233 kommentaari

M
Meedia poolne ajupesu !!! Olge valvsad !  /   11:52, 18. veebr 2018
Ärge uskuge seda artiklit !! see pole mingi lugeja kiri ! kohalik ajakirjanik imes selle büroos pastakast välja selleks et on antud käsk meedial avalikku mainet kujundada nii et üksikvanem on oinas ja loll ja ise süüdi ning andke endast maksimum et eesti riiki rohkem lapsi ei sünniks, sest see maa on vaja rahvast tühjaks saada, mitte siia lapsi juurde sünnitada !! Vaadake neid kommentaare valve-kommentaatoritelt ning vaadake neid miinuste hulka asjalikke kommentaaride juures . See räägib köik ühte keelt - matertage lapsevanemaid ning öhutab järglasi mitte muretsema !!
K
Kaidu  /   14:28, 17. veebr 2018
Tundke oma õigusi palun! Alati kôik pangaülekanded selgitusega “laste elatisraha” , kôik maksud, ostmised!! Kui on ebaöiglane siis kohtusse! Kasvôi alusta lastekaitse poole pöördumusega ja saad riigipoolse advokaadi. Nôua lapsed endale!!! Ei ole seadust et emmedega vôsukesed elama peavas
  /   00:15, 18. veebr 2018
mida sa siin pealkirjastad, kui ülekanded puuduvad??? Need nutikamad sulid pealkirjastaks küll, aga vaata tagantjärgi pole võimalik, kui ülekanne puudub. Need kes kannavad, et lapsele või lihtsalt ülekanne või matusetoetus, hätta ei jää ülekanne on ülekanne, mustvalgel kirjas, et kodanik teisele kodanikule raha kandis. Kui neil ka veel ühine laps, siis selge et mitte mullivee eest. Mõistagi peaks õiglaselt pealkirjastama õlekandeid ALATI, aga olemasolevat nihu läinud pealkirjaga õlekannet vaidlustada ei saa, ülekanne on ülekanne. Ja ega need mittemaksjad nüüd nii lollid ka ole, et oma esimest -viimast ülekannet õige tiitlita jätaks. OLEKS VAID ÜLEKANNE, aga seda pole ju
R
Rm  /   09:52, 16. veebr 2018
Jah sellist asja peaks kuidagi seadusega reguleerima kui kohtulikult on elatis välja nõutud siis peaks ka kuidagi nii olema et see elatis summa mis makstakse või mida täiturid ära võtavad et selle summa kohda oleks ka tšekid iga kuiselt ette näidata et see raha on konkreetselt lapse tarbeks läinud et seda raha kasutatakse aind lapse ülalpidamiseks mitte mingiks muuks otstarbeks
O
on olemas  /   11:56, 16. veebr 2018
ka selliseid elatise maksmise kokkuleppeid, et peabki kõike tõestama. Kokkulepe ongi nii nagu kohtus kokku lepitakse, see ei ole keelatud ja seda ei pea seadusega eraldi reguleerima. Tean ise ühte ema, kes peab igakuiselt tõestama, et isa poolt makstud raha kulus ainult lapse tarbeks. Tüütu see on, aga isa muul tingimusel maksma ei soostu. See ema on öelnud, et ilma lapseta oleks tal iga kuu rahakotis umbes 500Eurot rohkem, just nimelt tema raha, isalt saadud elatis on peale selle. Tegemist ühe algklassilapsega, kellel natuke rohkem raha nõudev hobi, aga kui ema ja isa on mõlemad terved ja teenivad inimesed, siis ei ole mingit põhjust, miks isast eraldi elav laps ei tohiks sellist hobi harrastada või miks ema peaks rohkem kulutama.
  /   12:51, 15. veebr 2018
Lapse saamine peaks siiski olema 2 poole kokkulepe ja soov, ja sellised asjad peaks paigas olema juba enne lapse eostamist. Mitte et ema, kes on võtnud vastutuse enda peale, kasutades pille, tunnistab ühel hetkel, et ei ole neid juba 3 kuud võtnud, kuna "tema soovis last" (lugu lähituttavatelt). Peres ometi oli kokkulepe, et mitte niipea mingeid lapsi. Kahju, et seadus ei võimalda sellist ema kuidagi karistada. Süüdi jääb ikka mees- kui ta ei tunnista isadust, ei võta last oma nimele, siis emmekene saab kohtu kaudu dna analüüsi nõuda ja maksad nagu miška.
Ausalt öeldes meie naiste teadmised rasestumisvastaste vahendite kasutamise osas on väga algelised ka.
  /   14:21, 15. veebr 2018
Huvitav, kes laovad miinuseid? Emad, kes on meestele oma lapsed kaela määrinud? Või naised, kes ei taha midagi teada pillidest, spiraalidest jms.?
M
miinuseid  /   08:39, 16. veebr 2018
laovad need, kes on täiskasvanud ja ei arva, et ema peaks lapse saamise eest karistama. Ja et rasedusest hoidumine on mõlema partneri mure ja et 100% garantiid ei anna ükski vahend. Ja et lapsele elatise maksmine ei ole karistus, vaid normaalne tegevus oma järglase ülalpidamises osalemiseks.
  /   12:16, 16. veebr 2018
Kui ema sellise pahatahtliku teona saab lapse, siis vastutagu ka üksi. Peaks olema võimalus notari juures kokku leppida- jah, käitus nii, jah, tema probleem ja isalt mingit raha või lapsega tegelemist vms nõudma ei hakka. Praegusel juhul jäävad naised karistamatuteks. Ja neid naisi, kes lapse saavad näiteks mehe kinnihoidmiseks, on piisavalt.
Lapse saamine ON kahe poole kokkulepe. Siiski.
A
aga mees  /   12:34, 16. veebr 2018
Ja kui mehel kondoom puruneb, siis vastutagu ka üksi:)
Mis inimesed need küll on, kes lihast last karistuseks peavad?
  /   15:35, 16. veebr 2018
Eespool on ju selgelt öeldud, et lapse saamine peaks olema kahe poole soov ja kokkulepe? Ehk laps saadakse peale seda kui kokkulepe lapse saamiseks on olemas, mitte et ups, lohakas naine on rase ja siis lepime kokku, et saame lapse. Ehk siis lühidalt, mees võtku olukord omaks ja jokk.
1
12,34  /   21:08, 16. veebr 2018
pole ju mehi senini vastutama pandud. Kondoom puruneb, vastutab naine ja peab veel kohtusse pöörduma, et kondoomipurustaja KA bati maksaks lapsele, sest üksi kasvatada tiba raske.
Kindlasti on mehi, kes ise vastuvaidlematult kaasaitavad, või lausa üksi kasvatavad-vastutavad, aga neid ei ole väga palju ja see pole üldse tänane teema. Tänane teema on, et isa nati pingutas, nüüd viriseb, et ülepingutas.
Kes VÄHEGI lapsi kasvatanud on, näevad millega tegu. See inimene ei hooli lastest ja ta ei tealaste kasvatamisest ABSOLUUTSELT mitte midagi.
Vaene on see laps, kes tema juures aega veetma sunnitud, et issi maksma midagi ei peaks. Aga neid on lausa kolm. Raske juhus.
  /   00:24, 17. veebr 2018
Eespool on ju selgelt öeldud, et lapse saamine peaks olema kahe poole soov ja kokkulepe? Ehk laps saadakse peale seda kui kokkulepe lapse saamiseks on olemas, mitte et ups, lohakas mees ei suutnud katkestada ja UPS, naine on rase ja siis lepime kokku, et saame lapse. Ehk siis lühidalt, naine võtku olukord omaks , kandku ja sünnitagu ja jokk. No ikka pole, kaks tegid, kaks ka vastutagu, pole just kõrgem matemaatika.
+1 -0 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist
V
vaesed isad  /   10:11, 15. veebr 2018
Kus nüüd on hordide kaupa alla 1000euri teenivaid ja elatist maksvaid isasid välja ilmunud, kes aina kommenteerivad ja teistsugust seisukohta väljendavatele kommentaaridele miinuseid laovad! Ei ole neid nii palju olemas, lihtsalt üks punt on võtnud nõuks teemat mitu päeva üleval hoida.
Mode kustutab osa kommentaare üldse ära, täiesti viisakaid ja faktipõhised, aga teist seisukohta omavaid.
Mis värk käib, Õhtuleht? Ajakirjandus ei peaks ennast mõjutada laskma mingi huvigrupi, antud juhul siis elatisvõlglaste või muidu äpude isade huvidest.
Muide, elatise nõudmine teiselt vanemalt on kohustus, mitte ainult õigus, kui toimetulekuga raske on. Kui peaks vaja minema mingit toetust, võidakse sellest keelduda, sest abi vajav lapsevanem ei ole täitnud oma kohustust nõuda teise vanema osalemist lapse kasvatamisel. Kui raha lugeda pole vaja, siis pole probleemi, aga praegu käib ju hala selle üle, et isa maksabki kogu sissetuleku lahus elavatele lastele ja rahakott ei võimalda uusi juurde teha.
V
vaesed isad  /   11:04, 15. veebr 2018
Õhtulehe kommentaariumis miinuseid ladudes olukorda ei paranda, neid ei võeta seadust parandades arvesse:)
Mehed, tehke mõistlikke ettepanekuid või tehke rohkem tööd, et oma lastele eluks vajalikku võimaldada, sellest on reaalselt abi.
Minu tütre eksmees teenib riigifirmas 5000euri ja arvab ka, et 250 sellest lapsele maksta käib tal üle jõu ja nii palju ei kulu lapse peale mitte mingi valemiga. Ja et pool lastetoetusest tuleks elatismiinimumist veel maha arvata, et see nagu vaese isa olukorra leevendamiseks ette nähtud riigi poolt:) Laps elab ema juures, mitte sentigi kohtus välja mõistetud summast rohkem mees ei maksa ja ühtegi vajalikku asja ka lapsele ei osta. Kui külas käib vahel harva, siis pisikese kingituse ikka toob lapsele, päris tühjade kätega ei tule.
R
Reimo R  /   07:01, 16. veebr 2018
Vastupidi. Neid isasid on väga palju aga seni pole nad väga palju sellistel teemadel sõna võtnud, kuna neid on õpetatud väärikateks. Tõstatatud küsimused, miks laekub raha 100% emadele jne, on aga õigustatud ja peaksime härrat selle kirja eest tänama.
K
Ka  /   10:09, 15. veebr 2018
Lõin huvipärast kokku oma laste kulud viimasel neljal kuul. Seda oli kerge teha, kuna peame nn tšekipäevikut. Lisasin osa pangalaenust ( kuigi see on meil üliväike). Ühele lapsele kulus nt jaanuaris 580.- eur, teisele 610.- eur, novembris 620.- ja 605.-. Üheski kuus ei kulunud alla 500.-. Midagi suurt ei ostnud lastele, reisimas ei käinud. Kõik kulutsed on tšekkidega tõestatavad. Kas isadel, kes väidavad, et peavad lapsi üleval lisaks alimentide maksmisele, on tõestada? Vaevalt, ainult jutt, jutt, jutt.... Kui pole jututasandil, siis tšekid kohtus lauale ja korrigeeritakse alimente. Pole vaja hädaldada, võtke naistest eeskuju, nemad tegelevad lastega, hoolitsevad, muretsevad kõik vajaliku, on 24/7 kättesaadavad ja EI VINGU!!!
N
naine metsast  /   10:25, 15. veebr 2018
aga kui ei ole sellist summat, kui ema ja isa kokku ei teeni üle 2 tuhande? Või on Teil endal nii kõrge töötasu, et saate selliseid summasid laste peale kulutada. Kas siis madalapalgalistel ei tohigi lapsi olla? Kas lastest lahus elav mees peab ise olema paljas ja näljas, et maksta elatisrahaks n. 1000 eurot kuus? Töötan maakoolis ja ei kujuta ette, et enda 800-sest töötasust jätkuks selliseid summasid...Siis peab mehe töötasu olema vähemalt 1000. Et siis järjekordne pere lõhki ja mees soome.
K
Ka  /   11:27, 15. veebr 2018
Maal elades ongi sul hoopis teised kulud. Vaevalt sa oled laenuga Tallinnasse korteri soetanud ja maksad mitusada eurot kommunaale iga kuu. Võibolla on sinu lastel huviringid tasuta, ei maksa nad transpordi eest, ei käi kinos, teatris? Ei ole prillikandjad? Ei ole breketeid? Kasvatate äkki midagi ise peenral?
J
J  /   11:28, 15. veebr 2018
väga õigesti aru saanud.. madalapalgalised 2kohalise iq'ga inimesed ei tohikski sigida... aga kahjuks on eesti täis selliseid, kes ei suuda oma lapsi üleval pidada...
laps on luksus, mitte vajalikkus tänapäevases maailmas... niigi ülerahvastatud see planeet...
  /   12:36, 15. veebr 2018
kelle pagana raha eest sinu IQ d täis tehtud mässusid vahetatakse kui aeg sealmaal?
N
naine metsast  /   15:20, 15. veebr 2018
rumal jutt suhu tagasi. laenuga soetavad eluaseme kõik noored perekonnad - nii Tallinnas kui Rakveres ja mujal. Tallinnas on eluasemekulud (tsentraalküte, vesi) odavamad kui maal, kus katlamajade kütte asemel elektriküte. Selle kommentaari ema ütleb ju, et pangalaen on üliväike. Miks maal peaksid huviringid tasuta olema?. Transpordikulu on suurem kui näiteks käivad lapsed maakonnalinnas kas muusika-või spordikoolis. Ah et Tallinna lapsed võivad prille ja breketeid kanda, aga külalapsed mitte :))) Jutt konkreetne - nooremõpetaja brutotöötasu 1000.- Oma aiamaajutuga on ka puusse pandud - tehke Tallinna külje alla Viimsisse muru asemel köögiviljaaed.
K
Ka   /   16:13, 15. veebr 2018
Loe uuesti ja hoolega. Sõna "võibolla" jäi sul vist märkamata. Viimisse peenraid ei saa teha, ei ela sealkandis. No ma ei tea, meil on kommunaalmaksed praegu 240.-, elekter veel lisaks. Ma tõesti ei usu, et vanemad, kelle netotasu on 800.- eur, saavad lubada lastele breketeid. Nende hinda me teame kõik. Kui inimene saab 800.- eur ja sellega ära ei elaks, siis ta võtaks ju midagi ette ometigi!
J
jutt jumala õige   /   10:34, 15. veebr 2018
Isad tulevad halama kuna ei saa pidusid korraldada ,naisi sebidda oma rikkusega jne.
Minul on eksmees kes mind kohtusse andis kaotasin tuhandeid eurosid tema pärast.Samas ennem tegi nunnu näeo et lähme lahku siiski sõpradena ja ei mingit tüli.Mis te arvate et nii oligi .Kohe andis ta mind kohtusse.Kes kattis mul kulud kohtus RÕK sain ainult osaliselt esimeses kohtus teistes täielikult.Õnneks olid mul palju abilisi seaduste suhtes.
Ka minu laste isa kriiskab et elatist ei taha maksta lubab taas kohtu teed mulle igapäev.Samas endal uus tibi juba isegi 3s tibi võõra lapsega.Elab suures majas maksab endale omas firmas miinimumi ja mängib kätte ülejäänud sulas.Kohtus teeb nutuse näo et ika jube vähe raha ja emal pole ikka raha vaja nii palju.Samas ei tea ta kui palju kulub lastele reaalselt sest kodus olles ta ei andnud sentigi ei elamiseks ei riieteks ei treeninguteks.Kuna väitis te elate MINU MAJAS ,mis oli ühiselt soetatud siis ei anna ta midagi.Mina olen peale kohtulahinguid aga tsekke alles hoidnud et kui kohtu tee tuleb on mul olemas kõik mida näidata et reaalselt kulub lapsele raha mitte ei larista me naised kosmeetikale.
A
a  /   11:30, 15. veebr 2018
muig.. treeninguteks.. kle su jõusaal pole eluks vajalikud kulud.. ja jutt on su laste kuludest, mitte sinu kuludest.. :D
ei imesta,et su mees sulle sentigi maksta ei taha...
trastunud snowflake'id eestisse ka jõudnud hahaha...
N
naine.  /   13:59, 15. veebr 2018
no ikka vinguvad küll ka naised kuigi olen ise ka naine aga kui lahku läksin kasvatasin ise oma nelja last mehe käest midagi ei võtnud ja lapsi lasin vaatamas käia ei keelanud nagu mõned naised mehekäest raha tahavad aga lapsi ei näita. tean oma rindkonnast mitmeid selliseid naisi.
A
Arvamus   /   10:05, 15. veebr 2018
Kõik, mis see lapse isa kirjutab on tõsi ja reaalsus, nüüd kirjutan oma loo. Elasin 10 a mehega koos, kellel oli esimese naisega 1 laps ja minul 1, omavahel meil lapsi ei tulnudki ja teate, miks? Mees kattis kõiki kulutused, alustades igakuisest elatise maksmisest, mis oli algul isegi suurem kui ette nähtud, trenni maksud, hambaklambrid, trenni riided, ekskursioonid, telefoni arved, lapsele taskuraha, riided, autokool ja iga sügis, kui laps läks kooli panustas rahaliselt. Kannatasin seda aastaid, aga lõpuks sai mõõt täis ja hakkasin sekkuma. Samas, kui lõpuks suu lahti tegin ja julgesin öelda, siis lajatati, aga see on tema ainus poeg ja peabki toetama. Irw krt. Naine käis tööl, kolm korterit oli välja üüritud, mis tõi omakorda raha sisse, uus mees kellega elas teenis Soomes päris ok raha ja maja kulutused kandis mees pool, aga meilt võeti see viimanegi. Mõlemad oleme lihttöölised, mina rabasin kahel kohal tööd ja tema tegi pikki päevi + haltuurat. Ma ei ole iialgi meeste arvelt elanud ja olen alati ise hakkama saanud. Meie oma maja kulutused maksime pooleks ja söõgid. Oma lapse kulutused kantsin ise, ei küsinud kunagi raha ja tema ei pakkunud kh. Oli selleks siis sünnipäev, jõulud või mõni muu väljamineks ( tahan veel mainida, et minu lapse isa on surnud) . Aga teate, mis kõige kurvem meie läksime lahku sest ma ei suutnud sedasi elada ja ma süüdistan väga palju selles eks naist kuna tema oli see, kes manipuleeris lapse arvelt! Nüüd paari aasta möödudes tunnistas ise kh, et oli vait ja kannatas kuna ei tahtnud lapse emaga tülli minna vot selline türann või olla naine, kellega teed lapsi!!!
A
Aga  /   10:13, 15. veebr 2018
Selle vastu oleks aidanud kohus. Kui vabatahtlikult on mees nõus maksma, siis pole vaja eksnaist küll süüdistada. Loomulikult on naisi, kes on rahamaiad. Kui mees paneb ennast ise sellisesse olukorda, siis pole vaja halada.
  /   11:20, 15. veebr 2018
Keegi
  /   18:31, 15. veebr 2018
ju sellele mehele oligi oma laps sinu omast ja sinust endast tähtsam. Ju ta ei tahtnudki sinuga lapsi. Ju ei hoolinud piisavalt, et sind kinni hoida. See oli tema laps ja tema valik, kui käitus nagu käitus. Sa ise olid valel ajal vales kohas, siis pididki rohkem rabama, et sind talutaks ja aktsepteeritaks võõra mehe kõrval.
  /   19:55, 15. veebr 2018
Meie lugu on vägagi analoogne. Last soovime ka, aga ma usun, et jääb saamata. Ilmselt mina ei riski, ei taha majanduslikult allapoole kukkuda. Eks see seaduste poolest ongi nii, et eelmise kooselu titt TULEB kinni maksta, uue lapse puhul aga VÕIB. Ma ei arva sugugi, et uus laps on ainult minu mure ja rahaline kohustus ja mehe asi on seda eelmist kinni maksta. Lapse ema muudkui raha nõuab, aga laps käibki konkreetselt teiste vanade kaltsudega.
  /   21:37, 15. veebr 2018
no jah, siis jääbki saamata. Sa ju isegi aru saad, et nii palju su mees nüüd ka ei anna eelmisele, et too ussi riideid osta jaksaks. Sa vist ei taha uskuda, et vähe on vähe, või puudub sul ülevaade mehe tegelikkest kuludest.
Norm naisele või mehele pole 2 last liigsuur väljakutse, kui on siis viga ikka konkreetses mehes ja naises. Kui su mees teenida ei suuda, siis pole ta lapsi väärt. Kui suudab teenida, aga kulutab kõik sõltuvusteks, siis pole ka lapsi väärt. Sul veab iseendaga, kui sa sell äpuga lapsi ei tee. Kui teed, siis ei vea sul ISEGI endaga mitte. Eelmine naine ehk ei teadnud, kelllega tegu, aga sina nagu võiks juba. Üldiselt need piskumaksjad on kroonilised maksjad, nad maksavad mitmele ei midagi läbi kohtutäituri ja asi suure kella külges. Päris mehed hooivad päriselt ja nendest me naised ei loobu.
Nii on nii jääb, tahad äpuga lapsi, kasvatad üksi ja laps ka väheke viletsam ning kasvama peab isata tingimustes. Oled ise tubli, anna minna, kui pole jäta see äpu vahele!
  /   16:45, 16. veebr 2018
kui isa kannab kuus lapse heaks 250 eurot ja ema paneb ka omalt poolt 250 eurot, siis ei saa uusi riideid? kohe mitte mingeid ei saa??
  /   22:32, 16. veebr 2018
aga ei kanna ju. Nii arvadki , et 01.01.18 kandsid kõik eraldi isad 250???
Eih, kullake. Nad ei teinud seda. Senini on olnud 40000 last isa hooleta ja ma ise, kes ma elatistega kokku puutun, pole VEEL näinud, et mõni mees täitelehega miinimumi maksaks...nad maksavad JUBE palju vähem...oma lapsele...peab alles põlgus olema.
See miinimumi saaminetähendab, et kõik emad (nagu üks mees) esitavad hagi. et 01.01.18 on miinimum tõusnud ja nii edasi, aga kuna pole nad siiani mitte mingit miinimumi saanud, siis ei hakka nad täiendavat aega ega raha raiskama, kui mingi 20 -30 eurtsi saavad, on jummalast õnnes, et sedagi.
Ü
Üksikisa  /   09:57, 15. veebr 2018
Tee hagi kohtusse. Eeldan, et selle probleemi lahendamiseks naisega kohtus ei kulu raha üle 1000 eur. Aga proovige eelnevalt kokkuleppele ilma kohtuta saada, Jutust selgub, et laste elukoha suhtes olete kokkuleppele sõbralikult saanud. Kui ei siis olen kindel, et kohtus saad esimese istungiga võidu kui arvetega koheselt kõike tõestada saad. Sellisel naisel on aeg tööle hakata ja elatist sinule maksta kui laste huvide eest seisjale.
I
inimene  /   09:42, 15. veebr 2018
Ainult lo.llid saavad lapsi.
K
KaaK  /   09:25, 15. veebr 2018
Sama siin,ema t66tab ja teenib korralikku eesti keskmist,maksan 250 kuus ja pean lapsele peale selle k6ik riided ja asjad ka veel ostma,ema lihtsalt ei osta ja lähebki selle peale välja,et mina ostan sest ma t6esti ei suuda vaadata kui laps peab kannatama sellise ema pärast.Ema elu ongi ainult,trenn,kallid firmariided solaarium jne.
L
lahutatud laste vanaema  /   09:12, 15. veebr 2018
üks näide: kooselu jooksul tuli välja laste ema suutmatus majandada (salaja tehtud laenud jne). Mees kolis ära, naine jäi lastega. Siis algasid manipulatsioonid. Naine helistas, et lastel pole midagi süüa, et mees ei panusta piisavalt, et pole tantsutrenniks kingi jne. Mees, kes oli siis juba uues suhtes ja uue lapse isa teadis naise kombeid. Telefonikõnele vastas u. nii: eks saada siis lapsed minu juurde söömakui nad näljas on. Muudele asjadele leidis lahenduse nii, et läks ise lastega poodi ja ostis vajalikke asju. Naine aga nõudis ainult raha ja raha. Kui mees tema trikid läbi nägi, siis oli tüli majas. Ahne naine pöördus siis laste vanaema st. minu poole ja kurtis kuidas lapsed ikka puudust kannatavad ja kui halb isa minu poeg on ja et lastel on kõigest puudus. Tegin siis tavatu teo ja rääkisin omavalitsuse lastekaitse töötajaga. Naine kutsuti vestlusele ja sellest ajast saati lõppesid igasugused raha nõudvad telefonikõned. Elatisraha maksab laste isa muidugi korralikult edasi.
L
Laste  /   09:59, 15. veebr 2018
elukohaks ei tohiks olla sellise ema elukoht.
A
abielu vastu  /   08:25, 15. veebr 2018
kui noored saavad paaris trinkides tuttavaks siis kiirelt voodi kiired pulmad lapsed tehtud ja siis avastavad et nad ei sobi kuidagi kokku siis ongi tulemus selline
  /   19:56, 15. veebr 2018
ei need pulmad tänapäeva noori naisi huvita, need on nagu laadaliccid, täna siin ja homme seal...
  /   08:25, 15. veebr 2018
Loos vastuolu - naine algatas lahkumineku, kuid samal ajal halas, et kuidas nüüd hakkama saab. Ei usu. Kohtuskäik kindlasti nii palju ei maksa. Või plaanitakse juba ette mitmeaastast protsessi ning advokaate?
T
tobe lugu  /   07:32, 15. veebr 2018
Utreeritud kirjutis. Selline loll lapsi ahistav elukorraldus pannakse viimases hädas paika kohtu poolt, kui vanemad omavahel paremale kokkuleppele ei jõua. Tavalise lahkumineku puhul lahendatkse asi omavahel ja reeglina jäävad lapsed sellele, kes ise uttu ei tõmba. Ainult lollid jagavad lapsi vabatahtlikult kahe nädala kaupa. Lastest on kahju. Seega siin võib järeldada, et enne oli pappi kohtu jaoks küll. Lisaks ei maksa elatisevaidlus mingeid megasummasid. Ja üldse, kui võtsid laisa tibi naiseks, siis tuleb kannatada, mis muud.
S
Selles " tobedas "  /   10:01, 15. veebr 2018
loos saaks mees kohtus elukohamääramisel kindlasti võitjaks ja see laisk naine omale kohustuse maksta isale elatist.
T
tobe lugu  /   12:03, 15. veebr 2018
No aga lasku käia, mida ta siin halab. Tundub möku või lihtsalt ihne.
K
Karl  /   07:27, 15. veebr 2018
Minu lapse ema mängib kasiinos alimentide maha ja reklaamib ennast rinnahoidjate väel tutvumisportaali sa😂
J
Ja mida sa Karl  /   10:02, 15. veebr 2018
siis veel passid. Kogu vettpidavad tõendid ja esita hagi kohtule. Paljast halast ja jutust pole kasu.
  /   16:47, 16. veebr 2018
Kaasa lastekaitse. Tee veebilehest, kus reklaamib, foto või kuvatõmmis, tõestuseks.
L
Lahutatud  /   07:17, 15. veebr 2018
Olen ka lahutatud ja lapsed juba suureks kasvatanud, kuid olen kirjutatuga täitsa nõus, sest ka minu tutuvusringkonnas oli samasugust suhtumist, kuigi sel ajal ei harrastatud 2+2 ja nädala mudelit, üldiselt jäi laps(ed) ema juurde, kuid nädalavahetused ja vahest ka nädala sees oli lasete jaoks olemas, kas siis oli kuulda, et oh küll isa ostab, küll viib, küll toob ning hoidku jumal kui midagi isa ei teinud mis emale meelejärgi polnud, siiiskaristati isa laste mitte lubamisega isaga koos aega veeta
S
See kaks + kaks  /   10:04, 15. veebr 2018
mudel ei kõlba kuskile. Lapsele on vaja kindlat kodu, sõpru, keskkonda. Seda nimetatakse ameerikas vagunelamu peremudeliks.
T
Teet  /   07:01, 15. veebr 2018
Minu eksnaise lahutus filosoofia koosnebki kuidas elada minu kulul kuni lapsed suureks saavad.Puhas vaimne vägivald minu ja laste üle.
O
Orjusest pääsenu  /   06:25, 15. veebr 2018
Täiesti tavaline olukord,muideks sul läheb veel hästi sa saad oma lastega suhelda ja kulutad "ainult" 700 EUR i kuus,kui su endine naine sulle veel elatistaha kaela keerab maksad 750 EUR i kuus ja huviringide eest pead veel lisaks maksma kui sa soovid et lapsed seal käiksid.
Ü
Üksikisa  /   10:07, 15. veebr 2018
Kui nii enda ja lastega käituda lased oled lihtsalt tuhvlialusest totu. Seadused on ka naiste jaoks.
H
harukordne naine!  /   01:54, 15. veebr 2018
Tunnen siiralt kaasa lastele!
Kas ei ole hirmuäratav see, et naine jätab oma lapsed emata, ja kulutab lastele mõeldud raha endapeale? Selline naine ei saa ju normaalne olla, või on usuhull, kelle ajaud töötavad ainult enesekesksel, egoistlikul lainel?
  /   01:07, 15. veebr 2018
Point ongi selles, et sa ei suuda seda kuidagi t6estada, et kas laste ema kasutab ilutootedele sinu, riigi, v6idu v6i siis tööga väljateenitud rahaeest. Seda, et mis sinu rahaga tehakse, ei huvita tegelikult kedagi.
K
Kalev  /   01:33, 15. veebr 2018
Point on selles, et kydimus polegi selles kuhu raha läheb. Tehku sellega mida iganes. Aga teenigu ka raha. Lapse saab panna ju lasteaeda. Ja kui pole võimeline teenima, siis on võlglane.
T
to / 01:07, 15. veebr 2018  /   08:12, 15. veebr 2018
Mida siin tõestada on? kui naine tööl ei käi ja ainus elatusraha naisel ongi lastetoetus.
Ja ilmselt ei kavatsegi tööle minna?
Ta teeb veel mõne jõmmiga lapsi (see tundub ainus tegevus olema, mis talle meeldib ja oskab) ja jätab lapse jälle mehele, aga toetusraha endale.
K
kalev  /   00:56, 15. veebr 2018
Pole näinud, et keegi oleks seda mütet välja käinud, aga minuarust on alles siis meeste suhtes õiglaselt käitutud ja oleks asi võrdõiguslik.
mehed peavad maksma elatisraha 230 v6i 240 lapse pealt ja nt kui kolm last siis summa juba päris suur
seaduses on kirjas, et m6lemad peavad panustama sama summaga!!!
siit ka m6te...kuna meestel tekib v6lg, kui maksta ei suuda..kohtunik käratab veel...otsi endale tasuv töö jne
load v6etakse ja kinnisvara jne...
seega.... kui naine ei suuda t6estada, et ta panustab samamoodi lapsesse...rahaliselt...naine peab ka 240 lapse kohta panustama, siis peab ka tal v6lg tekkima!!!!
Nii oleks asi võrdõiguslik!!!
S
sa, kalev, oled sa:stmees  /   01:43, 15. veebr 2018
kas sinu arust ainult sinu aeg maksab, naise aeg ei maksa? sina teenid sel ajal või vedeled niisama, kui naine teeb lapsele sööki, peseb teda ja tema tema pesu, mängib temaga, õpetab teda, käib temaga arsti juures, viib teda lasteaeda ja veel tuhat asja. mis sa selles osas võrdõiguslikult teed? sina võid endale üürida ühetoalise urka, ükskõik millise ja seal kenasti elada, aga naine peab vaatama kodu, kus on ruumi lapsele. aga sul, ronqaisal, on julgust tulla siin midagi kobisema, võeh.
S
Samas...  /   06:44, 15. veebr 2018
..naine käib ka tööl,kuid nõuab ikka veel peale alimente raha,kunagi ei jätku talle.Hea,kui lapsed toidetakse korralikult,kui sedagi.Raha kulub hilpudele,sõbrannadega iga nädalavahetus lõõtsudes mööda baare,iluprotseduurid jne.Normaalne,kuid paraku nii on...
K
kalev  /   07:23, 15. veebr 2018
Sa oled ilmselt sama kategooria inimene, kes näeb mehes ainult elatisallikat. Niasena sa endale enamasti ise raha ei suuda teenida. Ainuke alternatiiv ongi see, et laste tegemine on lihtne ja tulus äri. Kui rahakott hakkab kitsaks jääma, siis esimene mõte on võibolla, et tuleks teha teine laps või kolmas jne. Sellised naised ju ei mõtle sellele, et kas see laps on ka mõlemapoolselt tahetud ja kas seda suudetakse ka täisväärselt üles kasvatada. Naisel peab olema ainult nutti, et leida õige mees üles leida, kellel on potentsiaali varanduse näol. Kahjuks paljudel meestel latt liiga madalale lastud ja langevad tihti ilusa näolapi ohvriks. Ühesünaga palju jama on tulnud ka sellest, et mehed ei oska endale õiget naist valida ja lasevad endaga manipuleerida. Niipalju naisi ainult sellest elatubki. Ausaltõeldes on juba kõrini sellest, kuidas nad alati ennast ohvriks teevad. Paljudel juhtudel on mehed ohvrid ja kui lugeda seda, kuidas naised laste kaudu meestega manipuleerivad, mees maksab korralikult alimente, aga last talle ei anta kohtumiseks. Seni, kuni neid asju ei hakata ka meeste õiguste seisukohalt sisuliselt arutama, seni ei ole selles asjas ka õigust. See jama tuleb ükskord ära lõpetada ja mehed peaksid rohkem oma õiguste eest seisma hakkama.
A
abielu vastu  /   08:20, 15. veebr 2018
Kus nüüd Pakosta on
Ü
Üksikisa  /   10:14, 15. veebr 2018
Paraku on meil enamik mehi omamoodi totud ehk tuhvlialused ka endisele naisele. " Mis mees sa oled, kui minule elatisraha peale paned " Nii räägivad enamik naisi. Aga mees tahab olla naise simis " mees suure algus tähega " . Ja nii nad tõmbavadki saba sorgu ja lepivad kõigega. Igaljuhul sõjas ma oma selliseid mehi kõrvale ei taha, see juba elukogemus. Argus ei ole mehelikus.
M
memm  /   12:17, 15. veebr 2018
alimentide kohta peaks naine esitama aruanded iga kuu ja asi oleks klaar.Kui kasvatasime kasulapsi,siis anti ka lastele kasvatusraha ja iga kuu esitasime sots.töötajale aruanded koos tšekkidega ja sinna sai lisada veel korteri kulud,mis olid jaotatud korteris elavate inimeste arvule.
T
Tex  /   00:25, 15. veebr 2018
Kuulge, feministid?! Kas te usute ka seda lugu? Milline naisterahva ahistamine!!! Kas see on võimalik tänapäeva Eestis?
K
Kõrvaltvaataja  /   00:24, 15. veebr 2018
Märkasin, et naabrite tütar tuli aastaks enne lapse sündi Ameerikamaalt siia vanemate juurde, aga kui laps käes, siis läks kohe tagasi. Olen vist väga kuri, kui arvan, et igal maal pole vist emapalka. Imelik küll mõelda nii. Võib muidugi olla, et tahtis sünnikohana Eestit märkida ja emapoolset tuge esialgu, kui laps koju tuuakse. Pärast seda pole teda enam siin näinud. Mina oma elu kogemusena pidasin raskeks koolikorda, kus iga päev oli algklassides päevik märkusi täis ja punase tindiga. Igal õhtul kukkus süda saapasäärde ja sain peavalu kui lugesin.Mul laps selline tasasevõitu, aga õpetaja kirjutas ikka , et jooksis vahetunni ajal koridoris või viskas vahetunnis aknalaualt lund õue jne.,jne. Klassid on linnades liiga suured. Raske on koolikiusamisega hakkama saada. Õpetaja jääb võimukamale poolele. Me ei karda ju tööd, me ei taha konflikte.
T
tibu  /   00:15, 15. veebr 2018
vaat selline naine tuleks kohe kiiresti kiirsti...kuu peale saata....
M
Max  /   23:19, 14. veebr 2018
Järjest.Oli 2 kommentaari.Mulle ei meeldi ussitanud mehed.Teine.Mulle ei meeldi nn.ussitanud naised.Milles asi.Ärge nn.ussitage................
J
ja üleüldse...  /   23:17, 14. veebr 2018
siin saab mõlemale poolele süü panna. Miks süüdistame ainult naisi ja ainult mehi. Minu arvates on mõlemal süü. Faaaking opa-kad. Enne lapse valmis vorpimist ei mõelda selle peale ju et lapsel on vaja tuge mõlemalt vanemalt. Yks arst ytles kunagi, et nii lihtne on lapsi valmis teha aga vaata kasvatamine, on juba hoopis teine tera. Niiet mammad ja papad ärge kriisake siin midagi üksteise peale kes on rohkem kes vähem süüdi. Mõlemad on süüdi sest mõlemil lasub vastutus, ei saa alati üksi meeste peale karjuda, naised on samasugused. Mõelge peaga oh-moo-nid!
R
re  /   09:37, 15. veebr 2018
Täiesti tõsi. Olen sinuga nii nõus, padad sõimavad katlaid. Ise eelistan lapsevaba elu, pole nii oh.moon et oma elu ära rikkuda.
P
Pada-padad  /   19:15, 15. veebr 2018
Jumal tänatud, et sul lapsi pole, enne pead kooli ära lõpetama ja õigekirja selgeks saama, muidu pole sul ei raha, tööd ega naisi-lapsi!
L
Lugeja  /   23:16, 14. veebr 2018
Lapsetoetused on mõeldud lastele, mitte vanematele omavahel ärajagamiseks. Kui laste ema teenib oluliselt vähem, siis peabki see toetus just tema kätte laekuma. Kui mees maksab laste kasvatuseks tõesti niipalju peale, et talle endale jääb juba vähem kätte kui naisele, siis võiks ta seda omale nõuda.
N
naine metsast  /   07:15, 15. veebr 2018
Kirja autor just sellest räägib, et laste ema ei kasuta lastetoetust sihtotstarbeliselt. Kui mees ei panustaks rohkem, siis oleksid kannatajaks lapsed. Eluase jäi niikuinii naisele ja mees pidi uue leidma, et saaks lastega koos olla. See et naine vähem teenib ja nüüd on tema olukord viletsam hakkab naisele alles nüüd selgeks saama kui mees läinud.
M
Max  /   23:14, 14. veebr 2018
Absurd.25 sekundit?Aga nädal,,kaks?Ise ju tahate Ka? Ei Ole Teil sellist .Nagu Meestele antud.Looduse Poolest.Mölakaid ju piisavalt.Mina ja nn.Nooruses. Tunnistagem.Vot.Loodus on.Loodus.Kui Ikka Pole,kuhu Tundega panna,ja kui Ikka Pole,millega pannakse? Milleks nn.üksteist nn.Haukuda?Sex.Shopid.Andke minna.......
M
Max  /   23:07, 14. veebr 2018
Liisa Pakosta.Vastus?
M
miks?  /   22:59, 14. veebr 2018
Miks need pered, kes Soome elama lähevad, sünnitavad seal rohkem lapsi kui Eestis.? Tagasi nad ei tule enam kunagi.
A
ah ära aja  /   01:46, 15. veebr 2018
praegu tulevad enamus normaalseid inimesi tagasi, keegi ei taha seal kaIifaadis elada ja pär.dikutega maid jagada. oma last küll ei viiks elama maale, kuhu murid sisse tulnud.
J
Jüri  /   22:53, 14. veebr 2018
233 eurot lapse kohta ja katab kõik kulud? Ära aja naerma!!!
Aga mis naiste iluasjadesse puutub - naised juba sellised ongi, et tahavad ilusad välja näha. Tihti ka oma kõhu arvelt. Ilmselt saavad nii kaks positiivset tulemust korraga - enesekindlam tunne ja peale selle ka dieet - st ilusam figuur.
K
Karl  /   07:43, 15. veebr 2018
Siin sa eksid-mitte naise kõhu arvelt,vaid laste kõhu ja heaolu arvelt...!!
E
Ega sa vist pole süvenenud asjasse  /   09:30, 15. veebr 2018
mitte 233 vaid täna on see summa 250.- mehelt,250 .- naiselt +45.- riigilt ühele lapsele.Need lapsed,kes elavad täisväärtuslikes peredes,ei saa iial enda tarbeks 545 euri igakuiselt.Seega on see summa hullult ülepaisutatud .Kui normaalsetes peredes kogutakse millegi jaoks näiteks reisi või suurema asja ostuks,siis sellises situatsioonis peab kõik ja alati teisele poolele välja käima,ja sellel teisel poolele jutu järgi ei jää kunagi üle,et millegi suurema ostuks koguda.Tavaliselt"selle suurema" peab jah alati mees lisana välja käima,kui tahab et ta laps saaks reisile ,sest ühist kokkulepet pole lapse emaga võimalik saavutada,et säästame 250+250+45 summast igakuiselt lapsele kasvõi 10%.Ei see ei tule kõne allagi . See ongi see4 jutt,mida räägib autor ja jah,see on nii.Mul jäänud veel 1,5 aastat,et puugist lahti saada(laps 0n 16,5 aastat),peale seda saan 18 aastasega juba omavahel rahaasju arutada.
R
Riigilt  /   10:01, 15. veebr 2018
+55 mitte 45
T
tüdruk  /   17:07, 15. veebr 2018
kohe näha kui armastav issi oled!
N
no....  /   22:42, 14. veebr 2018
Meil on lastetoetused üldse väikesed. Kui need toetused oleks kasvõi 1000 eurot on ka suur asi, siis poleks ju vingumist. Mõlemad vanemad saaks kumbki 500 ja asi korras aga nyyd tegi riik jälle valesti. Krrdi riik nus-sib näkku lihtsalt noh. Päris pout-sis see lasterahade systeem.
S
Sirtsikas  /   22:58, 14. veebr 2018
Ahaa jobukakud ja lurbanid! Lapsed tehku teile naabrimees ja raha antku riik. Ise vedeleks õllepudeliga naabri kuurialla või lätis??? Egfa 10 000 ei taha lasteraha saada?
J
ja.  /   23:19, 14. veebr 2018
ärge miinustage siin kogu aeg.
M
mis, krt, kus mu kommentaar on, läks modele ja ei ilmunudki kunagi?  /   22:42, 14. veebr 2018
mida kiu.nud, mees, kus siis olid, kui naist valisid? valinud siis selline, et poleks vaja lahutada ja lapsi tema hoolde jätta. ikka ise puhta loII mees, nüüd plekigi.
N
Nelly  /   22:29, 14. veebr 2018
Kahju täitsa mehest.
Aga kui ise loll ja naiivne ,siis keda võib süüdistada see ainult iseennast.
N
nojah  /   21:44, 14. veebr 2018
Egas Põhjamaades ilma asjata lahku läinud vanemate lapsed kahes kohas elama ei hakka. Nii on koormus jagatud kahe vanema vahel võrdselt. Kuu aega isa juures, kuu aega ema juures või nii.
M
Maria  /   21:43, 14. veebr 2018
Ma olen nõus, et emad, kes alimente saavad, peavad ka tõestama, kas nad on seda raha parimal võimalikul moel lapse huvides kasutanud. Maksnud riiete, trenni, koolitarvete, söögi jne eest.
S
Sirtsikas  /   22:07, 14. veebr 2018
Et nagu arveraamat? Paned bussipiletid kah kirja? Oh jah.
M
mis oh jah  /   22:15, 14. veebr 2018
see olekski normaalne ja aus!
Oh ah!
J
just nii,   /   22:31, 14. veebr 2018
Pere eelarvest sa vist ei ole midagi kuulnud, aga peaksid, ja koolis seda peaks õpetama.
A
anon  /   22:35, 14. veebr 2018
Kuidas sa siis seda tõestad? Rongavanemad kes lastest ei hooli või abielu partnerid kes lahutust tahavad hoiavad alati iga kviitungi ja tseki alles, et tõestada, et kui plaju on nende osa. Kahjuks jah elu ei ole nagu piiblis kus saaks kuningas Solomoni juurde minna ja talle näidata, kes ikkagi laste eest hoolt kannab ja kes neid armastab.
O
oh ja ah  /   01:49, 15. veebr 2018
vastavalt siis isa esitab ka oma väljaminekute kohta arvepidamise iga kuu? miks ainult ema rahad kontrolli all on, näidaku isa, et ei suuda oma laste eest maksta ja kuhu raha kulub. ilutoodetele vaevalt, ostaks enamus seepigi omale, aga küllap suitsule-õllele ja naistele kulub suurem osa ära. tõendagu tšekkidega.
N
Nõus sinuga,Maria.  /   22:11, 14. veebr 2018
Ma maksin nõukogude ajal oma poja emale alimente 25% palgast.Kuna mul olid selle aja kohta head palgad,sai mu poja ema 80-120 rbl. kuus.Mõni inimene ei saanud palkagi nii palju.
Ikkagi ostsin mina pojale kõike vajalikku.Ka suvevaheaja veetis poiss ikka minu juures.Ja selge pilt,et minult saadud alimente ei kasutatud sihipäraselt.
M
Mann  /   22:44, 14. veebr 2018
Aga enamuse ajast ju ema ka kasvatas-hooldas seda last. Kas see ei ole midagi väärt? Kas see pole töö? Lapse kasvatamise eest emale raha ei maksta, aga see ei tähenda, et see pole töö. See on töö 24/7.
K
Kriimu  /   23:23, 14. veebr 2018
ma ei kujuta küll ette kui ema hakkab kokku lööma igakuised kulusid lapse peale, et tõestada isale, et ta ikka oma osa andnud laste kasvatamisele. Samas 3 last sünnitanud naine on juba pühendanud oma elu lastele kuniks nad suured, nemad ei saa(normaalsed emad vähemalt) käed püksitaskusse tõsta ja uksest välja jalutada, et minna elu avastama
I
iga tulu saamisel  /   09:33, 15. veebr 2018
on raamatupidamine hädavajalik,kuidas sa muidu tead,palju sa lapse peale kulutasid?
M
Mann  /   22:41, 14. veebr 2018
No ega laps meie kliimas ikka saa hakkama ilma riieteta, samuti vaja neil ikka sööki ja koolitarbeid. Loogiline,et selleks kulutatakse raha.
T
T.Rex  /   22:48, 14. veebr 2018
Kuna seaduse järgi peavad vanemad panustama võrdselt, peaks ta ka tõendama, et on samas ulatuses ka ise laste peale kulutanud.
E
ehh  /   23:50, 14. veebr 2018
ma küll ei usu, et selline kohtuasi 6000-10000 maksaks.
R
Ruta  /   21:40, 14. veebr 2018
Ärge tehke lapsi mingit ilutsejate beibedega. Algul kiidate, oi kuidas mul on norm naine, kes ei taha karjääri, vaid kodus istuda ja kogu aeg ilus ehk paksult mukitud ja lakitud. Selline ei tegele lastega, teeb need mehe kinni hoidmiseks, hiljem raha pumpamiseks.
  /   22:33, 14. veebr 2018
Alguses on naine eputamiseks - kel vingem beib.
L
lugeja  /   22:48, 14. veebr 2018
No selliseid raha peal väljas beibesid on küll vähe. Beibed ei tahagi lapsi. Ja kui suur raha see elatis ikka on, et selle peale loota? See kulub ju lapsele üksi enamasti ära.
S
Sirtsikas  /   23:01, 14. veebr 2018
Ah ära plära. Sinusuguseid on kodutundes nähtud küll! Õige naine hoolitseb enda , mehe ja laste eest, mitte ei istu kummikud jalas kuskil prügimäel .
M
memm  /   16:17, 15. veebr 2018
mul ema ütles kui mehele läksin,et lapsi sünnita täpselt nii palju kui ise nende kasvatamisega hakkama saad ja teine soovitus oli,mine tööle ja ole iseseisev naine,ära looda kellegi peale,siis saad elus hakkama ja saingi,kuigi mul ei ole tulnud kunagi üksi olla abikaasa on siiani mu kõrval.Aga seda olen nüüd rääkinud oma lastele ja laste-lastele.
M
MGTOW  /   21:27, 14. veebr 2018
Tere tulemast klubisse.
S
Sirtsikale  /   21:32, 14. veebr 2018
Siis need lõunamaamehed oma 10 lapsega pressivadki Euroopasse toetuste peale.
S
Sirtsikas  /   21:23, 14. veebr 2018
Küll nüüd "eesti mehed" halavad oma kopikate pärast. Hale! Lõunamaa meestel on auasi lapsed toita ja naine üleval pidada, neil ei tule mõttesegi raha lätti vedada viina peale ja siis vinguda, et elu raske.
N
No  /   21:28, 14. veebr 2018
mõni ei saa üldse probleemile pihta!!!
T
to Sirtsikas  /   21:29, 14. veebr 2018
Pole kunagi aru saanud, kust need 10 lapsega lõunamaamehed raha saavad, sest tööd teha nad ju ei viitsi, laisad kui porikärbsed.
S
Sirtsikale  /   21:38, 14. veebr 2018
Muidugi on lõunama mehed igati tublid. Nii mõnigi neegriga abiellunud naine ajab tänaseni laste isa mööda Euroopa avarusi taga lahutamise saamiseks.
H
heledeke  /   21:48, 14. veebr 2018
Keda sa lõunamaa meeste all mõtled? Mul on üpris lõunamaine mees, aga tema ütleb, et tema kodumaal on mehed väga lorud supinahad ja toetavad harva naist ja lapsi peale lahku minekut.
S
Sirtsikas  /   22:05, 14. veebr 2018
Ega ma siis Krimmi venelsi või grusiine ei mõelnud, ma ikka vaatan mis Vahemere ümber toimub.
  /   22:35, 14. veebr 2018
mida sa seal luusid ümber Vahemere
T
to Sirtsikas  /   22:37, 14. veebr 2018
Araabia mehed ei viitsi ju üldse tööd teha.
Ainuke töö on neil turul müümine, kui sedagi viitsivad.
M
Mis sinu arvates selle lõunamaamehe  /   09:35, 15. veebr 2018
sissetulekuks on?Sinu enda riigile makstud maksud
E
euforia  /   21:15, 14. veebr 2018
Rohkem lugusid Õhtuleht, igapäevastelt. Absurd jaburdus tuleb kukutada ja valitsusele selgeks teha, et nad on teinud oma tööd ikka väga halvasti!!!
Rahvale teadmiseks: Eesti riiki lapse tegemine võrdub eluaegse riskiga. Laenu võtmine on kordades riskivabam. Kehtib nii meeste kui ka naiste puhul. Fakt on aga see, et juba praegu naised ei saa raseduse vältimisega hakkama, edaspidi olgu see täielikult meeste vastutusel.
Juhul kui seadusemuutus peaks tulema, lapsi ei tasu siisi teha, kuna absurd seadusi kehtestatakse tagasiulatuvalt ja Eesti kohtupraktika on ääretult meestevaenulik. Parem kasvatage oma lapsed arenenud ühiskonnas. Parts arvab ekslikult, et need sajadtuhanded eestlased, kes maailma peal laiali on, justkui nende järglased päästaksid kunagI Eesti riigi, HILJA PEREMEHED, HILJA.... need lapsed ei tule iialgi teie endi poolt keedetud suppi sööma. Palju õnne Eesti 100
  /   21:18, 14. veebr 2018
ära siis tee lapsi, kui riski kardad. Kellel sinu argpüksi geene ikka tarvis on? Hoia need püksis või kemmergust alla. Laena, kui sul tarvis, keda sinu laenud huvitama peaks? Laena lõhki!
M
mmmmh  /   21:55, 14. veebr 2018
Tekitab ikka pahameelt küll, kui ise pead ka lapsele, lastele midagi maksma hakkama.
E
ei tee kusjuures  /   22:04, 14. veebr 2018
Kasvatan ja maksan. Mitte midagi keerulist. Lapsed on meie tulevik, ainult läbi nende me igavesti elame ja ennast realiseerime. Pole lapsi, siis võiks vähemasti teadlane olla, aga pole igale antud. Seega ikka maksame, pole ju raske, suured inimesed koos, tööd ju ikka leiab.
M
Mann  /   21:11, 14. veebr 2018
Mis mõtet on kirjutada ühest isast, kes kõik laste kulud katab? Ta on pealegi ise selle valinud ilmselt. Rääkigem parem neist tuhandetest rongaisadest, kes sentigi oma laste heaks ei maksa.
Ja see kes kasvatab - hooldab lapsed (24/7), kas see panus on väiksem kui 100-200 eurot?
N
Naine  /   21:19, 14. veebr 2018
Just nendest isadest peabki rääkima!!
M
Mann  /   22:56, 14. veebr 2018
Mis mõttega rääkida? Kas need isad on siis kuidagi suures hädaohus? Keegi ei sunni tal samaaegselt maksta elatist ja ka lastele vajalikke asju osta. Ja selliseid isasid on imeväike osa.
T
To Mann  /   10:49, 15. veebr 2018
Kui ei tea reaalsest elust midagi, siis ei tasu väita, et neid isasid on imeväike osa!
  /   21:19, 14. veebr 2018
Usud sa tõesti, et katabki? Katab ta jee! Lihtsalt vingub.
P
püha mürsitus  /   21:28, 14. veebr 2018
Ja sa oleksid tahtnud, et isa jätab oma lapsi maha nagu Eestis tavaks?
2
24/7  /   21:43, 14. veebr 2018
Kallid naised. Kui laps on terve ja öösel magab rahulikult, siis miks te teda hooldama peate. Minge parem ise ka magama. Ei ole vaja öösiti üleval istuda, kui kõik on korras.
S
Sirtsikas  /   22:08, 14. veebr 2018
Öösi ollakse siiski tihti feiskaris, kus siis veel.
  /   22:09, 14. veebr 2018
tihti ei maga ja kui magab, siis ikka juua või pissile tahab. Voodiriideidki vahetama peab üsna tihti.
Tead, ei pea naised sulle tõestama, ega sina meid kalliteks nimetama, iiveldama ajab see sinu läila ja väiklane "kallid". Oled nõrk. ole edasi, ära aja roosat udu ja ära kallita. Ei no sa muidugi võid, aga vastik on selline pehmo ja saamatu olluse lälin.
Ä
ära uduta, /  /   22:37, 14. veebr 2018
Terve laps, kes on päeval ka värske õhku väljas saanud, magab nagu jahukott, ülesse ei saa parima tahmise juures.
K
Kiks  /   00:31, 15. veebr 2018
Jah peavadki tõestama, miks ja milleks raha nõuavad. Mul lapsele eraldi arve ja kuidagi ei suuda üle 200euro kulutada -lihtsalt huvi pärast kõik otseselt lapsega seotud kulud ühelt arvelt, elab pere koos, mitte isale tõestuseks. Töö selline, et peab seda emade vingu...taluma ja mõtlesisn lihtsalt statistika huvides. No ja kui isalt nõutakse 250 (loe: maksab), siis mis ...ema plussis või vähemalt ei pea lapsele sentigi kulutama. PS! ei koonerda ja palk üle keskmise, lihtsalt mõistlikud kulud.
N
nojah,  /   12:27, 15. veebr 2018
kui isa väikse pisku toiduraha annab, siis ema ei tohi mõni tund magadagi, rääkimata juuksuris käigust oma raha eest või mantli ostust. Mees võib oma rahaga teha, mis tahab, kui aga ema oma rahast endale ostab siis kohe aruande alla?
Puhake õige jalga, maksate nagu nõutakse. Kui aga tundub, et ostate ja peate üleval, siis tõestate ise tsekidega, et õigus vähem maksta võileiva või kahe võrra.
R
reku  /   21:01, 14. veebr 2018
Naised on meestega võrdsed siis, kui nemad tahavad. Kahjuks ühiskond pigistab siis ruttu silmad kinni, kui naiste soosimistest juttu tuleb. Keegi ei julge sõna võtta mehe kaitseks, sest siis on kohe võrdõiguslased platsis. Ühiskonna silmis on alati naistel õigus.
S
soos  /   21:51, 14. veebr 2018
No sellised naised, nagu antud juhul jutuks, on harva võrdõiguslikud. Pigem vastupidi - nemad peesitaks hea meelega kodus ja mees tehku kõike. Neile pole vaja eneseteostust, töökohta ega haridust. Piisab küünelakist.
M
minna  /   21:00, 14. veebr 2018
kas te arvate, et ainult mehed oskavad ringi ajada .
N
naine metsast  /   20:59, 14. veebr 2018
Kiri läks veidi valesse postkasti: siinsed lehelugejad emmed pole just kõige teravamad kirjas kirjeldatud probleemi mõistma. Jutt käib 500 eurost, mis on lahtikirjutatatuna antud juhtumil lapsetoetus (kolm last) esimene ja teine 55.- kolmas 100.- ning lasterikka pere toetus 300.-
Isa panustab kaks nädalat kuus kolme lapse kasvatamisse enda sissetulekust, sama teeb kaks nädalat kuus laste ema. Tüliõunaks on PEREHÜVITIS. Laste ema on millegipärast unustanud, et juttu on perehüvitisest, mitte temale kuuluvast. Loomulikult on isa ebavõrdsusest häiritud ja esitab enda seisukoha seadusandlusest tuleneva kitsaskoha tasandil. Põhjendades konkreetselt, et raha kuluks lastele. Neli last üsna kasinates nõuka ja taasiseseisvuse algaastatel üles kasvatatuna tean, et iga "kopik on arvel". Kurvem finaal päädib sellega, et isa väsib ja loobub oma kahest nädalast - ka tema on ainult inimene. Mis siis saab? Siis saab laste emast nn. toetusi vajav ja meest kiruv järjekordne üksikema.
T
teine naine metsast   /   21:20, 14. veebr 2018
Ema ei panusta nagu lugesid. Ei maksa laagreid ega riideid ega ringe.Annab ehk vaid süüa.
T
to Mis  /   21:34, 14. veebr 2018
Naisele annab lapsi vägisi teha või ?
Kui just vägistamisega tegu ei olnud.
2
21,34  /   22:15, 14. veebr 2018
Veel keerulisem oleks meestele vägisi lapsi teha. Kui laps eostatud on, siis üks mees ja üks naine pole rasestumist ära hoidnud, mis tähendab, et kaks seda soovinud on, vastutus on 50:50. Naine nagunii ju kasvatab ja toidab, mehe väike panus ei tohiks õigel mehel konti murda. Kõik nad ju teenivad ja teenivad naistest rohkem, teisi sõnu ei hullu, kui juba julges kondoomita toimetada. Julge hundi rind ju auke täis. Elu selline, kes julgeb, peab ka vastutama ühel või teisel moel. Emad vasutavad nii või naa suurelt jaolt.
O
oi jah  /   23:41, 14. veebr 2018
naine oli kolm korda rase ja sünnitas, hea, et nii tegi, nüüd on see 500€ alates juulist 2017, kui ei oleks kolmandat last, poleks ka mingit 500€. Eks ole ju, ja nüüd suur häda, kolm last vaja kasvatada... mida te, mehed, vingute, öelge parem, et teil on uus naine ja uus elu ja vbl. veel kolm last kusagil ripakil.
M
Mis   /   20:58, 14. veebr 2018
Teed siis lapsi et vingud
A
ab  /   20:58, 14. veebr 2018
Hea kui ka selliseid kirju keegi avaldab, selliseid mehi on sadu kui mitte tuhandeid. Mehed lihtsalt ei hakka naistelt mingeid almusi küsima, eneseväärikus ei luba! Küll saatus otsustab ja karistab keda vaja. Omal nahal testitud, lapsed täiskasvanuks kasvatatud, lapseemalt pole kunagi punast krossigi saanud ja pole ka küsinud!
L
liisu  /   20:57, 14. veebr 2018
tean selliseid emmesid, kes panevad isadelt saadud rahad maniküüri-pediküüri-baaridesse.Lapsed viiakse näddalavahetusteks vanemate juurde ja ise lällatakse mitu päeva ringi.Veel kelgivad baarides, kuidas neil pole vaja tööl käia, kuna saab nii suured alimendid, tehakse sõbrannadele välja jne. Kas te ei arva, et isadel on ka ikka vahel õigus teada kuhu nende makstavad rahad lähevad.Pole vaja ainult naisi pidevalt kaitsta - nädalavahetustel on baarid noor
i naisi täis - üks purjakam kuiteine - küsige kus nende lapsed on ja mille eest llällatakse.
M
Mhm   /   12:40, 15. veebr 2018
Ja kusjuures nii ongi 🙂
N
Nii  /   20:34, 14. veebr 2018
Siin mehed vingumas,et naised pistavad nahka nende raha,kuid kui kodus selline mees olemas,kes joob ja trallab oma palga maha ja naine peab nii mehe kui lapsed söötma ja riidesse panema ja naine ei tee meedias piuksugi,et laste kasvatamine ja mehe toitmine tema õlul.Siis on meeste poolne arusaam,et kõik ok?Mõelge mehed enne,kui midagi nõudma hakkate,kas ikka on nii nagu aru saate!
V
ving  /   20:41, 14. veebr 2018
aks iga pott leiab oma kaane ...
O
ongi ving  /   21:15, 14. veebr 2018
artikli nimikangelane leidis poti ja kaane, aga ikka v.i.n.g.u.b.
Kõik oli kole ja kõik oli paha, aga 3 titte tema tegi. Ei no, minu õnnesoovid, aga ma ei suuda isegi toimiva suhte puhul endale 3-me last lubada.
Lihtsalt kõik vajaminevad asjad ja tervislik toit ja hea haridus maksavad nõnda palju, et pigem kahele head, kui kolmele lurri. Aga lapsed meie tulevik, ja mõistagi kui me mehega eksiksime lausa korraga...ja kolmas eostatud saaks, siis ikka sünnitaks ning üles kasvataks ka näljatundeta selle kolmanda. Võtaks lisatööd, et haridus parem ja riiet taaskasutusest ostma ei peaks. Hädaldama just ei tuleks. Piinlik kuidagi vilets olla.
See mees siin on M.Ö.K.U, ta ei kasvata neid lapsi, ta pole VEEL maksnud vähe suuremat elatist, aga ving on taevani. Toh tonti, kes tema kolme tilgutist üleval pidama peaks või konkurentsivõimeliseks kasvatama peaks???
Pole ullu, kui tema ei jaksa, meite lastel paremad võimalused.
  /   21:30, 14. veebr 2018
artikli nimikangelane erinevalt sinust hoolib lastest
T
tohohh 21,30,  /   22:24, 14. veebr 2018
kuidas siis mina ei hooli? Sünnitasin ja kasvatan, ei pane lehte artiklit üles, et kolmas üleliia ja mina end rihmaks TÕMBAMAS uue elatisraha valguses, mida ju keegi IIAL maksma ei hakkagi. Ei jäksanud need äpud vähem maksta, ei raatsi 250 ammugi mitte. See nimikangelane luuletab, et peab üleval, tegelt lihtsalt naise peale vihane, et too ei koole meheta, vaid on jätkuvalt ilus...ilma mehe sandisendita. Ja saabki meheta hakkama, mehel kurb vana naist käest lasta, samas tahaks juba uut nillida, aga kolme lapse pool kõhtu täitmist vajab.
Mina tolle tüübi raha EI VAJA, kasvatame mehega (kui vaja saab ka meheta) oma lapsi, juurde tegema ei kipu...ja nüüd mina ei hooli???
Hoolin ikka küll, rohkem kui nimikangelane. Ma pole nii häda ka, kuigi olen kõigest naine.
-
->tohohh 21,30,  /   22:50, 14. veebr 2018
Aga näe, see naine ei võta lisatööd, tema elab laste rahadest, ju ongi ilus, saab ilusalongidel käia, ja kuidas ilma mehe sendisentite, kui exmehe väljaminekud kuus on sama suured kui paljude inimeste kuupalk.
  /   12:35, 15. veebr 2018
nende laste rahade eest just ilusalongis ei peesita, ise pead suurema osa juurde teenima. Meestel alati see väiklane raha lugemine, kui osa perele annab, siis vaata tema kodus midagi tegema ei pea. Kui aga annab laste söögiraha, siis ema enam oma palgast endale kulutusi ei tohi IIALGI. Ei tohi juuksuris käia ega küünelakki osta. Kuigi naine teenib ja kulutab lastele ja kasvatab-vastutab 100%, aga vaata väikest eurikut omatarbeks kulutada ei tohi. Mees võib klubisse pubisse minna, kuigi on ennast "tühjaks maksnud", aga ema näe ei tohi jukkselõikustki endale lubada, kuna mees oma laste pool kõhtu täidab. VÄIKLASED olete. Teil isegi see raha aruande alla pandud, mida maksnud pole.
  /   20:42, 14. veebr 2018
Joodikuga kooselamine on ikka sinu enda valik. Kui sellisega veel lapsi teed, siis vaata ka peeglisse. Mida sa ootad sellsiest? Endal võiks ja peaks ka naisel mõistust olema, et teada, kellega paljuneda ja pärast ennast haledaks teha ja kõiki mehi risti lüüa, on kohatu.
V
Vaadake Iklasse!  /   20:50, 14. veebr 2018
Mis seal poes toimub. Selle raha eest saaks kõik lapsed elada kui printsid, kui isad raha sinna ei veaks.
  /   22:50, 14. veebr 2018
noh emmed ka sinna käivad ja mitte vähe
N
Naine   /   12:04, 15. veebr 2018
Miks te arvate, et mehed, kes Iklas poes käivad, on elatisvõlglased vms.??
Meie Lätist tulles käime ka sageli piirilt läbi. Jaa, ostame kanget alkoholi kaasa ka, kuigi peres joojaid ei olegi. Jah, meil on kodus alkoholi rohkem kui iial varem, aga ma võtan seda nagu kõige stabiilsemat valuutat üldse. Ega ta seistes leiba ei küsi.
R
rui  /   21:29, 14. veebr 2018
rämpsinimesi on nii meeste kui naiste hulgas, kuid seadusandlus annab rämpsnaistele suuremad võimalused. Ise olen veendumusel, et karmid sanktsioonid rongavanematele on vajalikud, samas aga peaks isadel olema võrdsed õigused kooselu katkemise korral kasvatada lapsi ja saada selle eest perehüvitisi ja kui vaja, siis ka alimente.
T
Täpselt nii  /   11:17, 15. veebr 2018
Antud hetkel karjuvad siis kõige rohkem naised, kes ei taha aru saada, et mehed on ka inimesed, kes tahavad oma lapsi kasvatada!!
E
Ema  /   20:18, 14. veebr 2018
Emadel pole aega vinguda, nad tegelevad lastega. Isad millegipärast arvavad, et ema peab kõik oma palga lastele kulutama. Ei pea! Ema panustab ka igale lapsele 250 ja ülejäänu eest teeb, mis tahab. Reisib, mukib, ostab auto. 500.- EUR katab tõesti ainult miinimum vajaduse, seda teab igaüks, kes lapsi kasvatab. Mõttetu teema, mul mitu tuttavat meest istuvad nn miinimumpalga peal, et mitte lastele maksta. Tegelik palk on muidugi midagi muud. Aga kohtunike silmis on vaesekesed, tuntakse kaasa. Ja võlg ei teki mitte madalast palgast, vaid liidust naise vastu. Kuuest tuttavast alimente maksvast mehest teeb seda korralikult 1, ülejäänud on nn töötud. Aga nende lapsi ei kaitse ükski kohus, meestele tuntakse aga kaasa. Ja siis räägitakse võlglaste suurest arvust, paha hakkab.
  /   20:34, 14. veebr 2018
antud juhul on vastupidi
K
kalev  /   20:35, 14. veebr 2018
jälle üks emane, kes ajab haiget MULLI. Tegelikult peaksid mehed rohkem oma 6iguste eest seisma hakkama, see ühiskond on juba nii pekki keeratud nende emaste poolt. See ahistamisteema ka veel lisaks. See nii ühele poole kaldu, täitsa absurdikas juba.
A
ah soo  /   20:36, 14. veebr 2018
"Kuuest tuttavast alimente maksvast mehest teeb seda korralikult 1, ülejäänud on nn töötud" ja seega antud juhul kõik nagu korras, nii või? Miks tema peaks sinu tuttavatate pärast oma lapsi üksi ülal pidada?
S
soo jah  /   21:01, 14. veebr 2018
ära üldista
I
ikka soo ja jätkuvalt  /   21:23, 14. veebr 2018
töötud mehed lausa naudivad töötust, mõni hakkab lausa kodutuks.
Tegelt vahet pole, kas vanem tööga või töötu, laps ju ikka sööki vajab.
Seega pingutama peab.
S
soo jah -le  /   21:31, 14. veebr 2018
ei üldista, on ju konkreetselt tuttavad ette toodud
  /   22:51, 14. veebr 2018
Kus on kirjas, ikka soo, et see mees on töötu!?
K
Karl  /   07:53, 15. veebr 2018
Vinguvad aga just naised pidevalt...
T
to ema  /   09:22, 15. veebr 2018
Ise oled süüdi kui sellisega lapse teed.
N
Nalja nr 😂   /   12:32, 15. veebr 2018
500 katab miinimum kulu? Irw Mida sa siis iga kuu 500 soti eest talle ostad? Minul küll lapse peale iga kuu 500 sotti ei lähe ja ma ei ütleks et ta kõige kehvemini riides käiks ja kõige viletsam nutikas oleks. See on pigem see, kuidas te kallid emmed majandada oskate, aga teate?! Enamus ei oska ja ei viitsi kodus süüa teha vaid ostetakse mingit rämpsu ning poolfabrikaati kokku mida nad ei söö. Vaadates neid konte ja kahvatud lapsi, siis ilmselgelt on see toidus kinni või vastupidi ülekaalus. Ma elus ei liigitaks seda rahasse, kui palju oma lapsega tegelen, et keegi isa peaks selle mulle kinni maksma, ajukad! See on hindamatu aeg, mis veedan oma lapsega naudin temaga mängimist, temaga koos väljasõitudel käija, temaga koos õppida, käija tema esinemisi vaatamas jne jne. Te emad enamus räuskate siin, aga ei hinda seda aega ja koos olemist, mida tegelikult vajab laps! Pigem võiks isadele nina alla hõõruda, et pole seda aega sest see on väga oluline eriti, kui neist saavad teismelised
T
Teine Eesti  /   20:14, 14. veebr 2018
Kui perekond lagunes naise soovil.. siis milles küsimus, lapsed mehele kohtu kaudu ja panna naine maksma, kui elasin lastekodus, oli seal palju lapsi, kelle ema või isa parasjagu vangis oll, leidus ka selliseid kasuvanemaid kes võtsid lastekodust endale lapse aga kui see hakkas halbu hindeid koolis saama ,toodi laps tagasi ,nagu mingi kasutatud tarbeese.., kui lapse isa või ema maksab elatisraha ,peab ta suutma dokumentaalselt tõestada kui palju kulus tal konkreetselt lapse peale, muidugi oleneb väga palju ka naisest endast, kui julgesid ronida voodisse mehega ,julge ka kaasvastutada, laps ei ole naise eraomand, vaid see kuulub võrdelt ka mehele..
T
To ;Teine Eesti  /   20:17, 14. veebr 2018
Kui ostan lapsele süüa,kas pean tsekid isale ette näitama,et täna sõi laps nn.200gr vorsti jne?Lolliks läksid või?
A
anon  /   20:41, 14. veebr 2018
Kui asi kohtusse läheb peab KASVATAV vanem tõestama kohtule, et tema on see kes laste peale raha kulutab.
J
jah  /   20:50, 14. veebr 2018
pead jah
S
see   /   20:04, 14. veebr 2018
nii vana teema juba.kes nüüd lõpuks julges seda märgata.
T
Täpselt  /   21:00, 14. veebr 2018
Nii! Ema asi mida rahaga teeb kui lapsed riides ja toidetud!
V
Vot sinusuguste arvamuste pärast  /   09:44, 15. veebr 2018
tulebki teema arutusele võtta
N
No ja siis  /   19:59, 14. veebr 2018
ühiskond soosib emasid !
  /   20:19, 14. veebr 2018
senini pole soosinud, kui 40 000 last isa hooleta, aga naistel palk meestest oluliselt väiksem.
A
anon  /   20:42, 14. veebr 2018
Hakkab jälle pihta.
L
lullukas  /   19:59, 14. veebr 2018
Mu blond samasugune, ussitab vingub ja kääksub, ise pole kunagi tööl käinud. Jube mõrd.
E
Ei tea...  /   19:54, 14. veebr 2018
Olen ema 2 lapsele. Üks on täiskasvanud, käib ülikoolis, toetust ei saa, kuna vanemate palgad kokku pole nii väikesed. Töötan 2-l töökohal päevas 10 tundi. Eraelu puudub. Isa maksab 200 kuus. Et ta lapse vastu huvi tunneks, pean talle helistama ja märku andma, et laps vajab tähelepanu.
N
Nii nii  /   20:00, 14. veebr 2018
Vale teema. Siin aind mehed võivad naistest rääkida. Emmesid kes kasvatavad lapsi ... vana teema
M
mitte ainult  /   20:43, 14. veebr 2018
Mina naine, räägin meestest ja olen nõus, et raha peab jagada vastavalt sellele, kui kaua laps elab ühe või teise juures. Miks tsiviliseeritud maailmas (konkreetselt Rootsis) nii on, meil mitte. Euroopa Liit ju, kohtu kaudu asjad selgeks kui muul viisil ei saa.
A
ainult  /   22:02, 14. veebr 2018
Lugege ometi tähelepanelikult! Kohus võtab veel viimase laste leivatüki ära, 10 000 eurot. Või õigemini, advokaat, kellel kui ahjualusel on piiramatu võimalus kulbiga lõhkitõmmatud laste supipotis toimetada .
M
mees  /   20:33, 14. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
noojah  /   08:18, 15. veebr 2018
Huvitav -sinna jalge vahele on ikka meest vaja.. on ju vaja tükkida endal ju. selleks, et jalgu - nagu te siin suurelt teavitate - laiali hoida, on enne vaja vaeva ka näha. kuidas naisi äraräägite, meelitate, lubate mäed ja taevad kokku jne. ja laste tegemiseks on ikka kahte vaja.
  /   20:38, 14. veebr 2018
järelikult see ei ole sinu juhtum
M
Mofo  /   00:17, 15. veebr 2018
to Ei tea...
See pole kellegi isa, kes oma lapse vastu huvi ei tunne. Jõudu, loodetavasti ning arvatavasti oskavad su lapsed seda kõike nüüd ja ka edaspidi hinnata ning aja saabudes ka oma Ema aidata.
M
Millega tüüp mõtles sellisega krõhvaga elades enne aru ei saanud  /   19:53, 14. veebr 2018
H
T
Teate mehed   /   19:52, 14. veebr 2018
Mehe roll ongi elus aidata lapsi ja oma naisukest, naisi on vaja hoida, ikkagi nõrgem pool ja kui naine su maha jätab, ju siis oled tossike, häid mehi ei jääta maha!
K
Kui räägid et oled nõrgem pool  /   16:42, 15. veebr 2018
siis pole vaja koguaeg seda võrdõiguse jama kraaksuda
K
Kus su silmad olid, kui abiellusid?   /   19:50, 14. veebr 2018
Võinuks alguses ju kohe näha, kui palju ta krohvib ennast ja hirmsa kunksmoori jätta kus kurat!
R
raudselt  /   20:44, 14. veebr 2018
Ei krohviks, kui mehed ei nõuaks
M
Mofo  /   00:13, 15. veebr 2018
Vaadake ja õppige - õpikunäide sellest, kuidas hea tahtmise juures saab kõiges mehi süüdistada - absoluutselt kõiges.
Brilliant!
M
Marii  /   21:24, 14. veebr 2018
Alati ei ole kahjuks nii, elatud 21 aastat koos , poeg 20 aastane kuid 7 aastane vennake ei tunne isegi tähti. Ilmselt see ema ei huvita !
  /   15:22, 15. veebr 2018
Mul on elukaaslasel eelmisest kooselust 7 aastane tütar. Ka ei tunne isegi mitte tähti. Ja sama, ema ei huvita.
Kui nüüd keegi küsib, miks siis meie ei õpeta, on vastus lihtne- last näidatakse harvemini kui kuuvarjutust.
Ü
üks samasugune kannataja  /   19:49, 14. veebr 2018
see kolme lapse isa räägib väga õieti,olen näinud ja kuulnud tõesti niisuguseid emasid,kes koorivad oma laste isalt kõik mis talt veel võtta annab,peale selle sõitlevad veel ka laste isapoolsete vanemate seljas.riik peaks siin seadustega korra majja seadma,et kõigil jääks ikka elamiseks ka raha.
K
Ka  /   19:49, 14. veebr 2018
emad panevad ju oma panuse lastekasvatusse.Oi-oi kui palju raha kulub juba kooliskäiva lapse peale,sest ka õppematerjalid vaja soetada ja need klasside kohustuslikud väljasõidud teatritesse ja kõiksugused välised õppereisid jne.Samas kulutavad emad ka laste koolijõudmiseks oma transporti ja küte pole sugugi odav.Kui hakata üleslugema neid laste kasvuga kooskäivaid vajadusi siis see võtaks lihtsalt liiga palju aega ja loodan,et selleks pol ka vajadust.Kuid siiski,kui ka isad mõtleksid järgi,kui palju tegelikult lapsele raha kulub siis nii mõnedki jätaks selle hala.Ei ole võimalik,et lapsel oleks üks paar pesu jne.Palun külastage lasteriiete kauplusi ja vaadake mis miskit maksab.Toiduainete,ravimite,riiete,jalatsite,koolitarvetejne.hinnad koguaeg tõusuteel.Jah,saan aru isade ärritunud olekust,kuid siiski selliseid laste raha eest mukkijaid on suht vähe ja sellisel juhul peab see seadus täpselt ära määratlema punktid ja olukorrad,kuidas käituda ,sest iga lapsevanema juhtum on erinev.Ei õigusta ei isasid ega emasid,kuid vaadakem tõele näkku,ikka rohkem on neid isasid,kes toetavad oma lapsi,mis iganes olukord neid lahku on viinud.Rohkem mõistmist palun,mitte üksteisele ärapanemist,sest lapsed pole milleski süüdi.
  /   20:45, 14. veebr 2018
"... klasside kohustuslikud väljasõidud teatritesse ja kõiksugused välised õppereisid jne" Teksti lugesid - isa maksab.
K
Kuule Ka 19.49  /   21:45, 14. veebr 2018
Loe enne ikka artikkel läbi, kui kommenteerima hakkad. Jutt on sul pikk, aga teemale pihta saamata kirjutatud. Loed vist ainult kommentaare? Isa kirja ei lugenud või ei saanud aru?
K
Ka  /   21:56, 14. veebr 2018
Lugesin küll. See isa ei viitsi asja kohtusse kaevata. Seadus ju isegi ütleb, kuidas alimente vähendada saab. Mingit 6000 või rohkem pole vaja, ei pea advokaati palkama, enamus inimesi esindab ennast ise. Lööd tšekid lauale ja tõestada, et lapsed on sinu juures, sina ostad asjad. Ma ei tunne ühtegi ema, kes ennast kohtus ise ei esinda. Ainult üks hala. Tõesta oma jutt kohtus ära ja saad väiksemad alimendid.
  /   22:55, 14. veebr 2018
Ei tea kuidas Eestis, aga skandinaaviamaades, kui on tunnistajad, et laps kodus, tõestus on olemas
K
Ka 3...  /   19:47, 14. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:52, 14. veebr 2018
Oot, mi siis puudu jääb?
"
"Kõiki" kirjutatakse ühekordse "t"ga!  /   20:01, 14. veebr 2018
Sinu kirjaoskusest johtuvalt mina tööandjana sulle üle 500 euro ei maksaks. Mingi lõpetamata põhiharidusega titevabrik?
M
Memm  /   20:45, 14. veebr 2018
Kas isa peab tõesti kõik kulud katma? On peresid, kus selline summa ongi kogu sissetulek. Riideid ei osteta iga päev, laste sünnipäevad on juba kulukamad, kui mõni pulm, huviringid tuleb ka valida sellised, kus laps käia tahab, mitte vanemad, koolis toit tasuta jne. Mõistusega võttes on see isapoolne toetus väga normaalne,aga siin oli probleem selles, et see ongi ainuke raha, mis laste kasvatamiseks kulub, ema ei panusta?
T
tule taevas appi  /   20:47, 14. veebr 2018
Iga kuu laager, riided, sünnipäev!?
  /   21:06, 14. veebr 2018
Mõte ongi selles, et laagrid pole iga kuu, uusi riideid ka ei osta ju nii tihti.. 3 last- mul ka, Vanematelt jääb ju noorematele ka midagi. Koolis tasuta toit, sest "suur" pere. Kunstikool ka tasuta sp. Iluvõimlemise trenn on tõesti kallis, aga mitte igakuiselt jälle. Süüa.. no 3 last ja ema saavad ikka kenasti süüa teha nii et kulub vaid paar euri nägu. Mis sünnpäevadesse puutub, siis need plussis ikka. Sünnipäev softballis koos söögiga Tartus nt ca 150 euri, lubatud 20 last, igaüks kingib reeglina 10-15 euri.. Lapsega annab rääkida ju et maksab osa kuludest ise. Misasi see nii kallis on siis?? Ma ei kujuta ette.. 3 iluuisutajat peres? Samas, isa maksab trennid ja need söövad vähe :D (nali, kui keegi aru ei saanud).
M
mees metsast  /   21:03, 14. veebr 2018
kui isa paneb 700 kuus,riik annab 500,mida siis naine maksab ???kui naine ka paneks 700 kuus,ei peaks ju puudust lastel olema,aga tuleb välja,et naine ju ei maksa midagi,lasterahagi kuluvad tema enese riiete ja meigi peale.KUS ON MEIL SIIS SEE VÕRDÕIGUS ??? meestele jääb ainult õigus raha maksta ja naised õigus on seda LASTELE ANTUD raha oma äranägemise järgi kulutada. HÄBI TEILE NAISED. kui teil poleks teatud asja jalgevahel,siis poleks meestel naisi küll tarvis,sest absoluutselt kõik mehed saavad kõigi töödega hakkama,aga naised ei saa. MADUSID SOENDAME OMA RINNAL,JA IGAL VÕIMALIKUL KOMBEL ,LÖÖVAD NAD SULLE NOA SELGA. nüüd eided ,aga tõmmake,kes arvab,et ma midagi valesti ütlesin, USSISUGU OLETE.
T
to mees metsast  /   09:33, 15. veebr 2018
Võta rohud ära, sa ei vääri ühtegi naist.
M
Mida mees halad  /   19:40, 14. veebr 2018
kui oled tõeline isa, hoolitsed laste eest üksi, ei ole seda 50: 50 varianti tarvis!
M
Mofo  /   00:10, 15. veebr 2018
Paljud isad seda teekski aga õigus ja õiglus kipub laste hooldusõiguse suhtes olema noh natukene feministlik.
  /   19:39, 14. veebr 2018
Mul on väga hea meel, et elatiseteema on nii tugevalt üles võetud. Loodetavasti jõuab see ka "Suud puhtaks" saatesse, kaasatagu siis isasid, emasid, ka lapsi, õpetajaid, lastekaitsetöötajaid, juriste.
Ehk lõpuks ometi on meestel võimalus ennast kaitsta parasiitsete ekskaasade eest. Praegu veel sõidetakse nad kõikvõimalike õiguslaste poolt üle ju.
M
mnjaaaaa  /   19:39, 14. veebr 2018
Kohati kumab läbi isa ebakompetentsus.
Samas teen ise ettepaneku: kui juba kavandatakse ärimeeste ja -naiste restoraniarvete otse saatmist maksuametile siis järelikult Eesti riigi e-võimekuse osas saab seda teha ka lahus elavate laste kulude suhtes.
  /   19:42, 14. veebr 2018
täpsemalt
T
to täpsemalt  /   20:00, 14. veebr 2018
Hinnanguline õiguskulu 6÷10tuh € ... ülepaisutatud.
Isa võiks meeles pidada ka seda, et tema enda lapsed ON KOHUSTATUD teda ennast pensionipõlves ka ülal pidama. Eriti oluliseks kujuneb olukord siis, kui isa peaks sattuma terviserikke tõttu hooldekodusse.
J
Jaah  /   19:39, 14. veebr 2018
See on nüüd küll juhus, kus isa peaks laste hoolduõiguse endale saama. Tuleb võtta advakaat ja see tee läbi teha. Torkeks seda, et kuidas on võimalik mingi ajuvaba tibikesega pere luua ja kolm last saada? Mõistus alakehas? Jutt on umbes sama, kui neil eluktselistel üksikemadel - mehed on mökud jne. Aga ise ronivad nende mökudega linade vahele lapsi tegema. Ja siin samasugune mees - ei näe naisi, otsib linde ja siis halab. Ehk kasvavad lapsed targemaks.
S
sellele isale  /   19:38, 14. veebr 2018
ära kiunu, ise valisid oma lastele sellise ema, nüüd maksa. oleksid paremini valinud, elaksite koos ja kasvataksite koos.
M
Mari  /   19:35, 14. veebr 2018
Mulle ei meeldi vinguvad mehed....jube
N
Naine  /   19:37, 14. veebr 2018
Mulle ei meeldi ussitavad naised!
  /   20:18, 14. veebr 2018
sa ju u.s.s.i.t.a.d.k.i, meeste t.a.l.l.a.l.a.k.k.u.j.a
/ 20:18,  /   20:48, 14. veebr 2018
sisiseb vastu
T
To 20:18  /   21:20, 14. veebr 2018
Küll keegi on kibestunud....
M
Marile  /   21:48, 14. veebr 2018
meeldivad ainult vinguvad naised...jube
T
Tuld  /   19:35, 14. veebr 2018
Kohe tulevad feministid halama, et enamus mehi ei maksa üldse ja naised on suuremad kannatajad. See, aga et paljud naised on totaalsed huiajad, see on tabuteema ning sellest ei ole ilus rääkida.
L
lugeja  /   19:54, 14. veebr 2018
Noh feminaatorid, andke isa pihta tuld.
V
vett  /   22:49, 14. veebr 2018
suurimad kannatajad siiski lapsed, kellest isa hoolinud pole, aga vanaduses "tutvuma" tulevad.
M
Mofo  /   00:07, 15. veebr 2018
Igasugune analüüs Eesti vanemlike õiguste ja kohustuste kohta tõesteks, et:
de jure - on Eesti seadused räigelt naiste poole kaldu
de facto - korruta de jure vähemalt kahega
Üks allikatest - kõnelus inglismaalt pärit meesterahvaga, kes totaalse Eesti kullakaevuri lõksu langes ja oma lapse emmele lapse elatustoetust... s.t. lapse emme lahedat elu, spakülastusi ja jumal teab mida veel kinni taob (naisel veel teinegi eksmees, kes sama peab tegema ja tädil elu nagu lill).
Selles lugejaloos peaks mees olema sigaõnnelik, et saab oma lapsi 50% ajast näha ja kasvatada, paljudel juhtudel on isa rõõmuks ainult rahaülekannete tegemine.
  /   19:30, 14. veebr 2018
Suurelt jaolt on vastupidi, aga naisi kuulda ei võeta.
  /   19:45, 14. veebr 2018
Ja kui suurelt jaolt vastupidi, siis antud juhul nagu kõik korras, nu nu. Tead, suurelt jaolt laste kasvatamine on mõlema vanema asi ja nad teevad seda, järeldusi tee ise.
U
Ussid  /   19:30, 14. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   20:16, 14. veebr 2018
sa ei usu, aga sugude lõikes on ikka mehed kõige alumised (vaata kodutuid ja muud pahna). Samas mõni indiviid on kõrgemal, kuna muid kohustusi neil ju polegi, kui kõrgel olla.
Naistel see eelis, et nad on jumala poolt rohkem motiveeritud, ei viska esimese ebaõnnestumise peale püssi põõsasse ega tee enesetappu, kuna lapsi vaja sünnitada-kasvatada. See töö on raske, aga annab elumõtte. Ses mõttes on funktsioonitutel meestel jurvem, mitte miski-keski ei huvita, lõpeb seksuaalsuse tipppunkt (nii 25), siis elu läbi ja mõttetu, raha vaha, et tuluke silmis kilaks. Mõistagi on lapsed siis koormaks.
U
Uku  /   20:41, 14. veebr 2018
Mis pläga sa ajad, meestel seksuaalsuse tipppunkt 25 aastaselt. Olen 46 aastane ja seisab nagu t.la. Lapsed oma elu peal. Pigem hakkab naine ära väsima. Ei hakka talle pinda ka käima, ta ei ole mingi ori. Ja küla pealt otsima ei lähe. Ei taha, siis ei taha.
  /   14:24, 15. veebr 2018
võib ju seista, aga 25 seisis paremini, seega tipp on ikka seljataga küll.
J
Jah  /   20:47, 14. veebr 2018
Kahju küll, aga jutt 'oma koha teadmisest' näitab inimese olematut haridust ning haritust ja väga madalat emotsionaalset intelligentsust.
  /   02:43, 15. veebr 2018
Muidu küll riik propageerib pidevalt seda soolist võrdõiguslikkust, aga nagu näha on see kõigest ainult üks tühi loba ja riiki see väga ei huvita. Ja mis laste solgutamine see on? Kaks nädalat ühe juures ja siis kaks nädalat teise juures, ikka aasta ühe juures ja aasta teise juures. Ja elatist peaks maksma vastavalt siis see kelle juures lapsed parasjagu ei viibi. Aga jällegi on vaja üks lihtne asi muuta hirmus keeruliseks ja tekitada juurde igasugu kõikvõimalikke suuremaid ja väiksemaid probleeme ja tülisid. Milleks? Aga see on see meie riigi suhtumine mille pärast ka paljud siit riigist jalga lasevadki, sest see on ainus võimalus kui tahad ikka normaalset elu elada.