Eesti uudised

GAG-i direktor: „Kui vaja, pakin põriseva väikelennuki lõhkeainet täis ja pikeerin kõhklematult vaenlase ridadesse!“

Toimetas Silja Ratt, 16. veebruar 2018, 09:45

136 KOMMENTAARI

p
Punane viiul/ 20. veebruar 2018, 19:31
On aasta 1918. Ühes Londoni kontserdisaalis esineb tuntud eesti viiuldaja Eduard Sõrmus. Ja äkki katkeb Bachi muusika - Sõrmus hakkab kõnet pidama. See kõne on revolutsioonist Venemaal ja Inglise interventsioonist. Sõrmus kutsub töölisis üles rahvusvahelisele solidaarsusele. Politsei saadab Sõrmuse Inglismaalt välja.
u
Uuno/ 18. veebruar 2018, 20:35
suuga teed suure linna valmis!
s
see on/ 18. veebruar 2018, 21:12
nüüd küll hea mõte. Aga kõigil ei õnnestu ilmselt Matthias Rusti teha. Lastakse alla enne.
v
Vene võim küüditas/ 18. veebruar 2018, 16:28
ja muu selline jama on juba ära tüüdanud, kust teadis see Siberi venelane eestlaste elust, tal polnud sellest aimugi. Andmeid sai ikka kohalike eestlaste, kadedate naabrite ja rikkamatele käru keerajate käest. loomulikult tehti seda vene võimu nimel. Küüditatute vara oli varsti näha küla peal ja loomi samuti, ega midagi jäänud ripakile, kõik tehti puhtaks. Kui te sel ajal ei elanud siis ärge jutustage valet.
Ka Aguril on õigus oma arvamusele, need laulud aitasid elada noortel, või eitate ka kõiki tolle aja lauljaid ning peate eestluse vaenlasteks? Miks teil siis kommunistid istuvad ikka veel võimu juures, võtke maha, hammas ei hakka peale?
k
Kinga sellisele "rektorile" !/ 18. veebruar 2018, 13:32
Kooli rektori ametikohal sellist poliitikat ei aeta, mingu keskerakonda, kui on sellised vaated !
x
xxxx/ 18. veebruar 2018, 14:37
Lugesin et direktor on valmis ründama relv käes rahvuslikult meelestatud kodanikke.Aga kui Eesti riigile tungitakse kallale siis pakub ta välja tervitada vaenlast nõukaaegsete lauludega.
x
xxxxx/ 18. veebruar 2018, 14:48
See punavärrrd räägib Soome kurjategijate karistamisest.Tema arust on kurjategijad inimesed kes täitsid rahvale ja riigile antud vannet.
Risto Heikki Ryti [r'üdi] (3. veebruar 1889 Huittinen – 25. oktoober 1956 Helsingi) oli Soome poliitik, Soome peaminister 1939–1940 ja president 1940–1944.
1945–1949 oli ta "sõjasüüdlasena" vangis.Stalini venemaa tungis kallale ja Soome president on kurjategija!!! Muuseas ka jätkusõjas alustas lahingutegevust stalini kurjuseriik.
Tegelikult on tõesti kahju et EV taaskehtestamise ajal selliseid lurrrjuseid vangi ei pandud või Venemaale välja ei saadetud.Mida õpetab lastele selline 5da kolonni punadirektor?
x
xxxx/ 18. veebruar 2018, 14:53
Õõvastav et selle mehe arvates on ausad Soome poliitikud kurjategijad!!!Ja seda selle eest et otsustasid täita oma kohust ja riiki punatimukate eest kaitsta.Kas ta peab kurjategijaks ka vabadussõdalasi ja neid Eestimaa mehi kes kandes mundrit kaitsesid või on valmis kaitsma oma isamaa vabadust ja iseseisvust?
s
see../ 17. veebruar 2018, 18:38
..on samasugune hull nagu punnis silmadega casino saare ehitaja- ju need meessoost koolidirektorid on kõik psühhid.
e
e-maalt/ 17. veebruar 2018, 17:48
õigem ongi, juhtud haavata saama ei tea millal arstile saad, häda kui omal sidet pole.
t
Troon/ 17. veebruar 2018, 14:35
Ja mis ta selle ühe pauguga teeb?
m
missugune/ 17. veebruar 2018, 08:10

m
mihail/ 17. veebruar 2018, 05:48
s
Sa üldse tunned mõnda tüüpilist eestlasest jobu? / 17. veebruar 2018, 18:01
Ja millega sa seda määratled? Ah et iseenese tarkusest ja intelligentsist! No miks siis istud siin jobude maal ja mitte Moskva Kremlis ja külalislektorina Moskva ülikoolis ei toimeta? Mis imevägi küll sind siin kinni hoiab? Venemaal on palju raha ja rikkusi, milleks siis siin vireleda veel?
r
Radist/ 17. veebruar 2018, 04:17
Oi, kuidas õigustab s a l l i v u s l a n e end takkajärele:
ma olen samasugune nagu teie kõik, oma vanaisadega ja puha, andke andeks, et panin natuke mööda! Algselt tahtsin Saksa okupatsiooni aegsetest lauludest festivali teha, ent lõin araks. Äkki ei mõisteta mind õigesti? Nii tegingi pamfleti nõukogude ajast. Ehk saan Kaljulaiult selle eest isegi plekitüki.
a
Aga/ 17. veebruar 2018, 04:13
Miks need kultuuriruumi harimised ainult vene kultuuri ja muusika osas toimuvad? Miks mitte Soome, Rootsi või Läti keelseid kontserte ja nende kultuuri tutvustavaid õhtuid teha?
v
variaator/ 17. veebruar 2018, 01:58
meenub veel KANGELASLK LUGU . olles nõuka armees 83---85 sügis jaroslavl--is sõjaväeosa 77043 . raudteeväed . algul siis oli paar kuud utsebka . nagu arvatagi raudteeväeosa tööpati sarnane . tollal veel ehitati BAM--i ja sõnakuulmatuse eest võidi sinnagi saata . no ja kang ja labidas olid armsad . ja nüüd eks ohvitseridel vist hakkas igav ja loeti kirju läbi mida keegi kodu kirjutas . no et teada saada meeleolusid ja et keegi vehkat ei teeks . ühekorraga rivistuse aeg loeti ette mingi ida ukrainlase kiri kodu . vahemärkusena et nood võtsid armeed väga tõsiselt . kodust anti tsut käsk et ilma seersandi paguniteta ärgu kodu tulgu võibolla ka ordenist unistati . no aga meil huiat mingit karjääri ei teinud ja medalist võis und näha . kirja sisu siis oli järgmine---ja bronepoezdam vajevaju ja pulemjotsik jebašu po paraseniju , paka sam ne papal nad pulju---ehk siis ull kirjutas et soomusrongiga sõdib ja kuulipritsi taga veel ise pihta polnud saanud----kõik kes kuulasid seda pidid ulluks ennast naerma----siit ka moraal et ega see GAG-i direktor ka naljavend ei ole--sõidab kohe sisse
v
variaator/ 17. veebruar 2018, 01:33
artiklit lugedes märkasin et kommunistlik reziim on temas vaid jälkust tekitanud . NII selge rohkem polegi vaja---tema tulevane ohver on vist NESTOR . sest vaadake kuna on nestori näol tegemist endise kompartei funkariga kes on salaja igaks juhuks veel kompartei liigegi . vaadates aga rahvusvahelist olukorda---mõistlikud mehed on tunnistanud et sõjaohtu pole . nagu alati tuleb hakata välja selgitada kes meist on kõige õigem eestlane . no nendega selge aga vaenlane käepärast võtta . ja nüüd meediast uudised et tehti troonirünnak ideaalsele vaenlasele . minu suust tuleksid laused--SÕDUR---TEGIJA ja niimodi
e
eestlased/ 17. veebruar 2018, 03:35
Agur - VAIMSELT HAIGE inimene!
s
see aguri lugu/ 17. veebruar 2018, 00:38
hakkab piinlikuks minema. Postimehes on ilmselt kinnimakstud kiidulugu tõelisest supermehest Agurist, kelle sarnast teist pole ilmas. Väga imelik mulje tekib seda lugedes. Lootusetu juhtum.
k
Konn/ 16. veebruar 2018, 22:07
Ilma võitluseta võtab Agur valge lipu välja ja hakkab laulma oletatava võitja hümni. Vaat, mis juhtub, kui võõrrahvusest okupantide järeltulijad Tallinna haridust ja kultuuri pikalt juhivad ning nende alluvuses satub töötama lödipüks.
k
kas meil on / 16. veebruar 2018, 19:49

k
Kai/ 16. veebruar 2018, 19:46
j
jaa/ 16. veebruar 2018, 19:09
ohtlik mees- kas on juba ravile saadetud enne kui pommipanekuks läheb ja mees ennast tõestama hakkab?
m
Marko/ 16. veebruar 2018, 17:59
See on debiilse mehe jutt aga mitte koolidirektori.
l
lapsevanem/ 17. veebruar 2018, 03:37
Agur peab LAHKUMA GAGi direktori ametikohalt kui SOBIMATU sellisele tööle!
p
Pommi Misha kool/ 16. veebruar 2018, 17:01
Mine hullu tea kuhu ta selle lõhkeainet täis sõidukiga Pommi Mishka käsul lennata võib. Haritud inimese asi.
a
Arsti juurde!/ 16. veebruar 2018, 16:53
Käigu psühhiaatri juures ära selle jutuga. Koolist võiks ise ära tulla enne kui saadetakse minema.
õ
õndsad on/ 16. veebruar 2018, 15:45
vaimust vaesed. see mehike peaks küll oma koha jätma, mis jube mula ikka.
s
Sõjakurjategijad/ 16. veebruar 2018, 15:42
Soomlaste inimlik tarkus oli selles, et kurjategijaid karistati.
President Risto Ryti - 10 aastat
Peaminister Juka Rangell - 6 aastat
Peaminister Edwin Linkomies - 5 aastat ja 6 kuud
Välisminister Väinö Tanner - 5 aastat ja 6 kuud
Saadik Toivo Kivimäki - 5 aastat
Välisminister Henrik Ramsay - 2 aastat ja 6 kuud
Haridusminister Antti Kukkonen - 2 aastat
Rahandusministri abi Tyko Reinikka - 2 aastat
t
Tõepoolest!/ 16. veebruar 2018, 17:20
Millest see Agur räägib? Soomlastest "sõjakurjategijaid" karistati tõepoolest ja ilmselt jääb koolidirektoril vaid kahetsust tunda, et Mannerheim välja vingerdas ja karistuseta jäi. Ilmselt tahabki ta ka siin millegi sarnaseni jõuda, et eestlased andestust paluks ja seda nõukogude marsihelide saatel ja viisnurga paistel. Mingu Poola ja tehku seal oma nõukogude kontsert Katõni aastapäeval.
a
A/ 16. veebruar 2018, 15:21
Soome endisi punakaartlasi sõdis küllalt Talvesõjas ja meie Saaremaa mässust osavõtjaid Vabadussõjas ( nüüd vist tuleb plusse nii teadjatelt ,kui ka niisama räuskajatelt )
m
16. veebruar 2018, 15:34
Mida Te oma jutuga õelda tahate?

t
16. veebruar 2018, 15:11
taitsa õige jutt ei saa elada kinis ideega
a
anna Laks/ 16. veebruar 2018, 15:07
Kas need haledad õigustused ei lõppegi? Kontserdi algne kuupäev, reklaamplakat ja andestamise - leppimise jutt on ilmselge poliitika, mida püüti peita nõukaaegsete laulude ja lauljate taha.Kõrvad seal taga on kaugele nähtavad.
Üks küsimus veel, et mitme koolimaja katusel Eestis on direktorihärra isiklik aerodroom?
i
igal/ 16. veebruar 2018, 15:35
pool te näete ka kõrvu aga oma kõrvu näete ainult peeglis.
l
lendur/ 16. veebruar 2018, 15:00
Punaarmee juubelil Ivanidelinnas on võimalus oma lubadused varsti ellu viia.
m
MA ei saa aru/ 16. veebruar 2018, 14:43
miks te sõimate ja solvate inimest.kõik oleme ju teadlikud kuidas asjad olid,küüditamine,pommitamine j,n,e.aga eestisse jäid elama ka teised inimesed.kas nad on selles süüdi,et ei põgenenud või et ei küüditatud.nad siin elasid,kas te teate ka millistes tingimustes.kui palju tööd pidi tegema kolhoosides,praktiliselt ilma rahata.olid igasugused normid,mis tuli täita.isegi seakamarad oli vaja kokkuostu viia,rääkimata võist ja munadest,ja paljust muust.aga see elati kõik üle.küüditatute pered said tagasi maad ja varad,said kõvasti tööaastaid.mida aga said need ,kes siin ränkrasket tööd tegid ,makse maksid ja oma tervise tuksi keerasid.nad pidid siin elama,olgu kord missugune tahes.kuulasime neid laule ja elasime selle muusikaga ja ei sõimanud kedagi.miks siis teile see kontsert nii väga haiget tegi,et te olete nõus selle oganiseerija hävitama.kedagi ju ei sunnitud seda kuulama.meie,tolle aja inimesed olime siis noored ja meil on kõik ok.
m
16. veebruar 2018, 14:54
Mida Te patrate? Muusika on muusika, aga vägivaldse okupatsioonivõimu atribuutikaga edvistamine ja vihameelse sõjardist naabri ees pugemisega a'la kingitus Venemaale või-mis-jama-see pealkiri oligi, samuti kontserdi ajastus (märtsipommitamise teine päev)... Jäl:
m
16. veebruar 2018, 14:28
Mees ei saa ikka veel aru, et kõige suurem prohmakas ei ole see kontsert vaid tekst, mida ta suust välja ajas ja punalipud loosungil. Äkki keegi selgitaks talle?
t
.../ 16. veebruar 2018, 14:25
tüüp samastus verbaalselt ja endalegi aru saamata teiste tüüpidega, kes omal ajal Tallinna pommitasid..mis tähendab aga seda et ta jumaldabki punakotkaid ja näeks end meeleldi samuti lendamas eesti kaitsevägede suunas...kui valiks ossinovski või stenbocki maja siis oleks ma isegi nõus ja kihutaks takka..
m
muud midagi/ 16. veebruar 2018, 14:24
käpardist koolijuhi, kõlvarti käpiku kergatslik kiitlemine
e
Eestile/ 16. veebruar 2018, 14:10
oleks vaja Wikmani taolisi aatelisi koolipapasid, mitte mingisuguseid operetidirektoreid. Kes on edevad, karjeristlikud egomaniakid. Täna diskor homme kamikadze Gastello.

i
insider/ 16. veebruar 2018, 13:59
Kahjuks see ongi aguri sisu. Laadin täis! Lennunduses on väga selged reeglid, k.a. väikelennunduses. Nende rikkujad on paaria, sest nad ei austa ei endid ega teisi. Täis laadidasa ei saa, sest lennuk kukub alla! Aga laiata muidugi saab. Saab ka lennata ilma kütuse varuta, kuigi see on kohustuslik, maanduda põllul. Jätta insidendist teatamata. Ikka saab! Millegi pärast, aga teised nii ei tee. miks? Sest neil pole ilus naine minema kõndinud vana mehega ja neil pole vaja laiata ja ennast upitada ja kõvaks meheks teha.
t
tule taevas appi/ 16. veebruar 2018, 13:45
Vanasti nimetasid venelasd ise selliseid kaasajooksikuid "kasulikeks idio*tideks"!? Loll ta pole, järelikult teeb ta seda teadlikult. Mis on kurb muidugi.
m
16. veebruar 2018, 14:55
Mitte vanasti, vaid siiamaani nimetavad.
k
Kaasajooksikutest/ 16. veebruar 2018, 15:53
Algselt nimetati kasulikeks i di oot ide ks väikseid-mõtetuid riigiametnike kes hoidsid kümne küüne ja hammastega oma taburetist kinni. Hiljem hakkasid needsamad ametnikud-tuulelipud sama nimega nimetama kõiki neid kelle mõtted julgesid erineda peavoolu PARTEI SUUNISTEST.
t
Tead/ 16. veebruar 2018, 13:32
Sa mees pikeeri kõigepeal oma direktori kohalt minema!
s
sellist juttu kuuldes / 16. veebruar 2018, 14:15
võib küll juba väita, et ei sobi enam antud ametikohale.
t
tallinlane/ 17. veebruar 2018, 03:42
VAIMSELT HAIGE direktori koht on HULLUMAJAS!
r
rein/ 16. veebruar 2018, 13:31
supermees. täitsa terrorist kohe. jääb ainult välja selgitada, kes vaenlane on ?
s
Suunati modereerimisele/ 16. veebruar 2018, 13:18
Püüan uuesti sõnastada. Jutt ei ole lauludes, vaid selles, kellele ja millele see kontsert on pühendatud, toimumise aeg ja muidugi unustamatu originaalreklaamplakat. Kontsertidel on kindlalt kohal sm Kõlvarti abil kohale sõidutatud ja väljatehtud piletitega seltsimeeskond lisaks lapsevanematele, kes niikuinii alati oma laste esinemisi vaatamas käivad. Vaatame, kas läheb läbi see kommentaar:)
h
Häbi, sm Agur/ 16. veebruar 2018, 13:15
Kõik katsed ennast õigustada on lihtsalt haledad. Jutt ei käi ju lauludest. Jutt on sellest kohutavast reklaamplakatist, sellest, millele-kellele kontsert on pühendatud ja ajastusest.
Keegi võiks Nordea kontserditele minejaid jälgida. Võib pea anda, et lisaks lapsevanematele, kes niikuinii alati oma võsukeste esinemistel kohal on, veetakse sinna Kõlvarti ja co poolt maksumaksjate rahadega bussidega venkud ja sovjetiseerunud penskarid (rahvusest hoolimata). Kui see nii ei ole, võin oma mütsi ära süüa.
u
USAs oleks selline ähvardaja juba ammu trellide taga/ 16. veebruar 2018, 12:39
KAPO, mida te veel ootate?
Selline lõhkeaine-pommiähvardaja on ju psühhiliselt üliraske haige.
Selline ähvardaja tuleb kas käeraudades või pikavarrukatega särgis psühhiaatria haiglasse ravile viidama.
My god, ja selline mees on veel koolidirektor!!
1
12:39-le/ 17. veebruar 2018, 03:43
Venemaal oleks ka paari tunni jooksul pandud TRELLIDE taha!
t
Tervishoiunõunik/ 16. veebruar 2018, 12:32
Terroristi kalduvustega-lõhkeainet täis lennuk vs.lõhkeainet täis auto?

l
leitud hea/ 16. veebruar 2018, 12:28
Mittelugupeetud koolidirektor! / 10:31, 16. veebr 2018
Lugedes Teie pöördumist, teen Järelduse, et Te ei ole aru saanud oma teost! Kellega ma pean leppima ja kellele andestama. Ma ei ole tülis olnud vene rahvaga,vaid mind kui eestlast on okupeerinud punavõim, kes tappis ja küüiidas minu esivanemaid nii nagu nad tegid seda oma rahvaga. Seega ei saa ma anestda kommunistlikule režiimile, veel vähem leppida selle režiimiga. Teie kui haritud inimene peaksite sellest aru saama. Seega oleta Te teadlikult asunud provokaatori rolli, tõenäoliset täidate Te Mihhail Kõlvarti korraldust. Käsitlen Teie tegevust sellisena. Kui Teil on vähegi aumehe südametunnistust,astuksite direktori kohalt tagasi.
l
Lõpetage/ 16. veebruar 2018, 12:24
Mine julgelt edasi, ära on tüüdanud et NSV aastad maha kustutatakse ja labaseks värdjaajastuks tembeldatakse.Inimesed olid ka siis inimesed ja lammutada kõik tolleaegne nãitab ülimat väiklust. Oli selline aeg, tagasi ei saa midagi võtta. Nüüd kummardatakse Brüsselit veelgi hullemini, Moskva kãskudest hiiliti kavalusega kõrvale (need inimesed on nüüd põlu all) aga uuest euroopast tulev on püha. Inglise keel vallutab riigi( lepin sellega, paratamatus) aga Narvas mõni vene keelt rääkiv taksojuht ajab harja punaseks, laus naljakas nõudmine.mis näitab, et mõnel pole midagi teha kui lollusi välja mõelda.Miks ta peaks eesti keelt õppima kui elu läheb inglise keele peale ja selles linnas pole kellegiga eesti keelt rääkida....Selline väike vihane rahvas....nagu Ukuaru eit ütles: "Sure ära.kui ei jaksa elada".
o
16. veebruar 2018, 13:20
Oot-oot, kas siis NSVL ei okupeerinudki Eestit ja ei tapnud kohutavas koguses eestlasi ja ei küüditanud meid massiliselt ja ei lõhkunud Eesti elukorraldust, talusid, ei tekitanud kultuurikatkestust, ei püüdnud meid lõplikult venestada? Te olete kas lihtsameelne või ise üks selliste järeltulija.
t
16. veebruar 2018, 13:21
Teile meeldetuletuseks, et inglise keel on suurema osa maailma suhtluskeel, erinevalt vene keelest, mida ei soovi keegi kõneleda.
w
WOW/ 16. veebruar 2018, 12:21
See mees ei ole vist eriti kõrge IQga kui selliseid avaldusi teeb. Lennujaamast viidi mingi tüüp politseisse, sest tegi mingit granaadi nalja. Sellise ultra kõva avalduse peale tõstavad kõik eriteenistused oma kulmud pealaele ja esitavad endale küsimuse, kuhu see mees võiks meeltesegaduses veel lõhkeainet täis lennukiga sisse sõita? Loll on ikka loll, midagi pole parata. ja kui on loll, võib ilmselt ka ohtlik olla.
k
Koolidirektor/ 16. veebruar 2018, 12:19
on terroristlikult hāālestatud
t
tõlge/ 16. veebruar 2018, 12:18
esimene rott kes põgeneb uppuvalt laevalt
p
peet/ 16. veebruar 2018, 11:55
Vanasõnagi ütleb, et kelle leiba sööd, selle laulu laulad. Koolidirektor laulab ja tantsib korealase pilli järgi ja teha pole midagi.
s
Sahver dünamiiti täis?/ 16. veebruar 2018, 12:09
h
Hea teada/ 16. veebruar 2018, 11:52
Algatuseks võiks lihtsalt sovieedilaulud rahule jätta.Tuleb jupi maad odavam.
a
Alustuseks/ 16. veebruar 2018, 11:44
tuleks väikelennukiga lendama õppida. Sellist juttu võib napslaua taga ajada kus oleme kõik kõvad mehed.
v
Väikesed lennukid on aeglased/ 16. veebruar 2018, 12:13
Soomlased lasid selliseid elevandipüssiga jätkusõjas

k
Kamikaze/ 16. veebruar 2018, 11:43
Minu nõuka aegne õpetaja armastas ikka ütelda haridus ja haritus on kaks ise asja.
t
trax/ 16. veebruar 2018, 11:26
Ämeerikas on koolitulistajad, meil direktor-lenduritest koolipommitajad. Ämeerikas, sellise avalduse peale, oleks vennikesel juba käed raudus.
k
kaua võib/ 16. veebruar 2018, 11:25
vahetage ometi direktori kabineti ja kooli ukse lukud ära!
x
xxxx/ 16. veebruar 2018, 11:40
Kurb kui koolidirektori vaenlaseks on patriootiliselt meelestatud eestlased ja nõukogude võimu represseerimiste ja massimõrvade ohvrid.Huvitav kas kontserdil ülistatakse ka julgeid punakotkaid kes Tallinna pommitasid.Ikkagi NSVLi relvajõudude suur võit.
k
KODUTÄDI/ 16. veebruar 2018, 11:24
Külll see inimeseloom on ära tüüdanud ja selline hoiab kahe käega koolijuhi toolist kinni. Häbilugu!
x
xxxx/ 16. veebruar 2018, 11:31
Täidab partei juhtnööre.
a
ank/ 16. veebruar 2018, 11:21
ü
Üha imelikumaks läheb/ 16. veebruar 2018, 11:20
Ilmselt järgmine kontsert on pühendatud Imperaatorliku Jaapani surmalendurite motivatsioonilauludele
Kamikaze 特攻隊節 -neid laule ei laulda enam kunagi.
Mees nüüd on viimane aeg iba ajamine lõpetada ja tegeleda tööga mille maksumaksjad kinni maksavad.
Või kirjutada lahkumisavaldus ja asuda tööle kultuurikeskus Linda loovijuhina- kus pesni i pljaski saaks toimuda 24 -7.
t
Tõenäolisem on/ 16. veebruar 2018, 11:18
Kui vaja seob see mees väikelennukile sappa loosungi tekstiga "Slava Velikomu Sovetskomu Narodu" ja lendab sellega taeva all ringi
s
16. veebruar 2018, 11:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
xxxx/ 16. veebruar 2018, 11:29
Seltsimees Gastello valmis,kahjuks ei täpsusta kuhu ta oma lõhkeainet täis lennuki suunab?Aga üldiselt on tedada et loosungeid karjuvad kommud eelistasid vintpüssiga tanke hävitama saata teisi inimesi ja ise istusid sügaval tagalas.Haukuv koer ei hammusta, seda ütleb Eesti vanasõna.
i
Irf/ 16. veebruar 2018, 11:47
Kusjuures seltsimees Gastello puhul seda eriti ei mainita, et too pani ka ylejäänud lennukimeeskonna tanki. Peale tema olid ju pommituslennukis laskur-radist, tyyrimees ja teine laskur. Nood ei saanud miskipärast Nõukogude Liidu kangelasteks. Ja reaalset kasu sellest "kangelasteost" polnud kopika eestki.
PS. Seltsimees politruk Meri mälestustest lahingu kohta, kus tema kangelaseks sai, tuleb välja, et ta juhtis alluvaid nagu viimane käpard - näiteks saatis kuulipildujameeskonna eesotsas seersant Teppomehega granaadiviske kaugusele saksa positsioonidest ja need sooritasid selle viske ära ka. Resultatiivselt.
Moraal: Isiklik vaprus ei kompenseeri sõjalist käpardlikkust.
o
olen šokeeritud, te avasite mu silmad/ 16. veebruar 2018, 12:22
Seda aspekti Gastellost "Jutustus kodumaa ajaloost" õpikus ei käsitletud jahh. Olen pettunud et õpik jättis nii olulise asja mainimata.
k
kolla/ 16. veebruar 2018, 12:30
Ja kui palju sai Afgaanis hukka noori poisse tänu purjus ja ebakompetentsetele vene kindralitele.

k
kes kontrollib kommentaariumi/ 16. veebruar 2018, 11:02
sinu kommentaar ei vasta reeglistikule... huvitav millisele, vene aja kiitmine on igatahes lubatud
v
vajadustest/ 16. veebruar 2018, 11:01
Praegu oleks tal vaja oma ametikoht vabastada. Vabandus kuuluks kah asja juurde. Lõhkeainest ja lennukitest hoidku aga eemale. Nii kaugele teemast minna pole vaja.
x
xxxx/ 16. veebruar 2018, 11:21
Juba see et kontsert sattus kogemata Tallinna pommitamise aastapäevale näitab et inimene ei peaks olema koolidirektor.Paistab et pommitamisohvrite mälestamise asemel lauldakse nõukogude laulusid.Huvitav kas see mehike läheks Iisraelisse lepitamiseks
natsilaule laulma ja milline karistus teda sellisel juhul ootaks.Muuseas leppida saab ainult nendega kes oma vigasid ja kuritegusid tunnistavad.Seni kuni vallutamist nimetatakse vabastamiseks ei saa rääkida leppimisest.Paistab et keskerakond paneb koolidirektoriks harituseta inimesed.Üks samasugune istub praegu riigikogus muuseas.
i
Irf / 16. veebruar 2018, 11:49
Kas on kavas ka seltsimees Endel Puusepale mälestustahvli paigutamine GAG-i seina? Väidetavalt juhtis 890. kaugtegevuslennuväepolgu komandör Nõukogude Liidu kangelane major Puusepp Helsingi ja Tallinna lauspommitamist 1944. aasta veebruaris ja märtsis.
v
Vikerkaar/ 16. veebruar 2018, 11:01
j
ja kus nüüd/ 16. veebruar 2018, 10:58
eriüksus on ... peaks olema juba uudis, kuidas eriüksus koolidirektori ukse maha murdis ja potentsiaalse terroristi kahjutuks tegi.
Sellest siis video ja pildigalerii meedias üleval.
p
polnud see Nöuka aeg midagi nii hull/ 16. veebruar 2018, 10:58
praegu on Kremli agent ja vaenlane kui julged midagi positiivset öelda. Liidu aeg oli parem kui nüüd.. arveatage et elu on kogu maailmas edenenud
m
mõni/ 16. veebruar 2018, 11:04
siin ka ei väsi. Issver, kui tüütu!
x
xxxxx/ 16. veebruar 2018, 11:23
No saksa okupatsiooni aeg oli veelgi toredam ja mida siis nüüd ette võtta?
a
ausalt või?/ 16. veebruar 2018, 16:03
Olen sündinud 50-ndatel. Töötanud ehitusel, õppinud kõrgkoolis. Seda mida tol ajal teha ei tohtinud koguneks terve nimekiri. Tasuta haridus ja arstiabi on vist ka praegu olemas. hambaravi oli üsna primitiivne ja kui päris aus olla oleks venelane mässama hakanud kui kommunaalkulud tegelikusele oleks reguleeritud. Elekter ja vesi hoiti kunstlikult madalal tasemel. Olime lihtsalt noored ja eks seda noorust nutavad kõik nõukogude aja ihalejad taga.
d
dr Mengele/ 16. veebruar 2018, 10:51
Mis, kas ta kavatseb piketeerida riigikogu ja/või presidendilossi?
n
Nojah/ 16. veebruar 2018, 10:51
Üks oskuslikumaid promokampaaniaid, milles kisajad ja sõge ajakirjandus tasuta osalesid ja oma hindamatu panuse andsid. Pole kahtlust et kontserdid müüakse välja ja võib-olla tuleb mõni lisakontsertki...
k
kas/ 16. veebruar 2018, 11:05
narriks olemine teeb mainele tõesti nii palju head? Kahtlen
x
xxxx/ 16. veebruar 2018, 11:24
Kõik endised kommunistid peavad oma aukohuseks kontserdile minna,huvitav kas president on ikka kutsutud?
ü
ükstakama funktsioon/ 16. veebruar 2018, 12:13
mis sa arvad kui suur saab olla mitteprofessionaalidest muusikute ehk amatööride kontserdite piletitulust saadav puhaskasum, et sellist juttu ajada?
Ja nüüd pane see graafikule kõrvuti mainekahjuga.
Või pane selle jutu reaktsioon graafikule üldrahvaliku vabariiki panustamise innu potentsiaali muuduga (milles ind väljendub tahtluses teha ÜKTd lisaks loomuliku isikliku heaolu edasiarendamisele), mis on summa üle kõikide üksikisikute/kodanike ja kus funktsiooniks on vabariiki panustamise indiviidi tasemel innu muut vastavalt funktsiooni sisendisse pidevalt igapäevaselt saabuvatele avalike tegelaste ja valitsejate rumalustele, edevusele, jne.
Võib statistiliselt arvata et see ind on ajas vähenev ja järjest enam on inimestel ükstakama.

m
molla/ 16. veebruar 2018, 10:48
Nagu näha, rahvas nõuab taas verd! Ehk viskaks ta uuele ajale kombekohaselt kividega surnuks? Las varastatase sadu miljoneid, peaasi, et verd näeks!
p
pime oled / 16. veebruar 2018, 12:25
Keegi ei taha verd. Papi võiks loobuda ametist millega tal tegelemiseks aega pole. Korraldagu kontserte või mis hing ihkab. Laste harimisega tegelegu teised.
r
Retro/ 16. veebruar 2018, 10:46
Tallinna lennujaamas anti mõni päev tagasi häire, kui mingi poolemeelne lolli nalja tegi ja küsis kõva häälega kas sõber granaadi kohvrist ikka välja võttis. Relvaomaniku avaliku jutu puhul, mis sisaldab võimalikku tahtlust kedagi tulistada, järgneb politsei visiit ja ilmselt relvaloa tühistamine. Igasugune sotsiaalmeedias sõnavõtud, mis sisaldavad sõnumit vägivallale, toovad kaasa isiku täiendava uurimise. Alles eile olid lehed täis jutte kuidas koolipoiss vägivallaga edvistas. Lisaks näited ameerika koolitulistamistest. Ja nüüd tuleb see meelevigane koolijuht lagedale jutuga lõhkeainet täis oleva lennukiga kuhugi sissesõitmisest. Lennuk tal on, kes teab kuidas lõhkeainega... Selle äpardunud direktori mõttemaailma ilmestab muidugi veel seegi, et vaevalt on tolm langenud sellelt iseenda tekitatud skandaalilt, kui mees kütab kohe ise uuesti hagu alla. Üheks pahameele põhjuseks oli märtsipommitamine ja mees toob kohe võrdluse kuidas ta on valmis lõhkeainet tais lennukiga põristama. Kogu selle kammajaa olemus seisneb selles, et mees ei saa aru, mis on kohane, mis mitte e mis on õige ja vale...selline tegelane on tõepoolest plahvatusohtlik, ega tohiks lastega tegemist teha.
t
tibu/ 16. veebruar 2018, 10:44
lugesin selle artikli läbi ja hakkas kõhe.... sellise suhtumise eest peaks selle autori küll kiiresti vähemalt koha pealt maha võtma....ja edaspidi keelama hariduses töötamise...
r
Rahvaluule/ 16. veebruar 2018, 10:43
Nii et valmis lausa kamikadžekski hakkama? Tore on. Meenuvad millegipärast Raja Teele sõnad Suves, et: lubada on ju kerge, aga.. Tuleb meelde ka kooliajast õpitud vana rahvaluulesalm. Et
Oleks minu olemine
teiseks minu tegemine.
Küll mina teaksin,
mida mina teeksin!
Paneksin härra härgadeksi
J.n.e.
p
Punane Koit/ 16. veebruar 2018, 10:42
g
gag/ 16. veebruar 2018, 10:41
pakib oma maise vara lennukisse ja põgeneb
ü
Ülu/ 16. veebruar 2018, 10:38
Tähelepanuväärne on see, et seda "sallivust" toovad meile maale anveltid, lauristinid, kõlvartid ja ossinovskid. Lisaks veel ära pööranud nestorid ja agurid.
o
Opaaa/ 16. veebruar 2018, 10:37
Ja kuhu ta selle piketeerib? Kes on ta vaenlane? Peaksime muretsema?
m
maresjev/ 16. veebruar 2018, 10:46

e
eh/ 16. veebruar 2018, 10:33
Jutuks paras. Näitab, mis iba harjunud naistele ajama. Mõnikord on siiski vaja oma sõnade ja tegude eest vastutada.
j
juhuks/ 16. veebruar 2018, 10:31
igaks juhuks, las mõni psühhiaater viskab pilgu peale sellele meie aja Matrossovile..
t
to juhuks/ 16. veebruar 2018, 10:50
Ei tunne sa Suure Isamaasõja kangelasi! Matrossov ko.perdas ju dzoti ette, kui rindemehe sada grammi piiritust noore, lastekodust sõjaväkke tulnud poisi jalad all risti ning pilgu häguseks kiskusid.
See kes põleva lennukiga vaenlase ešeloni rammis oli hoopiski ju Nikolai Gastello!
1
1966/ 16. veebruar 2018, 12:12
millegipärast unustame ära omad kangelased.
J.Kunderi nim.Tallinna 32.KK.
j
juhuks/ 16. veebruar 2018, 12:32
ega e ei tea, ms vedelikku Agurgi on tarbinud. Vahet pole. Kusagil poolel teda kangelaseks peetakse
m
Mittelugupeetud koolidirektor!/ 16. veebruar 2018, 10:31
Lugedes Teie pöördumist, teen Järelduse, et Te ei ole aru saanud oma teost! Kellega ma pean leppima ja kellele andestama. Ma ei ole tülis olnud vene rahvaga,vaid mind kui eestlast on okupeerinud punavõim, kes tappis ja küüiidas minu esivanemaid nii nagu nad tegid seda oma rahvaga. Seega ei saa ma anestda kommunistlikule režiimile, veel vähem leppida selle režiimiga. Teie kui haritud inimene peaksite sellest aru saama. Seega oleta Te teadlikult asunud provokaatori rolli, tõenäoliset täidate Te Mihhail Kõlvarti korraldust. Käsitlen Teie tegevust sellisena. Kui Teil on vähegi aumehe südametunnistust,astuksite direktori kohalt tagasi.
x
xxxx/ 16. veebruar 2018, 11:34
Vahest polegi tegu haritud inimesega?
s
Selliseid avaldusi kirjutatakse/ 16. veebruar 2018, 10:30
ja avaldatakse ühes korea poolsaarel asuvas riigis. Ja meie kommentaatorid on ühed maailma kõige vihkajalikumad ning silmaklapistatumad ja süvariigi usku tegelased.
p
penskar/ 16. veebruar 2018, 10:28
Kus kohas seda lõhkeainet jagatakse,et lähen ja võtan ja panen lennuki täis?
j
..../ 16. veebruar 2018, 10:41
ju Kõlvartil oma noorusajast natuke kuhugi tallele pandud ja ootab kasutust... Lugu nii haigeks läinud, et raske püsida tsensuursena. Kuid üha mõistetavam on ka see, miks naised eelistavad tema juurest lahkuda.
m
meenub ütlemine/ 16. veebruar 2018, 10:28
et rumal inimene (originaalis veidi krõbedam nimetus) ei tee ega ütle ainult rumalaid asju. vahel teeb või ütleb ta üsnagi teraseid asju. aga siis teeb või ütleb ta seda valel ajal või vales kohas. no mis selles ütlemises valet on?
m
Mina/ 16. veebruar 2018, 10:22
Ja vaenlane sinutaolisele on kindlasti eestlane!Sa oled see inimene keerab püssi sinna kuhu kasulik mitte sinna kuhu vajalik!
a
Agur/ 16. veebruar 2018, 10:20
Agur teeb õiget asja, loogiline, et vähese haridustasemega ja radikaalse ellusuhtumisega hullud on pahased. Aga keda nende arvamus huvitab.
m
mis/ 16. veebruar 2018, 10:36
juhtuks, kui Agur korraldaks kontserdi natsisaka ülistuslauludega nii umbes holokausti päeva kandis?
v
Van Ames/ 16. veebruar 2018, 11:28
Siis oleks oma poiss, Hitler ja fašism ju eesti patriootide sõbrad.
Aga muidu tubli mees mitte mingi lumehelbekesest p asa hunnik!

i
imestaja/ 16. veebruar 2018, 10:19
Sõnad ja teod ei käi sugugi kokku. Räägib üht, aga teeb teist. Ega P-lakkujaid armasta ei omad, ei vaenlased
r
Reformierakond/ 16. veebruar 2018, 10:19
... siis olete kutu ja vaenlase paraadipäev Gustaf Adolfis?
s
See inimene/ 16. veebruar 2018, 10:17
ei aja ju haritud inimese juttu,kuidas ta kooli veel sobib
k
Kust selline kannapööre/ 16. veebruar 2018, 10:15
cccp armastaja,kontserdikorraldaja?
v
vanamemm/ 16. veebruar 2018, 10:12
Ei usu enam, määrisid nii eestlaste valusaid mälestusi pommitamisest kui märtsiküüditamisest ja olen raudkindel,et tegid seda Kõlvarti õhutusel,kes ihust ja hingest püüab CCCP,i verist ajalugu, pehmeks "miljoni roosi" lõhnavaks buketiks muuta. Jutt oma vanaisade julmast saatusest,mõjub aga teie jutus farsina. See,kes teeb koostööd vaenlasega ei saa olla mitte kuidagi aus ja siiras. Kui me ei näeks igal 9 mail koloraadotriibulisi "vabastajaid" masside kaupa "Pronkssõduri" juures,oleks kõik ettevõetu siiraski,kuid nüüd selle valgusel alatu "lõdipükslus"---seesama,milles teisi süüdistad.
p
pealtvaataja/ 16. veebruar 2018, 10:10
No ei saa inimene aru! Kordame siis veel kord: see inimene ei sobi auväärse minevikuga GAG traditsioonide edasikandjaks ega õpilaskonnale eeskujuks.
Mees, kes on oma elukaaslasi (abikaasasid) vahetanud tihedamini kui mõni mees sokke, ei saa olla eeskujuks perekonna traditsioone austavale kogukonnale... Rääkigu ta mida tahes.
k
kunn/ 16. veebruar 2018, 10:10
Mõttetu ja pikk loba, mida lugeda ei viitsinud.
n
nüüd/ 16. veebruar 2018, 10:10
jääb veel üle küsida, keda vaenlase all silmas peetakse ?

e
Eks ikka/ 16. veebruar 2018, 10:08
k
konsa/ 16. veebruar 2018, 10:07
GAG-i DIREKTOR: „Kui vaja, pakin põriseva väikelennuki lõhkeainet täis ja pikeerin kõhklematult vaenlase ridadesse!“
.-.-.-.
see ette aste on nagu PUNASE POLITRUKI lalin, ja jutt käib jälle, väsimatult SALLIVUSEST,
nagu eestis elaksid INIMESESÖÖJAD.
et hävitada tuleb need, kes ei SALLI ÕIGESTI
m
mhm/ 16. veebruar 2018, 10:05
Mitte ei saa aru, mis seda tüüpi vaevab.
e
express test/ 16. veebruar 2018, 11:22
keskeakriis, vähenev libiido ja üledimensioneeritud disproportsionaalne edevus
k
Kuidas saab/ 16. veebruar 2018, 09:59
haritud inimene nii lolli kontserti korraldada ja siis rääkida pikeerimisest vaenlase ridadesse,missuguste vaenlaste?
h
hoopis olulisem/ 16. veebruar 2018, 13:08
On see, kuidas harrastusmuusik sai üldse koolidirektoriks? Kelle läbisurutud on see pankrotistunud ärimehest koolidirektor? Selge see, et ta ise püünele tahtis, kuid see direktor on kellegi poolt teenete eest kohale sokutatud. Ta ei sobi koolidirektoriks. Harrastusmuusik teenigu Viru tänaval leiba, nagu paljud harrastusmuusikud, kellel muid väljavaateid ei ole. Tal ka ei olnud. Jäppinen teab, küsige, miks selline direktoriks sai!
e
Eesti vabaks / 16. veebruar 2018, 13:29
Huvitav, kas nüüd siis hakkab punafashistliku nõukogude okupatsiooni vastaseid siis lõhkeainet täis lennukiga pikeerima.?kas tegu võib olla ohtliku inimesega?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee