Vaadake ette kui ületate rööbasteed! 20. veebruar 2018 21:25
Rööbasteele lähenedes peatu ja veendu,et raudruun ei ole sellel teelõigul ja alles siis jätka teekonda. Kui nii edasi ja joobes seisundis ,tapame 100. Vabariigi aastapäevaks kogu inimkonna. Tulemas on RAIL-BALTIK kiirkihutav 260.km/h rong ,siis on pilt ja hukkunute arv katastroofiline. Kui taolisel kiirusel rongi ette jääd Eesti territoorjumil,siis sinu laip leitakse Brüsseli lõppjaamast.
Rail Balticul ei tohiks olla mitte ühtegi samatasandalist ristumist. Sellest ka jutt Eestimaa "poolekslõikamisest". See oleks ainuke raudtee Eestis, kus rongi alla sattumiseks tuleks üle aia ronida vms.
Samamoodi ei tohiks praegu olla mitte ühtegi samatasandalist ristumist, kus rongi tuleku ajal ei ole autode liikumist takistavat tõkkepuud. Need kunagi ka olid aga raudtee juhtkond laskis need kaotada ja uusi ei tehtud, sest rahasid kasutati oma palkade tõstmiseks.
nüüd oleks vaja teha näidispoomine kohtu poolt ja see rekkamees teiste hirmuks kinnismajja panna ja eluks ajaks jalameheks teha. Siis ehk hakatakse mõtlema.
See on õudne, kuidas tänapäeva rongid kihutavad. Ime siis, et ei juhtu nii palju õnnetusi nendega. Usun, et kui rongid sõidaksid kaks korda aeglasemalt, oleks õnnetuste arv üldse olematu.
Olen isegi nõus tõkkepuudega, aga ärge neid siis 5 minutit enne rongi tulekut alla laske. Laske sõita ka, mitte et peab pikalt ootama enne kui rong mööda sõidab. Väga tihti pole rongi nähagi või on veel jaamas ja tõkkepuu lastakse juba alla. See panebki autojuhid soovima kiiresti läbi lipata, et ei peaks pikalt ootama.
Ega vedurijuht seda tõkkepuude automaatikat juhi - seda juhib rong anduritest ülesõiduga. Heaks näiteks ongi ju Sinu "rong seisab peatuses". Üks rong seisab või peatub peatuses, kuid teine tuhiseb peatusest läbi. Mõlemate puhul rakendub tõkkepuude ja foori jaoks sama andur, mis annab tõkkepuule ja foorile käsu. Nii ka ülesõidukoha läbimise järgselt - tõkkepuude ülestõstmise käsu saab nii ühe, kui ka teise variandi puhul ülesõidu järgne andur. Olen näinud ka neid olukordi, kus kaubarong on veel ülesõidukohal, kuid tõkkepuud juba tõusevad ja foor kustub. On olnud isegi id ioo te, kes siis koheselt sõidavad nina vastu rongi kuigi peaks ootama rongi täieliku möödumist ja vaate vabanemist mõlemas suunas.
Arvestades seda mina kunagi enne raudteeūlesōitu ei pidurda. Mul on kōikide rongide liikumisgraafikud teada ja ma ei roni ūlesōidukoha lāhedusse, kui rong tulemas.
Milles asi on? Kas autojuhid on pimedateks muutunud voi niivord ülbikud ja neid ei huvita enda ega teiste elu. Rong ei ole jalgrattur kes voib märkamatuks jääda.
KOMMENTAARID (27)