneda kui see sulle meeldib, keegi ei hakka sinust imelikult mõtlema, vastupidi, võib tulla ilus suhe.
A
Ants  /   14:23, 1. märts 2018
Ekspressis oli sellest loost pikemalt kirjutatud.Naine oli väga usaldav ja üksik ,ta oli aastaid hooldanud oma voodihaiget isa,emeriitprofessorit. Tema endine töökaaslane iseloomustas Kadri-Anni kui üle-eelmise sajandi aadlipreilit,kes ei suutnud kellelegi halba sõna ütelda.
Nähtavasti ei uskunud ta oma mõrvarist midagi halba,uskus siiralt,et teda armastatakse ja see saigi talle saatuslikuks.
K
Kahjuks  /   18:18, 2. märts 2018
Millegipärast just targad ja korralikud naised satuvad selliste psühhide ohvriteks olema.
T
teadja.  /   18:48, 27. veebr 2018
Ma ei saa aru, miks hoitakse teda veel vabaduses.
V
võibolla  /   19:34, 27. veebr 2018
teab riigisaladusi,niinagu põder
M
mees  /   18:43, 27. veebr 2018
Kadri ei suutnud õiget meest valest mehest eristada. Naised vaadake mehe jalanõusid, kui need on räbalad, pole tegu õige mehega. Tapjamehe jalanõusid saab näha siit. http://epl.delfi.ee/news/eesti/kaasliiklejat-kurikaga-ahvardanu-jai-jalameheks?id=74877589
T
to mees  /   22:41, 27. veebr 2018
Ei pea paika. Mul on kapp jalanõusid täis aga meeldivad ühed 11 aastat tagasi ostetud vabaja jalatsid, mis isegi nüüdseks kergelt narmendavad. Nad on jalas juba 10 aastat mugavad olnud, nii suvel, sügisel kuikevadel. Mul on alati hea meel neid jalga panna. Hind oli sellel ajal eurodesse arvestades 90 € kandis. On palju teisi, mis on jalas ebamugavad, kuid polnud samuti kõige odavamad.
N
NOku-99  /   18:33, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
jah nõu  /   19:00, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
B
biopolaarne  /   18:27, 27. veebr 2018
Biopolaarsuses vaheldub siis maania ja depressioon. Maania vóib ka olla selline, et inimene on psühhoosiseisundis.. Maania on selline suurushullustus, kus inimesed tahavad teha nö- suuri asju - raisata raha, alustada suurejooneliste äridega jne. Aga siiski ei saa ettekavatsetud mórva raha saamise eesmärgil haigusega póhjendada ega ka psühoosiga, kuna inimene on siin täiesti teadlikult ja sihikindlalt toiminud - vägistanud, peksnud, siis jälitanud, vahetanud auto ja sooritanud tapatöö kórvalises kohas. Tavaliselt psüuhilselt haiged juhul kui nad on vägivaldsed sellist ei tee, kuna nad on reaalsusest väljas ja segamini. Isa kohta nii palju, et egas vanem pea järeltulijast lahti ütlema, olgu kuritegu missugune, aga póhjendada haigusega on vale. Urmas on julm ja sadistlik inimene, tóenäoliselt oleks selline ka ilma mingi haiguseta.Suuruhullustus ei aja siiski tapma.
I
imelik  /   17:52, 27. veebr 2018
Mis selle mehega siis ikkagi juhtus. Mis vallandas temas sellise looma? Nagu lugeda võis, siis enne kurika juhtumit oli mees täielikult puhta lehega ja tal olid ka lapsed. Tundub, et see algas sellest, kui pereelu lagunes, tekkisid alimendivõlad. Hiljuti võisime lugedes, kuidas alimendivõlglased elavad lootusetus olukorras, neil jääb napp söögiraha kätte. Mingi diagnoositud probleem pidi ka olema, kui määratud töövõime kaotus. Varem hoidsid rohud haiguse kontrolli all? Kui aga eraelus viltu hakkas vedama, siis ei jäi mõju väikseks?
H
Halleluu...  /   18:03, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
imelik  /   18:26, 27. veebr 2018
Veidralt tõlgendad minu kommentaari. Ma püüan sõimamise asemel kainelt analüüsida, miks asi nii lõppes. Mehel ei olnud minevikus kuritegude registrit, oli abielus, aga siis väikse aja jooksul väga karm pöörang. Pereisast saab julm mõrtsukas. Mis selle vallandas? Terve mõistusega inimesed ju ei soorita selliseid tegusid. Lihtsalt heast peast ajaviiteks ka keegi pahaks ei hakka.
M
Mind....  /   18:28, 27. veebr 2018
....huvitab ka, mis seal siis sellise raevu sellel mehel esile kutsus? Olid nad paar? ( Ei saa kahjuks artiklit lõpuni lugeda.)
J
jah  /   18:39, 27. veebr 2018
Lihtne on röökida, et keegi on sünnipäraselt üdini halb ja tuleb hävitada ning punkt. Juhtumeid analüüsides on võimalik neid edaspidi vältida. Kui vähemalt kaks naist omal ajal on leidnud, et mees on nii tore, et temaga lapsed saada või oma vara talle pärandada, siis pidi mehel kunagi meeldiv pool ka olema. Meeldivast mehest sai koletis. Miks?
M
Mal  /   18:59, 27. veebr 2018
Mina ole Ekspressi artiklit lugenud. Seal öeldi, et nad oli elukaaslased. Mees lasi oma varad selle naise nimele kirjutada, aga see omakorda määras mehe oma pärijaks Ja selle mõrvatud naise nimele lasi kirjutada sellepärast, et tal olid peale lahutust tekkinud laste suhtes suur alimendivõlg ja ta ei tahtnud, et varad lastele võlgade katteks läheks. Samas veetis ta oma lastega aega ja seega ei saa öelda, et ta neid armastanud poleks. Selline sõda alimentide vastu võetakse ette ainult siis, kui eksi vastu on mingi suur vimm. Minu arvates algavad viha juured siit.
1
18,26  /   20:00, 27. veebr 2018
Mis tähendab polnud registris? Kõik "registreeritud" on seal millalgi esimest korda nii, et neil eelnev register puudub. Või arvad, et kuidagi muudmoodi võimalik on?
Ju ei jäänud varem vahele. Äkki naine lahutaski, et ennast ja lapsi vägivalla eest päästa?
Kõigel sellel pole mitte mingit tähtsust. 1. Paljudel naistel ka raske olnud senini meeste abita kõhu kõrvalt lapsi toita-katta, aga pole läinud kurikaba vehkima, või mõnd meest vangistuses piinama-tapma. Selleks peab ikka psühhopaadi keen ja halb kasvatus olema. 2. Siiani polegi rongaisad midagi maksnud, alles nüüd karmistati reegleid. 3. Kedagi paljaks ei koorita, usu rohkem artikleid, kus tüüp 700 teenib 750 ära peab andma (hüpoteetiliselt jaanuarist), ja juba jaanuaris võlg kaugelt üle 2000:))))
Ei määrata palgast suuremat elatist, isegi poolest palgast suuremat ei määrata. Keegi ei tunne kedagi, kes rongaisadest maksaks miinimumeelatis, kauplevad mõnekümne peale ja siis oskavad ka veel mööda hiilida ja hiigelvõlaks kasvatada.
Teoreetiliselt, võiks su lasteema siis sind tappa, kuna raha napib ja närvid läbi.
*
****  /   20:08, 27. veebr 2018
Eks see hullus andis juba esimeses abielus tunda kui juba siis ka diagnoos olemas oli.
*
****  /   20:11, 27. veebr 2018
Minu arvates oli loll juba eksiga elades. Selline on minu arvamus. Eks ta ikka üks jõhker mees oli. Seda oli juba näha sellest kurika videost. Sünnipärane hull.
J
Jüri  /   13:40, 28. veebr 2018
Jah,nad olid paar.
K
kaasasündinud paha  /   18:38, 27. veebr 2018
Móni inimene on sündinud hirmutiseks. Ameerikas on palju uuritud mórvarite ajutegevust ja ehitust ja on tódetud, et ilma eksimuseta vóib sellised ajud tunnistada, need erinevad nö-normaalsest ajust.. Näiteks on inimesel ajus peegelneuronid, mónel rohkem, mónel vähem ja teistel neid ei olegi. Viimased on sarimórvarid. Peegelneuronid ajus tekitavad altruismi ja vóimet empaatiale. Sajamórvarid tavaliselt empaatiat oma ohvrite suhtes ei tunne. Huvitav oli, et uurija, kes uuris neid mórtsukate ajusid, otsustas ka oma aju vórrelda nendega ja avastas ehmatusega, et ka temal on nö- mórvari ajud. Ta hakkas siis uurima oma suguvósa ja seal oli eelnevates pólvedes tóesti mórtsukaid. Ta tuli järeldusele, et pääses ise sellisest saatusest tänu sellele, et tal oli väga suurepärane kodu ja hea keskkond. Halva kekkonna korral löövad ka halvad omadused välja. Ameerika sarimórvaritel aegade jooksul on kóigil väga ebanormaalne ja vägivaldne lapsepólv, ka haige emasuhe. Ameeriklased on teinud teemal palju dokumentaalfilme ja olen huviga neid vaadanud.
A
aga  /   19:03, 27. veebr 2018
Antud juhtumi puhul ei saa seda sünnipärase hirmutise teooriat rakendada. Normaalse lapsepõlvega, normaalne nooruspõlvega inimene, loonud pere ja elanud tavalise inimene elu ja siis... Sünnipärased koletised on juba varases eas julmad, noorelt avatud kuritegude register jne. Aga selle mehe puhul midagi sellist pole.
*
****  /   20:13, 27. veebr 2018
Minu naabrimees peksis ja kolkis ka oma naist ja hirmutas peret. Mingit karistusregistrit tal polnud. Kiuslik oli ikka nõrgemate vastu.
E
eih.  /   21:30, 28. veebr 2018
mitte valitsus, vaid puudulikud VANEMAD. AINULT vanemad annavad juured ja kasvatusevundamendi, kõik muu on juba süvaõpe vaid. Kes kunsti, kes matemaatikat, kes plate laudu kulutama.
N
nojah  /   19:41, 27. veebr 2018
See, et tal karistusregistrit pole, ei näita just palju. Enamik eesti naisi ei pöördu politsei poole, kui oma mees vastu pead annab või jalaga virutab. Enamik mehi ka ei pöördu mingite kähmluste pärast politseisse. Meil on levinud ohvrisüüdistamine ja ilmselt võib tükk aega rahulikult peksta, enne, kui naine julgeb abi paluda.
Psühhopaadi tõeline pale tulebki päevavalgele siis, kui ta aru saab, et on ohvri täielikult endale allutanud, tavaliselt peale laste sündi. Kui tal olid lapsed erinevate naistega (nagu keegi siin kirjutab), siis ilmselt peale laste sündi näitas tüüp oma õiget olemust, mille peale naised lahkusid.
Enamik julmureid ei ole skisofreenikud, omaette hoidvad erakud või muidu veidrad tegelased. Nad suudavad jätta väga meeldiva ja sümpaatse mulje, lõputult manipuleerida ja mõjutada.
Ohver oli väga malbe ja pehme iseloomuga inimene, ei kasutanud iial ühtegi kõvemat sõna ja tegeles heategevusega (EE artiklis oli taoline kirjeldus). Sellist heasoovlikku, pehme iseloomuga inimest on väga kerge manipuleerida.
Lastega ajaveetmine ei pruugi näidata ka mingit erilist südamesoojust. Lapsed on psühhopaadi jaoks samuti manipuleerimise objektid ja nedega suheldakse, sest psühhopaadi ego ei luba, et keegi peaks teda halvaks isaks.
Pikk heietus ja detaile me ju tegelikult ei tea, aga lühidalt- abielus olemine, laste saamine ja väliselt viisakas käitumine ei tähenda seda, et inimene ongi tore ja empaatiavõimeline.
N
nõus Nojah–iga  /   21:04, 27. veebr 2018
Psühhopaadid suudavad endast üldsusele jätta suurepärase mulje ja ohvriga manipuleedimises on nad lausa "imetlusväärsed". Kui on veel väheke tuntum inimene, siis ei juleta psühhopaadile ühtegi halba sõna öelda, vaikitakse ja vaadatakse mööda. Ikkagi tuntud, andekas...
V
Väga  /   18:29, 2. märts 2018
hästi kirjutatud!
R
raudmees  /   17:42, 27. veebr 2018
Sellest juba aastaid tagasi kui helistasin politseisse kui avastasin koolimaja akna lõhutuna Umbes veerand tunni pärast helistati tagasi ja hurjutati et ma ajavat udu Soovitasin siis autost välja tulla ja kõndida korraks ümber kooli Ilmselt siis leidsid aga vabandamine ei tulnud kõne allagi Järeldused tegin ise
S
see  /   18:04, 27. veebr 2018
rohkem nagu turvafirma asi.
P
Pluss  /   17:38, 27. veebr 2018
Skisofreeniahaigeid on ka ohtlikke, kes on mingi aeg haiglas ja siis lastakse välja, aga ravi ei järgi Nii tuleb haigus tagasi ja inimene saab ohtlikuks. Kas kaitseb inimesi ja lapsi nende eest? Üks koksas mõne aasta eest ühele lapsele haamriga pähe. Hea, et lapsel oli rattakiiver peas. Nüüd olevat see haige inimene taas liikvel.
M
muidugi  /   18:18, 27. veebr 2018
Ajame aga kogu perevägivalla, vägistamised ja tapmised skisofreenikute kaela. Loe Ekspressist pikka lugu sellest juhtumist. See mees ei ole mingi skisofreenik, lihtsalt julm, vägivaldne psühhopaat. Ja täiesti süüdiv sealjuures- hull ei vali aega ja kohta, ei skeemita ja ei peida jälgi.
K
kala  /   17:32, 27. veebr 2018
See kodanik on lihtsalt skiso, aga seda ei tunnistata. Tal teisigi (ellu jäänud) ohvreid, kes ei soovi kohtu kaitse all kurikaga piki pead saada. Haige inimene tuleks hoopis ravile suunata...
M
milles...  /   17:23, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to 17....  /   17:35, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
.
.  /   17:45, 27. veebr 2018
Loodetavasti on see sarkasm.
O
oehh  /   17:58, 27. veebr 2018
17. 23 kõige tõenäolisemalt palgaline kommija.
A
Aktsiis...  /   17:52, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
Ly  /   19:31, 27. veebr 2018
See ei õigusta mõrva!!
  /   17:08, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
Vikatime...  /   17:06, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
R
riik on...  /   17:25, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
jasso  /   17:31, 27. veebr 2018
Kas Soomes, Rootsis on kuidagi teistmoodi seadused? Pätid vahistatakse juba siis kui mõte peas tekib?
P
Põrguvürst  /   17:47, 27. veebr 2018
olematud karistused mängivad suurt rolli,kas sa tead palju see kloun oleks saanud reaalset Skandinaavias,kuid siin töllerdab ringi ja on kangelane ,riik hoolib---
.
....  /   17:55, 27. veebr 2018
Karistuse karmus ei mängi raskete kuritegude sooritamisel või sooritamata jätmisel mingit rolli. Tutvu erinevate riikide statistikaga ja karistusseadustikega. Kõige vähem raskeid isikuvastaseid kuritegusid pannakse toime riikides, kus on kõige leebemad karistused.
S
seadused  /   16:54, 27. veebr 2018
peaks vastama kohalikele oludele. Kinni ei panda, sest riigil raha kulub ja sellepärast eelistatakse säästukaristamist. Tingimisi jms. Lihtsam oleks mõrvarid....
R
reformar  /   16:51, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Teeline  /   17:17, 27. veebr 2018
Minu mäletamist mööda on EL-i astumine ja surmanuhtluse kaotamine reformarite töö.
K
Kas Meri  /   18:07, 27. veebr 2018
oli reformar, kuna ütles: kes EL-i poolt ei hääleta on lol'lid?
1
17,17  /   19:42, 27. veebr 2018
Eksid! Isamaa töö oli. 1997
N
nuhtlus  /   09:12, 28. veebr 2018
See surmanuhtlus ei lahenda midagi, mõned seda otsivadki. Ikka aeglane ja pikk kinnimaja kurnab ja paneb mõtlema ja hingepiinu tundma ja neid viimaseid tuleks igati soodustada
R
rainz  /   16:49, 27. veebr 2018
si tale peaks määrama surmanuhtluse!
U
Urjuk  /   17:28, 27. veebr 2018
Peaks, peaks, peaks, ..., ...,
A
A   /   16:44, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
U
Urjuk  /   17:33, 27. veebr 2018
Vanemad ja haridusamet õigustavad ka takkapihta ning kui õpetaja "ei ole nõus ... minema", siis karistatakse kooli ja õpetajat kõige rangemal võimalikul moel.
Näiteid ei ole vaja kaugest minevikust otsida.
Nii mõnigi neist protsessidest käib ka praegu.
S
Sellepeale ütleks nii, et  /   17:58, 27. veebr 2018
õpetajate seas on täpselt samuti igasuguseid nagu kõigi teiste seas .
K
kohus  /   16:43, 27. veebr 2018
süüdistus on laialivalguv,,,kohtuik ei näinud tapmist pealt
M
mar  /   16:40, 27. veebr 2018
eluaegne sellele mõrtsukale!
J
ja tuleks putinilt kong rentida,  /   12:02, 28. veebr 2018
tuleks palju odavam.
P
Peter  /   16:29, 27. veebr 2018
Aastatagune kokkuvõte: Nüüdseks on prokuratuur otsustanud kriminaalmenetluse lõpetada, kuna Urmase süü ei ole suur ning puudub ka avalik menetlushuvi kriminaalmenetluse jätkamiseks.
Üldjuhul määratakse isikule kriminaalmenetluse lõpetamisel lisakohustusena ühiskondlikult kasulik töö, trahv või sotsiaalprogrammi läbimise kohustus, kuid sel juhul ei pidanud prokurör seda vajalikuks, kuna Urmasele on määratud 80protsendiline töövõime kaotus.
Järeldus: Urmas tundis, et talle seaduse hammas peale, tekkis karistatamatuse tunne ja sai sellest teadmisest julgust juurde. Oleks ta aastaks kinni pandud, ei ole seda mõttetult surnud naist ilmselt olnud.
A
aga milline mõnu oli sel urmasel naist  /   17:27, 27. veebr 2018
surnuks piinates . Sallige "
N
nii on  /   17:44, 27. veebr 2018
Sallijad võtku vastutus!
lapsi ei tohi kasvatada?
J
joppen  /   17:34, 27. veebr 2018
Asi pole kindlasti mitte mingis karistamatuse tundes, vaid suutmatus oma viha ohjeldada ja vaimne puue. Ükski normaalse mõistusega inimesena kedagi surnuks ei peksa, isegi kui selle eest karistada ei saaks.
.
...  /   18:11, 27. veebr 2018
Mida see prokurör nüüd asjast arvab? Kas avalik huvi või kahtlusaluse teod on piisavalt suured?
E
ert  /   18:51, 27. veebr 2018
Mis prokurör? Mine hari ennast natuke ja loe seadust! Meil mõistab kohtunik kas mõrvar saab hoiatuse või mõne aastakese. Kuna poliitiline eliit poeb Eli ees parema statistika saamiseks siis teeb kohtunik loomulikult selle leebema otsuse.
Õ
õige  /   03:23, 28. veebr 2018
Samuti on poliitikutele tähtis, et vanglas raisataks võimalikult vähe riigi raha, siis saab seda rohkem oma taskusse suunata.
M
mille eest 80%  /   20:22, 27. veebr 2018
kummaline, käed-jalad terved?
O
Oh,  /   19:06, 28. veebr 2018
Kui aju sunnib neid terveid kasi-jalgu kedagi piinama ja surnuks peksma, kas sa oleksid siis sellise kolleegiga igati rahul?
K
Kuidas sellist taluda?  /   20:09, 4. märts 2018
Seal kurika juures oli juba kohtlase käitumine, kui ta end autost välja vedas ja oma kirju täis jope endele selga vedas. Vaatasin juba siis, et jobu, mis jobu aga, et mõni temaga veel koos elas, ega sellelgi kõik tavainimese moodi saanud olla.
9
999  /   16:25, 27. veebr 2018
Nagu seadusandja, nii ka kurjategija.
U
USUMEESTELE  /   16:23, 27. veebr 2018
Tuleks igas maakonnas moodustada vabatahtlikud halastusõed kes aitaksid.
T
teet  /   16:22, 27. veebr 2018
naaber oleks võinud naise kasvõi koridori lasta ja ukse lukku keerata, nii kauaks kuni politsei kohale jõuab.
N
Natuke eestlaste suhtumisest  /   17:47, 27. veebr 2018
Uuringust: Iga viies eestlane peab perevägivalda perekonna siseasjaks, kuhu ei peaks sekkuma. 54 protsenti inimestest peavad ohvrit osaliselt süüdlaseks. 20 protsenti leiab, et teatud juhtudel on naise vastu suunatud füüsiline vägivalt õigustatud. 47 protsenti leiab, et ohver on vägistamises ise süüdi, nt. kandis liiga lühikest seelikut.
Ei imesta, miks varju ei pakutud. Hea, et politseid teavitati.
E
ert  /   18:56, 27. veebr 2018
Hea on netis kaagutada. Päris elus käib asi nii et sekkud kellegi pere asjadesse ja pärast saad ise süüdistuse. See sama naine aga on nagu emalõvi oma sadistist mehe kaitsel järgmisel päeval. Politseis igapäevane asi. Naised käivad ja nutavad kuidas nad ikka oma mehi armastavad mis siis et eile natuke peksa saadi.
J
Jaah  /   19:37, 27. veebr 2018
Se perevägivalla siseasjaks pidamine on meelevaldne tõlgendus. Liigagi tihti on nii, vägivalla ohver ei talu mingit kriitikat oma pereelu aadressil ja kaitseb jõhkardit. Juba fakt, et koos elatakse on aktsepteerimise ilming. Ei saa kedagi vägisi aidata. Ohver peab eelkõige enda vastu aus olema ja ausalt ka teistele ütlema. Raske muidugi. Kuid keegi teine seda teha ei saa. Naabritel on oma elu, nad ei murra peab, et mis kolin ja lärm. Taovad uksele, et olge vait. Ja vaat siis tuleks appi hüüda.
R
Rita  /   23:10, 27. veebr 2018
Palusin minagi kunagi naabril politsei kutsuda,et tuttavast purjus mehest lahti saada, aga naaber seda ei teinud, sest "mees seisis nii ilusti ukse taga". Kommentaarid on liigsed.
E
Ehk   /   14:07, 1. märts 2018
naaber teadis liialt hästi, kellega oli tegemist abipaluja näol?
J
just  /   17:58, 27. veebr 2018
mõtlesin sama.Kui oleks naabri juures sees olnud ja uks lukus ei oleks see Urmas teadnud sealt otsida ja oleks saanud politseisse uuesti helistada,et elu on ohus.
  /   19:39, 27. veebr 2018
OI kuidas teavad, kust otsida. Siis lõhuvad maja maha ja tapavad naabri pere ka veel lisaks.
R
Rita  /   23:15, 27. veebr 2018
Kas naaber ei kuulnud peksmist? Kannatas ohver kõike vaikides? Ei tea. Oli ohver nii läbi, et ei suutnud mingit vastupanu osutada autosse surumisel? Kui ümbruskonnas oli inimesi (naabrid), siis oli muidugi viga peksjaga ühte autosse istuda. Ma muidugi ei tea, millises olukorras ohver oli. Võibolla hirm oli ta juba halvanud. Kahju et see mõrtsukas sai oma geene levitada. Aga võib ju loota, et tema lastest kasvavad siiski normaalsed inimesed.
E
Eesti Mees  /   16:19, 27. veebr 2018
Vat siin ei oska miskit kosta. Kohati tekibib idu et stalini sääded kehtiks ( kohapeal maha lasta) aga samas eurovärk max 5 aastat! Kahju!
N
nimetu  /   16:17, 27. veebr 2018
päästnud ehk oleks olnud naaber, kes mitte ei kutsu ainult politseid, vaid pakub ka abi ja kaitset.
E
ert  /   18:59, 27. veebr 2018
Võimalik et praeguseks oleks ühe tapetu asemel kaks ka naabrimutt maha löödud. Või arvad et naaber oli kahe meetrine eriüksuslane? Kui ma oma naabreid vaatan siis see mees suudaks nad kõik suht lihtsalt äratappa.
T
Toomas...  /   16:17, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
A  /   16:49, 27. veebr 2018
Oma osa ka õpetajatel ja koolisüsteemil - kui ikka lapseke koolis ütleb õpetajale ,et suureks saades hakkan ma selleks ja sina oled mul esimene ja koolile öeldakse ,et ei saa saata ,kohti ei ole .. ja nii ta vegeteerib ja terroriseerib edasi ( laused jamad -tsensuur ei lase midagi välja öelda )
.
...  /   17:37, 27. veebr 2018
No ei hakka keegi kedagi tapma ja piinama sellepärast, et teda lapsena hellitati. Siis peaks meil neid mõrtsukaid kõik koht täis olema. Joodikud ja narkarid saavad valdavalt neist lastest, kellest ei hoolitud ja keda ei armastatud. Selle mehe puhul on ikka vaimne häire, muidu poleks töövõimet vähenemine ametlikult paberil kirjas.
U
Urjuk  /   17:38, 27. veebr 2018
Kahjuks on õhtulehes Sõnavabadus vaid sõnakõlks - räägid siiski õiget juttu.
1
16,04  /   20:56, 28. veebr 2018
sa olid juures, kui hellitati? Kust tead, mis tal kodus juhtus. Perfektsionistidest maksimalistid ei tunnistaks iial, et juba ema ja äkki lapsigi peksti, Viha ei teki tühja koha pealt. On olemas ka surmatunnetus (olen oma silmaga näinud üsna mitmel korral). Vaatad, et tüüp küitub kuidagi silmnähtavalt väljakutsuvalt ja julmalt, siis....oppa tuleb surmateade 25a-suri, 44-suri, 19-suri, 36-suri. Surma hingus ka vist ajab mehed pöördesse.
Kuid see tüüp SIIN, VIST sünnipärane psühhopaat, lisaks on isalt ikka ülirängalt peksa saanud, vihkab naisi (ema möku ja meeste tuhvlialune) ja ega ta ju enam väga kaua elagi.
P
Pehmod...  /   17:50, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
veel rohkem  /   19:37, 27. veebr 2018
on näiteid, kus vägivaldsest perest veel vägivaldsemad välja kasvavad.
Kõik vanglad selliseid näiteid täis. Sinu näidetes kahtlen sügavalt. Kõrvalistele võib ju näida, et kinniste uste taga illikukkudest vanemad, aga ei kasva armastavate vanemate lapsed pätiks. Me EI TEA, mis sellistes kodudes toimub? Äkki laps ei saanudki peksa, sai hoopis ema...haigest perest tuleb haige laps ALATI.
0
03,28  /   21:01, 28. veebr 2018
Ei päästa nürimeelsetki, hoopis tigedaks ja kättemaksuhimuliseks teeb. Kusjuures kätte ei maksta pahategijale, vaid sellele, kellest jõud üle käib.
See, et siin iga teema all valvatakse, et ka võõrad lapsed peksa saab, näitab vaid valvajate kibestumist, nad niiväga kardavad, et lähtepositsioon ei ole võrdne, kui teised rihma asemel õpetust-tarkust ja haridust saavad.
Lisaks hingeline alandus, mida teistelegi vägivaldselt jagada sooviks.
T
TAN...  /   16:15, 27. veebr 2018
eks välja saab siis hakkab niisama ketukaid saama või siis vanglas tõmmatakse ta nii ribadeks tagant et ta välja saab siis toas istubki ainult... krdi ahv selline. kurikat anda sellisele rämedalt paras.
O
Oh,  /   18:59, 28. veebr 2018
Ei ole tanapaeval Eesti vanglates enam nii....kahjuks... .selline tava oli kuritegelikul ja halval nouka ajal.
T
tänapäeva vangla on midagi muud  /   10:08, 1. märts 2018
Ei juhtu taga seal vanglas midagi. Saab tasuta kõik hambad korda, omandab tasuta päris tasuva elukutse paberid, kui pea vähegi võtab - mõne magistrikraadi maksumaksja kulul jne
.
...  /   16:08, 27. veebr 2018
Naine ei olnud vabatahtlikult nõus mehega seksima,sellepärast ka vägistas.
E
Ew  /   16:01, 27. veebr 2018
Mis oleks olnud selle naise jaoks pääsetee?
P
Profet  /   16:26, 27. veebr 2018
Päästnud oleks see, kui ühiskond märkaks rohkem kahestunud mõttelaadiga ja vaimselt ebastabiilseid inimesi ning julgeks tunnistada, et ninnunännutamine siin ei aita vaid vajalik on isoleerimine ühiskonnast.
Ikka on meil kahjuks nii, et ennetamisega ei tegeleta vaid ainult tagajärgede silumisega.
H
hmm  /   17:47, 27. veebr 2018
Naine ei märganud, aga teised peavad märkama? Tänapäeval on väga palju ebastabiilseid inimesi. Iga teine tuleks siis aeg-ajalt kinni panna. See on harva esinev juhus, seega ei saa niimoodi üldistavalt ahastada, nagu juhustuks iga päev, kus mees peksab naise surnuks.
K
kas  /   18:05, 27. veebr 2018
Naine, kes koos elab, ei pea midagi märkama?
R
Ree  /   18:06, 27. veebr 2018
Küllap märkasid ka eelmised naised, et vägivaldne ja küllap said nemadki oma koosa. Aga politseisse avaldust ei teinud. See oleks kõik järgneva ära hoidnud.
K
kuule Ree  /   03:29, 28. veebr 2018
Enne kui maha ei lööda ei saa keegi reaalset karistust. Lihtsalt mõne olmesinika eest ei panda siin vangi kedagi.
V
VETERAN  /   16:00, 27. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kaabaka metsaviijad saavad  /   17:29, 27. veebr 2018
siin riigis karistada .
K
kas ei mäleta,kuidas saadeti istuma  /   17:29, 27. veebr 2018
Peipsi kandi mehed, et need viisid varga ja lõhkuja metsa
H
hmm  /   15:54, 27. veebr 2018
Kuidas kohus üldse seda asja näeb ja sellise haige lubab mingil ajal taas kord vabadusse????
T
Tähenärija  /   16:07, 27. veebr 2018
5 aastat ja hea käitumise järel paari aasta pärast vabadusse! Peaasi, et süüdimõistetava õigusi ei kahjustata!
M
Mart  /   21:19, 27. veebr 2018
Eksid sõber. Võin kihla vedada et see vant saab 15-20 aastat.
V
võtan kihlveo vastu   /   10:04, 1. märts 2018
et on enne 5 a ja 1 päeva möödumist alates kinnipidamisest on vabaduses!
E
ega kohus  /   16:10, 27. veebr 2018
seaduste vastu saa. Ja seadusi võtab vastu Riigikogu.
.
..  /   16:39, 27. veebr 2018
Meile ei ole vaja sellist Riigikogu.
S
saab ikka  /   21:18, 27. veebr 2018
vaata, kuidas jõustumata kooseluseadust kohtunikud omavoliliselt rakendavad.