Eesti Vabariigi 100. juubel

Evelyn Sepp: mille pärast teil piinlik oli? Kas Tüüri, Pärdi, Elleri pärast?

Ohtuleht.ee, 25. veebruar 2018 15:09

120 KOMMENTAARI

k
kõige pärast/ 27. veebruar 2018 14:37
kogu Eesti pärast on piinlik, tööstusindeksi poolest Euroopas viimasel kohal, olümpial viimasel kohal, eurovisioonil eelviimasel kohal,jne, jne no mille üle siin uhkust tunda
m
Murueit/ 26. veebruar 2018 11:14
Evelyniga nõus: mulle meeldis.
Reformikad on käivitanud massihüsteeria koos viinaralliga. Kõik on rakendatud oma valimisvankri ette. Hoiatan: täistuuridel võib see uppi lennata!
r
Riho Nahkor/ 26. veebruar 2018 10:33
Ahah, Evelyn, et paned oma sünnipäeva külalistele lauale taldrikutäie puhast s tta ja kui enamikele ei meeldi siis ütled et mis teile ei meeldi Tüür ja Pärt või. Tüür ja Pärt ei puutu üldse asjasse ja on inetu neid siia üldse kiskuda. Evelin ajab hetkel meeletult okseleajavat poliitilist demagoogiat. Lõpetuseks arvan, et kui näiteks Evelinyle niiväga s tt meeldib, siis aga palun, nautigu nii et suu pruun!
M
..../ 26. veebruar 2018 10:28
Mul on piinlik Evelyn Sepa arvamusavalduse pärast.
a
Aime/ 26. veebruar 2018 09:43
Ma arvasin, et 25.veebruaril on kõik inimesed suure südamega ja õnnelikud meie Eesti 100. sünnipäeva puhul, aga appi, kust tulid seed sitaloopijad internetti? Kes need küll on?
m
mai/ 26. veebruar 2018 08:21
Tüüri, Pärdi, Elleri pärast tõesti ei pea piinlikkust tundma aga kuidas see oli teostatud on ikka suur jama küll. Aitab juba NO99. See oli kõike muud kui pidulik kontsert. Tahaks kuulda Indrek Saare kommentaari ja kuidas ta põhjendab seda. Mis mulje see jättis see välis külalistele
k
26. veebruar 2018 07:39
Kas takso tuleb juba või mitte?

m
Minul/ 26. veebruar 2018 07:22
l
Lihtne inime tänavalt/ 26. veebruar 2018 01:11
ÕL ei lase Evelini pooldajate kommentaare läbi, sellepärast siin on selline ...
n
Need kes siin poolt kommivad/ 26. veebruar 2018 00:24
On ju selgelt 1-2 inimese kirjutet. Normaalne inimene peab seda hülgemölaks. Ausalt öeldes, võtke õppust kasvõi venkudelt ja tehke üks korralik kontsert armastatud eesti lauljatega! Eestlastel on ikka see: Tasa! Pidu käib!! Jätke juba see orjaaeg ja must lagi on meie toal!
s
Sellist/ 25. veebruar 2018 23:15
jama suudab produtseerida küll vist ainult sm. Sepp! Naljanumber ruudus! :D ;)
h
hmmm/ 26. veebruar 2018 07:18
Huvitav, kuidas saab vale olla küsimus, et mille pärast inimesed piinlikkust tundsid, kui nad seda kõvahäälselt väljendasid? Mida Sepa arvamus siia üldse puutub, kui kommentaar puudutab vaid küsimust teistele?
l
lord/ 25. veebruar 2018 22:17
evelin sepp on provokaator, tal puutuvad omad motted ja ideed, seega ongotseb nad neid teistwl ja provotseerib inimesi. tuhine hing see evelin
k
konik/ 25. veebruar 2018 20:38
Evelynil soovitaks vähem kommentaariumis kolamist ja sotsmeedias taidlejail tegelikku elu elada ja oma silmi uskuda siis muutuvad paljud asjad tõepärasemaks ja reaalsemaks.Mullikeste puhujate ja trollidest trukkijate põhjal järeldusi teha on väga lihtsustatud ja naiivne arusaam rahva arvamusest.
m
mul/ 25. veebruar 2018 21:57
on sepa pärast tõeliselt häbi. hästi mõttetu pläkutaja.
k
koka selgitus/ 25. veebruar 2018 20:02
Kui kokku segada maailma kõige paremad toiduained ja vürtsid, näiteks safran, trühvlid, kalamari ja valada üle maailma kõige kallima šampusega, kas siis tuleb maailma kõige parem roog?
s
Sina kokk/ 25. veebruar 2018 20:38
jää ikka enda liistude juurde! Ei ole mõtet võrrelda võrreldamatut.
a
aga muidugi/ 25. veebruar 2018 20:41
lisaks olgu Rigas palsams ja puhas läti viin
n
no/ 25. veebruar 2018 19:05
filmi näitamine ei ole sünnipäeva etendus.miks seda sünget ja pimeduse varjus tegevust seostada kuulsate inimestega.kuulsad ja tegusad inimesed on meie au ja kuulsus,aga kuidas seda esitati,see oli jama.kui nii noored näitlejad näevad seda elu nii mustades toonides,siis meie tulevik ei lähe kunagi helgemaks.

8
80 aastane/ 25. veebruar 2018 18:48
Kallis Evelin! Väga piinlik oli nende inetute ja labaste vahe lugude pärast. Ja piinlik oli
vaadata kuidas mulle siiani mõned sümpaatsed näitlejad ennast lolliks tegid. Mul oli nii piinlik, et piilusin oma tukuva abikaasa poole, et äkki ta tõesti ei näe kõike, sest olin ise öelnud talle, et algab ilus etendus.
a
aga alko.ralli/ 25. veebruar 2018 22:03
oleks pidanud teie kannatusi ja piina leevendama
n
N/ 25. veebruar 2018 18:36
sepp rääkis, et teda aina ahistati. Miks nüüd ise ahistab?
õ
õpetaja/ 25. veebruar 2018 17:31
Kõigepealt teeme selgeks, mis üritus see oli: Eesti 100. sünnipäeva pidulik etendus. See ei olnud filmifestival ega eksperimentaalteatrite üritus. Rahvas pidi vaatama televiisorist televiisorit. Kokku oli see kapsa ja kartuli segapuder, kus püüti ära kasutada Pärt , Eller jne. Film oli kohati staatiline, venitatud, masendav. Looming on loojate nägu. Ei maksa targutada ja otsida olematuid sümboleid. Ka mustas leivas leiame oi kui palju targutamist, aga must leib on hea niigi, et sealt midagi urgitsedes leida.
ä
ätt./ 25. veebruar 2018 18:32
Teeme ikka kõigepealt selgeks-möödus sada aastat esimese Eesti Vabariigi väljakuulutamisest sest kui sajas sünnipäev siis oli ka ENSV aeg järjepidev Eesti Vabariik !
m
memm/ 25. veebruar 2018 18:34
Aga eksiilvalitsus hoidis ju järjepidevust!
a
aga/ 25. veebruar 2018 18:38
õpetaja seda ei tea, mida ta õpetab?
o
Oh/ 25. veebruar 2018 18:57
Tehke endale see ajaloovärk juba selgeks ükskord ja kui raske aru saada, siis vähemalt püüdke, pole vaja siin pidevalt oma harimatust eksponeerida.
s
See/ 25. veebruar 2018 18:58
on vähese haridusega inimestele liiga keeruline sõna
n
nujaa,/ 25. veebruar 2018 22:04
hoidis keelt ja maad .
Kohapeal olid ainult okupandid, kel isegi juutidelt päritud kuld ja rahad puudusid.
j
Jessauul/ 25. veebruar 2018 17:05
Piinlik oli sellepärast, et diletandid tahtsid filmi teha ja hoolimata sellest kelle nad sinna esinema kutsusid kukkus neil välja viletsavõitu koduvideo. Kuna osa kutsutud esinejatest olid väga väärikad, siis oli eriti piinlik ja paha.
p
pealtvaataja/ 25. veebruar 2018 17:02
Hää Evelyn Sepp - kas näpuga rumala rahva peale näitamine pole mitte kurjast? Me elame maailmas, kus peale õpetlastest tarkade elab ja töötab, ja iga jumala päev, oma leivakannika pärast inimesi, kelle teadmised (võib olla) pole võrreldavad teie omaga. Tõsi, enamus meist teab Pärti jpt. ise küsimus on: kas meie suurkuulsusi näidati rahvapeol parimal viisil? Ja siin lubage meil kahelda... Kui te olete arvamusel, et pidu korraldati üksnes väljavalitutele, siis jumal teiega. Meil on vaba riik.
Kui arvatakse, et Presidendi nn pidu peaks kuuluma maksumaksjast rahvale - siis tuleb teil arvestada ka inimeste arvamustega, kes eliidi hulka ei kuulu ....
k
kõigi/ 25. veebruar 2018 18:42
meele järgi ei saa kunagi olla.
e
Eks/ 25. veebruar 2018 19:01
Eeldati, et inimesed on natukenegi koolis käinud ja millestki aru saavad.
k
kas siis/ 26. veebruar 2018 00:47
ka Hardi Volmer pole sinu arust küllalt kultuurne? Aga vastuvõtule ikkagi kutsuti. Miks kutsuti siis vastuvõtule "ebakultuursed" inimesed. Presidendi kantselei ei ole ju siis tasemel.
m
Mis asi see veel oli?/ 25. veebruar 2018 16:52
Lubati ju ilusat kontserti, aga kuhu see jäi? Kaja Kallas ütles õigesti, et tahaks näha lõpuks midagi ilusat, nagu näiteks väikseid lapsi tantsimas ja ise isamaalisi laule kaasa laulda. See ei olnud muud, kui depressiivne leinatseremoonia!!
r
25. veebruar 2018 18:43
Rahvas laulis ju kaasa nii "Aeg läheb, aga õnn ei kao" kui "Mu isamaa on minu arm". Lapsed hilja õhtul külmaga Tartusse? See ei ole ju mõistlik.
V
//// 26. veebruar 2018 10:03
Väga hea etendus oli. Aga tundub et refide kampaania on alanud,kõik on kehv ja vale ,kui neid võimul pole. Ja viinaninasid on kerge mõjutada.
T
(((/ 27. veebruar 2018 15:15
Tartus ka palju ilusaid laulvaid ja tantsivaid lapsi. Kedagi poleks vaja olnud kaugele vedada. Niipalju kui televiisorist nägin, laulsid lapsed üle kogu Eesti oma kodukohtades ja koolides.
m
25. veebruar 2018 16:38
Minul on piinlik Evelin Sepa pärast. Nagu laadaeit, ei suuda oma suud kinni hoida. Kas on asju, milleüle temal kobinat poleks? Kah mul arvamusliider väljas.
s
sama/ 25. veebruar 2018 17:10
k
kas teie/ 25. veebruar 2018 18:43
kobinad siis paremad, mida iga päev sadade viisi?
v
25. veebruar 2018 22:07
viin teeb ausaks ja targaks,
v
25. veebruar 2018 18:45
Vastupidi, mina olen väga tänulik, et keegi julges öelda ka teise arvamuse, muidu kogu aeg kõik ainult halvustavad. Imelik on see, et just need, keda rahvas siin kodumaal halvustab, saavutavad rahvusvaheliselt enim - ja siis tahavad kõik nende edu paistel end soojendada.
m
mhh/ 25. veebruar 2018 16:36
on siis sellest nii keeruline aru saada, et muusika oli igati asjakohane kuid vahetekst allapoole igasugu arvestust
kremlitrollid võisid seepeale rõõmustada - kas ma,tus või nõi,asabat aga mitte juubel
m
mhh-ile/ 25. veebruar 2018 18:47
Kristjan Jaak Peterson, Betti Alver ja Mats Traat on allapoole igasugust arvestust. Võtan teadmiseks.
m
mhh/ 25. veebruar 2018 21:26
jah, kui on esitatud üksikud haakumatud tsitaadid ja ilmselt taotluslikult ära rikkuda juubelipidu

z
Zorro/ 25. veebruar 2018 16:32
Evelyn, mine küsi Pärdi käest, mis ta sellest soustist arvab, või on piinlik?
a
Aru ei saa/ 25. veebruar 2018 16:28
Huvitav? Kes on evelin sepp, et siin nii tihti siristab, kas tõesti ,,arvamusliider" või mingi ajakirjanikk?
Näha, et kahju - poliitikuks ei kõlvanud, aga pildis tahab ikka kangesti olla.
Väga ebasümpaatne (ja inetu) inimene.
k
kas sa/ 25. veebruar 2018 18:44
oled mõni arvamusliider?
a
25. veebruar 2018 18:48
Ad hominem argument on väga alatu argument. Ehk maakeeli: vaidle väitega, mitte ära halvusta inimest.
n
Nii, et / 26. veebruar 2018 08:06
tegude järgi olid Stalin, Beria ja nii edasi koletised, aga üldjoontes siisku muhedad sellid ? Teie loogika ju ...
k
kes on/ 26. veebruar 2018 00:54
pole veel keegi aga valmistub sotside ridadesse astuma.
o
Oo/ 25. veebruar 2018 16:28
Arvan, et nimetatutel endil oli ka piinlik, pole nende tase.
p
prohvetlik/ 25. veebruar 2018 16:23
Küla mul käskis vait olla, pool valda suud pidada
s
Sisust/ 25. veebruar 2018 19:01
i
Irf/ 25. veebruar 2018 16:22
Ehk siis kõik see, mille on teinud NO-ga mitteseotud isikud ehk siis Tüürid ja Grünbergid, oli hea. Ja kõik see, millele NO tröökas kollektiiv käe kylge pani, muutus mingiks mädaks.
t
Taat/ 25. veebruar 2018 16:14
Alates SETO tarest oli kõik hea!
m
muusika/ 25. veebruar 2018 16:11
oli tõepoolest hea. Kahjuks need röökimised ei toetanud ideed. Ka Tartusse jõudnud Kristjan-Jaak oli vähe mõtestatud. Lihtsalt püüti liiga mitut liini korraga käsitleda ja sellepärast saigi rosolje.
p
pärl/ 25. veebruar 2018 16:06
egas pisike teemant veel sõnnikust saia tee.

s
see oli ju iroonia/ 25. veebruar 2018 16:04
nende tuntud tegelaste isikukultuse üle nagu meil teisi polekski.Samas, milleks see iroonia? Kui inimesele näkku karjuda, et ta on l.ll, siis kas ta saab targemaks? Ei saa. Evelin, sa demagoogotsed ja see pole tark.
t
Ta/ 25. veebruar 2018 20:14
püüab enne valimisi silma paista igal pool arvamust avaldades. Ikkagi ei vali!
o
ohjah/ 25. veebruar 2018 16:00
tõesti oli piinlik, et tuntud ja sümpaatsed eesti kultuuriloojad olid sellisesse halvasti tehtud hämasse põimitud. Piinlik oli paari konkreetse inimese tegevuse ja raha raiskamise pärast. Neid inimesi polnud sepp oma artiklis nimetanud.
m
muti/ 25. veebruar 2018 15:56
Vaatasin seda nn. filmi veel korduses ja pean ütlema, et mul oli piinlik näitlejate pärast. See lavastus-film oleks olnud hea, kui oleks seal aimult muusika ja loodus. See oli nagu halb kooliteatri lavastus.
Arvan, et muusika pärast ei olnudki kelllegil häbi.Tüür, Pärt, Grünberg jne. on loomulikult maailma tasemel. Vaheklipid rikkusid hea muusika ära.
v
25. veebruar 2018 18:50
Vaheklipid on autentne Eesti rahvapärimus ja Eesti tippluuletajate Petersoni, Alveri ja Traadi luule.
s
Sisu/ 25. veebruar 2018 19:00
Kuskil võiks olla kogu lüürika ja kust võetud ja rshvalaulud üleval. Loeks ilma pildita ka veelkord
1
1/ 25. veebruar 2018 15:48
nüüd see nn lavastus läks sellisena ajalukku, kas keegi seletaks kuidas võib 300 tonni kuluda või jäi miskit üle? Pakun nii max 50 000 hinnaks
k
kui palju/ 25. veebruar 2018 18:47
erinevaid muusikuid, siis juba autoritasudeks läks hulk pappi.
m
mis see siis oli ,/ 25. veebruar 2018 15:48
a
aga teie >Läti vodka kõrvale passib/ 25. veebruar 2018 16:01
see ralli näitas,mis on eestlane . Just mis. Lakkekrants ja joodikust isend, ajudeta ning kultuurita,
c
c/ 25. veebruar 2018 16:32
..kuda nii, oli ju kultuur Pärt jne
e
25. veebruar 2018 15:47
Eks nendel oligi piinlik, kes ei käi teatris, klassikalist muusikat kuulamas. Kui silmaring on kitsas ja näitlejaid ja kultuuritegelasi teatakse vaid seriaalidest , siis see näitabki nende inimeste taset . Eks neile oleks meeldinud, kui esinenud oleks näiteks "Patune pool" , mida veidi haritum inimene kuulatagi ei suuda.
z
zz/ 25. veebruar 2018 16:08
Ei Pärt ja Tüür päästa etendust, kui kontekst on viltu, isegi mitte Patune pool, see film sobib juubeliaastal vaatamiseks küll, aga mitte sel kõige tähtsamal õhtul vaatamiseks
n
noh/ 25. veebruar 2018 17:03
kas siis sina / oled tõesti haritud?
ikkagi inimene?!
h
Hmm/ 26. veebruar 2018 08:16
"Patust poolt" pole ma tõesti kuulamisväärseks pidanud... Aga need, kes ei julge öelda, et "kuningas oli alasti" - millised Teie sünnipäevad on? Nagu peied?!
s
25. veebruar 2018 15:46
Seda etendust püüdsid vaadata ka välismaal elavad eestlased, kes istusid pidulauas ja olid ehmunud, arvates, et näidatakse õudusfilmi. Pealegi oli ülekande heli masendav.
v
välismaalt/ 25. veebruar 2018 18:49
tundubki kõik õudne, mis Eestiga seotud.
v
26. veebruar 2018 11:05
Vastupidi! Kommentaariumite järgi on just siinsetel inimestel kõik inetu ja moetu (fotodel esitatavad inimesed), masendav, ebaeetiline jne.. Kõige paremini teavad need kommenteerijad kuidas peab majandama, välja nägema, mida öelda, kus viibida.
j
Janza/ 25. veebruar 2018 15:45
Ei. Muidugi ei olnud nende pärast piinlik. Piinlik oli et neid ära kasutati ning sellise supi sisse topiti.

e
eestlane/ 25. veebruar 2018 15:44
m
ma kyll/ 25. veebruar 2018 16:20
j
jõid/ 25. veebruar 2018 18:49
k
kusti/ 26. veebruar 2018 11:23
Moblaga filmitud klippide esitamine ei ole kontsert!
m
Mann/ 25. veebruar 2018 15:40
See ei olnud ju kontsert, v.a Tõnis Mägi laul, vaid kehvapoolne hüpliku sisuga film.
v
vunts/ 25. veebruar 2018 15:39
...Mul on Sepa pärast tõeliselt piinlik.
a
Alla/ 25. veebruar 2018 16:05
Jälle see astusid ülesse-ülesse!
k
Kingsepp/ 25. veebruar 2018 15:35
Teie ei tahagi millegagi rahul olla.
a
Anu Aino/ 25. veebruar 2018 15:34
Inimene tunneb kohustust midagi millestki arvata, olenemata sellest, kas ta saab aru või ei saa. Kriitika ning mahategemine võrdsustatakse kuigi kriitika võiks ju tegelikult olla ka postitiivne. Analüüsivgi. Inimene tunneb end pädevana kui ta teeb midagi maha - see seaks nagu ise-enda, kui madala enesehinnanguga olendi, kuidagi kõrgemale kõigest ning kõigist, see ülendab oma madala ego ülimuslikuks jumalaks. Hetkeks vaid muidugi. Ütlemine, et kõik on nõmedad kellel joonistamine välja tuleb või kes pilli mõistab mängida, ei tee ju veel ütlejast kunstnikku või muusikut. Hetkel kui kriitikule ulatatakse dirigendikepp, kaob kunst ning orkester läheb vabatahtlikult laiali.
t
tõsi/ 25. veebruar 2018 16:00
Ükski prohvet pole kuulus omal maal. Kaasmaalased siin lõuna-euroopas kiidavad!
t
Tubli, Evelin!/ 25. veebruar 2018 15:33
Sõnastasid täpselt mu mõtte,ainult ma ei suutnud seda nii hästi edasi anda. Aitäh NO teatrile ja ka Presidendile ilusa kõne eest.
a
ainult / 25. veebruar 2018 16:02
väga lihtsameelne inimene tänab selle eest kui tal nahk peenelt üle kõrvade tõmmatakse. Need "tänutundes" inimesed tänasid ilmselt ka liis haavelit, enne kui aru said, millega tegu.
h
Hahhaa/ 25. veebruar 2018 20:51
j
Ja nüüd / 28. veebruar 2018 15:08
paluks öelda, mis seal ilusat oli aga ausalt ja argumenteeritult?
L
.../ 25. veebruar 2018 15:31
Lõpuks ometi keegi kes julgeb öelda, et oli hea.
t
to.../ 25. veebruar 2018 16:59
ma ei lugenud küll välja, et sepale see meeldis.
m
mina/ 25. veebruar 2018 17:21
kremlitroll ütlen küll, et see oli hea kuidas me eesti juubelipeo kihva keerasime
j
Jürka/ 25. veebruar 2018 15:30
Oli ainult kahetsus, häda ja viletsus. Täielikult puudus pidupäeva jaoks ootuspärane ülevus. Piinlik ei olnud, aga tuju tegi pahaks küll. Täiesti kohatu eilse päeva jaoks.
v
vastupidi/ 25. veebruar 2018 15:46
Näidati ju, et me oleme kõigest välja tulnud, kõigega hakkama saanud, tänasesse jõudnud, hoitud ja kaitstud. Kristjan Jaak on kohale jõudnud. Eesti ema on pidanud vastu, vaatamata piiride nihutamisele siia ja sinna (Traadi Meie ema palve), Maarjamaa on hoitud (Mägi) jne jne.

p
piinlik/ 25. veebruar 2018 15:28
oli,et Eller,Tüür ja Pärti olid surutud sellisesse diletantlikku tükki.
õ
Õigust räägid/ 28. veebruar 2018 15:04
Sellepärast oligi piinlik, E.Sepp, sa ikka loed seda kommi?
e
25. veebruar 2018 15:28
Esimest korda elus olen Evelin Sepaga täiesti nõus.
j
Ja mis on/ 25. veebruar 2018 20:53
a
aga muidu tore pidu oli/ 25. veebruar 2018 15:27
Taavi läks vähemalt vara ära koju kuna polnud külmkappi ja basseini ja Luisa ei lubanud juua ka.Mis sa seal ikka peol muud teed ja peale Ergma ja Yana Toomi polnud vabu naisi ka keda kabistada.Kahjuks Sepot ka polnud enam kutsutud, vähemalt eelmisel aastal loopis neid pingviinitaregi. Kas Ergmal läheb käeluumurd tööõnnetuse alla nüüd?Tom läks ka varakult minema kuna polnud viskit kellegagi juua ja täna ei saaks pead parandada kuna eilne viinaralli hävitas kõik viskid Läti poodidest.
j
Jürka/ 25. veebruar 2018 15:48
Enda meelest oled nüüd juba vaimukas või? Mõtle järgmine kord enne hoolega läbi. mida sa suust välja ajada kavatsed, et kas see on ikka vaimukas või hoopiski koolilapsele sobiv vaimuvaene soperdis.
t
25. veebruar 2018 16:00
Ta kleebib seda täna iga artikli juurde, ei maksa välja teha.
n
No Las Tema/ 25. veebruar 2018 19:46
kleebib, kui ta tahab. Mis see sinu asi on. Ega see kirjatükk ei ole vähem vaimukam kui see suure raha eest tehtud filmijupp
M
***/ 25. veebruar 2018 15:23
Minul ei olnud piinlik. Meeldis. Praegu on selles suhtes mingi imelik massipsühhoos tekkinud. Kui enamikku asju võibki vaadelda ühelt poolt ja teiselt poolt, siis võib eelhäälestus väga palju hinnangut mõjutada, ja mingi (suurem?) osa meediast hoolitses skandaalihimulise eelhäälestuse eest.
T
.../ 25. veebruar 2018 15:35
Tundub jah, et meedia üritab (huvitav kelle eestvedamisel?) seda asja metsikult neagtiivselt näidata.Eks neil on mingi oma eesmärk, millele ma pihta ei saa,sest ma ei ole poliithull, aga jõudu neile.Fakt on see, et see oli hea ja mitte mingi propaganda või negatiivsed kommentaarid ei muuda seda.See on umbes sama kui sada inimest kommenteerib, et Tõnis Mägi on halb laulja või ei oska üldse laulda, sellest hoolimata ei muuda need kommentaarid fakti ega reaalsust, et Tõnis Mägi on hea laulja ja oskab laulda.Lihtsalt toon näite.
n
nõus/ 25. veebruar 2018 15:47
Tundub jah, et Õhtuleht tahab meeletult klikke ja kommentaare saada ja ilmselt ise genereerib negatiivseid kommentaare, et provotseerida meiesuguseid kergemeelseid vastu vaidlema :)
k
Kata/ 25. veebruar 2018 16:44
Minul ka ei ole piinlik. Üle mitme-mitme aasta ma nautisin seda etendust. Tänan ka Sind, et ütlesid välja minu mõtted.
r
RS2/ 25. veebruar 2018 15:18
Meil on piinlik ossi, hilbu,s.ratta burešini presku metskassi ja muude sarnaste tegelaste pärast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee