180 kommentaari

M
mikk  /   17:30, 16. veebr 2018
Patriotism on riigi, mitte valitsuse austamine.
V
Vaene  /   17:11, 16. veebr 2018
Käisin eile õhtul võtsin 10 Holsteini õlut maksis 5.10,täna võtsin 18tk. Grünbergerit läks 8.82(need 0,5l hinnad) elan Valgas kah ainult edasi tagasi ca tund aega!
-
---  /   14:33, 16. veebr 2018
Vabariik on meil käes ja seda pole enam vaja hoolida. Raha napib kogu aeg ja selle eest oleks nõus ära andma oma riigi. Kui just ära anda ei taha sii sõimata ometi võib.
Hinda seda, mis sul on käes, et mitte sedagi kaotada ja see kaotus ei anna raha kindlasti juurdre. Kõik on juba olnud.
P
Pureva  /   11:53, 16. veebr 2018
Mis kurdi rahva patriotismist siin rääkida !? Esmalt tuleb poliitikute patriotismist rääkida !!!
  /   10:01, 16. veebr 2018
Patriotism oleks see, kui nende otsuste tegijad igaveseks poliitikast lahkuks, aga seda nad ei tee, sest siis ei tule enam seina seest raha ja peab tööle minema.
V
võrukas  /   09:37, 16. veebr 2018
Miks peab oma raha vihkama ostan sealt ja seda kus odavam ,võrreldes kaupu teiste riikide marketites ja palga suhet on toit meil väga kallis .
M
mh  /   22:12, 15. veebr 2018
Lammastest poliitikutel on muidugi nahaalsust tõmmata võrdusmärk patrioodiks olemise ja nende poolt tehtud eriti juhmide otsuste täitmise vahele.
R
reku  /   18:15, 15. veebr 2018
Selle riigi patrioot ma nüüd küll ei ole. Parem, kui pankrotti läheks ja liidetaks Läti, või Soomega. Siiber on Eestist.
K
Kurvastad  /   19:54, 15. veebr 2018
Pean sind kurvastama. Kui ka nii läheks, et liidetaks Soomega, siis sinu kurvastuseks hakkaksid sa elama riigis, kus on veel kõrgemad maksud. Aga tänu just nendele kõrgetele maksudele ongi seal selline hea elu. Aga jah, sina ju ei taha sellist elu, sulle piisab odava kärakaga, aga olematute teenustega riik küll. Mina vastupidi tahan, et ka meil oleks tulevik sama kindlustatud nagu seda on soomlastel ja selle pärast ostan oma alkoholi kodumaalt.
M
mitte ainult kõrged maksud  /   20:12, 15. veebr 2018
Arvad , et oled ainuke " nutikas" !? Soomes pole mitte ainult kõrged maksud vaid ka inimväärne ja abivajajast hooliv toimetuleku süsteem. Meil on ainult kõrged maksud ja kõrged ametnike sissetulekud. Muus osas oleme juba Aafrikas.
M
Muigega  /   21:28, 15. veebr 2018
Soomega ei liideta. Vaadake kaarti kui te siiani pole seda teinud, sest laht on vahel. Pigem ikka Läti või Venemaaga, kuna on ühine maismaapiir.
K
Kaliningradi  /   13:26, 16. veebr 2018
oblast on millegipärast Venemaa oma, kuigi pole ka selle riigiga ei maismaa piiri ega merd kohe vahel.
K
Kuule Kurvastad  /   14:36, 16. veebr 2018
Ma ei ole veel kuulnud, et peale maksude maksmist oleks töötav soomlane nälga jäänud.
M
minna  /   07:13, 16. veebr 2018
tahtma idapoolse suurriigiga liituda
T
Tiit  /   18:05, 15. veebr 2018
Millisest patriotismist saab juttu olla kui inimeselt nööritakse maksudega kori kinni?
Kas need ei olnud kunagi ka patrioodid kes nüüdseks on Eestimaa tolmu jalgadelt raputanud? Kindlasti olid ja uskusid, et elu läheb paremaks, aga pidid pettuma ja läksid minema.
M
mine tea  /   20:13, 15. veebr 2018
Äkki on see Ratase ja Musta moodi hoolimine.
N
no  /   17:18, 15. veebr 2018
mis patrioot siin enam olla!
Pole enam kodumaiseid firmasidki, kõik on ju maha parseldatud!
Kodumaist toorainetki ei kõlba enam tarvitada, veetakse poolast külmutatud marju sisse, tehakse moosiks ja lüüakse purgile silt peale, et "eelista eestimaist", lihaga samuti, tuuakse taani või poola seakered ja siin töödeldakse, jälle "eestimaine", ja ka ülejäänud kraamiga sama lugu...
  /   19:55, 15. veebr 2018
Ja see parseldamine toimus millise valitsuse ajal?
J
just täna toimub  /   20:14, 15. veebr 2018
Tallinna Sadama müük hooliva Keskerakonna eestvedamisel
S
Seda  /   21:08, 15. veebr 2018
siis ei jõutud veel?
N
Nagu näed  /   14:47, 16. veebr 2018
mõned riismed on jäänud veel.
I
IGA KELL EESTI PATRIOOT  /   16:06, 15. veebr 2018
EGAS MA MINGI LÄTIPARM OLE
J
Juhan.  /   15:59, 15. veebr 2018
Armsad ministrid kui teie nii patriootlikud olete siis võtke omale ka selline palk nagu meil pensionäridel.
J
Juhan  /   16:07, 15. veebr 2018
sinu palk on rottorava urus
I
inimene  /   13:52, 15. veebr 2018
Eesti riik on lihtsa tööinimese maksudega nii üle koormanud et tahes tahtmata otsid kust saab kaupa odavamalt.
K
kolla  /   14:03, 15. veebr 2018
huvitav kes t y ra siia miinuseid laob?
!
!  /   14:16, 15. veebr 2018
Ikka mõni kesik või sotsipeer!
M
ma just panin kui nägin kollat löugu lögistamas  /   16:08, 15. veebr 2018
.
  /   19:41, 15. veebr 2018
sina venelasepussakas,ila vä?
E
ei see teine  /   07:15, 16. veebr 2018
a ühe kandi omad küll
M
Maksistlik tõde:  /   14:23, 15. veebr 2018
Majandus on alusmüür,millele saab ehitada poliitika e.ajupesu või plära,kui alusmüüri ei ole siis kukub poliitika kokku.Võid kindel olla.
H
Huvitav loogika  /   19:58, 15. veebr 2018
Et siis kui majandust ei ole, pole poliitikat ka? Ise ikka aru said, mida siia kirjutasid?
S
Sass  /   13:45, 15. veebr 2018
Kas presidendi vastuvõtul pakutakse ainult vett ja morssi? Kui nii siis ka mina tõstan morsiklaasi !
U
Urmas  /   16:06, 15. veebr 2018
Tahtsin sama kirjutada. Senikaua kuni Presidendi vastuvõtul lakutakse minu(maksumaksja) raha eest, aga ma ei saa isegi klaasiservast nuusutada, mida juuakse(morssi või alkoholi), siis olude sunnil(raha vähe) ja kokkuhoiu mõttes kasutan Läti eeliseid.
M
maakas veel  /   13:43, 15. veebr 2018
Imelik, kas siis see sotsist Segisti ei teagi, et egas me sealt Lätimaalt enamasti viina EI ostagi! No kuis ta nüüd nii end täis lasi? Enam vähem sama, kui ÜRO hääletusel see Segisti arvas, et meie kõige suuremad liitlased on Türgi ja Jeemen! Kadu sellele punavalitsusele!
M
Mõtle natuke  /   20:03, 15. veebr 2018
Sina ju lasid ennast siis lausa üleni täis, need kaubad, mida sina väidetavalt sealt ostad ei ole meil aktsiisiga maksustatud ja seega pole ka valitsus selles süüdi, et seal need odavamad on. Ehk sai sulle nüüd selgeks, kelle huvides see kisa käib.
E
ei saa aru  /   20:30, 15. veebr 2018
miks äkki selline hulk 'Mõtle natuke' taolisi pooletoobiseid on kommima tormanud.
T
To 20.03  /   09:31, 16. veebr 2018
Sa mõtle ise natuke.Asi ei ole ainult aktsiisis,käibemaks läheb ka Lätti.Ega sa vist ei teagi,et Eestis on käibemaks juures KÕIGIL kaupadel.Kusjuures on veider,et räägitakse ainult aktsiiside Lätti viimisest.Kui arvestada ka käibemaksude Lätti viimisest siis tuleb kaotus Eestile sadades miljonites.
M
mina saan küll aru  /   15:00, 16. veebr 2018
Kuulekas toiduahel karjub ahela katkemise hirmus.
S
siin aast tagune jutt ossi globaalsetest uuringutest üleoleva ja ülbe tooniga seletamas...  /   13:29, 15. veebr 2018
K
kolla  /   12:51, 15. veebr 2018
Ega see Läti aktsioon vist kuigi kerge saa olema.Arvatagi,et PPA on saanud korralduse just sellel päeval kõigil lõunsuunalistel teedel korraldada igasugu atraktsioone,alustades KÕIK PUHUVAD ja ehk oskab nende ümargune aju veel midagi välja mõelda.
M
maakas  /   13:25, 15. veebr 2018
Korraldagu aga, siis vähemalt üks kord aastas need igasugu ametnikujulgad tööd teevad! Kõik Lätti! Ei saa me läbi ilma Lätita!
V
vahet pole  /   13:32, 15. veebr 2018
meie valitsejad kiusavad ju niikunii oma rahvast kõige rohkem ja kogu aeg.
L
Läti aktsioon on  /   14:27, 15. veebr 2018
opositsiooni üritus,et ikka rohkem raha Lätti suunduks ja asi veel hullemaks läheb.Siim käis ju seda värki reklaamimas Pealtnägija saates.See on seega alanud valimisvõitlus materaalses mõttes,mitte ainult ajupesu.
T
To 12.51  /   09:37, 16. veebr 2018
Ei tea kas politseid ikka jätkub sinna 85 km peale?Tartu politsei on ümber ERMi ju valvesse pandud,järsku tahavad vaesed ka pidusöögist osa saada.Oot oot 24 veebruril pidid ju kõik vaba päeva saama,kas peaks ka politseil vaba päev olema või polegi nemad inimesed.Oli kuulda,et ka Läti politseid kutsuti üles korda looma.Ja kas maksuamet ka väljas on?
V
vanaema  /   12:50, 15. veebr 2018
Teate, meie peres keegi ei joo ja ei suitseda. Keegi meist ei käi Lätist alkot tooma. Aga mina toetan neid inimesi, kes lähevad sedaviisi protestima. Ei saa enam käia kummardades, nagu kuked vanglas. Tahaks olla inimese moodi.
S
sina nüüd mingi vanaemake millagil sa siin kilkasid et käisid ühe pudelipärast lätis ja öhtal tömbasid köik korraga kerre  /   16:11, 15. veebr 2018
.
M
mida saab rääkida  /   12:22, 15. veebr 2018
üldse patriotismist siin riigis ja mida saab rääkida turvalisusest kui valitsus läheb pensionide kallale. Andke inimestele pension tagasi, mis on püha, mis on OMA tööga välja teenitud. Jube häbematus, mida ikka meiega tehtud on.
A
Aga   /   13:09, 15. veebr 2018
Kellel ja missugune pension ära võeti? kuni 500 pensioni pealt ei pea isegi tulumaksu maksma.
J
Jah  /   13:27, 15. veebr 2018
Ma tahaks ka seda teada, keegi võiks siia kohe konkreetselt kirjutada, milline pension ära võeti.
V
vanaema  /   13:49, 15. veebr 2018
Teen selgeks. Miks ma ei saanud pensionit tööaastate eest? Miks arvestati ( varastati! ) 3 tööaastat ühe eest? Miks arvestati pensionit mingi viimaste tööaastate indeksi järgi? Miks mind rööviti? Miks ma ei saa pensionit 50 tööaasta eest, mida ma teenisin riiki? Vot see ongi vargus ja veel missugune!
V
Võeti neilt,kelle kättesaadav summa  /   14:30, 15. veebr 2018
on suurem,kui seaduses kirjas.Kas see on võtmine?
T
Tuletage meelde,kes  /   14:33, 15. veebr 2018
tegi selle staaziaastate alusel pensioni arvestuse seaduse,muidugi see on ebavõrdsuse märk ja tunnus.Autor istub RK tähtsal kohal.
S
see  /   14:37, 15. veebr 2018
röövel sai nüüd ordeni
T
to vanaema  /   14:49, 15. veebr 2018
Ja nüüd hakkasid sõna võtma, kui tulumaksuvaba tõsteti ja rohkem kätte saad???
J
Jah  /   14:50, 15. veebr 2018
Aga miks siis ühtegi protesti ei olnud, kui see otsus aastaid tagasi tehti? Nüüd, kui viinahinda tõsteti, tuli meelde?
?
?  /   15:01, 15. veebr 2018
Oli see papa Carlo, noh meie presidendi autor?
2
2005.a.  /   15:05, 15. veebr 2018
Ei hakanud nüüd sõna võtma, teadsin seda juba aastal 2005, et minu viimasest 15 tööaastast jääb järele 5 aastat "tänu" nestori koefitsendi seadusele. Ja läksingi siis Soome paariks aastaks teenima endale sammast. Ja muidugi maksustati ka see väike pension mida ma sealt saama hakkkasin. Maksin igal aastal alates 2013 kui pensionile sain, ligi 300 eurot igal aastal deklaratsiooniga tagasi, ja seda seadust, mis jätab 500 eurot maksuvabaks, toetan igati, sest nüüd pean hakkama tagasi maksma palju vähem.
V
Vanaemake küsi seda oma erakonna kaaslastelt  /   16:12, 15. veebr 2018
refiparteist misa siit küsid
S
See  /   18:29, 15. veebr 2018
ju joodiksots nestori teene.
T
Tõõaasta  /   18:38, 15. veebr 2018
indekseerimine palga suuruse järgi ongi röövimine ja varaatamine nõrgemate arvelt.
S
seda pead Nestori käest küsima  /   20:21, 15. veebr 2018
just tema soperdas sellise pensioniseaduse, kus riigikogulase pension eelmisega võrreldes oluliselt tõusis ja tänu sellele, et aastaid enam ei arvestatud ja aluseks võetu riigikogulase "väljateenitud " palk.
S
saa oinas aru  /   20:23, 15. veebr 2018
Nestor võttis tavapensionäri käest ja andis riigikogulasele. Skeem oli ülilihtne. Kaotati tööaastapõhine pension ja asendati see sissetuleku põhisega. On arusaadav ?
T
Teame teame Nes tor  /   20:25, 15. veebr 2018
ja tegi seda nutikalt,kui nii võiks õelda. Kaotas tööaastapõhise pensioni ja asendas selle sissetuleku põhisega. Lihtne , aga kõrgaadlile meeldiv.
K
kullakene  /   20:28, 15. veebr 2018
aga kelle käest küsiti kui otsustajate pension selle skeemi põhjal oluliselt tõusis. Kaotati tööaasta põhine pension ja asendati see töötasu põhisega.Riigikogulane saab 5000 euri ja tööline mediaanipõhiselt 800 euri. Kumma pension siis oluliselt tõuseb kui mõlematel on tööaastaid võrdselt ???
J
juga  /   00:30, 16. veebr 2018
Palju meil neid penskareid on, kes sinna 500 ligidalegi saavad?
P
Paljud  /   15:10, 16. veebr 2018
käisid Soomes omale pensioni teenimas. Sealt saadav on üle 500, mida siin maksustatakse.
O
Olav  /   12:10, 15. veebr 2018
Mikser on ju esirott ja pugeja riigis.
O
on on  /   07:16, 16. veebr 2018
a eericupepu poleerija on
M
mis patriotismist te räägite?  /   12:08, 15. veebr 2018
Inimesed saavad 500 euri palka, mõned vähemgi ja te tulete näpuga näitama, mida ja kuidas teha!? See aeg sai ammu otsa..elame vabas maailmas ja igaüks otsustab ise, kus, kas ja kuidas!
S
siss  /   12:50, 15. veebr 2018
Huvitav-huvitav , elame nii vaeselt , aga viina- ja õllekastid kõigil lademetes nurgas ! Kes valetab ?
.
.  /   13:03, 15. veebr 2018
Pole siin kellelgi õllekaste lademetes. Võibolla reformaritel on, võimalik ka, et alkoholitootjatel on. Võimalik, et meedia kaudu alkoholipaanikat üles kloppivatel tegelastel on.
S
siss  /   13:16, 15. veebr 2018
Kuidas ei ole , kui see sama artikkel kirjutab "asjatundja" pilguga. Sama väidab ka pr. Josing Konjunktuuri instituudist.
J
jaa-jaa  /   13:17, 15. veebr 2018
ei ole lademetes? Juuakse kohe kähku ära?
J
jah  /   14:18, 15. veebr 2018
minu pension on 297 euri ja mul on õllekaste lademetes, hirm on, varsti aegumistähtaeg, kuidas jõuan kõik enne ära juua, aga mina pole Lätis käinud ega ostnud, hoopis kasupoeg toonud, nad käisid eelmisel suvel Lätis Positivuse festivalil.
M
miks lademetes?  /   18:09, 15. veebr 2018
Kui Lätis on soodsam, siis miks mitte? Kas arvad, et vaene inimene hakkab jookide kallinemisel karsklaseks? Ehjaa!
J
Ja keda see patriotism toidab ???  /   13:28, 15. veebr 2018
süüa , juua , kehakatet ja elamist ka vaja , lõpetaga oma lolljutt ja elage ise oma patriotismiga ,eks vaadake kaua hing sees püsib ... aga rasvapolster on neil kõva ümber kus võtta elamiseks ...
K
Keskealine naine  /   11:53, 15. veebr 2018
Patriotism on ju inimese HINGES. Kui on.
Seda ei saa ükski Brüsselit kummardav valitsus ära võtta.
V
valitsuse käes  /   14:20, 15. veebr 2018
on võim, ebaõiglus lokkab isegi rohkem, kui nõuka ajal, millest see patriotism peaks toituma vaesel inimesel?
V
Vanemaealine naine  /   15:12, 16. veebr 2018
Selle olemasolu ei saa ka ükski Brüsselit kummardav valitsus nõuda!
E
Ei ole nõus KEga  /   11:34, 15. veebr 2018
See ettevõtmine on vägagi patriootiline - protest praeguse valitsuse vastu, mis mitte ainult ei tõsta alkoholi aktsiisi, vaid kirjutab meie ajalugu ümber ja tüürib Eestit Venemaa kiiluvette.
I
invapensionär   /   11:32, 15. veebr 2018
Nii selle patriotismi ja rahakotiga ongi. Muidui, naiivseid patrioote on alati olnud. Mina ise olin muidugi kah üks paras l0ll. Ei kasutanud õiget hetke. Sel ajal kui mina Balti ketis käisin, piketeerisin, trikoloori lehvitasin ja isamaalisi laule laulsin tegid asjalikud inimesed bisnessi. Kes proovis suhkruvatiga kes komisjonikaubanduse, kes defitsiidiga hangeldamise, kes lauskelmstega. Hiljem a rastamistega. Ja tulemus? Mina olen nüüd näljarott. Nemad aga lugupeetud äriinimesed, kes käivad presidentide vastuvõttudel. Mõnedl on "teenete" eest mingi aumärkki rinnas.
V
vanaema  /   11:58, 15. veebr 2018
Kõige rohkem tarku eestlasi oli järjekorras majade ja korterite privatiseerimas. Neid ma olen isiklikult näinud Oktoobri rajooni komitees. Nüüd nad omavad nii palju kinnistuid, et võivad üüriraha eest elada nagu miljonärid.
V
veelgi  /   12:57, 15. veebr 2018
osavamad oskasid end Baltisakslaste järeltulijateks teha ja Saksamaa poolt Vene riigile müüdud majad enda kätte saada.
T
Tiit  /   11:26, 15. veebr 2018
Patriotism tühja kohu peal ei seisa.
T
Tiit  /   11:22, 15. veebr 2018
Patriotism kohtu ei täida. Rahval on lihtsalt korini, et rahvast lüpstakse ja tagasi ei saa midagi. Rahad kaovad nagu mutiauku.
J
Jah  /   13:18, 15. veebr 2018
Näiteks kolme lapse pealt hakkas saama 500 eurot toetust, kas mutiauk?
K
kas  /   14:24, 15. veebr 2018
Läti ei ole meile mutiauk, või endiste presidentide ärmatamised, või peod Malaisias jne? Samas just lastehaigla tahtis uut hingamisaparaati, mis pidi maksma vaid 3,5 tuhat, aga raha neile ei antud.
K
KE püüab raha jagunemist  /   14:36, 15. veebr 2018
ühiskonnakihtide vahel veidikenegi nivelleerida,mida eelmised võimurid pidevalt püüdsid suurendada:vaesed jäid vaesemaks ja rikkad said rikkamaks.Kindlalt edasi!
V
Volli  /   10:56, 15. veebr 2018
Mütsi võtan maha nende meeste ees,kes aastapäeva lätisõidu välja mõtlesid!Kui muidu peavad eestlased tundma häbi oma valitsuse pärast,siis las nüüd isakesed tunnevad piinlikkust oma rahva pärast....sest muidu ei muutu midagi.Ja mis patriotism ega seda,kui mõni tegelane lolliks läheb,pea rahvas kinni maksma!
N
No  /   13:19, 15. veebr 2018
Piinlikkust tunnevad targemad eestlased ja naaberriigid ainult irvitavad.
P
patrioodid-karsklased, nüüd ruttu poodi  /   10:40, 15. veebr 2018
viina ostma, et oodatavat aktsiisitulu eelarvet täita. Kes ei joo, pole patrioot, irw
M
ma kohe ei tea  /   10:56, 15. veebr 2018
mis saaks meie riigieelarvega kui rahvas äkki loobuks alko tarbimisest. Siis tuleks hakata kõva reklaami tegema , et rahvast uuesti jooma harjutada.
  /   11:12, 15. veebr 2018
kui võtta kokku alkoholitarbimisest ja suitsetamisest tekkivad kahjud, siis aktsiisidest saadav tulu ei kata kulusid, mis need pahed endaga kaasa toovad.
Parem mitte kärakat panna ja suitsu teha. Kasulik ka teie rahakotile ja tervisele.
Ja küll neid pahede küüsis vaevlevaid inimesi jätkub küllaga.
M
Miks juuakse?  /   14:38, 15. veebr 2018
Kus on põhjused ja miks ei räägita neist ega pakuta võimalusi nende kaotamiseks.Ma ei näe siin inimesi ,kes seda lahkaks sisuliselt.
O
Oh  /   14:52, 15. veebr 2018
Ega siis need, kes ohtralt joovad, ei ole võimelised sisukaks aruteluks.
U
Urmas  /   15:49, 15. veebr 2018
Ja kui kogu Eesti elanikud jätavad maha suitsetamise ja alkoholi tarbimise, kas arvad, et seejärel saavad kõik terveks ja enam meditsiinile enam raha ei kulu? Vähemalt mina küll ei tea, et surmatunnistusele oleks kirjutatud- suri täiesti tervena.
Olen suitsetaja ja pitsi ei sülita, kuid oma teadliku elu jooksul(maksumaksjana ca 40 aastat) on mul ainult paar korda vaja olnud tõsisemat meditsiinilist abi. Nendest esimene kord pimesool ja teine kord mingi mikroinsult(?). Mõlemad korrad nädal haiglas viibutud. Kus on minu ülejäänud raha, mille olen aastate jooksul sotsmaksuna maksnud. Kui nüüd juhtub midagi tõsisemat, siis pean ootama järjekorras paar kuud, kuigi tasulisse saaks kohe. Jälle küsimus- kus on minu sotsmaksu "ettemaks", et saaks kohe konsultatsioonile või ravi? Alles oli meedias juhtub, kus mittesuitsetajal oli kopsuvähk ja Eesti Haigekassa kandis maha, kuigi Prantsusmaalt sai abi. Isegi kui Eestis ei ole selliseid spetsialiste, siis Haigekassa ikkagi oleks võinud selle operatsiooni kinni maksta. Ei, meie süsteemi juures on lihtsam inimene maha kanda. Aga Haigekassa esimehele ca 10 000€ koos kompensatsioonidega maksta on normaalne!? No kuulge, Presidentki saab vähem palka ja ta on Eesti Vabariigi President. Kas Haigekassa on mingi eraettevõte? Ei ole ju, peetakse seda ülaval maksumaksumaksja raha eest.
T
to 11.12  /   09:51, 16. veebr 2018
Oled ilmselt kesik kui sellist iba ajad.Kas autoga sõitmine on ka pahe,kas elektritarbimine on ka pahe?Just need inimestele vajalikud asjad on maksustatud aktsiisiga.
  /   09:24, 15. veebr 2018
Kas juba ei aita sellest odava Läti alkoholi teemast??? Kas odav alkohol on meil kõige suuremaks vajaduseks ja me ei saa ilma selleta elada??? Jah, paljud asjad on odavamad Lätis, Leedus, Venemaal, kuid teisalt on meie palgad ka natuke kõrgemad, kui nendes riikides. Kui igat senti hakata taga ajama ja selle jaoks sadu kilomeetreid maha sõita...kaua sa nii jõuad? Meie poekettides on ka igal nädalal sooduspakkumised ja siis saab ju siis varusid täiendada.
A
ab  /   09:50, 15. veebr 2018
kle, keti inimene, kõik ei ela keti piirkonnas! Kas tõesti on nii raske aru saada, et kogu eesti ei ela kettide vabariigis! Kui lühinägelikud ikka on inimesed!
  /   10:32, 15. veebr 2018
Ja kõik elavad meil nüüd äkki Läti piirkonnas ja meie kette ei jõua külastada, kuid Lätti jõuavad? Olen ehk lühinägelik, kuid mul on küll odavam käia Eestis ostlemas, kui sõita sadu kilomeetreid Lätti ja sealt ehk saaks midagi odavamat osta (alkoholi ei tarbi, sorry!). Meie kettides on ka igal nädal hulk asju soodukatega müügil. Muidugi võiksid eesti kaupmehed oma juurdehindlusi vähendada, et oma inimesi rohkem poodlema meelitada ja käibeid suurendada.
A
Ahsoo  /   10:40, 15. veebr 2018
Ja lähemal, kui Lätis ei ole kohe ühtegi poodi? Huvitav, mis piirkond see küll on?
N
Naiteks   /   10:51, 15. veebr 2018
Höödemeeste. Kus ainult hirmkallis Consum. Pärnusse ei ole mõtet sõita, sest seal kaubad tunduvalt kallimad kui Ainaziz või Salatsis. Teadmiseks veel, et nn. läti ääremaa elab täie jõuga, on apteegid, töökohad, pangaautomaadid jne. Isegi väikekohtades on ehituspoed, muust rääkimata.
A
aga sa mõtle  /   11:01, 15. veebr 2018
enne kui ütled. Lähed nt Paidest Lätti. Paned autopaagi kütust täis ja juba on 12 euri taskus. Siis ostad jope ja püksid ja eelmisele numbrile lisandub 40 euri. Siis ostad korralikud kingad ja juurde lisandub 40 euri jne. Iga päev sa ei peagi käima . Käi kuus korra ja 100 euri on sinu.
M
mõtlesin  /   12:56, 15. veebr 2018
Otsustasime remondi käigus panna põrandale LVTparketti(elamises väikelapsed ja koer). Vajaminev kogus 80+ ruutmeetrit.
Bauhof-23,59eur/m2, valikus 4 sorti, kampaania hinnaga 18,59/m2 üks sort
Decora-valikus -22+ eur/m2, valikus 2 sorti
Lincona-24,90/m2, sortiment lai
Kodustuudio-23,72 eur/m2, sortiment enam vähem
Põrandakeskus-hinda ei näidata, küsi pakkumist. Sortiment lai.
ProFloors-hinda ei näidata, küsi pakkumist. Sortiment lai.
Homer-22,72 eur/m2, sortiment enam vähem
Bauhaus- veebilehel tühjus, kohapeal oli hind üle 30 euri m2, tänast hinda ei tea.
Lätist korraliku valiku seast, heade tehniliste näitajatega 18 eur/m2. Arvuta kuidas tahad-kokkuhoid üle 350 euri.
M
mis neist  /   14:28, 15. veebr 2018
lähemal poodidest, kui seal kaup 2,5 korda kallim?
J
juga  /   00:40, 16. veebr 2018
Mul auto võtab 5l/100-le . Tartust Lätti on 90 km. Lätis tankides on ka kütus niipalju odavam, et see sõit oleks nagu olemata olnud. Ja peale alksi on seal kõik muu samuti odavam. Välja arvatud piim. Asi ei ole juba ammu ainult alko ostmises, ei suudeta meil ka muid hindu kontrolli all hoida.
H
hah  /   11:41, 15. veebr 2018
Probleem on palju laiem kui Läti alko. See on lihtsalt kõige nähtavam osa.
Muidugi, võimurid tahaks väga, et see teema vaiba alla pühitud saaks. Aga ei saa, ärge lootkegi.
E
Ei   /   20:14, 15. veebr 2018
joo, ei suitseta ...aga see sooduspakkumiste jutt ajab naerma . Millele need soodupakkumised on ? Inimesed ostavadki konkreetselt toitu Lätist . Juustud, vorstid, singid jne ...
T
to 9.24  /   09:54, 16. veebr 2018
Eks sa mine söö siis neid aegunud või kohe aeguvaid kaupu.Ja muide vana toidukauba saab ka"värskemaks" teha kui uus kuupäev juurde panna.
N
Nojah,   /   08:39, 15. veebr 2018
ossidel on mingi kinnisidee riik koos rahvaga kiiresti põhja lasta.
T
ta on  /   10:40, 15. veebr 2018
idanaabri mõjuagent, mis muud.
K
kordan üle  /   11:03, 15. veebr 2018
Ükski seadusandlik akt ei jõustu enne kui seda pole heaks kiitnud valitsust juhtiva erakonna liider ja peaminister Ratas. Ossinovski pandi lihtsalt fakti ette: tahad sotsiaalsüsteemi raha juurde saada , otsi allikad.
  /   12:26, 15. veebr 2018
N o ja kas leidis?
T
tegelikult  /   14:30, 15. veebr 2018
on vist kokkulepe, et igaüks tegutseb vabalt oma vastutusalas, muidu ei saakski midagi teha.
E
Eks   /   08:17, 15. veebr 2018
Mikseri sõnad avasid nüüd paljude eestlaste eest tõe, et Eesti patrioot on kodanik kes laseb süüdimatult "patriootlikult" riigiametnikel priisata, lugedes ise sente taskupõhjas.
K
kindel on mis  /   08:22, 15. veebr 2018
Kindel on see, et Aadu rahast ei hooli. Tema onmeil patrioot nagu Kadrigi.Nemad võitlevad vaid rahva helge homse eest !
J
jah  /   12:09, 15. veebr 2018
et saaks kiiremini ja tasuta Pärnu ja Tallinna vahet sõita!
S
selleks  /   12:58, 15. veebr 2018
ehitavad omale Rail Balticu.
A
August  /   08:28, 15. veebr 2018
Vähemasti sellised eesmärgid on ju püstitatud. Aadelkonnas käigu pidu ja rahvas nä rigu muru.
R
reku  /   07:59, 15. veebr 2018
Mina hakkan kindlasti oma õlut ostama Eestist, kui kogu valitsus ja riigikogu terve aasta loobuksid kogu palgast, jättes endale vaid miinimumpalga. Laske enne toompealt mäda välja joosta, ja siis otsige patriotismi rahva seast.
S
see on asjalik ettepanek  /   08:25, 15. veebr 2018
Enam ei jõua nende riigikogulaste poolt kokku klopsitud muinasjutte läbigi lugeda kui tuleb juba uus ja uhkem või algab kehtestatu kiire parandamine. Kõik nad aga sätestavad vaid ühte eesmärki .*Maksud peavad tõusma ja kuulekus peab suurenema.*
E
ei ja veelkord ei  /   15:42, 15. veebr 2018
Mina ei hakka ennem siit ostma, kui lisaks miinimumpalgale kaovad ka kuluhüvitised.
M
marks  /   19:35, 15. veebr 2018
kriisi ajal vähendati töötasusid . Ainult valitsuse poolt kostus hääli et seadus ei lubavat. Või kuidas.
T
tytreke arvab teisiti  /   07:57, 15. veebr 2018
Viime maksuraha lätlastele ja siin küsime pensioni kellegi teise taskust.
A
aga ole targem  /   08:34, 15. veebr 2018
Küsi parem pensiraha rahvaettevõtete Eesti Energia Utahi ja Jordaaniasse paigutatud projektidest, Tallinna Sadama tehingutest ja Estonian Airi paigutatud miljonitest. See aitab kohe kindlasti.
Soomlased käivad siit ostmas, siis plaksutad, meie käime Lätis ostmas , siis vingud. Oled mõni riigipalgal olev kesik või ?
P
Pins  /   08:39, 15. veebr 2018
tuleb väidetavalt ikka sotsmaksust, mitte maksurahast. Selleks tulen lätti tööle minna. Kas tegemist pettusega riiklikul tasemel ?
T
Tytreke  /   09:24, 15. veebr 2018
lõpeta see vingumine. Kohe laekuvad Kreekast laenu intressid. Ligi tegi riigi rahadega väga kõva diili ja laenu igakuised protsendid võiks pensionäridele kõik välja maksta. Arvan, et enamus Eesti inimesi on sellega nõus.
P
piiga  /   11:05, 15. veebr 2018
alati nõus !
K
konsa  /   07:07, 15. veebr 2018
Patriotism või rahakott? Inimesed hoolivad rahakoti sisust rohkem
.-.-.-.
toetan täiega EV100 raames RAHVA lätti sõitu,
see näitab, et rahvas hakkab poliitiliselt AKTIVISEERUMA, nelik türannia (ref, sotsid, irl, kesikud) aeg hakkab läbi saama.
M
marko  /   08:14, 15. veebr 2018
Minu meelest pole kärakas küll mingi ajend Eestile boikoti korraldamiseks.
Mina ei viitsi Lätti sõita ja tänu kallimale alkoholile olen hakanud rohkem sporti tegema ja vähem kärakat panema. Tervis on oluliselt parem ja pole ka enam nii palju pohmaka päevi. Ja pole seal Lätis alkohol ju tasuta. Odavamat asja ostad rahaliselt lõpuks ikkagi rohkem ja kokkuhoidu pole mingit. Lihtsalt jood rohkem ja kahjustad oma tervist, Kui ettevaatlik pole, siis jääd lõpuks ka alkoholi lõksu ja lähed viinasurma.
Aga eks Alko 1000 ainult plaksutab käsi, sest nende turustuskampaaniaga on pandud kümnesse ja kasumid aina tulevad ja tulevad. Palju õnne nendele :D
T
Tiia Pärnust  /   08:23, 15. veebr 2018
Koduperenaisena ei käi mina Lätis alkoholi ostmas vaid hoopis sööki. Aga eks lätlased plaksutavad käsi kui ma maksan näiteks seal toodetud Top poes Napoleoni tordikilo eest 5 eur ja 40 senti. Meil Eestis hakkab hind 16 eur ja kõige kallimat hinda saab maksta loomulikult Selveris 22 eur kilo. Palju õnne nendele :D
K
konsa  /   08:56, 15. veebr 2018
to marko / 08:14, 15. veebr 2018
Minu meelest pole kärakas küll mingi ajend Eestile boikoti korraldamiseks. ....
.-.-.-
sa oled vist pooletoobine, ei saa üldse millegist ARU, mis siia ALKO puutub, loe näiteks austet (Tiia Pärnust / 08:23, 15. veebr 2018) kommi.
kõigil on AHNETEST POLIITIKUTEST kõrini
I
Iseenesest  /   08:56, 15. veebr 2018
on see patriotismi jutt rumal. Lätlased käivad samuti hordide kaupa Eestis ostmas ja turismireisidel, miks siis sellest ei räägita?
Toitu tasub. Lätist osta küll, nagu ka ehitusmaterjale, kütust, gaasi jne. Miks näiteks ma pean ostma Rimi eripakkumiselt mingit kahtlase päritoluga liha kui Lätis müüakse sama hinnaga Lätimaist? Ka väljas söömine on oluliselt odavam ja toidud maitsvamad, ka aega viitmas ja reisimas tasub käia, on mida vaadata.
Mina usun, et tasub valitsuse ja majandusministeeriumi poole vaadata, kes seiiise olukorra on tekitanud. Eestlasi Lätis käimisest enam ei võõruta. Karta on, et Lidl avatakse Lätis varem kui Eestis, juba selle aasta augustis avatakse RIia IKEA, mille asukoha valikul arvestati eestlastega...
T
Tubli marko,  /   08:58, 15. veebr 2018
et sa alkoholi ei tarvita ja sporti teed. Aga ilmselgelt vajad ajudoonorit.
  /   09:04, 15. veebr 2018
Mina ostan Eesti Pagari Napoleoni kooki ja selle kilohind Konsumist ostes tuleb midagi 5-6 euro vahele (müüakse 1,2kg tükina; vahepeal on ka soodukaid, siis saab umbes 4 eur/kg). Ma ostsin kunagi Lätist kooki ja see oli küll väga mage ja maitsetu ehk see Topi asi on parem. Või äkki ma pole lihtsalt Läti maitsega harjunud?
K
Koduperenaisele  /   09:16, 15. veebr 2018
Ma ostsin eile Prismast Napoleoni kooki 4,99€/kg. Väga maitsev oli. Tartlasena ma ei mõista, miks peaksin Lätti sõitma, oma aega ja raha kulutama, et sealt 5-eurost kooki saaks osta. Aga siinseid kommentaare lugedes tundub, et mõnede arvates vajavad Lätis mittekäijad ajudoonorit. Nojahhhh. Aga kui Eesti ja siinne elu teile nii vastumeelne on, siis miks mitte üldse Lätti kolida? Saate siis kogu aeg Lätist osta ja Läti palgast elada. Jäävad ära asjatud sõidud.
tartlane  /   09:27, 15. veebr 2018
tee isegi Napoleoni koogi ja tordi vahet Õpi lugema. Läti palgad pole sugugi nii viletsad kui meie meedia mõned nädalad tagasi väitis. Depo poe töötaja töötasu on suurem kui meie K Rauta kaupluse müüal. Mõlemad tegelavad ehituskaupadega.
K
Kook  /   09:44, 15. veebr 2018
ja tort on täiesti kaks erinevat toodet.
/
//  /   09:50, 15. veebr 2018
Kas sa tõesti arvad, et Konsumis müüakse kooki sama hinnaga üle Eesti? Võta teadmiseks, et igas piirkonnas on samal kaubandusketil väga erinevad hinnad. Isegi Tallinnas on samal kaubandusketti kuuluval poel erinevad hinnad.
Ü
üksik  /   10:01, 15. veebr 2018
inimene ei mõistagi seda jah. Aga kui peres on lapsed siis kulub toitu oi-oi kui palju. Perega tasub igal juhul Lätis reisida ja üksiti ka see tort ja muu toit osta. Sina ei mõista, aga firmad on Lätis käimise vajadust ammu mõistnud. Või miks muidu Gobuss on oma Tartu-Valga liinid pikendanud Läti Valka?
T
to 09:27  /   10:42, 15. veebr 2018
Oppa, küll see eestlane võib ikka õel olla. Isegi selle üle peab tänitama, kui keegi pakub Napoleoni TORDI asemel Napoleoni KOOKI. Masendav.
Ja kui aus olla, siis kustmaalt on veel kook ja kustmaalt algab tort? Kas vahe on selles, et tort on ümmargune mitmekihiline kaunistatud kook ja kook on kandiline? Maitsevad nad vist kõik samamoodi?
Ja kui olete nii teadlik palkade osas, siis pange palun ka palganumbrid, et kui palju Depo poe töötaja palka kätte saab ja palju K Rauta müüja.
E
Et   /   10:43, 15. veebr 2018
See, kes müüb on müüja.
S
soovitan  /   12:52, 15. veebr 2018
ka k-rauta veebipoode vaadata. Need leedukad müüvad Lätis palju kaupu soodsamalt kui Eestis.
?
?  /   13:31, 15. veebr 2018
See K-raua omanikud ikka soomlased? mitte leedukad!
B
Boikotti sisuliselt ei tee see   /   14:43, 15. veebr 2018
opositsiooni kaval peibutusmäng vaid õõnestab valitsust.
?
?!  /   15:29, 15. veebr 2018
AS Kesko Senukai Estonia on juhtiv ehitus- ja kodusisustuskaubamaja, mis opereerib K-rauta kauplusteketti, ütleb firma koduleht
T
Tegelikult  /   07:03, 15. veebr 2018
Ligile oravatelt ajalugu
13.02.2018 19:54
Aktsiisi tõsteti jaanuaris 2008, juulis 2009 ja jaanuaris 2010.
Aktsiis ja käibemaks moodustavad kütusehinnast kokku üle 52%.
Ansip tõstis kütuseaktsiisi 17,7% kõrgemaks kui nõuab Euroopa Liit.
Ansip nõuab Eesti põllumeestelt 5,2 korda kõrgemat kütuseaktsiisi kui nõuab Euroopa Liit.
Elektrienergia aktsiisi alammäär on Euroopa Liidus 1 euro. Ansip küsib igalt Eesti elanikult 4,47 eurot.
Ansip peatas 1. juunist 2009 riigipoolsed maksed II pensionisambasse.
Inimestel ei ole enam võimalik üheski riigipoolses lubaduses kindel olla. Ansip annab, Ansip võtab.
Majanduskriisi ajal olid pensioniosakute hinnad madalad, 2012. aastal on nad oluliselt kõrgemad ning sama raha eest saab vähem osakuid, ning seega pensionipõlves vähem pensioni.
Ansip võttis II pensionisambaga liitujatelt laenu, kuid kuhu jääb intress?
Võid kindel olla, et Ansipil on hea Eestis elada, sest tema kodulaen on makstud.
Ansip ei soovi kehtestada riigiettevõtete juhtidele palga ülempiiri, milleks võiks olla Eesti Vabariigi presidendi ametipalk.
Tänu Ansipile teenivad riigiettevõtete juhid ühes kuus rohkem kui miinimumpalgaga töötaja 3-4 aasta jooksul.
ühegi riigiettevõtte juhi tööülesanded ja vastutus ei ole suuremad kui Vabariigi Presidendil. Ometigi palganumber on suurem.
Ansip lõpetas 2009. aasta lisaeelarvega õppelaenu kustutamise noortel emadel ja riigiteenistujatel.
Ansip võttis дra maksusoodustuse õppelaenu intressidelt.
Ansipi valitsemise ajal on vähenenud tasuta õppekohtade arv ja kõrghariduse üldine rahastamine, mistõttu ülikoolid on sunnitud õppemakse tõstma.
Ansipi otsuste tõttu on üliõpilaste põhitoetus vähenenud 1000 kroonilt 875-le ning täiendav õppetoetus 500 kroonilt 440 kroonile.
Ansip tõstis 2010. aastal rahva tervist arvestamata pensioniea 65. eluaastale.
Ansip otsustas 2009. aasta alguses kaotada pensionide ja toetuste tasuta kojukande.
Ansip vähendas pensionide ostuvõimet, kuna on tõstnud erinevaid makse.
Ansipi valitsemisajal on riigi erakorraline pensionireserv tühjaks tehtud.
Ansip lubas tööandjal lõpetada töölepingu kasvõi e-maili või SMS-i teel.
Ansip otsustas oluliselt lühendada tццlepingu lõpetamisest etteteatamise tähtaegu.
Varem oli tööandjal kohustus maksta koondamishüvitiseks sõltuvalt staašist kuni 4 kuu palk, aga Ansipi arvates piisab ühe kuu palgast küll ja veel.
Ansip muutis uue töölepinguseadusega töötaja kaitsetuks.
Maagaasi aktsiisi tõus 127% (157 kroonilt 357 kroonini) 1000 m3 kohta 1. juulist 2009.
Bensiini aktsiisi tõus 11% (5620 kroonilt 6228 kroonini) 1000 l kohta 1. juulist 2009.
Diislikütuse aktsiisi tõus 12% (5165 kroonilt 5787 kroonini) 1000 l kohta 1. juulist 2009.
Bensiini aktsiisi tõus 6% (6228 kroonilt 6615 kroonini) 1000 l kohta 1. jaanuarist 2010.
Diislikütuse aktsiisi tõus 6% (5787 kroonilt 6148 kroonini) 1000 l kohta 1. jaanuarist 2010.
Erimärgistatud kütuste aktsiisi tõus 64% (1056 kroonilt 1736 kroonini) 1000 l kohta 1. jaanuarist 2010.
Elektriaktsiisi tõus 40% (50 kroonilt 70 kroonile) 1 MWh kohta 1. märtsist 2010.
Käibemaksu tõus 18 protsendilt 20 protsendile 1. juulist 2009.
L
Lätist!  /   13:32, 15. veebr 2018
Näete, Olgino Putleri kontoora pashk tuli siia kommima...
R
RE ei mäleta...  /   14:48, 15. veebr 2018
oma tegusid aga näe ,keegi luges need siin üles põhjalikult.Siimul olid ka ju mälulüngad ja meeltesegadused raha asjade pärast.Nüüd ei mäleta ka RE-kad midagi ,ainult hetke olukord on tähtis...Kes vanaasja ei mäleta ,silm peast välja...
P
patrioot  /   06:31, 15. veebr 2018
huvitav, kes valitsuses riigile rohkem kahju suudavad tuua, endised kommunistid või poisikesed?
V
vahet  /   13:46, 15. veebr 2018
pole,ütleme lihtsalt-poliitikud.
P
Patriodism ...  /   06:28, 15. veebr 2018
K
kutt  /   06:17, 15. veebr 2018
Tulgu välja see SDE liige kes suudab ära tõestada et tema omki 100% EESTI patriot...
  /   10:01, 15. veebr 2018
Patriootlik genotsiid ja uusrahvastamine.
I
Inimene  /   06:07, 15. veebr 2018
Ostab asju sealt , kus on odavam. Nii lihtne see ongi Mikserikene.
  /   05:32, 15. veebr 2018
Mida see riik meile tagasi annab, et patriootlikusest lõhkema peaksime. Morsimikser on lihtsalt m..n.
E
Endine maksumaksja  /   00:41, 15. veebr 2018
Asi pole rahakotis vaid põhimõttes- riik järjest paisub ja maksumaksjal on kõrini sellest, et riik oma laia p'esega pidevalt pähe istub. Tõmmake koomale, küll siis ka maksud laekuma hakkavad. Alustage riigikogu kohtade vähendamise ja presidendiinstitutsiooni kaotamisest.
V
Vaesuse peapõhjus  /   03:33, 15. veebr 2018
Refid võimaldsid võõrpankadel väikese vahenutsu eest oma kasumid maksudeta riigist välja viia. Seetõttu kaob siiani kolm miljonit € päevas.
O
Odin  /   07:16, 15. veebr 2018
Riik, mille moodustad Sina, mina jt kodanikud, kes siin elava, ei paisu. Eesti riigi piirid on tänu sotsialistidele (a la Anvelt, Lauristinid, jt) tuntavalti vähenenud ning piiratakse seda enklaavi, kus asume meie, traataia ja betooniga. Valvuriks troonid ja koerad. Paisuvad valitseva kliki, kelle rahvas ise on valinud või lasknud e-süsteemi abil paika panna, vatsad.
Patriotismil ja kõhu täitmise viisil pole seni seost, kuni tühjus kõhus äratab patriotismitunde, mis omakorda sunnib kodanikku otsima või haarama vahendi järele, mis aitaks valitsejatest lahti saada.
T
Tex  /   00:35, 15. veebr 2018
Teatavasti on suurenenud EV välisvõlg just valitsemiskulude arvelt.
Et kas poleks aeg pehmelt väljendudes herradel ministritel ja Riigikogul peeglisse vaadata? Varsti ei näe enam mingit põhjust miks peaks eestlane oma valitsuse heaks tööd tegema. Diletantlik juhtimisstiil ja äpardumiste kakofoonia muutuib iga päevaga naeruväärsemaks, seoses sellega ka vaateakendele paigutatud tegelased ise.
Alati imestan... kas neil tõesti pole sugulasi, tuttavaid või kasvõi pereliikmeid, kes vennikesed vähid taas silmnägijaks teeks.
Aga vastust ma juba tean. Sellepärast nimetataksegi tihtilugu karistusena klauslit... kogu vara konfiskeerimine. Saatus ootab ees, igaühe trepikojas...
T
Texile  /   13:26, 15. veebr 2018
Ära imesta. Neil on olemas nii sugulased, tuttavad, kui pereliikmed. Kas sa tõesti arvad, et nad taluvad teisiti mõtlemist ja kriitikat. Kes julgeb öelda, need elimineeritakse. Lävitakse ainult omasugustega. Sellest siis neil ka see reaalsusest irdumine ja mandumine.
V
välisvõlg?  /   14:40, 15. veebr 2018
Meil see väike, rahva enamus vireleb, teistes riikides suur, rahvas naudib elu. Raha kaotab väärtust, järelikult ka välisvõlg.
R
rp  /   23:54, 14. veebr 2018
See pole patriotismi sisu ega mõõt. Järke. Patrioodid lihtsalt toovad Eesti joogud koju tagasi.
M
mina  /   23:45, 14. veebr 2018
morsimokk Mikser :D Väga hea :D
K
Karuperze-Sven  /   00:38, 15. veebr 2018
Proosit! Meie rüüpame karumustikamorssi:
https://i.imgur.com/uJPKpa5.jpg
M
Morsi siirupit  /   08:28, 15. veebr 2018
saab lätist samuti odavamalt.
M
Mikseri  /   15:55, 15. veebr 2018
samuti
  /   23:37, 14. veebr 2018
ookeani ääretusel ja sotsi rumalusel pole piire.
A
Ahti  /   23:20, 14. veebr 2018
Oh mis sa nüüd!
Kui mul vähegi üle jääb toon teile, et ei oleks kunagi puudus palgapäeval.
Ei ole mina kiki-miki metsamees vaid köki-möki poliitik.
~
~~~~(/(/  /   23:07, 14. veebr 2018
Mida päev edasi, seda sagedamini valitsusliidu liikmed üksteist avalikult kritiseerivad. Seekord siis Aadu Must morsimokk Mikserit. Aga koalitsiooni tervis on muidugi nii hea, nii hea.
M
Mofo  /   00:33, 15. veebr 2018
Hakkan juba arvama, et ossikas ongi varjatud eestl´aste päästja - kui ta samamoodi edasi möllab ja SDE kenasti põhja laseb, on suurim kooseluseaduse, "pagulas"-immigrantide, sookvootide ja marksismi maaletooja-erakond allapoole valimiskümnist surutud :P
Ü
ülekeeratud vint  /   22:59, 14. veebr 2018
Piirikaubandus on täiesti normaalne ütlesid võimurid aasta tagasi. Probleemi pole ütles minister Sester. Täna ütles minister Ossinovski, et eestlased on lol-lid ja joodikud. Eelarvesse kirjutasid härrad numbri 350 miljonit mis pidi väljendama sel aastal kogutavat alkoholi aktsiisi. Kuna 1.veebruaril tõusis aktsiis ja kombe kohaselt ostetakse 3 kuu varud ette siis peaks jaanuaris olema 100 miljonit koos?
Mingi joon vist on ikkagi ületatud ja vastupanu on õigustatud. Kummi venitamine on üks huvitav tegevus, seda ei saa lõpmatuseni teha ja võidumees on kes esimesena lahti laseb. Sest teine saab litaka vastu nina.
Valimisteni nii välja ei vea kuigi osalised loodavad. Peaminister on üldse pea liiva alla pannud ja IRL teatab, et midagi peaks tegema. Ei tee nad miskit... koomavalitsus ühesõnaga.
M
mutter  /   14:41, 15. veebr 2018
Kolme kuu varudelt peaks olema 87,4 miljonit. Miskipärast arvan, et neid varusid müüakse pool aastat, kui soetati eelarves kajastatud summast lähtuvalt. Vaevalt on kaupmees huvitatud raha kinnipanekust kauba alla, mille müügitrendid on languses. 2017 korrigeeritud prognoos 237,5 milj, tegelik laekumine 229,0 milj, 2018 prognoos 340,0 milj, 2018 laekumist prognoosivad kõik ametkonnad va. valitsus 100 milj 2017 a prognoosist vähem
M
Mädanik  /   22:39, 14. veebr 2018
Viime maksuraha lätlastele ja siin küsime pensioni kellegi teise taskust.
P
Pole  /   22:49, 14. veebr 2018
oma pensioni eest veel kellelegi võlgu ja oma rahakoti üle otsustan ikka ise. Vaatame, kust poest sa oma patriotismiga süüa ostad, mu teada on see võimalik ikka vaid raha eest...
M
misasja  /   23:56, 14. veebr 2018
Lätti minnakse kulutama palgaraha millelt riik on maksud juba võtnud. Pensionid tulevad sotsmaksust. Eesti väliskaubandus on aastaid miinuses 100-200 miljonit € kuus. Kas äkki hakkaks vaatama mida patrioodid välismaalt ostavad?
S
Selge siis  /   02:57, 15. veebr 2018
Ühesõnaga kui sa pole valitsuse lüpsilehm, siis sa pole patrioot.
  /   10:12, 15. veebr 2018
Patrioot ongi ammu sõimusõna, ainult mõned pole sellest aru saanud, kuidas patriootide seljas sõidetakse, makske peale, et saaksite patriotismi tõestada, ja veel kellele!
P
patrioti...  /   22:39, 14. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
Sirtsikas  /   23:15, 14. veebr 2018
Jooge siis vähem! pole kuskil viinaninadel raha.