Eesti uudised

„Kõik koos Lätti“ korraldajad kaebasid „Aktuaalse kaamera“ eksitava info tõttu pressinõukokku

Marvel Riik, 26. veebruar 2018, 14:01

394 KOMMENTAARI

l
Lätti Lätti/ 7. märts 2018, 09:46
r
Rahvaste peres/ 3. märts 2018, 10:17
Oviiri sönakasutus on tore-"vabade Euroopa rahvaste perre" . Otse nöukaaja väljend, 60aastat kuuluti vabade nöukogude rahvaste perre.
l
Laine/ 28. veebruar 2018, 18:05
Mina ei osalenud üritusel "Maksud sõidavad", aga toetan igati selle korraldajaid ja osalejaid. Ise käin Lätis üks kuni kaks korda kuus. Alko 1000 ei ole kunagi sõidu eesmärk. Lugedes siin kommentaare ehitusmaterjalide ostmisest, siis jääb mulje, et need kommenteerijad pole DEPO kaubanduskeskuses üldse käinud.
m
Murueit/ 28. veebruar 2018, 13:07
Oli sellega kuidas oli, kuid laias laastus häbiväärne tegu: EV 100. sünnipäeval sõita Lätimaale odava viina järele.
Kerjus- ja orjarahvas, kes Reformierakonna lõa otsas!
j
Jälle üks zombi.../ 1. märts 2018, 03:45
... või sotside palgaline aiaaugust rääkija.
a
alatud variserid/ 27. veebruar 2018, 19:19
See viinarall Lätti oli ekre poolt EKSTRA organiseeritud just meie Vabariigi 100.-dal sünni-aastapäeval, et nii meie taasiseseisvunud Eesti riiki ja eesti rahvast kohe eriliselt sel tähtsal päeval mõnitada ja halvustada.
p
Palgalisi või muidul0lle/ 1. märts 2018, 03:47
k
Koer kiunatab/ 27. veebruar 2018, 09:44
Eks see koer kiunatab, kes kiviga pihta sai. Kommentaaride hulk näitab, et üritus Lätis läks korda. Miks muidu niipalju kommentaare teeb olnu maha. Järelikult ikka läks asja ette. Muidu ei kiunuks keegi selle üle ja tegeleks oma pilatese, veganluse ja AA-ga. Head tervist kõikidele:)
E
:)/ 27. veebruar 2018, 09:55
Ei läinud midagi korda lihtsalt ka neile kes ei läinud Lätti keevitati alko lembus külge ja see teeb viha .
j
Joome maha selle ämmamoori maja.../ 27. veebruar 2018, 10:52
t
to koer kiunatab/ 27. veebruar 2018, 10:55
Eks te ise ju kiunatate siin kõige rohkem
l
27. veebruar 2018, 09:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
27. veebruar 2018, 14:27
kumma valiksid -süsti või kuuli ,sest sinusugusest enam normaalset ei saa.

METSAVEND / 27. veebruar 2018, 07:28
Saage ometi aru ,et nönda enam edasi minna ei saa ,sest siin valitseb jätkuvalt feodaalkapitalism ja diktatuur .Tuletan meelde kuidas naerdi ja narriti neid kes toetasid ja tegutsesid aastatel 88 kuni 92 ,sest nüüd on sama olukord kus samuti naerdakse ja narritakse neid kes öige asja eest tegutsemas .Aeg on löpetada lömitamine ja kehtestada ennast aga mitte loota ,et ehk läheb paremaks ja samas lömitades nende ees kelle körvad paistavad aktsiiside töusu taga .Samuti paneb imestama palgaliste tegelaste tegevus siin ,sest selliste selgrootutega elu edasi ei lähe pigem on soodus ainult neile kes avalikult riiki varastavad .
ü
27. veebruar 2018, 09:41
Ütleme nii, et sa METSAVEND, oled ise palgaline. Või arvad, et on vaid Sinusugused õilsad"vabariigi eest alkoholi kaudu võitlejad" ja palgalised? See palgaliste jutt on lapsik nagu ka kogu see silmakirjalik aktsioon.
m
MIDAKRDIT VÖI ALKOHOOLIKUTESTPARMUD HAKKAVAD EESTIRIIGIS PEAD TÖSTMA/ 27. veebruar 2018, 07:27
u
Uus tase palgaliselt -/ 1. märts 2018, 03:48
kogu komm karjuvas kõneviisis...
h
hhhhh/ 27. veebruar 2018, 07:20
muidugi ei sõitnud kleegi lätti alkoholi ostma. Eestlastel polegi nii palju raha, et alkoholi osta. Lapsed ju Eestis nälgivad. Hea, et lätti reisijad ikka lastetoetustest , pensionidest reisiraha suudavad ära maksta . Vaat lastetoetustest me ei loobu, sünnitame ja elame oma alkoelu.
Lapsed ju allas väikesed, ega nad nii palju eu vaja
n
nii vara/ 27. veebruar 2018, 13:51
algas tööpäev sul pihta?
t
Tiit/ 27. veebruar 2018, 06:04
Ega propagandakanal ETV ei saagi midagi muud rääkida kui moonutatud tode. Raha saadakse valitsuselt, kui ei räägi mida valitsus nouab, voidakse rahavoogu vähendada.
ä
27. veebruar 2018, 06:58
Ära sa ütle kui terane poiss see Tiit meil siin.
j
Joodikute paraad! / 27. veebruar 2018, 02:36
Valisid vale päeva oma lolluse jaoks!
j
Ja kommentaariumis näikse olevat sotside palgaliste või siis/ 1. märts 2018, 03:50
tõeliste rumalate paraad!
a
Arvamus/ 27. veebruar 2018, 02:19
Kmuuuurija saade kajastas hästi seda Lätti sõitu, hoopis midagi muud kui AK. Vaadake võimalusel järgi. Muidugi on valitsusel põhjust piinlikkust tunda!! Paitab ,et eestlastel hakkab tõesti kõrini saama sellest mis meie riigis toimub. Hommikul protestisõit Lätti, õhtul Tallinnas tõrvikurongkäik tuhandete osavõtjatega. Selge, et seda püütakse naeruvääristada ja pisendada.
e
27. veebruar 2018, 08:38
eestlastel hakkab kõrini saama?
Kamalutäis naeruväärseid ekrelasi ei ole eestlased, vaid viha ja vaenu ja rahvast ülesässitajatest isendid.
p
27. veebruar 2018, 09:44
Pole nad ka mingid ekrelased, punt lihtsameelseid.
p
Pensionàr/ 27. veebruar 2018, 10:02
Minul on piinkik eestlaste pàrast. Nad làhevad naabri hoovi uluma, et kodus valitsus paha. Milles on làtlased suudi, et làhete nende vàikelinna rahu segama.Tallinnas valitsushoone ees te ei julge protestida-kardate.Teistsugust pohjust mina ei nàe. Ja Leppik on veel uhke, et on veel teisi temasuguseid, kes avaldavad oma rahulolematust nii suudimatul moel.
j
27. veebruar 2018, 10:59
jah, arvate tõesti, et peale alkopoodide omanike on teised teie palverännakutest vaimustatud? Ise kirusite vanasti soomlasi, nüüd olete samasugused
??/ 27. veebruar 2018, 00:35
kui algselt hakati seda üritust korraldama siis Taavi Leppik ütles küll et minnakse alkoholi ostma, lisades et ainult alkoholi ostmine pole eesmärk vaid ka valitsusele ütlemine, et pole selle aktsiisiga nõus. ehk algselt oli see siiski alkoholi üritus, nüüd tahetakse näidata ennast kuidagi parematena ja halvustada teisi, et teised on selle alkoholi jutu neile suhu pannud.
t
27. veebruar 2018, 07:01
j
Ja MIS VAHET SEAL ON, kas NEMAD ostsid või ei ostnud?!/ 1. märts 2018, 03:52
Asja IVA oli ikkagi protest! OSTJAID käib seal ILMA NENDETAGI küllalt!
l
Lumememm/ 26. veebruar 2018, 23:21
Eesti meedia väidab, et Taavi Leppiku väljaöeldud numbrid 1500 autost on valed,
kuna LÄTI MEEDIA RÄÄKIS vaid 500 autost, mis sõitsid üle Eesti-Läti piiri.
See on valesti tõlgitud.
TEGELIKULT ütles Läti meedia, et piiri ületas 2000 autot:
/robežu šķērsojušas aptuveni 2000 automašīnas/
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/arzemes/igauni-autokolonna-devusies-uz-latviju-protesta-pret-augsto-...
500 Eesti autot liikusid läbi Naukšeniai valla, mis asub Mazsalacast ida pool.
Ehk siis SEALTPOOLT TULI KOLONN Võru, Põlva, Räpina, Antsla suunalt.
Ikla poolt tulnuid POLNUD nende hulka veel arvatudki.
/Naukšeniai politsei vaneminspektor ütleb, et selline rahvahulk on piirkonnas esmakordne.
Eestlased olid väga distsiplineeritud, autosid kaunistasid Läti ja Eesti lipud.
Kohalikud elanikud tervitasid neid.
Piirkonna juhid annavad teada, et meeleavaldusel osalejad ei ole tekitanud mingisuguseid probleeme piirkonna elus./
http://www.la.lv/reportaza-igauni-posas-protesta-nodokli-dodas-uz-latviju/
n
no/ 27. veebruar 2018, 01:05
"TEGELIKULT ütles Läti meedia, et piiri ületas 2000 autot"
mitte Läti meedia ei öelnud vaid Taavi Leppik ütles seda Läti meediale. meie meediale ta nii palju loomulikult ei julenud öelda. ehk siis tõde tasub otsida kuskilt 500 ja 1500 vahepealt, aga kas see number on 1000 või olekski 2000, see on ikka väga tühine number
u
uraa. lumememm -""Kohalikud elanikud tervitasid neid."" jne/ 27. veebruar 2018, 08:58
Vana kommunist tänab sind!
sa hüüad oma loosungeid just täpselt nii nagu kuulsal nõukaajal meie kõik hüüdsime.

