Taksojuht sai 200 000 eurot ja jäi sellest ka kohe ilma (22)
Taksojuht Anton (nimi muudetud) ei tööta juba kaks aastat Taxifys. Ta on nüüd teises taksofirmas ametis. Anton sai asjast teada 13. veebruaril, kui talle helistati ja küsiti, kas ta oleks nõus oma kontol oleva raha tagasikandega.
Samal teemal
Anton läks pangaautomaadi juurde. Kontoväljavõtte kviitungit uurides selgus, et Taxify kandis tema nimele 200 000 eurot juba nädalapäevad varem, 6. veebruaril. Seega elas taksojuht teadmatuses, et oli krooni mõistes nädalakese multimiljonär. Praegu on raha maksjale tagasi kantud.
Mis oleks aga saanud siis, kui Anton oleks sellest keeldunud? Kas raha oleks siis talle jäänud? Swedbanki kommunikatsioonispetsialist Maare Uus selgitas, et kui saaja kontole laekub ekslik makse ja maksja soovib raha tagasi saada, siis pank ei saa seda ühepoolselt kliendi kontolt debiteerida.
„Selleks on vaja saaja nõusolekut,“ kinnitab Uus. Küll aga on pangal sellises olukorras lubatud esitada maksjale saaja kohta teavet, et ta saaks esitada tagasinõude. „Kui isik keeldub nõudest, siis läheb asi kohtusse,“ ütleb Uus.
Taxify kinnitas, et kahetsusväärne eksitus juhtus ja selgitas seda põgusalt sellega, et kõige taga oli nende raamatupidamissüsteemi viga. Taksojuhtki ei soovinud juhtunut põhjalikumalt kommenteerida.
22 KOMMENTAARI