Eesti uudised

Taksojuht sai 200 000 eurot ja jäi sellest ka kohe ilma (22)

Anett Rannamets, 19. veebruar 2018, 22:55
Foto: PantherMedia/Scanpix
Taxify rikkis raamatupidamissüsteem kandis endise taksojuhi  pangakontole ekslikult 200 000 eurot. Tagasinõue esitati alles nädala pärast.

Taksojuht Anton (nimi muudetud) ei tööta juba kaks aastat Taxifys. Ta on nüüd teises taksofirmas ametis. Anton sai asjast teada 13. veebruaril, kui talle helistati ja küsiti, kas ta oleks nõus oma kontol oleva raha tagasikandega.

Samal teemal

Anton läks pangaautomaadi juurde. Kontoväljavõtte kviitungit uurides selgus, et Taxify kandis tema nimele 200 000 eurot juba nädalapäevad varem, 6. veebruaril. Seega elas taksojuht teadmatuses, et oli krooni mõistes nädalakese multimiljonär. Praegu on raha maksjale tagasi kantud.

Mis oleks aga saanud siis, kui Anton oleks sellest keeldunud? Kas raha oleks siis talle jäänud? Swedbanki kommunikatsioonispetsialist Maare Uus selgitas, et kui saaja kontole laekub ekslik makse ja maksja soovib raha tagasi saada, siis pank ei saa seda ühepoolselt kliendi kontolt debiteerida. 

„Selleks on vaja saaja nõusolekut,“ kinnitab Uus. Küll aga on pangal sellises olukorras lubatud esitada maksjale saaja kohta teavet, et ta saaks esitada tagasinõude. „Kui isik keeldub nõudest, siis läheb asi kohtusse,“ ütleb Uus.

Taxify kinnitas, et kahetsusväärne eksitus juhtus ja selgitas seda põgusalt sellega, et kõige taga oli nende raamatupidamissüsteemi viga. Taksojuhtki ei soovinud juhtunut põhjalikumalt kommenteerida.

22 KOMMENTAARI

m
Meil "Admiral Cowanil" 21. veebruar 2018, 00:01
sai üks mees tripperi ja jäi samuti sellest kohe ilma.
h
Hästi 20. veebruar 2018, 15:22
Kirjutatud artikkel. Jutupõhjal jääb mulje, et Anton vaatas oma pangakontot nädal hiljem peale raha saamist aga näiks ikka, et suht kohe. Ei usu, et pangakaardil poleks mingit liikumist nädal hiljem
Loe kõiki (22)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee