Eesti uudised

VIDEO | ESIFEMINIST TELES: laste saamine on keskkonnale kahjulik

Toimetas Denes Kattago, 15. veebruar 2018, 09:19

200 KOMMENTAARI

t
18. veebruar 2018, 11:49
Ta ju veel lisaks annab koolis lastele tunde!
See on ju laste suhtes alatu!
Kooli juhtkond peaks ikka uurima, keda ta lubab lapsi õpetama ja keda ei!
t
Tore/ 15. veebruar 2018, 17:27
See naine on ju mustlane. Likvideeringu, siis kõik mustlased aga maailm on jälle võitnud.
l
laste saamine on kahjulik muidugi/ 17. veebruar 2018, 13:37
eriti kole on selle feministi vanematel lapse saamine, see lausa katastroof .
m
mustlased on levinud üle maamuna/ 17. veebruar 2018, 13:38
neismonmigal kontinendil . Ei see naisemoodine jõua neid likvideerida
v
Vanatüdruk Woolf/ 15. veebruar 2018, 16:57
Muidugi on sel sõstrasilmsel esifeministkal õigus aga kus viga näed laita, seal alusta iseendast, elik seltsinaine Kalantar näidaku eeskuju ja vabastagu planeet Maa oma saastavast indiviidist.
a
Ats/ 16. veebruar 2018, 09:56
Minugi poolest võib vabalt kolida kuu peale kurke ja kaabusid müüma.
Tema vaim ja hing on ikka karmilt ukse vahele jäänud.
s
selle naise/ 15. veebruar 2018, 16:53
ema tegi küll loodusele koeratembu.
m
Mees, 37/ 15. veebruar 2018, 16:37
Tegelikult on Kalantaril õigus. Laste saamine on keskkonna seisukohalt kuritegelik ning peaks olema kas karistatav või vähemalt maksustatud; näiteks saastetasuga.
n
naine 77/ 15. veebruar 2018, 16:49
Laias laastus peaks minema nendesse maadesse valgustustööd tegema, kus iga sekundiga sünnib sadu, ärgu määrigu neid ideid môtlevatele ja vastutustundega inimestele pähe. Sina ka veel üks nende killast.
e
ella/ 15. veebruar 2018, 16:13
mina olen 27 ja mõtlen,et põhjus,miks laste saamist aina kaugemasse tulevikku lükkan peitub selles,et puudub turvatunne. Puuduvad turvalised suhted,turvaline keskkond ja turvaline maailm. Näen enda ümber rohkem kannatusi kui õnne ja Vastutustundetu oleks minust tuua ilmale laps kohta kust enamus virelevad,elu on ülesehitatud konkurentsile. Ja nii tekibki tunne,et pigem ootan ja vaatan ehk läheb paremaks aga ootama võibki jääda,sest asjadest ainult räägitakse,reaalseid plaane ellu ei viida.
v
vanaema/ 15. veebruar 2018, 16:45
Lootma peab ja saab ainult enda peale, alates elukaaslase ja tulevase isa valikust, kuni lapse saamiseni. Jah, pole turvatunnet, seepärast on vastutus veel suurem meie ôlgadele langenud, et "tormises elukeerises" leida see ainuke inimene, kellega tahaks last saada. Bioloogiline kell tiksub, surved suured, et leida oma variant ja paremaks ei lähe, ainuke lootus on enda peale. Pole vist kunagi lapse soetamine nii suure surve all olnud vastutavatele ja môtlevatele noortele.
p
pole ju/ 15. veebruar 2018, 16:56
vaja öölokaalidest omale ülbikuid koju voodisse vedada.
n
no/ 15. veebruar 2018, 16:00
inimene kui selline on ikka loodusele ja keskkonnale ohtlik!
k
Kes on esimene vastutaja?/ 15. veebruar 2018, 15:56
On maid, mis on tôesti ülirahvastatud, sigitakse, tehakse lapsi, nende edasise elukäigu eest mitte vastutades. Nendes maades peabki sellist valgustustööd tegema, aga mitte Eestis, kus eelmisel aastal sündis 400 last vähem, kui mullu. Igaüks, iga maa, vastutagu oma demograafia eest ja ärgu veeretagu seda teiste kaela.

d
Diana/ 15. veebruar 2018, 15:42
""Virginia Woolf sind ei karda!" grupi funktsionär Nika Kalantari aravtes on promleemiks meie ühiskonna suletus." - Kallid ajakirjanikud, kasutage kasvõi eesti keele spellerit, kui muudviisi hakkama ei saa :) http://www.filosoft.ee/html_speller_et/
a
Andrus / 15. veebruar 2018, 15:22
Maal ei ole rahvast liiga palju. Kes tunneb ülerahvastatust, alustagu endast ja surgu ära. Jätku teised rahule.
s
See on väga positiivne, et nii rumalad inimesed oma sugu ei jätka/ 15. veebruar 2018, 15:14
Mul on näiteks kolm last, ruumi on veel tohutult, vetki tuleb kaevust nii palju et võib lausa mahagi lödistada. Elan maal, vahel ei näe paar nädalat isegi naabreid siin "ülerahvastatud maailmas".
l
lapsed ja üldse maailma inimesed/ 15. veebruar 2018, 14:33
Praegu om üle 7 miljardi inimese. Prognoos on pea 11 miljardit. Jah suudame neid kõike toita ära, kuid aga paraku kimbutab juba maailma vee puudus. Kui nii edasi läheb siis on pea maakera joogiveest ilma. Lihtsalt see naine ei sõnastanud korralikult oma ütlemisi ja kukkus välja räigelt. Jah meil veel vett on aga keegi ei tea, kui kauaks. Ennegi on ka siin palutud säästa vett.
a
Aga tee maailmale siis teene/ 15. veebruar 2018, 14:47
Tead ju küll kust nöörijuppi saab ja puuoksa leiab ikka igaltpoolt (seni kuni kapitalistidest ahnurid pole kõiki puid maha võtnud).
u
Urrr/ 15. veebruar 2018, 14:25
Tänu sellistele lollfeministidele surebki eestlus välja.
v
Vana inimene/ 15. veebruar 2018, 15:44
Muretsemiseks pole esialgu veel põhjust. Feministid ei ole eestluse väljasuretajad ja ammugi mitte eestluse kandjad. Nad on lihtsalt üks meie maale sattunud võõrliik.Meie maale ja metsadesse on tekkinud veel mitmeid võõrliike, millest on raskem vabaneda, kuna on hea paljunemisvõimega. Feministid ja teised sarnased liigid õnneks ei paljune.
n
naine/ 15. veebruar 2018, 14:23
feministid on tegelikult vaenuliku võõriigi agendid
o
Oh häbituid!/ 15. veebruar 2018, 14:02
Või lastesaamine ei ole keskkonnasõbralik. Kust selline tarkpea siia ilma sattus, kui ta ema poleks sünnitanud?!?
t
15. veebruar 2018, 14:08
tegemist. Kaabiti küll aga kõike ei saadud kahjuks kätte.
a
A/ 15. veebruar 2018, 14:09
ABOR DIJ ÄÄN USE GA
tegemist tahtsin ütelda aga seda sõna ei lastud läbi.
a
Ats/ 16. veebruar 2018, 10:01
Nika pahandab oma emaga selle keskkonnavaenuliku teo pärast iga päev....
k
Kole lugu/ 15. veebruar 2018, 14:02
Päris paha lugu see radikaal-feminism, näib, et tarvis oleks saata objekt vaimuhaiglasse remonti. Üldiselt aga saab radikaal-feminismi vaid kir vel öök idega pähe lõplikult välja ravida!

o
.../ 15. veebruar 2018, 13:31
k
kodanik/ 15. veebruar 2018, 13:21
Save the World - kill Yourself! :)
i
15. veebruar 2018, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maksa sulas/ 15. veebruar 2018, 13:37
ja saad päris kiirelt silmaarsti vastuvõtule.
j
jänes/ 15. veebruar 2018, 13:55
ilus tädi kui paksud punnsilmad meeldivad.
k
Kaaga-kaaga KANAKARI/ 15. veebruar 2018, 12:47
Meenus filmi jääaeg ühest osast kari kanu kes kollektiivse suitsiidi tegid, hüppasid kraatrisse vist, kui õigesti mäletan?
Soovitus neile kaagadele olekski, et nad võiks oma grupiga teha kollektiivse suitsiidi, maailm oleks õnnelikum selle järel.
k
kooma/ 15. veebruar 2018, 12:46
Isamammut häälitses: mh?, emamammut: mhõõ!. Ja nii nad välja suridki.
n
nimi ja perekonnanimi räägib iseennast/ 15. veebruar 2018, 12:35
Nika Kalantar
Tahab eestlasi maapealt ära pühkida, geeniges sisse programmeeeritud teiste liikide (loe rahvuste) väljatõrjumine
n
15. veebruar 2018, 12:32
Nähu keemiaga mukitud, juuksed noorest peas juba värvitud, ja veel räägib, et lapsed on kahjukikud, tema ise on keskonnale kahjulik
k
Kaaga jah/ 15. veebruar 2018, 12:49
Alustagu endast, parem muidugi oleks kui nad kogu selle feministide grupiga teeks kollektiivse eneka.
Nad teeks sellega emakesele Maale suure teene. Hirmsasti räägivad, õpetavad ja mahitavad aga ise ei liiguta midagi. 5a eest oleks sellise väärkäitumisele õhutava tegevuse eest soolaputkasse pistetud, tänapäeval loetakse õhutamist igati õigeks.
m
mittekeskkonnasõbralik/ 15. veebruar 2018, 12:13
Esifeminist läheb tipa-tapa esivanemate juurde ja annab neile nende teada,kui keskonnavaenulikult nad käitunud on. Vanaemana tekitab minus õudusvärinaid nikade mõttemaailm ja täielik naiselikkuse kadu.
v
vaata, juba Lenin tegi / 15. veebruar 2018, 12:24
emased ja isased võrdseks.
Naistel oleks nagu oidu Looduse ja Looja poolt antud kuhugi, Aga kuhu just ?Kui kahe kõrva vahel pole ,siis ollakse fenminist ?
Kui hoitakse aruraasukest kamina ehteks, kas siis ollakse ka feminist ?

m
15. veebruar 2018, 12:09
Meil veetakse ju sisse neid tite vabrikuid. Alles sahkerdati siia kümme moslemi parasiiti.. kaheksa last
p
päeva küsimus/ 15. veebruar 2018, 12:03
kui palju nürimeelset fanatismi, egoismi ja arrogantsi võib ühte pilku mahtuda?
u
urr/ 15. veebruar 2018, 12:00
Kui inimene ei taha lapsi, siis on see tema vaba otsus. Lugedes seda kiunu ja viha siin, siis jääb küll mulje, et laste saamine neid õnnelikuks ja tolerantseteks pole teinud.
t
to urr/ 15. veebruar 2018, 12:11
Tolerantsetekd kindlasti mitte. Ei vaja seda väärastust.
u
urr/ 15. veebruar 2018, 12:24
Ha-haaa! Kui ei taha lapsi, siis on väärastunud? Vot siin peabki hakkama oma mõttemaailma korrigeerima. Ei taha ja kõik, kelle asi!? Kindlasti mitte kellegi, sest see on indiviidi enda otsus. Ma ei räägi tobedast väljendusest, et kahjulik. Kes tahab, sünnitagu terviseks, kes ei taha, ärgu sünnitagu.
s
sallivus/ 15. veebruar 2018, 12:29
on siis väärastus ja vihkamine normaalsus?
v
Vanaema/ 15. veebruar 2018, 13:48
Loomulik,et laste soetamine olgu igaühe otsus. Aga lastetud ei tohiks olla mitte kusagil eelistatud. Mõned aastad tagasi, kui abikaasa sattus raske haigusega hooldushaiglasse, sain teada, et kellel on järeltulijad,nende ravikulusid riik ei kata. Riik hoolitseb vaid nende eest, kel lapsi ei ole.
e
eu/ 15. veebruar 2018, 15:54
Enamatel juhtudel sallivad ei salli mittesallijaid!
Ehk siis kahepalgelisus on moes!
o
Orochimaru/ 15. veebruar 2018, 15:08
Kõigil ei olegi võimalik (kasvõi partneri puudumisel ja/või majanduslikult)endale last saada. Laps on väga suur väljaminek!
r
rein/ 15. veebruar 2018, 11:58
faktide põhjal on jutus iva. eestluse kohapealt oleks selline lähenemine katastroof.
aga feminist polegi ju naine, pigem mingi küberollus
k
*Jutt/ 15. veebruar 2018, 12:13
kehtib aafrika, aasia ja lõuna-ameerika kohta.
i
ikka / 15. veebruar 2018, 12:30
k
KAAGAD alustagu endast!/ 15. veebruar 2018, 12:53
Meenus filmi jääaeg ühest osast kari kanu kes kollektiivse eneka tegid, hüppasid kraatrisse vist, kui õigesti mäletan?
Soovitus neile kaagadele olekski, et nad võiks oma grupiga teha kollektiivse eneka, maailm oleks õnnelikum ja parem paik selle järel.
v
vanasõna/ 15. veebruar 2018, 11:57
Targem annab järele?
Nii et kui nemad seal lõunas on veendunud, et kui Allah annab lapse, küll ta annab siis ka temale toidu. Kui vaid 5 korda päevas õigesti palvetaa. Meie oleme aga targad ning keskkonnateadlikud. Siis meie kui targemad javiisakamad suretame nüüd end vabatahtlikult välja, et neile seal et tulijatele himatutele naiivikutle ning fanaatikutele lihtsalt ruumi taha? Tänan! Muuseas, just tänu sellele kurjus ja nõmedus maailmas võidutsevadki, et haritumad inimesed peavad suu ning ei sekku. Ei anna vastul ö ö k i Ning lasevad n õ m e d u s e l vabalt laiutada ja võimust võtta.
k
15. veebruar 2018, 12:17
kristluses ju samuti, lihtsalt eestlased on kristlased kord aastas - jõulu ajal
a
ahah/ 15. veebruar 2018, 12:48
Kristluses samuti? Tõesti? Et laps on n.ö. "jumala kingitus" ja "annab jumal lapse, annab ka leiva"? Ei saa jätta siinkohal mainimata, et kirikute juures olid häbipostid, kuhu "jumala kingituse" saanuid pandi (ainult naisisendeid muidugi). Koloniaalusundiga on rahva alateadvusse laste teemal täiesti väärastunud seoseid tekitatud. Põlisrahvale oil laste saamine oluline, egas muidu olund viljakusriitusi jms, võõrusundis aga jutlustati lapsest kui patust, "maailma juurdumisest" jm. nõdrameelet möga. Muide, ka euroopa enda napp iive oma sama mürgitamise tagajärg.
i
16. veebruar 2018, 23:38
Iga laps on Jumala kingitus usundist vaatamata
v
15. veebruar 2018, 11:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
15. veebruar 2018, 12:18
Eriti Magnusegugused valged, eks ju
e
Ei abdullasugused/ 15. veebruar 2018, 12:55
valged, põliseurooplased
t
to Valgeid.../ 15. veebruar 2018, 14:06
"Valged toodavad rikkust ja headust!" - tõesti? Nn. valged on käinud koloniseerimise-misjoneerimisega üle maailma nagu katk ja ise praeguse olukorra tekitanud.
a
azza/ 15. veebruar 2018, 11:43
Globaalses mõttes on sel feministist esileedil isegi mõnevõrra õigus,aga oma liikumise ideed tuleks tal levitada aafrikas voi mõnes aasia riigis.Väheneva rahvastikuga riikides peaks sellised liikumised olema põlu all kui mitte keelatud,sest nende ideed töötavad riigi kui instantsi,kus inimene on riigi olemasolu alus, eksisteerimise vastu.Küll jäi üsnagi kummaline mulje kogu sellest nn."ilupuude" ja "viljapuude" väitlusest kus ikka ja jälle emadusest üritataksd teha sissetuleku allikat.Makseke selle eest,et me sünnitaks,makske selle eest,et me emaks oleme ja täiesti novaatorlik idee- makske ka siis kui laps on juba täisealine ja suvatseb ülikooli minna.Investeering teadmatusse:äkki laps lõpetab oma kinnimakstud laps olemise perioodi peale kõrghariduse saamist sellega,et asub oma teadmisi rakendama mõnes teises riigis ja ei panusta eales sentigi riiki,mis tema lapsepõlve kinni maksis? Selleks,et sünniks lapsi on vaja stabiilset riiki ja vanemlikku vastutust.-laps ei saa olla riiklik tellimus ja ükski raha ei maksa kinni SOOVI olla lapsevanem.Mis puutub aga nn.feminismi levikust,siis suur osa leegitsevsilmseid feministe on lihtsalt kaitsepositsioonis õnnetud olevused,kes mis iganes põhjusel lapsi lihtsalt ei saa ja on ilmselt tüdinenud pidevast seltskondlikust pöördumisest stiilis:"No millal sinult siis peenikest pere oodata on-sul ju aastaid nii palju küll..."
n
Naised on maakerale koormaks/ 15. veebruar 2018, 11:49
See keemiast tehtud kudum mida sukapüksteks nimetatakse,,,, kui palju selle valmistamine maakera saastab?
j
15. veebruar 2018, 12:19
ja veel kõik see kosmeetika ...
n
No kui lapsi ei saada/ 15. veebruar 2018, 12:59
Siis tuleb mõtelda sellele keemiale mida süstitakse, ninna tõmmatakse jne - keegi ju ei käskinud oma genoomi tuksi keerata. Või ka meeletule pidutsemisele ja juhuseksile - ka see võib haiguste tagajärel sigimatuks muuta.
Ja kui küsimine ära tüütab siis oleks parem teha enekas, teised tuleks rahule jätta!
m
Mine mode 5ea p u t s i/ 15. veebruar 2018, 13:00
Midagi kirjutad, kohe tsensuuri. Ma teen igast kommist anyweay koopia ja avaldan mujal ikka. Täitsa peast n6draks olete seal oma suure tsenseerimisega lännu
o
Oh jah/ 15. veebruar 2018, 11:40
Loomulikult on selliste, nagu see tädi, sündimine keskkonnale kahjulik ning ohtlik ja hoidku taevas, et selline sünnitaks - sellest lapsest ei tuleks midagi head!
m
mis head/ 15. veebruar 2018, 12:35
siis teistelt tuleb? Eile Pealtnägijas näitas, kuidas normaalsest, mitte vaesest perest nooruk lihtsalt tappis vastutulija ja võttis Adidase tressi endale.
a
Adidase "tress"/ 15. veebruar 2018, 13:02
No näha, et kuigi sa vaesest perest siis elementaarsel tasemel pole ikka suutnud 5. klassi tasemel õigekeeles kirjutamise oskust omandada?

a
Ajuloputis./ 15. veebruar 2018, 11:37
Egas muud kui peerumaks peale nagu lehmadele taheti panna. Jälle kasum sees sellest sündind ,,prügist,,
s
sellisel/ 15. veebruar 2018, 11:35
juhul on naised ka kahjulikud, kuna nende jalajälg keskkonnale on võrreldes mehega tunduvalt suurem - parfümeeria, tunduvalt rohkem riideid, sidemed jne. kas nika ei peaks mõtlema selles suunas.
e
et siis/ 15. veebruar 2018, 11:44
Mitte ainult mõtlema vaid isiklikus plaanis võtma midagi ette, et olla lõplikult keskkonnasõbralikum. Muidu tundub ikka kuidagi silmakirjalik, et teistele jutlustan aga ise ei pea keskkonna vaatevinklist kuidagi asjadest kinni.
a
Aga nii ju on alati/ 15. veebruar 2018, 13:09
1. kommentaar kus inimene on sellest aru saanud.
Neid õpetlasi on igal pool, soovitavad ja mahitavad teisi aga ise ei võta midagi ette. Võtku kogu oma selle grupiga midagi kollektiivselt ette, et maailm oma jalajäljest vabastada, huvitav, miks nad seda ei tee?
s
sellisel/ 15. veebruar 2018, 11:31
juhul on tapmine ka kasulik.
s
selleks/ 15. veebruar 2018, 12:36
ju sõjad ongi, pärast saad veel medali.
a
ABIPOLITSEINIK./ 15. veebruar 2018, 11:27
Õiged Eesti mehed laulavad koos ühe laulu ja sajandaks Eesti Vabariigi sünnipäevaks sünnitavad igaüks ühe lapse. Feministide kiusamiseks!
a
Aliment/ 15. veebruar 2018, 11:50
ABIPOLITSEINIK OSKAB AINULT PURJUSPEAGA KOTID TAHAAJADA
AGA ALIMENTE NÄED MAKSTA EI TAHA
9
999/ 15. veebruar 2018, 11:21
Kas te siis aru ei saa. Poliitika on selline! ja meedia on tema võimas relv. Ühte ja sama teemat käsitletakse nii äärmuslikult, et tekiks erimeelsetel inimestel vihkamis pagas, mis teatud ajal avatakse. Pimedast raevust tekkiv purse on sõda. Ja sellega ongi eesmärk täidetud. Vaadake enda ümber olevaid probleeme ja mõistke kuidas teiega meedia manipuleerib!
S
!!!/ 15. veebruar 2018, 11:10
Seda juttu tuleks tal minna ja rääkida kusagul Aafrikas ning Indias ja mujal sealpool. Nagu Bangladeshis, Indoneesias, Pakistanis j.n.e.
Nii et meie oleme teadlikud ja viisakad ja sureme parem vabatahtlikult välja, et Vahemere tagustele siis ruumi teha? Tänan, sellisel juhul olen mina parem m a t s ning egoist. Mina ei mõtlegi välja surra. Need seal lõunas söögu ise oma suppi. Vanast ajast on taudid, nälg ning sõda rahvasikku optimaalses tasakaalus hoidnud, kui nood ise oma arvukust reguleerida ei oska. Kõige õistlikum oleks piirid sulgeda ja omanda eluruumi ning ressursse kaitsta (sest on üsna selge, et varsti on defitsiit käes) Sisse võib lubada vaid väheseid meie vajalikke, kelle tausta on eelnevalt kontrollitud. Samaangelt nagu USA-se tööloa taotlejaidki.
a
15. veebruar 2018, 12:21
Ainult Delhis elavad 18,98 miljonit inimesi.
m
mõmmi/ 15. veebruar 2018, 11:04
See tädi näeb välja nagu karu kui vaadata ta soengut, siis need juuksepuhmad peas vasakul ja paremal pea tagaosas on nagu karu kõrvad teatud rakursi alt
k
15. veebruar 2018, 11:34
kas te siis ei näe või, et ta on ju moslemi sigitis ja isegi panomies ei taha teda...
r
Rob/ 15. veebruar 2018, 11:00
Poleks kunagi uskunud et feministiga nõustun..
n
15. veebruar 2018, 12:31
naised ju samuti on jalgu ja kaenlaauseid raseerivad
v
Vana inimene/ 15. veebruar 2018, 13:32
Probleem pole mitte laste kahjulikkuses, vaid elukeskkonna ja elustandardi muutuses. Seni kuni peamine elu- ja töökeskkond oli maal, ei olnud ka keskkonna probleeme. Kõik, mida inimesel otseselt polnud tarbimiseks vajalik, läks loomadele,eluruumide kütteks või põllule väetiseks.
j
Ja probleem on kus?/ 15. veebruar 2018, 16:00
Juba Adolf tõestas, et ka üleliigseid (feministid, homod, n33grid jne) võib kasutada eduga ahju kütteks ja sellest saab isegi sooja.
n
15. veebruar 2018, 12:30
nõuastud ja samas vingud et eesti on tühjaks jäänud

k
Kakuke/ 15. veebruar 2018, 11:00
h
HOIAME OMA PLANEETI/ 15. veebruar 2018, 10:56
MEIE PLANNEDILE ON OPTIMAALNE 4 MILJARDIT INIMEST. TÄNA ELAB PLANEEDIL 7,5 MILJARDIT INIMEST JA 2025 AASTAKS 10 MILJARDIT!
MÕTETU SIGIMIS HULLUSEGA ME MUUTUME TARAKNIDEKS JA TAPAME OMA PLANEEDI!!!
t
to CAPS LOCK/ 15. veebruar 2018, 11:32
Ära räägi siin midagi meie-vormis. Liigne sigimine ja ülerahvastatus on ainult arengumaade probleem. Euroopas, Põhja-Ameerikas ja arenenud Aasia riikides nagu Jaapan ja Lõuna-Korea, pole iive mingi probleem. Ka Hiina sai oma ühe lapse poliitikaga rahvastikukasvu kontrolli alla.
Piirid kinni ja las arengumaad saavad ise oma rahvastiku kontrolli alla, kui mõistus pähe tuleb. Kui mõistus pähe ei tule, siis loodus reguleerib ise.
m
Mis sa/ 15. veebruar 2018, 12:01
a
Ats/ 16. veebruar 2018, 10:09
s
sass/ 15. veebruar 2018, 10:56
Igati adekvaatne seisukoht - Eesti on ksenofoobne, maailm on ülerahvastatud ja kui vaadata milliste keskkonnajõledustega inimesed ainuüksi Eestis tegelevad tegelevad (RB, tselluloositehas, hullumeelne metsaraie, põlevkivi ahju ajamine, kavandatav fosforiidi kaevandamine jmt.) ning kui palju saasta emiteerivad, siis on nad keskkonnale kahjulikud. Maailmal pole vahet, kas seda laastab eestlane või bantu neeger.
s
seal/ 15. veebruar 2018, 12:41
elavad inimesed loodusega kooskõlas ja ei saasta loodust, nagu meie.
k
Kuule, alustad ehk endast?/ 15. veebruar 2018, 13:23
Ma leian sulle selle 2-3 m nöörijuppi, tule ainult ise järele selleel. Saad vaevast lahti, teed ka planeedile suure teene!
p
Punane hari/ 15. veebruar 2018, 10:50
Mida põrgut nagu lapse saamine ei ole kekskonnasõbralik? Kas laps on mingi tehas või auto mis reostab keskonda. Saad sa ka aru mida sa räägid? Mis seemneid sa söönud oled või olid kanepi laksu all kui oma juttu välja mõtlesid? Kui rumal või loll sa olla võid? Miks ta räägid nii nagu laps on mingi tehas. No ärme teeme siis lapsi juurde, sest lapsed saastavad meie keskonda Loll jutt suhu tagasi. Ja pärast ära tule ütlema, et sa mõtlesid midagi muud, sest seda sõnavõttu ei saa andestada. 100 korda mõtle siis alles hakka targutama eks.
k
Käesolevaga annan teada, et/ 15. veebruar 2018, 10:47
mina olen admin @localhost, see on veel tähtsam ametipositsioon kui facebooki grupi administraator.
Kutsuge mind telesse esinema.
s
su root/ 15. veebruar 2018, 11:12
... ära jama, wolfi veministid ei saa nii keerulistest teemadest aru. Ütlevad kohe ära, et sa kahjustad loodust oma localhostiga :)
t
Tundub,/ 15. veebruar 2018, 10:47
et keegi vist ei saanud irooniast aru. Mitte tema, vaid mittesünnitav eestlane on juba võtnud hoiaku, et rahvast maal liiga palju. Ja kui eestlane ei sünnita, siis tulevadki muud rahvused peale. Maa on tõesti ülerahvastatud, mis aga ei tähenda, et eestlane peaks sünnitamata jätma. Selle asemel, et siin kiruda, palun minge tegtusema, et eestlaste iive tõuseks, et eestlane välja ei rändaks. Tehke kõik selleks, et noor eestlane sooviks sünnitada. (mina olen oma panuse selleks juba teinud)
j
ja kuidas/ 15. veebruar 2018, 12:44
veel sõimatakse eestlaste poolt suurperesid, mis te sünnitate, kui ei jõua iseseisvalt üles kasvatada? Aga mõtle, kumb saastab loodust rohkem, kas 1 eestlane või 10 neegrit oma maal?
m
matu/ 15. veebruar 2018, 10:45
kahju et selline inimene sigitati üldse!
t
Ta on tegelikult ebaõnnestunud/ 15. veebruar 2018, 13:28
ab0rdi tagajärg, no püüti küll aga kõike ei saadud kätte ja siis tuli selline ilmale
p
Psühholoog/ 15. veebruar 2018, 10:45
See naine ei ole puhas eestlane ja Nika ei ole sugugi Ni..ku lembeline !
s
15. veebruar 2018, 11:30
sellist ei tahaks raha eest ka panna !?

n
Nips/ 15. veebruar 2018, 10:38
Lihtsalt ebaõnnestunud väljendus, sõnavalik. Inimene ei mõtle tegelikult nii, aga väljendub robustselt. Aga emapalgast rääkides: kui seda poleks, oleks asi veelgi nutusem. Emapalk on väga hea sündivusmeede!!!
n
Nipsiga.../ 15. veebruar 2018, 11:11
....nõus.Emapalk pole tõesti nii suur et sellepärast peaks hakkama lapsi tegema,aga kui noorel emal on mingigi kindlustunne et ei jää täiesti ilmasissetulekuta ja saab lapsele riided ja vankri osta, on suur tõenäosus et jääb tegemata ennatlik abort ja lapsed jäävad tapmata.
s
15. veebruar 2018, 10:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis/ 15. veebruar 2018, 12:45
e
Eestimees/ 15. veebruar 2018, 10:35
Sõnavabadus on ületanud igasugused piirid. Miks riiklik televisioon propageerib hullude sõnavõtte, sellised peaksid olema isoleeritud, mitte kuulutama nende tõde!
t
to Eestimees/ 15. veebruar 2018, 10:52
Eriti piireületavat sõnavabadust näed jällegi kommentaariumides. Kus moderaator ei luba isegi värve õigete nimedega nimetada.
s
Soovitan soojalt / 15. veebruar 2018, 10:31
Parem võtke 10-20000000 sõbralikku Aafrika elanikku eestisse ja on asi lahendatud. Palju ilusaid noori pruune eestlasi.
s
sellel lahendusel on veel üks hea omadus/ 15. veebruar 2018, 10:50
Ei pea enam Egiptusse päevitama minema, sest nahk juga sündides pruun
a
arvamus/ 15. veebruar 2018, 10:30
Aga nii ongi, see 7+ miljardit hävitab planeedi maa, kui emake maa ise inimkonda ei vähenda.
a
Aga sina saad ise anda oma panuse/ 15. veebruar 2018, 13:30
Poes ju nööri müüakse, kui sa oma majapidamisest seda ei leia?
t
to aga/ 15. veebruar 2018, 15:27
Miks riik eutanaasiat ei toeta, lahkuks kohe siit põrgust?
k
Kas riik peab sulle silmuse kaela aitama?/ 15. veebruar 2018, 16:07
Isegi niitühise asjaga ise hakkama ei saa? Ma saan aru kui elu on jama aga no niilihtsa asjaga saab igaüks ise hakkama ja kui ei saa siis pole nii jama järelikult ka aga lihtsalt on teatud grupil inimestest pidev tähelepanuvajadus ja siis aetakse suust välja mida iganes, et ainult püünele saaks.
Ma võin sulle ja sinusugustele süstida Abrus precatoriusest saadud ainet, oleks päris huvitav eksperimenteerida. Saaks ka selle feministide grupi katsejänesteks, sakasite ju meeletu teene maakerale teha.
n
Nii / 15. veebruar 2018, 10:30
nagu satanistidele ei tohiks olla ka eesti ühiskonnas kohta feministidele. Need on naiste, perekonna ja kogu ühiskonna kõige suuremad vaenlased.
n
Naine/ 15. veebruar 2018, 10:30
Õnneks ei ole mitte kellegi öelda, millal ja kui palju lapsi mina sünnitan. Hoitku oma suu kinni, mitte ükski naine ei peaks taolist möla kuulama. Kui naine naisele annaksin ma talle pasunasse.
s
sa küll/ 15. veebruar 2018, 12:47
naine ei ole, naine ei anna pasunasse.

o
onn/ 15. veebruar 2018, 10:29
See feminist (?) on seest ju tumeroheline, Zuzu usuõde :D
i
Inimesed peaks aru saama/ 15. veebruar 2018, 10:27
Feministid on ohtlikud ühiskonna jätkusuutlikusele.Loota on,et see ideoloogilineprojektitüüp ei soovi kunagi pensionile jääda,sest see on keskkonnale kahjulik.Muidugi on sellel paralleelreaalsusel omad äärmused. https://www.infowars.com/feminist-study-youre-racist-if-you-dont-have-sex-outside-your-race/
x
xxxx/ 15. veebruar 2018, 10:36
Huvitav et kes peab sellisele pensioni maksma,tema sotsmaksu eest ju elavad tema ema ja isa.
t
tädi/ 15. veebruar 2018, 10:25
kahju sellest Nikast: tundub et on siia ilma sündinud juhuse läbi, ilma armastuseta
.
..../ 15. veebruar 2018, 11:15
...ilma armastuseta ja lisaks täiesti ilma mõistuseta.
j
Juks35/ 15. veebruar 2018, 10:22
Huvitav, põhiseadusele ja rahvuslikele huvidele kõrgel kaarel sülitav äärmuslane saab riigitelevisioonis sõna aga rahva huvide eest seisvaid natsinaalsotsialiste sunnitakse vaikima?
Kuidagi väga kaldu see värk. Nii tekib ju peagi oht teise äärmusse minna.
p
Põhiseadus/ 15. veebruar 2018, 11:13
on uute seadust fabritseerijate poolt muudetud peaaegu makulatuuriks,mida ei arvetata ega austata,ainult ,kui on kasulik klikile siis toonitakse Põhiseadust kahjuks.Põhiseadus peaka olema nagu 10 käsku Piibliloos aga juudid neid ei austa .
p
pealegi/ 15. veebruar 2018, 10:17
See naine on välimuse järgi mingi mitte meie tüüp, tumedad silmad, tumedad juuksed, eestlannad on heledate juustega ja siniste hallide silmadega. Maa ei ole ülerahvastataud, need kohad on ülerahvastatud, kus naisi ei peeta võrdse suhte vääriliseksks, mingid musta mandri onnides elavad inimesed,kus naistel palju lapsi ja vaesus vahib otsa, mehi nagu polekski, haigused levivad...
n
naine siit/ 15. veebruar 2018, 11:36
Võtan elust ja ajaloost, kui sulle need võõrad on, siis õpi. Mustad silmad ja pruunid juused- see pole meie sugu ega tegu.
t
to KUST/ 15. veebruar 2018, 11:49
Eestlaste rahva-arv oli tol ajal oma 300 tuhat inimest. Tuhat siia-sinna ei muuda üldpilti. Kui genofondi on uuritud, siis eestlastel on sarnased geenid ikka pigem eurooplaste ja lähinaabritega kui mingite asiaatidega. See-eest kui Venemaale minna, siis mida kaugemale itta, siis kuigi räägitakse endiselt vene keelt, siis välimus on enamusel juba täiesti asiaatlik.
t
T Ü R A V A R T/ 15. veebruar 2018, 13:34
t
tibu/ 15. veebruar 2018, 10:16
huvitav. see on vist üks järjekordne tõend sellest,et feministidega lapse saamine võib olla ülimalt kahjulik...
k
kuidas/ 15. veebruar 2018, 12:51
sa temaga lapse saad, kui ta ei taha last? Kas vägistad?
m
Minu Nimi/ 15. veebruar 2018, 10:15
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!
p
Peeter/ 15. veebruar 2018, 10:11
Kuhu me oleme jõudnud? Laps on loodusreostus??? Selliste avalduste väljaütlejad on seda kindlasti- kasutavad vaid ühiskonna poolt pakutavaid hüvesid, ise midagi vastu andmata. Ning oma nõudmiste väljaütlemisel on nad eriti kõva ja vastiku häälega. Selline Salgu-Juta ei saagi vist lapsi ja siis eneseõigustamiseks ajab suust välja sellist jaburust.
n
No/ 15. veebruar 2018, 10:13
Alles eile nägin kuidas koolilapsed prügi maha loopisid
i
Inimloom ongi looduse reoataja ja hävitaja/ 15. veebruar 2018, 10:23
eriti,kui nende populatsioon on kasvanud liialt suureks ja loodus ei suuda loomulikul teel reostust lagundada st.mikromaailm ei tule enam toime toodetud reostusega.Kui reostustase tõuseb ülemäära siis see hävitab ka inimlooma,kuhu me olemegi teel oma primitiivse ahnuse instinkti rahuldamise soovi täitmise püüdlemisel
s
soe soovitus/ 15. veebruar 2018, 10:36
No miks sa vingupill siis koormad ometi seda loodust?!? Võta kiiresti midagi ette, et maailm endast vabastada.
s
Soe soovitaja/ 15. veebruar 2018, 11:16
kriitilist nn.tarkust sul on... aga sellest ei piisa.

e
Eino Taruk/ 15. veebruar 2018, 10:09
On küll, see on tõsi, aga feministi suust tulnuna on sellel vastik kõla. Sest vastik fakt, mis tuleb vastikut äärmuslikku ideoloogiat esindava inimese suust, on eriti valus. Kahjuks tõsi, Maa ei suuda meid enam ära toita. ega katta. Meil võib siin ju rahvas vananeda ja väheneda, aga maailma probleemid tulevad siia nii või teisiti. Ka migrantide tulv on ülerahvastatuse tulem....
õ
Õige/ 15. veebruar 2018, 10:14
Tuleb siinsest konnatiigist kaugemale näha
n
Nn.feministil on objektiivne lähenemine/ 15. veebruar 2018, 10:39
Laps on perekonna toodang,kui lähtuda tootmise ja ettevõtluse seisukohast ning iga tootmine toob kaasa reostuse ja kulu.Kuna me elame räiges kapitalismis ja veel libastud liberalism otsa lisada,kus sotsiaalsed,majanduslikud jm.tingimused on segased ja ei anna kindlust perekonnale siis miks peaks perekond lapsi taastootma,olgu see siis armastusest või ka kaalutletult.Laiendatud taastootmine tõstaks rahva arvu aga see on riskantne.Iseenesest ei ole ju perekonnal vaja laiendatud taastootmist kuna see nõuab lisakulutusi,kõigil ei ole neid kustkilt võtta.Talumajapiadamiste ehk agraarühiskonnas tootis pere endale tööjõudu laste näol.Paraku oleme nö.edasi arenenud ja vajadused muutunud,kiitleme ,et elame 21.sajandil...Kõik on kaheotsaga.Pealegi sel 21.saj.on hakanud inimkonda negatiivselt mõjutama globalism ja suund Maailmavalitsusele,kus 2 klassi domineerimas.
x
xxxx/ 15. veebruar 2018, 10:39
No aga siis tuleb oma kodu kaitsta rändrohutirtsuparvede eest.
n
Nika Näka/ 15. veebruar 2018, 10:09
Woolfigrupi liikmed rikuvad keskkonda- roojavad regulaarselt avalikku ruumi. Ja ERR pakub heameelega seda võimalust.
p
Pets/ 15. veebruar 2018, 10:08
see nn kolmanda laine feminism on paras ajuhaigus, kahjuks
k
15. veebruar 2018, 10:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eino Taruk/ 15. veebruar 2018, 10:10
Kuule, meil on lademetes kenamaid ja mittefeministe...
n
nendele/ 15. veebruar 2018, 12:54
k
konsa/ 15. veebruar 2018, 10:00
ESIFEMINIST TELES: laste saamine on keskkonnale kahjulik
.-.-.-.
ta ju räägib õigust, ta ise on ere näide sellest kui LAPSETEGU läheb aia taha
t
tilba/ 15. veebruar 2018, 10:00
Lapsed olgu ikka inimestel kes neile saavad kõrge elukvaliteedi, hea hariduse ja laia silmaringi võimaldada. Paraku on nii, et suurem osa suurperesid elavad kusagil peldikus a la kodutunde kandidaadid ja peavad sente lugema. Harimatute ja väga lihtsate inimeste murede puhul raha andmine ei aita. Sellised, kes peavad hädavaevu oma lapsi kasvatama töötuna ja ilusate hammaste ning kehvade elamistingimuste hinnaga, peaks küll lastetud olema...
n
Nõus/ 15. veebruar 2018, 10:02
o
Olen / 15. veebruar 2018, 10:10
Märganud oma tutvusringis, et mida rohkem haritud seda vähem lapsi ja kui siis alles pealec30
Mida jõkamad siis ka lapsi vähe
j
Jõukamad ongi ühiskonna / 15. veebruar 2018, 10:45
arengu pidurid,nad ajavad taga rikkust ja mugavust ning tahavad nautida elu maksimaalselt st.nende teguviis on piisavalt egoistlik aga seda ju kapitalism ,kui ühiskonna olemus ongi.Nad tahavad võtta aga mitte anda.
h
Haridus on asunud/ 15. veebruar 2018, 10:41
allakäigu teele,teatud poliitiliste suundade ja arusaamade tõttu,mis on negatiivne näitaja.
M
,,A,,/ 15. veebruar 2018, 09:56
Muidugi on, siis ei peaks ju piginokkadega tööhõivet lappima!?
p
pealtvaataja/ 15. veebruar 2018, 09:54
Mis küll ühe inimese ajus toimub? Ah jaa - kui ajuhallollus on tsementeeritud, siis ei toimugi sääl midagi...
m
Miks/ 15. veebruar 2018, 10:05
Lihtsalt iga naise eesmärk pole järglasi toota
x
xxxx/ 15. veebruar 2018, 10:41
Feministi ülesanne on tarbida ja vanaduses teiste arvel parasiteerida.
l
laine/ 15. veebruar 2018, 11:55
kui puudub laste saamise võimekus, siis sobib hästi ka bravuurne eneseõigustus.
n
naine/ 15. veebruar 2018, 15:18
Nii ongi. Eriti, kui rullnokad ei kõlba, pagulased samuti mitte ja siis vingutakse, et miks lihtsalt ei lase mingil suvakal last teha ja ÜKSI üles ei kasvata.

M
.../ 15. veebruar 2018, 09:51
Mis ta valesti ütles? Vaadake inimeste arvu kasvutempot maakeral ja mõelge, kas planeet suudab selle välja kannatada? Eesti siin muidugi midagi ei mõjuta, aga üldises plaanis on see väga õige lause.
s
Siis öelgugi nagu asi on/ 15. veebruar 2018, 09:56
arengumaade ohjeldamatu sigimine on vaja peatada, sest nad ei suuda ennast ära toita ja loodavaad vaid abile.
m
Miks/ 15. veebruar 2018, 10:00
Arengumaa laps halvem on kui mõni muu
j
Jõuluvana ei too arengumaade lastele kommi, sest../ 15. veebruar 2018, 10:03
kommi saavad ainult lapsed, kes ilusti söövad...
ü
15. veebruar 2018, 10:23
ÜRO ja ja veel mõni organisatsioon praegu selgitavad, mis õigusega nad on 500 000 keenialannat steriliseerinud oma süstikestega. Analoogseid kuritegusid on tehtud ka mujal riikides.
a
Arengumaad.../ 15. veebruar 2018, 10:59
on loodusele ja ta tungidele lähemal,mikromaailm paljuneb samuti kiiresti ja ka eluiga on vähem arenenud elusvormidel lühem.See ei tähenda,et nad taandarenevad vaid vastupidi kiiremini toimub kohanemine.Võtame kõigile teada kärbsed,kes on kohanenud järjest muudetavatele mürkidele.
Meie poolt nimetatud nn.arengumaad elavad oma elu,nad on vaesed,neid on koloniseeritud,röövitud,orjadeks müüdud jne.Ehkki inimkonna hälliks loetakse Aafrikat.Paljude nn.arenenud riikide areng on toimunud nende arvel.Rikkad ikka elavad vaeste arvel.Niisugune on ajalooline tõde,kes midagi ajaloost teab.
Rikkad naudivad mugavusi ja liigset heaolu ja seks on muutunud lõbustuseks,nautiguks.
Nii siis olen ütelnud,kuidas asi on üldjoontes
s
Seks/ 15. veebruar 2018, 13:39
Et siis las seal sigivad, sellekohta me ei ütle midagi. Lihtsalt siin meie suretame end ise VABAS TAHTES välja? Õnneks sinusuguseid on umbes 10-15% ja te võitegi juba täna algust teha, poes nööri hinnad pole veel tõusma hakanud, soovitan kiirustada.
i
Irf/ 15. veebruar 2018, 09:59
Seda juttu mingu ajagu ohjeldamatult paljunevatele neegustele, hindudele ja araabidele.
e
ei saa,/ 15. veebruar 2018, 12:59
sest kõik peab ju käima eesti keeles, inglise keel on ju halb. Arvad, et aafriklased saavad eesti keelest aru?
j
ja / 15. veebruar 2018, 10:05
lahendus on... Mis tähendab ülearune inimene? Maailm jõuab toita enamgi, probleem on rohkem korrumpeerunud ja klassiühiskondades. Veider, aga ka Eestis on hakanud kastiühiskond kujunema.
n
Need feministid tuleks.../ 15. veebruar 2018, 10:14
Ühele saarele koos lõvidega kokku koguda. Saaks saastast lahti!
M
.../ 15. veebruar 2018, 10:21
Miks vötta söna maailma ülerahvastamisest??? Meie räägime siin ikka Eesti rahvastikust, mis on languses. Need arenemata maad vaadaku ise palju lapsi treivad ja palju neist üles jaksavad kasvatada.
m
Mina kardan Virginia Woolfi/ 15. veebruar 2018, 09:49
Selliste haigete avalduste vastu aitab vaid lastetusmaks. Mul on kolm last ja nemad peavad seda hullu pensionipõlves üleval pidama
p
Planeedil/ 15. veebruar 2018, 09:52
Maa on rahvast liiga palju
t
to Planeedil / 09:52, 15. veebr 2018/ 15. veebruar 2018, 10:00
Alati saab ju sõda pidada. Tundub aga, et olete vägagi oma elu küljes kinni!
t
To Planeedi.../ 15. veebruar 2018, 10:11
Kuule napakas, kust kohast sina tead mis on ülerahvastand ja mis mitte! Pead ennast targaks jah? Muide see targaks pidamine ongi esimene debiilsuse märk.
s
Soovitan/ 15. veebruar 2018, 10:16
Sul rohkem lugeda
1 miljon eestlast ei ole veel kogu maailm
a
aga/ 15. veebruar 2018, 10:18
"Planeedil Maa on rahvast liiga palju"
Sure ära.
Miks sa kohta kinni hoiad?
e
et siis/ 15. veebruar 2018, 10:26
üleskutse: maailm saab päästetud, kui ei ole enam eestlasi maailma reostamas!
t
tuutu/ 15. veebruar 2018, 10:39
Olen valmis kohe ära surema, kui saaks selle surmava ravimikokteili kätte. Ehk oled nõus tarnima? Ise vaat olen nii saamatu, et ei saa sellegagi hakkama.
ü
Ülerahvastust/ 15. veebruar 2018, 11:05
on reguleerinud ja reguleerivad sõjad,nakkushaigused,nälg ning looduskatastroofid.Meile kõigile teada on aafrika seakatk,mis mõllab meil ja mitte ainult meil.Katk sai alguse Kuubast ,kui taheti bioloogilise relva abil tekkivat sotsialismi hävitada ja ajapikku jõudis ta maailma laili,kus hakkas kapitalismi hävitama.
s
Sa alusta endadast/ 15. veebruar 2018, 13:43
Kui su lähedal on kõrgeid ehitisi - 9 korruselised või kõrgemad hooned, tööstushoonete korstnad, mastid (mobiilsidemaste igal pool), need aitaks oluliselt sind sinu raskel teel maailma enesest vabastamisel! Kui su lähedal ei ole mainitud ehitisi siis poes on nööri ikka saada?
t
tuutu/ 15. veebruar 2018, 15:19
Vaata iva on selles, et mitte rikka ja ilusa ja kõige teravama pliiatsina kardan, et poomisel võib midagi nihu minna (nõuka-aegne inimene ehk mäletab seda kõverkaela-naist Šolohhovi "Vaiksest Donist", kes oli üritanud ennast üles puua), mastid pole minusugusele eriti ronitavad (tasakaaluhäired), korstnad aga ka üldiselt alt laienevad. :) Aga ära muretse, eks ma mingi variandi ikka leian.
k
Kord kärss kärnas, kord maa külmand?/ 15. veebruar 2018, 16:18
Sinu "nõuka aja" jutust nähtub selgelt, et oled juba keskealine. Seega on sinu lastesaamise probleem pelgalt sus endas kinni olnud. Mina olin nõukaaja lõpus veel hällis, mul oli 4 õde-venda ja me kõik oleme saanud täiskasvanuks, keegi ei ole vangimajas käinud jne, mõnel on juba oma pered-lapsedki. Mul ja paaril veel ei ole aga ma ei ütle never, et eestis ei peaks lapsi sündima, mina tahaks väga oma lapsi aga kahjuks on sellsieid feministe kõik ilm täis ja oma õega ma aafriklasteviisi ka lapsi teha ei taha. Ja mis puutub sellesse, et elu on raske jne siis jah, nii on aga rumal demagoogia ei muuda seda küll paremaks.
k
Kixik/ 15. veebruar 2018, 10:22
See "minu lapsed maksavad talle pensioni" on üks vaatenurk. Teisalt maksab lastetu töötav inimene praegu ka Teie laste hariduse, arstikulude jne eest.
p
Pensioni süteemi on loonud/ 15. veebruar 2018, 11:30
kapitalism.Agraarühiskonnas seda ei olnud vaja.Mõte on selles,et kapitalist tahtis tööliselt-orjalt võtta niipalju ,kui saab.Ta lubas vanaks jäävale töölisele ülalpidamise,mille ta ise oli kapitalisti teenides välja teeninud ja teadmine,et ta vanaduspõlv või sandistumine on kindlustatud võis ta rahumeeli tööd teha maksimaalselt.Inglismaa ja USA rakendasid seda esimestena.
m
Mina kardan Virginia Woolfi/ 15. veebruar 2018, 11:36
Keskmine feminist on riigiametnik, kes terve elu konsumeerib maksumaksja poolt teenitud väärtusi, mitte midagi nad ei maksa. Vaatasin, et sama on ka Nika Kalantariga, kerjab hooandajas raha ja ilmselgelt ei loo majanduslikus mõttes mitte midagi.
j
ja kuidas/ 15. veebruar 2018, 13:05
siis see lastetusmaks aitab? Mina maksin nõuka ajal, pärast elasin koos lastega naisega, tema poeg üle 30-ne, aga ikka elab osaliselt meie kulul. Sinusugune sai ju iga lapse eest 3 pensioniaastat juurde, mina pole midagi saanud, kuigi samuti kasvatanud võõraid lapsi. Mul pension 297 euri. Palju sul?
s
Soovitus/ 15. veebruar 2018, 09:48
Nika peaks saatma hea tahte saadikuna kohustuslikus korras mustale mandrile, kus ta selle avaldusega suudaks maailmale palju kasu tuua. Meie maal kõlab see paraku värdmõtlemisena.
n
No/ 15. veebruar 2018, 09:55
Igal inimesel on õigus oma arvamusele
s
Sander/ 15. veebruar 2018, 10:15
"Igal inimesel on õigus oma arvamusele"-IGATI PÄRI, kuid kui see mutt hakkab pensionile minema, siis loobugu sellest, sest tema pole selleks midagi teinud, et oleks järeltulevaid põlvi, kes majandust/riiki üleval peavad. Miks peavad minu kolm last tema heaolu eest head seisma???
e
15. veebruar 2018, 10:26
Esifeminist ei edasta oma arvamust vaid ideoloogiat.
e
eu/ 15. veebruar 2018, 11:14
Võõ ra maalastel kipuvad olema arvamused, mis eestlastele ei sobi!
Lisaks see, et võõ ra maalaste arvamused on ülimuslikud! Võõ ra maalaste vähemus kirjutab ette, kuidas põlisrahvas oma maal elama peab!!??
ä
ära targuta/ 15. veebruar 2018, 13:09
tean paljusid 3 lapse vanemaid, kelle lapsed elavad välismaal ja abielus välismaalastega, tean neid, kelle lapsed invaliidid, kellel kurjategijad ja vanglas. Pole teada, millised sinu lapsed või millisteks muutuvad.Jne. Pensionit teenivad vaid Eestis töötavad inimesed, olgu need kasvõi võõramaalased. Mingi vaid laste olemasolu seda ei anna.
n
No igal arvamusel.../ 15. veebruar 2018, 16:20
arvad on muide p3r53karvad
n
Njah..suurmõtleja Nika ekistentsi lõpuga vanadusse kunagi vabastab../ 15. veebruar 2018, 09:47
loodus end ka selliselt mõtlejate geenide, kui perspektiivitute, edasikandmisest..
e
eestlasi pole liiga palju/ 15. veebruar 2018, 09:47
aga neid NIka suguseid ja igasugu muid on küll, jah, liiga palju
a
Ausalt/ 15. veebruar 2018, 09:56
Ise küll ei taha olla masin kes eestlasi kampaania korras juurde toodab
k
Kixik/ 15. veebruar 2018, 10:19
Kuuldes sõna "suurpere" tuleb endal ka meelde "lastekampaania" ning "sotsiaalabi".
m
Meie elu püütaksegi/ 15. veebruar 2018, 11:36
reguleerida kampaaniatega ja on inimesi ,kes sellega kaasa lähevad ,mõtlemata tulemustele.Valimiskampaania,KrerEx laenu võtmise kampaania,kui peibutus jne.
o
on küll,/ 15. veebruar 2018, 13:10
ka eestlaste seas eksisteerib tööpuudus.
n
15. veebruar 2018, 09:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kindlasti/ 15. veebruar 2018, 09:56
Mitte, Maa on ülerahvastatud
s
Sinu sugusest.../ 15. veebruar 2018, 10:07
j
15. veebruar 2018, 09:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Keskkonnavolinik/ 15. veebruar 2018, 10:04
See isend peaks end kibekiiresti laskma steriliseerida, et mingit õnnetust ei juhtuks ja ka kogemata rasedaks ei jääks.
i
iga inimene/ 15. veebruar 2018, 13:12
oma lastekarjaga on keskkonnale kahjulik, seega sina veel suurem, kui tema.
t
Ta peaks eneka/ 15. veebruar 2018, 13:49
tegema, see oleks kõige parem - ta vabastaks Maa enda koormast!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee