Eesti uudised

KOGENUD VEDURIJUHT: nappe pääsemisi tuleb ette vähemalt korra nädalas (27)

LISA KOMMENTAAR

Vaadake ette kui ületate rööbasteed! 20. veebruar 2018 21:25
Rööbasteele lähenedes peatu ja veendu,et raudruun ei ole sellel teelõigul ja alles siis jätka teekonda. Kui nii edasi ja joobes seisundis ,tapame 100. Vabariigi aastapäevaks kogu inimkonna.
Tulemas on RAIL-BALTIK kiirkihutav 260.km/h rong ,siis on pilt ja hukkunute arv katastroofiline.
Kui taolisel kiirusel rongi ette jääd Eesti territoorjumil,siis sinu laip leitakse Brüsseli lõppjaamast.
k 21. veebruar 2018 01:33
Rail Balticul ei tohiks olla mitte ühtegi samatasandalist ristumist. Sellest ka jutt Eestimaa "poolekslõikamisest". See oleks ainuke raudtee Eestis, kus rongi alla sattumiseks tuleks üle aia ronida vms.
Partsuaeg 21. veebruar 2018 05:17
Samamoodi ei tohiks praegu olla mitte ühtegi samatasandalist ristumist, kus rongi tuleku ajal ei ole autode liikumist takistavat tõkkepuud. Need kunagi ka olid aga raudtee juhtkond laskis need kaotada ja uusi ei tehtud, sest rahasid kasutati oma palkade tõstmiseks.
"Vedurijuhid peavad igal ülesõidul juhid andma kaks korda vilet." 20. veebruar 2018 19:46
TT 20. veebruar 2018 17:53
lumekakk 20. veebruar 2018 16:33
1 detsembrist 2017 alates pole enam Keila valda . Nüüd on Lääne -Harju vald . Keila vald liitus teiste valdadega.
nii 20. veebruar 2018 16:31
nüüd oleks vaja teha näidispoomine kohtu poolt ja see rekkamees teiste hirmuks kinnismajja panna ja eluks ajaks jalameheks teha. Siis ehk hakatakse mõtlema.
20. veebruar 2018 19:50
Laps on ka toreda sõna - näidispoomine - selgeks saanud.
Haamer 21. veebruar 2018 05:18
Rekkamees ei ole kõiges süüdi!
eestlane 20. veebruar 2018 16:29
See on õudne, kuidas tänapäeva rongid kihutavad. Ime siis, et ei juhtu nii palju õnnetusi nendega. Usun, et kui rongid sõidaksid kaks korda aeglasemalt, oleks õnnetuste arv üldse olematu.
jaan 20. veebruar 2018 18:43
tule mõistusele ja õppige autoga sõitma ning teistega arvestama
Enn 20. veebruar 2018 15:53
Ma loodan, et igasse vedurisse on täitud pardakaamera osta. Ja selle pildi järgi tuleks hakata neid napilt pääsejaid korralikult nuhtlema.
Sele sekundi jooksul ja külje pealt? 20. veebruar 2018 19:51
Sa üldse aru saad, mida kirjutad?
Rong on suurem 20. veebruar 2018 15:10
Kui poisid lätist tulevad ei näe nad ka tõkkepuud, kui isegi suurt rogi ei näha.

Ettepanek 20. veebruar 2018 15:00
Olen isegi nõus tõkkepuudega, aga ärge neid siis 5 minutit enne rongi tulekut alla laske. Laske sõita ka, mitte et peab pikalt ootama enne kui rong mööda sõidab. Väga tihti pole rongi nähagi või on veel jaamas ja tõkkepuu lastakse juba alla. See panebki autojuhid soovima kiiresti läbi lipata, et ei peaks pikalt ootama.
Urjuk 20. veebruar 2018 15:33
Ega vedurijuht seda tõkkepuude automaatikat juhi - seda juhib rong anduritest ülesõiduga.
Heaks näiteks ongi ju Sinu "rong seisab peatuses". Üks rong seisab või peatub peatuses, kuid teine tuhiseb peatusest läbi. Mõlemate puhul rakendub tõkkepuude ja foori jaoks sama andur, mis annab tõkkepuule ja foorile käsu. Nii ka ülesõidukoha läbimise järgselt - tõkkepuude ülestõstmise käsu saab nii ühe, kui ka teise variandi puhul ülesõidu järgne andur. Olen näinud ka neid olukordi, kus kaubarong on veel ülesõidukohal, kuid tõkkepuud juba tõusevad ja foor kustub. On olnud isegi id ioo te, kes siis koheselt sõidavad nina vastu rongi kuigi peaks ootama rongi täieliku möödumist ja vaate vabanemist mõlemas suunas.
lahendus on imelihtne 20. veebruar 2018 14:46
mitme-tasandilised ülesõidud.
Puruvaene 20. veebruar 2018 15:10
Need lahendused on kallid ja võimalikud vaid rikkale riigile. Kahjuks on meil rikkad ainult eliit, pangad ja raudtee juhtkond!
Nii arvab ūks vedurijuht 20. veebruar 2018 14:39
Eest lābilipsajad arvavad aga teisiti
Tom 20. veebruar 2018 14:15
Rong jääb ikka märkamatuks küll kui rongil ei põle ees korralik valgustus. Need seasilmad mis nendel porganditel ees on ei kannata mingit kriitikat.
Linnadevahelistest trammidest 20. veebruar 2018 15:11
Partsi valikut eri sobi kritiseerida!
Küllap 20. veebruar 2018 14:14
ka libedus, enne raudtee ülesõitu kõik pidurdavad ja tee muutub ülilibedaks.
20. veebruar 2018 14:41
Arvestades seda mina kunagi enne raudteeūlesōitu ei pidurda. Mul on kōikide rongide liikumisgraafikud teada ja ma ei roni ūlesōidukoha lāhedusse, kui rong tulemas.
Õige vedurijuht 20. veebruar 2018 14:11
Kogemustega Andres? Ei tea kas ta ise naerab. Mingi hullumaja tegelasega on tegemist.
Ettepanek 20. veebruar 2018 14:09
Ainult "lamavad politseinikud" aitavad. Kui need ei lase üle 20 km tunnis sõita
Tiit 20. veebruar 2018 13:51
Milles asi on? Kas autojuhid on pimedateks muutunud voi niivord ülbikud ja neid ei huvita enda ega teiste elu. Rong ei ole jalgrattur kes voib märkamatuks jääda.
jaan 20. veebruar 2018 18:46
üks õige kommentaar, autojuhid, ärge ülbitsege, arvestage teistega