a
Aare/ 26. veebruar 2018, 22:12
Mida te ilgute sellel alko teemal, ehituskaup 50-60 prossa odavam,ma p6himotteliselt ei maksa seda ylepaisutatud aktsiisi ka.autokytus ,See diisel isegi Soomes odavam Valitsus v6ib otsida lollide pyydmiseks parema 6nge,muidugi kui selleks ka kupli all juhtub midagi olema l6petage ometi see parteiline juhtimine ,ametimehed ametisse
m
maksud/ 26. veebruar 2018, 21:30
Tundub et ajakirjanikud elavad kohe alko poe ukse taga . Muud uudist ei paista kusagilt.Kas nad ei tea kus asub toidupood ja ehituspood. Peaks seal ka ikka valvama ja siis rääkima hakkama , et mitu eestlast käis viinarallil ja mitu oli toidupoes ja siis veel ehituspoe külastajad. Ja muideks, alkopoes müüakse sellist kaupa ka kus pole tilkagi alkot, näiteks vrapipõhjad, magus tsillikaste ,makaronid ja veel muid kaupu. Need ka odavamad kui meil. TASUB SÕITA
ä
26. veebruar 2018, 22:00
Ära aja segast. sõidad Läti viinapoodi vrapipõhjaja makarone ostma? Siin mõni aeg tagasi kirjutasid , et pähkleid ja rosinaid.
ä
Ära räägi/ 26. veebruar 2018, 22:35
ma käsin seal võileivapekki ostmas. sihuke paari cm paksustest ribadest kokku pandud pätsike, nööriga kokku seotud ja suitsutatud. Ostsin lisaks veel kasti Rõngu mahla (4x3 liitrit). Müüja küsis, et kas sakuskaks :) Borjomi sai sealt ka (sügisel vähemalt) 1€ liiter, meil poes tahetakse enamasti 1,45..1,7 € liiter. Möödaminnes paar km kõrvalepõige ei maksa rohkem kui teise linnaossa ehituspoodi sõit näiteks.
ä
27. veebruar 2018, 09:46
Ära räägi kui ratsionaalne sa oled
h
hästi/ 27. veebruar 2018, 12:08
tore sul oma lastelastele rääkida, kuidas riigi 100-ndal sünnipäeval sai Lätist Borjomi ja võileivapekki toomas käidud! Suur sündmus ikkagi see välismaal käik!
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 21:08
Ja kui sotsitohmanid leiavad, et poole aastaga Lätti loobitud, 120 milli makse on kökimöki, siis pole neist üldse midagi arvata. Madalad. Mõistusega inimesel viskab aga üle ja tema hakkab sellisele tobedusele, lõpuks vastu.
e
27. veebruar 2018, 11:01
et j oleksite eestist sama palju alkoholi ostnud kui see odav oleks olnud? Siis ju puhta joodikud ikkagi
m
mis vahet seal on, KES on joodikud?/ 1. märts 2018, 03:55
AKTSIISI LÄTTI VIIJAID JÄÄB KÄIMA NIIKAUA, KUI PÜSIB HINNAVAHE!
See, kas ja kes SELLEST kolonnist alkot ostis või JOODIK on, pole ju PEAMINE PROBLEEM!
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 21:04
Tore on ligeda sotsioinaste määgivaid kommentaare. Ise pooldavad kõiki, sotside korraldatud rahvavägistamisi ja siis inisevad kui keegi vastu hakata julgeb. Kui ma sain sellel üritusel joodiku sildi külge( sildistamine on ju sotsliberaali ajupotensiaali tipp), siis kannan seda silti uhkusega.
a
27. veebruar 2018, 07:36
Arvad, et sinu ja teiste sinusuguste määgimine on kuidagi etem? Ja mis probleem sul selle vägistamise teemaga on, et igasse kommentaari topid? Pöördu spetsialisti poole.
m
Määgimine on siiski nende sotside palgaliste poolne,/ 1. märts 2018, 03:57
kes aktsiisiraha välja voolamise ÜRITAVAD peita valimatu joodikuks sõimamisega.
s
Seda on näha jah, et reeturidki naudivad/ 1. märts 2018, 03:59
k
kui rallist ei piisa/ 26. veebruar 2018, 20:47
tuleb tulle rahval tänavatele SEADUSLIKEL ALUSTEL oma perede ja laste eest seisma ja las kuuleb seda siis kogu maailm kui hästi me siin elame.
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 20:37
Väga ropp ja saast uudis oli. Tekitas AK vastu tõsise vastikuse. Tõsiselt ei võta neid ilmselt enam iial. Olen ise osalenu ja tean millest räägin. Meedial on üldse komme, valitsuse tegevuse vastu astutud samme, läbi rämeda valetamise kajastada. Eks oma rolli mängib siin ilmselgelt "toitev käsi".
a
A/ 26. veebruar 2018, 21:07
Niikaua ,kui mõnedki peavoolu uskujad ,laulavad need papid edasi ... Huvitav ,kui kalliks oleks ETV -le läinud YTube video ` Maksud sõidavad Lätti ` ?
e
27. veebruar 2018, 08:43
ekretann on ise üks ropp ja saast.
e
ei, SINA oled. Kes teisele ütleb, see ise on/ 1. märts 2018, 04:01
j
Jorma/ 26. veebruar 2018, 20:21
Järgmisena võiks parmud Venemaale minna. Ka Putini kassa vajab täitmist. Seal ju kärakas ja diisel kordades odavam.
f
Fanny / 27. veebruar 2018, 12:06
Lähen sinna kuhu ise otsustan, kes sa sihuke oled, et mind õpetada?
r
Raadio valetab/ 26. veebruar 2018, 20:07
Ma kuulsin kah et viina ei osteta lätist vaid muud kaupa, üks ostid pätsi leiba, karbi kipsikuruve , teine kaks tellist ja tahfli eterniiti
j
Joodik valetab/ 26. veebruar 2018, 20:30
Pärast alkorallit jäidki osad Lätti.

o
Osaleja lõuna kolonnist/ 26. veebruar 2018, 19:33
Ajakirjanik eksis ära kuhugi?Poe parklast kaugemale ei jõudnud? See aktsioon ei kerkinud 1 ööga, mu teada sotsmeedias juba aasta algusest kirjutati üritusest nimega MAKSUD SÕIDAVAD.
Ja kuupäev sai valitud just et valitsusele varba peale astuda.
a
26. veebruar 2018, 19:47
aga endi varvas sai hoopis kannatada.
k
Kas sa, osataja, üldse adud, millise kahju sots on põhjustanud?/ 1. märts 2018, 04:04
100 miljonit riigikassas vähem! Ja ülbust on ülegi, rääkimata tagasiastumisest!
Nii rumal kommentaator saab varem või hiljem ise kannatada.
m
muhv/ 26. veebruar 2018, 19:08
mida siin ERRil SIIN ÕIGUSTADA ON?SELGELT SÜÜDISTASID OSALEJAID ALKORALLIS JU!
m
muhvile/ 26. veebruar 2018, 19:48
näita see koht, kus süüdistati
a
A / 26. veebruar 2018, 21:16
Miks te jahute -isa arvutiomanikud ja viitsi vaadata videot Maksud sõidavad Lätti
n
norrakas/ 26. veebruar 2018, 18:34
aktuaalse kaamera kåsitlus oli ikka tåiesti møøda. seda uudist kuulates jåi yritusest tåiesti vale mulje.
m
mulje üritusest on Vabaduse eest võidelnute/langenute mõnitamine,/ 26. veebruar 2018, 18:51
SELLISEL päeval ei oleks pidanud oma nn protesti ajama, nüüd aga on kogu see "viinavõitlus" heal juhul pronksiööga samal lollil tasemel, halvemat varianti ei taha sõnastadagi.
u
Urmas/ 26. veebruar 2018, 20:11
Nõus!
Kogu see parmudeaktsioon oli lollus! 5000 klouni miljonise rahvaarvu puhul on pisike vähemus! Kas viinahimu oli tõesti nii suur???
m
Maksud sõidavad aktsioonis osaleja/ 26. veebruar 2018, 22:15
Mis viinahimu ??? Tundub, et sul tõesti pole muud mõtet peas kui ainult alkohool... Kahju sinust pooletoobine.
Hakka parem arvutama. Kui kütuseaktsiis tõuseb veel, siis tõusevad kõik esmatarbekaupade hinnad. Varsti ei saa enam Eestist leiba ka osta, sest lihtsalt liiiiga kallis.
u
Urmasekene, teed 2 loogikaviga:/ 1. märts 2018, 04:07
1) protest 100 miljoni saamatajäänud raha põhjustanud otsuse vastu pole lollus vaid AUASI.
2) mida pistab siia "viinahimu"?
Kahju, kui oma kaasmaalane ajudeta on...
m
Migratsiooniametist/ 26. veebruar 2018, 18:58
Kuule, tegele Norra asjadega
e
etw/ 26. veebruar 2018, 19:22
Absoluutselt vale jutt, nad rääkisid just nii, nagu korraldaja tahtis. Kui tekstist arusaamine on raske, siis ärge trügige kommenteerima.
s
Sada aastat tagasi/ 26. veebruar 2018, 18:24
alustasid mehed võitlust Iseseisva Vabariigi eest, kes andis elu lahingus, kelle lasksid hiljem maha nl sõdurid, kes lõpetas elu siberi vangilaagrites ja nüüd siis veel see ...
k
Kaua võib?/ 26. veebruar 2018, 18:23
suurimad viha-ja vaenuõhutajad
inimeste ülesässitajad,
õhkkonna mürgitajad,
pidevalt eestlastele kaigaste kodaratesse loopijad
ja nüüd veel ALKOHOLI propageerijad, selle Läti viinaosturalli-ja joomingute korraldajad
nagu ekre,
pole ei enne ega ka praegu peale nende veel Eestimaa pinnal esinenud.
Näis kui kaua lubatakse neil riigivastastastel isenditel veel tegutseda, ja veel AVALIKULT tegutseda?
Aga positiivne on siin see, et järgmistel valimistel näeme, kuidas nad mardimoodi kukuvad nagu mädad kartulid.
v
võib kaua/ 26. veebruar 2018, 18:36
lähen ostan...ja protestin no mis sa teha saad...a seda ka et...mina ei häbene
j
jah, ära häbene/ 26. veebruar 2018, 18:58
ostad viina, jood ja sured jubedates piinades
p
26. veebruar 2018, 18:59
Protestid kaine elu vastu? Arusaadav, alkohoolikute mõttelaad
v
võib kaua//// 26. veebruar 2018, 20:01
et need kes lätis käisid on kõik alkohoolikud ja protestisid ainult kõrgete viinahindade vastu .... ikka aktsiiside vastu või on kütus veel piisavalt odav teile...toit pole poes ju üldse kallinenud ...
n
nonoh/ 27. veebruar 2018, 07:05
aga nii palju sa "mees" oled, et Eesti riigilt vastu võtta lastetoetused ja muud riigi poolt antud võimalused.
h
hh/ 27. veebruar 2018, 07:08
ära aja lolli juttu, need alkoostjad ja Eestis edasimüüjad ei tea midagi aktsiisidest. Politsei peaks huvi tundma läti alkoholi müügikohtade kohta Eestis
m
Miks/ 26. veebruar 2018, 19:46
seda viinarallit seostatakse EKRE-ga? Nendel ei ole sellega küll mitte mingit pistmist.
r
Rahu, need on vaid need parteilased, kellele EKRE/ 1. märts 2018, 04:11
valusalt kannale astub :)
Eks see ole nende viimane õlekõrs - üritada EKREt halvustada. Aga paraku pole seda võimalik teha, argumente pole! No ja siis lihtsalt sõimeldakse.
o
Ohoh :)/ 1. märts 2018, 04:08
Eri reetur on eepiliselt sõna võtmas!
s
sid/ 26. veebruar 2018, 17:58
Kui alkohol ei olnud korraldajale eesmärk siis oli see vahend, et lolle ja joodikuid oma aktsiooniga liita.
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 20:40
osalesid lausa AA liikmed.
d
dis/ 1. märts 2018, 04:11
ise ikka aru said, mida öelda tahtsid?
a
Aga/ 26. veebruar 2018, 17:56
Kui vaadata fb, siis seal ju muud polegi kui dr solomatini silmakliinik ja siis kõik kilkavad kuidas käisid lätis soodsalt silmaoppi tegemas! Kus teie rahvuslikkus siis on? Miks te siis lätti ronite, makske eestis poole rohkem. Silmakirjalikud ahvid!
i
Iroonman./ 26. veebruar 2018, 22:18
Eks president Ilves tegi otsa lahti, käis arsti juures Soomes. Kui juba riigi president käib ja vaatab kus odavam ja soodsam, miks siis seda rahvale pahaks panna?
v
Viljandlane/ 26. veebruar 2018, 17:50
olen seda juba ammu teadmiseks võtnud,et kommentaarium on meelsuse näitamise ja propaganda koht,kuid seda veel ei teadnud,et meil on räige sõnavabaduse piiramine.Kuidas siis veel nimetada asjaolu,et selle ürituse vastased kommentaarid lähevad,pooldavad aga ei lähe läbi!?mul pole majanduslikel kaalutlustel mingit põhjust lätti minna,kuid aktsiiside sedavõrd suure tõusuga ei saa ka mina leppida!
v
Vingujatele/ 26. veebruar 2018, 18:17
Kolige siis Lätti, saate oma odava alko, kütuse ja kehva palga. Siis võite rahul olla ega pea enam oma protestisõite korraldama ja kaeblema!
v
viljandlasele/ 26. veebruar 2018, 18:28
kas siin tõesti pole pooldavaid kommentaare sinu meelest?
a
aet/ 26. veebruar 2018, 19:24
Neile ei ole ju tähtis, kuidas asjad on vaid see, et nende kisa kostaks kauygele. Selle valguses voib ka valet vanduda. Mõni saadet ei vaadanudki, aga torvab ERR, teisel aga ei luba napp haridus aru saada kirjutatud ja kirjutamata ktekstist. Misa sallistest ikka tahad.
n
Neid/ 26. veebruar 2018, 19:28
päästab nende alatoitlusest, vaesusest ja viletsusest ainult Läti odav alkohol.
k
26. veebruar 2018, 19:52
keegi ei korda mitte ainsamat kordagi, et raha napib selliste rallide jaoks. Muidu on pidev rahapuudus. Paari pudeli järgi vaevalt keegi sõidab.
t
to Neid/ 27. veebruar 2018, 20:10
Sind ju ongi päästnud, ega sa muidu siin ei ....
k
Kogesin/ 26. veebruar 2018, 19:01
Eil oli vastupidi, tasakaal peab olema, nii et elad üle

a
A/ 26. veebruar 2018, 17:45
Arvsingi, et hakatakse alkohoolikuks nimetama ja seetõttu lätti protestima minna ei pidanud mõistlikuks, mul perekond, mõistate, lapsed, töökoht.
Kõike seda arvesse võttes protestisin Lilli rabas. Ai kuidas ma siunasin valitsuse aktsiisi ja maksupoliitikat, oleksite te vaid kuulnud! Palju asju sai hinge pealt ära.
i
Idiootlikumat aega polnud võimalik valida, Kremlist saavad medaleid/ 26. veebruar 2018, 17:40
r
riigikogulased ja valitsuse liikmed/ 26. veebruar 2018, 17:28
ei jäta aga ühtegi hüve ega lisatasu vastu võtmata hoolimata oma väga kõrgest palgast.
a
26. veebruar 2018, 17:25
aga kui Tartus on sexijublakate pood kas siis on sexi rally kui Tartus käiakse,AK ikka vaata mida sa saatesse paned ja kontrolli,ERR on niigi juba asju kihva keeranud
m
26. veebruar 2018, 18:29
e
er/ 26. veebruar 2018, 17:23
Sisseju8hatavas lõigus ju selgelt on, kui TAmla uudist alustab, siis see välja öeldakse. Milleks vassida, lugupeetud h'rrad?
d
DasistdieWoche/ 26. veebruar 2018, 17:22
Mulle tundub, et korraldajal on lihtsalt probleem teksti tsiteerimise ja sellest arusaamisega. Kõik on korrektne, keegi ei v'äitnud, et kogu seltskond oleks alkopioodi jäänud. Kui poel on selline nimi, siis milles AK+d süüdustada. Käige, siis poes, millel on teine nimi.
j
26. veebruar 2018, 18:31
Just, ma arvan, et enamus ei vaadanud seda AK-d Seal polnud midagi halvasti ega valesti öeldud.
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 20:46
AK uudis oli täielik möga. Kuna piiril oleva Alko 1000 parkla ei mahutanud autosid ära, suunduti veidi eemal oleva SuperAlko parklasse. Isegi seda, tolad ei teadnud,et üritus oli mitukümmend kilomeetrit, alkopoodides eemal Mazsalacas. Ise midagi ei tea aga treitakse "uudiseid".
v
veel/ 26. veebruar 2018, 19:53
Samas AK-s oli veel väga huvitav kuidas esiliberaal D.Vseviov oli väga ärritunud päev pärast presidendi vastuvõttu,et väga kohatu olevat avaldada meedias kriitilist arvamust presidendi kõnest kuna kõne ei olevat veel avaldatud (!?).Härral oli ainult oma õige arvamus, kõnestmuu arvamus on vale.
n
no/ 26. veebruar 2018, 17:19
et vaja ikka teha kaks eestit üks seal lõunapool siis ja nimetada ALKO EESTI - seal need ,,Kalevipojad ,, kes Soomes ka vist enam hakkama ei saa!?
v
Vaatleja/ 26. veebruar 2018, 17:18
On märgata,et riigipalgalised on täna tööl ja kommenteerivad hoolega .Eile oli pilt teine.
e
Et siis.../ 26. veebruar 2018, 18:22
.... eile olid noororavad kommenteerimas või? Oravad tõstsid alkoholiaktsiisi ja nüüd korraldasid Eestit häbistava sõidu Lätti. See alkoretk oli lame ja haige! AK - s mingit valeinfot küll polnud, ehk on korraldajal arusaamisega probleemid?
m
mis noororavad!/ 26. veebruar 2018, 19:00
ikka sinised salgad möllavad käsu korras, nii et aitab
s
sfewt/ 26. veebruar 2018, 19:27
Korraldaja kas tahab feimi ja valetab voi ongi selline poolpiduse haridusega, tunnistus venitati ära, suvetööle ei tulnud jne. JA siis teised, kes ei vaaata, kiidavad takka, kuna suurem osa ei ole harjunud üle kontrollima ja on võimalus jälle EV või ERR siunata. Milleks peeglit soimata, kui enal lüust viltu, nagu ütleb vene vanasona.

a
alkassidalkassidalkassid/ 26. veebruar 2018, 17:05
köikjal kuhu silmka ulatub a lkassid
e
eks AK peab maksma joodikutele viinaraha / 26. veebruar 2018, 17:22
kui muidu ei saa, siis kohtu kaudu iki.
Kes rahastas sellise õige eestlase tõelise olemuse näitamise ?
See tasuta töö siiski pole.
R
RAA/ 26. veebruar 2018, 17:04
Rõve oli vaadata pilte tittedega peredest alkoholi matkal.Paar pudelit jaksab igaüks osta ,kui alkot norm koguses juua.
a
A / 26. veebruar 2018, 17:22
Sina oma rikutuses muidugi selle peale ei tule ,et äkki joovadki normaalses koguses või ei joo üldse !
l
Loogikat palun/ 26. veebruar 2018, 18:54
Mida krd.it nad seal viinapoes tegid kui üldse ei joo?
a
aewt/ 26. veebruar 2018, 19:28
Ostsid mähmkeid ja beebitoitu alkopoest.
a
Aga palun loogikat/ 26. veebruar 2018, 19:28
Näiteks Alko1000 müüb hea hinnaga pähkleid, mandleid, rosinaid, musti ploome....Niiet viinapood ja ainuke müügiartikkel ongi viin?
k
kiilakas/ 26. veebruar 2018, 19:36
Aga ma ei joo 21 aastat aga sõbrale raisk toon või 25 kast kui soovib .
a
Aga palun,/ 26. veebruar 2018, 19:50
mine osta neid Võru Alko poest, selleks ei pea Lätti kolonnis sõitma. Lollikari täiega!
h
26. veebruar 2018, 19:56
hahahaaa,pähklid, mandlid, rosinad. Kullakesed need käigud on teile ikka väga halvasti mõjunud
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 20:49
Karsklasest sõber ostis just neid.
h
hh/ 27. veebruar 2018, 07:15
mis hinnaga see sõber siis edasi müüb? Või kui palju sina vahelt teed+ Või on te lapsed ikka veel näljas?
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 20:48
Vot ei olnud alkoholimatk oli protest ka selle nimel, et sina maksudega vägistet ei saaks. Isegi õhtul kui üritus läbi oli, polnud alkopoodides mingit trügimist, kuigi üle 5000 osavõtjaga, oleks võinud seda ju eeldada.
s
26. veebruar 2018, 22:12
Suur tänu, et minu eest muretsed, õilis hing, robustselt küll aga ikkagi.
l
Libauudis/ 26. veebruar 2018, 17:04
See, et ERR ei edasta õiget, vaid võimule kasulikku infot pole ammu enam mingi saladus. ERR kaugeneb ühe enam tõelisest ajakirjandusest.
n
näitab joomaseid seltsimeha ?/ 26. veebruar 2018, 17:24
need läksid ju õiget asja läbi viima. See Kadriorgia kordus ,aga kelle huvides.
Esimene oli kena ärmataja ülistamiseks, aga nüüd ?
m
mis ärmataja ülistamiseks!/ 26. veebruar 2018, 19:02
Kadriorgia oli ikka Arnold-Ingriti ülistamiseks
a
aewt/ 26. veebruar 2018, 17:25
Vaata ja kuula enne kui siunama kukud. Endal on ikka kõrvade vahel midagi vigaÖ vähe kooliharidust või pahatahtlik või valelik meel. Ja et VAbariigi aastapäeval minidi oli ka sigadus. VAbariik on enam kui mingi õllejoomine. Kusti ikka kõigile kaela ja demonstreeriti prioriteete.
t
Tõeline ajakirjandus?/ 26. veebruar 2018, 18:23
Tõeline ajakirjandus = oravate käpa all olev ajakirjandus?
m
26. veebruar 2018, 18:35
Mis "käpaalust" siis AK-s öeldi, mida tegelikult ei olnud? Sa pole seda näinuki ju kui nii l o l l i juttu kirjutad.Käisite ju Lätis protstimas.
i
icw/ 26. veebruar 2018, 19:39
Kas olete düsleksik vüi vene troll? Kuula AK uudistelõik läbi ja loe, mida ette heideti ja siis vaata teksti mõtet..Või kui teiol kamba peale ei tule rohkem kui 8 kllassi haridust, leidke mõni, kes teksti mõttest aru saab.
k
26. veebruar 2018, 22:19
Kellel meiol? Mitu klassi endal kokku tuleb, lugupeetud düsgraafik või muidu l o l l ?
r
rwe/ 26. veebruar 2018, 19:34
Korraldaja ju valetab, teil on helilõik kuulamiseks, aga te kas ei kuula või ei taha aru saada. Sissejuhatavas lõigus rõhutatakse, et käik on aktsiiside vastu. Miks korraldaja valetab, kas on ohoh voi on eesmärk ERR vahendeid valimata mustata? Pooldajad on samasugused ullikesed, karjuvad kaasa ja ei kaitse tõde. hakkan mõtlema, et kas sellistele maksab EKRE voi venelased või massipsühhoos? Üks kireb ees ja keda see kõnetab, kirevad takka
ä
26. veebruar 2018, 16:59
ärmataja pidas Lätis armukest, aga eestlane ei tohi Lâtis poodelda?
i
iftstr/ 26. veebruar 2018, 19:42
Mis see siia puutub. Kui sa ostad lätist kaupu, siis riik ei saa makse. Kui sa teed seda EV astapäeval, siis ooled ebapatriootlik. EV ei ole EV valitsuse aktsiisipoliitika. TEhku muul ajal. Minule ka valitsus ei meeldi, aga ma ei käi oma lollust demonstreerimas ja sidumas teemasid, mis asjasse ei puutu. Kui oled ise loll, mis puutub siia min gi ärma? ISe tuleb mees olla, mittte supinahk ja teisi süüdistada.
s
26. veebruar 2018, 16:56
e
26. veebruar 2018, 19:03
s
See organisaator pole päris / 26. veebruar 2018, 16:55
Huvitav on mehe seisukoht, et Taavi Leppik pole nõus „Aktuaalses kaameras“ kõlanuga , süüdistades uudistesaadet suisa valetamises. Kui nüüd võtta matemaatiliseks aluseks, et „Piiri äärde jäi maha umbes sadakond ja piirilt tuli üle ligemale 700 autot. Paneme igasse autosse 5 inimest, mis pole sugugi õige, aga siiski, saame 800 korda 5 teeb 4000 Härra arvutused aga siinsamas artiklites on nagu õhupall, kus numbreid aina suuremaks puhutakse. hakkasid jutud umbes 2000 osavõtjaga. Siis juba umbes 3000 Ja viimaks lausa 5000 osavõtjat. Kogu üritus oli juhtimata. Tekitas liiklusummikuid ja takistas liiklust. Mis aga asjale kõige suurema miinuse vadas oli ju tõsiasi, et korraldfatust protestisõidust sai tegelikkuses viina ja tubakaralli, mille käigus ka muid toiduaineid osteti. Ainukesed, kes sellest kasu lõikasid olid kaks suurt Läti kaubanduskeskust. Soome tubaka ja alkoturistid on sama teretulnud. Ünneks ttulevad nad bussidega ja ei tekita liikluses ohtlikke kolonne. Mingit tähelepanu see riigiisade seas ei väärinud. Organiseeritud osturalli ei ole mingi protest, vaid tahtlikult raha naaberriiki viimine. Kogu üritus näitas, et eestlased on suuremad joodikud, kui soomlased ja eestlased on valmis igasuguseks rumaluseks, et pidevalt odavast kärakst juua täis olla.
y
yurt/ 26. veebruar 2018, 17:28
No mis eestlased, üritus oli rahvusteulene st. lihtsameelsed nagu korraldaja. Aga muus osas, jah.
e
Eestis/ 26. veebruar 2018, 17:28
taheti ju ka teha alkobussi, mis hakkaks regulaarselt seal käima, aga keelati ära.
p
26. veebruar 2018, 18:39
Probleem korraldajal ehk hoopis selles, et üritus uudistes nii väikest kõlapinda leidis kui loodeti.
j
justjust/ 26. veebruar 2018, 19:43
Sinna ongi koer maetud, tahab oma nägu päästa, teistele vastandutes.
n
Nüüd on pretsedent loodud./ 26. veebruar 2018, 21:03
Kui autokolonniga võib, siis bussidega on turvalisem. Bussile suured sildid näiteks Tallin ALKO 1000 Tallinn ja tuld. millise seadusega seda saaks keelata? Iga reisia võtab Lätist kaasa lubatud koguse ja pole probleemi. Edasi-tagasi pilet umbes 25 euri. Tallinnast võiks bussid väljuda reisiterminali juurest. Mahuvad ka kohalikud peale.
k
27. veebruar 2018, 07:48
Kuidas Tallinn-ALKO1000 liin? te ei käi ju Lätis alkoholi ostmas vaid ehitusmaterjali, pähkleid, rosinaid, sinki, nagu üks siin mainis. Alko ei pidavat teid ju üldse huvitama. Muudkui ostate protestiks aga kipsplaati ja aina ehitate, ehitate, ehitate....ja nüüd järsku alkobuss.
t
t6mmake uttu eesti joodikud/ 26. veebruar 2018, 16:49
ära hakkab viskama,väga labane rahvas/us
s
Sulle/ 26. veebruar 2018, 17:00
Toredat ja jõukat orjapõlve
w
wa4y/ 26. veebruar 2018, 19:45
Mis seos on orjapõlvel ja sellel, et keegi läheb EV astapäeval lätti alkot ostma_ EV aastapäeval? Jooksed lambakarjana kaasa, oled ise ori.
n
näh, sa ei pea joomakalakat uhkuseasjaks ja sind/ 26. veebruar 2018, 17:26
kästakse uttu tõmmata . Eks ta ole õige, kaine aru pole ammu enam vajalik. meie eest mõtlevad meie omanikud ,
Proosit! Vötame lustiga!
m
moderaatorid ja päevatoimetajad / 26. veebruar 2018, 16:47
on lolliks läinud - kas eelpede----le või mustas kastis tulev teade !
Niimoodi hoitaksegi ju ebasoovitava info levimine !

a
Ants/ 26. veebruar 2018, 16:45
Kas Eesti Vabariigi sünnipäev on kõikidele kohustuslik üritus nagu paraad vene ajal revolvripühadeks?Et istud kodus,vaatad telekast pingviinide paraadi ja pead olema häpi?Kuhu me oleme jõudnud?
p
piduline/ 26. veebruar 2018, 17:00
Nalja teed külamees, telekas on seltskonna "surm". Ei ole veel sellisel juubelil olnud, kus telekat tuleb vaadata.
a
aewttry/ 26. veebruar 2018, 19:47
Ei ole, aga sel päeval kambaga õlleostja ei vääri lugupidamist.
s
see oli vcarasemalt teada / 26. veebruar 2018, 16:44
et laupäevane akstioon kuulus err ja valitseja poolt kajastetavana kui alkonäljas hordide tungimine lätti odavat viina ostma !
Lihtsalt ei mahu pähe neile stenbockidele ja kadriorulistele , et see oli protestiakstsioon eesti valitsuse akstsiiside vastu !
Samas nulliti meedia poolt ka tõrvikutega rongkäik .
Vähemalt soomes see jõudis pärale - minu tuttavad soomlased ei suuda siiani ära imestada eestlaste aktsiiside tõstmist hullul moel ja küsimus pole ju vaid aktsiisis !
Mina löön soomes paagi täis ja käin sünnimaal ja järgmine tankimine taas soomes.
m
mina / 26. veebruar 2018, 17:00
sōidan laevaga, ei mingit tankimist
n
N/ 26. veebruar 2018, 17:09
Olen laeva kapten ja tangin soomes.
a
aga Soomet maha parseldada/ 26. veebruar 2018, 17:29
nii nagu Eestiga tegite, te ei saa. Suomalainen kostitab kasvõi tinaga
p
pole see miski aktsiisi sentide vastane tegu/ 26. veebruar 2018, 17:28
see on aus joodik-eestlaste uhkus .
See... kui eesti meelt nõukogude inime reagib kenasti ja vassib ilusasti
s
sry/ 26. veebruar 2018, 19:09
peab olema
see on aus joodik-EKRELASTE uhkus .
u
uwt/ 26. veebruar 2018, 19:49
SEda ju öeldigi kohe uudistelõigu alguses. Kas ei saa aru või? Oma viga kui lähete poodi, milole nimi on alko ja teete seda EV 100 aastapäeval. Enne oleks pidanud mõtlema, mismoodi see välja paistab. AK ei teinud midagi valesti, aga sellistest mõtlevad inimesed küll reljeefselt. Korrektsuseta.
e
EEST ON KARSKLASTE OMA/ 26. veebruar 2018, 16:43
s
siis oled/ 26. veebruar 2018, 17:31
riigivaenlane, kui ei taha riigile aktsiisi maksta.
s
siss/ 26. veebruar 2018, 16:42
Haiglane tähelepanu vajadus neil korraldajatel. Hakkab sarnanema vabatahtlike otsijate esikõneleja , hr. Rüütli , nutulauluga. Kui olla tegija , siis tuleb tunnustus ilma küsimata. Kuid sel viisil manguda - on mage värk !
k
kas tööpäev/ 26. veebruar 2018, 17:32
veel otsa lõppema ei hakka, või anti käsk ületunde teha?
a
26. veebruar 2018, 18:42
Aga sinu tööandja? Millal sa tööpäeva lõpetad, kribad ju ka alles hoolega?
m
MIDAKRDIT VÖI ALKOHOOLIKUTESTPARMUD HAKKAVAD EESTIRIIGIS PEAD TÖSTMA/ 26. veebruar 2018, 16:42
PARMKUNINGAKS PARMMINISTRIKS PARMPRESIDENDIKS ÄKKI KA PARMMAAILMAVALITSEJAKS
a
AR/ 26. veebruar 2018, 16:33
Alkoholism on ravimatu haigus.
e
Ei/ 26. veebruar 2018, 17:01
Ole
Lihtsalt ravimid vaja omast taskust maksta
j
26. veebruar 2018, 16:30
Jah, vaatasime 24.02 AK-d eile veel kodus kordusest. Enamus infot jäeti edasi andmata, sõit viis siiski piirilt kaugemale, Mazsalacasse- Iklast sinna 55 km, Valgast 70 km. Päris kajastamata seda uudist ei julgetud jätta, arvan. Küll aga tehti äärmiselt lühidalt ja olen ühe eelkõnelejaga nõus, et üleoleval toonil.
s
Selge see/ 26. veebruar 2018, 16:33
Protestijaid püüti kujutada kui omakasupüüdlikke ja alkolembeseid üksikuid erakuid.
a
A nad ongi / 26. veebruar 2018, 16:39
t
tõekuulutaja/ 26. veebruar 2018, 16:45
a
aga kes nad siis on ?/ 26. veebruar 2018, 17:31
viinalembelised alkassid.
Noh, aga viin ei ole kusagilt otsast alkoholiga
j
ja 2 / 26. veebruar 2018, 17:33
akohoolikust koera oli ka kaasas?
t
to selge see/ 26. veebruar 2018, 18:44
Kui sa end nii tunned. Pole midagi teha.
t
to 16:30/ 26. veebruar 2018, 18:45
Ahsoo, et täpset marsruuti, osavõtjate arvu ja läbitud kilometraaži ei kajastatudki. Muidugi ajab kurjaks
e
etsaf/ 26. veebruar 2018, 19:54
Mida, kas osalejate nimesid ei nõüuagi või. Kõik mida öeldi, oli õige ja selge, et nad läksid kaugemale, selles osas oli jutt ka lahtine. Ega iga metsapeatust pea ette lugema. Sõitku poola või tehke muud, kui tahavad aktsiiside vastu protestida. Aga valivsid alkoturisti trajektoori... Oma viga.
t
Tüüpiline tendentslik peameedia/ 26. veebruar 2018, 16:29
Omaaegset arstide streiki kajastati kah tendentslikult, justkui tahtnuks meedikud ainult palka juurde!? Tegelikult astuti välja valesti korraldatud meditsiinisüsteemi vastu.
t
to Mutt/ 26. veebruar 2018, 19:24
Et rahaahned inimesed on julgeoleks Eesti riigile, seda küll, aga seda peaksid ikka peavoolule ja pagulaste toojatele ütlema.
Arvan, oled palgaline kommentaator.

m
Mutt/ 26. veebruar 2018, 16:26
Minge siis Lätti elama, on ju vaba liikumise võimalus. Ma ei saa aru sellisest aktsioonist. Millest siis jutt on kui mitte liiga kõrgetest aktsioonidest. Kuid pean meenutama, et oli ju kütus umbes samas hinnas kui praegu mõned head aastad tagasi. Nüüd ju keskmine palk kah kõrgem.
Mida te paarutate siis seda kütus Lätti sõiduga maha, see ju kallis lõbu.
Ja hoopiski ei saa ma aru inimestest kes parastavad, et said nüüd riigikassa. Kas ei tule kuidagi ette, et see riigikassa me ju ise oleme. Kas Läti riik hakkab teile, kulla organiseerijad, maksma lastetoetust, kooli kinni maksma, vanematele pensioni. Ehk tellite ka lumesaha uulitsaid puhastama. Mida te õitsete, et maksud Lätti. Häbi peaks olema. Mingi müstiline riik peaks palka, pensioni juurde panema. Millest seda panna, raha läheb Lätti teie taskust.
Eks käidagu Lätis ostmas, otse loomulik, et inimene vaatab kuidas odavamalt saab, aga kus valisite alles päeva!
Mina lisan nüüd seda, et rahaahned inimesed on julgeolek riigile.
Ja pole mõtet mind sõimata, ma ei kuulu ühtegi parteisse ja seega pole ka poliitilise orgunni võrku sattunud.
t
To mutt/ 26. veebruar 2018, 17:03
Ei usu et teenid ev keskmist palka
Mine ja küsi palju maal elavad inimesed eriti L EESTIS teenivad
k
26. veebruar 2018, 17:31
Keskmine palk jääse tah neläsaa kanti.
t
To To mutt/ 26. veebruar 2018, 17:47
Kas neile LEESTIS teenijatele maksab palka sinu arust riik? Miks sa ei küsi nende lätis käivatelt tööandjatelt, miks nad oma töölistele palka ei maksa? Kas sulle pole kohale jõudnud, miks on nendes meie jaoks eeskujulikes põhjamaades nii heal järjel sotsiaalhoolekanne ja muud riigi teenused? Ma võin siis sulle ette ütelda, need on suurtest maksudest, sealhulgas ka aktsiisimaksust, millest just rahastatakse elanike toetusi. Ära arva, et nt. soomlased on rumalamad kui eestlased, olgugi, et ka nende hulgas on selliseid alkovedajaid, aga vähemalt nii lolle pole, kes hakkaksid selliseid lollusi, nagu see aktsioon, välja mõtlema. Soomlased olid varmad oma piiridel selliseid "ärikaid" tollis puistama ja õieti tegid, sest riik sai sellega oma vaesemaid aidata. Kui mõistus puudub, siis hakatakse tavaliselt maailma parandama, selle asemel, et endale asjad selgeks teha. Tee endale majanduse põhimõtted selgeks ja saad aru, et jura ajasid.
e
ewr/ 26. veebruar 2018, 19:58
Keskmine brutokuulalk on 1200, keskmine mediaanpalk u 800 euri.
e
eestlased oleme/ 26. veebruar 2018, 16:24
eestlasteks jāāme. Alati on leidunud ūlejooksikuid. Kunagine kommunistlik partei ajas eestlastest ūle serva, kōiki sinna ei vōetudki, paljud jāid surmani kandidaatideks.
a
A / 26. veebruar 2018, 16:19
AK -st pole see mingi ime ,kuigi seekord juba arengut on - enam ei öelda ,et sadakond osavõtjat ,vaid hoitakse üldse selle koha pealt suu kinni
e
etar/ 26. veebruar 2018, 20:00
Miks sa omistad AKle valeväiteid. Se kui saoma valelikku juttu paned siia ja v'idad et seekord nii ei tehtud, siis see on laimamine. See on sama nagu oelda, et seekord sa ei varastanud.
t
to naljaks/ 26. veebruar 2018, 16:16
mis su pea töötab ka natuke we...või oled lihtsalt üks kuulekas troll...jälle see mida teised arvavad..täiesti pohlad mida teised arvavad või naeravad...see pakasuha siin on juba ammu ära tüüdanud.
Tublid olete kes seal aktsioonil osalesite. 5 pihku
V
.../ 26. veebruar 2018, 16:46
n
njah/ 26. veebruar 2018, 16:16
See ei olnud alkoralli, aga autod osteti odavat alkot täis ... või ronis see alko ise neile autosse.
o
oled/ 26. veebruar 2018, 16:47
l'o'l'l või mängid l'o'l'l'i?
j
Jah/ 26. veebruar 2018, 17:49
Sinu puhul mul kahtlust pole, kindlasti oled.
i
26. veebruar 2018, 18:50
Ise te uhkusega riputasite oma alkolastide pilte sotsiaalmeediasse, teised nüüd sellepärast küll lollid pole. Hoidnud siis salajas vähemalt
t
Tann/ 26. veebruar 2018, 21:01
Aga loomulikult ostsin ma mõned nupsikud kaasa ja viisin need maksud Lätti nagu vaja. Eesti valitsus neid ju ei taha - sellle kohta on selge sõnum, maksude suurusega ja hinnatõusudega, edastatud.
p
pudelid jooksid ise/ 26. veebruar 2018, 17:33
vaesekesi ahistati räigelt , Ega nad joodikud ole,ainult parajate promillidega kained
o
Oeh/ 26. veebruar 2018, 16:13
Lugedes komme
Tundub, et joodikud, viinaralli jne see puha sotside sõim jne
Aga pole ka ime teie reiting väga kehv
r
26. veebruar 2018, 17:32
Reingu ommava üts igävene suur võlss.
k
Keelekasutuses/ 26. veebruar 2018, 21:07
e
26. veebruar 2018, 16:09
ega valitsus siis seda ei taha uskuda,et käisid maksude vastu streik.ikka kuramused käisid ju viina järel.keegi peab ju süüdi oleme ja seekord saab selle siis viina kaela ajada.ei tunnista keegi,et näe toovad sealt süüa,pensu,ehituseks,elektroonikat jne.mina toon veel kaugemalt just Poolast.käin sael tihti.
e
est./ 26. veebruar 2018, 16:47
Oleks see maksudevastane streik olnud, oleksite Toompeale läinud meelt avaldama. Paljud teist sinna läheksid, teades et seal odavat alkot ei saa?
n
No/ 26. veebruar 2018, 17:04
Tallinna nii pikk maa
Ja kútus kallis
v
26. veebruar 2018, 17:53
Vot see on uudis, valitsus määrab nüüd ka tööriistadele hinnad. Vot sellisel tasemel need läti fanatid ongi, mitte millestki aru ei saa, aga oma rumalust välja näitamata ka ei saa olla.
s
sa ju pooletoobine palgajobu/ 26. veebruar 2018, 18:14
sa saa paljudest asjadest aru.Ila lippab tavaliselt pooletoobistel jobudel nagu sina.
a
ae/ 26. veebruar 2018, 20:02
Kui on k]orgemad palgad, siis ka hinnad on k]rgemad. L'tis palgad madalamad, sestap asjad odavamad. Aktsiis muidugi on teine asi. Siis tuleb Toompeale minna.,, mitte soita oltsi ostma.
J
@ 16:09, 26. veebr 2018/ 26. veebruar 2018, 21:23
Ja Sina oled nii naiivne, et kujutad omale ette, et kõik need autod koos reisiatega sõitsid sinna ja tagasi ainult lippe lehvitama. Ma pole teab mis käraka vend, aga suitsu tõmban nüüd küll tükk aega odavamalt.
n
Naljakas/ 26. veebruar 2018, 16:05
Üritus kukkus natuke nadilt välja küll ju. Võinuks oma Läti sõidu teha neutraalsemas kohas nt Lillis ilus looduskaunis paik... ei ühtegi alkopoodi. Oleks olnud jumet. Aga nüüd on tõesti tobe olukord. Lätlased naervad meie üle nagu kunagi sai ise naerud soomlaste üle, kes meilt odavat alkot ostmas käisid. Aga ei mäleta, et soomlased oleks teinud streigi Eesti!? Lisaks ei näe Streikijad ise kuidagi laiemat pilti... et mis olukord on Lätis?! Natuke uurimist mis on nende palgad ja toetused... ehk siis jõuaks kohale, et pole meil see olukord siin nii hull midagi. Ja muidugi lahe oli see, et enamus streikijad on need "Käin Soomes tööl, Lätist toon "odava" kraami ja siin Eestis olen kõva vend ja teen kõike maha"
v
ving-ving sotskesikutel/ 26. veebruar 2018, 16:24
Ka Väike-Salatsi on looduskaunis koht ning ei ühtegi alkopoodi
p
Pole naljakas/ 26. veebruar 2018, 16:44
Vene meedia on ka seda jama täis, mille see kamp viinarallijaid korraldas. Soovitaksin samuti korraldajatel enne enesele tegelik olukord selgeks teha, mitte oravate näpunäidete järgi protestida protestimise pärast. Häbi selle viinarallijate kamba pärast!
p
pole tõesti naljakas/ 26. veebruar 2018, 17:30
kuna vaatan vene kanaleid iga päev ja pole see üritus veel föderaalkanalite uudiskünnist ületanud.Tasu siis valetada nii sorinal.
ä
ära häbene / 26. veebruar 2018, 17:34
tõelist nõukogude eestlast
t
To pole tõesti naljakas/ 26. veebruar 2018, 18:29
Loe uudiseid! - eestlased sõidavad riigi 100 juubelil Lätti alkoholi ostma!
r
reyae/ 26. veebruar 2018, 20:03
Oravad ei poolda sellist asja. EV astap'eval ja siis veel viina ostes. SEe oli ikka selliste alkoturistide tase.
t
twayu/ 26. veebruar 2018, 20:04
TA ei loe, vaatav ainult televusserit
k
Kes tegi? Isi tegi!/ 26. veebruar 2018, 22:45
Tegelikult olidki need Oravad kes selle aktsiisijama põhjustasid - just nemad olid need kes omal ajal panid aktiisiasjanduse paika, määrasid ette ära igaastase tõusu tulevikuks. Tänase valitsuse süü seisab selles, et Oravate poolt keeratu neile sobis, ei hakanud seadust muutma.
i
Iroonman/ 26. veebruar 2018, 22:48
Vot nüid on Vene meedia pärast häda, - see Vene meedia ju valetab, kas nüüdsest peaks uskuma hakkama vä?
m
mina/ 26. veebruar 2018, 16:49
protestisin kodus, aga mis mõtet sellel oli?
v
26. veebruar 2018, 18:03
Vaata, selleks, et uurimistööd teha, peab natuke õppima, see aktsioon aga oli mõeldud neile, kel algkoolgi pooleli jäänud.

v
Vanjuga/ 26. veebruar 2018, 16:02
Odavam võib õlu olla Valga elanikele, aga Tallinnast ma ei hakka ju eluilmas Valka sõitma!!! Mul on odavam marketitest soodushinnaga mõni kohver osta, mille saab kampaaniate ajal alla 13 Euro kui hakata Lätti sõitma!!! Ma ei näe vajadust, et ma peaksin endale sada kasti õlut ostma! Ma enne otsiksin abi, et ma jooma ei peaks! Minu arvates on valitsuse maksupoliitika igati õige! Vähemalt mina olen rahul, võib-olla need 5000 alkašši vinguvad, aga see on tühine vähemus! Sisuliselt on see alkohoolikute anektootlik üritus täiesti läbi kukkunud! Ma enne ostaksin endale kohvri õlut näiteks Maxima sooduskampaanja ajal, kui hakkaksin bensiini ja aega raiskama Lätti sõitmiseks! Ma saaksin aru, kui elaksin Valgas, siis jalutaksin lihtsalt Valka.
Igastahes minu poolt edu praegusele valitsusele, kes ajab õiget maksupoliitikat, 5000 alkašši on anektootlik vähemus!!!
õ
26. veebruar 2018, 16:12
a
ANEKDOOT/ 26. veebruar 2018, 16:24
kes kirjutada ei mõista, see mõistab Maximast alkoholikohvri osta (eesti rahva vanasõna)
g
GS/ 26. veebruar 2018, 16:31
Samas, kui tuleb ülerrigiline tasuta transport, mida Simson ikka lubab.
Siis saab ju Tallinnast tasuta rongiga (näiteks) Valka sõita, õlled ära osta ja tasuta Tallinna tagasi.
Sellel oleks jumet küll.
t
to Vanjuga/ 26. veebruar 2018, 16:32
Nii läbinähtav palgalise kommentaatori kirjutis.
Isegi väljendid ja sõnaehitus sama, nagu alati.
j
26. veebruar 2018, 18:55
Jaa, ainukesed targad eestimaalased käivad päästeoperatsioonidel naaberriigis, teised puha palgalised vaimuvaesed. Onju?
t
teawy/ 26. veebruar 2018, 20:06
See on nende arusaam maailmast, ikka vanden]ud, kinnim'tsimine ja et neile valetatakse. Mis sa sellistega teed?
k
koolitee olnud / 26. veebruar 2018, 16:55
katkendlik - `` anekdootlik `` oleks vast korrektsem .
m
Meelis Kuusik/ 26. veebruar 2018, 16:02
Mõistan ja toetan protestiaktsiooni korraldamist ja korraldajaid.
See oli "veretu ülestõus" valitsuse viletsa tegevuse (majanduspoliitika, sotsiaalpoliitika, regionaalpoliitika) vastu.
t
26. veebruar 2018, 16:20
Tõesti? Kas seda "veretut ülestõusu" peab teise riigi territooriumil kaupluste ees korraldama? Oma meelsust võiks ikka kohapeal näidata.
K
/// 26. veebruar 2018, 16:35
Kui kohapeal oleks korraldatud, siis oleksid uudistes mainitud kolmest osalejast. Nii nagu oli põllumeeste ja invaliidide aktsiooni puhul aasta,kaks tagasi Toompeal. Ei aidanud ka traktoritega Toompeale minek.
a
A / 26. veebruar 2018, 16:43
Järgmine kord korraldatakse sinu maja ees 10 ööd ja päeva järjest !
a
A / 26. veebruar 2018, 16:46
Hallo ,käuksujad ! Tegelikult oli mängus Kremli karvane käsi ja autodes olid ümberriietatud vene sõdurid
n
No/ 26. veebruar 2018, 16:48
Seal põllul küll kaubandust polnud
j
just nii oligi / 26. veebruar 2018, 16:57
ja neid vene sõdalasi oli vähemalt 2 !
Ise nägin !
Ausõna !
t
to/// 26. veebruar 2018, 18:58
Nii et ikka välise sära pärast korraldasite protestiaktsiooni, mitte südamest muretsedes riigi pärast?
o
oleks/ 26. veebruar 2018, 20:07
Oleks moistus, oleks valinud teistsuguse aja, koha ja tegevuse. AGa n'ede, ei ole.
u
u/ 26. veebruar 2018, 20:13
v
Vaenulikku agentuurat jätkub.../ 27. veebruar 2018, 07:39
Pudeli eest ostab mitu kaaki ära.
j
joo alkoholik joo/ 26. veebruar 2018, 16:40
j
jah, Kadriorgia kordus/ 26. veebruar 2018, 17:36
on eesti meelt stalinistile hädavajalik . Keegi ei vaidle vastu.
Eestlane on üks tore ja tark, ega ta muidu ja ori armasta olla.
h
Hm/ 26. veebruar 2018, 15:49
Ise olen täiskarsklane aga isegi mina saan võõrustajana aru, miks käiakse lätis, kui enne suurema sünnipäeva tähistamist ikkagi võidad peoeelarves +200-300 EUR, oleks nagu kink juba. Toompea omad muidugi seda kokkuhoidu rahaks ei pea kui palk 3-4 000. Ja kes ikkagi selles aktsioonis ei näinud protesti riigi üldiselt vildaka maksupoliitika vastu, siis neid pidavat vaid haud parandama.
a
ah?/ 26. veebruar 2018, 15:58
Sõna -täiskarklane- tähendab seda, et sa ei joo tilkagi alkoholi. Sa ei tea selle sõna tähendust? See on mingi mantra teil, millega iga kommentaari alustada? Ma küll olen täiskarsklane aga.... nimelt võtsin kasti viina, las seisab uhkelt elutoa nurgas.
Kes krt need paistes nägudega parmud seal fotodel siis on kui üritusel käisid vaid täiskarsklased? Lätlased?
k
Kurb / 26. veebruar 2018, 16:51
Kui mõnel inimesel on nii väärastunud maailmavaade. Usu on tõesti olemas inimesi kes ei tarbi alkoholi . See, et sina pole neid näinud on sinu valesti elatud elu ja halb lastetuba. Ka meil on kapis 14 pudelit alkoholi , vanim neist seisab aastast 2004 kingitud " kännukukk ". Alkohol on ka tänapäeval hea maksevahend , memmekesed kes pole kunagi midagi kangemat kaljast joonud , tellivad Lätist 4 - 5 pudelit viina . Maksavad puudelõhkumise, lumeviskamise eest .
k
kurb jah/ 26. veebruar 2018, 19:05
Väga palju on neid, kes ei tarbi. Aga nad ei töllerda ajaviiteks mööda Läti viinapoode, neil ei ole näod paistes ja eeldatavasti panustavad nad oma raha ka hammaste parandamisse.
Ja jutud neist memmekestest, kes viinaga maksavad. No tule ikka aastasse 2018. Küla kobedamad kõrid ei liiguta ennast juba ammu viinapudeli eest ja need kes sellise tehingu üle õnnelikud oleks, ei ole võimelised puid lõhkuma või lund lükkama.
i
26. veebruar 2018, 19:08
Ise ei joo aga teisi olen nõus surnuks joota
p
Püüan mõista.../ 26. veebruar 2018, 16:03
..., aga ei suuda. Kui aktsioon oleks toimunud näiteks 2 päeva varem või järgmisel nädalavahetusel, siis lasku käia! Aga kui lapselapsed, keda veel olemas ei ole, kord küsivad, et kuidas oli see riigi 100. sünnipäev, siis on päris nadi, kui pole muud rääkida kui viinasabast. Tundub, et mõned on selle üle veel maru uhkedki.
m
mhh/ 26. veebruar 2018, 16:14
Ega alkohoolikud sellest hooli ..
q
Qq/ 26. veebruar 2018, 17:36
Tänu SL luuale pole mõtet klappidega inimesele seletada, jne.
p
Petrjula/ 26. veebruar 2018, 16:16
Ei võida!!!
Kohvri õlut saad supermarketist sooduskampaanja ajal 12-13 Euroga, Lätist 8-9 Euroga, aga bensiini ja ajakulu on ju selline, et Tallinnast sõites osutub see üritus absurdiks! Mis pidu see on kus joogid kokku maksavad ka Eestist ostes 200??? Jookide peale võib selline summa kuluda restoranis! Mis sünnipäeval kulub 200 jookide peale??? See peab ikka paras parmude joomapidu olema! 200 Euro eest saab 20 viina, palju sünnipäeval rahvast on??? Vaevalt, et üle 20! Kui hinnavõit on 200-300 palju siis Lätist tooma peab? Paar-tuhat pudelit viina? Suurem sünnipäev on paar-tuhat külalist ja igaühele pudel viina? Pärast sõidavad kõik autoga koju???
t
to ah?/ 26. veebruar 2018, 16:37
Sa ei usu, et on inimesi, kes tilkagi alkoholi ei võta ?
Et niimoodi ironiseerid.
Minu kadunud isa näiteks, mitte ühtegi tilka, talle ei maitsenud lihtsalt.
m
Mingi loogika on?/ 26. veebruar 2018, 16:52
Aga käis järjekindlalt Lätis viinapoe sabas seismas?
w
wre/ 26. veebruar 2018, 20:24
Loll oled voi ei oska argumenid peale midagi oelda peale naeruvääristamise?
o
OOBER/ 26. veebruar 2018, 16:58
Neil puhvetis kõik tehase hinnaga ei mingeid makse.
r
ru/ 26. veebruar 2018, 20:17
See oli teismelise tatika kiun, mitte kyps käitumine. Säärane aja, koha ja tegevuse valik naeruvääristab aktsiisidevastast protesti. See oli rumal ja kasulik valitsusele.
j
Jah, töll, nõua kahjutasu/ 26. veebruar 2018, 15:44
Enamus läks alkopoodi, aga ei mahtunud parklasse?
m
Muide/ 26. veebruar 2018, 15:57
Alko 1000 v mis iganes oli 50 km eemal
m
Muti/ 26. veebruar 2018, 15:37
Nii suurelt korraldatud viinaralli on selge alkoreklaam ja selliselt tuleks seda ka käsitleda. Minu arvates lapsik ja madalalaubaline ettevõtmine nn organisaatorite poolt.
a
Aaa/ 26. veebruar 2018, 15:58
Sina oledki sotside valija
s
s6itja/ 26. veebruar 2018, 15:37
err valetas....
Kas ma olen kuidagi üllatunud? :/
k
26. veebruar 2018, 15:41
kindlasti mitte. kogu aeg valetab.
o
26. veebruar 2018, 15:46
oi, kuidas kommid kaovad! tsensuurtsensuur!
L
./ 26. veebruar 2018, 16:01
Loe Objektiivi, seal on kirjas, et karsklaste püha ürituse rikkusid ära sotside provokaatorid, kes tõmbasid ninad täis ja sundisid ka täiskarsklasi viina ostma.
w
wet/ 26. veebruar 2018, 20:25
Mida ta valetas? Kuulasid [ldse voi on sul kombeks kaasa korrutada ja mitte moelda?

m
Meenutaja/ 26. veebruar 2018, 15:31
Alkoholiaktsiis kehtestati eelmise valitsuse ajal. Rehvid hõõruvad rõõmust käsi, et viinaralli nende teed Toompeale sillutab. Ei ole see Taavi just erirti terav pliiats valitsus on aktsiiside teemal palju arutlenud. Ei kujutatud ette, et alko on eestlaste Achilleuse kand .
l
Loogiline ju/ 26. veebruar 2018, 15:36
Refid on ainsad, kes EKRE käevangus parketile viiksid, sellepärast need keskaegse rahvaerakonna hambutud ja hariduseta toetajad refi korraldatud üritustel trummi taovadki.
v
valitsusparteide toetus on langenud alla 40 %/ 26. veebruar 2018, 15:52
Ei ole küll EKRE fänn, aga populaarsusreitinguid vaadates on REFi ja EKRE koalitsioon ainuke alternatiiv riiki hävitavale punavalitsusele.
s
26. veebruar 2018, 15:57
See populaarsusereiting on samamoodi suur vale ja propaganda,nagu kõik muu seal erris.
h
hah/ 26. veebruar 2018, 15:59
Ei ole EKRE fänn...
Olen täiskarsklane...
Me ostsime lastega Lätist vaid saiakesi...
Tuleb veel midagi?
a
A/ 26. veebruar 2018, 16:50
Ära pane segast - RE ise üks aktsiisitõstja ju ongi
m
Ma/ 26. veebruar 2018, 16:50
Käisin oma lastega PAJU LAHINGU monumenti vaatamas
u
Urmas/ 26. veebruar 2018, 17:36
Sõida seenele oma REFiga!!!
j
jaa, joodik eestlane ja partorgid, kes/ 26. veebruar 2018, 17:38
n
nüüd on kutsudega härraGenosse/ 26. veebruar 2018, 17:39
Brüsselis,nüüd oled julge.
a
at/ 26. veebruar 2018, 20:26
Kuidas, kui ta pole seda aktsiisim''ra kehtestanud?
m
miks see krdi praegune siis/ 26. veebruar 2018, 15:36
seda jama juba aasta jätkab? Miks ei keeratud aktsiisi aasta eest juba tagasi? Sots lihtsalt tõstab 25% makse kui refil oli plaanis5%.
t
to Lugeja/ 26. veebruar 2018, 16:46
Hinna tõus just nimelt suurendab joomist.
Sul ei ole inimpsüühikast aimugi, palgaline.
l
Lugeja/ 26. veebruar 2018, 15:27
Aga see ongi joomist populariseeriv alkoralli, mida kinnitavad just nimelt faktid. Propageerigu enda sõnul mida tahes, kuid joomine on just tänu nende aktsioonidele suurenenud. Aktsiiside ja hinna tõus ise ei saa kuidagi joomist suurendada.
l
26. veebruar 2018, 15:26
Läti politsei andmete järgi oli ca 500 auto
l
Leho/ 26. veebruar 2018, 15:37
Vast mingis ühes punktis teatud ajahetkel, üksi Tallinnast võis juba samapalju minema panna.
m
26. veebruar 2018, 15:59
Minema võis panna,aga kohale jõudis vähe neist,ennem tuli joomahoog peale.
t
Tallinnast panid minema aga.../ 26. veebruar 2018, 16:02
Sellises olukorras autodega just kaugele ei jõua. Või sai janu võitu enne Lätit. Loomulik kadu.
j
Jorma/ 26. veebruar 2018, 15:52
Tallinna punt tuli mulle Kernu ja Harutee vahel vastu. Midagi erilist küll ei näinud selles kolonnis. Kui neid parklate pilte Lätis vaadata, siis 500 tundub igati loogiline olema.
t
Tartu/ 26. veebruar 2018, 15:59
Poolt tulijaid oli u 40 km jagu
k
kas Soomes/ 26. veebruar 2018, 16:59
on tööpuudus, et mingi Jorma juba ei tea mitmenda kommentaariga üritab raha teenida? Või mängid Putini trolli, võtad võõra nime?
l
Lāti politsei/ 26. veebruar 2018, 17:07
vaevalt sinu autosid lugemas kāis, kui neil muud teha ei olnud, siis istuti telekate ees ja vaadati olūmpiat.
p
26. veebruar 2018, 19:11
a
A / 26. veebruar 2018, 17:30
... ühes parklas juba 800
m
26. veebruar 2018, 19:03
Millises parklas? Alkopoe parklas? Aga te ei käinud ju seal.
e
ERR reformikate häälekandjana/ 26. veebruar 2018, 15:25
Imelik, et ERR ikka veel valitsuse häälekandja on aga ju on reformile selline käitumine vajalik hetkel.lisab tüli valitsuse ja rahva vahele.
Ak uudis jätab aga kindlalt mulje, et tegu oli alkohoolikutega. Kuigi see seada üldse ei olnud. Milleks selline uudise ülesehitus.
i
Ida salata/ 26. veebruar 2018, 15:31
Aga see ju sisuliselt oli viinalembeliste üritus, kodus pärast pandi kõva pidu
w
wteg/ 26. veebruar 2018, 20:29
Ei jäta ju. Poe nimi on Alko100, ärgu siis mingu sinna parklasse, kui ei taha alkoga seotud olla.
a
Arusaamatu/ 26. veebruar 2018, 15:21
Miks ei tehtud seda aktsiooni Toompeale, miks mindi kaugele
o
olge ise ka tublid/ 26. veebruar 2018, 15:30
Kui sa oled kõva tegija, tee oma aktsioon sinn, kuhu iganes hing ihaldab, ära kiunu nende peale, kes tegid selle aktsiooni sinna, kuhu parajasti vajalikuks pidasid!
j
Ja vajalik on.../ 26. veebruar 2018, 15:38
,,, käik viinapoodi. Tugevamad vennad ja suuremad kõrid teevad juba ettepanekuid, et antud aktsioon võiks toimuda kord kuus. Kauaks sellest autotäiest viinast ikka jätkub- kuuke ja kõik läinud.
t
Toompealt/ 26. veebruar 2018, 15:53
ju odavat kärakat ei saa
a
A / 26. veebruar 2018, 16:53
Kui sul jälle häda on ,siis mine peldiku ...
n
narr/ 26. veebruar 2018, 15:21
Vägisi tundub, et erri uudistetoimetus töötajatel pole aimugi, et lisaks alkoholiaktsiisile eksisteerivad ka kütuseaktsiis ja nt gaasiaktsiis, mida viimastel aastatel on jõudsalt tõstetud, ning nt "tänu" kütuseaktsiisi tõusule on jäänud laekumata samuti märkimisväärsed summad aktsiisi ja käibemaksu. Lisaks mängivad nii kütuse, kui ka gaasiaktsiis olulist rolli suure osa eestlaste kulutuses.
l
Latgale/ 26. veebruar 2018, 15:35
Sa ju ise oled rikas küll, kui vaatamata kallile kütusele saad endale reisi Lätti lubada. Ah et Lätis odavam? Ja ongi, sest palk on 1/3 väiksem ja sisuliselt pool riiki on majanduslikult välja surnud.
n
26. veebruar 2018, 15:43
Nalja teed? Minu samal alal töötavate läti tuttavate palk on kõrgem kui mul!! Jutud läti madalatest palkadest on tänasel päeval juba müüt... 5-6 aastat tagasi oli palk veidi väiksem, aha see 1/3 on on puhas väljamõeldis...
o
Olen eestlasest penskar/ 26. veebruar 2018, 16:37
Elan Lātis. Eesti pensioniga, mis lātlase pensionist 1/3 vōrra suurem, elan siin āra oma 299 euroga.
a
alles / 26. veebruar 2018, 17:03
kirjutati, et see Läti keskmine pension. Kas elad seal salaja, veel ei maksta teises riigis elajale Eesti pensionit?
u
uhke oma 299 euriga/ 26. veebruar 2018, 18:01
Ja oled omaarust veel väärikas, eks ole? Et meie inimesed vot sedalaadi väärikad on, ongi põhjus, miks osad on sunnitud lõpuks protestisõite tegema. See ongi põhjus, miks selle maa rahvaga võivad võimulolijad teha, mis pähe tuleb. Ja kui keegi teeb sinu eest selle vastuhaku ära, mis sinul tegemata on jäänud -- hirmust ja truualamlikkusest -- siis sa mõistad nad veel hukka ka ja sõimad joodikuteks? Eks ole ju, ja oled ikka oma 299 eriga uhke. Anna, taevaisa, kannatlikkust! Mulle, mitte sulle.
n
Nali tundub võibolla sul/ 26. veebruar 2018, 19:13
Aga Läti on lätlastest tühjaks jooksnud, ei tea kas liiga hea palga tõttu
s
26. veebruar 2018, 19:14
See on 50a tööstaaziga inimese pension mitte keskmine
k
kolmas eesti/ 26. veebruar 2018, 15:19
Propagandaministeerium sai ju raha juurde ja jahvatab täistuuridel.
a
AK ja peavoolumeedia valetavad täiega/ 26. veebruar 2018, 15:16
Kus te siin alkohoolikuid näete ja kus Mazsalacas põllu peal alkopood on:
https://www.youtube.com/watch?v=DgsGoH69RI0
k
26. veebruar 2018, 16:05
kas te mõni AK-d üldse vaatasite? Mis valetamine, lihtsalt lühidalt ja üldiselt ütles, polnud ju nimetatud , mitu autot ühe või teise poe juurde pidama jäi. Mida siin kaevata on? Eile hommikul ju just pahandasid, et ERR nii napisõnaliselt kajastas suurt "protestiaktsiooni", polnud sõnagi öeldud, et valetas. Ju see tagasihoidlik tähelepanu vihastaski ja nüüd vaja uus süüdistus leida.Mis siin nii pahandada, ise ju teate kui "võimsalt" te esindatud olite, miks nüüd rahulolematus.
a
A/ 26. veebruar 2018, 16:56
Kui on mingi rahvaüritus ,siis nimetatakse ka osavõtjate arv -kui suur see AK arvates oli ?
t
to A/ 26. veebruar 2018, 19:06
Kas arvu saatsite AK toimetusse? Te ei tea seda ju isegi, igas artiklis erinevad numbrid. kes teid nüüd sinna üle lugema ikka tuli
w
we/ 26. veebruar 2018, 20:32
Erisaaadet ei tahtnud v]i?
v
Vägev/ 26. veebruar 2018, 17:16
m
Mina ka mõtlen, et.../ 26. veebruar 2018, 17:59
... pole oma jalga veel kordagi Alko1000 poest sisse saanud (päriselt ka! :) ), aga osalesin perega aktsioonil ja oleme tembeldatud joodikuteks. Ole terve, Eesti ajakirjandus!

s
Soust/ 26. veebruar 2018, 15:10
err ei ole see kanal, kust adekvaatset infot saab, err on puhas vasakpopulistlik solgitoru.
j
just/ 26. veebruar 2018, 15:30
Sputnikust ja Objektiivist leiad tõde- Lätis käisid edukad ja viisakad karsklased. Piltidele jäänud hambutud joodikud on sotside provokaatorid, kes tulid kena üritust rikkuma ja agiteerisid teisigi viina ostma.
Eile levitasid alkoralli korraldajad infot, et riik jäi ühe päevaga ilma sadadest tuhandetest, tänane päev tõi selgust, et need sajad tuhanded pandi magama saiakeste ja limonaadi peale.
p
Pensionär/ 26. veebruar 2018, 16:20
Lätis käisid virisejad, ahnitsejad ja sahkerdajad, kes ei taha panustada - mina-inimesed. Elavad ainult tänases. Neil on kõik vähe ja väike. Palju nad raha Lätti on viinud me teame aga palju nad vahelt teeninud on seda me ei tea. Õnneks on neid ainult 5-6 tuhat. Pole hullu. Meil on vaba riik ja mul on õigus neid nimetada rämpsuks.
v
vaene penskar/ 26. veebruar 2018, 17:17
mina nimetan sind samuti! Minu pension 297 euri, sinul vist 4200.
t
to Pensionär/ 26. veebruar 2018, 19:37
Miks palgaline kommija ennast pensionäriks nimetab ?
Korduvalt näinud.
õ
26. veebruar 2018, 15:36
Õige kanal on Pervõi baltijskij kanal
e
er/ 26. veebruar 2018, 20:33
Otsuta 'ra siis, mis ta on, kord on ta reformi ja kord on ta vasakpopulistlik. Ehke omale m]isted selgfeks ja optsustage #'ra, kumb ta on. Muide, kui uudis e i meeldi, siis ei tahenda see, et valetati.
v
väga hea aktsioon oli/ 26. veebruar 2018, 15:07
Hea, et kellegil selle peale idee tuli ! Loodame, et ka edaspidi võideldakse sigaduste ja idiootsuste vastu !
h
Haiglast/ 26. veebruar 2018, 15:37
Joodikud oma ravi edaspidi ise maksavad kinni
m
mis ravi?/ 26. veebruar 2018, 17:20
Ma tunnen mitmeid asula jotasid, pole nad kunagi arsti juures käinud, mõni jah surnuks joonud. Pole ka kunagi niisuguseid arstikabineti ukse taga näinud. Lõpeta valetamine, sotsi ra'jakas!
m
26. veebruar 2018, 19:08
Mis sorti ra`jakas siis ise ka oled?
t
Terve inimene/ 1. märts 2018, 03:43
Mis on alkoholiaktsiisidel pistmist joodikute ja nende raviga?
Joodikud, kallike, on ju HARITUSE PROBLEEM!
e
eu/ 26. veebruar 2018, 15:04
Ei imesta kallutatud uudise edastuse pärast!
Err ongi propaganda ministeeriumi rakuke! Sama propa ministeeriumi osakesed ka Päevaleht ja telhvi!
v
26. veebruar 2018, 16:08
vaatasid AK-d? Kus selles kahes lauses propaganda oli? Süda täis., et suurelt-laialt telekas ei kiidetud, nüüd vaja tähte närida.
p
P-resident/ 26. veebruar 2018, 15:01
Kütuseaktsiisid on see, mis mõjutavad kõike, sh kaupu, teenuseid. Miks neid oli "hoolitseval" valitsusel vaja tõsta?
m
26. veebruar 2018, 16:25
Miks te siis tanklate juurs oma protesti ei avaldanud vaid alkoholipoodide juures?
k
kas arvad,/ 26. veebruar 2018, 17:21
et need autod sõitsid õhu ja armastusega, sots?
p
26. veebruar 2018, 19:10
Püha jumal, sa ei saa isegi aru, mida eelnev kirjutas. kas pea alles ähmane?
1
123/ 26. veebruar 2018, 14:57
Njah, pole küll nende klipis sulavaet aga ilmselgelt on selle nupukese konseptsioon ja asetus mõnitava ja eksitava toonigal. Polegi varem aru saanud kui hull propagandamasin see ETV on. Häbi peaks igaljuhul olema.
n
No vot/ 26. veebruar 2018, 15:23
tore ju, et lõpuks hakkavad ka pimedate silmad avanema.
k
Kanadepimedus/ 26. veebruar 2018, 15:38
Võib ka nägija pime olla
w
weat/ 26. veebruar 2018, 20:35
Millew [le, k]ik oli ju korrektne. RAlli aktsiisede vastu.
j
Joosep Tiksi artiklist/ 26. veebruar 2018, 14:51
Otsige delfist üles Joosep Tiksi kolumn sellest lättisõidust. KUi keegi IKKA VEEL pole aru saanud, mis selle mõte oli, siis Joosep teeb selgeks väga ilmekalt, sest sõitis ise kaasa. Tiks võrdleb seda üritust omaaegse fosforiidisõjaga, kui inimestel kopp ette tuli valitsejate tegevusest. Sümboolne värk. Täna ma seda artiklit miskipärast enam ei leidnud, aga kindlasti see on seal kuskil presidendivastuvõtukleitide varjus. Ja kui polegi, siis seda mõistan ma ka väga hästi: äraharitud rahvast pole vajagi. Peab äkki hakkama veel probleemidega tegelema!
n
Noh mida veel/ 26. veebruar 2018, 15:41
Kamandada on ju nii lihtne-tee seda ja teist, ehita, pakku, korralda, kanna kandikul ette, mina aga ainult tarbin, tarbin ja kui ei meeldi, sülitan näkku ka veel
k
26. veebruar 2018, 15:21
Kust otsast see EKRE asjasse puutub? Ei olnud kusagil EKRE reklaame väljas.
l
26. veebruar 2018, 15:42
Loodeti vene joodikutest lahti saada, nüüd tuleb välja, et pool nendest oli eesti oma
e
esines ju/ 26. veebruar 2018, 17:24
see Maria Kaljuste Tallinna TV-s kui organisaator. Eks üritavad sisse pugeda.
r
reinuvader/ 26. veebruar 2018, 14:48
Juba pikemat aega olen tähele pannud, et nii poliitikud kui ka ajakirjanikud näevad selliseid aktsioone liiga kitsalt: protestivad alkoholiaktsiisi vastu - kuradi joodikud!!!
Selliste protestiaktsioonide toimumiseks ei piisa ainult alkoholiaktsiisi tõstmisest.
Rahvas pole üldiselt valitsuse poliitikaga rahul - ei maksu- ega rahvuspoliitikaga. Lolli aga aktiivse sotsi kaela nuheldakse tegelikult rahulolematus Keskerakonna poliitikaga - astmeline tulumaks, hiiliv (ja täiel tallal astuv) venestamine.
l
26. veebruar 2018, 15:10
p
pigem/ 26. veebruar 2018, 15:28
pisendavad, eiravad ja naeruvääristavad. Seda tehti ka põllumeeste ja invaliidide Toompea aktsioonide puhul mõni aeg tagasi. Eka ikka selleks, et rahva masse ohjeldada.
k
26. veebruar 2018, 15:43
Kui käru on alkoholiga täis laotud, ongi joodik.
l
Loogikaviga./ 1. märts 2018, 03:35
Alkoholi täis käru ongi ainult täis käru.
See võib tähendada mida iganes, ka ärikat, näiteks.
p
Pinnapealset rumalrahva-jama aetakse kas rumalusest või mis tõenäosem - / 1. märts 2018, 03:40
huvide tõttu. Ju on sotse vaja kintskaapida. Aga see on Eesti reetmine! 100 miljonit (!!) kahju toonud tüübid EI TEE TEIST NÄGUGI, rääkimata vabandamisest või tagasi astumisest!
V
""/ 26. veebruar 2018, 14:45
Viinarallitajatest lumehelbekesed solvusid, et nende kena karskuspäeva piisavalt ei hinnatud. Igaüks võttis selle peale kasti või paar ja läks koju rahunema. Täna tuli ilmselt pilt ette ja mõeldi välja, kuhu kaevata.
t
26. veebruar 2018, 16:10
Täpselt nii see on. Liiga vähene tähelepanu ajas harja punaseks.

r
R./ 26. veebruar 2018, 14:43
Aastaid juba ei tarbi alkoholi kuid selle sõidu ma ikkagi kaasa tegin. Solidaarsusest ja mõistmisest, et asi pole ainuüksi alkoholis ja isiklikult omalt poolt, ma lihtsalt ei salli neid m ölakaid.
Saan AK rõhuasetusest aru küll kuid mingit lausvalet sealt küll välja ei loe.
Las sel jääda nagu on, sest üritus ja sellest saadav fiiling olid ülimalt positiivsed.
Suured tänud korraldajatele ja vabandused regamata osavõtu pärast, milliste tõttu suur segadus tekkis, nii et parkla ei olnud valmis seda üha pealevalguvat tulva vastu võtma.
k
26. veebruar 2018, 14:38
Kui AK toimetaja kaasa sôitis siis miks ta ei küsitlenud inimesi nagu tegid Kanal2 ja TV 3 reporterid? Väga kenasti sai selgeks miks seda tehti
r
Rapuntsel/ 26. veebruar 2018, 17:39
Mina saan aru küll miks ERRi väikevalgejuht midagi küsida ei julgenud.
Alles nad olid olümpiamängudel ning küsisid. Ja selle eest peksti sealt minema. Nagu ikka kui asjast sotti ei saada.
Aga igasuguseid protseste ja üritusi tulebki järjest korraldama hakata. Muidu areneb kulminatsioon plahvatuseks.
Ning nendele targutajatele, kes siin juubelipäeval reisi ette võtnuid EV kodanikke mõnitada võtavad... Nendelt küsin praegu, mida teie vabariigi sünnipäeval tegite?!
Võin õige vastuse ka ette öelda, see pole raske. Küllap olete patrioodid ja järgisite mikseri soovitust juua morssi.
w
wta4e/ 26. veebruar 2018, 20:42
Millesk kysida, kui pole valmis kuulama? Kas lastele oleks patriootlik morsi asemel alkoholi pakkuda?
v
Valel/ 26. veebruar 2018, 14:36
ajal tehti aktsioon, mattub kõik suurte pidustuste varju.
m
Mulle/ 26. veebruar 2018, 16:01
Tundub just vastupidi
Ermis toimunu jääb varju
n
nõus!/ 26. veebruar 2018, 18:09
kui kommide arvu vaadata... osalejate arvust rääkimata... aga kahjuks meedia poolt kallutatud alkole ja see on kurb!
j
järgmine...../ 26. veebruar 2018, 14:32
kord minge venemaale,seal paljud asjad veel odavamad.
v
26. veebruar 2018, 14:38
Venemaa tuleb ise siia tagasi mõne aasta jooksul, milleks siis nagu kolima hakata?
j
Jah/ 26. veebruar 2018, 15:10
Seda siin paljud ootavad, siis viin odav ja elu hea
s
26. veebruar 2018, 15:23
SEE ON FAKT, ainult eriti nürid ei saa aru, mis nende ümber toimub.
v
26. veebruar 2018, 15:44
Võib ju Lätti ära kolida ja nende palgast mõni aega elada, võibolla reaalsus tuleb tagasi
n
Nii ongi/ 26. veebruar 2018, 14:31
kuna aktsioon oli otseselt riigi aktsiisipoliitika vastu, siis kõik kuidagi sotsidega seotud või riigi rahade peal eksisteeriad peavad seda aktsiooni tümitama.
n
nii ongi/ 26. veebruar 2018, 15:05
Eestlane joob kõige kiuste, kui hind tõuseb, joob nimelt veel rohkem.
Joob maha oma tervise, palga, sõidab süütud inimesed surnuks, suitsetab oma lastega samas toas, hüppab purjus peaga vette ja jääb halvatuks. Kõik selle nõmeda riigi ja sotside kiuste.
Eestlane peab kannatada saama- taluma haiget maksa, maohaavasid, kopsuvähki, autoavarii tagajärjel mittetöötavaid jäsemeid.
Mis elu see kaine ja suitsuvabana oleks? Ega õige eestlane pole mingi pehmo, kes reisima läheb, raamatu ostab või lapse muuseumisse viib.
r
respekt Nii ongi-le/ 26. veebruar 2018, 16:19
Teie kommentaar on väga õige, väga vaimukas ja kahju küll, aga nii ongi!
9
999/ 26. veebruar 2018, 14:31
Faktide ümber rääkimine on meie meedias niivõrd tavaline. Inimesi, kes julgevad rääkida absoluutset tõde, peetakse hälbega tegelasteks.
S
#/ 26. veebruar 2018, 14:41
Sulle võib ju tunduda, et viinapudelis on absoluutne tõde, aga tegelikult on see vaid joodiku ähmase aju väljamõeldis.
s
Suured tänud/ 26. veebruar 2018, 15:16
korraldajale, loodame, et see kodanikualgatus oli alles algus.
u
Urjuk/ 26. veebruar 2018, 15:47
"Viinapudelis peitub tõde" - ei viinapudelis ei peitu, kuid viina võtnud inimene on tihtipeale just nimelt ausam ja räägib otsekohesemalt, kui muidu julgeks, söandaks.
Siiski - mõtle sellele, et kauplus, mis on kaotanud üpris suure tüki oma kasumist tänu mõistusele allumatu aktsiisipoliiitikale peab oma eksistentsi tagamiseks tõstma kõigi veel müüvate toodete hinda. Kogu kaupluse maht vajab ikka nii kütet kui ka jahutust samaväärselt endisega, personal nõuab palka ja tehnika vajab korrashoidu. Kõige hinnad kerkivad oluliselt seoses vaid mõne valeotsusega valitsuse ja riigikogu poolt.
j
Just!/ 26. veebruar 2018, 17:59
Järgmine kord võib olla mäel...
n
26. veebruar 2018, 15:09
Need ei saagi töötada meedias. meedia edastab neid "fakte" mille eest makstakse.
t
Tegelikult eksib ka Taavi Leppik/ 26. veebruar 2018, 14:30
Meie sõitsime kolonnis Valgani, kuid edasi sõitsime Valmierasse. Meie ees ja taga oli mitu kolonnist pärit autot. Seega ei jäänud kolonnist eraldunud autod mitte piirile alko poe juurde, vaid sõideti edasi. Valmiera Depos oli palju eestlasi, parklas kolmveerand autodest kandsid Eesti numbrit. Tagasi tulime kella 17 paiku.
v
26. veebruar 2018, 15:11
Vaba maa, igaühel oligi õigus oma asjatoimetusi teha, kõnekoosolek on filmis vaadata igal ajal.
s
sass/ 26. veebruar 2018, 14:28
Sellise AK jutu kohta võiks ju öelda, et seekord AK stuudio oli isegi töökorras ja miskipärast uudis läks eetrisse. Samuti võiks öelda, et diktor tundus kaine.

v
voi voi/ 26. veebruar 2018, 14:28
..nutan järve, nii äge yritus oli, aga näe, AK rikkus selle ilu ära..
e
Ei rikkunud/ 26. veebruar 2018, 14:33
Osalejad olid ainsad, kes viisid Paju lahingu mälestusmärgi juurde pärja.
w
werwr/ 26. veebruar 2018, 20:46
Tore, aga seekord oli EV synnip'ev. Paju lahing oli 30.-21. jaanuar ja aasta p'rast on aastap'ev. Iga kord ei kaida seal.
a
26. veebruar 2018, 15:24
AK püüab jôudumööda rikkuda küll. nad peavad ennast tõemonopoliks.
i
26. veebruar 2018, 15:32
Imelik, miks AK-d ja teisi kanaleid ei häiri see, et e-poodidest tellivad eestlased samuti miljonite eest kaupa? Miks ei või Làtis poodlemas kàia? Kelle asi see on, kust keegi oma sisseostud teeb? Eestis tahetakse sunnismaisust tekitada?
e
ewr/ 26. veebruar 2018, 20:47
Mida sa voitled ja vaidled, kuhi seda pole teile keegi ette heitunud? VAata uudis yle ja rahune.
k
keegi tõmbab niite hoolega/ 26. veebruar 2018, 14:26
et pildil ikka oleks joomiskultuuri edendamine
n
26. veebruar 2018, 14:28
m
26. veebruar 2018, 15:14
Maksumksjate liit nii ei arvanud, saatsid oma toetussõnumi Katsuge seda sõnumit levitada, kahju, et nad ise seda meediasse ei ole saatnud.
i
ikka, ikka/ 26. veebruar 2018, 14:37
ERMIs täiskasvanutel ühes käes veinipokaal ja teises alaealine laps- ei ole tähelepanu väärt ega vääri hukkamõistu. Uhkelt kajastame seda igal pool. Meie, moraalijüngrid, oleme uhked selle üle!
i
inimene/ 26. veebruar 2018, 14:25
Kuidas saab kõiki osavõtjaid tembeldada joodikuiks,olin ka selles kolonnis aga ei tarbi grammigi alkoholi tunnen et se on solvamine.
k
kah inimene/ 26. veebruar 2018, 15:09
No kõik ise ei tarbigi, aga kaasatoodud viinakastid lähevad vaheltkasuga müüki.
Viinaäri õitseb igas maanurgas.
a
aga/ 26. veebruar 2018, 17:13
kuusik on see Ekremli/Rüe funktsionär ja otsapidi multikulti ringhäälingus juba?
m
26. veebruar 2018, 15:16
Mind ka solvas sotsministeeriumi poolt minu joodikuks sõimamine, aga seda nad kahetsevad ka veel väga kaua!
ä
Ära solvu/ 26. veebruar 2018, 15:28
ü
üks naine/ 26. veebruar 2018, 15:40
Aga, miks Sa siis selles kolonnis olid? Selleks et protestida elektri- ja bensiinikaktsiisi tõusu vastu tuleb minna Toompeale, mitte Lätti! Mis Lätil sellega pistmist on. Lätis ongi elu odavam, sest ka palgad on madalamad. Lätti lähevad need, kelle jaoks õlu läks kalliks, viina hind tõusis. Kõik lehed on seda hala täis, muust ei räägitagi. Justkui elu jääks seisma kui alkoholi eest natuke rohkem maksma pead. Väga vales kolonnis olid!
t
teine naine/ 26. veebruar 2018, 16:16
t
Teerull/ 26. veebruar 2018, 16:37
Ei, Lätti ei minda ainult alkoholi pärast. Meie pere alkoholi ei too üldse, aga bensiini, ehitusmaterjalid, riided jne toome sealt. Sõber tegi seal silmaopi, mitu tuttavat käib hambaarstil. Imelik on lugeda võrdlust Eesti ja Läti palkades, sest vahe on väike. Selle loogika järgi küsiks, kuidas siis Soome ja Eesti palku võrreldes Soomes kütus sama hinnaga, mis Eestis? Samamoodi pole alkohol eriti kallim, kui inimene seda suurtes kogustes ei vaja. Ma ise selle Lätti sõidus ei osalenud, aga tublid inimesed, kes seljataga vingumise asemel oma protesti näitasid. Eestlased ongi liiga kaua pead liiva alla peitnud.
k
Ka/ 26. veebruar 2018, 16:02
Ei tarbi
Aga olen sotside vastu
s
sotside esisa.../ 26. veebruar 2018, 17:45
... tuli ju trellide tagant päästa ja nii pisi-oss riikliku ülekande tegigi... no ei leia sellele lollusele muud vastust... meie olime ka vaid kolonnis ja alkost oli asi ikka väga kaugel... kui kõik see rahvas alko sabas seisnud oleks, poleks põllule kedagi kogunenud :D seega loll jutt suhu tagasi!
p
Pensionàr/ 26. veebruar 2018, 18:42
Aga te oletegi alkoholistid. Kui valitsuse poliitika ei meeldi, siis avaldage meelt Toompeal, mitte "naabri elamises"
m
26. veebruar 2018, 21:59
Ma võin protesteerida mis iganes kohas ma tahan, Toompea tähtsus on suur null.
e
26. veebruar 2018, 14:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eks sa/ 26. veebruar 2018, 14:39
sõida jalgrattaga siis Lätti, millal kohale jõuad, telli ajakirjandus kohale.
a
alc/ 26. veebruar 2018, 14:19
kõva alkoholi hais oli sellel palaganil juure küll rääkigu lepik mida iganes,
k
käisid/ 26. veebruar 2018, 17:39
v
Vaatleja/ 26. veebruar 2018, 14:19
Ei osalenud aktsioonis, kuid ürituse eesmärgiga olin kursis. Kuigi muidu pean Monika Tamlast väga lugu, häiris selle uudise edastamisel nii uudise sisu kui diktori hoiak.
d
26. veebruar 2018, 14:29
Diktor räägib seda, mida kästakse ja antud juhul ei lubatud objektiivset kajastust üheski kanalis, vaadake Youtube videost kõnede osa ja seal on ka autokolonni videod üleval. Tee avatud otsing: sõidavad lätti
t
26. veebruar 2018, 16:15
tahtsid, et AK teeks otseülekande või? Ütles ju ära, et Lätti sõitsite, mis veel.
v
Vallo Tubli/ 26. veebruar 2018, 14:16
Mitte ühtegi korda ei mainitud sõna "alkoholiaktsiisi poliitika". Nii all jooksvas tekstis kui ka ette loetud tekstis oli läbivalt "aktsiisipoliitika". Terve uudistesaate jooksul ei olnud alkoholiga seotud maksudest juttugi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee